E nhny bekezdsnek ismt az a clja,
hogy FELHVJA a FIGYELMT
a mg mindig „msok erejbl / msok verejtkbl s vrbl elre-haladni akarknak”
arra,
hogy szmukra is VAN elksztett [ltaluk VLASZTHAT (!)] t a Tovbblpsre / Megjulsra.
Ha az Anyagi-Testi Jelenltket is szeretnk megtartani
a mostani KISEBB TR-Vlts sorn,
akkor az csak gy lehetsges,
ha Tudatosan ’visszahelyezik az letket’ a TISZTELET llapotba,
s ha ELFOGADSSAL s Bizalommal odafordulnak a Sajt Igazi Valjuk fel,
ha Tudatosan „levetik” az „larcaikat”
[amelyek megakadlyozzk ket a kapuk / utak elrsben],
s „befejezik” a msok fel irnytott „knyszer” minden formjnak megnyilvntst.
„Csak akkor lehet segteni valakin, ha hagyja.”
(…) A Figyelem-Felhvsok sokszor s sok-irnybl ’megmagyarztk’ azt,
hogy az elttnk lv Vltozsok sorn
mr nem lesz lehetsges
„msok erejbl tovbblpni”.
A Megjuls [’hazatrs’] mindenki szmra megnylik,
s mindenki azon az ton / azon formban Tapasztalja meg,
amelyhez a ’sajt erejbl’
s a sajt Vlasztsa szerint
kpes lesz hozzkapcsoldni.
(…) a tovbblps ’kulcsa’
mindenkiben’ ’bell-magban’ van.
Az egyik kulcs az,
hogy MIT VLASZT (komolyan, megfontoltan),
a msik kulcs pedig az,
hogy MEGKEZDI-E / MEGTESZI-E azokat a SAJT lpseket a Vlasztott Irnyban,
amelyet senki ms nem tehet meg helyette / senki ms nem ptolhat.
(…) „HA meg akarjk tartani az Anyagi-Testi Jelenltket”…
Ez elszr VLASZTS krdse,
majd pedig az teheti megtarthatv az Anyagi-Testi Jelenltet,
ha ELFOGADJK / Befogadjk az letet-GONDOZK ilyen irny GONDOSKODSAIT.
A „jtszmk folytatsa” minden pillanatban egyre tvolabb vezet az Anyagi-Testi Jelenlt megtarthatsgtl.
(…) akik nem tartjk magukra nzve meghatroznak az egyttls legalapvetbb szablyait,
azok a legtbbszr krni sem kpesek…
vagy a kimondott krseik nagyon sokszor csak eszkzk a „jtszmikban”…
EZRT
NEM tudnak / nem kpesek nekik segteni
a Klnleges / Specilis let-ptst megnyitott teremtk,
mert NEM FOGADJK EL / NEM FOGADJK BE azt a gondoskodst,
amely segteni tudn
a figyelmk visszahzst nmagukra,
s nmagukon bell arra az let-rszkre,
amely fel irnyulan valamilyen Tudatos (!) n-Gondoskodst ha megkezdennek,
akkor hamar megszabadulhatnnak a „felvett idegen larcoktl / szerepektl / terhektl”,
s megkezdhetnk a visszatrst nmagukhoz…”
2024.09.23.
Visszatrve az ltalam rzkelt mai kpre: ez volt az els olyan bels-kp, amely arra utalt, hogy tnylegesen ELINDULHAT a KISEBB SZAKASZ-Vlts TBB Hullmban val megnyilvntsa: a kp azt mutatta, hogy a Vltozsra mr kszen-llknak nem kell „bevrni” azt, hogy a ’lemaradottak’ s/vagy az „ellenllk” is maradktalanul Felkszljenek a ’Tovbblpsre’.
Amikor kb tizenngy hnapja elszr rtam a KISEBB SZAKASZ-Vlts TBB Hullmban Lehetsges Megnyilvntsnak FONTOLGATSRL,
az egyik fontos SZABLYOZAND rsz az volt,
hogy amennyiben a Vltozsra Felkszlt teremtk
’KORBBAN’ Tovbblpnek
s Bergzlnek az J VDETT RSZ-RAMLSOKBAN
[ltalban k azok, akik a trsak fel irnyul gondoskodsokat megnyilvntjk],
mi lesz azokkal,
akik tovbbmaradnak a RGI LET-TR-RSZBEN
[hogyan lehet a szmukra Szksges Gondoskodsokat biztostani].
