397.
MAGOKNAK
2024.09.23. (htf) (az szi nap-j-egyenlsghez kzel)
1.
’Hajnali kp’
Egy (nagyobb) ’iskola’ rzett kelt helyen voltam. Nem volt semmi feltn az iskoln [nem volt sem rgi, sem kifejezetten j]. Nem volt tl vilgos, nem volt stt sem.
Az utlagos megrtsem szerint az ’iskola’ jelen esetben a FLDANYA Kzssgt [a Kzssg Egszt] jelentette [mg itt a Rgi LET-TRBEN ’most’)].
A furcsasg az volt, hogy olyan volt a hely, mintha ppen valamilyen filmforgats / sznjtszs (?), vagy valamilyen bl vagy buli kszlne [teht valami olyan, ami nem tartozik szksgszeren egy iskolhoz]: egyes termek le voltak zrva [azon clbl, hogy azokban a „mvszek” vagy ms „szereplk” / „rsztvevk” kapnak majd helyet (?)… vagy azokban a ’szervezk’ (jonnan rkez segtk) (?) lesznek elszllsolva (?)].
Amikor odamentem a ’sajt termemhez’, egy ’szervez’ llt az ajt eltt [a kezben egy irat-csomagot tartott, azt nzte], majd amikor rm nzett, jelezte, hogy az mr le van zrva, s mutatta a kezvel (hatrozott mozdulattal), hogy hol gylekeznek az n csoportomhoz tartozk. A ’szervez’ tmutatst azonnal megrtettem, s elindultam a folyosn a mutatott irnyban.
Mikzben a folyosn haladtam, azt tapasztaltam, hogy ’egy msik csoport’ ’mr elindult’ [jtt velem szemben a folyosn]. A mr elindult ’trsasg’ mgtt megtalltam az n ’csoportomat’, amely ppen akkor kszldtt ’elindulni’: prokba s/vagy sorba rendezdtnk, majd mi is elindultunk a ’folyosn’ a msik csoport utn.
Utlag azt rzem, hogy amikor a folyosk vgre elrtnk, volt egy szakasz, amikor valamilyen ’jrmvel’ [KNNYTSSEL] vittek egy msik tr-rszhez. Nem tudtam meghatrozni, hogy milyen jrmvel mentnk (erre utlag nem emlkeztem). Gondolatban feltettem azt a krdst, hogy vajon nhnyunk ’autival’ ’jttnk t ide’?
Utlagos megrtsem az, hogy ha a RGI LET-TREN bell egy ’kivezet kapuhoz’ / ’folyos-szakaszhoz’ ’vitt valamilyen Knnyts’ bennnket, az a megrtst-segt-kpekben mr megismert ’Busz’ lehetett [mert a ’Busz’ az a SPECILIS GONDOSKODST lehetv tev VD-Tr, amelyik egy RSZ-RAMLSON bell kpes ’Ersebb’ Vdelmet adni] [(1375-1377.r.) 366. pont (busz, vonat, nagy specilis szllt-jrm) – elrhet ITT].
20200908 [1013.r.] 282. pont (1) [a rgi kollgiumban vrjuk a buszt] – elrhet ITT
20200908 [1095.r.] 305., pont (3) [a ’cipfzt’ ktik be a segtk] – elrhet ITT
’Mr kiszllva a jrmvekbl’ egy nagyon keskeny [s nhol kanyargs] ’folyosn’ [’szk jraton’] mg a sajt ernkbl kellett haladni. Pontosan (s jl felismerheten) jelezve volt, hogy merre kellett haladni. Itt is egyms utn sorban haladtunk [mr egyesvel, mert a jrat szk volt, s a jratban halads nagy odafigyelst (s gyes mozgst) tett szksgess].
Olyan rzetem volt, mintha valamilyen ’tterem’ fel [is (?)] haladtunk volna itt.
Utlagos megrtsem az, hogy ’itt’ a RGI LET-TRBL val tnyleges ’kilps / kivezets’ ELTT [= a HDRA Bergzlst megelzen (!), a tovbbhalads eltt] mg valamilyen ELLENRZSEN haladtunk vgig. Akinek arra Szksge volt, valamilyen Tpllsi Gondoskods is megnyilvnulhatott itt fel irnyulan [ha pldul valamilyen „elfrads” vagy „bizonytalansg” Jelzett benne (?)].
