omah
omah

"A VÁLTOZÁS egy dologgal mindig megjutalmaz bennünket:
a
FEJLŐDÉS lehetőségével/ajándékával."

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1573661916_40.jpg

Köszöntelek a honlapomon

 "...A lejegyzések mások számára is elérhetővé tételével a magam lehetőségeihez mérten igyekeztem hozzájárulni ahhoz, hogy mások is ráismerjenek [1] a saját [önnön lényükben adott] teremtő-erőikre és [2] azokra a [Jelen Változási folyamatában] kiemelkedő fontossággal bíró FÖLD-ERŐKRE (valamint LÉTEZÉS-beli ERŐKRE)amelyek Választott Útjukon / a[z összecsendülésen alapuló] Jelenlétükben MEGTARTJÁK és MEGERŐSÍTIK / MEGERŐSÍTHETIK a FÖLD Természetes Létezőit..."

B. Kovács Judit 

 < Jelenlegi  Főoldal  > 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1423982098_11.jpg

 

  Elérhetőség, Kapcsolat:

(elérhető a borítékra kattintva)

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/logo_1356297758.JPG

 

"Embernek lenni!
Csak embernek, semmi egyébnek,
De annak egésznek, épnek,

Föld-szülte földnek
És Isten-lehelte szépnek."

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1334360786_22.jpg


 

"Azért vagyunk a világon, hogy az velünk szebb és jobb legyen, mint amilyen nélkülünk lenne."


//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1430983395_36.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1354470633_21.jpg

 

    KÖNYVEIM   

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/tn_1314621197_89.jpg

 

  'szemezgetés' az írásaimból:

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1425938500_59.jpg

(folyamatosan bővítem ezt a válogatást)

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1442260559_30.jpg

 
ÍRÁSAIM
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

"ELEGET KÍVÁNOK NEKED!"

"Elegendő napsütést kívánok számodra, hogy jókedved legyen, bármilyen szürkének is tűnnek napjaid.
Elegendő esőt kívánok neked, hogy még jobban megbecsüld a napot.
Elegendő boldogságot kívánok neked, hogy szellemed élő és örökké tartó legyen.
Elegendő fájdalmat kívánok neked, hogy még az élet legkisebb örömei is nagyobbnak tűnjenek.
Elegendő nyereséget kívánok neked, hogy vágyaidat kielégítse.
Elegendő veszteséget kívánok neked, hogy még jobban megbecsüld mindazt, amid van.
Elegendő köszöntést kívánok neked, hogy felkészítsen a végső búcsúra." (Folytatás ITT)

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1356821819_77.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

Sík Sándor - Ember
"Embernek lenni!
Csak embernek, semmi egyébnek,
De annak egésznek, épnek,
Föld-szülte földnek
És Isten-lehelte szépnek."

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1431163616_51.jpeg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

 

 

Hímeztem:

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1315572752_54.jpg

 

 

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1442167364_27.jpg

 

2011.0728 – Szemelvények – Önkifejezés III.:

Nagyon fontos, hogy azokban a helyzetekben,

amelyekben „mások támogatójává vagy segítőjévé” válunk,

TELJESEN ŐSZINTÉK, IGAZAK legyünk.

A „segítő szándék” „tiszta” legyen,

vagyis tisztán SZERETETBŐL legyen jelen (’se több se kevesebb’),

magunkat a „yobbítás” és önzetlen segítségadás szándéka vezesse

[ne kívánjuk a másikat ’befolyásolni’ vagy ’vezetni’, ne ’értékeljük’ vagy ítéljük meg stb].

 

Ha „hívást” érzünk egy helyzetbe, amelyben segítően nyilvánul(hat)nánk meg,

 

akkor teljes figyelemmel” [teljes odafigyeléssel] forduljunk a „helyzet” és a helyzetben „jelenlévők” felé is.

Legyünk „nyitottak”, hogy megérthessük azt, amit a helyzet mutat –

és ezáltal is azt tudjuk nyújtani,

ami az adott helyzetben „tőlünk telhetően is a leg-yobb”

és az „érintett számára is legmegfelelőbb”.

