A „harcias rk”
szmomra inkbb az „agresszv daganatra” utalt
[illetve egyes rszeiben „megkvlt, rugalmatlan, rzkelten” („htrafel halad”?) jellemzt mutatott]:
egy olyan Nagyon-Slyos Bels EL-Vltozst jelzett,
amely
elszr
„csak” a „krnyezetben / kzelben” „pusztt”
[ELSZR mindig „rejtetten” (!)],
majd a „mrtktelensge / mrhetetlen hsge miatt”
vgl a sajt lnye elpusztulst is eredmnyezi
[„helyrehozhatatlan” EL-Vltozsokat okoz].
A „slyos mrgezettsg”
s/vagy az let-Alap valamely Meghatroz rsznek nagyon jelents elpusztulsa
lehet oka
az ilyen (1) „mst” pusztt,
(2) „teret” pusztt”
s (3) „sajt magt” pusztt „megnyilvnulsnak”.
(…) vannak a „mrgezsnek”
[vagy ms jelleg „megcsonktsbl” ered EL-Vltozsoknak]
olyan „formi”,
amelyek
a ’JZAN BELTST’
(1)
TELJESEN ELFEDTK,
(2)
TELJESEN MEGSZNTETTK.
A ’jzan belts’ HINYA
a legtbbszr TELJESEN MEGAKADLYOZZA az rintett teremt szmra
a Harmonia [~ a Sajt-Harmonia]
Kzvetlen RZKELST
s FELISMERST.
„Jellemz” az ilyen teremtkre az
[a „csapdk” kapcsn is legtbbszr felismerhet ez],
hogy klnfle „menekl utak vannak felptve / beptve”
a teremt Megformlt-Lnyben
[leggyakrabban „csak” a ’testben’ (’szemlyes’ terben),
nha sajnos „mr” a Tudatban is „bergztve”].
A „menekl utak”
szinte kivtel nlkl mind
„jabb” „jogosulatlan (!) tr-hasznlathoz”
(= Tr-Vesztshez)
„nyit(hat)nak (rejtetten) utat”.
Vannak a teremtk kztt olyanok,
akik ezeket a „menekl utakat”
(1)
Tudatosan mkdtetik
s/vagy (2)
„flig tudatosan” „mkdtetik”,
(3)
s sokan vannak olyanok is,
akik egyltaln nincsenek tudatban annak,
hogy milyen „beljk implantlt”
[„beljk elltetett / beljk nevelt”]
„menekl utak”
TARTJK TVOL ket
a Sajt-tjuktl / Sajt-Harmonijuktl.
Az ilyen ’Sajt lettl / Sajt-Harmonitl’
nagy mrtkben
EL-TVOLODOTT
teremtkre jellemz az,
hogy „ELLENLLNAK”
a [Jobbt, ket hazavezet] Vltozsoknak.
Az v elejn rtam arrl, hogy a FLDANYA Kzssge BEFOGADOTT egy olyan GONDOSKODST, amely
(1) egyfell FELKSZT a KISEBB Szakasz-Vltsra [s ezen keresztl majd a ksbbi NAGY SZAKASZ-VLTSRA],
(2) msfell pedig valamilyen J formban SEGT az elttnk lv Vltozs folyamatban [segt knnyebben ELENGEDNI azt ami Lezrult, s a Megtarthatval pedig BERGZLNI az J RSZ-RAMLSOKBAN].
A FLDANYA ltal Befogadott minden (!) teremtre kiterjedt ez a GONDOSKODS, azokra is, akik „ELLENLLNAK” a Vltozsnak…”
2024.09.19.
Rszleges megrtsem az, hogy
ebben a Nagyon-Slyosan EL-Vltozott LET-TRBEN
az „idegen-szvek”
„nagyon sokszor elvettk mr ezt az „akadlyozs befejezst meggr”
s/vagy a lelpsrt / tvozsrt valamilyen jutalmat kr krtyt”
[kifejezetten CSAK (!) a sajt helyzetk megerstse cljval],
(1)
egyfell azrt,
hogy „jabb / friss informcikhoz jussanak arrl,
hogy akkor-ppen mi a legfontosabb a teremtk szmra”,
s gy mivel [~ milyen „grgetsekkel / tervekkel / ltszlagossggal / hamissggal”] lehetne
akkor-ppen jra „csapdba ejteni” msokat,
(2)
msfell pedig azrt,
hogy „maguk kibjhassanak a felelssg all
s elmeneklhessenek / elrejtzhessenek
addig,
ameddig jra szmukra is kedvezv vlnak a krlmnyek”.
