omah
omah

"A VLTOZS egy dologgal mindig megjutalmaz bennnket:
a
FEJLDS lehetsgvel/ajndkval."

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1573661916_40.jpg

Kszntelek a honlapomon

 "...A lejegyzsek msok szmra is elrhetv ttelvel a magam lehetsgeihez mrten igyekeztem hozzjrulni ahhoz, hogy msok is rismerjenek [1] a sajt [nnn lnykben adott] teremt-erikre s [2] azokra a [Jelen Vltozsi folyamatban] kiemelked fontossggal br FLD-ERKRE (valamint LTEZS-beli ERKRE)amelyek Vlasztott tjukon / a[z sszecsendlsen alapul] Jelenltkben MEGTARTJK s MEGERSTIK / MEGERSTHETIK a FLD Termszetes Ltezit..."

B. Kovcs Judit 

 < Jelenlegi  Foldal  > 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1423982098_11.jpg

 

  Elrhetsg, Kapcsolat:

(elrhet a bortkra kattintva)

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/logo_1356297758.JPG

 

"Embernek lenni!
Csak embernek, semmi egybnek,
De annak egsznek, pnek,

Fld-szlte fldnek
s Isten-lehelte szpnek."

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1334360786_22.jpg


 

"Azrt vagyunk a vilgon, hogy az velnk szebb s jobb legyen, mint amilyen nlklnk lenne."


//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1430983395_36.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1354470633_21.jpg

 

    KNYVEIM   

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/tn_1314621197_89.jpg

 

  'szemezgets' az rsaimbl:

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1425938500_59.jpg

(folyamatosan bvtem ezt a vlogatst)

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1442260559_30.jpg

 
RSAIM
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

"ELEGET KVNOK NEKED!"

"Elegend napstst kvnok szmodra, hogy jkedved legyen, brmilyen szrknek is tnnek napjaid.
Elegend est kvnok neked, hogy mg jobban megbecsld a napot.
Elegend boldogsgot kvnok neked, hogy szellemed l s rkk tart legyen.
Elegend fjdalmat kvnok neked, hogy mg az let legkisebb rmei is nagyobbnak tnjenek.
Elegend nyeresget kvnok neked, hogy vgyaidat kielgtse.
Elegend vesztesget kvnok neked, hogy mg jobban megbecsld mindazt, amid van.
Elegend kszntst kvnok neked, hogy felksztsen a vgs bcsra." (Folytats ITT)

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1356821819_77.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

Sk Sndor - Ember
"Embernek lenni!
Csak embernek, semmi egybnek,
De annak egsznek, pnek,
Fld-szlte fldnek
s Isten-lehelte szpnek."

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1431163616_51.jpeg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

 

 

Hmeztem:

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1315572752_54.jpg

 

 

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1442167364_27.jpg

 

2011.0728 – Szemelvnyek – nkifejezs III.:

Nagyon fontos, hogy azokban a helyzetekben,

amelyekben „msok tmogatjv vagy segtjv” vlunk,

TELJESEN SZINTK, IGAZAK legynk.

A „segt szndk” „tiszta” legyen,

vagyis tisztn SZERETETBL legyen jelen (’se tbb se kevesebb’),

magunkat a „yobbts” s nzetlen segtsgads szndka vezesse

[ne kvnjuk a msikat ’befolysolni’ vagy ’vezetni’, ne ’rtkeljk’ vagy tljk meg stb].

 

Ha „hvst” rznk egy helyzetbe, amelyben segten nyilvnul(hat)nnk meg,

 

akkor teljes figyelemmel” [teljes odafigyelssel] forduljunk a „helyzet” s a helyzetben „jelenlvk” fel is.

Legynk „nyitottak”, hogy megrthessk azt, amit a helyzet mutat –

s ezltal is azt tudjuk nyjtani,

ami az adott helyzetben „tlnk telheten is a leg-yobb”

s az „rintett szmra is legmegfelelbb”.

