Ezen a képen a[z Anyagi-Testen kívüli (= a házon kívüli, de az udvaron belüli)] Táplálási Gondoskodás Megnyilvánítása Céljával Felépített Személyes-Tér-rész a bal alsó sarokban barna színnel jelölt ’L’ ’Alapú’ tér [T betűvel is jelölve].
A következő képen jelöltem azt a Változtatást [Választást], hogy ha a teremtő Felvállalja a ’Gyermekek’ [Tápláló] Gondozását, akkor a [barna alapú] tér-részben az ’L’ ’felső részénél’ Berögzít a FÖLDANYA egy ’tároló-szekrényt’ [a megértést-segítő kép így érzékeltette (keskeny sárga területtel jelölve a tér-rész külső határvonala mentén)]. Ez a ’szekrény’ lehet hasonló egy nagyobb és magasabb ’beépített (zárható) szekrényhez’, amelyben a teremtőnek azok a ► Saját Tapasztalatai [~ ’eszközei’] rögzülnek be, amelyek a ’Gyermekek’ Gondozásához használhatóak fel.
Részleges megértésem szerint ’ebben a szekrényben’ rögzíti be továbbá a FÖLDANYA azokat az ► ’Adott-Tudásokat’ is, amelyeket a gyermekeket gondozók számára hozzáférhetővé nyit. [Pontosabb talán úgy a megfogalmazás, hogy ’innen’ nyílhat Közvetlen Hozzáférése a teremtőnek az Anyagi-Testében / Élet-Alapjában a FÖLDANYA által Berögzített ’Adott-Tudáshoz’ (?).]
A következő kép azt érzékelteti, hogy
amikor ez a teremtő ténylegesen nekikezd egy gyermek gondozásának,
akkor a ’beépített szekrény’ ’ajtaja’ kinyílik
[1-es számmal jelöltem keskeny sárga vízszintes tér-részt megrajzolva],
és így egy ’önálló’ kis ’Védettebb’ tér-rész került ’Megformálásra’
az ’L’ Alapú tér-rész felső száránál
[zöld színnel jelöltem a kis Védettebb tér-részt, benne lila színű ’GY’ betűvel].
Jelzett az, hogy mivel ennek a Táplálási Gondoskodáshoz Felhasználható tér-résznek ’Új Rugalmas Alapja van’, ez a gyermekek gondozását lehetővé tevő tér-rész ’nagyobb kiterjedésű is lehet’ / ’kitágulhat / kitágítható’ [valószínűleg akkor, ha egyszerre több gyermek gondozása van folyamatban]:
Feltételezem, hogy
lehetséges lehet több gyermek gondozása
(1)
egy nagyobb tér-részben
(akkor, ha a gyermekek közelsége nem zavarja meg őket
és/vagy akkor, amikor a társakhoz-közeledést kezdik megtanulni) (?)],
(2)
vagy Fontos Okból
akár több kisebb önálló tér-rész is Megformálásra kerülhet
ezen a gyermekek gondozását lehetővé tevő tér-részen belül:
20200908 [973.r.] 271. pont (6) [egy nagyobb szobában sok kisgyermekre kellett folyamatosan figyelni; a szomszédos kettő nagyobb szobában felnőttek ültek le terített asztalokhoz] – elérhető ITT [később ide-idézem]
20200908 [524-525.r.] 178. pont [a Tér-Használat Jogosságában Meghatározott Tér-Használat fokozatosan épül fel az Anyagi-Testben; ’gyermeki életű’ teremtő Tér-Használata: több család érkezik egy ’szállodába’ (gondoskodási tér-részbe)] – elérhető ITT
A kép ezt követően azt mutatta, hogy
a gyermekek gondozása céljával Megformált tér-rész mellett
további kettő másik önálló (!) tér-rész rögzült be
[~ került kialakításra]
ebben a Személyes-Tér-részben.
A második [piros színnel és ’F’ betűvel jelzett] tér-részben a ’Felnőttek’ Gondozása nyilvánul(hat) meg.
