2024.10.09.
	
		 
	
		„…sokan voltak olyanok is, 
	
		akik a ’kilp-kapuhoz’ kzeledve 
	
		„valamiben elbizonytalanodtak”
	
		[„megtorpantak”, „nem voltak biztosak a kvetkez lps megttelben”, 
	
		n-erbl nem voltak mg kpesek megtenni a kvetkez lpsket
	
		(ugyanakkor pedig  nem hoztk meg azt a Vlasztst sem,
 nem hoztk meg azt a Vlasztst sem,
	
		hogy Lezrjk az Anyagi-Testi Jelenltket)]…”
	
		 
	
		            Rszleges megrtsem szerint 
	
		(1)
	
		a Lemaradottak
	
		s/vagy (2) 
	
		a „Jobbt Vltozsoknak Ellenllk” szmra
	
		’rkon bell’ (?) 
	
		Lezrul a VLASZTS lehetsge:
	
		milyen Tovbblpsi ton haladhatnak tovbb.
	
		 
	
		Ha a teremt „nmaga nem Vlaszt”, 
	
		ez lesz az ’Alapja’ a Tovbbvezet tjnak.
	
		 
	
		[Ha nem Vlaszt az itt-s-most megtapasztalhat LEHETSGEK kzl,
	
		akkor az azt jelenti,
	
		hogy ► MOST ► LEZRJA az Anyagi-Testi Jelenltet].
	
		 
	
		Nem knyszertheti s nem is srgetheti a FLDANYA a teremtket 
	
		a szmukra megnyitott VLASZTSI HELYZETBEN, 
	
		csupn olyan [a teremt ltal Elfogadhat / Befogadhat] segtsget adhat, 
	
		amellyel a Vlasztsi Lehetsgeket prblja Megrthetv tenni 
	
		[s az Elfogadst ersteni].
	
		 
	
		            Rszleges megrtsem szerint 
	
		 amely teremtk mr Meghoztk s Kinyilvntottk a Vlasztst a Tovbbhalads Irnyrl,
 amely teremtk mr Meghoztk s Kinyilvntottk a Vlasztst a Tovbbhalads Irnyrl,
	
		azokkal a teremtkkel errl az sszecsendls mr Megformlsra kerlt, 
	
		s Bergztette a FLDANYA ezt az sszecsendlst
	
		a teremtk let-Alapjban 
	
		s ’szemlyes’ terben [az Anyagi-Test megfelel Bels-Terben].
	
		 
	
		Ezeknek a teremtknek FOLYAMATBAN VAN a ’Felkszlse’ [Elksztse] 
	
		a Vlasztott irny Tovbbhaladsra 
	
		[a megfelel ’kapuhoz’ val odavezetse].
	
		 
	
		 
	
		20200908 [1519-1520.r.] 390. pont [az let-TISZTASGI-let-BIZTOSSGI TELJES-ELLENRZS ’azrt Szksges’, hogy Meghatrozhassa a FLDANYA azt, melyik let-rszek s Tapasztalatok pltek olyan ’biztos alapp’ egy teremt letben, amelyre alapozva ’tovbblphet’ [j Irnyokat Vlaszthat, j Irnyokat nyithat meg]… vagyis milyen VLASZTSI LEHETSGEKET AJNLHAT FEL szmra a FLDANYA] - elrhet ITT
	
		 
	
		 
	
		20200908 [1595.r.] 397. pont (1) – elrhet ITT:
	
		       „…[2024.09.23. (htf) (az szi nap-j-egyenlsghez kzel)]
	
		           ’Hajnali kp’
	
		            Egy (nagyobb) ’iskola’ rzett kelt helyen voltam. Nem volt semmi feltn az iskoln [nem volt sem rgi, sem kifejezetten j]. Nem volt tl vilgos, nem volt stt sem.
	
		            Az utlagos megrtsem szerint az ’iskola’ jelen esetben a FLDANYA Kzssgt [a Kzssg Egszt] jelentette [mg itt a Rgi LET-TRBEN ’most’)].
	
		            A furcsasg az volt, hogy olyan volt a hely, mintha ppen valamilyen filmforgats / sznjtszs (?), vagy valamilyen bl vagy buli kszlne [teht valami olyan, ami nem tartozik szksgszeren egy iskolhoz]: egyes termek le voltak zrva [azon clbl, hogy azokban a „mvszek” vagy ms „szereplk” / „rsztvevk” kapnak majd helyet (?)… vagy azokban a ’szervezk’ (jonnan rkez segtk) (?) lesznek elszllsolva (?)].
	
