2024.09.02.
Emltettem korbbi rsban azt a „nehzsget”, hogy a KNNYTSEK megtapasztalsa is okozhat a teremtkben Megrtsi-Nehzsget / Bizonytalansgot / Zavart.
20200908 [1058.r.] 297. pont (3) [a KNNYTSNEK ami a nagy ELNYE, az a NEHZSGE is (a TAKARSOK miatt nehezen rthet meg a Vltozs)] – elrhet ITT
Jelenleg KNNYTSEK segthetik
(1)
az olyan korbban Vlasztott Megtapasztalsi-Irnyok Lezrst
[jellemzen Tudatosan Felvllalt Szolglatok Lezrst],
amelyek megtapasztalsa ma mr SZKSGTELEN a teremt letben
[pldul azon okbl,
hogy a teremt egy olyan nehz helyzet megtapasztalst Vlasztotta
(azrt, hogy tevkenyen rsztvehessen a nehz helyzet megszntetshez jl hasznlhat GONDOSKODS megformlsban),
amely nehzsg megszntetshez Szksges GONDOSKODST mra (legalbb ALAPJBAN) KSSZ-MEGFORMLTA a FLDANYA].
(2)
Lehet KNNYTSSEL Lezrhat korbbi Vlaszts pldul az is,
ha egy pontosan meghatrozott trs segtst [vagy vele egytt vgzend kzs munkt] vlasztott a teremt,
azonban ez a trs ma mr nem l
[vagy a trs lete / Jelenlte olyan irnyban vltozott meg (akr vltozott „EL”),
amely miatt
itt-s-most ez a kzs megtapasztals beteljesthetetlenn vlt].
Ezeket a korbbi Vlasztsokat [mint legtbbszr a megszletst megelzen elksztett megtapasztalsi helyzeteket] elkpzelhetjk gy, hogy az ’ton’ amelyen a teremt halad / ptkezik [zlddel jellve], egymstl nem tl nagy tvolsgra tbb kis ’fennsk’ [mint a megtapasztalshoz ’Adott tr’] van ’Elksztve’ [a Vlasztsnak megfelelen a FLDANYA ltal ’Alapjaiban’ Megformlva].

A ’fennsk’ azt jelenti, hogy a Vlasztott nehezebb helyzet megtapasztalshoz egy ’gyors’ (’meredek’) ’emelkedn’ kell felfel haladni, majd a ’fennsk tetejn’ nyilvnul meg a Vlasztott megtapasztals, s amikor ez befejezdtt, ’gyors lezrssal’ [lefel haladssal (’szintbe kerlssel’)] kerl Lezrsra ez a helyzet. Egy kis ’pihen’ [sima t] utn egy ’kvetkez vlasztott nehezebb helyzet’ ’nylik meg’ az ton [ha a teremt EZT VLASZTOTTA]…
Ha a teremt figyeli a Bels Jelzseket
s/vagy kpes jl rtelmezni azokat a megtapasztalsi-helyzeteket,
amelyekbl Felismerhetv / Megrthetv vlik a szmra
a korbbi Vlasztsa ’mra-szksgtelen-jellege’,
EGYEZTETST nyit(hat) meg a FLDANYVAL
[s azon trsaival, akikkel korbban sszecsendlssel megalapozott
valamilyen (mra szksgtelenn vlt) kzs megtapasztalst].
Az EGYEZTETS sorn
egy j Szndkkal
Lezrhatja
[vagy ms Szksges Irnyban Megvltoztathatja / Jelenhez-Igazthatja]
a korbbi Vlasztst a teremt
[s gy Lezrhat egy ’fjdalmasabb’ megtapasztalst
(nem Szksges belekezdenie egy fjdalmas megtapasztalsba)].
A F Szably szerint
ha korbban ERSEBB Szndkkal [akr valamilyen ’Nyomatkostssal’]
alapozta meg a Vlasztst a teremt,
akkor a Vltoztatshoz is legalbb olyan Ers Szndk Szksges.