Rszleges megrtsem szerint
a rgi LET-TERNKBEN
(1)
tnylegesen megformldott TR-VESZTS [„helyrehozhatatlan” EL-Vltozs]
mellett
(2)
az LET-TR eddig ismert rsznek
ppen az ilyen „csapdk” „tovbblst” „elsegt” „mkdsei” [„hibi”]
miatt
SZKSGES
(A)
TELJESEN LEZRNI
s MARADKTALANUL VISSZABONTANI
az LET-TR egy jelents rszt
a KISEBB SZAKASZ-Vlts sorn,
(B)
s a MEGTARHAT Anyagi-Testi Jelenltet pedig
egy olyan HD-Szakaszon vgigvezetst kveten BERGZTENI
az jonnan Megformlt VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN,
amely sem a Tr-Vesztettsg „tovbbvitelt”,
sem semmifle „rejtettsg” [pldul „csapda”] „tovbbvitelt”
nem teszi lehetv.
Ide-idzek egy korbbi rs-rszt, elsdlegesen azon rsze miatt,
amelyben az „idegenek”
„elszr”
mg „szp szval”
[megtveszts / csapda tudatos mkdtetse ltal]
„igyekeztek” olyan [FONTOS] informcikhoz jutni,
amelyekbl „jabb” (!) „csapdkat s akadlyozsokat” „formlhatnnak meg”,
majd ksbb pedig
amikor ez az „enyhbb knyszer” nem vezetett „az elvrt eredmnyre”,
akkor a „knyszer” egyb „ersebb, testi fjdalmat okoz”,
mr a testet / szemlyes-teret is „megcsonkt” megnyilvntst is „hasznltk”.
20200908 [1533.r.] 392. pont (1) – elrhet ITT:
„…Fjdalmassgot rintek [csak a legszksgesebb mrtkben]. Ha kiegyenslyozatlannak rzed magad, NE olvasd tovbb.
20200908 [694.r.] 206. pont (3) [„idegenek / idegen-mintk bejttek a hzba”, mindenkit egy trbe tereltek s tudatosan knoztk a kivlasztottakat] – elrhet ITT:
„…Rszleges megrtsem szerint az T-VEZETSI-TR „csapdaknt” megnyilvnul jellegt [s a „csapda-jelleg” megformldsnak okt (?)] mutatta meg egy msik kp [egy RTKELS-rszlet (?)]. Felttelezsem szerint a kpben ’sszegyjttt’ jellegek [mint az LET-TERET „csapdv” EL-Vltoztat Ok / Okok] azok, amelyekre ’specilis’ figyelemmel kellett lennie a FLDANYNAK az T-VEZETS Teljes-Lezrsnak Elksztse sorn [gy az elz pontban emltett j SPECILIS VDETT TR-RSZ megformlsa sorn (?)].
Az egyiptomi mitolgia szerint ’egy-trl-ered’ ’ngy testvr’ ’kapta a fldet’ [LET-TERET], akikbl kett pr formldott meg [Est-s-Hajnal, Szz-s-Szerz]. Felttelezsem szerint ezek a FLDANYA legels nllv megformlt Kzvetlen GONDOSKODSAIT [legels megformlt Megnyilvnulsait] jellik.
’lmomban’ rzkeltem, hogy ez a kett pr ’egy nagyobb hzban’ [a FLD Kzssge szmra Megformlt LET-TRBEN], de mr kln-kln [nll] lak-rszekben helyezkedett el. [Felttelezsem szerint tnylegesen ’lhetv’ formltk mr az LET-TERET (hogy az alkalmas legyen az let Befogadsra s az Anyagi-Test megtartsra), illetve formltk az let-pts Vlaszthat vt / veit.]
Az egyik pr ’lakrsznek’ ’ajtajn’ egy „idegen” [egy „idegen pr” „egyik tagja” (?)] „nyomst kezdett el gyakorolni a trre” „kvlrl”, s nem messze egy msik tr-rszen taln a „prja” vagy egy „segtje” ugyancsak gy tett.
