2024.10.09.
„…sokan voltak olyanok is,
akik a ’kilépő-kapuhoz’ közeledve
„valamiben elbizonytalanodtak”
[„megtorpantak”, „nem voltak biztosak a következő lépés megtételében”,
ön-erőből nem voltak még képesek megtenni a következő lépésüket
(ugyanakkor pedig nem hozták meg azt a Választást sem,
hogy Lezárják az Anyagi-Testi Jelenlétüket)]…”
Részleges megértésem szerint
(1)
a Lemaradottak
és/vagy (2)
a „Jobbító Változásoknak Ellenállók” számára
’órákon belül’ (?)
Lezárul a VÁLASZTÁS lehetősége:
milyen Továbblépési Úton haladhatnak tovább.
Ha a teremtő „önmaga nem Választ”,
ez lesz az ’Alapja’ a Továbbvezető Útjának.
[Ha nem Választ az itt-és-most megtapasztalható LEHETŐSÉGEK közül,
akkor az azt jelenti,
hogy ► MOST ► LEZÁRJA az Anyagi-Testi Jelenlétet].
Nem kényszerítheti és nem is sürgetheti a FÖLDANYA a teremtőket
a számukra megnyitott VÁLASZTÁSI HELYZETBEN,
csupán olyan [a teremtő által Elfogadható / Befogadható] segítséget adhat,
amellyel a Választási Lehetőségeket próbálja Megérthetővé tenni
[és az Elfogadást erősíteni].
Részleges megértésem szerint
amely teremtők már Meghozták és Kinyilvánították a Választást a Továbbhaladás Irányáról,
azokkal a teremtőkkel erről az Összecsendülés már Megformálásra került,
és Berögzítette a FÖLDANYA ezt az Összecsendülést
a teremtők Élet-Alapjában
és ’személyes’ terében [az Anyagi-Test megfelelő Belső-Terében].
Ezeknek a teremtőknek FOLYAMATBAN VAN a ’Felkészülése’ [Előkészítése]
a Választott irányú Továbbhaladásra
[a megfelelő ’kapuhoz’ való odavezetése].
20200908 [1519-1520.r.] 390. pont [az Élet-TISZTASÁGI-Élet-BIZTOSSÁGI TELJES-ELLENŐRZÉS ’azért Szükséges’, hogy Meghatározhassa a FÖLDANYA azt, melyik Élet-részek és Tapasztalatok épültek olyan ’biztos alappá’ egy teremtő Életében, amelyre alapozva ’továbbléphet’ [Új Irányokat Választhat, Új Irányokat nyithat meg]… vagyis milyen VÁLASZTÁSI LEHETŐSÉGEKET AJÁNLHAT FEL számára a FÖLDANYA] - elérhető ITT
20200908 [1595.r.] 397. pont (1) – elérhető ITT:
„…[2024.09.23. (hétfő) (az őszi nap-éj-egyenlőséghez közel)]
’Hajnali kép’
Egy (nagyobb) ’iskola’ érzetét keltő helyen voltam. Nem volt semmi feltűnő az iskolán [nem volt sem régi, sem kifejezetten új]. Nem volt túl világos, nem volt sötét sem.
Az utólagos megértésem szerint az ’iskola’ jelen esetben a FÖLDANYA Közösségét [a Közösség Egészét] jelentette [még itt a Régi ÉLET-TÉRBEN ’most’)].
A furcsaság az volt, hogy olyan volt a hely, mintha éppen valamilyen filmforgatás / színjátszás (?), vagy valamilyen bál vagy buli készülne [tehát valami olyan, ami nem tartozik szükségszerűen egy iskolához]: egyes termek le voltak zárva [azon célból, hogy azokban a „művészek” vagy más „szereplők” / „résztvevők” kapnak majd helyet (?)… vagy azokban a ’szervezők’ (újonnan érkező segítők) (?) lesznek elszállásolva (?)].
