Megismtlem, mert fontos: 
	
		AZRT SRGET s FONTOSSG ez, 
	
		mert a Kzeli-sszekapcsoldsok mkdtetse 
	
		a YOSG Birodalmn bell 
	
		az let-pts LTALNOS rszben 
	
		(az Ered-nagy-TEREMT VLASZTSBL ereden) 
	
		a MEGTAPASZTALS  F IRNYA.
 F IRNYA.
	
		 
	
		20200908 [953.r.] 269. pont (5) [Fontossg a Kzeli-sszekapcsolds AKADLYOZINAK mielbbi megszntetse] - elrhet ITT
	
		20200908 [1345.r.] 358. pont [a Kzeli-sszekapcsolds fontos megtapasztals a YOSGBL eredk szmra, illetve a FLDANYA Kzssgben; nem knyszert a FLDANYA Kzeli-sszekapcsoldsok megformlsra (Szabad-Megtapasztals: TISZTELETEN alapul ELFOGADS, s klcsns vonzds lehet az alapja)] - elrhet ITT
	
		20200908 [1388-1389.r.] 369. pont (1)-(2)-(3) [az Anyagi-Test Alap-Szintjn j nll bels-teret formlt meg a FLDANYA a KZELEDSI-HELYZETEK szmra (Elszoba); Kzeli-sszekapcsoldsok AKADLYOZINAK megszntetse Srget s Fontossg; Specilisan-Altatott tr-rszek kivezetse az Altatsbl> nem korltozhat a YOSG Birodalmban a teremtk Szabadsga abban az irnyban, kikkel s milyen Kzeli-sszekapcsoldst formlnak meg] - elrhet ITT
	
		20200908 [1517.r.] 389. pont (6) [a kiegyenslyozott kzeli-sszekapcsoldsban lk ’nagyobb ervel / teljesebben’ kpesek megnyilvnulni] - elrhet ITT
	
		20200908 [1585-1586.r.] 396. pont (1) [a kzeledsben / kzel-lt megtapasztalsban eddig akadlyozott teremtk GONDOZSA; tapintatos kzeleds, a gondoskodnak trelemmel meg kell vrnia azt, hogy kpes legyen a nehz helyzetben lv trs a Szndka alapjn megtenni az els kzeledsi lpst] - elrhet ITT
	
		20200908 [239.r.] 92. pont [KZELI-sszekapcsolds (a YOSGBL ered teremtkben) se-veled-se-nlkled (a YOSGBL ered teremtkben az lv vlsuk utn nagyon gyorsan megformldik a vgy Kzeli-sszekapcsolds megformlsra)] - elrhet ITT
	
		20200908 [427.r.] 148. pont - elrhet ITT
	
		 
	
		 
	
		        Emltettem, hogy a ’majdnem stt’ ’iskolban’ tbb ’tanul-trsval’ ment egy tanterem fel a teremt.
	
		         Lehetsges, hogy a tanul-trsak 
	
		(1) olyan ms teremtk lehettek, akik nagyban hasonl ALAPOZSON haladtak vgig akkor ppen,
	
		(2) de azt is lehetsgesnek tartom, hogy akiket a tanul-trsainak rzkelt a teremt, azok hozz kzelebb-hzdott segtk lehettek [taln Ellenrzst vgeztek, vagy akr a kzelsgkkel megersthettk a Biztonsg-rzett s Elfogadst… esetleg egyszerbb Tpllsban is segthettek: ha a teremt Elfogadsa / Biztonsg-rzete mkdtt, akkor kpes volt az Anyagi-Teste a FLDANYA fell rkez Tpllst befogadni].
	
		 
	
		       Egyedi teremtk akkor vehetnek rszt a Tpllsi Gondoskodsban, ha a gondozott teremtt valami akadlyozza a FLDANYA fell rkez Tplls befogadsban: (1545-1546.r.) 393. pont (2) – elrhet ITT.
	
		 
	
		            A teremt (a trsaival) bement egy [majdnem stt, ERSEBBEN Takart, ERSEBB Vdelmet ad] ’tanterembe’, ahol ’fizika’ rra kszltek el.
	
		       Valsznnek tartom, hogy a ’fizika’ megjells itt a Tr-Hasznlathoz / let-vezetshez tartoz (ltalnos) alap-ismeretek ELLENRST [akr jj-ptst] jelenthette (ami Szksges a ’fizikai jelenlthez’) (?).
	
		            Bejtt egy ’tanr’ a tanterembe. Elszr a teremt „tartott attl”, hogy „nem kszlt fel az rra”, taln flelem is jelzett (rzkelhetv vlt) benne. 
	
