Rszleges megrtsem szerint ennek a kpnek az a rsze volt az egyik legfontosabb [s j] rsze, amelyet kevss rzkeltem amiatt, mert ’n’ a ’KORBBAN’ Tovbbhaladk csoportjnak tjt ksrtem [a figyelmemmel].
Ez a nagyon fontos ’j rsz’ pedig az volt, hogy
a FLDANYA
azokat a tnyleges / Kzvetlen GONDOSKODSOKAT is KSSZ-FORMLTA
[a MAGOKKAL Kiprblta,
s a Kiprblsok Tapasztalataira alapulan Kssz-Formlta
(s mr Tantja ezek Megnyilvntsra az jonnan rkezett segtket)],
hogy a ’Hajban maradkat’
[a kpben az ’iskolban maradkat’]
hogyan tudja olyan formban GONDOZNI,
hogy ez a GONDOSKODS kpes legyen az ott-maradk lett Megvni
s a lehetsges mrtkben Irnyban-Tartani a Megnyilvnulsokat.
Mivel kevss irnyult erre a rszre a figyelmem, csak felttelezem azt, hogy
olyan ’Vdettebb’ [Kzssgi (?) s/vagy Szemlyes (?)] Trben ’Rgzti be’ a FLDANYA
az ’iskolban maradkat’,
amely amennyire csak lehetsges
► ’Lelasstja’ ket
s a ► ’Sajt sorsa fel visszafordtja’ a teremtk figyelmt s megnyilvnulst.
Mivel a kpben
’n’
a HAMARABB HDRA-Bergzlkkel tartottam,
ezrt EBBEN a magam-vlasztotta irnyban
[= az J RSZ-RAMLSBAN Bergzls irnyban]
’vezettem / tartottam’ a Jelenltemet.
Ez az oka annak, hogy
az ’iskolban maradk’ fel Megnyilvntand J GONDOSKODSOKAT
mr nem ismerhettem meg kzelebbrl / teljesebben
[az ’iskolban maradk’ Kzvetlen Gondozsban
a KORBBAN-Tovbbhaladk mr kzvetlenl nem vesznek rszt,
’ms Valsgban / az LET-TR ms (klnbz) RSZ-RAMLSAIBAN lesznek Bergzlve’]…”
2024.10.14.
Rszleges megrtsem szerint
a
’lemaradsban lv’ teremtket
kett nagyobb csoportba sorolta jelenleg a FLDANYA.
I.
Az egyik csoportba tartozkat
► „Ellenllknak”
[a „jobbt vltozsoknak ellenllknak”] nevezzk.
Bennk OLYAN NAGY mrtkben „hinyos” a TISZTELET s ELFOGADS,
amely „MEGAKADLYOZZA” ezeket a teremtket abban,
hogy a ’szemlyes’ terkben [s a Tudatukban]
Bergzljenek azok a VLTOZTATSOK,
amelyek jelenleg itt a FLDANYA Kzssgben SZKSGESEK
az Anyagi-Testi Jelenlt Megtartshoz [Megjtshoz].
Tbbszr [mostanban szinte folyamatosan] ELLENRIZTE a FLDANYA
[egytt a tbbi letet-GONDOZVAL,
kzttk az rintett teremtk Ered-nagy-TEREMTIVEL]
azt,
hogy ’brmilyen irnyban’ ’van-e / lehet-e’ a teremtnek olyan Elfogadsa,
amely lehetv teheti az Anyagi-Testi Jelenlt Megtartst [Megjulst].
20200908 [1523-1524-1525.r.] 391. pont [a jobbt vltozsoknak „ellenllk”: bka, rk; menekl-utak (jogosulatlan tr-hasznlat fel vezetnek); vannak, akik Tudatosan mkdtetik a menekl-utat, msok nem tudatosak ebben a beljk implantlt mkdsben; a Sajt-Harmonijuktl nagy mrtkben EL-Tvolodottakra jellemz az, hogy ELLENLLNAK a jobbt vltozsoknak; az ELLENLLKAT is igyekszik a lehet legteljesebben MEGVNI s Irnyban-Tartani a FLDANYA; Ellenll BEFOGSA (Specilis Vd-Trben Bergztse)] – elrhet ITT
20200908 [1575.r.] 394. pont (5) [hogyan segthetek ’most’ azok, akik ellenllnak a Vltozsoknak (kiterjedt ELLENRZSEK voltak erre)] – elrhet ITT
20200908 [1612.r.] 401. pont [egyedi teremtknt nem tudunk rdemben segteni az „Ellenllknak” a bennk lv Elfogads-hiny miatt; ha nekik prblunk segteni, nem marad ternk / ernk a Sajt Vlasztsunknak megfelel megnyilvnulsra (vagy akr a Szksges pihensre / regenerldsra)] – elrhet ITT
Rszleges megrtsem szerint
’mostanra’ Meghatrozta a FLDANYA
minden Befogadsban l
[s mg jelenleg Anyagi-Testben Jelenlv] teremtt rinten
a KISEBB SZAKASZ-Vltshoz tartoz
TOVBBVEZETS
Lehetsges tjt.
