omah
omah

"A VLTOZS egy dologgal mindig megjutalmaz bennnket:
a
FEJLDS lehetsgvel/ajndkval."

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1573661916_40.jpg

Kszntelek a honlapomon

 "...A lejegyzsek msok szmra is elrhetv ttelvel a magam lehetsgeihez mrten igyekeztem hozzjrulni ahhoz, hogy msok is rismerjenek [1] a sajt [nnn lnykben adott] teremt-erikre s [2] azokra a [Jelen Vltozsi folyamatban] kiemelked fontossggal br FLD-ERKRE (valamint LTEZS-beli ERKRE)amelyek Vlasztott tjukon / a[z sszecsendlsen alapul] Jelenltkben MEGTARTJK s MEGERSTIK / MEGERSTHETIK a FLD Termszetes Ltezit..."

B. Kovcs Judit 

 < Jelenlegi  Foldal  > 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1423982098_11.jpg

 

  Elrhetsg, Kapcsolat:

(elrhet a bortkra kattintva)

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/logo_1356297758.JPG

 

"Embernek lenni!
Csak embernek, semmi egybnek,
De annak egsznek, pnek,

Fld-szlte fldnek
s Isten-lehelte szpnek."

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1334360786_22.jpg


 

"Azrt vagyunk a vilgon, hogy az velnk szebb s jobb legyen, mint amilyen nlklnk lenne."


//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1430983395_36.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1354470633_21.jpg

 

    KNYVEIM   

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/tn_1314621197_89.jpg

 

  'szemezgets' az rsaimbl:

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1425938500_59.jpg

(folyamatosan bvtem ezt a vlogatst)

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1442260559_30.jpg

 
RSAIM
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

"ELEGET KVNOK NEKED!"

"Elegend napstst kvnok szmodra, hogy jkedved legyen, brmilyen szrknek is tnnek napjaid.
Elegend est kvnok neked, hogy mg jobban megbecsld a napot.
Elegend boldogsgot kvnok neked, hogy szellemed l s rkk tart legyen.
Elegend fjdalmat kvnok neked, hogy mg az let legkisebb rmei is nagyobbnak tnjenek.
Elegend nyeresget kvnok neked, hogy vgyaidat kielgtse.
Elegend vesztesget kvnok neked, hogy mg jobban megbecsld mindazt, amid van.
Elegend kszntst kvnok neked, hogy felksztsen a vgs bcsra." (Folytats ITT)

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1356821819_77.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

Sk Sndor - Ember
"Embernek lenni!
Csak embernek, semmi egybnek,
De annak egsznek, pnek,
Fld-szlte fldnek
s Isten-lehelte szpnek."

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1431163616_51.jpeg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

 

 

Hmeztem:

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1315572752_54.jpg

 

 

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1442167364_27.jpg

 

2011.0728 – Szemelvnyek – nkifejezs III.:

Nagyon fontos, hogy azokban a helyzetekben,

amelyekben „msok tmogatjv vagy segtjv” vlunk,

TELJESEN SZINTK, IGAZAK legynk.

A „segt szndk” „tiszta” legyen,

vagyis tisztn SZERETETBL legyen jelen (’se tbb se kevesebb’),

magunkat a „yobbts” s nzetlen segtsgads szndka vezesse

[ne kvnjuk a msikat ’befolysolni’ vagy ’vezetni’, ne ’rtkeljk’ vagy tljk meg stb].

 

Ha „hvst” rznk egy helyzetbe, amelyben segten nyilvnul(hat)nnk meg,

 

akkor teljes figyelemmel” [teljes odafigyelssel] forduljunk a „helyzet” s a helyzetben „jelenlvk” fel is.

Legynk „nyitottak”, hogy megrthessk azt, amit a helyzet mutat –

s ezltal is azt tudjuk nyjtani,

ami az adott helyzetben „tlnk telheten is a leg-yobb”

s az „rintett szmra is legmegfelelbb”.