 

Fontos, hogy IGAZAK legynk teljes egszben:

ne talljunk ki valtlan, ltalunk meg nem lt ’pldkat’, mert mr ez is ’ferdts’.

Olyat mondjunk s tegynk, amit mi VALBAN megtapasztaltunk,

s ami ezltal a ’magunk tapasztalata/tudsa’

[’erre tudunk pteni, ebbl tudunk biztonsggal ptkezni/pteni’].

 

Ne „szptsnk”, s kzben ne legynk bntak sem

(ugyanis a ’bnts’ rzkelsekor bezrul vagy beszkl a „szv”, s gy legtbbszr nem tud clt rni a segtsg).

 

 

"Egy sz is lehet locsogs, s ezer oldal maga a tmrsg.”

(Abody Bla)

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1355180164_57.jpg

„A madarak nyelve nagyon rgen kialakult, s ms, si beszdmdokhoz hasonlan tmr, kihagysos beszd: keveset mondanak, de ezzel sokat fejeznek ki s sokat megrtenek belle.”

(Gilbert White)

 

 

RSOK 2020 szeptember 8 (81) 1588-1607
RSOK 2020 szeptember 8 (81) 1588-1607 : 20200908 - Formld J MEGTARTI-GONDOSKODSOKRL (1595.r.)

20200908 - Formld J MEGTARTI-GONDOSKODSOKRL (1595.r.)


Az rs 1594. rsze elrhet ITT

 

397.

 

MAGOKNAK

 

2024.09.23. (htf) (az szi nap-j-egyenlsghez kzel)

 

1.

            ’Hajnali kp’

            Egy (nagyobb) ’iskola’ rzett kelt helyen voltam. Nem volt semmi feltn az iskoln [nem volt sem rgi, sem kifejezetten j]. Nem volt tl vilgos, nem volt stt sem.

            Az utlagos megrtsem szerint az ’iskola’ jelen esetben a FLDANYA Kzssgt [a Kzssg Egszt] jelentette [mg itt a Rgi LET-TRBEN ’most’)].

            A furcsasg az volt, hogy olyan volt a hely, mintha ppen valamilyen filmforgats / sznjtszs (?), vagy valamilyen bl vagy buli kszlne [teht valami olyan, ami nem tartozik szksgszeren egy iskolhoz]: egyes termek le voltak zrva [azon clbl, hogy azokban a „mvszek” vagy ms „szereplk” / „rsztvevk” kapnak majd helyet (?)… vagy azokban a ’szervezk’ (jonnan rkez segtk) (?) lesznek elszllsolva (?)].

            Amikor odamentem a ’sajt termemhez’, egy ’szervez’ llt az ajt eltt [a kezben egy irat-csomagot tartott, azt nzte], majd amikor rm nzett, jelezte, hogy az mr le van zrva, s mutatta a kezvel (hatrozott mozdulattal), hogy hol gylekeznek az n csoportomhoz tartozk. A ’szervez’ tmutatst azonnal megrtettem, s elindultam a folyosn a mutatott irnyban.

            Mikzben a folyosn haladtam, azt tapasztaltam, hogy ’egy msik csoport’ ’mr elindult’ [jtt velem szemben a folyosn]. A mr elindult ’trsasg’ mgtt megtalltam az n ’csoportomat’, amely ppen akkor kszldtt ’elindulni’: prokba s/vagy sorba rendezdtnk, majd mi is elindultunk a ’folyosn’ a msik csoport utn.

            Utlag azt rzem, hogy amikor a folyosk vgre elrtnk, volt egy szakasz, amikor valamilyen ’jrmvel’ [KNNYTSSEL] vittek egy msik tr-rszhez. Nem tudtam meghatrozni, hogy milyen jrmvel mentnk (erre utlag nem emlkeztem). Gondolatban feltettem azt a krdst, hogy vajon nhnyunk ’autival’ ’jttnk t ide’?

