Megismtlem, mert fontos:
AZRT SRGET s FONTOSSG ez,
mert a Kzeli-sszekapcsoldsok mkdtetse
a YOSG Birodalmn bell
az let-pts LTALNOS rszben
(az Ered-nagy-TEREMT VLASZTSBL ereden)
a MEGTAPASZTALS
F IRNYA.
20200908 [953.r.] 269. pont (5) [Fontossg a Kzeli-sszekapcsolds AKADLYOZINAK mielbbi megszntetse] - elrhet ITT
20200908 [1345.r.] 358. pont [a Kzeli-sszekapcsolds fontos megtapasztals a YOSGBL eredk szmra, illetve a FLDANYA Kzssgben; nem knyszert a FLDANYA Kzeli-sszekapcsoldsok megformlsra (Szabad-Megtapasztals: TISZTELETEN alapul ELFOGADS, s klcsns vonzds lehet az alapja)] - elrhet ITT
20200908 [1388-1389.r.] 369. pont (1)-(2)-(3) [az Anyagi-Test Alap-Szintjn j nll bels-teret formlt meg a FLDANYA a KZELEDSI-HELYZETEK szmra (Elszoba); Kzeli-sszekapcsoldsok AKADLYOZINAK megszntetse Srget s Fontossg; Specilisan-Altatott tr-rszek kivezetse az Altatsbl> nem korltozhat a YOSG Birodalmban a teremtk Szabadsga abban az irnyban, kikkel s milyen Kzeli-sszekapcsoldst formlnak meg] - elrhet ITT
20200908 [1517.r.] 389. pont (6) [a kiegyenslyozott kzeli-sszekapcsoldsban lk ’nagyobb ervel / teljesebben’ kpesek megnyilvnulni] - elrhet ITT
20200908 [1585-1586.r.] 396. pont (1) [a kzeledsben / kzel-lt megtapasztalsban eddig akadlyozott teremtk GONDOZSA; tapintatos kzeleds, a gondoskodnak trelemmel meg kell vrnia azt, hogy kpes legyen a nehz helyzetben lv trs a Szndka alapjn megtenni az els kzeledsi lpst] - elrhet ITT
20200908 [239.r.] 92. pont [KZELI-sszekapcsolds (a YOSGBL ered teremtkben) se-veled-se-nlkled (a YOSGBL ered teremtkben az lv vlsuk utn nagyon gyorsan megformldik a vgy Kzeli-sszekapcsolds megformlsra)] - elrhet ITT
20200908 [427.r.] 148. pont - elrhet ITT
Emltettem, hogy a ’majdnem stt’ ’iskolban’ tbb ’tanul-trsval’ ment egy tanterem fel a teremt.
Lehetsges, hogy a tanul-trsak
(1) olyan ms teremtk lehettek, akik nagyban hasonl ALAPOZSON haladtak vgig akkor ppen,
(2) de azt is lehetsgesnek tartom, hogy akiket a tanul-trsainak rzkelt a teremt, azok hozz kzelebb-hzdott segtk lehettek [taln Ellenrzst vgeztek, vagy akr a kzelsgkkel megersthettk a Biztonsg-rzett s Elfogadst… esetleg egyszerbb Tpllsban is segthettek: ha a teremt Elfogadsa / Biztonsg-rzete mkdtt, akkor kpes volt az Anyagi-Teste a FLDANYA fell rkez Tpllst befogadni].
Egyedi teremtk akkor vehetnek rszt a Tpllsi Gondoskodsban, ha a gondozott teremtt valami akadlyozza a FLDANYA fell rkez Tplls befogadsban: (1545-1546.r.) 393. pont (2) – elrhet ITT.
A teremt (a trsaival) bement egy [majdnem stt, ERSEBBEN Takart, ERSEBB Vdelmet ad] ’tanterembe’, ahol ’fizika’ rra kszltek el.
Valsznnek tartom, hogy a ’fizika’ megjells itt a Tr-Hasznlathoz / let-vezetshez tartoz (ltalnos) alap-ismeretek ELLENRST [akr jj-ptst] jelenthette (ami Szksges a ’fizikai jelenlthez’) (?).