 

Fontos, hogy IGAZAK legyünk teljes egészében:

ne találjunk ki valótlan, általunk meg nem élt ’példákat’, mert már ez is ’ferdítés’.

Olyat mondjunk és tegyünk, amit mi VALÓBAN megtapasztaltunk,

és ami ezáltal a ’magunk tapasztalata/tudása’

[’erre tudunk Építeni, ebből tudunk biztonsággal Építkezni/Építeni’].

 

Ne „szépítsünk”, és közben ne legyünk bántóak sem

(ugyanis a ’bántás’ érzékelésekor bezárul vagy beszűkül a „szív”, és így legtöbbször nem tud célt érni a segítség).

 

 

"Egy szó is lehet locsogás, s ezer oldal maga a tömörség.”

(Abody Béla)

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1355180164_57.jpg

„A madarak nyelve nagyon régen kialakult, és más, ősi beszédmódokhoz hasonlóan tömör, kihagyásos beszéd: keveset mondanak, de ezzel sokat fejeznek ki és sokat megértenek belőle.”

(Gilbert White)

 

 

ÍRÁSOK 2020 szeptember 8 (82) 1608-1627
ÍRÁSOK 2020 szeptember 8 (82) 1608-1627 : 20200908 - Formálódó ÚJ MEGTARTÓI-GONDOSKODÁSOKRÓL (1620.r.)

20200908 - Formálódó ÚJ MEGTARTÓI-GONDOSKODÁSOKRÓL (1620.r.)


Az írás 1619. része elérhető ITT

 

Megismétlem, mert fontos:

AZÉRT SÜRGETŐ és FONTOSSÁG ez,

mert a Közeli-Összekapcsolódások működtetése

a YOSÁG Birodalmán belül

az Élet-Építés ÁLTALÁNOS részében

(az Eredő-nagy-TEREMTŐ VÁLASZTÁSÁBÓL eredően)

a MEGTAPASZTALÁS   IRÁNYA.

 

20200908 [953.r.] 269. pont (5) [Fontosság a Közeli-Összekapcsolódás AKADÁLYOZÓINAK mielőbbi megszüntetése] - elérhető ITT

20200908 [1345.r.] 358. pont [a Közeli-Összekapcsolódás fontos megtapasztalás a YOSÁGBÓL eredők számára, illetve a FÖLDANYA Közösségében; nem kényszerít a FÖLDANYA Közeli-Összekapcsolódások megformálására (Szabad-Megtapasztalás: TISZTELETEN alapuló ELFOGADÁS, és kölcsönös vonzódás lehet az alapja)] - elérhető ITT

20200908 [1388-1389.r.] 369. pont (1)-(2)-(3) [az Anyagi-Test Alap-Szintjén új önálló belső-teret formált meg a FÖLDANYA a KÖZELEDÉSI-HELYZETEK számára (Előszoba); Közeli-Összekapcsolódások AKADÁLYOZÓINAK megszüntetése Sürgető és Fontosság; Speciálisan-Altatott tér-részek kivezetése az Altatásból> nem korlátozható a YOSÁG Birodalmában a teremtők Szabadsága abban az irányban, kikkel és milyen Közeli-Összekapcsolódást formálnak meg] - elérhető ITT

20200908 [1517.r.] 389. pont (6) [a kiegyensúlyozott közeli-összekapcsolódásban élők ’nagyobb erővel / teljesebben’ képesek megnyilvánulni] - elérhető ITT

20200908 [1585-1586.r.] 396. pont (1) [a közeledésben / közel-lét megtapasztalásában eddig akadályozott teremtők GONDOZÁSA; tapintatos közeledés, a gondoskodónak türelemmel meg kell várnia azt, hogy képes legyen a nehéz helyzetben lévő társ a Szándéka alapján megtenni az első közeledési lépést] - elérhető ITT

20200908 [239.r.] 92. pont [KÖZELI-Összekapcsolódás (a YOSÁGBÓL eredő teremtőkben) se-veled-se-nélküled (a YOSÁGBÓL eredő teremtőkben az élővé válásuk után nagyon gyorsan megformálódik a vágy Közeli-Összekapcsolódás megformálására)] - elérhető ITT

20200908 [427.r.] 148. pont - elérhető ITT

 

 

        Említettem, hogy a ’majdnem sötét’ ’iskolában’ több ’tanuló-társával’ ment egy tanterem felé a teremtő.