            Utlagos megrtsem az, hogy ha a RGI LET-TREN bell egy ’kivezet kapuhoz’ / ’folyos-szakaszhoz’ ’vitt valamilyen Knnyts’ bennnket, az a megrtst-segt-kpekben mr megismert ’Busz’ lehetett [mert a ’Busz’ az a SPECILIS GONDOSKODST lehetv tev VD-Tr, amelyik egy RSZ-RAMLSON bell kpes  ’Ersebb’ Vdelmet adni] [(1375-1377.r.) 366. pont (busz, vonat, nagy specilis szllt-jrm) – elrhet ITT].

 

20200908 [1013.r.] 282. pont (1) [a rgi kollgiumban vrjuk a buszt] – elrhet ITT

20200908 [1095.r.] 305., pont (3) [a ’cipfzt’ ktik be a segtk] – elrhet ITT

 

            ’Mr kiszllva a jrmvekbl’ egy nagyon keskeny [s nhol kanyargs] ’folyosn’ [’szk jraton’] mg a sajt ernkbl kellett haladni. Pontosan (s jl felismerheten) jelezve volt, hogy merre kellett haladni. Itt is egyms utn sorban haladtunk [mr egyesvel, mert a jrat szk volt, s a jratban halads nagy odafigyelst (s gyes mozgst) tett szksgess].

            Olyan rzetem volt, mintha valamilyen ’tterem’ fel [is (?)] haladtunk volna itt.

       Utlagos megrtsem az, hogy ’itt’ a RGI LET-TRBL val tnyleges ’kilps / kivezets’ ELTT [= a HDRA Bergzlst megelzen (!), a tovbbhalads eltt]  mg valamilyen ELLENRZSEN haladtunk vgig. Akinek arra Szksge volt, valamilyen Tpllsi Gondoskods is megnyilvnulhatott itt fel irnyulan [ha pldul valamilyen „elfrads” vagy „bizonytalansg” Jelzett benne (?)].

         A ’szk jraton’ val halads nagy odafigyelst s gyes mozgst tett Szksgess, s arra is figyelni kellett, hogy ’tempsan’ haladjunk [ktsgek s bizonytalansg nlkl], ne lassuljunk le, ne zavarjuk meg az elttnk haladkat, ne akadlyozzuk a mgttnk haladkat...

           Utlagos megrtsem az, hogy ’ezen az ELLENRZ szakaszon’ [a RGI LET-TRNEK a Nagyon-Slyosan EL-Vltozott TR-RSZBL ’kivezet / tovbbvezet’ ’jratban / kapujnl’] azt ELLENRIZTE az letet-GONDOZ, hogy a teremt megfelelen Felkszlt-e arra a Vltoz(tat)sra, amelyet a Tovbbhaladsi Irnyaknt Vlasztott.

 

            Utlagos megrtsem szerint a KISEBB Szakasz-Vlts TBB Hullmban val Elindtsnak ’Engedlyezsre’ (?) is utalhatott ez a kp. [(1) Az egymst kveten elindul ’csoportok’ kpe is ezt jelezheti, (2) illetve az, hogy az ’iskola pletben’ mg ottmaradtak azok, akik nem kszltek fel a ’Korbbi’ Tovbblpsre.]

 

            Az ’iskolban’ voltak sokan, akik ezt helyet a rendeltetsnek megfelelen hasznltk [tanultak, s gy felkszltek a Vlasztsuknak megfelelen a Vltoz(tat)sra].

       Az ’termeiket’ a ’segtk’ mr Lezrtk / ppen-Lezrjk [abbl a ’tanulk’ minden fontosat mr magukhoz vettek].

      Az ’iskolban’ most jonnan (?) ’Bergzlt’ ’szervezk / segtk’ tmutatsnak megfelelen [a ’segt’ tmutatsnak KZVETLEN RZKELST s MEGRTST kveten (!)] k a ’szmukra kijellt folyos-szakaszon gylekeztek’.

