20200908 [934.r.] 265. pont – elrhet ITT:
„…[a rgi kapaszkodk keresse
(az j Kzssgi / Szemlyes TRBEN val bergzlst kveten)
akadlyozza
az j lehetsgek Felismerst s Megrtst
(szemt megformldsa / felhalmozdsa jelezheti
a Figyelem EL-Fordulst a Jelentl)]
(…) 2024.06.28.
Az ’utbbi hetekben’ (is) reggel, breds utn ’emlkeztem arra’, hogy ’sokfle munka folyt az jszaka folyamn’, de a rszleteket nem tudtam beemelni a Tudatomba.
Felttelezem, hogy azokat az j Tr-Hasznlati formkat s j Gondoskodsi formkat ’tanulom’ [gyakorlom, ismtlem] n is, amiket Megtapasztalni Vlasztottam az T-VEZETS mg elttnk lv rszben.
Nhny hete volt egy olyan rvid emlkem (inkbb csak rzetben), amikor
valamilyen ’letett’ ’(szemlyes) trgy’
[valsznleg KNNYTSSEL Lezrt s Elengedett (fjdalmas) tapasztalat]
„ksbb nem volt ott, ahova korbban letette a trsam”,
s amikor ezt Felismerte a trsam,
„pnikba esett / ersen zavartt vlt”.
Prbltam a ’Figyelem-Vezetssel’ segteni…
ez elszr szinte remnytelennek ltszott,
de vgl elkezdett lecsendesedni [’lelassulni’ (?)] s megnyugodni.
Egy msik ’helyzetbl’ csak annyi emlkem maradt meg, hogy egy ni formban Jelenlv teremt ’egy idsebb frfi-formhoz egszen kzel hzdva rzkelte biztonsgban magt’ [akkor kpes volt Lelassulni, nyugalomban maradni]. Annyit rzkeltem, hogy az ’apa’ ’kzelsge’ volt szmra biztonsgot-ad, habr egy korbbi srlsbl vagy egy mg meglv Megrtsi-Nehzsgbl ereden a ’frj’-hez „kapcsolta” a ’gyermek’ szmra fontos biztonsg-rzetet. A ni formj Jelenlt szmra ezrt egy ’idsebb frfi formj trs’ kzelsge adott ’megnyugvst’, s a Gondoskod-Trs Felelssge volt ’Azt-a-Kzelsget-s-Tvolsgot-Megtartani’, amely a Biztonsg-rzet / Bizalom Megerstshez Szksges, ugyanakkor pedig a segt trs Kzelsge nem kezdheti el mkdtetni a ’prkapcsoldst’, s gy ’nem idz fel’ egy ppen Rendezsben lv (?) ersebb fjdalmat (?).
Utlagos megrtsem szerint
egy „jellemz nehzsget” is mutattak ezek a helyzetek
[valsznleg Megrtst-segt-kpek].
Az T-VEZETS [= a Megjulsra Felkszls]
egyik FONTOS jellemzje az,
hogy a teremtk [ha lehetsges] fokozatosan ELENGEDIK
az addig vgzett tevkenysgeiket
s
elkezddik bennk-ltaluk egy ’Lelassuls’:
(1)
a ► figyelmket
s (2)
a ► tevkeny megnyilvnulsukat
egyre inkbb ’visszahzzk nmagukra’.
Ugyanakkor a FLDANYA Kzssgben lk kzl
ma mg
nagyon sokan
„tlzottan kifel irnyulnak a figyelmkkel”,
s „ebbl is ereden tlzottan aktvak”
[valsznleg ez kzvetlenl a „csapdk” „mkdtetsbl” ered EL-Vltozs].
Mg taln ez sem lenne nmagban tlzottan nagy baj
[akkor, ha a „csapdk” mr nem mkdnnek],
a „baj” azonban a jelenlegi helyzetben az,
hogy a teremtk „aktivitsa”
[s erteljesen „kifel” (msok fel?) irnyul „aktivitsa”]
LETTEL-SSZEEGYEZTETHETETLEN.