 

Fontos, hogy IGAZAK legynk teljes egszben:

ne talljunk ki valtlan, ltalunk meg nem lt ’pldkat’, mert mr ez is ’ferdts’.

Olyat mondjunk s tegynk, amit mi VALBAN megtapasztaltunk,

s ami ezltal a ’magunk tapasztalata/tudsa’

[’erre tudunk pteni, ebbl tudunk biztonsggal ptkezni/pteni’].

 

Ne „szptsnk”, s kzben ne legynk bntak sem

(ugyanis a ’bnts’ rzkelsekor bezrul vagy beszkl a „szv”, s gy legtbbszr nem tud clt rni a segtsg).

 

 

"Egy sz is lehet locsogs, s ezer oldal maga a tmrsg.”

(Abody Bla)

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1355180164_57.jpg

„A madarak nyelve nagyon rgen kialakult, s ms, si beszdmdokhoz hasonlan tmr, kihagysos beszd: keveset mondanak, de ezzel sokat fejeznek ki s sokat megrtenek belle.”

(Gilbert White)

 

 

RSOK 2020 szeptember 8 (82) 1608-1627
RSOK 2020 szeptember 8 (82) 1608-1627 : 20200908 - Formld J MEGTARTI-GONDOSKODSOKRL (1620.r.)

20200908 - Formld J MEGTARTI-GONDOSKODSOKRL (1620.r.)


Az rs 1619. rsze elrhet ITT

 

Megismtlem, mert fontos:

AZRT SRGET s FONTOSSG ez,

mert a Kzeli-sszekapcsoldsok mkdtetse

a YOSG Birodalmn bell

az let-pts LTALNOS rszben

(az Ered-nagy-TEREMT VLASZTSBL ereden)

a MEGTAPASZTALS  F IRNYA.

 

20200908 [953.r.] 269. pont (5) [Fontossg a Kzeli-sszekapcsolds AKADLYOZINAK mielbbi megszntetse] - elrhet ITT

20200908 [1345.r.] 358. pont [a Kzeli-sszekapcsolds fontos megtapasztals a YOSGBL eredk szmra, illetve a FLDANYA Kzssgben; nem knyszert a FLDANYA Kzeli-sszekapcsoldsok megformlsra (Szabad-Megtapasztals: TISZTELETEN alapul ELFOGADS, s klcsns vonzds lehet az alapja)] - elrhet ITT

20200908 [1388-1389.r.] 369. pont (1)-(2)-(3) [az Anyagi-Test Alap-Szintjn j nll bels-teret formlt meg a FLDANYA a KZELEDSI-HELYZETEK szmra (Elszoba); Kzeli-sszekapcsoldsok AKADLYOZINAK megszntetse Srget s Fontossg; Specilisan-Altatott tr-rszek kivezetse az Altatsbl> nem korltozhat a YOSG Birodalmban a teremtk Szabadsga abban az irnyban, kikkel s milyen Kzeli-sszekapcsoldst formlnak meg] - elrhet ITT

20200908 [1517.r.] 389. pont (6) [a kiegyenslyozott kzeli-sszekapcsoldsban lk ’nagyobb ervel / teljesebben’ kpesek megnyilvnulni] - elrhet ITT

20200908 [1585-1586.r.] 396. pont (1) [a kzeledsben / kzel-lt megtapasztalsban eddig akadlyozott teremtk GONDOZSA; tapintatos kzeleds, a gondoskodnak trelemmel meg kell vrnia azt, hogy kpes legyen a nehz helyzetben lv trs a Szndka alapjn megtenni az els kzeledsi lpst] - elrhet ITT

20200908 [239.r.] 92. pont [KZELI-sszekapcsolds (a YOSGBL ered teremtkben) se-veled-se-nlkled (a YOSGBL ered teremtkben az lv vlsuk utn nagyon gyorsan megformldik a vgy Kzeli-sszekapcsolds megformlsra)] - elrhet ITT

20200908 [427.r.] 148. pont - elrhet ITT

 

 

        Emltettem, hogy a ’majdnem stt’ ’iskolban’ tbb ’tanul-trsval’ ment egy tanterem fel a teremt.