        Jelzett az a gondolat, hogy akik most ’Korbban’ Elindulhatnak, k tudatosan kszltek a Vltozsra, s egymst is segtettk ebben a felkszlsben.

       Amikor ’mindenki megrkezett’ az ’indulsra vrakoz csoporthoz’ s egy pontosan meghatrozott mdon ’sorba-rendezdtek’ [Ellenriztk a Jelenlvket], a ’csoport elindult’.

 

            Emltettem, hogy a kp elejn azt rzkeltem, hogy az iskolban „valami oda nem ill helyzet van”. „Szerep-jtszs” [„sznszet”, „filmezs”] vagy valamilyen „szrakoztat” jellegre kszlds volt rzkelhet.

            Rszleges megrtsem az, hogy ez a kp-rsz azt rzkeltette, hogy vannak tbben olyanok, akik ’itt az iskolban’ nem a tanulssal foglalkoztak, hanem „szerep-jtszssal” s „bulizssal” [EL-Tvolodtak attl, amit korbban Vlasztottak, attl, aminek a Megtapasztalshoz ez a hely eredenden Teret-Adott]… valamikor olyan „tevkenysgbe” kezdtek, amely nem tudta kzelebb vezetni ket a Vlasztott Irny Tovbblpshez.

          A kp mutatta, hogy

az ’iskolban’

[amelynek egyre tbb ’terme’ Lezrsra kerl azon okbl,

mert a ’teremhez’ tartoz teremt vagy csoport Felkszlt a Tovbblpsre]

a ’lemaradottak’

[„szerepet jtszk, bulizk”, „ellenllk”]

sem maradnak egyedl:

maradnak velk olyan [jonnan (!) (?) rkezett] ’segtk / szervezk’,

akik Gondozzk ket

[prbljk megvni ket a „kiszakadstl” s a tovbbi EL-Vltozstl].

 

 

            Olyan rtelme is van a kpnek [a kp egy olyan Lehetsget is mutat], hogy

amely teremtk mr FELKSZLTEK

az J [VDETT, EL-Vltozsoktl mentes] RSZ-RAMLSOKBA BERGZLSRE

s

a KISEBB Szakasz-Vlts KORBBI megtapasztalsrl

SSZECSENDLST formltak meg az letet-GONDOZVAL

[a kp szerint a ’nevk’ ott van azon a ’listn’,

amelyik a (mr Lezrt terem ajtaja eltt ll) ’szervezknl’ van],

azoknak az letet-GONDOZ

tnylegesen megkezdte az ’odavezetst’

ahhoz a Tr-Rszhez

[~ Helyzethez (a kpben a folyos megfelel rszhez)

(a Sajt leten bell ’egy megfelel pillanathoz’,

az LET-TREN bell s a  Sajt letben egy ’kijellt kikthz’],

’ahonnan / amelybl’ a Vltozs tja / Lehetsge

Korbban

MEGNYLHAT a szmukra.

 

Nekik mg ’sajt erbl’ kellett Felkszlni erre a Vltozsra,

s most egy-egy ’szakaszon’ valamilyen KNNYTS ’segti t ket’

[mert kpesek a KNNYTSHEZ hozzkapcsoldni / a KNNYTST befogadni].

 

’Mieltt’ tnylegesen ’elindul’ ez az T-Vezets 

[a meglv LET-TERNKN bell egy J RSZ-RAMLSBA]

ezen teremtk letben,

ELLENRZI a FLDANYA,

 hogy a Szksges ’sajt tuds s sajt er’ tnylegesen megvan-e ezekben a teremtkben

[a Vltozs szakaszban ’ott’ ahol az Szksges,

kpesek-e ezek a teremtk

a Szksges n-gondoskodst / n-ert s tudst megnyilvntani].