		 
	
		A flelem s EL-Forduls olyan ’jelzsek’, 
	
		amelyek Szksgess teszik
	
		a [MEGEMELT Felelssg]
	
		SPECILIS / KML GONDOSKODS Megnyilvntst
	
		[azaz ltalban MAG Jelenltt a Gondoskodsi-Helyzetben].
	
		 
	
		Ilyenkor a FLDANYA is
	
		Megersti az rintett teremt SPECILIS BELS-MEGTMASZTST, 
	
		s ERSEBB Vdelmi-Trben bergztst
	
		[~ a ’kls’ Megtmasztst].
	
		 
	
		Mivel a kpben a ’tanteremben’ majdnem teljesen stt volt,
	
		 ez azt jelenti, 
	
		hogy mivel FELTTELEZHET VOLT a teremtben 
	
		a flelem / EL-Forduls megnyilvnulsa
	
		[vagy valamilyen Fokozottan-rzkeny rsz / tapasztalat „kiszmthatatlan megmozdulsa”,
	
		esetleg egy ersebb fjdalomban jelz „visszacsengs” megnyilvnulsa (?)], 
	
		azrt mr eleve ERSEBB Vdelmi-Trben Rgztette be a teremtt a FLDANYA,
	
		s valsznleg tbb (?)(!) MAG is Kzel Hzdott
	
		(1) a teremthz
	
		s/vagy (2) a Gondoskodsi-Helyzethez.
	
		 
	
		20200908 [1348.r.] 359. pont (2) [MEGTANTJA a FLDANYA FELISMERNI azt, mikor szksges a SPECILIS Tuds egy Gondoskodsi-Helyzetben Jelenlthez / Megnyilvnulshoz (nhny ilyen jelleg felsorolsa: flelem, EL-Forduls… stb)] – elrhet ITT
	
		 
	
		            A ’tanr’ nagyon kedves s trelmes volt, minden tanulhoz odament, s kiosztotta [illetve megmutatta] a ’szksges felszerelst’ [amire most Szksg lesz], tovbb megmutatta ezek hasznlatt.
	
		         Amikor a teremt ltta / megtapasztalta a ’tanr’ kedvessgt s segt-kszsgt, a korbbi szorongs / flelem [EL-Forduls, befel-forduls, bizalmatlansg] kezdett megsznni benne.
	
		 
	
		Mivel a ’tanulk’ 
	
		olyan  ’J jellemzkkel is rendelkez Trben / Gondoskodsi-Helyzetekben’ lesznek Bergztve
 ’J jellemzkkel is rendelkez Trben / Gondoskodsi-Helyzetekben’ lesznek Bergztve 
	
		a ’rgi iskolban’ is, 
	
		amely j jellemzkkel addig mg soha nem tallkoztak, 
	
		ezrt a Gondoskodsban rsztvev teremtk szmra 
	
		az egyik legfontosabb Gondoskodsi Feladat
	
		a teremtk megnyugtatsa, 
	
		a bizonytalansgok / megrtsi-nehzsgek megszntetse, 
	
		a tapintatos kzeleds a Biztonsg-rzet s a Bizalom / Elfogads Megtartsa / Megerstse rdekben.
	
		 
	
		            Itt a ’fizika-rn’ olyan  ’j Eszkzk’ voltak minden asztalnl, amiket nem ismert a teremt [nem tudta, hogy mire hasznlhatak, s nem tudta, hogyan kell ezeket hasznlni].
 ’j Eszkzk’ voltak minden asztalnl, amiket nem ismert a teremt [nem tudta, hogy mire hasznlhatak, s nem tudta, hogyan kell ezeket hasznlni].
	
		            A ’tanr’ elmagyarzta s nagyon rszletesen megmutatta a teremben lvknek az j Eszkzk hasznlatt, s az tmutatsa mellett [mr flelem s ellenrzsek nlkl] a teremt is elkezdett ismerkedni az j Eszkzkkel, elkezdte megtanulni ezek hasznlatt.
	
		            Az ’j Eszkzknek’ rszben olyan rtelme is volt, hogy ameddig „rejtzkdve” [bezrdva] lt a teremt [s a Szemlyes-Tert nem tudta a Vlasztsainak megfelel Tapasztalataival betlteni], nem volt kpes ’kvetni a Vltozsokat’, bizonyos irnyokban nem volt kpes ’Megjulni’. 
	