Amikor odamentem a ’saját termemhez’, egy ’szervező’ állt az ajtó előtt [a kezében egy irat-csomagot tartott, azt nézte], majd amikor rám nézett, jelezte, hogy az már le van zárva, és mutatta a kezével (határozott mozdulattal), hogy hol gyülekeznek az én csoportomhoz tartozók. A ’szervező’ útmutatását azonnal megértettem, és elindultam a folyosón a mutatott irányban.
Miközben a folyosón haladtam, azt tapasztaltam, hogy ’egy másik csoport’ ’már elindult’ [jött velem szemben a folyosón]. A már elindult ’társaság’ mögött megtaláltam az én ’csoportomat’, amely éppen akkor készülődött ’elindulni’: párokba és/vagy sorba rendeződtünk, majd mi is elindultunk a ’folyosón’ a másik csoport után.
Utólag azt érzem, hogy amikor a folyosók végére elértünk, volt egy szakasz, amikor valamilyen ’járművel’ [KÖNNYÍTÉSSEL] vittek egy másik tér-részhez. Nem tudtam meghatározni, hogy milyen járművel mentünk (erre utólag nem emlékeztem). Gondolatban feltettem azt a kérdést, hogy vajon néhányunk ’autóival’ ’jöttünk át ide’?
Utólagos megértésem az, hogy ha a RÉGI ÉLET-TÉREN belül egy ’kivezető kapuhoz’ / ’folyosó-szakaszhoz’ ’vitt valamilyen Könnyítés’ bennünket, az a megértést-segítő-képekben már megismert ’Busz’ lehetett [mert a ’Busz’ az a SPECIÁLIS GONDOSKODÁST lehetővé tevő VÉDŐ-Tér, amelyik egy RÉSZ-ÁRAMLÁSON belül képes ’Erősebb’ Védelmet adni] [(1375-1377.r.) 366. pont (busz, vonat, nagy speciális szállító-jármű) – elérhető ITT].
20200908 [1013.r.] 282. pont (1) [a régi kollégiumban várjuk a buszt] – elérhető ITT
20200908 [1095.r.] 305., pont (3) [a ’cipőfűzőt’ kötik be a segítők] – elérhető ITT
’Már kiszállva a járművekből’ egy nagyon keskeny [és néhol kanyargós] ’folyosón’ [’szűk járaton’] még a saját erőnkből kellett haladni. Pontosan (és jól felismerhetően) jelezve volt, hogy merre kellett haladni. Itt is egymás után sorban haladtunk [már egyesével, mert a járat szűk volt, és a járatban haladás nagy odafigyelést (és ügyes mozgást) tett szükségessé].
Olyan érzetem volt, mintha valamilyen ’étterem’ felé [is (?)] haladtunk volna itt.
Utólagos megértésem az, hogy ’itt’ a RÉGI ÉLET-TÉRBŐL való tényleges ’kilépés / kivezetés’ ELŐTT [= a HÍDRA Berögzülést megelőzően (!), a továbbhaladás előtt] még valamilyen ELLENŐRZÉSEN haladtunk végig. Akinek arra Szüksége volt, valamilyen Táplálási Gondoskodás is megnyilvánulhatott itt felé irányulóan [ha például valamilyen „elfáradás” vagy „bizonytalanság” Jelzett benne (?)].
A ’szűk járaton’ való haladás nagy odafigyelést és ügyes mozgást tett Szükségessé, és arra is figyelni kellett, hogy ’tempósan’ haladjunk [kétségek és bizonytalanság nélkül], ne lassuljunk le, ne zavarjuk meg az előttünk haladókat, ne akadályozzuk a mögöttünk haladókat...
Utólagos megértésem az, hogy ’ezen az ELLENŐRZŐ szakaszon’ [a RÉGI ÉLET-TÉRNEK a Nagyon-Súlyosan EL-Változott TÉR-RÉSZÉBŐL ’kivezető / továbbvezető’ ’járatában / kapujánál’] azt ELLENŐRIZTE az Életet-GONDOZÓ, hogy a teremtő megfelelően Felkészült-e arra a Változ(tat)ásra, amelyet a Továbbhaladási Irányaként Választott.
