(…) Azokban a MAGOKBAN 
	
		s mr NAGYOBB Klnleges Gondoskodsi Tapasztalatokkal rendelkez teremtkben, 
	
		akik az T-VEZETS mg elttnk lv rszben 
	
		a trsaik fel 
	
		Megnyilvnthatjk majd a TPLLSI Gondoskodst is, 
	
		azon teremtknek 
	
		(1) 
	
		az Anyagi-Testn BELL
	
		s (2) 
	
		az Anyagi-Testen KVLI Szemlyes-Terben
	
		mr folyamatban vannak 
	
		a Szksges ’ptkezsek’.
	
		 
	
		            Rszleges megrtsem szerint 
	
		ma mg elsdlegesen  a FLDANYA ’Formlja s rgzti be’
 a FLDANYA ’Formlja s rgzti be’
	
		(1)
	
		az Anyagi-Testen bell 
	
		s (2)
	
		a ’kls’ Szemlyes-Trben
	
		 azokat a Tr-Alapokat s ramls-Alapokat, 
	
		AMELYEKBL
	
		[’gyakorlsi’ s/vagy ’tanulsi’ HELYZETEKBEN (?)]
	
		folyamatosan Felpl 
	
		a Tpllsi Gondoskods 
	
		J FORMJNAK
	
		Megnyilvntst lehetv tev 
	
		[Anyagi-Testen BELLI s egyb KLS] ’szemlyes’ tr-rsz.
	
		 
	
		(…) Ma mr 
	
		[visszaigazodva a YOSG Birodalmba] 
	
		olyan formban ALAPOZTA MEG a FLDANYA 
	
		a TPLLSI GONDOSKODSI IRNYT, 
	
		(1)
	
		amely  ’figyelemmel van’ arra
 ’figyelemmel van’ arra
	
		[’ ’Alapul ARRA’],
	
		hogy a Kzssgben melyik Birodalombl ered teremtk lnek
	
		[teht ’figyelemmel van’ arra a FLDANYA, 
	
		hogy a klnbz Birodalmakban 
	
		’mostanig’ 
	
		milyen Tpllsi (s egyb Gondoskodsi) Tapasztalatok / Tudsok pltek fel], 
	
		(2)
	
		ugyanakkor a Kzssgben tnylegesen meglv helyzetre figyelemmel
	
		[a Kzssgben lkben tnylegesen megformldott EL-Vltozsokra figyelemmel] 
	
		a FLDANYA HATROZZA MEG azt,
	
		hogy mely Gondoskodsok
	
		milyen FORMBAN / milyen kiterjedsben
	
		SZKSGESEK.
	
		 
	
		Akik 
	
		[(1) 
	
		akr ’ppen-most’, 
	
		(2) 
	
		akr majd ksbb brmikor] 
	
		VLASZTJK 
	
		a TPLLSI [vagy egyb ms] GONDOSKODS Megnyilvntsban val rszvtelket, 
	
		azok  azt is Vlasztjk
 azt is Vlasztjk
	
		[itt a FLDANYA Kzssgben (!)],
	
		hogy azt ► OLYAN FORMBAN
	
		’Tanuljk meg’, 
	
		olyan formban
	
		’ptik fel’ Sajt Tudsukk, 
	
		[az Anyagi-Testi Jelenltkben (!)]
	
		(A)
	
		hogy azzal az ► AKKOR-PPEN-MEGLV nehzsgek megszntetshez
	
		kzvetlen formban hozzjrulhassanak,
	
		s/vagy (B)
	
		a ► ’hamarosan elkezdd / Elremutatan-Megtervezett let-pts’ [akr Rendezs] sorn
	
		a Szksges Gondoskodsokban kpesek legyenek tevkenyen rsztvenni.
	
		 
	
		 
	
		Nagyon fontos, 
	
		hogy ma mr a YOSG Birodalmban 
	
		az let-pts LTALNOS (!) ’Szintjn’ is
	
		FIGYELEMMEL KELL LENNI 
	
		a Gondoskodsok
	
		Megnyilvntsa sorn 
	
		a SZKSGESSG ’Mrtkre’. 
	
		 
	
		          Ez [a MEGHATROZ] abbl ered, hogy nemrgiben a Birodalom nagy-TEREMTJE a Birodalom ALAP-JELLEGBE Bergztette az IRNYBAN-TARTS FELELSSGT [(339.r.) 124. pont – elrhet ITT]. Ez a Gondoskods Megnyilvntst rinten azt jelenti, hogy a Gondoskods akkor Szksges / akkor lehetsges, ha az az let Megvshoz s a Megtapasztals Irnyban-Tartshoz Szksges.
	
