(…) Azokban a MAGOKBAN
s mr NAGYOBB Klnleges Gondoskodsi Tapasztalatokkal rendelkez teremtkben,
akik az T-VEZETS mg elttnk lv rszben
a trsaik fel
Megnyilvnthatjk majd a TPLLSI Gondoskodst is,
azon teremtknek
(1)
az Anyagi-Testn BELL
s (2)
az Anyagi-Testen KVLI Szemlyes-Terben
mr folyamatban vannak
a Szksges ’ptkezsek’.
Rszleges megrtsem szerint
ma mg elsdlegesen
a FLDANYA ’Formlja s rgzti be’
(1)
az Anyagi-Testen bell
s (2)
a ’kls’ Szemlyes-Trben
azokat a Tr-Alapokat s ramls-Alapokat,
AMELYEKBL
[’gyakorlsi’ s/vagy ’tanulsi’ HELYZETEKBEN (?)]
folyamatosan Felpl
a Tpllsi Gondoskods
J FORMJNAK
Megnyilvntst lehetv tev
[Anyagi-Testen BELLI s egyb KLS] ’szemlyes’ tr-rsz.
(…) Ma mr
[visszaigazodva a YOSG Birodalmba]
olyan formban ALAPOZTA MEG a FLDANYA
a TPLLSI GONDOSKODSI IRNYT,
(1)
amely
’figyelemmel van’ arra
[’ ’Alapul ARRA’],
hogy a Kzssgben melyik Birodalombl ered teremtk lnek
[teht ’figyelemmel van’ arra a FLDANYA,
hogy a klnbz Birodalmakban
’mostanig’
milyen Tpllsi (s egyb Gondoskodsi) Tapasztalatok / Tudsok pltek fel],
(2)
ugyanakkor a Kzssgben tnylegesen meglv helyzetre figyelemmel
[a Kzssgben lkben tnylegesen megformldott EL-Vltozsokra figyelemmel]
a FLDANYA HATROZZA MEG azt,
hogy mely Gondoskodsok
milyen FORMBAN / milyen kiterjedsben
SZKSGESEK.
Akik
[(1)
akr ’ppen-most’,
(2)
akr majd ksbb brmikor]
VLASZTJK
a TPLLSI [vagy egyb ms] GONDOSKODS Megnyilvntsban val rszvtelket,
azok
azt is Vlasztjk
[itt a FLDANYA Kzssgben (!)],
hogy azt ► OLYAN FORMBAN
’Tanuljk meg’,
olyan formban
’ptik fel’ Sajt Tudsukk,
[az Anyagi-Testi Jelenltkben (!)]
(A)
hogy azzal az ► AKKOR-PPEN-MEGLV nehzsgek megszntetshez
kzvetlen formban hozzjrulhassanak,
s/vagy (B)
a ► ’hamarosan elkezdd / Elremutatan-Megtervezett let-pts’ [akr Rendezs] sorn
a Szksges Gondoskodsokban kpesek legyenek tevkenyen rsztvenni.
Nagyon fontos,
hogy ma mr a YOSG Birodalmban
az let-pts LTALNOS (!) ’Szintjn’ is
FIGYELEMMEL KELL LENNI
a Gondoskodsok
Megnyilvntsa sorn
a SZKSGESSG ’Mrtkre’.
Ez [a MEGHATROZ] abbl ered, hogy nemrgiben a Birodalom nagy-TEREMTJE a Birodalom ALAP-JELLEGBE Bergztette az IRNYBAN-TARTS FELELSSGT [(339.r.) 124. pont – elrhet ITT]. Ez a Gondoskods Megnyilvntst rinten azt jelenti, hogy a Gondoskods akkor Szksges / akkor lehetsges, ha az az let Megvshoz s a Megtapasztals Irnyban-Tartshoz Szksges.
[Ami „szksgtelen” s egyben Harmonit „gyengt”,
a Meghatrozktl s a Megformlt sszecsendlsektl EL-TVOLT,
arra IRNYBAN-TARTS terjed ki,
a SZABADSG s az let / a Harmonia Megvsa s Irnyban-Tartsa rdekben.]…”
2024.09.09.
A trsak fel irnyul Gondoskods Megnyilvntsra mr kpes teremtkkel
[vagy az ilyen irnyban a Jelenltket (’clirnyosan’) (?) pt teremtkkel]
folytatott EGYEZTETSEK sorn
a FLDANYA
a teremtk figyelmt ’rirnytja’ ’arra’,
’ahol / amiben’ LEHETSGES vagy akr SZKSGES VLTOZTATNI
a megszletst megelzen Vlasztott let-ptsi Irnyokon.
(1)
Akkor lehet SZKSGES a Vltoztats
[a megszletst megelzen bergztett Vlasztsokon],
ha a Megtapasztals valamilyen okbl mra „szksgtelenn” vlt
[pldul beteljeslt az a cl valamilyen ms formban,
amely cllal a teremt a Megtapasztalst Vlasztotta],
vagy pedig ppen beteljesthetetlenn vlt
[akr a teremtben-magban meglv okbl ereden,
akr rajta kvlll okbl].
(2)
SZKSGES lehet a Vltoztats akkor is,
ha a teremt valamely jabban sszecsendlss Megformlt Vlasztsval
egy korbbi Vlaszts Illeszkedsi-Nehzsget ’mutat’
s/vagy valamilyen „(szksgtelen) akadlyozs” Jelzi a Vltoztats Szksgessgt.
(3)
SZKSGES lehet a Vltoztats akkor,
ha a megszletst megelzen Felvllalt Szolglat / Megtapasztalsi Irny
mra rszben vagy teljesen LEZRSRA kerlt a FLDANYA Kzssgben.