Utólagos megértésem szerint a KISEBB Szakasz-Váltás ’TÖBB Hullámban’ való Elindításának ’Engedélyezésére’ (?) is utalhatott ez a kép. [(1) Az egymást követően elinduló ’csoportok’ képe is ezt jelezheti, (2) illetve az, hogy az ’iskola épületében’ még ottmaradtak azok, akik nem készültek fel a ’Korábbi’ Továbblépésre.]
Az ’iskolában’ voltak sokan, akik ezt helyet a rendeltetésének megfelelően használták [tanultak, és így felkészültek a Választásuknak megfelelően a Változ(tat)ásra].
Az ő ’termeiket’ a ’segítők’ már Lezárták / éppen-Lezárják [abból a ’tanulók’ minden fontosat már magukhoz vettek].
Az ’iskolában’ most újonnan (?) ’Berögzült’ ’szervezők / segítők’ útmutatásának megfelelően [a ’segítő’ útmutatásának KÖZVETLEN ÉRZÉKELÉSÉT és MEGÉRTÉSÉT követően (!)] ők a ’számukra kijelölt folyosó-szakaszon gyülekeztek’.
Jelzett az a gondolat, hogy akik most ’Korábban’ Elindulhatnak, ők tudatosan készültek a Változásra, és egymást is segítették ebben a felkészülésben.
Amikor ’mindenki megérkezett’ az ’indulásra várakozó csoporthoz’ és egy pontosan meghatározott módon ’sorba-rendeződtek’ [Ellenőrizték a Jelenlévőket], a ’csoport elindult’.
Említettem, hogy a kép elején azt érzékeltem, hogy az iskolában „valami oda nem illő helyzet van”. „Szerep-játszás” [„színészet”, „filmezés”] vagy valamilyen „szórakoztató” jellegre készülődés volt érzékelhető.
Részleges megértésem az, hogy ez a kép-rész azt érzékeltette, hogy vannak többen olyanok, akik ’itt az iskolában’ nem a tanulással foglalkoztak, hanem „szerep-játszással” és „bulizással” [EL-Távolodtak attól, amit korábban Választottak, attól, aminek a Megtapasztalásához ez a hely eredendően Teret-Adott]… valamikor olyan „tevékenységbe” kezdtek, amely nem tudta közelebb vezetni őket a Választott Irányú Továbblépéshez.
A kép mutatta, hogy
az ’iskolában’
[amelynek egyre több ’terme’ Lezárásra kerül azon okból,
mert a ’teremhez’ tartozó teremtő vagy csoport Felkészült a Továbblépésre]
a ’lemaradottak’
[„szerepet játszók, bulizók”, „ellenállók”]
sem maradnak egyedül:
maradnak velük olyan [újonnan (!) (?) érkezett] ’segítők / szervezők’,
akik Gondozzák őket
[próbálják megóvni őket a „kiszakadástól” és a további EL-Változástól].
Olyan értelme is van a képnek [a kép egy olyan Lehetőséget is mutat], hogy
amely teremtők már FELKÉSZÜLTEK
az ÚJ [VÉDETT, EL-Változásoktól mentes] RÉSZ-ÁRAMLÁSOKBA BERÖGZÜLÉSRE
és
a KISEBB Szakasz-Váltás KORÁBBI megtapasztalásáról
ÖSSZECSENDÜLÉST formáltak meg az Életet-GONDOZÓVAL
[a kép szerint a ’nevük’ ott van azon a ’listán’,
amelyik a (már Lezárt terem ajtaja előtt álló) ’szervezőknél’ van],
azoknak az Életet-GONDOZÓ
ténylegesen megkezdte az ’odavezetését’
ahhoz a Tér-Részhez
[~ Helyzethez (a képben a folyosó megfelelő részéhez)
(a Saját Életen belül ’egy megfelelő pillanathoz’,
az ÉLET-TÉREN belül és a ► Saját Életben egy ’kijelölt kikötőhöz’],
’ahonnan / amelyből’ a Változás Útja / Lehetősége
’Korábban’
MEGNYÍLHAT a számukra.
