397.
	
		 
	
		MAGOKNAK
	
		 
	
		2024.09.23. (htf) (az szi nap-j-egyenlsghez kzel)
	
		 
	
		1.
	
		            ’Hajnali kp’
	
		            Egy (nagyobb) ’iskola’ rzett kelt helyen voltam. Nem volt semmi feltn az iskoln [nem volt sem rgi, sem kifejezetten j]. Nem volt tl vilgos, nem volt stt sem.
	
		            Az utlagos megrtsem szerint az ’iskola’ jelen esetben a FLDANYA Kzssgt [a Kzssg Egszt] jelentette [mg itt a Rgi LET-TRBEN ’most’)].
	
		            A furcsasg az volt, hogy olyan volt a hely, mintha ppen valamilyen filmforgats / sznjtszs (?), vagy valamilyen bl vagy buli kszlne [teht valami olyan, ami nem tartozik szksgszeren egy iskolhoz]: egyes termek le voltak zrva [azon clbl, hogy azokban a „mvszek” vagy ms „szereplk” / „rsztvevk” kapnak majd helyet (?)… vagy azokban a ’szervezk’ (jonnan rkez segtk) (?) lesznek elszllsolva (?)].
	
		            Amikor odamentem a ’sajt termemhez’, egy ’szervez’ llt az ajt eltt [a kezben egy irat-csomagot tartott, azt nzte], majd amikor rm nzett, jelezte, hogy az mr le van zrva, s mutatta a kezvel (hatrozott mozdulattal), hogy hol gylekeznek az n csoportomhoz tartozk. A ’szervez’ tmutatst azonnal megrtettem, s elindultam a folyosn a mutatott irnyban.
	
		            Mikzben a folyosn haladtam, azt tapasztaltam, hogy ’egy msik csoport’ ’mr elindult’ [jtt velem szemben a folyosn]. A mr elindult ’trsasg’ mgtt megtalltam az n ’csoportomat’, amely ppen akkor kszldtt ’elindulni’: prokba s/vagy sorba rendezdtnk, majd mi is elindultunk a ’folyosn’ a msik csoport utn.
	
		            Utlag azt rzem, hogy amikor a folyosk vgre elrtnk, volt egy szakasz, amikor valamilyen ’jrmvel’ [KNNYTSSEL] vittek egy msik tr-rszhez. Nem tudtam meghatrozni, hogy milyen jrmvel mentnk (erre utlag nem emlkeztem). Gondolatban feltettem azt a krdst, hogy vajon nhnyunk ’autival’ ’jttnk t ide’?
	
		            Utlagos megrtsem az, hogy ha a RGI LET-TREN bell egy ’kivezet kapuhoz’ / ’folyos-szakaszhoz’ ’vitt valamilyen Knnyts’ bennnket, az a megrtst-segt-kpekben mr megismert ’Busz’ lehetett [mert a ’Busz’ az a SPECILIS GONDOSKODST lehetv tev VD-Tr, amelyik egy RSZ-RAMLSON bell kpes  ’Ersebb’ Vdelmet adni] [(1375-1377.r.) 366. pont (busz, vonat, nagy specilis szllt-jrm) – elrhet ITT].
	
		 
	
		20200908 [1013.r.] 282. pont (1) [a rgi kollgiumban vrjuk a buszt] – elrhet ITT
	
		20200908 [1095.r.] 305., pont (3) [a ’cipfzt’ ktik be a segtk] – elrhet ITT
	
		 
	
		            ’Mr kiszllva a jrmvekbl’ egy nagyon keskeny [s nhol kanyargs] ’folyosn’ [’szk jraton’] mg a sajt ernkbl kellett haladni. Pontosan (s jl felismerheten) jelezve volt, hogy merre kellett haladni. Itt is egyms utn sorban haladtunk [mr egyesvel, mert a jrat szk volt, s a jratban halads nagy odafigyelst (s gyes mozgst) tett szksgess].
	
		            Olyan rzetem volt, mintha valamilyen ’tterem’ fel [is (?)] haladtunk volna itt.
	
		       Utlagos megrtsem az, hogy ’itt’ a RGI LET-TRBL val tnyleges ’kilps / kivezets’ ELTT [= a HDRA Bergzlst megelzen (!), a tovbbhalads eltt]  mg valamilyen ELLENRZSEN haladtunk vgig. Akinek arra Szksge volt, valamilyen Tpllsi Gondoskods is megnyilvnulhatott itt fel irnyulan [ha pldul valamilyen „elfrads” vagy „bizonytalansg” Jelzett benne (?)].
	
