2024.10.09.
„…sokan voltak olyanok is,
akik a ’kilp-kapuhoz’ kzeledve
„valamiben elbizonytalanodtak”
[„megtorpantak”, „nem voltak biztosak a kvetkez lps megttelben”,
n-erbl nem voltak mg kpesek megtenni a kvetkez lpsket
(ugyanakkor pedig
nem hoztk meg azt a Vlasztst sem,
hogy Lezrjk az Anyagi-Testi Jelenltket)]…”
Rszleges megrtsem szerint
(1)
a Lemaradottak
s/vagy (2)
a „Jobbt Vltozsoknak Ellenllk” szmra
’rkon bell’ (?)
Lezrul a VLASZTS lehetsge:
milyen Tovbblpsi ton haladhatnak tovbb.
Ha a teremt „nmaga nem Vlaszt”,
ez lesz az ’Alapja’ a Tovbbvezet tjnak.
[Ha nem Vlaszt az itt-s-most megtapasztalhat LEHETSGEK kzl,
akkor az azt jelenti,
hogy ► MOST ► LEZRJA az Anyagi-Testi Jelenltet].
Nem knyszertheti s nem is srgetheti a FLDANYA a teremtket
a szmukra megnyitott VLASZTSI HELYZETBEN,
csupn olyan [a teremt ltal Elfogadhat / Befogadhat] segtsget adhat,
amellyel a Vlasztsi Lehetsgeket prblja Megrthetv tenni
[s az Elfogadst ersteni].
Rszleges megrtsem szerint
amely teremtk mr Meghoztk s Kinyilvntottk a Vlasztst a Tovbbhalads Irnyrl,
azokkal a teremtkkel errl az sszecsendls mr Megformlsra kerlt,
s Bergztette a FLDANYA ezt az sszecsendlst
a teremtk let-Alapjban
s ’szemlyes’ terben [az Anyagi-Test megfelel Bels-Terben].
Ezeknek a teremtknek FOLYAMATBAN VAN a ’Felkszlse’ [Elksztse]
a Vlasztott irny Tovbbhaladsra
[a megfelel ’kapuhoz’ val odavezetse].
20200908 [1519-1520.r.] 390. pont [az let-TISZTASGI-let-BIZTOSSGI TELJES-ELLENRZS ’azrt Szksges’, hogy Meghatrozhassa a FLDANYA azt, melyik let-rszek s Tapasztalatok pltek olyan ’biztos alapp’ egy teremt letben, amelyre alapozva ’tovbblphet’ [j Irnyokat Vlaszthat, j Irnyokat nyithat meg]… vagyis milyen VLASZTSI LEHETSGEKET AJNLHAT FEL szmra a FLDANYA] - elrhet ITT
20200908 [1595.r.] 397. pont (1) – elrhet ITT:
„…[2024.09.23. (htf) (az szi nap-j-egyenlsghez kzel)]
’Hajnali kp’
Egy (nagyobb) ’iskola’ rzett kelt helyen voltam. Nem volt semmi feltn az iskoln [nem volt sem rgi, sem kifejezetten j]. Nem volt tl vilgos, nem volt stt sem.
Az utlagos megrtsem szerint az ’iskola’ jelen esetben a FLDANYA Kzssgt [a Kzssg Egszt] jelentette [mg itt a Rgi LET-TRBEN ’most’)].
A furcsasg az volt, hogy olyan volt a hely, mintha ppen valamilyen filmforgats / sznjtszs (?), vagy valamilyen bl vagy buli kszlne [teht valami olyan, ami nem tartozik szksgszeren egy iskolhoz]: egyes termek le voltak zrva [azon clbl, hogy azokban a „mvszek” vagy ms „szereplk” / „rsztvevk” kapnak majd helyet (?)… vagy azokban a ’szervezk’ (jonnan rkez segtk) (?) lesznek elszllsolva (?)].