         Lehetséges, hogy a tanuló-társak

(1) olyan más teremtők lehettek, akik nagyban hasonló ALAPOZÁSON haladtak végig akkor éppen,

(2) de azt is lehetségesnek tartom, hogy akiket a tanuló-társainak érzékelt a teremtő, azok hozzá közelebb-húzódott segítők lehettek [talán Ellenőrzést végeztek, vagy akár a közelségükkel megerősíthették a Biztonság-Érzetét és Elfogadását… esetleg egyszerűbb Táplálásban is segíthettek: ha a teremtő Elfogadása / Biztonság-érzete működött, akkor képes volt az Anyagi-Teste a FÖLDANYA felől érkező Táplálást befogadni].

 

       Egyedi teremtők akkor vehetnek részt a Táplálási Gondoskodásban, ha a gondozott teremtőt valami akadályozza a FÖLDANYA felől érkező Táplálás befogadásában: (1545-1546.r.) 393. pont (2)elérhető ITT.

 

            A teremtő (a társaival) bement egy [majdnem sötét, ERŐSEBBEN Takart, ERŐSEBB Védelmet adó] ’tanterembe’, ahol ’fizika’ órára készültek elő.

       Valószínűnek tartom, hogy a ’fizika’ megjelölés itt a Tér-Használathoz / élet-vezetéshez tartozó (általános) alap-ismeretek ELLENŐRÉSÉT [akár újjá-építését] jelenthette (ami Szükséges a ’fizikai jelenléthez’) (?).

            Bejött egy ’tanár’ a tanterembe. Először a teremtő „tartott attól”, hogy „nem készült fel az órára”, talán félelem is jelzett (érzékelhetővé vált) benne.

 

A félelem és EL-Fordulás olyan ’jelzések’,

amelyek Szükségessé teszik

a [MEGEMELT Felelősségű]

SPECIÁLIS / KÍMÉLŐ GONDOSKODÁS Megnyilvánítását

[azaz általában MAG Jelenlétét a Gondoskodási-Helyzetben].

 

Ilyenkor a FÖLDANYA is

Megerősíti az érintett teremtő SPECIÁLIS BELSŐ-MEGTÁMASZTÁSÁT,

és ERŐSEBB Védelmi-Térben berögzítését

[~ a ’külső’ Megtámasztását].

 

Mivel a képben a ’tanteremben’ majdnem teljesen sötét volt,

 ez azt jelenti,

hogy mivel FELTÉTELEZHETŐ VOLT a teremtőben

a félelem / EL-Fordulás megnyilvánulása

[vagy valamilyen Fokozottan-Érzékeny rész / tapasztalat „kiszámíthatatlan megmozdulása”,

esetleg egy erősebb fájdalomban jelző „visszacsengés” megnyilvánulása (?)],

azért már eleve ERŐSEBB Védelmi-Térben Rögzítette be a teremtőt a FÖLDANYA,

és valószínűleg több (?)(!) MAG is Közel Húzódott

(1) a teremtőhöz

és/vagy (2) a Gondoskodási-Helyzethez.

 

20200908 [1348.r.] 359. pont (2) [MEGTANÍTJA a FÖLDANYA FELISMERNI azt, mikor szükséges a SPECIÁLIS Tudás egy Gondoskodási-Helyzetben Jelenléthez / Megnyilvánuláshoz (néhány ilyen jelleg felsorolása: félelem, EL-Fordulás… stb)] – elérhető ITT

 

            A ’tanár’ nagyon kedves és türelmes volt, minden tanulóhoz odament, és kiosztotta [illetve megmutatta] a ’szükséges felszerelést’ [amire most Szükség lesz], továbbá megmutatta ezek használatát.

