„… a ’szemlyes’ terekben mostanban megnyilvnult / megnyilvnul [FLDANYA ltal Megnyilvntott] ’kitakarts’
[fleg a ’Tudat Alatti’ (s ’flig Tudatos’) bels tr-rszekben Megnyilvntott TR-Rendezs,
valamint az let-Alapokban Megnyilvntott Tr-Rendezsek]
a teremtkben jelentsen megerstik az ’let-gykereket’
[a teremtnek
(1)
az lett-GONDOZKHOZ val bels sszekapcsoldst
jra kzvetlenn s folyamatoss teszik,
(2)
s az Anyagi-Test s a sajt (n)Lnyege kztti bels sszekapcsolds is
folyamatoss s kzvetlenn ’pl vissza’.
Ezek az ’let-Alapban’ Megnyilvnul Tr-Rendezsek
valsznleg minden teremtben azt eredmnyezik,
hogy a [FLDANYA s a sajt (n)Lnyeg fell rkez] Bels-tmutatsokat
jra elkezdik [KZVETENL (!)] RZKELNI,
s ’gyakorls’ sorn
jra megtanuljk ezek MEGRTSS Megformlst.
Emltettem korbban, hogy
a FLDANYA is folyamatosan ’figyeli (s rtkeli)’ azt,
hogy a Bels tmutatsokat
’melyik bels tjn’ kpes
[a legknnyebben, a leggyorsabban, a legpontosabban]
RZKELNI a teremt
[milyen ’impulzusokat’ s Jelzseket kpes a teremt rzkelni],
s ezeket az rzkelseit
melyik bels tjn s milyen formban kpes MEGRTSS Megformlni.
Amely bels Jelzseket a teremt kpes Tudatosan (is) FIGYELNI s RTELMEZNI,
azon az ’ton’ kezdi ’vezetni’ s ’tantani’ a teremtt a FLDANYA
a bels-tjai hasznlatnak Felptsben / jj-ptsben.
(…) „…A Sajt-Harmonia Felismersnek s Megrtsnek
FONTOS ALAPJA az,
hogy minden olyan Kzvetlen RZKELSI tjt a teremt kpes legyen pontosan ’mkdtetni’,
amelyek az lete Irnyban-Tartshoz s a Vlasztott Tapasztalatai felptshez SZKSGESEK.
(…) A SZABADSG s a FELELSSG [HARMONIA] egyms nlkl rtelmezhetetlenek / klcsnsen felttelezik egymst.
Ma mr megfogalmazhatjuk [a Tapasztalatok, Megrtsek alapjn] azt, hogy
a LTEZSNK ’Alapja’ [Alap-Elve]
[a LTEZSNKET alkot TUDATOK korbbi Vlasztsaibl ereden, ADOTT ALAPKNT] az,
hogy az j Megnyilvnuls NEM RONTHATJA a meglv Harmonit
[> az j Harmonia a korbban (Harmoniv / Megmaradv / Tovbbfolytathatv) Felptett Alapokra / Harmonikra plhet fel].
Ebbe a LTEZSI ’Alap-llapotba / Alap-Harmoniba’ vezeti most vissza [s egyben vezeti elre] a MINDENSG-FORRSA s A-LTEZS-FORRSA a ’MI’ LTEZSI-gunkat is.
(…) a HARMONIA s a SZABADSG Megtapasztalsnak is
FONTOS ALAPJA s FELTTELE az,
hogy a Tudatok
a Jelenltkhz tartoz Szemlyes-Trben (!)
mindazon KZVETLEN RZKELSEKET
FELPTSK
s pontosan MKDTETNI legyenek kpesek,
amelyeket MEGALAPOZTAK (!) a Megtapasztalsuk szmra.
Fontos Felttele a SZABADSG s HARMONIA Megtapasztalsnak az is,
hogy minden Tudat
KZVETLEN (!) (legalbb) BELS sszekapcsoldsban legyen
az t GONDOZ [az lett / ltezst Megalapoz] TUDATTAL,
mert a GONDOZ [= t letre-Befogad] TUDAT ’Tantja meg’ (!) t mindarra,
ami ADOTT (!) Megtapasztals a szmra
[aminek a Megtapasztalst a GONDOZ Vlasztotta
(~ ’Adta’, Vlaszthatv tette, Felajnlotta)].