 

Az ’Elinduls’ eltt

(1)

az ’Els’ Ellenrzs

mg az ’iskola folyosjn’ nyilvnul meg:

Felismeri-e s Megrti-e a teremt a ’szemlyesen neki szl tmutatst’

[KZVETLENL (!) kpes-e rzkelni s Megrteni

az letet-GONDOZ TMUTATST],

(2)

majd a ’Tovbbi’ Ellenrzs

 egszen a HD-Szakaszra Bergzlsig folyamatosan tart.

 

            Rszleges megrtsem szerint

’tbb olyan helyzeten’ vezeti t a teremtket a FLDANYA,

amelyek korbban bennk „bizonytalansgot” „mozdtottak meg”.

 

Ezen ’folyamatos’ Ellenrzsek sorn RTKELI azt a FLDANYA,

hogy a HDRA Bergztst MEGELZEN

Szksges-e mg valamilyen GONDOSKODSVAL ’MEGERSTENI’

a Vltozsra egyebekben megfelelen Felkszlt teremtt.

 

 

 mgttnk lv httel kapcsolatban

az az utlagos megrtsem, hogy

’ilyen Ellenrz Helyzeteket Formlt meg’ a FLDANYA

azok szmra,

akikkel sszecsendlst formlt meg a HDRA val KORBBI Bergztsrl.

 

            Rszleges megrtsem szerint

[minden rintett teremtnl valamilyen egyedi mdon]

’a felsznhez kzel hozta’ azokat a ’helyzeteket’,

amelyek a teremtkben ’mg rzkenyebbek’

s/vagy amelyben valamilyen nagyobb fjdalom rgzlt be korbban

s/vagy mg valamilyen „bizonytalansg” felismerhet benne.

 

            Utlagos megrtsem az, hogy

akik Korbban Elindulhatnak a HDRA,

(1)

 azok az ’Els’ [mg az ’iskola’ ’folyosjn’ megnyilvnul] Ellenrzsen

mr tl vannak,

(2)

s a HDRA Bergzlst megelz ’folyamatos’ Ellenrzs

nyilvnul meg ppen az letkben.

 

A mg „bizonytalansgban” vagy „ersebb fjdalomban” Jelz Helyzetek

nmagban nem akadlyozzk meg a HDRA Bergzlst,

csupn az ilyen ’mg rzkenyebb’ let-rszek  Szksges tovbbi megerstsrl

 a teremt Azonnal EGYEZTETST kezd a FLDANYVAL.

 

20200908 [1097.r.] 306. pont (1) [lpcshzban (~ folyosn, egy szkebb jraton) (n-erbl val) felfel halads sorn ers pnik] – elrhet ITT

 

            Felttelezsem az, hogy a Lezrsra kszl ’iskolbl’ KORBBAN elindulk’ mindannyian (?) olyan teremtk, akik a trsak fel irnyul Gondoskodsra is Felkszltek a mgttnk lv vekben / vtizedekben.

 

            Szmomra gy rtelmezhet az ’iskolt’ mutat kp, hogy

’maga az iskola’ lehet ’ma’

a ’Zszls-haj’

[20200908 (1254-1255-1256.r.) 340. pont (1)elrhet ITT],

azaz egy olyan [lehetsges Vdelemmel megerstett] LET-TR,

amely egy pontosan meghatrozott mdon ’kzeledik’

egy olyan ’msik Trhez’ [’ ’kikthz’],

’amelybl’ ’kzvetlen t nylik’

az J VDETT RSZ-RAMLSOKBA val Bergzlshez.

 

 

’Mindenki’, aki az ’iskolban’ van,

egy bizonyos pillanatban

[= amikor a ’Zszls-haj’ ’megrkezik’ s Pontosan-Bergzl egy meghatrozott ’kikthz’]

’hozzkapcsoldhat’ ahhoz a ’folyoshoz / jrathoz’,

amely kzvetlenl utat nyit a HDRA Bergzlshez

[vagy valamelyik Kivezet (= az Anyagi-Testi Jelenltet Lezr) jrathoz].