Amikor odamentem a ’sajt termemhez’, egy ’szervez’ llt az ajt eltt [a kezben egy irat-csomagot tartott, azt nzte], majd amikor rm nzett, jelezte, hogy az mr le van zrva, s mutatta a kezvel (hatrozott mozdulattal), hogy hol gylekeznek az n csoportomhoz tartozk. A ’szervez’ tmutatst azonnal megrtettem, s elindultam a folyosn a mutatott irnyban.
Mikzben a folyosn haladtam, azt tapasztaltam, hogy ’egy msik csoport’ ’mr elindult’ [jtt velem szemben a folyosn]. A mr elindult ’trsasg’ mgtt megtalltam az n ’csoportomat’, amely ppen akkor kszldtt ’elindulni’: prokba s/vagy sorba rendezdtnk, majd mi is elindultunk a ’folyosn’ a msik csoport utn.
Utlag azt rzem, hogy amikor a folyosk vgre elrtnk, volt egy szakasz, amikor valamilyen ’jrmvel’ [KNNYTSSEL] vittek egy msik tr-rszhez. Nem tudtam meghatrozni, hogy milyen jrmvel mentnk (erre utlag nem emlkeztem). Gondolatban feltettem azt a krdst, hogy vajon nhnyunk ’autival’ ’jttnk t ide’?
Utlagos megrtsem az, hogy ha a RGI LET-TREN bell egy ’kivezet kapuhoz’ / ’folyos-szakaszhoz’ ’vitt valamilyen Knnyts’ bennnket, az a megrtst-segt-kpekben mr megismert ’Busz’ lehetett [mert a ’Busz’ az a SPECILIS GONDOSKODST lehetv tev VD-Tr, amelyik egy RSZ-RAMLSON bell kpes ’Ersebb’ Vdelmet adni] [(1375-1377.r.) 366. pont (busz, vonat, nagy specilis szllt-jrm) – elrhet ITT].
20200908 [1013.r.] 282. pont (1) [a rgi kollgiumban vrjuk a buszt] – elrhet ITT
20200908 [1095.r.] 305., pont (3) [a ’cipfzt’ ktik be a segtk] – elrhet ITT
’Mr kiszllva a jrmvekbl’ egy nagyon keskeny [s nhol kanyargs] ’folyosn’ [’szk jraton’] mg a sajt ernkbl kellett haladni. Pontosan (s jl felismerheten) jelezve volt, hogy merre kellett haladni. Itt is egyms utn sorban haladtunk [mr egyesvel, mert a jrat szk volt, s a jratban halads nagy odafigyelst (s gyes mozgst) tett szksgess].
Olyan rzetem volt, mintha valamilyen ’tterem’ fel [is (?)] haladtunk volna itt.
Utlagos megrtsem az, hogy ’itt’ a RGI LET-TRBL val tnyleges ’kilps / kivezets’ ELTT [= a HDRA Bergzlst megelzen (!), a tovbbhalads eltt] mg valamilyen ELLENRZSEN haladtunk vgig. Akinek arra Szksge volt, valamilyen Tpllsi Gondoskods is megnyilvnulhatott itt fel irnyulan [ha pldul valamilyen „elfrads” vagy „bizonytalansg” Jelzett benne (?)].
A ’szk jraton’ val halads nagy odafigyelst s gyes mozgst tett Szksgess, s arra is figyelni kellett, hogy ’tempsan’ haladjunk [ktsgek s bizonytalansg nlkl], ne lassuljunk le, ne zavarjuk meg az elttnk haladkat, ne akadlyozzuk a mgttnk haladkat...
Utlagos megrtsem az, hogy ’ezen az ELLENRZ szakaszon’ [a RGI LET-TRNEK a Nagyon-Slyosan EL-Vltozott TR-RSZBL ’kivezet / tovbbvezet’ ’jratban / kapujnl’] azt ELLENRIZTE az letet-GONDOZ, hogy a teremt megfelelen Felkszlt-e arra a Vltoz(tat)sra, amelyet a Tovbbhaladsi Irnyaknt Vlasztott.