Ezek nlkl a ’minimlis felttelek’ nlkl
nem lehetsges sem a HARMONIA, sem a SZABADSG Megnyilvnulsa…”
20200908 [1401.r.] 370. pont (7) [VLASZTSOK + LEHETSGEK + az RTKELSEK alapjn ELZETES TERVEKET llt ssze a FLDANYA az J RSZ-RAMLSOKBAN lehetsges GONDOSKODSOKRL (trsak segtsgvel megnyilvnul gondoskodsokrl); RUGALAMAS ALAPON / RUGALMAS TR-FORMBAN rgzti be ezeket a Terveket / Helyzeteket a FLDANYA, figyelemmel van arra, hogy elre-nem-tervezhet helyzetek is elllhatnak; ezrt VLTOZTATNI lehet szksges a Gondoskodsokon] – elrhet ITT
20200908 [1482.r.] 384. pont (4) [a trsaik fel irnyul Gondoskodsra kpes teremtkben ELLENRZI a FLDANYA s a teremt nmaga is, hogy mennyiben plnek a Kzvetlen rzkelsi tjai, s mennyiben kpes mr a gyakorlatban is alkalmazni az eddig megtanultakat] – elrhet ITT
20200908 [1086.r.] 304. pont [Fontossg a GONDOSKODSI N-ER nvelse rdekben a Klnleges Utat mr megnyitott, de a msok fel irnyul Gondoskodsban mg bizonytalan teremtk segtse azrt, hogy mielbb rszt tudjanak venni a Gondoskodsokban] – elrhet ITT
20200908 [1409-1410.r.] 373. pont [az LET-TR eddig ismert (SLYOSABBAN EL-Vltozott) TR-RSZBEN nagyobb Rendezseket mr nem nyilvnt meg a FLDANYA; ugyanakkor a ’szemlyes’ terek Rendezshez (Gygytshoz / jj-ptshez) kpes Teret-Adni (s a Szksges Gondoskodsokat megnyilvntani) a FLDANYA] – elrhet ITT
2024.09.02.
2.
Megrtst segt kp
A ma hajnalban rzkelt kprl az az utlagos megrtsem, hogy elsdlegesen azt a VLTOZST mutatja, amelyet elksztettnk s mr megkezdtnk (amelyben ppen benne-vagyunk).
Utlagos s rszleges megrtsem az, hogy
a FLDANYA ltal Megformlt Megrtst-segt-kp
(1)
[ma mg]
elsdlegesen az ’bredsket ppen most megl’ MAGOKBAN
Felismert nhny „nehzsgre” irnytja r a figyelmet…
(2)
ugyanakkor a kpben Felismerhet „nehzsgek”
ksbb
ms [’bred’ / n-tudatra-bredst megtapasztal] teremtkben is elfordulhatnak,
ezrt hasznos a kp megrtse.
Rszleges megrtsem az, hogy
nhny (?) (tapasztaltabb) MAG
a mgttnk lv egy-kett htben (?)
[akr folyamatosan, akr csak ezen a tartamon bell egy rvidebb szakaszban]
rsztvett olyan ► ’modellez’ helyzetben
[’szimulcis’ helyzetben / Specilis kiprblsban s Ellenrzsben) (?)],
amely olyan ’jellemz’ nehzsgekre irnytotta r a figyelmet,
amelyekre a ► Megrtst-segt-kpben is igyekezett a FLDANYA felhvni a figyelmet.
Rszleges az a megrtsem, hogy
Szksges (!) volt nhny MAGBAN
’modellez’ (Specilis) Helyzetet is Megformlnia a FLDANYNAK
azon clbl,
hogy a Megrtst-segt-kpben Jelzett „nehzsgeket”
[ezek kztt az ’bred / ppen-ntudatra-bred’ MAGOKBAN Jelz „nehzsgeket”]
minden olyan rszletben (!)
MEGRTSK az ’rintettek’,
amelyek az ilyen ’modellez’ helyzetek nlkl
csak rszlegesen vltak Felismertt / Megrtett a MAGOKBAN.
Az ’ppen-bred-MAGOK’ egyes Jelz „nehzsgei”
olyan jellegek,
amelyek nagy valsznsg szerint
a HD-Szakaszon vgighalads utn
a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN val Bergzls folyamatban (?)
ms teremtkben is megformldhatnak.
Ezek a jellemzk
[az J LET-TR-RSZ ’mg j jellege’ (= ’kezdeti ismeretlensge’) okn,
a Tr-Hasznlat Megvltozott jellege miatt]
ELBIZONYTALANODST vagy akr ZAVART is okozhatnak egyes teremtkben,
fleg azokban,
akik nem kszltek fel TUDATOSAN a Vltozsokra.
Nhny korbbi rs-rsz ideidzse utn
az J megrtst-segt-kp ELRHET ITT.
20200908 [1485-1495.r.] 385. pont (1)-(3) [ELENGEDSI nehzsgek; flnek elveszteni…; az T-VEZETS sorn fel kell kszlni a ’megvltozra’; abbl ered zavar / elbizonytalanods, hogy valami-ami-addig-ott-volt MR-NINCSEN-OTT] – elrhet ITT:
„…Sokan lehetnek mg olyanok, akik
FLNEK ELVESZTENI azt,
amit „sajt magukrl tudnak-gondolnak”
mg akkor is,
ha bell tudjk vagy sejtik,
hogy amit tudnak-s-gondolnak,
az valjban nem az sajt Valjuk-Valsguk.