		 
	
		[Ami „szksgtelen” s egyben Harmonit „gyengt”,
	
		a Meghatrozktl s a Megformlt sszecsendlsektl EL-TVOLT,
	
		arra IRNYBAN-TARTS terjed ki, 
	
		a SZABADSG s az let / a Harmonia Megvsa s Irnyban-Tartsa rdekben.]…”
	
		 
	
		 
	
		2024.09.09.
	
		A trsak fel irnyul Gondoskods Megnyilvntsra mr kpes teremtkkel 
	
		[vagy az ilyen irnyban a Jelenltket (’clirnyosan’) (?) pt teremtkkel] 
	
		folytatott EGYEZTETSEK sorn
	
		a FLDANYA  a teremtk figyelmt ’rirnytja’ ’arra’,
 a teremtk figyelmt ’rirnytja’ ’arra’,
	
		’ahol / amiben’ LEHETSGES vagy akr SZKSGES VLTOZTATNI
	
		a megszletst megelzen Vlasztott let-ptsi Irnyokon.
	
		 
	
		(1)
	
		Akkor lehet SZKSGES a Vltoztats
	
		[a megszletst megelzen bergztett Vlasztsokon], 
	
		ha a Megtapasztals valamilyen okbl mra „szksgtelenn” vlt
	
		[pldul beteljeslt az a cl valamilyen ms formban, 
	
		amely cllal a teremt a Megtapasztalst Vlasztotta], 
	
		vagy pedig ppen beteljesthetetlenn vlt 
	
		[akr a teremtben-magban meglv okbl ereden, 
	
		akr rajta kvlll okbl].
	
		 
	
		(2)
	
		SZKSGES lehet a Vltoztats akkor is,
	
		 ha a teremt valamely jabban sszecsendlss Megformlt Vlasztsval 
	
		egy korbbi Vlaszts Illeszkedsi-Nehzsget ’mutat’
	
		s/vagy valamilyen „(szksgtelen) akadlyozs” Jelzi a Vltoztats Szksgessgt.
	
		 
	
		(3)
	
		SZKSGES lehet a Vltoztats akkor, 
	
		ha a megszletst megelzen Felvllalt Szolglat / Megtapasztalsi Irny 
	
		mra rszben vagy teljesen LEZRSRA kerlt a FLDANYA Kzssgben. 
	
		 
	
		Rszleges Lezrs esetn Lehetsg van arra, 
	
		hogy JELENHEZ-IGAZTS Vlasztsval FOLYTATHATV Formlja
	
		a korbban megkezdett let-ptst a teremt 
	
		olyan rszlegesen J Irnyban, 
	
		amelyet most jonnan tett Megnyithatv a Befogadott teremti szmra a FLDANYA.
	
		 
	
		            Mint az ide-idzett rs-rszben is emltettem: 
	
		a trsak fel irnyul Gondoskodst Felvllal teremtk szmra
	
		[(a) 
	
		Bels tmutats tjn
	
		s/vagy (b) 
	
		a Megrtst segt HELYZETEK Megformlsa tjn]
	
		FELISMERHETV s MEGRTHETV teszi a FLDANYA azt, hogy
	
		(1) 
	
		ppen-most 
	
		s/vagy (2) 
	
		hamarosan / Az-Elkvetkezben (= mr megtervezetten)
	
		 milyen GONDOSKODSOKAT NYILVNT MEG [indt el] a FLDANYA
 milyen GONDOSKODSOKAT NYILVNT MEG [indt el] a FLDANYA 
	
		[= milyen segtsgre / gondoskodsra van Szksge a Kzssgben lknek, 
	
		melyik EL-Vltozsok Rendezse van ppen folyamatban 
	
		(s ezrt melyik Gondoskodsra van Szksge akkor-ppen sokaknak)].
	
		 
	
		A FLDANYA ltalban FELAJNLJA
	
		a trsak fel irnyul Gondoskods megnyilvntsra mr kpes teremtknek azt, 
	
		hogy az ’ppen-folyamatban-lv’ Gondoskodsokban
	
		s/vagy ’hamarosan elkezdd’ Gondoskodsokban 
	
		milyen formban vehetnek rszt. 
	
		 
	
		Akik Vlasztjk [Felvllaljk] a trsak segtst
	
		[akr a Rendezsek folyamataiban val rszvtelt, 
	
		akr a Vlasztott irny ALAPOZSOKBAN s/vagy let-ptsekben val Gondoskodi rszvtelt], 
	
		azokkal a FLDANYA  EGYEZTET
  EGYEZTET
	
		(1) 
	
		az J Vlasztott IRNY Megnyitsrl
	
		s (2) 
	
		egyb ehhez kapcsold Szksges vagy Lehetsges Vltoztatsokrl.
	
