Megismétlem, mert fontos:
AZÉRT SÜRGETŐ és FONTOSSÁG ez,
mert a Közeli-Összekapcsolódások működtetése
a YOSÁG Birodalmán belül
az Élet-Építés ÁLTALÁNOS részében
(az Eredő-nagy-TEREMTŐ VÁLASZTÁSÁBÓL eredően)
a MEGTAPASZTALÁS FŐ IRÁNYA.
20200908 [953.r.] 269. pont (5) [Fontosság a Közeli-Összekapcsolódás AKADÁLYOZÓINAK mielőbbi megszüntetése] - elérhető ITT
20200908 [1345.r.] 358. pont [a Közeli-Összekapcsolódás fontos megtapasztalás a YOSÁGBÓL eredők számára, illetve a FÖLDANYA Közösségében; nem kényszerít a FÖLDANYA Közeli-Összekapcsolódások megformálására (Szabad-Megtapasztalás: TISZTELETEN alapuló ELFOGADÁS, és kölcsönös vonzódás lehet az alapja)] - elérhető ITT
20200908 [1388-1389.r.] 369. pont (1)-(2)-(3) [az Anyagi-Test Alap-Szintjén új önálló belső-teret formált meg a FÖLDANYA a KÖZELEDÉSI-HELYZETEK számára (Előszoba); Közeli-Összekapcsolódások AKADÁLYOZÓINAK megszüntetése Sürgető és Fontosság; Speciálisan-Altatott tér-részek kivezetése az Altatásból> nem korlátozható a YOSÁG Birodalmában a teremtők Szabadsága abban az irányban, kikkel és milyen Közeli-Összekapcsolódást formálnak meg] - elérhető ITT
20200908 [1517.r.] 389. pont (6) [a kiegyensúlyozott közeli-összekapcsolódásban élők ’nagyobb erővel / teljesebben’ képesek megnyilvánulni] - elérhető ITT
20200908 [1585-1586.r.] 396. pont (1) [a közeledésben / közel-lét megtapasztalásában eddig akadályozott teremtők GONDOZÁSA; tapintatos közeledés, a gondoskodónak türelemmel meg kell várnia azt, hogy képes legyen a nehéz helyzetben lévő társ a Szándéka alapján megtenni az első közeledési lépést] - elérhető ITT
20200908 [239.r.] 92. pont [KÖZELI-Összekapcsolódás (a YOSÁGBÓL eredő teremtőkben) se-veled-se-nélküled (a YOSÁGBÓL eredő teremtőkben az élővé válásuk után nagyon gyorsan megformálódik a vágy Közeli-Összekapcsolódás megformálására)] - elérhető ITT
20200908 [427.r.] 148. pont - elérhető ITT
Említettem, hogy a ’majdnem sötét’ ’iskolában’ több ’tanuló-társával’ ment egy tanterem felé a teremtő.
Lehetséges, hogy a tanuló-társak
(1) olyan más teremtők lehettek, akik nagyban hasonló ALAPOZÁSON haladtak végig akkor éppen,
(2) de azt is lehetségesnek tartom, hogy akiket a tanuló-társainak érzékelt a teremtő, azok hozzá közelebb-húzódott segítők lehettek [talán Ellenőrzést végeztek, vagy akár a közelségükkel megerősíthették a Biztonság-Érzetét és Elfogadását… esetleg egyszerűbb Táplálásban is segíthettek: ha a teremtő Elfogadása / Biztonság-érzete működött, akkor képes volt az Anyagi-Teste a FÖLDANYA felől érkező Táplálást befogadni].
Egyedi teremtők akkor vehetnek részt a Táplálási Gondoskodásban, ha a gondozott teremtőt valami akadályozza a FÖLDANYA felől érkező Táplálás befogadásában: (1545-1546.r.) 393. pont (2) – elérhető ITT.
A teremtő (a társaival) bement egy [majdnem sötét, ERŐSEBBEN Takart, ERŐSEBB Védelmet adó] ’tanterembe’, ahol ’fizika’ órára készültek elő.