		            A ’tanr’ ’gyakoroltatta’ a teremtkkel az j Eszkzk hasznlatt, s amikor az egyik ’tanul’ figyelmetlensgbl hibt vtett, arra a ’tanr’ felhvta a figyelmet, s ’megmutatta’ [akr tbbszr is] az rintett ’tanulnak’, hogy mire figyeljen [mit nem vett szre / mit nem vett figyelembe a hibzsa sorn].
	
		 
	
		’Most’, amikor a korbbi n-Bekorltozsa [s a „Rejtzkdse”] megszntetsre kerlt, 
	
		a teremt segtsget kap ahhoz, hogy
	
		(1)
	
		MEGISMERJE / MEGRTSE
	
		(A)
	
		a bezrdsa ta bekvetkezett Vltozsokat 
	
		(B)
	
		s az azta Megnylt j Lehetsgeket 
	
		 [lehetsget s teret / segtsget kap ahhoz, 
	
		hogy a „lemaradsait” Ptolja],
	
		(2)
	
		s VLASZTHASSON
	
		a szmra addig el-NEM-rhet 
	
		j Utak / j Eszkzk / j Irnyok kzl.
	
		 
	
		            A [1595.r.] 397. pont (1) alpontban (elrhet ITT) rtam arrl, hogy az ’iskolban’ lezrsra kerltek / kerlnek azok a ’termek’, amelyekhez tartoz teremtk megkezd(het)tk a HDRA val Korbbi Bergzlst.
	
		            Emltettem abban az rsban, hogy
	
		            „…A furcsasg az volt, hogy olyan volt az iskola, mintha ppen valamilyen filmforgats / sznjtszs (?), vagy valamilyen bl vagy buli kszlne [teht valami olyan, ami nem tartozik szksgszeren egy iskolhoz]: egyes termek le voltak zrva [azon clbl, hogy azokban a „mvszek” vagy ms „szereplk” / „rsztvevk” kapnak majd helyet (?)… vagy azokban a ’szervezk’ (jonnan rkez segtk) (?) lesznek elszllsolva (?)].
	
		       (…) Utlagos megrtsem szerint a KISEBB Szakasz-Vlts ’TBB Hullmban’ val Elindtsnak ’Engedlyezsre’ (?) is utalhatott ez a kp. [(1) Az egymst kveten elindul ’csoportok’ kpe is ezt jelezheti, (2) illetve az, hogy az ’iskola pletben’ mg ottmaradtak azok, akik nem kszltek fel a ’Korbbi’ Tovbblpsre.]
	
		 
	
		            Az ’iskolban’ voltak sokan, akik ezt helyet a rendeltetsnek megfelelen hasznltk [tanultak, s gy felkszltek a Vlasztsuknak megfelelen a Vltoz(tat)sra].
	
		      Az  ’termeiket’ a ’segtk’ mr Lezrtk / ppen-Lezrjk [abbl a ’tanulk’ minden fontosat mr magukhoz vettek]. 
	
		        Az ’iskolban’ most jonnan (?) ’Bergzlt’ ’szervezk / segtk’ tmutatsnak megfelelen [a ’segt’ tmutatsnak KZVETLEN RZKELST s MEGRTST kveten (!)] k a ’szmukra kijellt folyos-szakaszon gylekeztek’. 
	
		      Jelzett az a gondolat, hogy akik most ’Korbban’ Elindulhatnak, k tudatosan kszltek a Vltozsra, s egymst is segtettk ebben a felkszlsben. 
	
		       Amikor ’mindenki megrkezett’ az ’indulsra vrakoz csoporthoz’ s egy pontosan meghatrozott mdon ’sorba-rendezdtek’ [Ellenriztk a Jelenlvket], a ’csoport elindult’.
	
		 
	
		            Emltettem, hogy a kp elejn azt rzkeltem, hogy az iskolban „valami oda nem ill helyzet van”. „Szerep-jtszs” [„sznszet”, „filmezs”] vagy valamilyen „szrakoztat” jellegre kszlds volt rzkelhet.
	
		            Rszleges megrtsem az, hogy ez a kp-rsz azt rzkeltette, hogy vannak tbben olyanok, akik ’itt az iskolban’ nem a tanulssal foglalkoztak, hanem „szerep-jtszssal” s „bulizssal” [EL-Tvolodtak attl, amit korbban Vlasztottak, attl, aminek a Megtapasztalshoz ez a hely eredenden Teret-Adott]… valamikor olyan „tevkenysgbe” kezdtek, amely nem tudta kzelebb vezetni ket a Vlasztott Irny Tovbblpshez. 
	