20200908 [1388.r.] 369. pont (1) [a Rendezseknek vannak olyan szakaszai, amelyekhez a teremtnek magnak is Szndkot kell adnia; nha szksges a Szndk Nyomatkostsa; mikor lehet szksges a nyomatkosts; Szndk PONTOSTSA: a korbbi krst / Szndkot valamilyen Szksges kiterjedsben megvltoztatni (akr kiterjeszteni) lehet szksges] – elrhet ITT
20200908 [1344-1346.r.] 358. pont [rgi Nyomatkostsi-rendszerek Lezrsa s visszabontsa] – elrhet ITT
20200908 [1359.r.] 362. pont [korbban ERSEBB Szndkkal meghozott egyes Vlasztsok csapdhoz hasonlv vltak, jelentsen akadlyoztk a Szabad let-vezetst] – elrhet ITT
Korbbi rsban emltettem, hogy hasznlhat ma mr olyan KNNYTST is a FLDANYA, amely sorn egyszeri-s-egyszer Szndk tudatos kinyilvntsa is elg ahhoz, hogy a FLDANYA egy korbban ERSEBB Szndkkal megalapozott Vlasztst Megvltoztathasson [Lezrhasson, Jelenhez-Igazthasson].
20200908 [1406.r.] 371. pont (2) [nehzsget jelenthet a korbban ERSEBB Szndkkal megalapozott Vlaszts Megvltoztatsa; ELVET Formlnak a nagy-TEREMTK: hogyan lehet az lettel-sszeegyeztethetetlen jellegeket egyszerbben megszntetni (mikor s hogyan lehet az rintett teremt Krse / Szndka nlkl megszntetni egy lettel-sszeegyeztethetetlen jelleget, mikor Szksges a teremt Szndkt krni); SRGSSG az lettel-sszeegyeztethetetlensg megszntetse; elg EGYSZER kinyilvntott EGYSZER Szndk is (KNNYTSKNT) az lettel-sszeegyeztethetetlen jelleg megszntetshez] – elrhet ITT
Ha a teremt Anyagi-Testi Jelenltben
[valamilyen SLYOSABB EL-Vltozsbl ereden]
„hinyzik” az a Tudatossg,
amellyel Vltoztathatna egy mr szksgtelenn vlt
[illeszkedsi-nehzsget Jelz,
vagy akr mr lettel-sszeegyeztethetetlensget is Jelz]
Megtapasztalsi Irnyn,
(legalbb) Fontos Okbl olyan KNNYTST is alkalmazhat / Felajnlhat a FLDANYA,
hogy SPECILIS EGYEZTETSI-Helyzetet Forml meg a FLDANYA
[pldul egy NAGY-GONDOSKODS sorn],
s a teremt (n)Lnyegvel EGYEZTET a Szksges Vltoztatsrl
[a FLDANYA KRHETI s ELFOGADHATJA
az (n)Lnyeg ltal kinyilvntott Vltoztatsi Szndkot is akkor,
ha ez az Anyagi-Testi Jelenlt Megvshoz s a Megtapasztals / Jelenlt Irnyban-Tartshoz Szksges].
Emltettem, hogy
a KNNYTSEKNEK
ami a nagy elnye,
a legtbbszr ppen az a nehzsge is:
mivel az Anyagi-Testi Jelenlt maga Tudatosan nem vesz rszt az ilyen EGYEZTETSEKBEN / Vltoztatsokban,
az Anyagi-Testi Jelenlt nem ismeri fel a Vltozst
[az Anyagi-Testi Jelenlt nehezebben s/vagy lassabban ismeri fel a Vltoztatst].
Ha a FLDANYA KNNYTSSEL Lezr egy mr megkezdett vagy csak megtervezett szksgtelenn vlt megtapasztalst,
akkor Lezrja az rintett Bels-Teret,
s a leggyakrabban ma mr Visszabontja az Anyagi-Testen kvli azon Szemlyes-tr-rszt is,
amelyet eredenden a Lezrt megtapasztals szmra Formlt meg.
Nagyon gyakori, hogy azokat a (bels s kls) ramlsokat is Lezrja (akr visszabontja) a FLDANYA,
amelyek ugyancsak a Lezrt megtapasztalshoz (csak ahhoz) tartoztak.
Egy ilyen KNNYTETT Lezrs sorn az a teremt,
aki maga nem vett rszt Tudatosan is a Lezrs Elksztsben
s az ehhez Szksgszeren trsul Elengedsekben,
AZT-A-VLTOZST ismerheti fel,
hogy „valami ami addig ott volt mr nincsen ott”,
s ez benne Bizonytalansgot / Zavart / „hiny”-rzetet eredmnyezhet
[nha flelem
vagy ms jelleg „egyedi rzkenysg” / fokozott-rzkenysg megformldsval is jelezhet a Vltozs].