		 
	
		Ha  sszecsendlss formldik meg az j Vlaszts,
 sszecsendlss formldik meg az j Vlaszts,
	
		a Bels Utak Tudatos hasznlatval
	
		s a Megtapasztalsi-Helyzetek / Gondoskodsi-Helyzetek rtkelsvel
	
		pontosan Megrthetik a teremtk azt, 
	
		hogy MI AZ J VLASZTSUK
	
		(1) 
	
		ALAPJA
	
		s (2) 
	
		PONTOS TARTALMA
	
		[pontosan milyen Felelssget vllaltak fel a meglv nehzsgek megszntetse rdekben].
	
		 
	
		Az sszecsendls megformlst megelzen
	
		[= ameddig a MEGRTSI s EGYEZTETSI folyamat tart],
	
		ltalban csak  RSZLEGES Megrtsek formldnak meg az rintett teremtben
 RSZLEGES Megrtsek formldnak meg az rintett teremtben 
	
		[hiszen mg csak ’ismerkedik’ a Vlaszthat j Lehetsgekkel,
	
		s Fontolgatja, hogy egyes addigi Megtapasztalsi Irnyain Vltoztasson-e
	
		(rszben vagy teljesen Lezrja-e, Jelenhez-Igaztsa-e stb)].
	
		 
	
		Amikor sszecsendlss vlik a teremt j Vlasztsa, 
	
		s gy a Vlasztott j Megtapasztals ’Alapjait’ Pontosan Bergzti a FLDANYA 
	
		a teremt let-Alapjban s Szemlyes-Terben
	
		[gy a teremt az ’Els-Szabad-Lpsvel’ birtokba veszi 
	
		az j Megtapasztalshoz adott (Anyagi-Testen Belli s Kvli) ’szemlyes’ tr-rszeket], 
	
		akkor kerl abba a helyzetbe a teremt, 
	
		hogy Fokozott-Odafigyelssel 
	
		viszonylag knnyen s  teljesen kpes Megrteni a Vltozst
 teljesen kpes Megrteni a Vltozst 
	
		[azt, hogy a ’karjban tartott j gyermek’ pontosan milyen j Irnyt jelent].
	
		 
	
		Az sszecsendlsnek a ’szemlyes’ trben Bergztstl kezdve
	
		a teremt szmra az j Vlasztsa 
	
		 mr a SAJT Harmonija,
 mr a SAJT Harmonija, 
	
		s ebbl ereden 
	
		amikor abban a Vlasztott j Irnyban nyilvnul meg, 
	
		az mr nem jelent szmra nehzsget 
	
		[mint mg az EGYEZTETSI szakaszban].
	
		 
	
		Mivel az sszecsendlsnek a ’szemlyes’ trben val Bergztstl kezdve 
	
		a FLDANYNAK is ’ktelezettsge’
	
		ebben a Vlasztott j irnyban ’Vezetni’ s ’Megtartani’ a teremtt,
	
		a FLDANYA OLYAN HELYZETEKET FORML MEG [= ’Ad’] a teremt szmra,
	
		amelyekben MEGTANULHATJA / MEGTAPASZTALHATJA 
	
		a Vlasztott j Megtapasztalshoz tartoz Harmonikat
	
		 [’Alap-Tudsokat’, j Szablyokat stb], 
	
		a GYAKORLATBAN is Megismerheti / Megrtheti / Megtanulhatja ezeket
	
		[vagyis Sajt Tudsv (Tapasztalatv) ptheti fel].
	
		 
	
		Ezt kveten
	
		mr ’kzvetlenl’ is hozzkapcsoldhat a teremt [a sajt ’szemlyes’ tervel]
	
		olyan GONDOSKODSI-Helyzetekhez,
	
		amelyekben 
	
		(1) 
	
		’alapozva’ a Sajt Tudsra s Tapasztalataira, 
	
		(2) 
	
		s pontosan kvetve a FLDANYA Bels tmutatst, 
	
		tnylegesen megnyilvnulhat a Gondoskodsval
	
		[segthet ms teremtt egy Fokozott-Odafigyelst Szksgess tev helyzetben, 
	
		megnyilvnulhat Tpllssal / Tantssal / Ksrssel / Gygytssal / Ellenrzssel stb].
	
		 
	
		 
	
		Az rs folytatdik az 1570. rszben, elrhet ITT