         Lehetsges, hogy a tanul-trsak

(1) olyan ms teremtk lehettek, akik nagyban hasonl ALAPOZSON haladtak vgig akkor ppen,

(2) de azt is lehetsgesnek tartom, hogy akiket a tanul-trsainak rzkelt a teremt, azok hozz kzelebb-hzdott segtk lehettek [taln Ellenrzst vgeztek, vagy akr a kzelsgkkel megersthettk a Biztonsg-rzett s Elfogadst… esetleg egyszerbb Tpllsban is segthettek: ha a teremt Elfogadsa / Biztonsg-rzete mkdtt, akkor kpes volt az Anyagi-Teste a FLDANYA fell rkez Tpllst befogadni].

 

       Egyedi teremtk akkor vehetnek rszt a Tpllsi Gondoskodsban, ha a gondozott teremtt valami akadlyozza a FLDANYA fell rkez Tplls befogadsban: (1545-1546.r.) 393. pont (2)elrhet ITT.

 

            A teremt (a trsaival) bement egy [majdnem stt, ERSEBBEN Takart, ERSEBB Vdelmet ad] ’tanterembe’, ahol ’fizika’ rra kszltek el.

       Valsznnek tartom, hogy a ’fizika’ megjells itt a Tr-Hasznlathoz / let-vezetshez tartoz (ltalnos) alap-ismeretek ELLENRST [akr jj-ptst] jelenthette (ami Szksges a ’fizikai jelenlthez’) (?).

            Bejtt egy ’tanr’ a tanterembe. Elszr a teremt „tartott attl”, hogy „nem kszlt fel az rra”, taln flelem is jelzett (rzkelhetv vlt) benne.

 

A flelem s EL-Forduls olyan ’jelzsek’,

amelyek Szksgess teszik

a [MEGEMELT Felelssg]

SPECILIS / KML GONDOSKODS Megnyilvntst

[azaz ltalban MAG Jelenltt a Gondoskodsi-Helyzetben].

 

Ilyenkor a FLDANYA is

Megersti az rintett teremt SPECILIS BELS-MEGTMASZTST,

s ERSEBB Vdelmi-Trben bergztst

[~ a ’kls’ Megtmasztst].

 

Mivel a kpben a ’tanteremben’ majdnem teljesen stt volt,

 ez azt jelenti,

hogy mivel FELTTELEZHET VOLT a teremtben

a flelem / EL-Forduls megnyilvnulsa

[vagy valamilyen Fokozottan-rzkeny rsz / tapasztalat „kiszmthatatlan megmozdulsa”,

esetleg egy ersebb fjdalomban jelz „visszacsengs” megnyilvnulsa (?)],

azrt mr eleve ERSEBB Vdelmi-Trben Rgztette be a teremtt a FLDANYA,

s valsznleg tbb (?)(!) MAG is Kzel Hzdott

(1) a teremthz

s/vagy (2) a Gondoskodsi-Helyzethez.

 

20200908 [1348.r.] 359. pont (2) [MEGTANTJA a FLDANYA FELISMERNI azt, mikor szksges a SPECILIS Tuds egy Gondoskodsi-Helyzetben Jelenlthez / Megnyilvnulshoz (nhny ilyen jelleg felsorolsa: flelem, EL-Forduls… stb)] – elrhet ITT

 

            A ’tanr’ nagyon kedves s trelmes volt, minden tanulhoz odament, s kiosztotta [illetve megmutatta] a ’szksges felszerelst’ [amire most Szksg lesz], tovbb megmutatta ezek hasznlatt.