Bejtt egy ’tanr’ a tanterembe. Elszr a teremt „tartott attl”, hogy „nem kszlt fel az rra”, taln flelem is jelzett (rzkelhetv vlt) benne.
A flelem s EL-Forduls olyan ’jelzsek’,
amelyek Szksgess teszik
a [MEGEMELT Felelssg]
SPECILIS / KML GONDOSKODS Megnyilvntst
[azaz ltalban MAG Jelenltt a Gondoskodsi-Helyzetben].
Ilyenkor a FLDANYA is
Megersti az rintett teremt SPECILIS BELS-MEGTMASZTST,
s ERSEBB Vdelmi-Trben bergztst
[~ a ’kls’ Megtmasztst].
Mivel a kpben a ’tanteremben’ majdnem teljesen stt volt,
ez azt jelenti,
hogy mivel FELTTELEZHET VOLT a teremtben
a flelem / EL-Forduls megnyilvnulsa
[vagy valamilyen Fokozottan-rzkeny rsz / tapasztalat „kiszmthatatlan megmozdulsa”,
esetleg egy ersebb fjdalomban jelz „visszacsengs” megnyilvnulsa (?)],
azrt mr eleve ERSEBB Vdelmi-Trben Rgztette be a teremtt a FLDANYA,
s valsznleg tbb (?)(!) MAG is Kzel Hzdott
(1) a teremthz
s/vagy (2) a Gondoskodsi-Helyzethez.
20200908 [1348.r.] 359. pont (2) [MEGTANTJA a FLDANYA FELISMERNI azt, mikor szksges a SPECILIS Tuds egy Gondoskodsi-Helyzetben Jelenlthez / Megnyilvnulshoz (nhny ilyen jelleg felsorolsa: flelem, EL-Forduls… stb)] – elrhet ITT
A ’tanr’ nagyon kedves s trelmes volt, minden tanulhoz odament, s kiosztotta [illetve megmutatta] a ’szksges felszerelst’ [amire most Szksg lesz], tovbb megmutatta ezek hasznlatt.
Amikor a teremt ltta / megtapasztalta a ’tanr’ kedvessgt s segt-kszsgt, a korbbi szorongs / flelem [EL-Forduls, befel-forduls, bizalmatlansg] kezdett megsznni benne.
Mivel a ’tanulk’
olyan
’J jellemzkkel is rendelkez Trben / Gondoskodsi-Helyzetekben’ lesznek Bergztve
a ’rgi iskolban’ is,
amely j jellemzkkel addig mg soha nem tallkoztak,
ezrt a Gondoskodsban rsztvev teremtk szmra
az egyik legfontosabb Gondoskodsi Feladat
a teremtk megnyugtatsa,
a bizonytalansgok / megrtsi-nehzsgek megszntetse,
a tapintatos kzeleds a Biztonsg-rzet s a Bizalom / Elfogads Megtartsa / Megerstse rdekben.
Itt a ’fizika-rn’ olyan
’j Eszkzk’ voltak minden asztalnl, amiket nem ismert a teremt [nem tudta, hogy mire hasznlhatak, s nem tudta, hogyan kell ezeket hasznlni].
A ’tanr’ elmagyarzta s nagyon rszletesen megmutatta a teremben lvknek az j Eszkzk hasznlatt, s az tmutatsa mellett [mr flelem s ellenrzsek nlkl] a teremt is elkezdett ismerkedni az j Eszkzkkel, elkezdte megtanulni ezek hasznlatt.
Az ’j Eszkzknek’ rszben olyan rtelme is volt, hogy ameddig „rejtzkdve” [bezrdva] lt a teremt [s a Szemlyes-Tert nem tudta a Vlasztsainak megfelel Tapasztalataival betlteni], nem volt kpes ’kvetni a Vltozsokat’, bizonyos irnyokban nem volt kpes ’Megjulni’.