 

Ez az ’iskola’ [mint LET-TR] teht

halad a Trbenegy Elksztett ’kikthz / folyoshoz’,

[= ’MOST ppen’ egy KISEBB Szakasz-Lezrshoz]

ahonnan a Vlasztott Irnyban mindenki Tovbblp azon a ’folyosn’,

amelyhez kpes lesz ’hozzilleszkedni’.

 

Akik az ’iskolban’ ’tudatosan s/vagy igyekezettel tanultak’,

s gy mr most kszen llnak ABBAN az Irnyban Tovbblpni, amelyet Vlasztottak,

azok segtsget kapnak ahhoz,

hogy valamilyen ’jrmvn’

KORBBAN Bergzlhessenek a mr kszen lv Tovbbvezet tjukhoz’,

mint ahogy maga az ’iskola’ a ’kijellt kikthz’ megrkezne.

 

Ehhez a ’KORBBI HD-hoz rkezshez’

Tudatos Felkszls volt Szksges,

s a jrmre

[elszr a ’buszra’,

majd pedig a ’nagy specilis szlltjrmre’] val Bergzlshez

 a teremt  Tudatos Megnyilvnulsa Szksges.

 

            Valsznnek tartom, hogy

a ’sajt erbl halads’ [ a kpben a ’szk jraton’]

csak az ’utols Ellenrzs sorn’ Szksges,

s ezt kveten

(1)

a ’szllt-jrmben Bergzls’,

(2)

majd pedig a HDRA Bergzls

mr valamilyen KNNYTS formjban,

az letet-GONOZ(K) Kzvetlen GONDOSKODSAKNT nyilvnul meg

[az ilyen irny Vlasztst tartalmaz sszecsendls Anyagi-Testben val Bergztsbl ereden].

 

A kp alapjn felttelezem,

hogy az J RSZ-RAMLSOKHOZ val Hozzrgzls folyamata sorn

mr nem lesznk kpesek a Tudatos Jelenlt megtartsra

[majd ksbb FELJEGYZSBL ismerhetjk meg ezt a Vltozst].

 

 

Gondolat

            Nhny napja ’hajnalban’ [~ nem sokkal a felkels eltt] a ’bal’ lbamban trd alatt rzkeltem, hogy egy grcs kezdett formldni.

            A ’bal’ ’oldal’ megnyilvnulsait n az ’Irgalmi’ Vltozsokhoz / megtapasztalsokhoz ktm. Irgalmi Megnyilvnuls pldul az Illeszkedsek Ellenrzse, illetve a Pontos Illeszkedsek Megformlsa s az azokban val Bergzts / Bergzls.

            A grcs nagyon furcsa volt, olyan ’helyen’ is rzkeltem, ahol korbban mg soha.

            Szerencsre csak ’kzepes erssgre’ ’hzdott a grcs’, gy elviselhet volt.

            Ha grcs ’jelez’ bennem, igyekszem a lehet legteljesebben ’ellazulni’, s kivrni, amg visszahzdik a grcs / fjdalom.

            Most nhny percen bell hromszor vagy ngyszer tapasztaltam meg a grcs felersdst majd visszahzdst.

            Felttelezem, hogy vagy ’modellezs’ sorn, vagy akr mr a valsgban [a szmomra az Irgalmi Vltozsokat jelz oldalamon]

a ’lbam’ ’als rszben’ megnyilvnul grcs / fjdalom

akr azt a Vltozst [= azt az Elkszletet] is mutathatja,

hogy amikor az ’osztllyal / csoporttal’ ’ELINDULUNK’ az ’iskola folyosjn’,

majd a tovbbi Ellenrzseket kveten ODARKEZNK a HDRA Bergzlshez

[= az LET-TERNKN bell (!) MEGFORMLT J RSZ-RAMLSHOZ BERGZLSHEZ],

 ebben a ’szakaszban’

az Anyagi-Testnkkel [s a tovbbivihet ’szemlyes’ trrel]

tnylegesen azt tapasztaljuk meg,

hogy ’Levlunk’ arrl a RGI LET-TR-RSZRL,

amelyben addig Bergzltnk a ’megformlt szemlyes-ternkkel’.