Valószínűnek tartom, hogy a ’fizika’ megjelölés itt a Tér-Használathoz / élet-vezetéshez tartozó (általános) alap-ismeretek ELLENŐRÉSÉT [akár újjá-építését] jelenthette (ami Szükséges a ’fizikai jelenléthez’) (?).
Bejött egy ’tanár’ a tanterembe. Először a teremtő „tartott attól”, hogy „nem készült fel az órára”, talán félelem is jelzett (érzékelhetővé vált) benne.
A félelem és EL-Fordulás olyan ’jelzések’,
amelyek Szükségessé teszik
a [MEGEMELT Felelősségű]
SPECIÁLIS / KÍMÉLŐ GONDOSKODÁS Megnyilvánítását
[azaz általában MAG Jelenlétét a Gondoskodási-Helyzetben].
Ilyenkor a FÖLDANYA is
Megerősíti az érintett teremtő SPECIÁLIS BELSŐ-MEGTÁMASZTÁSÁT,
és ERŐSEBB Védelmi-Térben berögzítését
[~ a ’külső’ Megtámasztását].
Mivel a képben a ’tanteremben’ majdnem teljesen sötét volt,
ez azt jelenti,
hogy mivel FELTÉTELEZHETŐ VOLT a teremtőben
a félelem / EL-Fordulás megnyilvánulása
[vagy valamilyen Fokozottan-Érzékeny rész / tapasztalat „kiszámíthatatlan megmozdulása”,
esetleg egy erősebb fájdalomban jelző „visszacsengés” megnyilvánulása (?)],
azért már eleve ERŐSEBB Védelmi-Térben Rögzítette be a teremtőt a FÖLDANYA,
és valószínűleg több (?)(!) MAG is Közel Húzódott
(1) a teremtőhöz
és/vagy (2) a Gondoskodási-Helyzethez.
20200908 [1348.r.] 359. pont (2) [MEGTANÍTJA a FÖLDANYA FELISMERNI azt, mikor szükséges a SPECIÁLIS Tudás egy Gondoskodási-Helyzetben Jelenléthez / Megnyilvánuláshoz (néhány ilyen jelleg felsorolása: félelem, EL-Fordulás… stb)] – elérhető ITT
A ’tanár’ nagyon kedves és türelmes volt, minden tanulóhoz odament, és kiosztotta [illetve megmutatta] a ’szükséges felszerelést’ [amire most Szükség lesz], továbbá megmutatta ezek használatát.
Amikor a teremtő látta / megtapasztalta a ’tanár’ kedvességét és segítő-készségét, a korábbi szorongás / félelem [EL-Fordulás, befelé-fordulás, bizalmatlanság] kezdett megszűnni benne.
Mivel a ’tanulók’
olyan ’ÚJ jellemzőkkel is rendelkező Térben / Gondoskodási-Helyzetekben’ lesznek Berögzítve
a ’régi iskolában’ is,
amely Új jellemzőkkel addig még soha nem találkoztak,
ezért a Gondoskodásban résztvevő teremtők számára
az egyik legfontosabb Gondoskodási Feladat
a teremtők megnyugtatása,
a bizonytalanságok / megértési-nehézségek megszüntetése,
a tapintatos közeledés a Biztonság-érzet és a Bizalom / Elfogadás Megtartása / Megerősítése érdekében.
Itt a ’fizika-órán’ olyan ’Új Eszközök’ voltak minden asztalnál, amiket nem ismert a teremtő [nem tudta, hogy mire használhatóak, és nem tudta, hogyan kell ezeket használni].
A ’tanár’ elmagyarázta és nagyon részletesen megmutatta a teremben lévőknek az Új Eszközök használatát, és az útmutatása mellett [már félelem és ellenérzések nélkül] a teremtő is elkezdett ismerkedni az Új Eszközökkel, elkezdte megtanulni ezek használatát.
Az ’Új Eszközöknek’ részben olyan értelme is volt, hogy ameddig „rejtőzködve” [bezáródva] élt a teremtő [és a Személyes-Terét nem tudta a Választásainak megfelelő Tapasztalataival betölteni], nem volt képes ’követni a Változásokat’, bizonyos irányokban nem volt képes ’Megújulni’.