A ’tanr’ ’gyakoroltatta’ a teremtkkel az j Eszkzk hasznlatt, s amikor az egyik ’tanul’ figyelmetlensgbl hibt vtett, arra a ’tanr’ felhvta a figyelmet, s ’megmutatta’ [akr tbbszr is] az rintett ’tanulnak’, hogy mire figyeljen [mit nem vett szre / mit nem vett figyelembe a hibzsa sorn].
’Most’, amikor a korbbi n-Bekorltozsa [s a „Rejtzkdse”] megszntetsre kerlt,
a teremt segtsget kap ahhoz, hogy
(1)
MEGISMERJE / MEGRTSE
(A)
a bezrdsa ta bekvetkezett Vltozsokat
(B)
s az azta Megnylt j Lehetsgeket
[lehetsget s teret / segtsget kap ahhoz,
hogy a „lemaradsait” Ptolja],
(2)
s VLASZTHASSON
a szmra addig el-NEM-rhet
j Utak / j Eszkzk / j Irnyok kzl.
A [1595.r.] 397. pont (1) alpontban (elrhet ITT) rtam arrl, hogy az ’iskolban’ lezrsra kerltek / kerlnek azok a ’termek’, amelyekhez tartoz teremtk megkezd(het)tk a HDRA val Korbbi Bergzlst.
Emltettem abban az rsban, hogy
„…A furcsasg az volt, hogy olyan volt az iskola, mintha ppen valamilyen filmforgats / sznjtszs (?), vagy valamilyen bl vagy buli kszlne [teht valami olyan, ami nem tartozik szksgszeren egy iskolhoz]: egyes termek le voltak zrva [azon clbl, hogy azokban a „mvszek” vagy ms „szereplk” / „rsztvevk” kapnak majd helyet (?)… vagy azokban a ’szervezk’ (jonnan rkez segtk) (?) lesznek elszllsolva (?)].
(…) Utlagos megrtsem szerint a KISEBB Szakasz-Vlts ’TBB Hullmban’ val Elindtsnak ’Engedlyezsre’ (?) is utalhatott ez a kp. [(1) Az egymst kveten elindul ’csoportok’ kpe is ezt jelezheti, (2) illetve az, hogy az ’iskola pletben’ mg ottmaradtak azok, akik nem kszltek fel a ’Korbbi’ Tovbblpsre.]
Az ’iskolban’ voltak sokan, akik ezt helyet a rendeltetsnek megfelelen hasznltk [tanultak, s gy felkszltek a Vlasztsuknak megfelelen a Vltoz(tat)sra].
Az ’termeiket’ a ’segtk’ mr Lezrtk / ppen-Lezrjk [abbl a ’tanulk’ minden fontosat mr magukhoz vettek].
Az ’iskolban’ most jonnan (?) ’Bergzlt’ ’szervezk / segtk’ tmutatsnak megfelelen [a ’segt’ tmutatsnak KZVETLEN RZKELST s MEGRTST kveten (!)] k a ’szmukra kijellt folyos-szakaszon gylekeztek’.
Jelzett az a gondolat, hogy akik most ’Korbban’ Elindulhatnak, k tudatosan kszltek a Vltozsra, s egymst is segtettk ebben a felkszlsben.
Amikor ’mindenki megrkezett’ az ’indulsra vrakoz csoporthoz’ s egy pontosan meghatrozott mdon ’sorba-rendezdtek’ [Ellenriztk a Jelenlvket], a ’csoport elindult’.
Emltettem, hogy a kp elejn azt rzkeltem, hogy az iskolban „valami oda nem ill helyzet van”. „Szerep-jtszs” [„sznszet”, „filmezs”] vagy valamilyen „szrakoztat” jellegre kszlds volt rzkelhet.
Rszleges megrtsem az, hogy ez a kp-rsz azt rzkeltette, hogy vannak tbben olyanok, akik ’itt az iskolban’ nem a tanulssal foglalkoztak, hanem „szerep-jtszssal” s „bulizssal” [EL-Tvolodtak attl, amit korbban Vlasztottak, attl, aminek a Megtapasztalshoz ez a hely eredenden Teret-Adott]… valamikor olyan „tevkenysgbe” kezdtek, amely nem tudta kzelebb vezetni ket a Vlasztott Irny Tovbblpshez.