A ma hajnalban rzkelt kpben
az ’iskolban’ mr olyan [
jonnan rkezett] ’szervezket’ lttam tbb helyen,
akik
(1)
nem csupn tmutatsokat adtak a Tovbbhaladsra mr Felkszlt teremtknek,
(2)
hanem akik Lezrtk a Trnek azokat a rszeit,
amelyekbl az ’ottlakk kikltztek’
[a „haszontalann” vlt vagy ms okbl Lezrt Tr-Rszek Visszabontsa
jelenleg Srget s Fontossg azrt,
hogy az „jabb” „jogosulatlan tr-hasznlat” megelzhet legyen],
(3)
s ELKSZTETTK
s
Egytt-a-FLDANYVAL ’ppen Formljk’
azokat a Szksges [J (!) SPECILIS (!)] Vdelmekkel Megerstett
[Kzssgi s ’szemlyes] TR-Rszeket,
amelyekben az ► ’iskolban’ marad (a Zszls-Hajban marad) teremtk
meglv Jelenlte Megvhat,
s a lehetsges Irnyban-Tartst is biztostja.
Rszleges megrtsem szerint
mr folyamatban van (!)
az ’iskolban maradk’ Jelenltt
’mindaddig’ Megv s Irnyban-Tart GONDOSKODSOK
[s Gondoskodsokat megnyilvntk]
BERGZTSE
a ’most mg ZRT’ [ELKSZTSBEN lv] ’termekben’,
amely ERSEBBEN letet-v s Irnyban-Tart GONDOSKODSOK
az ’iskolban’
[= a ’Zszls-Hajban’ Bergztett Tr s ide Bergztett letek szmra]
addig Szksgesek,
ameddig ez a TR ’odar a kvetkez kikthz’
[az ’iskolban’ maradk szmra
onnan KZVETLEN t nylik
(1) vagy a HDRA,
(2) vagy pedig valamelyik Kivezet-Jrathoz].
Rszleges megrtsem szerint a ma hajnalban rzkelt kpnek az a rsze volt az egyik legfontosabb [s j] rsze, amelyet kevss rzkeltem amiatt, mert ’n’ a ’KORBBAN’ Tovbbhaladk csoportjnak tjt ksrtem [a figyelmemmel].
Ez a nagyon fontos ’j rsz’ pedig az volt, hogy
a FLDANYA
azokat a tnyleges / Kzvetlen GONDOSKODSOKAT is KSSZ-FORMLTA
[a MAGOKKAL Kiprblta, s a Kiprblsok Tapasztalataira alapulan Kssz-Formlta],
hogy a ’Hajban maradkat’
[a kpben az ’iskolban maradkat’]
hogyan tudja olyan formban GONDOZNI,
hogy ez a GONDOSKODS kpes legyen az ott-maradk lett Megvni
s a lehetsges mrtkben Irnyban-Tartani a Megnyilvnulsokat.
Mivel kevss irnyult erre a rszre a figyelmem, csak felttelezem azt, hogy
olyan ’Vdettebb’ [Kzssgi (?) s/vagy Szemlyes (?)] Trben ’Rgzti be’ a FLDANYA
az ’iskolban maradkat’,
amely amennyire csak lehetsges
’Lelasstja’ ket
s a ’Sajt sorsa fel visszafordtja’ a teremtk figyelmt s megnyilvnulst.
Mivel a kpben
’n’
a HAMARABB HDRA-Bergzlkkel tartottam,
ezrt EBBEN a magam-vlasztotta irnyban
[= az J RSZ-RAMLSBAN Bergzls irnyban]
’vezettem / tartottam’ a Jelenltemet.
Ez az oka annak, hogy
az ’iskolban maradk’ fel Megnyilvntand J GONDOSKODSOKAT
mr nem ismerhettem meg kzelebbrl / teljesebben
[az ’iskolban maradk’ Kzvetlen Gondozsban
a KORBBAN-Tovbbhaladk mr kzvetlenl nem vesznek rszt,
’ms Valsgban / az LET-TR ms RSZ-RAMLSAIBAN lesznek Bergzlve’].