 

Ez a Levls

a RGI

(1)

LET-TR-RSZRL

s (2)

tovbb-NEM-vihet ’szemlyes’ trrl

valsznleg fjdalomban is Jelez a legtbb teremtben.

 

      Valamelyest hasonl lehet (?) ez a Lezrsi s ELENGEDSI folyamat a ’szls’ sorn megtapasztaltakhoz (?) [az Anya nzpontjbl a szls, a Magzat nzpontjbl a megszlets egy addig Szksges ’(Bergztett) Helyzet’ Lezrsa s Elengedse, egy olyan Trrl / ’szemlyes’ trrl Levls, amely mindkettjk Tovbblpse / Tovbblse szempontjbl SZKSGES].

            n magam hrom szls sorn ngy gyermeknek adtam letet, gy megtapasztaltam azt, hogy a szls is ers (ismtld, fokozd) grcskkel / sszehzdsokkal / fjdalmakkal jrt, st, a harmadik szlst kveten a grcss fjdalmak a szlst kveten mg tbb napig jelentkeztek.

            Felttelezem, hogy mivel ’ebben az letemben’ van tapasztalatom a ’szemlyes tr’ egy rsznek Levlasztsrl, s ez bennem ismtld / fokozd grcss sszehzds s fjdalom formjban vlt rzkelhetv, ’ilyen rzet’ ’valszn’ bennem a RGI LET-TR-RSZRL val Levlshoz ’Kzeledve’ (?).

            Lehetsges, hogy msok ms formban fogjk megtapasztalni ezt a Vltozst, bennk ms testi-rzet Jelez majd… s ha valaki nagyon ’kiegyenslyozott’, taln fjdalmak sem ksrik ezt a Vltozst [mint ahogyan a szlst is kpesek nhnyan fjdalmak nlkl megtapasztani].

 

            2024.09.24.: A mai nap folyamn a bal lbamban a grcst ismt megtapasztaltam [’haladt fentebb a lbamban’]. Ez ms volt, mint a nhny nappal ezeltti: szerencsre most is csak kzepes erssgv fokozdott, majd ebben az llapotban tbb percig megmaradt.

            A mai nap tapasztalatai alapjn valsznstem, hogy a KISEBB Szakasz-Vlts Korbbi Megtapasztalshoz kapcsold ’bels’ megtapasztalsaim egy ’modellez’ megtapasztals [= Specilis Kiprbls] volt. Ma ugyanis olyan testi Jelzseket rzkeltem, amelyeket a ’modellez’-tr Visszabontsa sorn szoktam megtapasztalni.

 

 
A mai napra:

„Az eredetisg nem azt jelenti, hogy olyat mondunk, amit mg senki nem mondott elttnk, hanem hogy pontosan azt mondjuk, amit mi magunk gondolunk.”

 

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1446580095_03.jpg

 

 

Mit zennek a mai napra a VIRGOK?

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1429532481_48.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

A Palacsints kirly meshez

Kapcsold rsom elrhet ITT

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

 

"A TISZTELET"

a kapcsold rs elrhet ITT

 

LET-V:

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1363641264_01.bmp

SZZ (~"zisz")

SZERZ (~"Ozirisz")

EST

HAJNAL

a kphez kapcsold rs elrhet ITT

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1358523660_70.png

(a Kapcsold rs elrhet ITT)

 

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1363468501_66.jpg

(20121121 -i lejegyzs VI. pontja)

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1362738251_31.jpg

 

"Minden kincs kzl leghatalmasabb a szeretet..."