A mai Megrtst-segt-kpben magamat egy ’sszetett formban’ rzkeltem. Voltam a kpben ’n’ [ni formban], s velem volt az idsebb [jelentsen „mozgskorltozott”, nehezen-mozg] desanym, s a karjaimban tartottam a csecsemkor leny-gyermekemet.
Az ’idsebb [s mr nehezen mozg] desanya’ kpe
jelezheti az ppen Lezrsban lv megtapasztalsomat / t-szakaszomat,
a karomban lv kicsi lnygyermek pedig
jelentheti az jonnan Vlasztott tovbbhaladsi irnyomat.
Egy rvidebb ’tmeneti szakaszon’ mg egytt haladtunk mindhrman. Ezt a Lezrsi s egyben jat-Elindtsi szakaszt egy rszlegesen takart [Vdett] tr-rszben [NAGY-GONDOSKODSI-TRBEN (?)] tapasztaltam meg. A ’megvilgtsa’ a trnek hasonltott a hajnalhoz [amikor mr nincsen teljesen stt, de mg nincs vilgos sem].
Azt tapasztaltam, hogy ebben a trben egy darabon ’gyalog’ haladtam [n a karomban az jszltt lnygyermekkel, s velem volt mg a bottal / nehezebben mozg desanym is]. Nem tudom pontosan meghatrozni hogy mikor, egyszercsak azt tapasztaltam, hogy valamilyen [’specilis’ (?)] [az n-Azonossgomhoz megformlt] ’jrmben’ ltem. Utlagos megrtsem szerint a ’jrmbe bergzls’ valamilyen KNNYTST rzkeltetett. A ’jrmvel’ gyorsan [s ’clirnyosan’] haladtunk, s azt tapasztaltam, hogy [ahhoz hasonlan, mintha hullmvaston lnk] ’nagyon gyorsan tvitt a fennskokon’.

GYORS volt ez a vltozs / halads, s egy ’rossz-rzs’ jelzett bennem. ’Szokatlan’ volt a Vltozs ezen formja (addig mg nem tapasztaltam ilyet), fleg az emelkedn val gyors lefel szgulds (huppans) jelzett bennem furcsasg-rzetben (vagy taln valamilyen „egyedi rzkenysgben”) (?)].
A ’rossz-rzs’ miatt a msodik fennsk eltt leszlltam a jrmrl, s a ’fennskot’ megprbltam [LASSABBAN] ’jobboldalrl’ (lent) kikerlni, de ott „zskutcba futottam” [ott nem volt elksztett t / tr szmomra (fekete sznnel jellve)].

Valsznleg azrt, mert a FLDANYA Felismerte a „zavart” bennem, (a kpben) a ’fennsk’ ’baloldaln lent’ egy ’keskeny svnyt’ formlt meg szmomra. Ezen a ’keskeny svnyen’ [ugyancsak KNNYTSSEL] kpes voltam vgighaladni [s gy mr nem mentem fel a ’fennskra (a megtapasztalsra elksztett nehz helyzetbe) (piros szn vonallal jellve)]. gy jelentsen lassabban haladtam t ezen a nehzsget kikerl [Knnyt] helyzeten, mintha el tudtam volna fogadni a GYORSABB Lezrst… s ezen a ’lassbb’ ’kikerl ton’ a sajt meglv ermet is kellett hasznlnom [nem tudott a KNNYTS ereje s lendlete erteljesebben segteni].
Utlagos megrtsem az, hogy valsznleg a ’karomban tartott kisgyermek’ [= bennem megnyl j-Kezdet] miatt „lptem ki abbl a KNNYTSES Vltozsi folyamatbl, amelyet TL ERTELJESNEK s TL GYORSNAK rzkeltem”… taln olyan korbban felptett Sajt Tudsra / Tapasztalatra alapulan hoztam meg ezt a Vlasztst, hogy az ’j Kezdet’ Elindtsa Fokozott-Odafigyelst s vatossgot (!) tesz Szksgess (?).
rzkeltem a kpben azt is, hogy amikor mg a ’gyors jrmben voltam’ [az desanymmal s a gyermekkel egytt], ’alattunk’ tbb keresztez t is volt, azok fltt is knnyedn thaladtunk.