         Amikor a teremtő látta / megtapasztalta a ’tanár’ kedvességét és segítő-készségét, a korábbi szorongás / félelem [EL-Fordulás, befelé-fordulás, bizalmatlanság] kezdett megszűnni benne.

 

Mivel a ’tanulók’

olyan  ÚJ jellemzőkkel is rendelkező Térben / Gondoskodási-Helyzetekben’ lesznek Berögzítve

a ’régi iskolában’ is,

amely Új jellemzőkkel addig még soha nem találkoztak,

ezért a Gondoskodásban résztvevő teremtők számára

az egyik legfontosabb Gondoskodási Feladat

a teremtők megnyugtatása,

a bizonytalanságok / megértési-nehézségek megszüntetése,

a tapintatos közeledés a Biztonság-érzet és a Bizalom / Elfogadás Megtartása / Megerősítése érdekében.

 

            Itt a ’fizika-órán’ olyan  Új Eszközök voltak minden asztalnál, amiket nem ismert a teremtő [nem tudta, hogy mire használhatóak, és nem tudta, hogyan kell ezeket használni].

            A ’tanár’ elmagyarázta és nagyon részletesen megmutatta a teremben lévőknek az Új Eszközök használatát, és az útmutatása mellett [már félelem és ellenérzések nélkül] a teremtő is elkezdett ismerkedni az Új Eszközökkel, elkezdte megtanulni ezek használatát.

            Az ’Új Eszközöknek’ részben olyan értelme is volt, hogy ameddig „rejtőzködve” [bezáródva] élt a teremtő [és a Személyes-Terét nem tudta a Választásainak megfelelő Tapasztalataival betölteni], nem volt képes ’követni a Változásokat’, bizonyos irányokban nem volt képes ’Megújulni’.

            A ’tanár’ ’gyakoroltatta’ a teremtőkkel az Új Eszközök használatát, és amikor az egyik ’tanuló’ figyelmetlenségből hibát vétett, arra a ’tanár’ felhívta a figyelmet, és ’megmutatta’ [akár többször is] az érintett ’tanulónak’, hogy mire figyeljen [mit nem vett észre / mit nem vett figyelembe a hibázása során].

 

’Most’, amikor a korábbi Ön-Bekorlátozása [és a „Rejtőzködése”] megszüntetésre került,

a teremtő segítséget kap ahhoz, hogy

(1)

MEGISMERJE / MEGÉRTSE

(A)

a bezáródása óta bekövetkezett Változásokat

(B)

és az azóta Megnyílt Új Lehetőségeket

 [lehetőséget és teret / segítséget kap ahhoz,

hogy a „lemaradásait” Pótolja],

(2)

és VÁLASZTHASSON

a számára addig el-NEM-érhető

Új Utak / Új Eszközök / Új Irányok közül.

 

            A [1595.r.] 397. pont (1) alpontban (elérhető ITT) írtam arról, hogy az ’iskolában’ lezárásra kerültek / kerülnek azok a ’termek’, amelyekhez tartozó teremtők megkezd(het)ték a HÍDRA való Korábbi Berögzülést.

            Említettem abban az írásban, hogy

            „…A furcsaság az volt, hogy olyan volt az iskola, mintha éppen valamilyen filmforgatás / színjátszás (?), vagy valamilyen bál vagy buli készülne [tehát valami olyan, ami nem tartozik szükségszerűen egy iskolához]: egyes termek le voltak zárva [azon célból, hogy azokban a „művészek” vagy más „szereplők” / „résztvevők” kapnak majd helyet (?)… vagy azokban a ’szervezők’ (újonnan érkező segítők) (?) lesznek elszállásolva (?)].