A ’tanár’ ’gyakoroltatta’ a teremtőkkel az Új Eszközök használatát, és amikor az egyik ’tanuló’ figyelmetlenségből hibát vétett, arra a ’tanár’ felhívta a figyelmet, és ’megmutatta’ [akár többször is] az érintett ’tanulónak’, hogy mire figyeljen [mit nem vett észre / mit nem vett figyelembe a hibázása során].
’Most’, amikor a korábbi Ön-Bekorlátozása [és a „Rejtőzködése”] megszüntetésre került,
a teremtő segítséget kap ahhoz, hogy
(1)
MEGISMERJE / MEGÉRTSE
(A)
a bezáródása óta bekövetkezett Változásokat
(B)
és az azóta Megnyílt Új Lehetőségeket
[lehetőséget és teret / segítséget kap ahhoz,
hogy a „lemaradásait” Pótolja],
(2)
és VÁLASZTHASSON
a számára addig el-NEM-érhető
Új Utak / Új Eszközök / Új Irányok közül.
A [1595.r.] 397. pont (1) alpontban (elérhető ITT) írtam arról, hogy az ’iskolában’ lezárásra kerültek / kerülnek azok a ’termek’, amelyekhez tartozó teremtők megkezd(het)ték a HÍDRA való Korábbi Berögzülést.
Említettem abban az írásban, hogy
„…A furcsaság az volt, hogy olyan volt az iskola, mintha éppen valamilyen filmforgatás / színjátszás (?), vagy valamilyen bál vagy buli készülne [tehát valami olyan, ami nem tartozik szükségszerűen egy iskolához]: egyes termek le voltak zárva [azon célból, hogy azokban a „művészek” vagy más „szereplők” / „résztvevők” kapnak majd helyet (?)… vagy azokban a ’szervezők’ (újonnan érkező segítők) (?) lesznek elszállásolva (?)].
(…) Utólagos megértésem szerint a KISEBB Szakasz-Váltás ’TÖBB Hullámban’ való Elindításának ’Engedélyezésére’ (?) is utalhatott ez a kép. [(1) Az egymást követően elinduló ’csoportok’ képe is ezt jelezheti, (2) illetve az, hogy az ’iskola épületében’ még ottmaradtak azok, akik nem készültek fel a ’Korábbi’ Továbblépésre.]
Az ’iskolában’ voltak sokan, akik ezt helyet a rendeltetésének megfelelően használták [tanultak, és így felkészültek a Választásuknak megfelelően a Változ(tat)ásra].
Az ő ’termeiket’ a ’segítők’ már Lezárták / éppen-Lezárják [abból a ’tanulók’ minden fontosat már magukhoz vettek].
Az ’iskolában’ most újonnan (?) ’Berögzült’ ’szervezők / segítők’ útmutatásának megfelelően [a ’segítő’ útmutatásának KÖZVETLEN ÉRZÉKELÉSÉT és MEGÉRTÉSÉT követően (!)] ők a ’számukra kijelölt folyosó-szakaszon gyülekeztek’.
Jelzett az a gondolat, hogy akik most ’Korábban’ Elindulhatnak, ők tudatosan készültek a Változásra, és egymást is segítették ebben a felkészülésben.
Amikor ’mindenki megérkezett’ az ’indulásra várakozó csoporthoz’ és egy pontosan meghatározott módon ’sorba-rendeződtek’ [Ellenőrizték a Jelenlévőket], a ’csoport elindult’.
Említettem, hogy a kép elején azt érzékeltem, hogy az iskolában „valami oda nem illő helyzet van”. „Szerep-játszás” [„színészet”, „filmezés”] vagy valamilyen „szórakoztató” jellegre készülődés volt érzékelhető.
Részleges megértésem az, hogy ez a kép-rész azt érzékeltette, hogy vannak többen olyanok, akik ’itt az iskolában’ nem a tanulással foglalkoztak, hanem „szerep-játszással” és „bulizással” [EL-Távolodtak attól, amit korábban Választottak, attól, aminek a Megtapasztalásához ez a hely eredendően Teret-Adott]… valamikor olyan „tevékenységbe” kezdtek, amely nem tudta közelebb vezetni őket a Választott Irányú Továbblépéshez.