		           A kp mutatta, hogy 
	
		az ’iskolban’ 
	
		[amelynek egyre tbb ’terme’ Lezrsra kerl azon okbl,
	
		 mert a ’teremhez’ tartoz teremt vagy csoport Felkszlt a Tovbblpsre] 
	
		a ’lemaradottak’
	
		[„szerepet jtszk, bulizk”, 
	
		akr „ellenllk”] 
	
		sem maradnak egyedl: 
	
		maradnak velk olyan [jonnan (!) (?) rkezett] ’segtk / szervezk’, 
	
		akik Gondozzk ket
	
		[prbljk megvni ket a „kiszakadstl” s a tovbbi EL-Vltozstl].
	
		 
	
		          (…) Szmomra gy rtelmezhet az ’iskolt’ mutat kp, hogy 
	
		’maga az iskola’ lehet ’ma’ 
	
		a ’Zszls-haj’
	
		[20200908 (1254-1255-1256.r.) 340. pont (1) – elrhet ITT],
	
		azaz egy olyan [lehetsges Vdelemmel megerstett] LET-TR, 
	
		amely egy pontosan meghatrozott mdon ’kzeledik’ 
	
		egy olyan ’msik Trhez’ [’ ’kikthz’], 
	
		’amelybl’ ’kzvetlen t nylik’ 
	
		az J VDETT RSZ-RAMLSOKBA val Bergzlshez.
	
		 
	
		’Mindenki’, aki az ’iskolban’ van, 
	
		egy bizonyos pillanatban 
	
		[= amikor a ’Zszls-haj’ ’megrkezik’ s Pontosan-Bergzl egy meghatrozott ’kikthz’] 
	
		’hozzkapcsoldhat’ ahhoz a ’folyoshoz / jrathoz’, 
	
		amely kzvetlenl utat nyit a HDRA Bergzlshez
	
		[vagy valamelyik Kivezet (= az Anyagi-Testi Jelenltet Lezr) jrathoz].
	
		 
	
		Ez az ’iskola’ [mint LET-TR] teht 
	
		’halad a Trben’ egy Elksztett ’kikthz / folyoshoz’,
	
		[= ’MOST ppen’ egy KISEBB Szakasz-Lezrshoz]
	
		ahonnan a Vlasztott Irnyban mindenki Tovbblp
	
		azon a ’folyosn’, 
	
		amelyhez kpes lesz ’hozzilleszkedni’.
	
		 
	
		Akik az ’iskolban’ ’tudatosan s/vagy igyekezettel tanultak’, 
	
		s gy mr most kszen llnak ABBAN az Irnyban Tovbblpni, amelyet Vlasztottak, 
	
		azok segtsget kapnak ahhoz, 
	
		hogy valamilyen ’jrmvn’ 
	
		’KORBBAN Bergzlhessenek a mr kszen lv Tovbbvezet tjukhoz’, 
	
		mint ahogy maga az ’iskola’ a ’kijellt kikthz’ megrkezne.
	
		 
	
		       (…) MAG-Trsammal beszlgets sorn jelzett az a helyzet, hogy amennyiben egy teremt mr Felkszlt a HDRA val KORBBI Bergzlsre, nmagban ez nem jelent ’ktelezettsget’ a szmra.
	
		       Az ilyen teremt is hozhat olyan Vlasztst, hogy marad tovbbra is az iskolban / a Zszls-Hajn. Ilyenkor ez a teremt ebben az „akadlyozkkal” is „terhelt” LET-TR-RSZBEN marad tovbbra is Bergzlve a ’szemlyes’ tervel [mindaddig, amg a ’kiktbe megrkezve’ valamelyik illeszked Tovbbvezet-tra Bergzl].
	
		        Itt az ’iskolban’ valsznleg az Anyagi-Testben / ’szemlyes’ terben meglv EL-Vltozsait Rendezheti, illetve a mg meglv Bizonytalansgai / Megrtsi-Nehzsgei megszntetshez kaphat segtsget.
	
		            Valsznnek tartom, hogy az ’iskola pletben maradk’ ’kinti tevkenysgei’ ’nagyon jelentsen beszktsre kerlnek’ [az LET-TRNEK a ’szemlyes’ terkn kvl lv rszeit egyre kevsb hasznlhatjk].
	
		            Ez csak felttelezs.
	