       (…) Utólagos megértésem szerint a KISEBB Szakasz-Váltás TÖBB Hullámban való Elindításának ’Engedélyezésére’ (?) is utalhatott ez a kép. [(1) Az egymást követően elinduló ’csoportok’ képe is ezt jelezheti, (2) illetve az, hogy az ’iskola épületében’ még ottmaradtak azok, akik nem készültek fel a ’Korábbi’ Továbblépésre.]

 

            Az ’iskolában’ voltak sokan, akik ezt helyet a rendeltetésének megfelelően használták [tanultak, és így felkészültek a Választásuknak megfelelően a Változ(tat)ásra].

      Az ő ’termeiket’ a ’segítők’ már Lezárták / éppen-Lezárják [abból a ’tanulók’ minden fontosat már magukhoz vettek].

        Az ’iskolában’ most újonnan (?) ’Berögzült’ ’szervezők / segítők’ útmutatásának megfelelően [a ’segítő’ útmutatásának KÖZVETLEN ÉRZÉKELÉSÉT és MEGÉRTÉSÉT követően (!)] ők a ’számukra kijelölt folyosó-szakaszon gyülekeztek’.

      Jelzett az a gondolat, hogy akik most ’Korábban’ Elindulhatnak, ők tudatosan készültek a Változásra, és egymást is segítették ebben a felkészülésben.

       Amikor ’mindenki megérkezett’ az ’indulásra várakozó csoporthoz’ és egy pontosan meghatározott módon ’sorba-rendeződtek’ [Ellenőrizték a Jelenlévőket], a ’csoport elindult’.

 

            Említettem, hogy a kép elején azt érzékeltem, hogy az iskolában „valami oda nem illő helyzet van”. „Szerep-játszás” [„színészet”, „filmezés”] vagy valamilyen „szórakoztató” jellegre készülődés volt érzékelhető.

            Részleges megértésem az, hogy ez a kép-rész azt érzékeltette, hogy vannak többen olyanok, akik ’itt az iskolában’ nem a tanulással foglalkoztak, hanem „szerep-játszással” és „bulizással” [EL-Távolodtak attól, amit korábban Választottak, attól, aminek a Megtapasztalásához ez a hely eredendően Teret-Adott]… valamikor olyan „tevékenységbe” kezdtek, amely nem tudta közelebb vezetni őket a Választott Irányú Továbblépéshez.

           A kép mutatta, hogy

az ’iskolában’

[amelynek egyre több ’terme’ Lezárásra kerül azon okból,

 mert a ’teremhez’ tartozó teremtő vagy csoport Felkészült a Továbblépésre]

a ’lemaradottak’

[„szerepet játszók, bulizók”,

akár „ellenállók”]

sem maradnak egyedül:

maradnak velük olyan [újonnan (!) (?) érkezett] ’segítők / szervezők’,

akik Gondozzák őket

[próbálják megóvni őket a „kiszakadástól” és a további EL-Változástól].

 

          (…) Számomra úgy értelmezhető az ’iskolát’ mutató kép, hogy

’maga az iskola’ lehet ’ma’

a ’Zászlós-hajó’

[20200908 (1254-1255-1256.r.) 340. pont (1)elérhető ITT],

azaz egy olyan [lehetséges Védelemmel megerősített] ÉLET-TÉR,

amely egy pontosan meghatározott módon ’közeledik’

egy olyan ’másik Térhez’ [’ ’kikötőhöz’],

’amelyből’ ’közvetlen út nyílik’

az ÚJ VÉDETT RÉSZ-ÁRAMLÁSOKBA való Berögzüléshez.

 

’Mindenki’, aki az ’iskolában’ van,

egy bizonyos pillanatban

[= amikor a ’Zászlós-hajó’ ’megérkezik’ és Pontosan-Berögzül egy meghatározott ’kikötőhöz’]

’hozzákapcsolódhat’ ahhoz a ’folyosóhoz / járathoz’,

amely közvetlenül utat nyit a HÍDRA Berögzüléshez

[vagy valamelyik Kivezető (= az Anyagi-Testi Jelenlétet Lezáró) járathoz].