		         A ’szk jraton’ val halads nagy odafigyelst s gyes mozgst tett Szksgess, s arra is figyelni kellett, hogy ’tempsan’ haladjunk [ktsgek s bizonytalansg nlkl], ne lassuljunk le, ne zavarjuk meg az elttnk haladkat, ne akadlyozzuk a mgttnk haladkat... 
	
		           Utlagos megrtsem az, hogy ’ezen az ELLENRZ szakaszon’ [a RGI LET-TRNEK a Nagyon-Slyosan EL-Vltozott TR-RSZBL ’kivezet / tovbbvezet’ ’jratban / kapujnl’] azt ELLENRIZTE az letet-GONDOZ, hogy a teremt megfelelen Felkszlt-e arra a Vltoz(tat)sra, amelyet a Tovbbhaladsi Irnyaknt Vlasztott.
	
		 
	
		            Utlagos megrtsem szerint a KISEBB Szakasz-Vlts ’TBB Hullmban’ val Elindtsnak ’Engedlyezsre’ (?) is utalhatott ez a kp. [(1) Az egymst kveten elindul ’csoportok’ kpe is ezt jelezheti, (2) illetve az, hogy az ’iskola pletben’ mg ottmaradtak azok, akik nem kszltek fel a ’Korbbi’ Tovbblpsre.]
	
		 
	
		            Az ’iskolban’ voltak sokan, akik ezt helyet a rendeltetsnek megfelelen hasznltk [tanultak, s gy felkszltek a Vlasztsuknak megfelelen a Vltoz(tat)sra].
	
		       Az  ’termeiket’ a ’segtk’ mr Lezrtk / ppen-Lezrjk [abbl a ’tanulk’ minden fontosat mr magukhoz vettek]. 
	
		      Az ’iskolban’ most jonnan (?) ’Bergzlt’ ’szervezk / segtk’ tmutatsnak megfelelen [a ’segt’ tmutatsnak KZVETLEN RZKELST s MEGRTST kveten (!)] k a ’szmukra kijellt folyos-szakaszon gylekeztek’. 
	
		        Jelzett az a gondolat, hogy akik most ’Korbban’ Elindulhatnak, k tudatosan kszltek a Vltozsra, s egymst is segtettk ebben a felkszlsben. 
	
		       Amikor ’mindenki megrkezett’ az ’indulsra vrakoz csoporthoz’ s egy pontosan meghatrozott mdon ’sorba-rendezdtek’ [Ellenriztk a Jelenlvket], a ’csoport elindult’.
	
		 
	
		            Emltettem, hogy a kp elejn azt rzkeltem, hogy az iskolban „valami oda nem ill helyzet van”. „Szerep-jtszs” [„sznszet”, „filmezs”] vagy valamilyen „szrakoztat” jellegre kszlds volt rzkelhet.
	
		            Rszleges megrtsem az, hogy ez a kp-rsz azt rzkeltette, hogy vannak tbben olyanok, akik ’itt az iskolban’ nem a tanulssal foglalkoztak, hanem „szerep-jtszssal” s „bulizssal” [EL-Tvolodtak attl, amit korbban Vlasztottak, attl, aminek a Megtapasztalshoz ez a hely eredenden Teret-Adott]… valamikor olyan „tevkenysgbe” kezdtek, amely nem tudta kzelebb vezetni ket a Vlasztott Irny Tovbblpshez. 
	
		          A kp mutatta, hogy 
	
		az ’iskolban’ 
	
		[amelynek egyre tbb ’terme’ Lezrsra kerl azon okbl, 
	
		mert a ’teremhez’ tartoz teremt vagy csoport Felkszlt a Tovbblpsre] 
	
		a ’lemaradottak’ 
	
		[„szerepet jtszk, bulizk”, „ellenllk”] 
	
		sem maradnak egyedl: 
	
		maradnak velk olyan [jonnan (!) (?) rkezett] ’segtk / szervezk’, 
	
		akik Gondozzk ket 
	
		[prbljk megvni ket a „kiszakadstl” s a tovbbi EL-Vltozstl].
	