A ’szk jraton’ val halads nagy odafigyelst s gyes mozgst tett Szksgess, s arra is figyelni kellett, hogy ’tempsan’ haladjunk [ktsgek s bizonytalansg nlkl], ne lassuljunk le, ne zavarjuk meg az elttnk haladkat, ne akadlyozzuk a mgttnk haladkat...
Utlagos megrtsem az, hogy ’ezen az ELLENRZ szakaszon’ [a RGI LET-TRNEK a Nagyon-Slyosan EL-Vltozott TR-RSZBL ’kivezet / tovbbvezet’ ’jratban / kapujnl’] azt ELLENRIZTE az letet-GONDOZ, hogy a teremt megfelelen Felkszlt-e arra a Vltoz(tat)sra, amelyet a Tovbbhaladsi Irnyaknt Vlasztott.
Utlagos megrtsem szerint a KISEBB Szakasz-Vlts ’TBB Hullmban’ val Elindtsnak ’Engedlyezsre’ (?) is utalhatott ez a kp. [(1) Az egymst kveten elindul ’csoportok’ kpe is ezt jelezheti, (2) illetve az, hogy az ’iskola pletben’ mg ottmaradtak azok, akik nem kszltek fel a ’Korbbi’ Tovbblpsre.]
Az ’iskolban’ voltak sokan, akik ezt helyet a rendeltetsnek megfelelen hasznltk [tanultak, s gy felkszltek a Vlasztsuknak megfelelen a Vltoz(tat)sra].
Az ’termeiket’ a ’segtk’ mr Lezrtk / ppen-Lezrjk [abbl a ’tanulk’ minden fontosat mr magukhoz vettek].
Az ’iskolban’ most jonnan (?) ’Bergzlt’ ’szervezk / segtk’ tmutatsnak megfelelen [a ’segt’ tmutatsnak KZVETLEN RZKELST s MEGRTST kveten (!)] k a ’szmukra kijellt folyos-szakaszon gylekeztek’.
Jelzett az a gondolat, hogy akik most ’Korbban’ Elindulhatnak, k tudatosan kszltek a Vltozsra, s egymst is segtettk ebben a felkszlsben.
Amikor ’mindenki megrkezett’ az ’indulsra vrakoz csoporthoz’ s egy pontosan meghatrozott mdon ’sorba-rendezdtek’ [Ellenriztk a Jelenlvket], a ’csoport elindult’.
Emltettem, hogy a kp elejn azt rzkeltem, hogy az iskolban „valami oda nem ill helyzet van”. „Szerep-jtszs” [„sznszet”, „filmezs”] vagy valamilyen „szrakoztat” jellegre kszlds volt rzkelhet.
Rszleges megrtsem az, hogy ez a kp-rsz azt rzkeltette, hogy vannak tbben olyanok, akik ’itt az iskolban’ nem a tanulssal foglalkoztak, hanem „szerep-jtszssal” s „bulizssal” [EL-Tvolodtak attl, amit korbban Vlasztottak, attl, aminek a Megtapasztalshoz ez a hely eredenden Teret-Adott]… valamikor olyan „tevkenysgbe” kezdtek, amely nem tudta kzelebb vezetni ket a Vlasztott Irny Tovbblpshez.
A kp mutatta, hogy
az ’iskolban’
[amelynek egyre tbb ’terme’ Lezrsra kerl azon okbl,
mert a ’teremhez’ tartoz teremt vagy csoport Felkszlt a Tovbblpsre]
a ’lemaradottak’
[„szerepet jtszk, bulizk”, „ellenllk”]
sem maradnak egyedl:
maradnak velk olyan [jonnan (!) (?) rkezett] ’segtk / szervezk’,
akik Gondozzk ket
[prbljk megvni ket a „kiszakadstl” s a tovbbi EL-Vltozstl].