A ’hzon bell’ [ezen a lakrszen bell] l pr tagjai bellrl prbltk vdeni [megtartani] a Terket ott, ahol kvlrl az „idegenek” [folyamatosan, egyre ersden] „nyomst gyakoroltak” a „behatols” cljval.
Valahogyan az „idegen pr” [s tbb / sok „segtje” (?)] [knyszerrel, sszecsendls megformlsa nlkl (egyoldalan)] „bejutott a hzba” [az LET-TRBE] [„felhastottk a Teret”[].
rzkeltem a hzon bell jogosan jelenlv kett pr Jelenltt [az egyik pr nibb jelleg nzpontjbl (Szz?)(Hajnal?)]. Mindenkit [’szinte mindenkit’ (?)] az „idegenek” „egy Trbe tereltek”, s gy vettem szre, hogy „egyre tbben vannak” (ltalam nem ismertek, szmomra idegenek) ebben a TR-Rszben. Nem flelem volt bennem, hanem figyeltem / kerestem (hogy ne vegyk szre) milyen ’eszkzeink’ vannak, amelyek segthetnnek megszabadulni / kiszabadulni. Csak a promban bztam, az egyre gyarapod szm „idegenekben” nem. Nem tudtam meghatrozni, hogy a sokasod szm [a TERET egyre jobban betlt] „idegenek” (1) segti-e a „behatol idegeneknek”, (2) vagy esetleg maguk is a „rabjaik”, akik ugyancsak szabadulni szeretnnek.
Az „idegen pr” volt a „fnk”. Egy „furcsa jtkba” [„pontosan megtervezett knzsba”] kezdtek [a „jtszmkrl”: 20190628 (2.r.) – elrhet ITT]. Mintha bizonyos tartamokat hatroztak volna meg [szakaszokat?], s meghatrozott tartamonknt [vagy akr vratlanul is?] a jelenlvk mindegyikre kiterjesztettek valamilyen fjdalom-okozst / csorbtst / csonktst. ltalban csak egy-egy „kivlasztott” [vletlenszeren, vagy valamilyen „sorsols” jelleggel „kivlasztott”] szemlyt vagy legfeljebb egy kisebb csoportot bntottak [terheltek meg valamilyen fjdalommal s/vagy vesztesggel], a tbbiek „csak” „lttk” / rzkeltk a msik „knzst”. Mindez egy olyan „termszetessggel” nyilvnult meg, hogy „nem lzadoztak” a jelenlvk. Felttelezsem szerint valamilyen „mreg” [bdts, zsibbaszts] hatsa okozhatta azt, hogy „nem tudtak elmeneklni, nem tudtak tiltakozni”.
„Mg egszen a elejn ennek a borzalomnak” az „idegen pr” azt kzlte a jogosan itt lv pr egyik n-tagjval [akinek a tapasztalatt rzkeltem], hogy „sszecsomagolhat s elmehet”. Bell tudtam, hogy mindaz amit kzlnek nem vals, nem fognak elengedni. Mondtam is nekik, hogy tudom, nem fognak elengedni [ne jtszadozzanak velem]. Az „idegenek” tovbb erskdtek, hogy ltzzek fel, kszljek ssze, mert elengednek. Utlag felttelezem, hogy [a megtvesztssel] valamit „kifrkszni” szndkozott az „idegen”, taln azt, hogy ’szmunkra mi az igazn fontos’. rzkeltem a „hts, rejtett szndkot” [mg ha azt nem is, hogy pontosan mire irnyult], gy csupn nhny ruht vettem magamra, s kerestem egy olyan ’nvjegykrtyt’, amelyen a ’hzunk’ ’cme’ pontosan rajta van [azrt, hogy ha mgis elengednnek, tudjak segtsget krni / hozni, tudjam a ’pontos cmet’]. Mintha a FLDANYA (?) ’bell’ ’adott volna egy ilyen nvjegyet’ [az egyik belsbb / rejtettebb szobbl], amelyet ’bell-magamban rejtettem el’. Nem vettem teht ’magamhoz’ olyan ’fontos trgyakat’, mint amilyenre az idegen „szmtottak”. Termszetesen miutn felkszltem az elengedsemre, kzltk, hogy nem mehetek el. Ekkor ’magamban bell’ ’sszergtam’ [megsemmistettem] a [FLDANYTL kapott (?)] ’nvjegyet’.