		 
	
		 
	
		            Olyan rtelme is van a kpnek [a kp egy olyan Lehetsget is mutat], hogy 
	
		amely teremtk mr FELKSZLTEK
	
		az J [VDETT, EL-Vltozsoktl mentes] RSZ-RAMLSOKBA BERGZLSRE
	
		s 
	
		a KISEBB Szakasz-Vlts KORBBI megtapasztalsrl 
	
		SSZECSENDLST formltak meg az letet-GONDOZVAL 
	
		[a kp szerint a ’nevk’ ott van azon a ’listn’, 
	
		amelyik a (mr Lezrt terem ajtaja eltt ll) ’szervezknl’ van], 
	
		azoknak az letet-GONDOZ 
	
		tnylegesen megkezdte az ’odavezetst’ 
	
		ahhoz a Tr-Rszhez 
	
		[~ Helyzethez (a kpben a folyos megfelel rszhez)
	
		(a Sajt leten bell ’egy megfelel pillanathoz’,
	
		az LET-TREN bell s a ► Sajt letben egy ’kijellt kikthz’],
	
		’ahonnan / amelybl’ a Vltozs tja / Lehetsge 
	
		’Korbban’
	
		MEGNYLHAT a szmukra.
	
		 
	
		Nekik mg ’sajt erbl’ kellett Felkszlni erre a Vltozsra, 
	
		s most egy-egy ’szakaszon’ valamilyen KNNYTS ’segti t ket’ 
	
		[mert kpesek a KNNYTSHEZ hozzkapcsoldni / a KNNYTST befogadni].
	
		 
	
		’Mieltt’ tnylegesen ’elindul’ ez az T-Vezets 
	
		[a meglv LET-TERNKN bell egy J RSZ-RAMLSBA]
	
		ezen teremtk letben, 
	
		ELLENRZI a FLDANYA,
	
		 hogy a Szksges ’sajt tuds s sajt er’ tnylegesen megvan-e ezekben a teremtkben
	
		[a Vltozs szakaszban ’ott’ ahol az Szksges, 
	
		kpesek-e ezek a teremtk 
	
		a Szksges n-gondoskodst / n-ert s tudst megnyilvntani].
	
		 
	
		Az ’Elinduls’ eltt 
	
		(1)
	
		az ’Els’ Ellenrzs 
	
		mg az ’iskola folyosjn’ nyilvnul meg:
	
		Felismeri-e s Megrti-e a teremt a ’szemlyesen neki szl tmutatst’
	
		[KZVETLENL (!) kpes-e rzkelni s Megrteni
	
		az letet-GONDOZ TMUTATST],
	
		(2)
	
		majd a ’Tovbbi’ Ellenrzs
	
		 egszen a HD-Szakaszra Bergzlsig folyamatosan tart.
	
		 
	
		            Rszleges megrtsem szerint 
	
		’tbb olyan helyzeten’ vezeti t a teremtket a FLDANYA, 
	
		amelyek korbban bennk „bizonytalansgot” „mozdtottak meg”.
	
		 
	
		Ezen ’folyamatos’ Ellenrzsek sorn RTKELI azt a FLDANYA,
	
		hogy a HDRA Bergztst MEGELZEN 
	
		Szksges-e mg valamilyen GONDOSKODSVAL ’MEGERSTENI’ 
	
		a Vltozsra egyebekben megfelelen Felkszlt teremtt.
	
		 
	
		 
	
		A ► mgttnk lv httel kapcsolatban
	
		az az utlagos megrtsem, hogy 
	
		’ilyen Ellenrz Helyzeteket Formlt meg’ a FLDANYA 
	
		azok szmra, 
	
		akikkel sszecsendlst formlt meg a HDRA val KORBBI Bergztsrl.
	
		 
	
		            Rszleges megrtsem szerint 
	
		[minden rintett teremtnl valamilyen egyedi mdon] 
	
		’a felsznhez kzel hozta’ azokat a ’helyzeteket’, 
	
		amelyek a teremtkben ’mg rzkenyebbek’
	
		s/vagy amelyben valamilyen nagyobb fjdalom rgzlt be korbban
	
		s/vagy mg valamilyen „bizonytalansg” felismerhet benne.
	
		 
	
		            Utlagos megrtsem az, hogy 
	
		akik ’Korbban’ Elindulhatnak a HDRA,
	
		(1)
	
		 azok az ’Els’ [mg az ’iskola’ ’folyosjn’ megnyilvnul] Ellenrzsen
 azok az ’Els’ [mg az ’iskola’ ’folyosjn’ megnyilvnul] Ellenrzsen 
	
		mr tl vannak,
	
		(2)
	
		s a HDRA Bergzlst megelz ’folyamatos’ Ellenrzs 
	
		nyilvnul meg ppen az letkben.
	
		 
	
		A mg „bizonytalansgban” vagy „ersebb fjdalomban” Jelz Helyzetek 
	
		nmagban nem akadlyozzk meg a HDRA Bergzlst, 
	
		csupn az ilyen ’mg rzkenyebb’ let-rszek  Szksges tovbbi megerstsrl
 Szksges tovbbi megerstsrl
	
		 a teremt Azonnal EGYEZTETST kezd a FLDANYVAL.
	