Az lettel-sszeegyeztethetetlensg ebben az esetben
’ABSZOLT’
[(957.r.) 270. pont (1) – elrhet ITT]:
(1)
egyfell jelenti azt,
hogy a teremt „olyan mdon tevkeny”,
amely nem illeszked a Sajt korbbi Vlasztsaihoz
[az ltala Megtervezett let-ptshez / a Vlasztott Meghatrozihoz]
[= „olyan msra pazarolja el” az let-erejt / teremt-erejt / ’szemlyes’ tert,
amely „ellenttes” a sajt Vlasztsaival],
(2)
msfell pedig azt is jelenti sajnos nagyon sok esetben,
hogy a Kzssgnk ALAP-JELLEGVEL is sszeegyeztethetetlen a Megnyilvnulsa
[= „ellenttes” a TISZTELETTEL].
Az ilyen lettel-sszeegyeztethetetlen „megnyilvnuls”
a teremt nmaga (!) szmra
NEM eredmnyezhet MEGTARTHAT megtapasztalst
[= nem eredmnyez TOVBB-PTHET Harmonit],
ami azt is jelenti,
hogy „amit tesz / amit pt” az t-magt nem ersti meg [nem tartja meg],
st,
„elpazarolja / kidobja / hasznlhatatlann teszi / haszontalann teszi”
azokat a ’szemlyes’ tr-rszeit,
amelyek-’BL’ / amelyek-’RE’ -maga Harmonit / Megtarthatt pthetne.
Sokakat rint ma mg az a „nehzsg”,
(1)
hogy „tlzottan aktvak”
(2)
„mghozz olyan irny(ok)ban,
amely(ek)ben nmagukat is folyamatosan gyengtik”
[s az „odaadott” ’szemlyes’ trrel
„ersthetik”
a „bktlensget / csapda-mkdseket / a terek elpuszttst s beszennyezst”],
(3)
s ebbl ereden
nem tudtk mg megkezdeni
azt a SZKSGES (!) ’Lelassulst’,
amely elengedhetetlen alapja s felttele / eszkze
a ’Sajt let fel Szksges OLYAN Odafordulsnak’,
amellyel a LEZRSOK s ELENGEDSEK
knnyebb / termszetesebb / fjdalommentess tehetek.
Akik ’nagyon aktv’ [~ tlzottan tevkeny] letet lnek
[(a) akr a Sajt Harmonijuknak megfelelen,
(b) akr mint EL-Vltozst (valamilyen „knyszer” kvetkeztben)],
azok letben kezdetben nehz ’Megindtani’ a ’Lelassulst’
► a Szksges IRNYOKBAN
s ► a Szksges MRTKBEN.
(1)
ltalban csak ’kls’ segtsggel [Gondoskod Trsak segtsgvel] kpes a legtbb „tlzottan aktv” teremt
megkezdeni
[Fontos: a Szksges-Mrtkben-s-Irnyban (!)]
a ’Lelassulst’.
Ha a Figyelem-Felhvsok s a (segt) Helyzetek
nem elegendek
a Szksges-Mrtk-s-Irny ’Lelassuls’
(A) megkezdshez
s (B) folyamatos megnyilvntshoz,
(2)
ERTELJESEBB [ma mr SPECILIS] GONDOSKODSSAL is megnyilvnulhat ennek rdekben a FLDANYA
[> Szksges Megnyilvnulnia az letet-GONDOZKNAK ebben az irnyban (!)].
Korbban olyan bels-kp rzkeltette ezt a [„tlzott aktivitsi” s „figyelem-sszpontostsi”] nehzsget, hogy haladtam egy keskenyebb mellk-ton, s nem messze tlem volt az a ’F’-t, amelyre vissza kellett trnem. Habr mr lassabban haladtam a mellk-ton, a keskeny trl a F-tra visszavezet ’felhajtk / feljrk / kanyarod svok’ kzl tbbet elvtettem: mg mindig „gyorsabban” haladtam annl, hogy ’kellen korn szre tudtam volna venni’ a F-thoz odavezet felhajtt, s arra biztonsgosan r tudtam volna kanyarodni.
Amikor elszr vettem szre azt, hogy ’ott van mellettem’ [’hozzm mr kzel’] a F-t, tbb ilyen ’felhajt’ mellett is elhaladtam gy, hogy szre sem vettem.
Amikor mr tudatosan lassabban haladtam, akkor szrevettem azt, hogy kzeledek egy felhajthoz, de mg gy is gyorsabban haladtam annl, mint amekkora sebessggel r tudtam volna hajtani… gy ugyancsak tbb lehetsg is „elment mellettem”… tovbb kellett lasstanom ahhoz, hogy a F-tra vissza tudjak trni.