		            Amikor odamentem a ’sajt termemhez’, egy ’szervez’ llt az ajt eltt [a kezben egy irat-csomagot tartott, azt nzte], majd amikor rm nzett, jelezte, hogy az mr le van zrva, s mutatta a kezvel (hatrozott mozdulattal), hogy hol gylekeznek az n csoportomhoz tartozk. A ’szervez’ tmutatst azonnal megrtettem, s elindultam a folyosn a mutatott irnyban.
	
		            Mikzben a folyosn haladtam, azt tapasztaltam, hogy ’egy msik csoport’ ’mr elindult’ [jtt velem szemben a folyosn]. A mr elindult ’trsasg’ mgtt megtalltam az n ’csoportomat’, amely ppen akkor kszldtt ’elindulni’: prokba s/vagy sorba rendezdtnk, majd mi is elindultunk a ’folyosn’ a msik csoport utn.
	
		            Utlag azt rzem, hogy amikor a folyosk vgre elrtnk, volt egy szakasz, amikor valamilyen ’jrmvel’ [KNNYTSSEL] vittek egy msik tr-rszhez. Nem tudtam meghatrozni, hogy milyen jrmvel mentnk (erre utlag nem emlkeztem). Gondolatban feltettem azt a krdst, hogy vajon nhnyunk ’autival’ ’jttnk t ide’?
	
		            Utlagos megrtsem az, hogy ha a RGI LET-TREN bell egy ’kivezet kapuhoz’ / ’folyos-szakaszhoz’ ’vitt valamilyen Knnyts’ bennnket, az a megrtst-segt-kpekben mr megismert ’Busz’ lehetett [mert a ’Busz’ az a SPECILIS GONDOSKODST lehetv tev VD-Tr, amelyik egy RSZ-RAMLSON bell kpes  ’Ersebb’ Vdelmet adni] [(1375-1377.r.) 366. pont (busz, vonat, nagy specilis szllt-jrm) – elrhet ITT].
	
		 
	
		20200908 [1013.r.] 282. pont (1) [a rgi kollgiumban vrjuk a buszt] – elrhet ITT
	
		20200908 [1095.r.] 305., pont (3) [a ’cipfzt’ ktik be a segtk] – elrhet ITT
	
		 
	
		            ’Mr kiszllva a jrmvekbl’ egy nagyon keskeny [s nhol kanyargs] ’folyosn’ [’szk jraton’] mg a sajt ernkbl kellett haladni. Pontosan (s jl felismerheten) jelezve volt, hogy merre kellett haladni. Itt is egyms utn sorban haladtunk [mr egyesvel, mert a jrat szk volt, s a jratban halads nagy odafigyelst (s gyes mozgst) tett szksgess].
	
		            Olyan rzetem volt, mintha valamilyen ’tterem’ fel [is (?)] haladtunk volna itt.
	
		       Utlagos megrtsem az, hogy ’itt’ a RGI LET-TRBL val tnyleges ’kilps / kivezets’ ELTT [= a HDRA Bergzlst megelzen (!), a tovbbhalads eltt]  mg valamilyen ELLENRZSEN haladtunk vgig. Akinek arra Szksge volt, valamilyen Tpllsi Gondoskods is megnyilvnulhatott itt fel irnyulan [ha pldul valamilyen „elfrads” vagy „bizonytalansg” Jelzett benne (?)].
	
		         A ’szk jraton’ val halads nagy odafigyelst s gyes mozgst tett Szksgess, s arra is figyelni kellett, hogy ’tempsan’ haladjunk [ktsgek s bizonytalansg nlkl], ne lassuljunk le, ne zavarjuk meg az elttnk haladkat, ne akadlyozzuk a mgttnk haladkat...
	
		           Utlagos megrtsem az, hogy ’ezen az ELLENRZ szakaszon’ [a RGI LET-TRNEK a Nagyon-Slyosan EL-Vltozott TR-RSZBL ’kivezet / tovbbvezet’ ’jratban / kapujnl’] azt ELLENRIZTE az letet-GONDOZ, hogy a teremt megfelelen Felkszlt-e arra a Vltoz(tat)sra, amelyet a Tovbbhaladsi Irnyaknt Vlasztott.
	