Olyan rtelme is van a kpnek [a kp egy olyan Lehetsget is mutat], hogy
amely teremtk mr FELKSZLTEK
az J [VDETT, EL-Vltozsoktl mentes] RSZ-RAMLSOKBA BERGZLSRE
s
a KISEBB Szakasz-Vlts KORBBI megtapasztalsrl
SSZECSENDLST formltak meg az letet-GONDOZVAL
[a kp szerint a ’nevk’ ott van azon a ’listn’,
amelyik a (mr Lezrt terem ajtaja eltt ll) ’szervezknl’ van],
azoknak az letet-GONDOZ
tnylegesen megkezdte az ’odavezetst’
ahhoz a Tr-Rszhez
[~ Helyzethez (a kpben a folyos megfelel rszhez)
(a Sajt leten bell ’egy megfelel pillanathoz’,
az LET-TREN bell s a ► Sajt letben egy ’kijellt kikthz’],
’ahonnan / amelybl’ a Vltozs tja / Lehetsge
’Korbban’
MEGNYLHAT a szmukra.
Nekik mg ’sajt erbl’ kellett Felkszlni erre a Vltozsra,
s most egy-egy ’szakaszon’ valamilyen KNNYTS ’segti t ket’
[mert kpesek a KNNYTSHEZ hozzkapcsoldni / a KNNYTST befogadni].
’Mieltt’ tnylegesen ’elindul’ ez az T-Vezets
[a meglv LET-TERNKN bell egy J RSZ-RAMLSBA]
ezen teremtk letben,
ELLENRZI a FLDANYA,
hogy a Szksges ’sajt tuds s sajt er’ tnylegesen megvan-e ezekben a teremtkben
[a Vltozs szakaszban ’ott’ ahol az Szksges,
kpesek-e ezek a teremtk
a Szksges n-gondoskodst / n-ert s tudst megnyilvntani].
Az ’Elinduls’ eltt
(1)
az ’Els’ Ellenrzs
mg az ’iskola folyosjn’ nyilvnul meg:
Felismeri-e s Megrti-e a teremt a ’szemlyesen neki szl tmutatst’
[KZVETLENL (!) kpes-e rzkelni s Megrteni
az letet-GONDOZ TMUTATST],
(2)
majd a ’Tovbbi’ Ellenrzs
egszen a HD-Szakaszra Bergzlsig folyamatosan tart.
Rszleges megrtsem szerint
’tbb olyan helyzeten’ vezeti t a teremtket a FLDANYA,
amelyek korbban bennk „bizonytalansgot” „mozdtottak meg”.
Ezen ’folyamatos’ Ellenrzsek sorn RTKELI azt a FLDANYA,
hogy a HDRA Bergztst MEGELZEN
Szksges-e mg valamilyen GONDOSKODSVAL ’MEGERSTENI’
a Vltozsra egyebekben megfelelen Felkszlt teremtt.
A ► mgttnk lv httel kapcsolatban
az az utlagos megrtsem, hogy
’ilyen Ellenrz Helyzeteket Formlt meg’ a FLDANYA
azok szmra,
akikkel sszecsendlst formlt meg a HDRA val KORBBI Bergztsrl.
Rszleges megrtsem szerint
[minden rintett teremtnl valamilyen egyedi mdon]
’a felsznhez kzel hozta’ azokat a ’helyzeteket’,
amelyek a teremtkben ’mg rzkenyebbek’
s/vagy amelyben valamilyen nagyobb fjdalom rgzlt be korbban
s/vagy mg valamilyen „bizonytalansg” felismerhet benne.
Utlagos megrtsem az, hogy
akik ’Korbban’ Elindulhatnak a HDRA,
(1)
azok az ’Els’ [mg az ’iskola’ ’folyosjn’ megnyilvnul] Ellenrzsen
mr tl vannak,
(2)
s a HDRA Bergzlst megelz ’folyamatos’ Ellenrzs
nyilvnul meg ppen az letkben.
A mg „bizonytalansgban” vagy „ersebb fjdalomban” Jelz Helyzetek
nmagban nem akadlyozzk meg a HDRA Bergzlst,
csupn az ilyen ’mg rzkenyebb’ let-rszek
Szksges tovbbi megerstsrl
a teremt Azonnal EGYEZTETST kezd a FLDANYVAL.