Ezek taln olyan ms teremtkkel val kapcsoldsi-lehetsgek voltak, amelyek mostanra ugyancsak szksgtelenn / beteljesthetetlenn vlhattak… s vagy olyan „akadlyozsokat” ’kerltnk gy ki’, amelyek kikerlse knnyebb tette a Vlasztott Irnyban Megtartst a Jelenltemnek / letemnek (?).
Amikor a msodik fennskon is tljutottam [a msodik fennskot mr a sajt erbl megkerlve a piros vonallal jellt szk svnyen (mikzben a gyermeket a karomban fogtam)], a szk tjrn val thalads utn egy ’j pts vrosrszben talltam magam’ (karomban a gyermekkel).
’Tudtam’ (bell), hogy ez az otthonom. Ms volt, mint amire emlkeztem. Nem rgi pts kicsi hzak voltak itt (mint korbban), hanem mindenfel j s magasabb, szebb pletek voltak. Ms volt a tr, sokkal szebb volt. Gyorsan (knnyedn, magtl-rtetden) abban az utcban talltam magam, ahol a sajt hzamat felismertem… a rgi hz helyn mr j plet volt, de gy is knnyedn (!) Felismertem [a Harmonia jelzett bennem], hogy az utcban lv j hzak kzl melyik az n otthonom.
Ekkor szrevettem, hogy nincs ott velem a lassabban s nehezen mozg desanym.
Utlag valsznnek tartom, hogy a gyors vltozs [a GYORS LEZRS / ELENGEDS] miatt valamilyen fjdalom s/vagy visszacsengs formldhatott meg bennem, s „ezek
VISSZAHZ ereje” miatt elkezdtem keresni az desanymat [a-MR-LEZRTAT].
A Tudatomban mg nem rgzlt be kellen erteljesen az [= mg nem rtettem meg azt], hogy nhny (mr szksgtelenn vlt) megtapasztalsomat Lezrtam.
Utlagos megrtsem az, hogy a KNNYTETT LEZRS sorn [a megrtst-segt-kpben] azokat a megtapasztalsokat Lezrtam, amelyeket a kpen az desanym testestett meg [amelyek akkorra szksgtelenn vltak].
(1)
Mivel felismertem azt,
hogy az desanym mr nincsen ott velem,
(2)
ugyanakkor NEM ISMERTEM mg fel,
hogy azrt nincsen ott velem az desanym,
mert az a megtapasztalsi rszem Lezrsra kerlt,
„VISSZAFORDULTAM”.
A kpben visszamentem mindkett fennsk mellett, a nevn szltva kerestem az desanymat, s [mivel ERS Szndkkal kerestem], vgl meg is talltam.
Mintha egy indulsra felkszl ’haj’ ’belsejben’ [sok ms utas (s egyb trgy) kztt] lett volna mr ’bergztve’ az ’desanym’ [valsznleg valamilyen GONDOSKODS sorn sok teremtt rinten nyilvnulhattak meg KNNYTETT Lezrsok, s a Visszabontsra megjellt [s egy utols Ellenrzsre elksztett] szemlyes tr-rszeket rgzthette ide be a FLDANYA [IRGALOM / LTR (?)].
Mivel ERS volt bennem a Szndk arra, hogy az desanymat is ’magammal vigyem’, egytt indultunk el ismt az j vros fel.
Nyilvnvalan a mr Lezrt Megtapasztalst nem vihettem magammal, azonban a bennem lv fjdalmat vagy zavart csillaptotta / megszntette az a ’tudat’, hogy ’egytt indultunk az j tr fel az desanymmal’. gy kiss megnyugodva ismt elindultam a (lezrt) fennskok ’mellett’.
Mikzben igyekezettel (s cl-irnyosan) haladtam az j vros fel (karomban a kisgyermekkel), az desanym termszetesen ismt lemaradt melllem. Mivel a fennskok mellett haladva a ’keskeny svnyen haladsra’ ’sszpontostottam a figyelmem’, nem vettem szre azt, hogy pontosan mikor maradt el melllem ismt az desanym. Annak a tudata valamennyire megnyugtatott, hogy nem hagytam htra / nem hagytam magra a nehezen mozg desanymat.
Mivel ennek a tudata volt kpes megnyugtatni s Irnyban-Tartani, olyan HELYZETET formlt meg szmomra a FLDANYA, amelyben ezt megtapasztalhattam.