A mg csak kezdetlegesen berendezett plet-rszben [egy j Teremt-Szakasz legelejn], amikor kpes voltam erre (valamennyire tiszta volt a tudatom), kerestem olyan ’eszkzket’, amelyeket ksbb fel lehetne hasznlni a ’kiszabadulshoz’. Megfogalmazdott bennem az is, hogy ha mindannyian sszefognnk, knnyedn ki lehetne tenni innen az „idegeneket”… mint emltettem, ugyanakkor szinte bizonyos voltam abban, hogy a velnk egytt „knzottak” kztt lehetnek olyanok, akik tnylegesen „trsai” az „idegeneknek”, s ha velk egytt ksztennk el a ’szabadulst’, a „vgs pillanatban” „ellennk fordulnnak / htba-tmadnnak”. Taln csak „ltszlag” „knozzk” ket az „idegenek”, azrt, hogy azt higgyk, k is „velnk vannak” [megtveszts, elbizonytalants]. Taln ezt mutathatta az utols kp / rzet, amire mg emlkszem [ezt kveten ’kilptem’ az ’lombl’].
Amikor elrkezett ismt a „knzs ideje”, az „idegen” „vlogatni kezdett kzttnk”. Egy furcsa „keszty” volt az „idegen” egyik „kezn” [a „jobb” kezn], s amit azzal a kezvel megfogott, azt egy nagyon ers ramts (?) rte. Elszr valaki mssal „rzott kezet”, rzkeltem, hogy azt nem rte valdi ramts, csak gy tett, mintha fjna. Amikor „engem vlasztott ki”, „tbbszr is megnyomta nagy ervel a kesztyn bell lv gombot”, egszen addig fokozta a fjdalom-okozs [csonktst okoz] hatst, amg vgl sszeestem. rdekes mdon a tudatossgomat meg tudtam tartani, s rzkeltem, hogy valahol az ’arcomon’ [leginkbb taln a beszdet lehetv tev rszen] mintha egyms mellett tbb ponton valamilyen bnuls formldott volna meg. sszecsuklott a lbam is, taln bnn zuhantam le a fldre… ekkor tudatosan kilptem ebbl a kpbl.
Ami taln a lnyege volt [most] ennek az rzkelsnek az az, hogy „minden itt lre kiterjeden” [egynileg s csoportokra is] a „knyszerrel betelepedett” „idegen” „jelenlt” FOLYAMATOSAN „gyrtotta” a fjdalmat okoz [s lehetsg szerint tnylegesen „megcsonkt”, lehetsg szerint nem tl nagy mrtk tr-vesztst okoz] „knyszer-helyzeteket”, s „valahol / valakikre” [akiket ppen „kivlasztott”] „rnyomott valamilyen knyszert” [azrt, hogy megakadlyozza a Sajt mintban val olyan megersdst (akr sszefogst), amely elvezethetne a felszabadulshoz]. Lehet, hogy egyszerre csak egy-egy Tr-rszben / egy-egy kzssgben kezdtek bele valamilyen puszttsba, nha egyszerre tbb Tr-rszben, tbb kis-kzssgben. Viszonylag ritka volt az, amikor valamilyen „nagyobb vilg-gst” indtottak el, mert annak mindig volt szmukra is olyan veszlye, hogy „meggyenglnek” [a „nagyobb vilg-gsek” sorn mg ha „nyertesei” is voltak a „puszttsoknak”, de olyan Tr-rszek is semmiv vltak / vlhattak, amelyekbl k maguk „mertettek ert”, s ez tnylegesen (!) ket is meggyengtette: minl kevesebb Tr maradt, annl nagyobbak voltak a sajt vesztesgeik is].
Nagyon fontos rsze volt ennek a „knzsnak” az, hogy msok „tani” legyenek, „vigyk tovbb a hrt” [ltessk el a flelmek magjait msokban is, olyanokban, akiket nem rintett meg kzvetlenl a „knzs”]. Ma a „csapdaknt” mkd LET-TR-RSZBEN ugyancsak „nagy erkkel” folyik a „hr-vivs”, elsdlegesen a „rm-hrek” „terjesztse”, a „kp-mutats”.