 

Ez az ’iskola’ [mint ÉLET-TÉR] tehát

’halad a Térben’ egy Előkészített ’kikötőhöz / folyosóhoz’,

[= ’MOST éppen’ egy KISEBB Szakasz-Lezáráshoz]

ahonnan a Választott Irányban mindenki Továbblép

azon a ’folyosón’,

amelyhez képes lesz ’hozzáilleszkedni’.

 

Akik az ’iskolában’ ’tudatosan és/vagy igyekezettel tanultak’,

és így már most készen állnak ABBAN az Irányban Továbblépni, amelyet Választottak,

azok segítséget kapnak ahhoz,

hogy valamilyen ’járművön’

KORÁBBAN Berögzülhessenek a már készen lévő Továbbvezető Útjukhoz’,

mint ahogy maga az ’iskola’ a ’kijelölt kikötőhöz’ megérkezne.

 

       (…) MAG-Társammal beszélgetés során jelzett az a helyzet, hogy amennyiben egy teremtő már Felkészült a HÍDRA való KORÁBBI Berögzülésre, önmagában ez nem jelent ’kötelezettséget’ a számára.

       Az ilyen teremtő is hozhat olyan Választást, hogy marad továbbra is az iskolában / a Zászlós-Hajón. Ilyenkor ez a teremtő ebben az „akadályozókkal” is „terhelt” ÉLET-TÉR-RÉSZBEN marad továbbra is Berögzülve a ’személyes’ terével [mindaddig, amíg a ’kikötőbe megérkezve’ valamelyik illeszkedő Továbbvezető-útra Berögzül].

        Itt az ’iskolában’ valószínűleg az Anyagi-Testében / ’személyes’ terében meglévő EL-Változásait Rendezheti, illetve a még meglévő Bizonytalanságai / Megértési-Nehézségei megszüntetéséhez kaphat segítséget.

            Valószínűnek tartom, hogy az ’iskola épületében maradók’ ’kinti tevékenységei’ ’nagyon jelentősen beszűkítésre kerülnek’ [az ÉLET-TÉRNEK a ’személyes’ terükön kívül lévő részeit egyre kevésbé használhatják].

            Ez csak feltételezés.

            Feltételezem, hogy mivel a KORÁBBI Átvezetést kérők ténylegesen leválnak a RÉGI ÉLET-TÉR-RÉSZRŐL [és addig ők végezték folyamatosan azt a ’Takarítást’ és sok egyéb Tér-Rendezést, amely ’kényelmes (vagy elviselhető) életet biztosított’ másoknak is],

a FÖLDANYA

valószínűleg az ’iskola’ ’még elérhető / használható részében’

 olyan erőteljesebb Védelmeket Rögzít be,

amelyek a „jogosulatlan tér-használatot” lehetetlenné teszik amennyire csak ez lehetséges.

 

        Valamelyest talán hasonló helyzetbe kerülnek az ’iskolában maradók’ [a hozzájuk újonnan csatlakozó ’segítőkkel’], mint a fehér könyvben leírt történetben [elérhető ITT]: amikor a hatalmas áradásokat követően a magasabb területekre húzódtak fel a teremtők, ott (teljesen elszakadva / elzárva az addigi életviteltől) önmagukra fókuszálva készültek fel a Továbblépésre [az ÉLET-TÉR addig ismert részéről való teljes leválásra].

 

(…) 2024.09.23.

            Ez volt az első olyan belső-kép, amely arra utalt, hogy ténylegesen ELINDULHAT a KISEBB SZAKASZ-Váltás TÖBB Hullámban való megnyilvánítása: a kép azt mutatta, hogy a Változásra már készen-állóknak nem kell „bevárni” azt, hogy a ’lemaradottak’ és/vagy az „ellenállók” is maradéktalanul Felkészüljenek a ’Továbblépésre’.