(a teljes rs elrhet ITT)

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1380365042_09.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

 

Nhny gondolatom az IMKHOZ / FOHSZOKHOZ kapcsoldan

elolvashat ITT

 

Szerintem egy "ima", amely segtett megmenteni a Vilgot:

Michael Jackson: EARTH SONG (a dal meghallgatshoz klikk IDE)

A dalhoz kapcsold rvid rs-rszlet (ITT)

 

Nhny sszegyjttt szp IMA elrhet ITT

 

Imk a 2023. 06. 26. s 07. 26. napja kztti FELAJNLSOS-Munkhoz

(a csaldi s nemzeti sszetartozs megerstsrt - elrhet a kpre kattintva):

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1688343854.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1367097994_21.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1425593505_83.jpg

 

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1425933340_08.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1425934004_05.jpg

a kapcsold rs elrhet  ITT

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1371332612_28.jpg

 

 

 

HMEZTEM:


//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1361388071_21.jpg

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1361388729_68.jpg

Els prblkozsom a gyngyhmzssel (szemvegtok kszlt vele):

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1393677731_06.jpg

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1393677738_39.jpg

 

 

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1315304229_47.jpg

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1360706152_64.jpg

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1351250960_53.jpg

 

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314649776_70.jpg

 

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1363641798_94.jpg

 

ldozni

csak a benned lv s ltalad LT-re hozott Szpsggel

msokat is Szptve s gyaraptva,

Teljes s P Szabad Akaratodbl,

Szabad Akaratodat kinyilvntva,

az rk s Adott l KRISZTUSI Rendnek megfelelen

Lehetsges

s

rdem-es.”

20100525 - Az ldozatrl - Szemelvnyek

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

A hibkrl s a hibzsrl:

A ’hibk’ segtenek ’nem-felejteni’ s ’felejteni’.

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

PIRAMIS - szintn akarok lni

szintn akarok lni,
Minden utam vgigjrni,
Hinni abban, amire vgyom,
S ha hiszek benne kzdeni rte brmilyen ron.

szintn akarok lni,
s csak annyit elrni,
Jkedvem senkit ne bntson,
S ha fj a szvem valamirt, ne nagyon fjjon!

Tled csak annyit akarok krni,
Hogy engedj szintn lni,
szintn, szabadon, szpen,
szintbben, mint ahogy tegnap ltem.

Ne kelljen hazudnom senkinek
s hogyha valamit krdezek
A vlasz igaz legyen!

Szeretnk bzni mindenkiben,
Hinni, hogy nem fordul ellenem,
S nem rul el sosem.

 

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314559859_59.jpg

 

AZ ERD FOHSZA

Vndor, ki elhaladsz mellettem,
Ne emelj rm kezet!
n vagyok tzhelyed melege
hideg tli jszakkon,
n vagyok torncod bartsgos fedele,
melynek rnykba meneklsz a tz nap ell,
s gymlcsm oltja szomjadat.
n vagyok a gerenda, mely hzad tartja,
s n vagyok az asztalod lapja,
az gy, melyben fekszel,
a deszka, amelybl csnakod pted.
n vagyok a hzad ajtaja,
blcsd fja, koporsd fedele.
Vndor, ki elmsz mellettem
hallgasd a krsem:
NE BNTS!

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

NNEP
Az nnepeknek fontos rsze az „emlkezs”, amikor a dics vagy pp a kevsb dics tettekre/meglsekre, az eldkre is emlkeznek, s ezltal egyfajta folytonossg alakul ki (marad meg) az sk, Eldk, a Gykerek irnyba is. Az emlkezs a legtbb esetben ma mg ’int’ plda is lehet arra, hogy mit szksges megvltoztatni, miben szksges vltozni akkor, ha valami yobb s teljesebb let a cl ---
az „nnep” Valdi Lnyege azonban minden esetben a[zon] „Jelen Megerstse, amely elvezet a ’vgyott jvbe’.”
Az nnep ltalban MEGERSTI az let egy olyan rszt/szelett, amely „tovbbvitelre rdemes”, amelyben ELREMUTAT/elrevezet Plda vagy t [Mkds, Er] Van Jelen.

 

(Rszlet a 20110802 - Nitottsg, Nyits... rsbl)

Lblc
 

* Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.