Részleges megértésem szerint ennek a képnek az a része volt az egyik legfontosabb [és Új] része, amelyet kevéssé Érzékeltem amiatt, mert ’én’ a ’KORÁBBAN’ Továbbhaladók csoportjának útját kísértem [a figyelmemmel].
Ez a nagyon fontos ’Új rész’ pedig az volt, hogy
a FÖLDANYA
azokat a tényleges / Közvetlen GONDOSKODÁSOKAT is KÉSSZÉ-FORMÁLTA
[a MAGOKKAL Kipróbálta,
és a Kipróbálások Tapasztalataira alapulóan Késszé-Formálta
(és már Tanítja ezek Megnyilvánítására az Újonnan érkezett segítőket)],
hogy a ’Hajóban maradókat’
[a képben az ’iskolában maradókat’]
hogyan tudja olyan formában GONDOZNI,
hogy ez a GONDOSKODÁS képes legyen az ott-maradók Életét Megóvni
és a lehetséges mértékben Irányban-Tartani a Megnyilvánulásokat.
Mivel kevéssé irányult erre a részre a figyelmem, csak feltételezem azt, hogy
olyan ’Védettebb’ [Közösségi (?) és/vagy Személyes (?)] Térben ’Rögzíti be’ a FÖLDANYA
az ’iskolában maradókat’,
amely amennyire csak lehetséges
► ’Lelassítja’ őket
és a ► ’Saját sorsa felé visszafordítja’ a teremtők figyelmét és megnyilvánulását.
Mivel a képben
’én’
a HAMARABB HÍDRA-Berögzülőkkel tartottam,
ezért EBBEN a magam-választotta irányban
[= az ÚJ RÉSZ-ÁRAMLÁSBAN Berögzülés irányában]
’vezettem / tartottam’ a Jelenlétemet.
Ez az oka annak, hogy
az ’iskolában maradók’ felé Megnyilvánítandó ÚJ GONDOSKODÁSOKAT
már nem ismerhettem meg közelebbről / teljesebben
[az ’iskolában maradók’ Közvetlen Gondozásában
a KORÁBBAN-Továbbhaladók már közvetlenül nem vesznek részt,
’más Valóságban / az ÉLET-TÉR más (különböző) RÉSZ-ÁRAMLÁSAIBAN lesznek Berögzülve’]…”
2024.10.14.
Részleges megértésem szerint
a ’lemaradásban lévő’ teremtőket
kettő nagyobb csoportba sorolta jelenleg a FÖLDANYA.
I.
Az egyik csoportba tartozókat
► „Ellenállóknak”
[a „jobbító változásoknak ellenállóknak”] nevezzük.
Bennük OLYAN NAGY mértékben „hiányos” a TISZTELET és ELFOGADÁS,
amely „MEGAKADÁLYOZZA” ezeket a teremtőket abban,
hogy a ’személyes’ terükben [és a Tudatukban]
Berögzüljenek azok a VÁLTOZTATÁSOK,
amelyek jelenleg itt a FÖLDANYA Közösségében SZÜKSÉGESEK
az Anyagi-Testi Jelenlét Megtartásához [Megújításához].
Többször [mostanában szinte folyamatosan] ELLENŐRIZTE a FÖLDANYA
[együtt a többi Életet-GONDOZÓVAL,
közöttük az érintett teremtők Eredő-nagy-TEREMTŐIVEL]
azt,
hogy ’bármilyen irányban’ ’van-e / lehet-e’ a teremtőnek olyan Elfogadása,
amely lehetővé teheti az Anyagi-Testi Jelenlét Megtartását [Megújulását].
20200908 [1523-1524-1525.r.] 391. pont [a jobbító változásoknak „ellenállók”: béka, rák; menekülő-utak (jogosulatlan tér-használat felé vezetnek); vannak, akik Tudatosan működtetik a menekülő-utat, mások nem tudatosak ebben a beléjük implantált működésben; a Saját-Harmoniájuktól nagy mértékben EL-Távolodottakra jellemző az, hogy ELLENÁLLNAK a jobbító változásoknak; az ELLENÁLLÓKAT is igyekszik a lehető legteljesebben MEGÓVNI és Irányban-Tartani a FÖLDANYA; Ellenálló BEFOGÁSA (Speciális Védő-Térben Berögzítése)] – elérhető ITT
20200908 [1575.r.] 394. pont (5) [hogyan segíthetőek ’most’ azok, akik ellenállnak a Változásoknak (kiterjedt ELLENŐRZÉSEK voltak erre)] – elérhető ITT
20200908 [1612.r.] 401. pont [egyedi teremtőként nem tudunk érdemben segíteni az „Ellenállóknak” a bennük lévő Elfogadás-hiány miatt; ha nekik próbálunk segíteni, nem marad terünk / erőnk a Saját Választásunknak megfelelő megnyilvánulásra (vagy akár a Szükséges pihenésre / regenerálódásra)] – elérhető ITT
Részleges megértésem szerint
’mostanra’ Meghatározta a FÖLDANYA
minden Befogadásában élő
[és még jelenleg Anyagi-Testben Jelenlévő] teremtőt érintően
a KISEBB SZAKASZ-Váltáshoz tartozó
TOVÁBBVEZETÉS
Lehetséges Útját.