         Amikor a teremt ltta / megtapasztalta a ’tanr’ kedvessgt s segt-kszsgt, a korbbi szorongs / flelem [EL-Forduls, befel-forduls, bizalmatlansg] kezdett megsznni benne.

 

Mivel a ’tanulk’

olyan  J jellemzkkel is rendelkez Trben / Gondoskodsi-Helyzetekben’ lesznek Bergztve

a ’rgi iskolban’ is,

amely j jellemzkkel addig mg soha nem tallkoztak,

ezrt a Gondoskodsban rsztvev teremtk szmra

az egyik legfontosabb Gondoskodsi Feladat

a teremtk megnyugtatsa,

a bizonytalansgok / megrtsi-nehzsgek megszntetse,

a tapintatos kzeleds a Biztonsg-rzet s a Bizalom / Elfogads Megtartsa / Megerstse rdekben.

 

            Itt a ’fizika-rn’ olyan  j Eszkzk voltak minden asztalnl, amiket nem ismert a teremt [nem tudta, hogy mire hasznlhatak, s nem tudta, hogyan kell ezeket hasznlni].

            A ’tanr’ elmagyarzta s nagyon rszletesen megmutatta a teremben lvknek az j Eszkzk hasznlatt, s az tmutatsa mellett [mr flelem s ellenrzsek nlkl] a teremt is elkezdett ismerkedni az j Eszkzkkel, elkezdte megtanulni ezek hasznlatt.

            Az ’j Eszkzknek’ rszben olyan rtelme is volt, hogy ameddig „rejtzkdve” [bezrdva] lt a teremt [s a Szemlyes-Tert nem tudta a Vlasztsainak megfelel Tapasztalataival betlteni], nem volt kpes ’kvetni a Vltozsokat’, bizonyos irnyokban nem volt kpes ’Megjulni’.

            A ’tanr’ ’gyakoroltatta’ a teremtkkel az j Eszkzk hasznlatt, s amikor az egyik ’tanul’ figyelmetlensgbl hibt vtett, arra a ’tanr’ felhvta a figyelmet, s ’megmutatta’ [akr tbbszr is] az rintett ’tanulnak’, hogy mire figyeljen [mit nem vett szre / mit nem vett figyelembe a hibzsa sorn].

 

’Most’, amikor a korbbi n-Bekorltozsa [s a „Rejtzkdse”] megszntetsre kerlt,

a teremt segtsget kap ahhoz, hogy

(1)

MEGISMERJE / MEGRTSE

(A)

a bezrdsa ta bekvetkezett Vltozsokat

(B)

s az azta Megnylt j Lehetsgeket

 [lehetsget s teret / segtsget kap ahhoz,

hogy a „lemaradsait” Ptolja],

(2)

s VLASZTHASSON

a szmra addig el-NEM-rhet

j Utak / j Eszkzk / j Irnyok kzl.

 

            A [1595.r.] 397. pont (1) alpontban (elrhet ITT) rtam arrl, hogy az ’iskolban’ lezrsra kerltek / kerlnek azok a ’termek’, amelyekhez tartoz teremtk megkezd(het)tk a HDRA val Korbbi Bergzlst.

            Emltettem abban az rsban, hogy

            „…A furcsasg az volt, hogy olyan volt az iskola, mintha ppen valamilyen filmforgats / sznjtszs (?), vagy valamilyen bl vagy buli kszlne [teht valami olyan, ami nem tartozik szksgszeren egy iskolhoz]: egyes termek le voltak zrva [azon clbl, hogy azokban a „mvszek” vagy ms „szereplk” / „rsztvevk” kapnak majd helyet (?)… vagy azokban a ’szervezk’ (jonnan rkez segtk) (?) lesznek elszllsolva (?)].