            Amikor kb tizennégy hónapja először írtam a KISEBB SZAKASZ-Váltás TÖBB Hullámban Lehetséges Megnyilvánításának FONTOLGATÁSÁRÓL,

az egyik fontos SZABÁLYOZANDÓ rész az volt,

hogy amennyiben a Változásra Felkészült teremtők

’KORÁBBAN’ Továbblépnek

és Berögzülnek az ÚJ VÉDETT RÉSZ-ÁRAMLÁSOKBAN

[általában ők azok, akik a társak felé irányuló gondoskodásokat megnyilvánítják],

mi lesz azokkal,

akik továbbmaradnak a RÉGI ÉLET-TÉR-RÉSZBEN

[hogyan lehet a számukra Szükséges Gondoskodásokat biztosítani].

 

            A ma hajnalban érzékelt képben

az ’iskolában’ már olyan [újonnan érkezett] szervezőket láttam több helyen,

akik

(1)

nem csupán útmutatásokat adtak a Továbbhaladásra már Felkészült teremtőknek,

(2)

hanem akik Lezárták a Térnek azokat a részeit,

amelyekből az ’ottlakók kiköltöztek’

[a „haszontalanná” vált vagy más okból Lezárt Tér-Részek Visszabontása

jelenleg Sürgető és Fontosság azért,

hogy az „újabb” „jogosulatlan tér-használat” megelőzhető legyen],

(3)

és ELŐKÉSZÍTETTÉK

és

Együtt-a-FÖLDANYÁVAL  ’éppen Formálják’

azokat a Szükséges [ÚJ (!) SPECIÁLIS (!)] Védelmekkel Megerősített

[Közösségi és ’személyes] TÉR-Részeket,

amelyekben az ’iskolában’ maradó (a Zászlós-Hajóban maradó) teremtők

meglévő Jelenléte Megóvható,

és a lehetséges Irányban-Tartást is biztosítja.

 

       Részleges megértésem szerint

már folyamatban van (!)

az ’iskolában maradók’ Jelenlétét

’mindaddig’ Megóvó és Irányban-Tartó GONDOSKODÁSOK

[és Gondoskodásokat megnyilvánítók]

BERÖGZÍTÉSE

a ’most még ZÁRT’ [ELŐKÉSZÍTÉSBEN lévő] ’termekben’

amely ERŐSEBBEN Életet-Óvó és Irányban-Tartó GONDOSKODÁSOK

az ’iskolában’

[= a ’Zászlós-Hajóban’ Berögzített Tér és ide Berögzített Életek számára]

addig Szükségesek,

ameddig ez a TÉR ’odaér a következő kikötőhöz’

[az ’iskolában’ maradók számára

onnan KÖZVETLEN út nyílik

(1) vagy a HÍDRA,

(2) vagy pedig valamelyik Kivezető-Járathoz].

 

 
A mai napra:

„Bármi, amiről nem tudsz lemondani, mikor az már nem hasznos számodra többé, hatalmába kerít téged, és ebben a materialista korban óriási számban vannak tulajdonuk rabjai.”

 

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1395949236_73.jpg

 

 

Mit üzennek a mai napra a VIRÁGOK?

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1429532481_48.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

A Palacsintás király meséhez

Kapcsolódó írásom elérhető ITT

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

 

"A TISZTELET"

a kapcsolódó írás elérhető ITT

 

ÉLET-ÍV:

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1363641264_01.bmp

SZŰZ (~"Ízisz")

SZERZŐ (~"Ozirisz")

EST

HAJNAL

a képhez kapcsolódó írás elérhető ITT

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1358523660_70.png

(a Kapcsolódó írás elérhető ITT)

 

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1363468501_66.jpg

(20121121 -i lejegyzés VI. pontja)

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1362738251_31.jpg

 

"Minden kincs közül leghatalmasabb a szeretet..."