Rszleges Lezrs esetn Lehetsg van arra,
hogy JELENHEZ-IGAZTS Vlasztsval FOLYTATHATV Formlja
a korbban megkezdett let-ptst a teremt
olyan rszlegesen J Irnyban,
amelyet most jonnan tett Megnyithatv a Befogadott teremti szmra a FLDANYA.
Mint az ide-idzett rs-rszben is emltettem:
a trsak fel irnyul Gondoskodst Felvllal teremtk szmra
[(a)
Bels tmutats tjn
s/vagy (b)
a Megrtst segt HELYZETEK Megformlsa tjn]
FELISMERHETV s MEGRTHETV teszi a FLDANYA azt, hogy
(1)
ppen-most
s/vagy (2)
hamarosan / Az-Elkvetkezben (= mr megtervezetten)
milyen GONDOSKODSOKAT NYILVNT MEG [indt el] a FLDANYA
[= milyen segtsgre / gondoskodsra van Szksge a Kzssgben lknek,
melyik EL-Vltozsok Rendezse van ppen folyamatban
(s ezrt melyik Gondoskodsra van Szksge akkor-ppen sokaknak)].
A FLDANYA ltalban FELAJNLJA
a trsak fel irnyul Gondoskods megnyilvntsra mr kpes teremtknek azt,
hogy az ’ppen-folyamatban-lv’ Gondoskodsokban
s/vagy ’hamarosan elkezdd’ Gondoskodsokban
milyen formban vehetnek rszt.
Akik Vlasztjk [Felvllaljk] a trsak segtst
[akr a Rendezsek folyamataiban val rszvtelt,
akr a Vlasztott irny ALAPOZSOKBAN s/vagy let-ptsekben val Gondoskodi rszvtelt],
azokkal a FLDANYA
EGYEZTET
(1)
az J Vlasztott IRNY Megnyitsrl
s (2)
egyb ehhez kapcsold Szksges vagy Lehetsges Vltoztatsokrl.
Ha
sszecsendlss formldik meg az j Vlaszts,
a Bels Utak Tudatos hasznlatval
s a Megtapasztalsi-Helyzetek / Gondoskodsi-Helyzetek rtkelsvel
pontosan Megrthetik a teremtk azt,
hogy MI AZ J VLASZTSUK
(1)
ALAPJA
s (2)
PONTOS TARTALMA
[pontosan milyen Felelssget vllaltak fel a meglv nehzsgek megszntetse rdekben].
Az sszecsendls megformlst megelzen
[= ameddig a MEGRTSI s EGYEZTETSI folyamat tart],
ltalban csak
RSZLEGES Megrtsek formldnak meg az rintett teremtben
[hiszen mg csak ’ismerkedik’ a Vlaszthat j Lehetsgekkel,
s Fontolgatja, hogy egyes addigi Megtapasztalsi Irnyain Vltoztasson-e
(rszben vagy teljesen Lezrja-e, Jelenhez-Igaztsa-e stb)].
Amikor sszecsendlss vlik a teremt j Vlasztsa,
s gy a Vlasztott j Megtapasztals ’Alapjait’ Pontosan Bergzti a FLDANYA
a teremt let-Alapjban s Szemlyes-Terben
[gy a teremt az ’Els-Szabad-Lpsvel’ birtokba veszi
az j Megtapasztalshoz adott (Anyagi-Testen Belli s Kvli) ’szemlyes’ tr-rszeket],
akkor kerl abba a helyzetbe a teremt,
hogy Fokozott-Odafigyelssel
viszonylag knnyen s
teljesen kpes Megrteni a Vltozst
[azt, hogy a ’karjban tartott j gyermek’ pontosan milyen j Irnyt jelent].
Az sszecsendlsnek a ’szemlyes’ trben Bergztstl kezdve
a teremt szmra az j Vlasztsa
mr a SAJT Harmonija,
s ebbl ereden
amikor abban a Vlasztott j Irnyban nyilvnul meg,
az mr nem jelent szmra nehzsget
[mint mg az EGYEZTETSI szakaszban].
Mivel az sszecsendlsnek a ’szemlyes’ trben val Bergztstl kezdve
a FLDANYNAK is ’ktelezettsge’
ebben a Vlasztott j irnyban ’Vezetni’ s ’Megtartani’ a teremtt,
a FLDANYA OLYAN HELYZETEKET FORML MEG [= ’Ad’] a teremt szmra,
amelyekben MEGTANULHATJA / MEGTAPASZTALHATJA
a Vlasztott j Megtapasztalshoz tartoz Harmonikat
[’Alap-Tudsokat’, j Szablyokat stb],
a GYAKORLATBAN is Megismerheti / Megrtheti / Megtanulhatja ezeket
[vagyis Sajt Tudsv (Tapasztalatv) ptheti fel].
Ezt kveten
mr ’kzvetlenl’ is hozzkapcsoldhat a teremt [a sajt ’szemlyes’ tervel]
olyan GONDOSKODSI-Helyzetekhez,
amelyekben
(1)
’alapozva’ a Sajt Tudsra s Tapasztalataira,
(2)
s pontosan kvetve a FLDANYA Bels tmutatst,
tnylegesen megnyilvnulhat a Gondoskodsval
[segthet ms teremtt egy Fokozott-Odafigyelst Szksgess tev helyzetben,
megnyilvnulhat Tpllssal / Tantssal / Ksrssel / Gygytssal / Ellenrzssel stb].
Az rs folytatdik az 1570. rszben, elrhet ITT