		 
	
		            Utlagos megrtsem szerint a KISEBB Szakasz-Vlts ’TBB Hullmban’ val Elindtsnak ’Engedlyezsre’ (?) is utalhatott ez a kp. [(1) Az egymst kveten elindul ’csoportok’ kpe is ezt jelezheti, (2) illetve az, hogy az ’iskola pletben’ mg ottmaradtak azok, akik nem kszltek fel a ’Korbbi’ Tovbblpsre.]
	
		 
	
		            Az ’iskolban’ voltak sokan, akik ezt helyet a rendeltetsnek megfelelen hasznltk [tanultak, s gy felkszltek a Vlasztsuknak megfelelen a Vltoz(tat)sra].
	
		       Az  ’termeiket’ a ’segtk’ mr Lezrtk / ppen-Lezrjk [abbl a ’tanulk’ minden fontosat mr magukhoz vettek].
	
		      Az ’iskolban’ most jonnan (?) ’Bergzlt’ ’szervezk / segtk’ tmutatsnak megfelelen [a ’segt’ tmutatsnak KZVETLEN RZKELST s MEGRTST kveten (!)] k a ’szmukra kijellt folyos-szakaszon gylekeztek’.
	
		        Jelzett az a gondolat, hogy akik most ’Korbban’ Elindulhatnak, k tudatosan kszltek a Vltozsra, s egymst is segtettk ebben a felkszlsben.
	
		       Amikor ’mindenki megrkezett’ az ’indulsra vrakoz csoporthoz’ s egy pontosan meghatrozott mdon ’sorba-rendezdtek’ [Ellenriztk a Jelenlvket], a ’csoport elindult’.
	
		 
	
		            Emltettem, hogy a kp elejn azt rzkeltem, hogy az iskolban „valami oda nem ill helyzet van”. „Szerep-jtszs” [„sznszet”, „filmezs”] vagy valamilyen „szrakoztat” jellegre kszlds volt rzkelhet.
	
		            Rszleges megrtsem az, hogy ez a kp-rsz azt rzkeltette, hogy vannak tbben olyanok, akik ’itt az iskolban’ nem a tanulssal foglalkoztak, hanem „szerep-jtszssal” s „bulizssal” [EL-Tvolodtak attl, amit korbban Vlasztottak, attl, aminek a Megtapasztalshoz ez a hely eredenden Teret-Adott]… valamikor olyan „tevkenysgbe” kezdtek, amely nem tudta kzelebb vezetni ket a Vlasztott Irny Tovbblpshez.
	
		          A kp mutatta, hogy
	
		az ’iskolban’
	
		[amelynek egyre tbb ’terme’ Lezrsra kerl azon okbl,
	
		mert a ’teremhez’ tartoz teremt vagy csoport Felkszlt a Tovbblpsre]
	
		a ’lemaradottak’
	
		[„szerepet jtszk, bulizk”, „ellenllk”]
	
		sem maradnak egyedl:
	
		maradnak velk olyan [jonnan (!) (?) rkezett] ’segtk / szervezk’,
	
		akik Gondozzk ket
	
		[prbljk megvni ket a „kiszakadstl” s a tovbbi EL-Vltozstl].
	
		 
	
		 
	
		            Olyan rtelme is van a kpnek [a kp egy olyan Lehetsget is mutat], hogy
	
		amely teremtk mr FELKSZLTEK
	
		az J [VDETT, EL-Vltozsoktl mentes] RSZ-RAMLSOKBA BERGZLSRE
	
		s
	
		a KISEBB Szakasz-Vlts KORBBI megtapasztalsrl
	
		SSZECSENDLST formltak meg az letet-GONDOZVAL
	
		[a kp szerint a ’nevk’ ott van azon a ’listn’,
	
		amelyik a (mr Lezrt terem ajtaja eltt ll) ’szervezknl’ van],
	
		azoknak az letet-GONDOZ
	
		tnylegesen megkezdte az ’odavezetst’
	
		ahhoz a Tr-Rszhez
	
		[~ Helyzethez (a kpben a folyos megfelel rszhez)
	
		(a Sajt leten bell ’egy megfelel pillanathoz’,
	
		az LET-TREN bell s a ► Sajt letben egy ’kijellt kikthz’],
	
		’ahonnan / amelybl’ a Vltozs tja / Lehetsge
	
		’Korbban’
	
		MEGNYLHAT a szmukra.
	