20200908 [1097.r.] 306. pont (1) [lpcshzban (~ folyosn, egy szkebb jraton) (n-erbl val) felfel halads sorn ers pnik] – elrhet ITT
Felttelezsem az, hogy a Lezrsra kszl ’iskolbl’ ’KORBBAN elindulk’ mindannyian (?) olyan teremtk, akik a trsak fel irnyul Gondoskodsra is Felkszltek a mgttnk lv vekben / vtizedekben.
Szmomra gy rtelmezhet az ’iskolt’ mutat kp, hogy
’maga az iskola’ lehet ’ma’
a ’Zszls-haj’
[20200908 (1254-1255-1256.r.) 340. pont (1) – elrhet ITT],
azaz egy olyan [lehetsges Vdelemmel megerstett] LET-TR,
amely egy pontosan meghatrozott mdon ’kzeledik’
egy olyan ’msik Trhez’ [’ ’kikthz’],
’amelybl’ ’kzvetlen t nylik’
az J VDETT RSZ-RAMLSOKBA val Bergzlshez.
’Mindenki’, aki az ’iskolban’ van,
egy bizonyos pillanatban
[= amikor a ’Zszls-haj’ ’megrkezik’ s Pontosan-Bergzl egy meghatrozott ’kikthz’]
’hozzkapcsoldhat’ ahhoz a ’folyoshoz / jrathoz’,
amely kzvetlenl utat nyit a HDRA Bergzlshez
[vagy valamelyik Kivezet (= az Anyagi-Testi Jelenltet Lezr) jrathoz].
Ez az ’iskola’ [mint LET-TR] teht
’halad a Trben’ egy Elksztett ’kikthz / folyoshoz’,
[= ’MOST ppen’ egy KISEBB Szakasz-Lezrshoz]
ahonnan a Vlasztott Irnyban mindenki Tovbblp azon a ’folyosn’,
amelyhez kpes lesz ’hozzilleszkedni’.
Akik az ’iskolban’ ’tudatosan s/vagy igyekezettel tanultak’,
s gy mr most kszen llnak ABBAN az Irnyban Tovbblpni, amelyet Vlasztottak,
azok segtsget kapnak ahhoz,
hogy valamilyen ’jrmvn’
’KORBBAN Bergzlhessenek a mr kszen lv Tovbbvezet tjukhoz’,
mint ahogy maga az ’iskola’ a ’kijellt kikthz’ megrkezne.
Ehhez a ’KORBBI HD-hoz rkezshez’
Tudatos Felkszls volt Szksges,
s a ’jrmre’
[elszr a ’buszra’,
majd pedig a ’nagy specilis szlltjrmre’] val Bergzlshez
a teremt
Tudatos Megnyilvnulsa Szksges.
Valsznnek tartom, hogy
a ’sajt erbl halads’ [ a kpben a ’szk jraton’]
csak az ’utols Ellenrzs sorn’ Szksges,
s ezt kveten
(1)
a ’szllt-jrmben Bergzls’,
(2)
majd pedig a HDRA Bergzls
mr valamilyen KNNYTS formjban,
az letet-GONOZ(K) Kzvetlen GONDOSKODSAKNT nyilvnul meg
[az ilyen irny Vlasztst tartalmaz sszecsendls Anyagi-Testben val Bergztsbl ereden].
A kp alapjn felttelezem,
hogy az J RSZ-RAMLSOKHOZ val Hozzrgzls folyamata sorn
mr nem lesznk kpesek a Tudatos Jelenlt megtartsra
[majd ksbb FELJEGYZSBL ismerhetjk meg ezt a Vltozst].
Gondolat
Nhny napja ’hajnalban’ [~ nem sokkal a felkels eltt] a ’bal’ lbamban trd alatt rzkeltem, hogy egy grcs kezdett formldni.
A ’bal’ ’oldal’ megnyilvnulsait n az ’Irgalmi’ Vltozsokhoz / megtapasztalsokhoz ktm. Irgalmi Megnyilvnuls pldul az Illeszkedsek Ellenrzse, illetve a Pontos Illeszkedsek Megformlsa s az azokban val Bergzts / Bergzls.