       (…) Utlagos megrtsem szerint a KISEBB Szakasz-Vlts TBB Hullmban val Elindtsnak ’Engedlyezsre’ (?) is utalhatott ez a kp. [(1) Az egymst kveten elindul ’csoportok’ kpe is ezt jelezheti, (2) illetve az, hogy az ’iskola pletben’ mg ottmaradtak azok, akik nem kszltek fel a ’Korbbi’ Tovbblpsre.]

 

            Az ’iskolban’ voltak sokan, akik ezt helyet a rendeltetsnek megfelelen hasznltk [tanultak, s gy felkszltek a Vlasztsuknak megfelelen a Vltoz(tat)sra].

      Az ’termeiket’ a ’segtk’ mr Lezrtk / ppen-Lezrjk [abbl a ’tanulk’ minden fontosat mr magukhoz vettek].

        Az ’iskolban’ most jonnan (?) ’Bergzlt’ ’szervezk / segtk’ tmutatsnak megfelelen [a ’segt’ tmutatsnak KZVETLEN RZKELST s MEGRTST kveten (!)] k a ’szmukra kijellt folyos-szakaszon gylekeztek’.

      Jelzett az a gondolat, hogy akik most ’Korbban’ Elindulhatnak, k tudatosan kszltek a Vltozsra, s egymst is segtettk ebben a felkszlsben.

       Amikor ’mindenki megrkezett’ az ’indulsra vrakoz csoporthoz’ s egy pontosan meghatrozott mdon ’sorba-rendezdtek’ [Ellenriztk a Jelenlvket], a ’csoport elindult’.

 

            Emltettem, hogy a kp elejn azt rzkeltem, hogy az iskolban „valami oda nem ill helyzet van”. „Szerep-jtszs” [„sznszet”, „filmezs”] vagy valamilyen „szrakoztat” jellegre kszlds volt rzkelhet.

            Rszleges megrtsem az, hogy ez a kp-rsz azt rzkeltette, hogy vannak tbben olyanok, akik ’itt az iskolban’ nem a tanulssal foglalkoztak, hanem „szerep-jtszssal” s „bulizssal” [EL-Tvolodtak attl, amit korbban Vlasztottak, attl, aminek a Megtapasztalshoz ez a hely eredenden Teret-Adott]… valamikor olyan „tevkenysgbe” kezdtek, amely nem tudta kzelebb vezetni ket a Vlasztott Irny Tovbblpshez.

           A kp mutatta, hogy

az ’iskolban’

[amelynek egyre tbb ’terme’ Lezrsra kerl azon okbl,

 mert a ’teremhez’ tartoz teremt vagy csoport Felkszlt a Tovbblpsre]

a ’lemaradottak’

[„szerepet jtszk, bulizk”,

akr „ellenllk”]

sem maradnak egyedl:

maradnak velk olyan [jonnan (!) (?) rkezett] ’segtk / szervezk’,

akik Gondozzk ket

[prbljk megvni ket a „kiszakadstl” s a tovbbi EL-Vltozstl].

 

          (…) Szmomra gy rtelmezhet az ’iskolt’ mutat kp, hogy

’maga az iskola’ lehet ’ma’

a ’Zszls-haj’

[20200908 (1254-1255-1256.r.) 340. pont (1)elrhet ITT],

azaz egy olyan [lehetsges Vdelemmel megerstett] LET-TR,

amely egy pontosan meghatrozott mdon ’kzeledik’

egy olyan ’msik Trhez’ [’ ’kikthz’],

’amelybl’ ’kzvetlen t nylik’

az J VDETT RSZ-RAMLSOKBA val Bergzlshez.

 

’Mindenki’, aki az ’iskolban’ van,

egy bizonyos pillanatban

[= amikor a ’Zszls-haj’ ’megrkezik’ s Pontosan-Bergzl egy meghatrozott ’kikthz’]

’hozzkapcsoldhat’ ahhoz a ’folyoshoz / jrathoz’,

amely kzvetlenl utat nyit a HDRA Bergzlshez

[vagy valamelyik Kivezet (= az Anyagi-Testi Jelenltet Lezr) jrathoz].

