20200908 [1429.r.] 374. pont (9) – elrhet ITT:
„…rzkeltem ’kulccsal hasznlhat’ ’mosd / wc’ bergztettsgt is, amelyben valamilyen ’egynhez igaztott’ (KNNYTETT?) Elengedsek lehetsgesek (?). (…)
rzkeltem olyan KML krnyezetet, amelyben slyosabb testi betegsggel kszkdk [~ „nagyon legyengltek”] egszsgnek / anyagi-testnek a megerstse / gygytsa volt folyamatban [Teljes vagy Rszleges Takars mellett].
rzkeltem olyan kisebb ’klub-helyisghez’ hasonl tr-rszt, amelyben ’kisebb asztalok mellett’ akr prok, akr egsz csaldok is bergzlhettek, s j (sszecsendlssel mr megalapozott) KZELEDSI Helyzeteket is megformlhat a FLDANYA. Itt a ’sznjtszshoz’ hasonl ’tants / tanuls’ is lehetsges. Azt rzkeltem, hogy az itt Szolglatot teljest ’gygyt (?) / tant’ (1) pldkat s (2) helyzeteket [~ a FLDANYA ltal Megformlt ’megrtst segt kpeket’] mutathat meg / magyarzhat meg az ide bergzlknek. Ezzel segtheti a teremtknek Felismerni s Megrteni (1) mind a sajt helyzetket, (2) mind a trsuk egy-egy jellemzjt (nehzsgt vagy pp erssgt), (3) mind a Kzssgi let egy-egy fontos rszlett.
A TR egszben ’nyugalmat’ rzkeltem. Voltak olyan Tr-rszek, ahol tbben is voltak s ezrt vrakozni kellett, de itt is nyugodtan vrt a sorra mindenki…”
20200908 [1175.r.] 320. pont (5) [Anyagi-Testben Vltozsok (furcsa lehet a mostani rtk-rendnk szerint az j test: ’ikreket szltem’)] – elrhet ITT:
„…[2023.09.11.] A mgttnk lv jszaka kpeibl leginkbb csak egy kp nhny kisebb rszre emlkszem.
A kpben ’ikreket szltem’. Kett ’gyermekem’ szletett.
Az egyik [az elszr szletett] nagyjbl olyan volt, amilyennek ismerjk az jszltteket. A msodik gyermek kisebb volt, elszr betakargatva (szinte beplyzva) lttam. gy betakargatva is lttam, hogy ’ms a formja’: a teste ’keskenyebbnek / laposabbnak’ tnt, a feje is kiss laposabb volt s kevsb kerek… nem tnt [az eddigi mrtk szerint] szpnek, de inkbb ’figyelemmel nztem’, prbltam megrteni, hogy mirt [milyen clbl?] ilyen ’kiss ms’. [Az Elfogadsom azon alapult, hogy TUDTAM, hogy a gyermeket n szltem.]
Arra emlkszem mg, hogy ’rtelmesnek’ s ’mozgkonynak’ rzkeltem a gyermeket [taln figyelmesnek]… s mintha olyan rzetem lett volna, hogy vannak olyan (szmomra teljesen j) kpessgei, amiket mg nem rtek.
Taln ms rtelme is van a kpnek, n egyelre annyit rtettem meg, hogy a kett ’bellem szletett’ gyermek kzl az egyik a most meglv Anyagi-Testem, a msik pedig az az Anyagi-Test, amelyben [a ’HDON’ val t-Vezetst kveten (?)] a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN leszek jelen.
Az ’elszr megszletett gyermeket’ a ► ’mostani’ ’rtk-rendem’ szerint szpnek / harmonikusnak rzkeltem, a ’msodszorra szletett’ gyermeket a mostani rtk-rendem szerint kevsb szpnek talltam, st, a teste ’formja’ is furcsa volt.
Rszleges megrtsem szerint a HDON s a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN val Bergzls folyamatban mindannyiunk Anyagi-Testben Vltoztatsokat rgzt be a FLDANYA.