A kp mutatta, hogy
az ’iskolban’
[amelynek egyre tbb ’terme’ Lezrsra kerl azon okbl,
mert a ’teremhez’ tartoz teremt vagy csoport Felkszlt a Tovbblpsre]
a ’lemaradottak’
[„szerepet jtszk, bulizk”,
akr „ellenllk”]
sem maradnak egyedl:
maradnak velk olyan [jonnan (!) (?) rkezett] ’segtk / szervezk’,
akik Gondozzk ket
[prbljk megvni ket a „kiszakadstl” s a tovbbi EL-Vltozstl].
(…) Szmomra gy rtelmezhet az ’iskolt’ mutat kp, hogy
’maga az iskola’ lehet ’ma’
a ’Zszls-haj’
[20200908 (1254-1255-1256.r.) 340. pont (1) – elrhet ITT],
azaz egy olyan [lehetsges Vdelemmel megerstett] LET-TR,
amely egy pontosan meghatrozott mdon ’kzeledik’
egy olyan ’msik Trhez’ [’ ’kikthz’],
’amelybl’ ’kzvetlen t nylik’
az J VDETT RSZ-RAMLSOKBA val Bergzlshez.
’Mindenki’, aki az ’iskolban’ van,
egy bizonyos pillanatban
[= amikor a ’Zszls-haj’ ’megrkezik’ s Pontosan-Bergzl egy meghatrozott ’kikthz’]
’hozzkapcsoldhat’ ahhoz a ’folyoshoz / jrathoz’,
amely kzvetlenl utat nyit a HDRA Bergzlshez
[vagy valamelyik Kivezet (= az Anyagi-Testi Jelenltet Lezr) jrathoz].
Ez az ’iskola’ [mint LET-TR] teht
’halad a Trben’ egy Elksztett ’kikthz / folyoshoz’,
[= ’MOST ppen’ egy KISEBB Szakasz-Lezrshoz]
ahonnan a Vlasztott Irnyban mindenki Tovbblp
azon a ’folyosn’,
amelyhez kpes lesz ’hozzilleszkedni’.
Akik az ’iskolban’ ’tudatosan s/vagy igyekezettel tanultak’,
s gy mr most kszen llnak ABBAN az Irnyban Tovbblpni, amelyet Vlasztottak,
azok segtsget kapnak ahhoz,
hogy valamilyen ’jrmvn’
’KORBBAN Bergzlhessenek a mr kszen lv Tovbbvezet tjukhoz’,
mint ahogy maga az ’iskola’ a ’kijellt kikthz’ megrkezne.
(…) MAG-Trsammal beszlgets sorn jelzett az a helyzet, hogy amennyiben egy teremt mr Felkszlt a HDRA val KORBBI Bergzlsre, nmagban ez nem jelent ’ktelezettsget’ a szmra.
Az ilyen teremt is hozhat olyan Vlasztst, hogy marad tovbbra is az iskolban / a Zszls-Hajn. Ilyenkor ez a teremt ebben az „akadlyozkkal” is „terhelt” LET-TR-RSZBEN marad tovbbra is Bergzlve a ’szemlyes’ tervel [mindaddig, amg a ’kiktbe megrkezve’ valamelyik illeszked Tovbbvezet-tra Bergzl].
Itt az ’iskolban’ valsznleg az Anyagi-Testben / ’szemlyes’ terben meglv EL-Vltozsait Rendezheti, illetve a mg meglv Bizonytalansgai / Megrtsi-Nehzsgei megszntetshez kaphat segtsget.
Valsznnek tartom, hogy az ’iskola pletben maradk’ ’kinti tevkenysgei’ ’nagyon jelentsen beszktsre kerlnek’ [az LET-TRNEK a ’szemlyes’ terkn kvl lv rszeit egyre kevsb hasznlhatjk].
Ez csak felttelezs.