A kép mutatta, hogy
az ’iskolában’
[amelynek egyre több ’terme’ Lezárásra kerül azon okból,
mert a ’teremhez’ tartozó teremtő vagy csoport Felkészült a Továbblépésre]
a ’lemaradottak’
[„szerepet játszók, bulizók”,
akár „ellenállók”]
sem maradnak egyedül:
maradnak velük olyan [újonnan (!) (?) érkezett] ’segítők / szervezők’,
akik Gondozzák őket
[próbálják megóvni őket a „kiszakadástól” és a további EL-Változástól].
(…) Számomra úgy értelmezhető az ’iskolát’ mutató kép, hogy
’maga az iskola’ lehet ’ma’
a ’Zászlós-hajó’
[20200908 (1254-1255-1256.r.) 340. pont (1) – elérhető ITT],
azaz egy olyan [lehetséges Védelemmel megerősített] ÉLET-TÉR,
amely egy pontosan meghatározott módon ’közeledik’
egy olyan ’másik Térhez’ [’ ’kikötőhöz’],
’amelyből’ ’közvetlen út nyílik’
az ÚJ VÉDETT RÉSZ-ÁRAMLÁSOKBA való Berögzüléshez.
’Mindenki’, aki az ’iskolában’ van,
egy bizonyos pillanatban
[= amikor a ’Zászlós-hajó’ ’megérkezik’ és Pontosan-Berögzül egy meghatározott ’kikötőhöz’]
’hozzákapcsolódhat’ ahhoz a ’folyosóhoz / járathoz’,
amely közvetlenül utat nyit a HÍDRA Berögzüléshez
[vagy valamelyik Kivezető (= az Anyagi-Testi Jelenlétet Lezáró) járathoz].
Ez az ’iskola’ [mint ÉLET-TÉR] tehát
’halad a Térben’ egy Előkészített ’kikötőhöz / folyosóhoz’,
[= ’MOST éppen’ egy KISEBB Szakasz-Lezáráshoz]
ahonnan a Választott Irányban mindenki Továbblép
azon a ’folyosón’,
amelyhez képes lesz ’hozzáilleszkedni’.
Akik az ’iskolában’ ’tudatosan és/vagy igyekezettel tanultak’,
és így már most készen állnak ABBAN az Irányban Továbblépni, amelyet Választottak,
azok segítséget kapnak ahhoz,
hogy valamilyen ’járművön’
’KORÁBBAN Berögzülhessenek a már készen lévő Továbbvezető Útjukhoz’,
mint ahogy maga az ’iskola’ a ’kijelölt kikötőhöz’ megérkezne.
(…) MAG-Társammal beszélgetés során jelzett az a helyzet, hogy amennyiben egy teremtő már Felkészült a HÍDRA való KORÁBBI Berögzülésre, önmagában ez nem jelent ’kötelezettséget’ a számára.
Az ilyen teremtő is hozhat olyan Választást, hogy marad továbbra is az iskolában / a Zászlós-Hajón. Ilyenkor ez a teremtő ebben az „akadályozókkal” is „terhelt” ÉLET-TÉR-RÉSZBEN marad továbbra is Berögzülve a ’személyes’ terével [mindaddig, amíg a ’kikötőbe megérkezve’ valamelyik illeszkedő Továbbvezető-útra Berögzül].
Itt az ’iskolában’ valószínűleg az Anyagi-Testében / ’személyes’ terében meglévő EL-Változásait Rendezheti, illetve a még meglévő Bizonytalanságai / Megértési-Nehézségei megszüntetéséhez kaphat segítséget.
Valószínűnek tartom, hogy az ’iskola épületében maradók’ ’kinti tevékenységei’ ’nagyon jelentősen beszűkítésre kerülnek’ [az ÉLET-TÉRNEK a ’személyes’ terükön kívül lévő részeit egyre kevésbé használhatják].
Ez csak feltételezés.