Mintha az „elektromos hlzatok” s „elektromos ktyk” mind ezen clt szolglnk mostanban: „elvonni a figyelmet” a termszetes krnyezetrl s a sajt-valsgtl [megfosztani a termszetes szemllds lehetsgtl], „odaszgezni a figyelmet” „brmire / mindarra ami EL-Terel / pusztt / gyengt”]. A szemllds fontossgrl: (395.r.) 139. pont – elrhet ITT.
A kp szmomra azt mutatta, hogy az „idegenek” figyelemmel ksrtk a kzssgek vltozsait, s amikor a ’bke’ [s az itt lk ’biztonsg-rzete’] a „szmukra tlzottan veszlyess kezdett vlni”, akkor a „knz jtkaik” kzl kivlasztottak egyet / nhnyat, azt „felptettk”, s „rnyomtk” a „kivlasztott” „kis-kzssgre”. Nha „csak a sajt szrakoztatsukra” [„gyakorls-kppen”] tervezgettek s nyilvntottak meg puszttst, mskor azrt, mert egy-egy Tr-rszben a Harmonia ket veszlyeztet mdon kezdett megersdni.
Az LET-TRBE bergzlt nagyon sok fjdalmas tapasztalat / lenyomat formlta meg mostanra egy olyan erteljes „csapdv” az LET-TERET, amely a fjdalmak „lenyomatait s maradvnyait” minden itt l teremt Szemlyes let-Terben [s sokszor az Anyagi-Testben is] „jra s jra betlti”.
Kapcsold rs-rsz az „idegenek” jogosulatlan Tr-Hasznlatrl: 20200908 [555.r.] 183. pont – elrhet ITT
[2024.08.05.: a mr folyamatban lv TR-RENDEZSEK sorn az letet-GONDOZK a ’szemlyes’ terekbl minden maradvnyt / lenyomatot is kitiszttanak most. A teremtk a Teljes-Rendezs sorn elksztett FELJEGYZSBL ismerhetik meg ksbb azt, hogy mit talltak a bels-tereikben az letet-GONDOZK {(1392-1393.r.) 370. pont (2) – elrhet ITT.]
Felttelezsem szerint az LET-TR ezen slyosan EL-Vltozott jellegre figyelemmel formlja / formlta meg a FLDANYA azt a SPECILIS TR-RSZT, amelyben az T-VEZETS legutols [mr kzvetlenl a MEGJULSRA elkszt] szakaszt megtapasztaljuk [2024.08.05.: mostanra az LET-TRBEN ezt a kett J RSZ-RAMLST Kssz-Formlta a FLDANYA: (1) HD, (2) VD-s-VDETT LET-TR-RSZ].
Jelenlegi megrtsem szerint
(1)
legksbb ezen VDETT-TRBE [= J RSZ-RAMLSOKBA] val bergzlst megelzen
a jogosulatlanul hasznlt terekrl s ramlsokrl
minden teremt Anyagi-Teste LEVLASZTSRA kerl,
(2)
s a VDETT-TRBE val bergzls pillanatban
[a jogosulatlansgokrl val levlasztst kveten]
minden teremt szmra egy olyan [kisebb mret (?)] Szemlyes let-Teret rgzt be a FLDANYA,
amely a jogosulatlan kzeledst s megrintst mr nem teszi lehetv,
ugyanakkor pedig az elksztett Teljes-Rendezsekhez teret-ad.
20200908 [1525.r.] 391. pont [TELJES-ELLENRZS egy j rsze: CLZOTTAN a „jogosulatlan tr-hasznlatot” lehetv tev megformltsgokra / bergzltsgekre terjed ki; ma mg a LEHETSGES LEGERTELJESEBB Vdelmet ad Vd-Tr hasznlata Szksges ehhez] – elrhet ITT
Ugyancsak nagyon fontos rsze lesz az J LET-TR-RSZNEK az,
hogy a teremtk a
kzvetlen RZKELST / a szemlldst jra megtanuljk / megnyilvnthatjk.
A sajt valsgukat mr kzvetlenl fogjk rzkelni
[gy megismerni, megrteni],
nem lesznek a TRBEN olyan „elterel ramlsok s akadlyozk”,
amelyek a megtveszts cljval „terelnk” a figyelmet…”