Amikor mr biztonsgosan r tudtam lpni a F-tra visszavezet kanyarod kis tra, s biztoss vlt, hogy onnan bergzlk a F-tra, a mellk-ton val haladsomrl az ’Anya’ [az letet-GONDOZ] egy ’fnykpet’ [llapot-Kpet] ’ksztett’, s azt egy FELJEGYZSKNT ’tadta’.
Felttelezsem szerint
(1)
rszben az ’lom’-’munkk’ sorn,
(2)
rszben pedig a ’karnyjtsnyi tvolsgon bell’ megformlt [Gondoskodsi] Helyzetekben
[mr a tnyleges gyakorlsok sorn]
sokan ’tanuljk’ azt,
hogyan tudjk majd
a Szksges Irny-s-Mrtk ’Lelassulsban’
s ’Figyelem-sszpontostsban’
segteni a trsaikat
[s akr nmagukat],
milyen „feszlseket / feszltsget” (fjdalmakat) enyht / megszntet Gondoskodsokat lehetsges ma mr megnyilvntani,
milyen Gondoskodsokkal
[s milyen Vd-Terek Tudatos hasznlatval]
lehet segteni a Megrtsi-Nehzsgek / Bizonytalansg / Zavar megszntetst,
milyen Gondoskodsokkal lehet segteni
a Figyelem / a Jelenlt ’visszahzst’ a Sajt Sorsra stb.
A Tapasztalatok alapjn (!)
rthetjk meg egyre teljesebben azt,
hogy a trsunkban [vagy akr sajt magunkban]
Felismert „nehzsget”
(1)
’mikor Szksges szv tenni’,
mikor Szksges a figyelemmel clzottan [erteljesebben] oda-irnyulni,
(2)
s mikor Szksges a figyelmet mr tudatosan tvolabb-vezetni
’egy ppen tvoz nehzsgrl’.
Rszleges megrtsem szerint
ha az letet-GONDOZK
SPECILIS-ALTATSBAN rgztenek be egy fjdalmas tapasztalatot
[SLYOSABB EL-Vltozs esetben Alv-Kdd formljk t,
Illeszkedsi-Nehzsg esetn vagy egy egyszerbben Rendezhet EL-Vltozs esetn RSZLEGES-Altatsban rgztik be],
akkor ma mg gyakran valamilyen rvidebb tartamban ’Jelz’ Fjdalom [bizonytalansg / zavar]
rzkelhetv vlhat a teremtben.
Ilyenkor a Jelz nehzsg megszntetsben
Szksges lehet Gondoskodssal (!) is segteni az ezen Vltozssal rintett trsat.
Ilyenkor NEM Szksges [s ezrt kros] keresni [s ’szv tenni’]
a Jelz nehzsg ’mlyebb’ ’okait’
[azt, hogy mely korbbi fjdalmas tapasztalat
akkor ppen mirt kerl SPECILIS-ALTATSBA],
hanem a Szksges Gondoskods az,
ami a teremt figyelmt segti visszahzni
a Jelen-Lehetsgeire,
a Szksges n-Gondoskodsra,
a meglv Sajt-Harmonira,
a Harmoniaknt / rmknt megnyilvnul Lehetsgekre,
a folyamatban lv ALAPOZSOKRA…
Szksges lehet
mind a korbban „tlzottan aktv”,
mind pedig a „vrakozst / tehetetlensget / ttlensget” „megtapasztal” teremtket
abban segteni,
hogy a ’szemllst / szemlldst’ ’ismt megtanuljk’.
Szksges lehet annak a Felismersben s Megrtsben segteni a trsainkat
[s nmagunkat],
hogy a ’szemlls / szemllds’ nem azonos az „unatkozssal / semmit-tevssel”,
st,
(1) a ’Befel’ megnyilvnul
s (2) ’Kifel’ irnyul Szemlls
az ALAPJA
a MEGISMERSNEK
s a KZVETLEN RZKELSEN (!) ALAPUL (!) Megrtsek Felptsnek
[ebbl ereden a Szabadsg Megtapasztalsnak is].
Viszonylag kevs olyan tartam van az letnkben, amikor „szinte unatkozhatnnk”, amikor ppen-nincsen-semmi-fontos-tennival.
Ha ’kell figyelemmel’ [a Szksges Lelassulssal] tapasztalja meg valaki
ezeket a ltszlag ’res’ pillanatokat / rkat / napokat,
Tudatosan fel tudja ezeket hasznlni
a ’szemlyes’ tere ’pihentetsre’, gygytsra, megerstsre…
a ’Tudata’ ’megpihensre’.