Nem csak azt jelentheti ez, hogy eddig gygythatatlan vagy slyosabb betegsgek [a ’szemlyes’ tr EL-Vltozsa s/vagy „csonkasga”] megsznnek, az ertlenn vlt (pldul ids) test megersdik / lettel-telik, hanem pldul a Bels-Tpllsra val tlls miatt a testnkben ma ’nagy kiterjeds’ ’tpcsatorna’ s ’emszt-rendszer / anyag-csere-rendszer’ is visszabontsra kerl. Valsznleg tbb ms bels szervnk is talakul [pldul kisebb kiterjeds lesz], s a bels szerveink egymshoz-kapcsoldsa is megvltozik. Mr korbban is emltettem, hogy az ’agy’ s az idegrendszer is talakulson megy t… taln a kpben ezt jelezte az, hogy az utbb szletett gyermekemnek a ’feje’ is ’laposabb s keskenyebb’ s kisebb volt, ms-formj volt… [(888.r.) 251. pont – elrhet ITT].
Rszleges az a megrtsem, hogy a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN mr Bergzlt Anyagi-Test ahhoz igazodan (is) megvltozik, hogy mennyi s milyen (szint) Gondoskodsban nyilvnulhat meg egy teremt a trsai fel irnyulan. Annyit rtettem meg eddig, hogy
a msok fel irnyul Gondoskodsokban Tevkenyen rsztvevk TR-HASZNLATA nagyon jelentsen megvltozik / ms lesz, mint amit eddig ismertnk. Ebben a Vdettebb TR-RSZBEN mr „akadlyozsok” s „knyszer” nlkl lesz lehetsges a Tr-Hasznlat s minden egyb lehetsges Megnyilvnuls. Az let-Alapunkban (!) a FLDANYA ltal jonnan (!) bergztett Alap-Tudsokat rtnk meg nagyon hamar, s ’fellednek’ bennnk mostanban nem hasznlt rgebbi [vagy jabban felptett] kpessgek / Tudsok.
Mint emltettem, ’innen, ebbl a TRBL nzve’ az utbb megszletett gyermeket kevsb talltam szpnek. Valsznnek tartom, hogy a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN mr bergzlve [egy jelentsen ’ms harmonij’ LET-TRBEN] az ’elszr szletett’ gyermeket ltnm mr furcsn nagynak, s az utbb szletett gyermeket ltnm ’tlagosan szpnek’ (?)…”
20200908 [888.r.] 251. pont [az j Anyagi-Testben nem lesz emszt-rendszer s a szaporodshoz szksges terek; a ni s frfi forma megklnbztetse fontos (elsdlegesen a prkapcsoldsban van szerepe); beszd lehetsge is megmarad, de nem ez lesz a f kommunikcis t] – elrhet ITT
20200908 [398.r.] 141. pont [a magzat NEM az desanya testn bell fejldik] – elrhet ITT
20200908 [425.r.] 148. pont – elrhet ITT
20200908 [683.r.] 203. pont (2) – elrhet ITT
20200908 [443.r.] 155. pont [eredetileg is a bels tpll-utat alapozta meg a FLDANYA – a VILGBAN is; a „kvlrl tpllkozs” EL-Vltozs] – elrhet ITT
20200908 [443.r.] 155. pont [nem az eredend mintja a megtesteslsnek az anya testn bell fejld magzat] – elrhet ITT
20200908 [562.r.] 185. pont (1) [az J TR-ALAPRA T-VEZETS sorn eddig (a VILGBAN) szksges volt a Jogos-Tr-Hasznlatba bergzts, erre alapult a Bels-Tpllsra val tllts, amely segtette a levlst a Rgi LET-TRRL] – elrhet ITT
20200908 [563.r.] 185. pont (3) [az T-VEZETS SORN kett ve a FLDANYA megprblta a MAGOKAT a Bels-Tpllsra Elkszteni, akkor az LET-TR „csapda” jellege nem tette ezt lehetv az itt lk tbbsge szmra] – elrhet ITT