(a teljes írás elérhető ITT)

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1380365042_09.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

 

Néhány gondolatom az IMÁKHOZ / FOHÁSZOKHOZ kapcsolódóan

elolvasható ITT

 

Szerintem egy "ima", amely segített megmenteni a Világot:

Michael Jackson: EARTH SONG (a dal meghallgatásához klikk IDE)

A dalhoz kapcsolódó rövid írás-részlet (ITT)

 

Néhány összegyűjtött szép IMA elérhető ITT

 

Imák a 2023. 06. 26. és 07. 26. napja közötti FELAJÁNLÁSOS-Munkához

(a családi és nemzeti összetartozás megerősítéséért - elérhető a képre kattintva):

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1688343854.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1367097994_21.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1425593505_83.jpg

 

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1425933340_08.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1425934004_05.jpg

a kapcsolódó írás elérhető  ITT

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1371332612_28.jpg

 

 

 

HÍMEZTEM:


//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1361388071_21.jpg

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1361388729_68.jpg

Első próbálkozásom a gyöngyhímzéssel (szemüvegtok készült vele):

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1393677731_06.jpg

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1393677738_39.jpg

 

 

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1315304229_47.jpg

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1360706152_64.jpg

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1351250960_53.jpg

 

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314649776_70.jpg

 

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1363641798_94.jpg

 

Áldozni

csak a benned lévő és általad LÉT-re hozott Szépséggel

másokat is SzÉpítve és gyarapítva,

Teljes és ÉP Szabad Akaratodból,

Szabad Akaratodat kinyilvánítva,

az Örök és Adott Élő KRISZTUSI Rendnek megfelelően

Lehetséges

és

Érdem-es.”

20100525 - Az Áldozatról - Szemelvények

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

A hibákról és a hibázásról:

A ’hibák’ segítenek ’nem-felejteni’ és ’felejteni’.

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

PIRAMIS - Őszintén akarok élni

Őszintén akarok élni,
Minden utam végigjárni,
Hinni abban, amire vágyom,
S ha hiszek benne küzdeni érte bármilyen áron.

Őszintén akarok élni,
És csak annyit elérni,
Jókedvem senkit ne bántson,
S ha fáj a szívem valamiért, ne nagyon fájjon!

Tőled csak annyit akarok kérni,
Hogy engedj őszintén élni,
Őszintén, szabadon, szépen,
Őszintébben, mint ahogy tegnap éltem.

Ne kelljen hazudnom senkinek
És hogyha valamit kérdezek
A válasz igaz legyen!

Szeretnék bízni mindenkiben,
Hinni, hogy nem fordul ellenem,
S nem árul el sosem.

 

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314559859_59.jpg

 

AZ ERDŐ FOHÁSZA

Vándor, ki elhaladsz mellettem,
Ne emelj rám kezet!
Én vagyok tűzhelyed melege
hideg téli éjszakákon,
én vagyok tornácod barátságos fedele,
melynek árnyékába menekülsz a tűző nap elől,
és gyümölcsöm oltja szomjadat.
Én vagyok a gerenda, mely házad tartja,
és én vagyok az asztalod lapja,
az ágy, melyben fekszel,
a deszka, amelyből csónakod építed.
Én vagyok a házad ajtaja,
bölcsőd fája, koporsód fedele.
Vándor, ki elmész mellettem
hallgasd a kérésem:
NE BÁNTS!

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

ÜNNEP
Az Ünnepeknek fontos része az „emlékezés”, amikor a dicső vagy épp a kevésbé dicső tettekre/megélésekre, az elődökre is emlékeznek, és ezáltal egyfajta folytonosság alakul ki (marad meg) az Ősök, Elődök, a Gyökerek irányába is. Az emlékezés a legtöbb esetben ma még ’intő’ példa is lehet arra, hogy mit szükséges megváltoztatni, miben szükséges változni akkor, ha valami yobb és teljesebb Élet a cél ---
az „Ünnep” Valódi Lényege azonban minden esetben a[zon] „Jelen Megerősítése, amely elvezet a ’vágyott jövőbe’.”
Az Ünnep általában MEGERŐSÍTI az Élet egy olyan részét/szeletét, amely „továbbvitelre érdemes”, amelyben ELŐREMUTATÓ/előrevezető Példa vagy Út [Működés, Erő] Van Jelen.

 

(Részlet a 20110802 - Níitottság, Nyitás... írásból)

Lábléc
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?