Jelentheti ez [valószínűleg FŐ Szabályként (?)] azt, hogy
(1)
a gondozott gyermekek szülei / hozzátartozói is
valamilyen Gondoskodásban részesülhetnek
a gyermekek gondozásának tartamában (?)
[a gyermek Közeli-Társai is ’közelebb húzódhatnak’ a gyermeket érintő Gondoskodási-Helyzethez,
figyelemmel kísérhetik a Gondoskodást
(esetleg azon Céllal,
hogy néhány egyszerűbb Gondoskodást maguk is megfigyelhessenek / megtanulhassanak) (?)],
és/vagy (2)
ha a gyermekek gondozásával egyidejűleg más ’felnőttek’
[Szándék-Használatra megfelelően képes teremtők]
gondozását is teljesíti a teremtő,
akkor az ebben az önállóvá megformált tér-részben lehetséges.
A kép azt mutatta, hogy a harmadik berögzített tér-rész [kék színnel és ’G’ betűvel jelezve]
egy olyan tér-rész,
amely a gyermekek és felnőttek gondozását ténylegesen megnyilvánító teremtők számára
teszi lehetővé
a gondoskodások közös ’Megtervezését’ / Előkészítését
és/vagy ’Együttes’ (közös) megnyilvánítását,
esetleg a Tapasztalatok közös Értékelését:
Azért hogy FELISMERJEM azt, hogy a Táplálási Gondoskodáshoz kapcsolódó [Személyes] tér-rész új jellemzőjét mutatja a kép, a ’G’ betűvel is jelzett térnél asztalokhoz ültem le én is olyan társaim mellé, akik a Felnőtteket gondozó (piros) tér-részből jöttek ki egy rövidebb tartamra. Az ’asztalon’ különböző ’ételeket / süteményeket’ láttam [már inkább csak a sütemények ’maradékát’, a többi ’sütemény / étel’ valószínűleg a szomszédos szobában volt], és én magam pedig valamilyen ’salátát’ ’vittem’, azt ’ajánlottam fel’.
A Gyermekek Gondozását lehetővé tevő tér-részben inkább ’játékokat’ ’ismertem fel’ [olyan ’tárgyakat / eszközöket’, amelyekkel a gyermekek figyelme felkelthető, és amelyekkel a gyermekek örömmel ismerkedhetnek / játszhatnak].
A több teremtő által ’együtt / közösen’ teljesíthető Gondoskodás Lehetőségét korábbi írásban is említettem.
Valószínűnek tartom, hogy
a Gondoskodás Megnyilvánítására képes teremtők
a[z Anyagi-Testen kívüli] Személyes-Terük ’megfelelő’ tér-részével
(1)
leggyakrabban talán a FÖLDANYA által Megformált ► GONDOSKODÁSI-Helyzetekben
kapcsolódhatnak ’többen is’ ’egymáshoz is’,
(2)
vagy pedig valamilyen ► EGYEZTETÉSI-Térben kapcsolódhatnak egymáshoz
[a Gondoskodás ’Megtervezésekor’ / ’Értékelésekor’ (?)],
(3)
vagy ilyen ’Megbeszélés’ / ’Tapasztalat-csere’ céljából
többen is egymáshoz-kapcsolódhatnak a ► ’Személyes-szigeteken’
[(1467.r.) 380. pont – elérhető ITT].
Lehetségesnek tartom, hogy akár [rövidebb vagy hosszabb tartamban] (4) ► Együttes-Különleges-Megtapasztalást is Megformálhatnak a Különleges / Speciális / Kímélő Gondoskodás Megnyilvánítására képes teremtők azon céllal, hogy ’Felkészüljenek’ a Gondoskodásokra és/vagy közösen nyilvánuljanak meg más teremtők Gondozásában [(1276-1280.r.) 343. pont – elérhető ITT].
Majd a Tapasztalatok alapján érthetjük meg teljesebben, hogy a Gondoskodás Megnyilvánítására képes teremtők mikor / milyen formában ’kapcsolódhatnak egymással’ a Gondoskodások Előkészítése és/vagy Megnyilvánítása Céljával.