 

Ez az ’iskola’ [mint LET-TR] teht

’halad a Trben’ egy Elksztett ’kikthz / folyoshoz’,

[= ’MOST ppen’ egy KISEBB Szakasz-Lezrshoz]

ahonnan a Vlasztott Irnyban mindenki Tovbblp

azon a ’folyosn’,

amelyhez kpes lesz ’hozzilleszkedni’.

 

Akik az ’iskolban’ ’tudatosan s/vagy igyekezettel tanultak’,

s gy mr most kszen llnak ABBAN az Irnyban Tovbblpni, amelyet Vlasztottak,

azok segtsget kapnak ahhoz,

hogy valamilyen ’jrmvn’

KORBBAN Bergzlhessenek a mr kszen lv Tovbbvezet tjukhoz’,

mint ahogy maga az ’iskola’ a ’kijellt kikthz’ megrkezne.

 

       (…) MAG-Trsammal beszlgets sorn jelzett az a helyzet, hogy amennyiben egy teremt mr Felkszlt a HDRA val KORBBI Bergzlsre, nmagban ez nem jelent ’ktelezettsget’ a szmra.

       Az ilyen teremt is hozhat olyan Vlasztst, hogy marad tovbbra is az iskolban / a Zszls-Hajn. Ilyenkor ez a teremt ebben az „akadlyozkkal” is „terhelt” LET-TR-RSZBEN marad tovbbra is Bergzlve a ’szemlyes’ tervel [mindaddig, amg a ’kiktbe megrkezve’ valamelyik illeszked Tovbbvezet-tra Bergzl].

        Itt az ’iskolban’ valsznleg az Anyagi-Testben / ’szemlyes’ terben meglv EL-Vltozsait Rendezheti, illetve a mg meglv Bizonytalansgai / Megrtsi-Nehzsgei megszntetshez kaphat segtsget.

            Valsznnek tartom, hogy az ’iskola pletben maradk’ ’kinti tevkenysgei’ ’nagyon jelentsen beszktsre kerlnek’ [az LET-TRNEK a ’szemlyes’ terkn kvl lv rszeit egyre kevsb hasznlhatjk].

            Ez csak felttelezs.

            Felttelezem, hogy mivel a KORBBI tvezetst krk tnylegesen levlnak a RGI LET-TR-RSZRL [s addig k vgeztk folyamatosan azt a ’Takartst’ s sok egyb Tr-Rendezst, amely ’knyelmes (vagy elviselhet) letet biztostott’ msoknak is],

a FLDANYA

valsznleg az ’iskola’ ’mg elrhet / hasznlhat rszben’

 olyan erteljesebb Vdelmeket Rgzt be,

amelyek a „jogosulatlan tr-hasznlatot” lehetetlenn teszik amennyire csak ez lehetsges.

 

        Valamelyest taln hasonl helyzetbe kerlnek az ’iskolban maradk’ [a hozzjuk jonnan csatlakoz ’segtkkel’], mint a fehr knyvben lert trtnetben [elrhet ITT]: amikor a hatalmas radsokat kveten a magasabb terletekre hzdtak fel a teremtk, ott (teljesen elszakadva / elzrva az addigi letviteltl) nmagukra fkuszlva kszltek fel a Tovbblpsre [az LET-TR addig ismert rszrl val teljes levlsra].

 

(…) 2024.09.23.

            Ez volt az els olyan bels-kp, amely arra utalt, hogy tnylegesen ELINDULHAT a KISEBB SZAKASZ-Vlts TBB Hullmban val megnyilvntsa: a kp azt mutatta, hogy a Vltozsra mr kszen-llknak nem kell „bevrni” azt, hogy a ’lemaradottak’ s/vagy az „ellenllk” is maradktalanul Felkszljenek a ’Tovbblpsre’.