Feltételezem, hogy mivel a KORÁBBI Átvezetést kérők ténylegesen leválnak a RÉGI ÉLET-TÉR-RÉSZRŐL [és addig ők végezték folyamatosan azt a ’Takarítást’ és sok egyéb Tér-Rendezést, amely ’kényelmes (vagy elviselhető) életet biztosított’ másoknak is],
a FÖLDANYA
valószínűleg az ’iskola’ ’még elérhető / használható részében’
olyan erőteljesebb Védelmeket Rögzít be,
amelyek a „jogosulatlan tér-használatot” lehetetlenné teszik amennyire csak ez lehetséges.
Valamelyest talán hasonló helyzetbe kerülnek az ’iskolában maradók’ [a hozzájuk újonnan csatlakozó ’segítőkkel’], mint a fehér könyvben leírt történetben [elérhető ITT]: amikor a hatalmas áradásokat követően a magasabb területekre húzódtak fel a teremtők, ott (teljesen elszakadva / elzárva az addigi életviteltől) önmagukra fókuszálva készültek fel a Továbblépésre [az ÉLET-TÉR addig ismert részéről való teljes leválásra].
(…) 2024.09.23.
Ez volt az első olyan belső-kép, amely arra utalt, hogy ténylegesen ELINDULHAT a KISEBB SZAKASZ-Váltás TÖBB Hullámban való megnyilvánítása: a kép azt mutatta, hogy a Változásra már készen-állóknak nem kell „bevárni” azt, hogy a ’lemaradottak’ és/vagy az „ellenállók” is maradéktalanul Felkészüljenek a ’Továbblépésre’.
Amikor kb tizennégy hónapja először írtam a KISEBB SZAKASZ-Váltás TÖBB Hullámban Lehetséges Megnyilvánításának FONTOLGATÁSÁRÓL,
az egyik fontos SZABÁLYOZANDÓ rész az volt,
hogy amennyiben a Változásra Felkészült teremtők
’KORÁBBAN’ Továbblépnek
és Berögzülnek az ÚJ VÉDETT RÉSZ-ÁRAMLÁSOKBAN
[általában ők azok, akik a társak felé irányuló gondoskodásokat megnyilvánítják],
mi lesz azokkal,
akik továbbmaradnak a RÉGI ÉLET-TÉR-RÉSZBEN
[hogyan lehet a számukra Szükséges Gondoskodásokat biztosítani].
A ma hajnalban érzékelt képben
az ’iskolában’ már olyan [újonnan érkezett] ’szervezőket’ láttam több helyen,
akik
(1)
nem csupán útmutatásokat adtak a Továbbhaladásra már Felkészült teremtőknek,
(2)
hanem akik Lezárták a Térnek azokat a részeit,
amelyekből az ’ottlakók kiköltöztek’
[a „haszontalanná” vált vagy más okból Lezárt Tér-Részek Visszabontása
jelenleg Sürgető és Fontosság azért,
hogy az „újabb” „jogosulatlan tér-használat” megelőzhető legyen],
(3)
és ELŐKÉSZÍTETTÉK
és
Együtt-a-FÖLDANYÁVAL ► ’éppen Formálják’
azokat a Szükséges [ÚJ (!) SPECIÁLIS (!)] Védelmekkel Megerősített
[Közösségi és ’személyes] TÉR-Részeket,
amelyekben az ’iskolában’ maradó (a Zászlós-Hajóban maradó) teremtők
meglévő Jelenléte Megóvható,
és a lehetséges Irányban-Tartást is biztosítja.
Részleges megértésem szerint
már folyamatban van (!)
az ’iskolában maradók’ Jelenlétét
’mindaddig’ Megóvó és Irányban-Tartó GONDOSKODÁSOK
[és Gondoskodásokat megnyilvánítók]
BERÖGZÍTÉSE
a ’most még ZÁRT’ [ELŐKÉSZÍTÉSBEN lévő] ’termekben’,
amely ERŐSEBBEN Életet-Óvó és Irányban-Tartó GONDOSKODÁSOK
az ’iskolában’
[= a ’Zászlós-Hajóban’ Berögzített Tér és ide Berögzített Életek számára]
addig Szükségesek,
ameddig ez a TÉR ’odaér a következő kikötőhöz’
[az ’iskolában’ maradók számára
onnan KÖZVETLEN út nyílik
(1) vagy a HÍDRA,
(2) vagy pedig valamelyik Kivezető-Járathoz].