20200908 [949.r.] 269. pont (1) [a rgi hz melletti kis-kert megjult, llatok vannak itt; Tr-Formls lehetsge (bels-tpllsra tllts utn)] – elrhet ITT
20200908 [1169.r.] 319. pont [a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN valsznleg gyorsan tlltja / thangolja az Anyagi-Testet a Bels-Tpllsra a FLDANYA] – elrhet ITT
20200908 [1295.r.] 346. pont (2) [a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN a FLDANYA az Anyagi-Testet visszalltja a Bels-Tpllsra (a Tpllsi Gondoskodsok nagyon jelentsen megvltoznak, s kevesebb ilyen gondoskodsra lesz szksg az eddig ismert formjban)] – elrhet ITT
20200908 [104.r.] 52. pont [minden Megtapasztalsi-Szinthez kln ramlik az let-er (LTALNOS / KLNLEGES / SPECILIS)] – elrhet ITT
20200908 [531.r.] 179. pont [az j Anyagi-Test kpes lesz jabb bels-tereket befogadni] – elrhet ITT
20200908 [533.r.] 179. pont [Emlkeket / modellez helyzeteket (lmodst?) Kzvetlenl rzkelhetv s Megrthetv tev bels-tr formldik az j Anyagi-Testnkben] – elrhet ITT
20200908 [888.r.] 251. pont [milyen lesz az j Anyagi-Test? Nem lesz (vagy kisebb lesz) a td, ms jelleg lesz a bels-kerings, hang nlkli lesz a beszd (?)] – elrhet ITT
20200908 [928.r.] 262. pont (5) [modellezs: lassbb s gyorsabb lehetsgei a szksgtelenn vl bels-terek visszabontsnak] – elrhet ITT
20200908 [238.r.] 92. pont [mivel a YOSG Birodalmnak ALAP-RAMLSBAN vagyunk ma mr, az T-VEZETS sorn a rgi Anyagi-Test is folyamatosan befogad let-alap-mintkat a YO-tl (a FLDANYTL) (ez szksges az letben-maradshoz); ma mr ms a rgi Anyagi-Testnk, mint amivel belptnk az T-VEZETSBE] – elrhet ITT
20200908 [301.r.] 111. pont [a meglt szeretet / ELFOGADS segti a rgi Anyagi-Testet (’szemlyes’ teret) abban, hogy befogadja a FLDANYA ltal adott Megjt / Jelenhez-Igazt mintkat / erket] – elrhet ITT
20200908 [438.r.] 153. pont [BELS-TPLLSI t mell egy klnleges tpllst is felpt a FLDANYA, a vz-jelleghez kapcsolhat Tbblet letert (?)] – elrhet ITT:
„…Az T-VEZETS sorn
az ’egyik lbunkkal’ mg a RGI TR-ALAPON lnk s tapasztalunk
[valjban ebben az let-rsznkben is kszlnk el az let (csak az let) folytatsra
(mivel a ’Rgi Anyag’ hamarosan TELJESEN VISSZABONTSRA kerl,
a Rgi-Anyag teht nem jul meg, nem folytatdik a megnyilvnulsa)],
a ’msik lbunkat’ pedig egyre biztosabban bergztjk az j LET-TRBE.
A Rgi s az j Anyagi-Test nem csak egy ALAPJAIBAN klnbz LET-TRBEN Tapasztal,
hanem a JELENLT formja is teljesen ms
[valjban visszaigazodunk egy olyan ’Termszetes Alap-llapotba’,
amely mra jelentsen EL-VLTOZOTT formjban tapasztalhat csak meg a szmunkra].
Lnyeges klnbsg az, hogy amg a Rgi Anyagi-Testben „egymsbl is kzvetlenl tpllkozunk” [ez teszi lehetv az Elvtelt-mint-knyszert (s a „jogosulatlan tr-hasznlatot”)],
az j LET-TRBEN
mr NEM lesz lehetsgnk egyms olyan megrintsre,
amikor kzvetlenl ert vonhatnnk el egymstl
[s gy nem fogjuk egymst sem megenni].