20200908 [1433-1434.r.] 374. pont (9) - elérhető ITT:
„…Néha előfordulhat az is,
hogy egy ’sokakat érintő’ [sokakra kiterjedő] ’Táplálás’,
vagy egy ’összetettebb gondoskodást Szükségessé tevő Táplálás’
(1)
’Elkészítésében’
(2)
’Előkészítésében’
és/vagy (3)
Megnyilvánításában
akár TÖBB Táplálásra képes teremtő részvétele is Szükséges lehet
[Szükséges az, hogy több Táplálási (vagy akár mellettük még más) Gondoskodásra képes teremtő végezze
a Gondoskodásra Felkészülést
és/vagy akár magát a Gondoskodás Megnyilvánítását].
SZÜKSÉGES lehet az,
hogy több [Gondoskodás megnyilvánítására képes] teremtő
EGYÜTT és/vagy EGYMÁST SEGÍTVE végezzen ’ADATGYŰJTÉST’
[így ’ismerkedjenek’ a helyzettel és az érintettekkel / az érintettek helyzetével].
Néha Szükséges lehet akár egy ’KITERJEDTEBB’ EGYÜTTMŰKÖDÉS is
(1)
a Táplálási Gondoskodásra képes teremtők
és (2)
más Gondoskodásokra képes teremtők
[például Gyógyítók, Tanítók, Védelmet-Megformálók]
között azon okból,
hogy Pontosan Meghatározható legyen
a Táplálási Gondoskodás CÉLJA
és a Táplálási Gondoskodás Megnyilvánításának ’FORMÁJA’.
.
[A Táplálási Gondoskodásnak
a Meghatározott Cél irányában lehetséges csak a megnyilvánítása.]
Néha Szükséges lehet azt is [a Táplálási Gondoskodás megnyilvánítását MEGELŐZŐEN] ELLENŐRIZNI,
hogy Szüksége van-e valamilyen ’Alapozásra’
a nehezebb helyzetben lévő teremtőnek
[a Táplálással együtt és/vagy azt megelőzően / azt követően].
Ma már gyakran arra is kiterjed
a Táplálást ’Elkészítő-és-Előkészítő’ GONDOSKODÁSA során az Ellenőrzésével a FÖLDANYA,
hogy Szükséges-e a Táplálás Megnyilvánítását [és Befejezését] követően
valamilyen [Irányban-Tartó (?)] ’utó-gondozás’
[Kísérés (?)
(például erősebben megnyilvánuló „visszacsengések” miatt,
és/vagy azért, mert a teremtőnek nincsenek erősebb / jól működő Közeli-Összekapcsolódásai…],
vagy pedig a gondozott képes a Táplálást követően az önálló megnyilvánulásra…”
2024.10.07.
Korábbi írás-részekben említettem, hogy
gyakoriak lesznek majd a ’MEGBESZÉLÉSEK’ / EGYEZTETÉSEK
(1)
az ALAPOZÁSOKAT végző gondoskodó teremtők
és (2)
azon gondoskodást végző teremtők között,
akik az Alapozásokat befejezett teremtők Gondozását ’átveszik / továbbfolytatják’.
Ez [az EGYEZTETÉS, Megbeszélés] Szükséges lehet
(1)
az ALAPOZÓ Gondozást végző teremtő számára azért,
hogy OLYAN IRÁNYBAN segítse az Alapozást megtapasztaló teremtőt,
hogy könnyebben ’beilleszkedjen’ majd az ’új Gondozójához’,
és (2)
természetesen az ALAPOZÁS befejezését követően a Gondozást továbbfolytató számára is
fontos lesz Megismerni / Megérteni
az Alapozás ADDIGI Tapasztalatait
[van-e valamilyen ’egyedi’ érzékenység a gondozott teremtőben,
a Figyelem-Vezetésnek mely útjai használhatóak jól,
a Közvetlen-Érzékelésben van-e még valamilyen „akadályozottsága” a gondozottnak,
a Bizalma milyen irányban „billegő”,
mennyiben érzi jól magát társak közelében,
illetve Szüksége van-e néha ’egyedüllétre’ stb].