Nekik még ’saját erőből’ kellett Felkészülni erre a Változásra,
és most egy-egy ’szakaszon’ valamilyen KÖNNYÍTÉS ’segíti át őket’
[mert képesek a KÖNNYÍTÉSHEZ hozzákapcsolódni / a KÖNNYÍTÉST befogadni].
’Mielőtt’ ténylegesen ’elindul’ ez az ÁT-Vezetés
[a meglévő ÉLET-TERÜNKÖN belül egy ÚJ RÉSZ-ÁRAMLÁSBA]
ezen teremtők Életében,
ELLENŐRZI a FÖLDANYA,
hogy a Szükséges ’saját tudás és saját erő’ ténylegesen megvan-e ezekben a teremtőkben
[a Változás szakaszában ’ott’ ahol az Szükséges,
képesek-e ezek a teremtők
a Szükséges ön-gondoskodást / ön-erőt és tudást megnyilvánítani].
Az ’Elindulás’ előtt
(1)
az ’Első’ Ellenőrzés
még az ’iskola folyosóján’ nyilvánul meg:
Felismeri-e és Megérti-e a teremtő a ’személyesen neki szóló útmutatást’
[KÖZVETLENÜL (!) képes-e Érzékelni és Megérteni
az Életet-GONDOZÓ ÚTMUTATÁSÁT],
(2)
majd a ’További’ Ellenőrzés
egészen a HÍD-Szakaszra Berögzülésig folyamatosan tart.
Részleges megértésem szerint
’több olyan helyzeten’ vezeti át a teremtőket a FÖLDANYA,
amelyek korábban bennük „bizonytalanságot” „mozdítottak meg”.
Ezen ’folyamatos’ Ellenőrzések során ÉRTÉKELI azt a FÖLDANYA,
hogy a HÍDRA Berögzítést MEGELŐZŐEN
Szükséges-e még valamilyen GONDOSKODÁSÁVAL ’MEGERŐSÍTENI’
a Változásra egyebekben megfelelően Felkészült teremtőt.
A ► mögöttünk lévő héttel kapcsolatban
az az utólagos megértésem, hogy
’ilyen Ellenőrző Helyzeteket Formált meg’ a FÖLDANYA
azok számára,
akikkel Összecsendülést formált meg a HÍDRA való KORÁBBI Berögzítésről.
Részleges megértésem szerint
[minden érintett teremtőnél valamilyen egyedi módon]
’a felszínhez közel hozta’ azokat a ’helyzeteket’,
amelyek a teremtőkben ’még érzékenyebbek’
és/vagy amelyben valamilyen nagyobb fájdalom rögzült be korábban
és/vagy még valamilyen „bizonytalanság” felismerhető benne.
Utólagos megértésem az, hogy
akik ’Korábban’ Elindulhatnak a HÍDRA,
(1)
azok az ’Első’ [még az ’iskola’ ’folyosóján’ megnyilvánuló] Ellenőrzésen
már túl vannak,
(2)
és a HÍDRA Berögzülést megelőző ’folyamatos’ Ellenőrzés
nyilvánul meg éppen az Életükben.
A még „bizonytalanságban” vagy „erősebb fájdalomban” Jelző Helyzetek
önmagában nem akadályozzák meg a HÍDRA Berögzülést,
csupán az ilyen ’még érzékenyebb’ élet-részek Szükséges további megerősítéséről
a teremtő Azonnal EGYEZTETÉST kezd a FÖLDANYÁVAL.
20200908 [1097.r.] 306. pont (1) [lépcsőházban (~ folyosón, egy szűkebb járaton) (ön-erőből való) felfelé haladás során erős pánik] – elérhető ITT
Feltételezésem az, hogy a Lezárásra készülő ’iskolából’ ’KORÁBBAN elindulók’ mindannyian (?) olyan teremtők, akik a társak felé irányuló Gondoskodásra is Felkészültek a mögöttünk lévő években / évtizedekben.
Az írás folytatódik az 1614. részben, elérhető ITT