Ez vonatkozik azokra is,
akik az ELLENRZSEK szerint „ellenllnak” az letet-GONDOZK GONDOSKODSNAK.
A FLDANYA Hatrozta meg azt is, hogy
az „ellenllk” kztt vannak-e olyan teremtk,
akiknek a helyzete [valamilyen Kiemelkeden Fontos Okbl]
mg „Htha” helyzetnek rtkelhet
[(1078-1082.r.) 302. pont (1) s (2) – elrhet ITT],
s EZRT
jelenleg mg nem vezeti ket az Anyagi-Testi Jelenltet Teljesen Lezr ’Kivezet-Kapuhoz’.
[Lehet oka az ilyen „Htha” helyzet Meghatrozsnak az,
hogy olyan sszecsendlst formlt meg a teremtvel a FLDANYA,
amely a HD-Szakaszban
a SLYOSABBAN megsrlt let-Alapjt
SPECILIS Rszleges jra-Teremts formjban Rendezhetv teszi (?).]
II.
A ’Lemaradsban lvk’ msik nagy csoportjba tartozkat nevezi a FLDANYA
► ’Lemaradottaknak’.
Olyan teremtk tartoznak ebbe a csoportba,
akikben a TISZTELET s ELFOGADS
legalbb rszlegesen ’mkdik’,
s ezrt ha LASSABBAN is,
az Anyagi-Testkben s az egyb Szemlyes-Terkben
folyamatosan Bergzlnek azok az j ’mintk’ / Vltoztatsok,
amelyek Lehetv teszik szmukra az Anyagi-Testi Jelenlt Megtartst
a HDRA Bergzlsig
[teht nagy valsznsggel kpesek lesznek
a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN Bergzlni].
A korbbi rsokban emltettem, hogy
akiknek valamilyen slyosabb betegsg
[vagy az ids-kor / jelentsebb er-vesztettsg, EL-Frads, kisgyermekkor] miatt
nehezebben / lassabban rgzti be a ’szemlyes’ tere az j ’mintkat’
[esetleg amiatt lassbbak bennk ezek a Vltozsok,
mert egyre inkbb ’magukra maradtak’
(= egyre kevesebb mkd szeretet-kapcsoldsuk van)],
azok ’maradnak’ mg az ’iskolban’,
s itt olyan ’Tantst’
[s szmukra Szksges egyb Gondoskodsokat (Gygytst, Tpllst stb)]
biztost szmukra a FLDANYA,
amely segti ket
az Anyagi-Testi Jelenlt megtartsban,
s knnyebb teheti szmukra
az J VDETT RSZ-RAMLSOKBAN val Bergzlst.
Rszleges megrtsem szerint
(1)
’jonnan rkezett segtk’ (?) Gondozzk majd
ezeket a mg ’lemaradsban lv’ teremtket
itt a rgi ’iskolban’ [a ’Zszls-Hajban’]
[(a) az „ellenllk” kzl azokat, akiknek a helyzett „Htha” helyzetnek jellte meg a FLDANYA,
(b) s a ’Lemaradottakat’]…
(2)
majd pedig a VD-s-VDETT RSZ-RAMLSBAN val Bergzlst kveten
a KORBBAN oda Bergzlt [s Gondoskodsra mr kpess vlt] Trsaik is
segthetik ket
[hiszen akkor mr jra egy / AZONOS RSZ-RAMLSBAN lesznek jelen].
Rszleges az a megrtsem, hogy ez a mai Megrtst-segt-kp rszben
FOLYTATSA annak a korbbi kpnek, amelyben azt mutatta meg a FLDANYA, hogy a TOVBBLPSRE mr kszen llkat az iskolban elkezdte odavezetni az J RSZ-RAMLSOKBA KORBBAN Bergzt ’kapukhoz’.