Viszonylag ritkk s nagyon rtkesek ezek a pillanatok,
s
aki kpes ezeket ’jl hasznlni’,
azokat nagyon sok J (!) Felismersre s Megrtsre ’vezetik’ ezek is…
ltalban az [lesz] a jellemz a FLDANYA Kzssgben a MAGOK s a mr nagyobb Klnleges Gondoskodsi tapasztalattal rendelkez teremtk letben, hogy nagyon sok lesz a tennival, nagyon sok Gondoskodsi-Helyzetben lesznek segti a trsaiknak. Emellett termszetesen a Sajt Vlasztott irny let-ptskhz is Teret-Ad a FLDANYA.
Rszleges az a megrtsem, hogy
a mgttnk lv napokban
AZT IS ELLENRIZTE [RTKELTE] A FLDANYA, hogy
[fleg a MAGOK s Klnleges Gondoskodsokra felkszl teremtk kztt]
kik azok,
akiknek bizonyos tartamonknt
[s/vagy bizonyos helyzetekben]
az
’egyedl-lt’ Megtapasztalsa Szksges
[azrt, mert EZT VLASZTOTTK (most)].
k elsdlegesen majd a ’Szemlyes-Szigeteken’ bergzlve
tapasztalhatjk meg
ezt a Sajt Jelenltk ’psgnek megtartshoz’ Vlasztott ’pihenst / feltltdst’,
’egyedl-ltet’ (?).
20200908 [427.r.] 148. pont [„srgets”: Fokozott-rzkenysgben jelezhet a YOSGBL ered (FLDANYVAL egytt „kiszakadt”) teremtkben; KLNLEGES Birodalombl ered teremtk szmra nha fontos az egyedl-lt megtapasztalsa (ez nem magny!)] – elrhet ITT …”
20200908 [1487.r.] 385. pont (2) [PONTOSTJA azokat a GONDOSKODSAIT a FLDANYA, amelyekkel knnyebb / Elfogadhatbb teheti az Elengedseket; az letet-GONDOZ KZELEBB-HZDSA sok esetben segti az Elfogadst / a Bizalom megnyilvnulst] – elrhet ITT
20200908 [1502.r.] 387. pont (2) [RSZLEGESEN-Altatott let-rsz letbe-visszavezetse ma mr lehet GYORS is; a FLDANYA egy J KZVETLEN GONDOSKODSVAL kpes ELLENRIZNI s SZABLYOZNI, mikor lehet GYORS / ERTELJESEBB egy Tr-Vltoztats a ’szemlyes’-trben (s erre HOGYAN KELL ELKSZTENI az Anyagi-Testi Jelenltet), majd pedig a gyors / erteljesebb Vltoztatst kveten HOGYAN LASSULHAT VISSZA az Anyagi-Test (mikor Szksges LASSBB / KMLBB Vltoztats)] – elrhet ITT
20200908 [1503.r.] 387. pont (3) [a Jogos-Tr-Hasznlatba bergzts ELKSZLETEI a vghez kzelednek; MEGHATROZTA a FLDANYA a ’szemlyes’ tr MEGTARTHAT rszt, s megjellte azokat a (’szemlyes’ s Kzssgi) Tr-rszeket, amelyek LEZRSRA s Levlasztsra / Visszabontsra kerlnek hamarosan azrt, mert lehetv tettk vagy lehetv tehetnk a „jogosulatlan tr-hasznlatot”] – elrhet ITT
20200908 [1340-1343.r.] 357. pont [a Kzeli-sszekapcsoldsokhoz tartoz Bels-Terek Rendezse megkezddtt] – elrhet ITT
20200908 [1345-1346.r.] 358. pont [az jra elrhetv vlt bels-terek / ramlsok hasznlatnak MEGTANULST, BEGYAKORLST segti a FLDANYA (fontos tudatoson mozogni a szinteken s a szintek kztt)] – elrhet ITT
20200908 [722.r.] 211. pont (3) [vannak, akik flnek elveszteni azt amit sajt magukrl tudnak-gondolnak (ELENGEDSI-NEHZSG)] – elrhet ITT
20200908 [1360.r.] 363. pont [az ELENGEDSEKET / LEZRSOKAT gyszhoz hasonl folyamat ksrheti] – elrhet ITT