Az T-VEZETSEKRE val Elkszletnek
nagyon fontos rsze
(1)
a Felkszls a TOVBB-NEM-VIHET (lehetsg szerint Tudatos) ELENGEDSRE
[a tapasztalatok szerint gy jelentsen lecskkenthet a fjdalom],
s (2)
ekzben annak a MEGRENDTHETETLEN-BIZTOS-MEGTARTSRA,
ami Tovbbvihet.
Fel kell kszlni arra is, hogy
az T-VEZETSEK
Lnyegi (!) Vltozsokat eredmnyeznek,
s MEGVLTOZIK az RZKELS
(gyakran mr az T-VEZETS sorn)
[20190522 – elrhet ITT, 20200402 [4.r.] 6. pont – elrhet ITT].
Tudatosan fel kell kszlni
a ’(sajt Vlaszts szerint) MEGVLTOZ
ELFOGADSRA’.
(…) A ’lpcss’ halads pontosan megmutatja azt,
hogy a ktsgek / flelmek,
brmilyen „rejtettsg”
vagy Lezratlansg,
slyosabb Tr-Vesztettsg,
„hiny”
ersebb [s/vagy friss (= feldolgozatlan)] fjdalom
nagyon megnehezthetik vagy akr lehetetlenn is tehetik az tjutst
abba a MEGJUL-Valsgba [egy msik TRBE], ahol mr nem nyilvnulhatnak meg ezek a „nehzsgek” / EL-Vltozott mintk [rejtettsgek, nLnyegtl-idegen hozztapadtsgok, keveredettsgek]. Ugyanakkor azt is reztem, hogy ’nem lehetetlen’ a ’feljuts’ a „pnikrohamot” kapott trsnak sem --- egyrszt mert vannak mellette segtk / btortk / gygytk, msfell nagyfok elszntsggal s tudatossggal tl lehet lpni ezeken a ktsgeken / flelmeken…”
Sokunknak VAN teht mr SAJT TAPASZTALATA arrl, hogy a sajt letnktl IDEGEN rszek LEVLASZTSA (vagy a Tr-Vesztettsg megszntetse) milyen fjdalmakat s egyb ms nehz megtapasztalsokat eredmnyezett, s hogyan tudtunk tljutni a kezdeti nehzsgeken.
(…) „…Jelzett az,
hogy a FLDANYA (!)
nem „nagy katasztrfk” „megformlsa” „tjn” segti az itt lket
az n-Felismersben / n-plsben,
hanem a ’karnyjtsnyi tvolsgon bell’ (!) Megformlt Helyzetekkel.
Akik nem kpesek hasznlni a bels tjaikat,
s ezrt nem RZKELIK
[vagy ha rzkelik is] nem RTIK meg
a Bels tmutatsokat,
azokat a FLDANYA [szemlyhez igaztott (!)] Helyzetek megformlsval prblja vezetni / segteni, az letket Irnyban-Tartani.
A „mdibl” s a „kty-hasznlat” sorn „rkez” „informcik” legjelentsebb rsze az EL-Terelst clozza meg. A szem s a fl, valamint az ’alkot-kz’ „lefoglalsa” olyan „tartalmakkal”, amelyek a figyelem-terelst clozzk meg, sokakban majdnem teljesen megszntette a SZEMLLDST.
A SZEMLDS a MEGBECSLSEN s TISZTELETEN alapul SZERETET (!) megnyilvnuls. Leginkbb a ’bkessggel’ s ’Elfogadssal’ jellemezhet.
A SZEMLLDS mint (!) Szeretet-Megnyilvnuls
elhagyhatatlan alapja
a FLD (!) Kzssgben l teremtkben
az N-Felismersnek,
Tudatosodsnak,
s Megrtsnek,
valamint az N-Gondoskods kpessge felptsnek,
s a msok fel is irnyul kzvetlen Gondoskods felptsnek.
Szemlyes vlemnyem az, hogy
ha a ’karnyjtsnyi tvolsgon bell’ megformlt Helyzetekben
megfelel Figyelemmel figyelnk,
minden olyan bels tmutatst (vagy kzvetlen FLDANYAI vezetst)
kpesek lehetnk Felismerni s Megrteni,
ami az letnk Irnyban-Tartshoz szksges.
A „szksgtelen kitekints” mindig EL-Terel.
A SZEMLLDS Fontossgrl: 20200908 (336.r.) 121. pont – elrhet ITT…”