            Amikor kb tizenngy hnapja elszr rtam a KISEBB SZAKASZ-Vlts TBB Hullmban Lehetsges Megnyilvntsnak FONTOLGATSRL,

az egyik fontos SZABLYOZAND rsz az volt,

hogy amennyiben a Vltozsra Felkszlt teremtk

’KORBBAN’ Tovbblpnek

s Bergzlnek az J VDETT RSZ-RAMLSOKBAN

[ltalban k azok, akik a trsak fel irnyul gondoskodsokat megnyilvntjk],

mi lesz azokkal,

akik tovbbmaradnak a RGI LET-TR-RSZBEN

[hogyan lehet a szmukra Szksges Gondoskodsokat biztostani].

 

            A ma hajnalban rzkelt kpben

az ’iskolban’ mr olyan [jonnan rkezett] szervezket lttam tbb helyen,

akik

(1)

nem csupn tmutatsokat adtak a Tovbbhaladsra mr Felkszlt teremtknek,

(2)

hanem akik Lezrtk a Trnek azokat a rszeit,

amelyekbl az ’ottlakk kikltztek’

[a „haszontalann” vlt vagy ms okbl Lezrt Tr-Rszek Visszabontsa

jelenleg Srget s Fontossg azrt,

hogy az „jabb” „jogosulatlan tr-hasznlat” megelzhet legyen],

(3)

s ELKSZTETTK

s

Egytt-a-FLDANYVAL  ’ppen Formljk’

azokat a Szksges [J (!) SPECILIS (!)] Vdelmekkel Megerstett

[Kzssgi s ’szemlyes] TR-Rszeket,

amelyekben az ’iskolban’ marad (a Zszls-Hajban marad) teremtk

meglv Jelenlte Megvhat,

s a lehetsges Irnyban-Tartst is biztostja.

 

       Rszleges megrtsem szerint

mr folyamatban van (!)

az ’iskolban maradk’ Jelenltt

’mindaddig’ Megv s Irnyban-Tart GONDOSKODSOK

[s Gondoskodsokat megnyilvntk]

BERGZTSE

a ’most mg ZRT’ [ELKSZTSBEN lv] ’termekben’

amely ERSEBBEN letet-v s Irnyban-Tart GONDOSKODSOK

az ’iskolban’

[= a ’Zszls-Hajban’ Bergztett Tr s ide Bergztett letek szmra]

addig Szksgesek,

ameddig ez a TR ’odar a kvetkez kikthz’

[az ’iskolban’ maradk szmra

onnan KZVETLEN t nylik

(1) vagy a HDRA,

(2) vagy pedig valamelyik Kivezet-Jrathoz].

 

 
A mai napra:

„Az eredetisg nem azt jelenti, hogy olyat mondunk, amit mg senki nem mondott elttnk, hanem hogy pontosan azt mondjuk, amit mi magunk gondolunk.”

 

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1446580095_03.jpg

 

 

Mit zennek a mai napra a VIRGOK?

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1429532481_48.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

A Palacsints kirly meshez

Kapcsold rsom elrhet ITT

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

 

"A TISZTELET"

a kapcsold rs elrhet ITT

 

LET-V:

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1363641264_01.bmp

SZZ (~"zisz")

SZERZ (~"Ozirisz")

EST

HAJNAL

a kphez kapcsold rs elrhet ITT

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1358523660_70.png

(a Kapcsold rs elrhet ITT)

 

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1363468501_66.jpg

(20121121 -i lejegyzs VI. pontja)

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1362738251_31.jpg

 

"Minden kincs kzl leghatalmasabb a szeretet..."