		 
	
		Nekik mg ’sajt erbl’ kellett Felkszlni erre a Vltozsra,
	
		s most egy-egy ’szakaszon’ valamilyen KNNYTS ’segti t ket’
	
		[mert kpesek a KNNYTSHEZ hozzkapcsoldni / a KNNYTST befogadni].
	
		 
	
		’Mieltt’ tnylegesen ’elindul’ ez az T-Vezets 
	
		[a meglv LET-TERNKN bell egy J RSZ-RAMLSBA]
	
		ezen teremtk letben,
	
		ELLENRZI a FLDANYA,
	
		 hogy a Szksges ’sajt tuds s sajt er’ tnylegesen megvan-e ezekben a teremtkben
	
		[a Vltozs szakaszban ’ott’ ahol az Szksges,
	
		kpesek-e ezek a teremtk
	
		a Szksges n-gondoskodst / n-ert s tudst megnyilvntani].
	
		 
	
		Az ’Elinduls’ eltt
	
		(1)
	
		az ’Els’ Ellenrzs
	
		mg az ’iskola folyosjn’ nyilvnul meg:
	
		Felismeri-e s Megrti-e a teremt a ’szemlyesen neki szl tmutatst’
	
		[KZVETLENL (!) kpes-e rzkelni s Megrteni
	
		az letet-GONDOZ TMUTATST],
	
		(2)
	
		majd a ’Tovbbi’ Ellenrzs
	
		 egszen a HD-Szakaszra Bergzlsig folyamatosan tart.
	
		 
	
		            Rszleges megrtsem szerint
	
		’tbb olyan helyzeten’ vezeti t a teremtket a FLDANYA,
	
		amelyek korbban bennk „bizonytalansgot” „mozdtottak meg”.
	
		 
	
		Ezen ’folyamatos’ Ellenrzsek sorn RTKELI azt a FLDANYA,
	
		hogy a HDRA Bergztst MEGELZEN
	
		Szksges-e mg valamilyen GONDOSKODSVAL ’MEGERSTENI’
	
		a Vltozsra egyebekben megfelelen Felkszlt teremtt.
	
		 
	
		 
	
		A ► mgttnk lv httel kapcsolatban
	
		az az utlagos megrtsem, hogy
	
		’ilyen Ellenrz Helyzeteket Formlt meg’ a FLDANYA
	
		azok szmra,
	
		akikkel sszecsendlst formlt meg a HDRA val KORBBI Bergztsrl.
	
		 
	
		            Rszleges megrtsem szerint
	
		[minden rintett teremtnl valamilyen egyedi mdon]
	
		’a felsznhez kzel hozta’ azokat a ’helyzeteket’,
	
		amelyek a teremtkben ’mg rzkenyebbek’
	
		s/vagy amelyben valamilyen nagyobb fjdalom rgzlt be korbban
	
		s/vagy mg valamilyen „bizonytalansg” felismerhet benne.
	
		 
	
		            Utlagos megrtsem az, hogy
	
		akik ’Korbban’ Elindulhatnak a HDRA,
	
		(1)
	
		 azok az ’Els’ [mg az ’iskola’ ’folyosjn’ megnyilvnul] Ellenrzsen
 azok az ’Els’ [mg az ’iskola’ ’folyosjn’ megnyilvnul] Ellenrzsen
	
		mr tl vannak,
	
		(2)
	
		s a HDRA Bergzlst megelz ’folyamatos’ Ellenrzs
	
		nyilvnul meg ppen az letkben.
	
		 
	
		A mg „bizonytalansgban” vagy „ersebb fjdalomban” Jelz Helyzetek
	
		nmagban nem akadlyozzk meg a HDRA Bergzlst,
	
		csupn az ilyen ’mg rzkenyebb’ let-rszek  Szksges tovbbi megerstsrl
 Szksges tovbbi megerstsrl
	
		 a teremt Azonnal EGYEZTETST kezd a FLDANYVAL.
	
		 
	
		20200908 [1097.r.] 306. pont (1) [lpcshzban (~ folyosn, egy szkebb jraton) (n-erbl val) felfel halads sorn ers pnik] – elrhet ITT
	
		 
	
		            Felttelezsem az, hogy a Lezrsra kszl ’iskolbl’ ’KORBBAN elindulk’ mindannyian (?) olyan teremtk, akik a trsak fel irnyul Gondoskodsra is Felkszltek a mgttnk lv vekben / vtizedekben.
	
		 
	
		Az rs folytatdik az 1614. rszben, elrhet ITT