Utlagos megrtsem szerint a KISEBB Szakasz-Vlts ’TBB Hullmban’ val Elindtsnak ’Engedlyezsre’ (?) is utalhatott ez a kp. [(1) Az egymst kveten elindul ’csoportok’ kpe is ezt jelezheti, (2) illetve az, hogy az ’iskola pletben’ mg ottmaradtak azok, akik nem kszltek fel a ’Korbbi’ Tovbblpsre.]
Az ’iskolban’ voltak sokan, akik ezt helyet a rendeltetsnek megfelelen hasznltk [tanultak, s gy felkszltek a Vlasztsuknak megfelelen a Vltoz(tat)sra].
Az ’termeiket’ a ’segtk’ mr Lezrtk / ppen-Lezrjk [abbl a ’tanulk’ minden fontosat mr magukhoz vettek].
Az ’iskolban’ most jonnan (?) ’Bergzlt’ ’szervezk / segtk’ tmutatsnak megfelelen [a ’segt’ tmutatsnak KZVETLEN RZKELST s MEGRTST kveten (!)] k a ’szmukra kijellt folyos-szakaszon gylekeztek’.
Jelzett az a gondolat, hogy akik most ’Korbban’ Elindulhatnak, k tudatosan kszltek a Vltozsra, s egymst is segtettk ebben a felkszlsben.
Amikor ’mindenki megrkezett’ az ’indulsra vrakoz csoporthoz’ s egy pontosan meghatrozott mdon ’sorba-rendezdtek’ [Ellenriztk a Jelenlvket], a ’csoport elindult’.
Emltettem, hogy a kp elejn azt rzkeltem, hogy az iskolban „valami oda nem ill helyzet van”. „Szerep-jtszs” [„sznszet”, „filmezs”] vagy valamilyen „szrakoztat” jellegre kszlds volt rzkelhet.
Rszleges megrtsem az, hogy ez a kp-rsz azt rzkeltette, hogy vannak tbben olyanok, akik ’itt az iskolban’ nem a tanulssal foglalkoztak, hanem „szerep-jtszssal” s „bulizssal” [EL-Tvolodtak attl, amit korbban Vlasztottak, attl, aminek a Megtapasztalshoz ez a hely eredenden Teret-Adott]… valamikor olyan „tevkenysgbe” kezdtek, amely nem tudta kzelebb vezetni ket a Vlasztott Irny Tovbblpshez.
A kp mutatta, hogy
az ’iskolban’
[amelynek egyre tbb ’terme’ Lezrsra kerl azon okbl,
mert a ’teremhez’ tartoz teremt vagy csoport Felkszlt a Tovbblpsre]
a ’lemaradottak’
[„szerepet jtszk, bulizk”, „ellenllk”]
sem maradnak egyedl:
maradnak velk olyan [jonnan (!) (?) rkezett] ’segtk / szervezk’,
akik Gondozzk ket
[prbljk megvni ket a „kiszakadstl” s a tovbbi EL-Vltozstl].
Olyan rtelme is van a kpnek [a kp egy olyan Lehetsget is mutat], hogy
amely teremtk mr FELKSZLTEK
az J [VDETT, EL-Vltozsoktl mentes] RSZ-RAMLSOKBA BERGZLSRE
s
a KISEBB Szakasz-Vlts KORBBI megtapasztalsrl
SSZECSENDLST formltak meg az letet-GONDOZVAL
[a kp szerint a ’nevk’ ott van azon a ’listn’,
amelyik a (mr Lezrt terem ajtaja eltt ll) ’szervezknl’ van],
azoknak az letet-GONDOZ
tnylegesen megkezdte az ’odavezetst’
ahhoz a Tr-Rszhez
[~ Helyzethez (a kpben a folyos megfelel rszhez)
(a Sajt leten bell ’egy megfelel pillanathoz’,
az LET-TREN bell s a ► Sajt letben egy ’kijellt kikthz’],
’ahonnan / amelybl’ a Vltozs tja / Lehetsge
’Korbban’
MEGNYLHAT a szmukra.