		 
	
		20200908 [1097.r.] 306. pont (1) [lpcshzban (~ folyosn, egy szkebb jraton) (n-erbl val) felfel halads sorn ers pnik] – elrhet ITT
	
		 
	
		            Felttelezsem az, hogy a Lezrsra kszl ’iskolbl’ ’KORBBAN elindulk’ mindannyian (?) olyan teremtk, akik a trsak fel irnyul Gondoskodsra is Felkszltek a mgttnk lv vekben / vtizedekben.
	
		 
	
		            Szmomra gy rtelmezhet az ’iskolt’ mutat kp, hogy 
	
		’maga az iskola’ lehet ’ma’ 
	
		a ’Zszls-haj’
	
		[20200908 (1254-1255-1256.r.) 340. pont (1) – elrhet ITT],
	
		azaz egy olyan [lehetsges Vdelemmel megerstett] LET-TR, 
	
		amely egy pontosan meghatrozott mdon ’kzeledik’ 
	
		egy olyan ’msik Trhez’ [’ ’kikthz’], 
	
		’amelybl’ ’kzvetlen t nylik’ 
	
		az J VDETT RSZ-RAMLSOKBA val Bergzlshez.
	
		 
	
		 
	
		’Mindenki’, aki az ’iskolban’ van, 
	
		egy bizonyos pillanatban 
	
		[= amikor a ’Zszls-haj’ ’megrkezik’ s Pontosan-Bergzl egy meghatrozott ’kikthz’] 
	
		’hozzkapcsoldhat’ ahhoz a ’folyoshoz / jrathoz’,
	
		amely kzvetlenl utat nyit a HDRA Bergzlshez
	
		[vagy valamelyik Kivezet (= az Anyagi-Testi Jelenltet Lezr) jrathoz].
	
		 
	
		Ez az ’iskola’ [mint LET-TR] teht 
	
		’halad a Trben’ egy Elksztett ’kikthz / folyoshoz’,
	
		[= ’MOST ppen’ egy KISEBB Szakasz-Lezrshoz]
	
		ahonnan a Vlasztott Irnyban mindenki Tovbblp azon a ’folyosn’, 
	
		amelyhez kpes lesz ’hozzilleszkedni’.
	
		 
	
		Akik az ’iskolban’ ’tudatosan s/vagy igyekezettel tanultak’, 
	
		s gy mr most kszen llnak ABBAN az Irnyban Tovbblpni, amelyet Vlasztottak, 
	
		azok segtsget kapnak ahhoz, 
	
		hogy valamilyen ’jrmvn’ 
	
		’KORBBAN Bergzlhessenek a mr kszen lv Tovbbvezet tjukhoz’, 
	
		mint ahogy maga az ’iskola’ a ’kijellt kikthz’ megrkezne.
	
		 
	
		Ehhez a ’KORBBI HD-hoz rkezshez’ 
	
		Tudatos Felkszls volt Szksges, 
	
		s a ’jrmre’
	
		[elszr a ’buszra’, 
	
		majd pedig a ’nagy specilis szlltjrmre’] val Bergzlshez
	
		 a teremt  Tudatos Megnyilvnulsa Szksges.
 Tudatos Megnyilvnulsa Szksges.
	
		 
	
		            Valsznnek tartom, hogy 
	
		a ’sajt erbl halads’ [ a kpben a ’szk jraton’] 
	
		csak az ’utols Ellenrzs sorn’ Szksges,
	
		s ezt kveten
	
		(1)
	
		a ’szllt-jrmben Bergzls’, 
	
		(2)
	
		majd pedig a HDRA Bergzls 
	
		mr valamilyen KNNYTS formjban,
	
		az letet-GONOZ(K) Kzvetlen GONDOSKODSAKNT nyilvnul meg
	
		[az ilyen irny Vlasztst tartalmaz sszecsendls Anyagi-Testben val Bergztsbl ereden].
	
		 
	
		A kp alapjn felttelezem, 
	
		hogy az J RSZ-RAMLSOKHOZ val Hozzrgzls folyamata sorn 
	
		mr nem lesznk kpesek a Tudatos Jelenlt megtartsra
	
		[majd ksbb FELJEGYZSBL ismerhetjk meg ezt a Vltozst].
	
		 
	
		 
	
		Gondolat
	
		            Nhny napja ’hajnalban’ [~ nem sokkal a felkels eltt] a ’bal’ lbamban trd alatt rzkeltem, hogy egy grcs kezdett formldni. 
	