Felttelezem, hogy mivel a KORBBI tvezetst krk tnylegesen levlnak a RGI LET-TR-RSZRL [s addig k vgeztk folyamatosan azt a ’Takartst’ s sok egyb Tr-Rendezst, amely ’knyelmes (vagy elviselhet) letet biztostott’ msoknak is],
a FLDANYA
valsznleg az ’iskola’ ’mg elrhet / hasznlhat rszben’
olyan erteljesebb Vdelmeket Rgzt be,
amelyek a „jogosulatlan tr-hasznlatot” lehetetlenn teszik amennyire csak ez lehetsges.
Valamelyest taln hasonl helyzetbe kerlnek az ’iskolban maradk’ [a hozzjuk jonnan csatlakoz ’segtkkel’], mint a fehr knyvben lert trtnetben [elrhet ITT]: amikor a hatalmas radsokat kveten a magasabb terletekre hzdtak fel a teremtk, ott (teljesen elszakadva / elzrva az addigi letviteltl) nmagukra fkuszlva kszltek fel a Tovbblpsre [az LET-TR addig ismert rszrl val teljes levlsra].
(…) 2024.09.23.
Ez volt az els olyan bels-kp, amely arra utalt, hogy tnylegesen ELINDULHAT a KISEBB SZAKASZ-Vlts TBB Hullmban val megnyilvntsa: a kp azt mutatta, hogy a Vltozsra mr kszen-llknak nem kell „bevrni” azt, hogy a ’lemaradottak’ s/vagy az „ellenllk” is maradktalanul Felkszljenek a ’Tovbblpsre’.
Amikor kb tizenngy hnapja elszr rtam a KISEBB SZAKASZ-Vlts TBB Hullmban Lehetsges Megnyilvntsnak FONTOLGATSRL,
az egyik fontos SZABLYOZAND rsz az volt,
hogy amennyiben a Vltozsra Felkszlt teremtk
’KORBBAN’ Tovbblpnek
s Bergzlnek az J VDETT RSZ-RAMLSOKBAN
[ltalban k azok, akik a trsak fel irnyul gondoskodsokat megnyilvntjk],
mi lesz azokkal,
akik tovbbmaradnak a RGI LET-TR-RSZBEN
[hogyan lehet a szmukra Szksges Gondoskodsokat biztostani].
A ma hajnalban rzkelt kpben
az ’iskolban’ mr olyan [jonnan rkezett] ’szervezket’ lttam tbb helyen,
akik
(1)
nem csupn tmutatsokat adtak a Tovbbhaladsra mr Felkszlt teremtknek,
(2)
hanem akik Lezrtk a Trnek azokat a rszeit,
amelyekbl az ’ottlakk kikltztek’
[a „haszontalann” vlt vagy ms okbl Lezrt Tr-Rszek Visszabontsa
jelenleg Srget s Fontossg azrt,
hogy az „jabb” „jogosulatlan tr-hasznlat” megelzhet legyen],
(3)
s ELKSZTETTK
s
Egytt-a-FLDANYVAL ► ’ppen Formljk’
azokat a Szksges [J (!) SPECILIS (!)] Vdelmekkel Megerstett
[Kzssgi s ’szemlyes] TR-Rszeket,
amelyekben az ’iskolban’ marad (a Zszls-Hajban marad) teremtk
meglv Jelenlte Megvhat,
s a lehetsges Irnyban-Tartst is biztostja.
Rszleges megrtsem szerint
mr folyamatban van (!)
az ’iskolban maradk’ Jelenltt
’mindaddig’ Megv s Irnyban-Tart GONDOSKODSOK
[s Gondoskodsokat megnyilvntk]
BERGZTSE
a ’most mg ZRT’ [ELKSZTSBEN lv] ’termekben’,
amely ERSEBBEN letet-v s Irnyban-Tart GONDOSKODSOK
az ’iskolban’
[= a ’Zszls-Hajban’ Bergztett Tr s ide Bergztett letek szmra]
addig Szksgesek,
ameddig ez a TR ’odar a kvetkez kikthz’
[az ’iskolban’ maradk szmra
onnan KZVETLEN t nylik
(1) vagy a HDRA,
(2) vagy pedig valamelyik Kivezet-Jrathoz].