Nekik mg ’sajt erbl’ kellett Felkszlni erre a Vltozsra,
s most egy-egy ’szakaszon’ valamilyen KNNYTS ’segti t ket’
[mert kpesek a KNNYTSHEZ hozzkapcsoldni / a KNNYTST befogadni].
’Mieltt’ tnylegesen ’elindul’ ez az T-Vezets
[a meglv LET-TERNKN bell egy J RSZ-RAMLSBA]
ezen teremtk letben,
ELLENRZI a FLDANYA,
hogy a Szksges ’sajt tuds s sajt er’ tnylegesen megvan-e ezekben a teremtkben
[a Vltozs szakaszban ’ott’ ahol az Szksges,
kpesek-e ezek a teremtk
a Szksges n-gondoskodst / n-ert s tudst megnyilvntani].
Az ’Elinduls’ eltt
(1)
az ’Els’ Ellenrzs
mg az ’iskola folyosjn’ nyilvnul meg:
Felismeri-e s Megrti-e a teremt a ’szemlyesen neki szl tmutatst’
[KZVETLENL (!) kpes-e rzkelni s Megrteni
az letet-GONDOZ TMUTATST],
(2)
majd a ’Tovbbi’ Ellenrzs
egszen a HD-Szakaszra Bergzlsig folyamatosan tart.
Rszleges megrtsem szerint
’tbb olyan helyzeten’ vezeti t a teremtket a FLDANYA,
amelyek korbban bennk „bizonytalansgot” „mozdtottak meg”.
Ezen ’folyamatos’ Ellenrzsek sorn RTKELI azt a FLDANYA,
hogy a HDRA Bergztst MEGELZEN
Szksges-e mg valamilyen GONDOSKODSVAL ’MEGERSTENI’
a Vltozsra egyebekben megfelelen Felkszlt teremtt.
A ► mgttnk lv httel kapcsolatban
az az utlagos megrtsem, hogy
’ilyen Ellenrz Helyzeteket Formlt meg’ a FLDANYA
azok szmra,
akikkel sszecsendlst formlt meg a HDRA val KORBBI Bergztsrl.
Rszleges megrtsem szerint
[minden rintett teremtnl valamilyen egyedi mdon]
’a felsznhez kzel hozta’ azokat a ’helyzeteket’,
amelyek a teremtkben ’mg rzkenyebbek’
s/vagy amelyben valamilyen nagyobb fjdalom rgzlt be korbban
s/vagy mg valamilyen „bizonytalansg” felismerhet benne.
Utlagos megrtsem az, hogy
akik ’Korbban’ Elindulhatnak a HDRA,
(1)
azok az ’Els’ [mg az ’iskola’ ’folyosjn’ megnyilvnul] Ellenrzsen
mr tl vannak,
(2)
s a HDRA Bergzlst megelz ’folyamatos’ Ellenrzs
nyilvnul meg ppen az letkben.
A mg „bizonytalansgban” vagy „ersebb fjdalomban” Jelz Helyzetek
nmagban nem akadlyozzk meg a HDRA Bergzlst,
csupn az ilyen ’mg rzkenyebb’ let-rszek
Szksges tovbbi megerstsrl
a teremt Azonnal EGYEZTETST kezd a FLDANYVAL.
20200908 [1097.r.] 306. pont (1) [lpcshzban (~ folyosn, egy szkebb jraton) (n-erbl val) felfel halads sorn ers pnik] – elrhet ITT
Felttelezsem az, hogy a Lezrsra kszl ’iskolbl’ ’KORBBAN elindulk’ mindannyian (?) olyan teremtk, akik a trsak fel irnyul Gondoskodsra is Felkszltek a mgttnk lv vekben / vtizedekben.
Az rs folytatdik az 1614. rszben, elrhet ITT