(a teljes rs elrhet ITT)

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1380365042_09.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

 

Nhny gondolatom az IMKHOZ / FOHSZOKHOZ kapcsoldan

elolvashat ITT

 

Szerintem egy "ima", amely segtett megmenteni a Vilgot:

Michael Jackson: EARTH SONG (a dal meghallgatshoz klikk IDE)

A dalhoz kapcsold rvid rs-rszlet (ITT)

 

Nhny sszegyjttt szp IMA elrhet ITT

 

Imk a 2023. 06. 26. s 07. 26. napja kztti FELAJNLSOS-Munkhoz

(a csaldi s nemzeti sszetartozs megerstsrt - elrhet a kpre kattintva):

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1688343854.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1367097994_21.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1425593505_83.jpg

 

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1425933340_08.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1425934004_05.jpg

a kapcsold rs elrhet  ITT

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1371332612_28.jpg

 

 

 

HMEZTEM:


//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1361388071_21.jpg

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1361388729_68.jpg

Els prblkozsom a gyngyhmzssel (szemvegtok kszlt vele):

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1393677731_06.jpg

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1393677738_39.jpg

 

 

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1315304229_47.jpg

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1360706152_64.jpg

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1351250960_53.jpg

 

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314649776_70.jpg

 

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1363641798_94.jpg

 

ldozni

csak a benned lv s ltalad LT-re hozott Szpsggel

msokat is Szptve s gyaraptva,

Teljes s P Szabad Akaratodbl,

Szabad Akaratodat kinyilvntva,

az rk s Adott l KRISZTUSI Rendnek megfelelen

Lehetsges

s

rdem-es.”

20100525 - Az ldozatrl - Szemelvnyek

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

A hibkrl s a hibzsrl:

A ’hibk’ segtenek ’nem-felejteni’ s ’felejteni’.

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

PIRAMIS - szintn akarok lni

szintn akarok lni,
Minden utam vgigjrni,
Hinni abban, amire vgyom,
S ha hiszek benne kzdeni rte brmilyen ron.

szintn akarok lni,
s csak annyit elrni,
Jkedvem senkit ne bntson,
S ha fj a szvem valamirt, ne nagyon fjjon!

Tled csak annyit akarok krni,
Hogy engedj szintn lni,
szintn, szabadon, szpen,
szintbben, mint ahogy tegnap ltem.

Ne kelljen hazudnom senkinek
s hogyha valamit krdezek
A vlasz igaz legyen!

Szeretnk bzni mindenkiben,
Hinni, hogy nem fordul ellenem,
S nem rul el sosem.

 

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314559859_59.jpg

 

AZ ERD FOHSZA

Vndor, ki elhaladsz mellettem,
Ne emelj rm kezet!
n vagyok tzhelyed melege
hideg tli jszakkon,
n vagyok torncod bartsgos fedele,
melynek rnykba meneklsz a tz nap ell,
s gymlcsm oltja szomjadat.
n vagyok a gerenda, mely hzad tartja,
s n vagyok az asztalod lapja,
az gy, melyben fekszel,
a deszka, amelybl csnakod pted.
n vagyok a hzad ajtaja,
blcsd fja, koporsd fedele.
Vndor, ki elmsz mellettem
hallgasd a krsem:
NE BNTS!

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

NNEP
Az nnepeknek fontos rsze az „emlkezs”, amikor a dics vagy pp a kevsb dics tettekre/meglsekre, az eldkre is emlkeznek, s ezltal egyfajta folytonossg alakul ki (marad meg) az sk, Eldk, a Gykerek irnyba is. Az emlkezs a legtbb esetben ma mg ’int’ plda is lehet arra, hogy mit szksges megvltoztatni, miben szksges vltozni akkor, ha valami yobb s teljesebb let a cl ---
az „nnep” Valdi Lnyege azonban minden esetben a[zon] „Jelen Megerstse, amely elvezet a ’vgyott jvbe’.”
Az nnep ltalban MEGERSTI az let egy olyan rszt/szelett, amely „tovbbvitelre rdemes”, amelyben ELREMUTAT/elrevezet Plda vagy t [Mkds, Er] Van Jelen.

 

(Rszlet a 20110802 - Nitottsg, Nyits... rsbl)

Lblc
 

* Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.