Felttelezsem szerint ehhez kapcsoldik az a rszleges megrtsem, amelyrl a [398.r.] 141. pontban rtam (elrhet ITT), valamint a [425.r.] 148. pontban (elrhet ITT). Az eddigi megrtsem szerint
a ’magzat’ [az Anyagi-Testben jonnan megszlet let]
mr nem az desanyja testn bell fog fejldni,
hanem egy ms jelleg ’Vdett-Burokban’ fejldik mindaddig,
amg kpess vlik az nll Jelenltre.
Nem az desanya ’teste’ fogja teht ’tpllni, ersteni’ a magzatot,
hanem [az eredend minta szerint]
a FLDANYA
AD (!) t
kzvetlenl
minden olyan let-alapot / let-mintt
az Anyagi-Testi formjt felpt teremtnek,
amely Szksges az nll Jelenlthez.
Ez azrt is fontos,
mert ez az let-pts teljesen kizrja annak a lehetsgt,
hogy a ’csaldbl / kzssgbl’ (amelynek ppen tagjv vlik)
brmilyen ’mintt’ akaratlanul befogadhasson / bergzthessen a teremt.
Megsznik annak a Veszlye,
hogy a Kzeli-sszekapcsolds FORMLD ramlsain
brmilyen EL-Vltozsi minta „hozzaddhasson” a teremt lethez / Anyagi-Testhez.
Egy ’Bels Tpllst’ ’tant meg’ [forml meg] a FLDANYA a teremt szmra,
s ezt a Kzvetlen Bels ton val let-Megtartst ’tanulja meg’ a teremt
[a ’magzatsga’ tartamban].
A ’magzatsg’
[= az nll Anyagi-Testi-Jelenltet Felpt szakasz]
akkor zrul le,
ha Felptette azt az N-Gondoskodsknt rtelmezhet kpessgt a teremt,
hogy kpess vlik
a FLDANYTL fel irnyul Kzvetlen-Gondoskodst
(1) BEFOGADNI s
(2) Harmoniaknt BERGZTENI az Anyagi-Testbe.
Ez az a ’Felplt let-Alap’,
amikor a teremtnek mr sem a tovbbi ’nvekedshez’,
sem pedig az lete ’gyaraptshoz’ nincsen szksge arra,
hogy ms l egyedi teremtk kzvetlen mdon ’let-ert’ [vagy ’szemlyes’ teret] adjanak neki.
Visszaigazodunk teht abba a termszetes llapotba,
amikor habr egy Kzssg LET-TERBEN lnk mindannyian
[s emiatt van egy lthatatlan bels sszekapcsolds mindannyiunk kztt a FLDANYA ’kzvettsvel’],
mgis a termszetes llapotunkban visszaigazodunk abba a
termszetes Tvolsg-Tartsba
[= ltalnosan meghatrozott Tvolsg-Tartsba],
amikor sszecsendls nlkl [szablyozatlanul (!), „knyszerten”] nem rinthetjk meg kzvetlenl (!) egymst,
gy nem is lesznk kpesek arra, hogy mstl „elvegynk” brmit is, ami jogosan az lethez [Szemlyes let-Terhez] tartozik.
(I.)
Egymssal
Kzvetlen (!) ramls
[s gy Kzeli-sszekapcsolds (ltalnos alapon)]
csak azok kztt nylik,
akik errl egymssal sszecsendlst formltak meg
[s kzttk erre az sszecsendlsre alapulan
a FLDANYA tnylegesen kzvetlenn ’Formlta’ s ’Nyitotta’ a szeretet-ramlst].
(II.)
Kzvetlen ramlst [Gondoskods / Megersts megnyilvntsa rdekben]
a FLDANYA Klnleges Okon alapulan is megformlhat.
Az egymssal kzvetlen ramlsban megnyl teremtk szmra sem lesz az lehetsges,
hogy ’magukbl’ ’kzvetlenl tplljk a trsukat’
[magukbl a msiknak ’kzvetlenl’ ’let-ert’ s/vagy ’szemlyes’ teret ’adjanak t’].