		            Felttelezem, hogy mivel a KORBBI tvezetst krk tnylegesen levlnak a RGI LET-TR-RSZRL [s addig k vgeztk folyamatosan azt a ’Takartst’ s sok egyb Tr-Rendezst, amely ’knyelmes (vagy elviselhet) letet biztostott’ msoknak is], 
	
		a FLDANYA 
	
		valsznleg az ’iskola’ ’mg elrhet / hasznlhat rszben’
	
		 olyan erteljesebb Vdelmeket Rgzt be, 
	
		amelyek a „jogosulatlan tr-hasznlatot” lehetetlenn teszik amennyire csak ez lehetsges. 
	
		 
	
		        Valamelyest taln hasonl helyzetbe kerlnek az ’iskolban maradk’ [a hozzjuk jonnan csatlakoz ’segtkkel’], mint a fehr knyvben lert trtnetben [elrhet ITT]: amikor a hatalmas radsokat kveten a magasabb terletekre hzdtak fel a teremtk, ott (teljesen elszakadva / elzrva az addigi letviteltl) nmagukra fkuszlva kszltek fel a Tovbblpsre [az LET-TR addig ismert rszrl val teljes levlsra].
	
		 
	
		(…) 2024.09.23.
	
		            Ez volt az els olyan bels-kp, amely arra utalt, hogy tnylegesen ELINDULHAT a KISEBB SZAKASZ-Vlts TBB Hullmban val megnyilvntsa: a kp azt mutatta, hogy a Vltozsra mr kszen-llknak nem kell „bevrni” azt, hogy a ’lemaradottak’ s/vagy az „ellenllk” is maradktalanul Felkszljenek a ’Tovbblpsre’.
	
		            Amikor kb tizenngy hnapja elszr rtam a KISEBB SZAKASZ-Vlts TBB Hullmban Lehetsges Megnyilvntsnak FONTOLGATSRL, 
	
		az egyik fontos SZABLYOZAND rsz az volt,
	
		hogy amennyiben a Vltozsra Felkszlt teremtk 
	
		’KORBBAN’ Tovbblpnek
	
		s Bergzlnek az J VDETT RSZ-RAMLSOKBAN 
	
		[ltalban k azok, akik a trsak fel irnyul gondoskodsokat megnyilvntjk],
	
		mi lesz azokkal, 
	
		akik tovbbmaradnak a RGI LET-TR-RSZBEN 
	
		[hogyan lehet a szmukra Szksges Gondoskodsokat biztostani].
	
		 
	
		            A ma hajnalban rzkelt kpben 
	
		az ’iskolban’ mr olyan [jonnan rkezett] ’szervezket’ lttam tbb helyen,
	
		akik 
	
		(1)
	
		nem csupn tmutatsokat adtak a Tovbbhaladsra mr Felkszlt teremtknek,
	
		(2)
	
		hanem akik Lezrtk a Trnek azokat a rszeit, 
	
		amelyekbl az ’ottlakk kikltztek’
	
		[a „haszontalann” vlt vagy ms okbl Lezrt Tr-Rszek Visszabontsa 
	
		jelenleg Srget s Fontossg azrt, 
	
		hogy az „jabb” „jogosulatlan tr-hasznlat” megelzhet legyen],
	
		(3)
	
		s ELKSZTETTK
	
		s 
	
		Egytt-a-FLDANYVAL ► ’ppen Formljk’
	
		azokat a Szksges [J (!) SPECILIS (!)] Vdelmekkel Megerstett 
	
		[Kzssgi s ’szemlyes] TR-Rszeket, 
	
		amelyekben az ’iskolban’ marad (a Zszls-Hajban marad) teremtk 
	
		meglv Jelenlte Megvhat, 
	
		s a lehetsges Irnyban-Tartst is biztostja.
	
		 
	
		       Rszleges megrtsem szerint 
	
		mr folyamatban van (!) 
	
		az ’iskolban maradk’ Jelenltt 
	
		’mindaddig’ Megv s Irnyban-Tart GONDOSKODSOK 
	
		[s Gondoskodsokat megnyilvntk] 
	
		BERGZTSE 
	
		a ’most mg ZRT’ [ELKSZTSBEN lv] ’termekben’, 
	
		amely ERSEBBEN letet-v s Irnyban-Tart GONDOSKODSOK 
	
		az ’iskolban’ 
	
		[= a ’Zszls-Hajban’ Bergztett Tr s ide Bergztett letek szmra] 
	
		addig Szksgesek, 
	
		ameddig ez a TR ’odar a kvetkez kikthz’ 
	
		[az ’iskolban’ maradk szmra 
	
		onnan KZVETLEN t nylik 
	
		(1) vagy a HDRA, 
	
		(2) vagy pedig valamelyik Kivezet-Jrathoz].