		            A ’bal’ ’oldal’ megnyilvnulsait n az ’Irgalmi’ Vltozsokhoz / megtapasztalsokhoz ktm. Irgalmi Megnyilvnuls pldul az Illeszkedsek Ellenrzse, illetve a Pontos Illeszkedsek Megformlsa s az azokban val Bergzts / Bergzls.
	
		            A grcs nagyon furcsa volt, olyan ’helyen’ is rzkeltem, ahol korbban mg soha. 
	
		            Szerencsre csak ’kzepes erssgre’ ’hzdott a grcs’, gy elviselhet volt.
	
		            Ha grcs ’jelez’ bennem, igyekszem a lehet legteljesebben ’ellazulni’, s kivrni, amg visszahzdik a grcs / fjdalom.
	
		            Most nhny percen bell hromszor vagy ngyszer tapasztaltam meg a grcs felersdst majd visszahzdst.
	
		            Felttelezem, hogy vagy ’modellezs’ sorn, vagy akr mr a valsgban [a szmomra az Irgalmi Vltozsokat jelz oldalamon] 
	
		a ’lbam’ ’als rszben’ megnyilvnul grcs / fjdalom 
	
		akr azt a Vltozst [= azt az Elkszletet] is mutathatja, 
	
		hogy amikor az ’osztllyal / csoporttal’ ’ELINDULUNK’ az ’iskola folyosjn’, 
	
		majd a tovbbi Ellenrzseket kveten ODARKEZNK a HDRA Bergzlshez
	
		[= az LET-TERNKN bell (!) MEGFORMLT J RSZ-RAMLSHOZ BERGZLSHEZ],
	
		 ebben a ’szakaszban’ 
	
		az Anyagi-Testnkkel [s a tovbbivihet ’szemlyes’ trrel] 
	
		tnylegesen azt tapasztaljuk meg, 
	
		hogy ’Levlunk’ arrl a RGI LET-TR-RSZRL,
	
		amelyben addig Bergzltnk a ’megformlt szemlyes-ternkkel’.
	
		 
	
		Ez a ’Levls’
	
		a RGI
	
		(1) 
	
		LET-TR-RSZRL 
	
		s (2) 
	
		tovbb-NEM-vihet ’szemlyes’ trrl 
	
		valsznleg fjdalomban is Jelez a legtbb teremtben.
	
		 
	
		      Valamelyest hasonl lehet (?) ez a Lezrsi s ELENGEDSI folyamat a ’szls’ sorn megtapasztaltakhoz (?) [az Anya nzpontjbl a szls, a Magzat nzpontjbl a megszlets egy addig Szksges ’(Bergztett) Helyzet’ Lezrsa s Elengedse, egy olyan Trrl / ’szemlyes’ trrl Levls, amely mindkettjk Tovbblpse / Tovbblse szempontjbl SZKSGES].
	
		            n magam hrom szls sorn ngy gyermeknek adtam letet, gy megtapasztaltam azt, hogy a szls is ers (ismtld, fokozd) grcskkel / sszehzdsokkal / fjdalmakkal jrt, st, a harmadik szlst kveten a grcss fjdalmak a szlst kveten mg tbb napig jelentkeztek.
	
		            Felttelezem, hogy mivel ’ebben az letemben’ van tapasztalatom a ’szemlyes tr’ egy rsznek Levlasztsrl, s ez bennem ismtld / fokozd grcss sszehzds s fjdalom formjban vlt rzkelhetv, ’ilyen rzet’ ’valszn’ bennem a RGI LET-TR-RSZRL val Levlshoz ’Kzeledve’ (?).
	
		            Lehetsges, hogy msok ms formban fogjk megtapasztalni ezt a Vltozst, bennk ms testi-rzet Jelez majd… s ha valaki nagyon ’kiegyenslyozott’, taln fjdalmak sem ksrik ezt a Vltozst [mint ahogyan a szlst is kpesek nhnyan fjdalmak nlkl megtapasztani].
	
		 
	
		            2024.09.24.: A mai nap folyamn a bal lbamban a grcst ismt megtapasztaltam [’haladt fentebb a lbamban’]. Ez ms volt, mint a nhny nappal ezeltti: szerencsre most is csak kzepes erssgv fokozdott, majd ebben az llapotban tbb percig megmaradt.
	
		            A mai nap tapasztalatai alapjn valsznstem, hogy a KISEBB Szakasz-Vlts Korbbi Megtapasztalshoz kapcsold ’bels’ megtapasztalsaim egy ’modellez’ megtapasztals [= Specilis Kiprbls] volt. Ma ugyanis olyan testi Jelzseket rzkeltem, amelyeket a ’modellez’-tr Visszabontsa sorn szoktam megtapasztalni.