Ez a mai kp mintha azt rzkeltetn, hogy
a „jogosulatlan tr-hasznlatrl” (!) LEVLASZTST (!) kveten
az ’iskolban maradk’
[ltalban a ’Lemaradottak’]
Gondozsa
hogyan nyilvnul majd meg:
az ’iskolban maradk’
az let-Alapjuk [FLDANYA ltali Feltiszttst] Teljes-Rendezst kveten
milyen Gondoskodsokban rszeslhetnek
elsdlegesen azon irnyokban, hogy
jra ’rismerjenek’ a Sajt letkre [a meglv Vlasztsaikra],
jra Tudatoss vljanak az letk Legfontosabb Meghatroziban
[ezek kztt clzottan az Ered-n-Jellegkben: (1485.r.) 385. pont (1) – elrhet ITT],
s kpess vljanak
a Szabad Kzeledsekre,
majd pedig klcsns vonzds esetn j Kzeli-sszekapcsolds Megformlsra s Mkdtetsre…
illetve a meglv „meggyenglt” Kzeli-sszekapcsoldsok Rendezsre / Megerstsre…
s Megtanuljk a Tr-Hasznlat nhny ’Elremutat’ j ’szablyt’…
s egyb maguk-vlasztotta ALAPOZST is megtapasztalhatnak…
MAGOKNAK ajnlom jra tolvasni a [869-871.r.] 247. pont (4) alpontban lertakat a
jeltl kezdden (elrhet ITT). Olyan klnbz ’Gondoskodsi-Helyzeteket’ mutatnak azok a kpek, amelyekhez nagyban hasonlkat valsznleg az ’iskolban maradk’ szmra Megforml majd a FLDANYA [az ’iskola’ klnbz ’termeiben’].
20200908 [1466.-1467.r.] 380. pont [HONNAN KELLETT KEZDENI a GONDOSKODSOK Felptst (a „kiszakadst” kveten, mr a VILG ’legszln’ Bergztett GONDOSKODSI-TRBEN, amikor a FLDANYA jra kpess vlt a Befogadott teremti Gondozsra); ALAPOZSOK; Milyen ALAPOZSOK lesznek Szksgesek a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN] – elrhet ITT
20200908 [1519-1520.r.] 390. pont [let-TISZTASGI-let-BIZTOSSGI TELJES-ELLENRZS; annak az Ellenrzse, hogy a teremtben melyik let-Rsze s melyik Tapasztalata plt fel ’olyan biztossgv’, amelyre lehet Alapozni jabb megtapasztalsokat] – elrhet ITT
20200908 [1584.r.] 395. pont [a meglv nehzsgek 98 %-a megsznik az J VDETT RSZ-RAMLSOKBAN Bergztskor] – elrhet ITT
20200908 [1598.r.] 397. pont (3) [a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN Bergzlst kveten a mr Tudatoss vlt s a trsak fel irnyul Gondoskods megnyilvntsra kpes teremtknek FELAJNL(HAT)JA a FLDANYA azt, hogy Tevkeny formban rsztvehetnek az J RSZ-RAMLS ’Otthonosabb-Otthonn’ MEGFORMLSBAN (az a Clja ennek a GONDOSKODSNAK, hogy ELFOGADHATBB, Knnyebben Megismerhet-Megrthet / Knnyebben Hasznlhat s Otthonosabb, Biztonsg-rzetet Megerst legyen az LET-TR)] – elrhet ITT
20200908 [1602.r.] 398. pont (2) [kln bels-trben rgzlnek be a Tapasztalatok (mr most is) annak megfelelen, ha klnbz Meghatrozkra alapulan pltek fel; a VD-s-VDETT LET-TRBEN val Bergzlstl kezdd Tapasztalataink j bels-terekben rgzlnek be (azrt, hogy ne okozhasson zavart az, hogy egyes rtkeknek klnbz tartalma van a KISEBB Szakasz-Vlts eltt s utn)] – elrhet ITT
20200908 [1604.r.] 398. pont (6) [Kilp-kapuk / Ellenrz-kapuk melletti tovbbhaladshoz mg a trsak s a FLDANYA is adhattak segtsget, de a teremtknek a tlk telhett n-erbl Szksges volt megtennie] – elrhet ITT
20200908 [1616.r.] 402. pont (2) [Mit vihetnk magunkkal tovbb?] – elrhet ITT
20200908 [1617.r.] 402. pont (2) [a(z l, mkd) Kzeli-sszekapcsoldsok FOLYTATHATKNT Tovbbvihetek a KISEBB Szakasz-Vlts sorn (ezeket az ramlsokat a Vltozs folyamatban SPECILIS Vdelemben rgzti be a FLDANYA, majd pedig az J RSZ-RAMLSBAN a teremtk ’szemlyes’ tert egymshoz olyan kzel rgzti be, hogy Fontos Okbl egymst megrinthessk / gondozhassk); a most-meglv Kzeledsi-Helyzetek nem vihetek tovbb Folytathatknt, de ha a teremtk krik, a FLDANYA Figyelembe veszi a krsket a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN val Bergztskor, s a ’szemlyes’ tereket olyan formban rgzti be a TRBEN, hogy minl hamarabb Megnyithat legyen egy J Kzeledsi-Helyzet] – elrhet ITT
Az rs folytatdik az 1622. rszben, elrhet ITT