Szmomra gy rtelmezhet az ’iskolt’ mutat kp, hogy
’maga az iskola’ lehet ’ma’
a ’Zszls-haj’
[20200908 (1254-1255-1256.r.) 340. pont (1) – elrhet ITT],
azaz egy olyan [lehetsges Vdelemmel megerstett] LET-TR,
amely egy pontosan meghatrozott mdon ’kzeledik’
egy olyan ’msik Trhez’ [’ ’kikthz’],
’amelybl’ ’kzvetlen t nylik’
az J VDETT RSZ-RAMLSOKBA val Bergzlshez.
’Mindenki’, aki az ’iskolban’ van,
egy bizonyos pillanatban
[= amikor a ’Zszls-haj’ ’megrkezik’ s Pontosan-Bergzl egy meghatrozott ’kikthz’]
’hozzkapcsoldhat’ ahhoz a ’folyoshoz / jrathoz’,
amely kzvetlenl utat nyit a HDRA Bergzlshez
[vagy valamelyik Kivezet (= az Anyagi-Testi Jelenltet Lezr) jrathoz].
Ez az ’iskola’ [mint LET-TR] teht
’halad a Trben’ egy Elksztett ’kikthz / folyoshoz’,
[= ’MOST ppen’ egy KISEBB Szakasz-Lezrshoz]
ahonnan a Vlasztott Irnyban mindenki Tovbblp azon a ’folyosn’,
amelyhez kpes lesz ’hozzilleszkedni’.
Akik az ’iskolban’ ’tudatosan s/vagy igyekezettel tanultak’,
s gy mr most kszen llnak ABBAN az Irnyban Tovbblpni, amelyet Vlasztottak,
azok segtsget kapnak ahhoz,
hogy valamilyen ’jrmvn’
’KORBBAN Bergzlhessenek a mr kszen lv Tovbbvezet tjukhoz’,
mint ahogy maga az ’iskola’ a ’kijellt kikthz’ megrkezne.
Ehhez a ’KORBBI HD-hoz rkezshez’
Tudatos Felkszls volt Szksges,
s a ’jrmre’
[elszr a ’buszra’,
majd pedig a ’nagy specilis szlltjrmre’] val Bergzlshez
a teremt
Tudatos Megnyilvnulsa Szksges.
Valsznnek tartom, hogy
a ’sajt erbl halads’ [ a kpben a ’szk jraton’]
csak az ’utols Ellenrzs sorn’ Szksges,
s ezt kveten
(1)
a ’szllt-jrmben Bergzls’,
(2)
majd pedig a HDRA Bergzls
mr valamilyen KNNYTS formjban,
az letet-GONOZ(K) Kzvetlen GONDOSKODSAKNT nyilvnul meg
[az ilyen irny Vlasztst tartalmaz sszecsendls Anyagi-Testben val Bergztsbl ereden].
A kp alapjn felttelezem,
hogy az J RSZ-RAMLSOKHOZ val Hozzrgzls folyamata sorn
mr nem lesznk kpesek a Tudatos Jelenlt megtartsra
[majd ksbb FELJEGYZSBL ismerhetjk meg ezt a Vltozst](?)…”
Az rs folytatdik az 1615. rszben, elrhet ITT