Ez gy rtend, hogy az rints / az lels / a ’segt-kz hasznlata’ lehetsges lesz, lehet figyelemmel / melegsggel, a tapasztalatok megismerhetv ttelvel segteni [gy akr Tpllni] a Kzeli-sszekapcsoldsban lv trsakat, de nem lehet ms mdon kzvetlenl ’let-ert / szemlyes teret’ ’odaadni’ a trsaknak sem.
A ’magzatsgt’ befejez teremt
(1)
az Anyagi-Testben mg NVEKEDIK egy bizonyos tartamig,
(2)
s az Anyagi-Test Megvltoztatsa / Nvekedse ksbb is Lehetsges lesz az J LET-TRBEN
[pldul ha sszecsendlssel egy j Irnyt nyit meg a teremt az letben].
Ez a ’Tovbb-Nvekeds’
elsdlegesen a FLDANYVAL felptett ’bels-tpll-t’ Tudatos hasznlatval lesz lehetsges
[kzvetlenl (!) a FLDANYA Adja
az ehhez szksges TBBLET let-ert s Szksges j ’szemlyes’ teret].
Jelenlegi megrtsem szerint [a mi mrtknk szerint az elmlt hetekben / napokban]
a FLDANYA az J LET-TRBEN
Felptette egy ► msik [
Klnlegesnek rtkelhet] ’Tpll’ Kzvetlen Gondoskodst.
’rdekes mdon’ az T-VEZETSI-TRBEN is Kiprblta a FLDANYA ezt az j Kzvetlen [’tpll’ jelleg / irny] Gondoskodst, de elbb az J LET-TRHEZ kapcsold rszleges megrtseimet rom le.
A 20200908 [398.r.] 141. pontban (elrhet ITT) emltettem, hogy ’vizes’ alap az let szmra rendelkezsre ll LET-TR azon rsze, amely az j Anyagi-Test szmra a kzvetlen tapasztalat-szerzst lehetv teszi, s gy maga az j Anyagi-Test is ’vizes alap’.
Hogy maga a ’vz’ pontosan azt jelenti-e az J LET-TRBEN, mint amit mi ismernk most vznek, vagy ms jellege [ms jellege is] lesz, az mg nem megrtett a szmomra.
Az j Anyagi-Testrl korbban olyan rszleges megrtsem volt, hogy [az J TR-ALAP LET-TRBEN (mr az T-VEZETS TELJES Lezrst kveten)] a ’legsrbb’ formja is kevsb lesz tmr / sr, mint amit mi levegknt ismernk.
A ’vz’ lesz az,
amely ’ramlsknt’ nyilvnul majd meg az LET-TR azon rszben,
amelyben az Anyagi-Test Jelenlte tnylegesen megengedett lesz [ahol tapasztalhat].
A ’vz’ ’srsge / tmrsge’ ’szablyozza’ az Anyagi-Test szmra azt,
hogy az LET-TR melyik rszben s milyen tartamban / milyen formban lehet jelen.
Ahol a ’vz’ jelenlte mr olyan ’tmr’, amely az Anyagi-Test szmra ’thatolhatatlan’,
azon TR-Rszt az Anyagi-Test mr nem rintheti meg kzvetlenl.
Az LET-TR Kzps TR-Rszben [ahol az Anyagi-Testi formban lhetnek a teremtk]
[20200908 (402.r.) 144. pont 1. alpont – elrhet ITT]
a ’leveg’ az az LET-TR-Rsz,
amelyben ’szabadon mozoghatnak’ a teremtk.
A mostani megrtsem szerint a ’leveg’ is ’vizes alap’ LET-TR-Rsz,
csak itt a ’vz’-jelleg sokkal ’aprbb’ formban rgzl be,
s a ’vz’ rszecski egymstl tvolabb rgzlnek.
Teht a ’leveg’ is ’vz alap’ TR-Rsz,
mert az Anyagi-Test csak ilyen ’vz alap’ TR-Rszben tapasztalhat.