A grcs nagyon furcsa volt, olyan ’helyen’ is rzkeltem, ahol korbban mg soha.
Szerencsre csak ’kzepes erssgre’ ’hzdott a grcs’, gy elviselhet volt.
Ha grcs ’jelez’ bennem, igyekszem a lehet legteljesebben ’ellazulni’, s kivrni, amg visszahzdik a grcs / fjdalom.
Most nhny percen bell hromszor vagy ngyszer tapasztaltam meg a grcs felersdst majd visszahzdst.
Felttelezem, hogy vagy ’modellezs’ sorn, vagy akr mr a valsgban [a szmomra az Irgalmi Vltozsokat jelz oldalamon]
a ’lbam’ ’als rszben’ megnyilvnul grcs / fjdalom
akr azt a Vltozst [= azt az Elkszletet] is mutathatja,
hogy amikor az ’osztllyal / csoporttal’ ’ELINDULUNK’ az ’iskola folyosjn’,
majd a tovbbi Ellenrzseket kveten ODARKEZNK a HDRA Bergzlshez
[= az LET-TERNKN bell (!) MEGFORMLT J RSZ-RAMLSHOZ BERGZLSHEZ],
ebben a ’szakaszban’
az Anyagi-Testnkkel [s a tovbbivihet ’szemlyes’ trrel]
tnylegesen azt tapasztaljuk meg,
hogy ’Levlunk’ arrl a RGI LET-TR-RSZRL,
amelyben addig Bergzltnk a ’megformlt szemlyes-ternkkel’.
Ez a ’Levls’
a RGI
(1)
LET-TR-RSZRL
s (2)
tovbb-NEM-vihet ’szemlyes’ trrl
valsznleg fjdalomban is Jelez a legtbb teremtben.
Valamelyest hasonl lehet (?) ez a Lezrsi s ELENGEDSI folyamat a ’szls’ sorn megtapasztaltakhoz (?) [az Anya nzpontjbl a szls, a Magzat nzpontjbl a megszlets egy addig Szksges ’(Bergztett) Helyzet’ Lezrsa s Elengedse, egy olyan Trrl / ’szemlyes’ trrl Levls, amely mindkettjk Tovbblpse / Tovbblse szempontjbl SZKSGES].
n magam hrom szls sorn ngy gyermeknek adtam letet, gy megtapasztaltam azt, hogy a szls is ers (ismtld, fokozd) grcskkel / sszehzdsokkal / fjdalmakkal jrt, st, a harmadik szlst kveten a grcss fjdalmak a szlst kveten mg tbb napig jelentkeztek.
Felttelezem, hogy mivel ’ebben az letemben’ van tapasztalatom a ’szemlyes tr’ egy rsznek Levlasztsrl, s ez bennem ismtld / fokozd grcss sszehzds s fjdalom formjban vlt rzkelhetv, ’ilyen rzet’ ’valszn’ bennem a RGI LET-TR-RSZRL val Levlshoz ’Kzeledve’ (?).
Lehetsges, hogy msok ms formban fogjk megtapasztalni ezt a Vltozst, bennk ms testi-rzet Jelez majd… s ha valaki nagyon ’kiegyenslyozott’, taln fjdalmak sem ksrik ezt a Vltozst [mint ahogyan a szlst is kpesek nhnyan fjdalmak nlkl megtapasztani].
2024.09.24.: A mai nap folyamn a bal lbamban a grcst ismt megtapasztaltam [’haladt fentebb a lbamban’]. Ez ms volt, mint a nhny nappal ezeltti: szerencsre most is csak kzepes erssgv fokozdott, majd ebben az llapotban tbb percig megmaradt.
A mai nap tapasztalatai alapjn valsznstem, hogy a KISEBB Szakasz-Vlts Korbbi Megtapasztalshoz kapcsold ’bels’ megtapasztalsaim egy ’modellez’ megtapasztals [= Specilis Kiprbls] volt. Ma ugyanis olyan testi Jelzseket rzkeltem, amelyeket a ’modellez’-tr Visszabontsa sorn szoktam megtapasztalni.