Ez vonatkozik azokra is,
akik az ELLENŐRZÉSEK szerint „ellenállnak” az Életet-GONDOZÓK GONDOSKODÁSÁNAK.
A FÖLDANYA Határozta meg azt is, hogy
az „ellenállók” között vannak-e olyan teremtők,
akiknek a helyzete [valamilyen Kiemelkedően Fontos Okból]
még „Hátha” helyzetűnek értékelhető
[(1078-1082.r.) 302. pont (1) és (2) – elérhető ITT],
és EZÉRT
jelenleg még nem vezeti őket az Anyagi-Testi Jelenlétet Teljesen Lezáró ’Kivezető-Kapuhoz’.
[Lehet oka az ilyen „Hátha” helyzet Meghatározásának az,
hogy olyan Összecsendülést formált meg a teremtővel a FÖLDANYA,
amely a HÍD-Szakaszban
a SÚLYOSABBAN megsérült Élet-Alapját
SPECIÁLIS Részleges Újra-Teremtés formájában Rendezhetővé teszi (?).]
II.
A ’Lemaradásban lévők’ másik nagy csoportjába tartozókat nevezi a FÖLDANYA
► ’Lemaradottaknak’.
Olyan teremtők tartoznak ebbe a csoportba,
akikben a TISZTELET és ELFOGADÁS
legalább részlegesen ’működik’,
és ezért ha LASSABBAN is,
az Anyagi-Testükben és az egyéb Személyes-Terükben
folyamatosan Berögzülnek azok az Új ’minták’ / Változtatások,
amelyek Lehetővé teszik számukra az Anyagi-Testi Jelenlét Megtartását
a HÍDRA Berögzülésig
[tehát nagy valószínűséggel képesek lesznek
a VÉDŐ-és-VÉDETT ÉLET-TÉR-RÉSZBEN Berögzülni].
A korábbi írásokban említettem, hogy
akiknek valamilyen súlyosabb betegség
[vagy az idős-kor / jelentősebb erő-vesztettség, EL-Fáradás, kisgyermekkor] miatt
nehezebben / lassabban rögzíti be a ’személyes’ tere az Új ’mintákat’
[esetleg amiatt lassúbbak bennük ezek a Változások,
mert egyre inkább ’magukra maradtak’
(= egyre kevesebb működő szeretet-kapcsolódásuk van)],
azok ’maradnak’ még az ’iskolában’,
és itt olyan ’Tanítást’
[és számukra Szükséges egyéb Gondoskodásokat (Gyógyítást, Táplálást stb)]
biztosít számukra a FÖLDANYA,
amely segíti őket
az Anyagi-Testi Jelenlét megtartásában,
és könnyebbé teheti számukra
az ÚJ VÉDETT RÉSZ-ÁRAMLÁSOKBAN való Berögzülést.
Részleges megértésem szerint
(1)
’újonnan érkezett segítők’ (?) Gondozzák majd
ezeket a még ’lemaradásban lévő’ teremtőket
itt a régi ’iskolában’ [a ’Zászlós-Hajóban’]
[(a) az „ellenállók” közül azokat, akiknek a helyzetét „Hátha” helyzetnek jelölte meg a FÖLDANYA,
(b) és a ’Lemaradottakat’]…
(2)
majd pedig a VÉDŐ-és-VÉDETT RÉSZ-ÁRAMLÁSBAN való Berögzülést követően
a KORÁBBAN oda Berögzült [és Gondoskodásra már képessé vált] Társaik is
segíthetik őket
[hiszen akkor már újra egy / AZONOS RÉSZ-ÁRAMLÁSBAN lesznek jelen].
Részleges az a megértésem, hogy ez a mai Megértést-segítő-kép részben FOLYTATÁSA annak a korábbi képnek, amelyben azt mutatta meg a FÖLDANYA, hogy a TOVÁBBLÉPÉSRE már készen állókat az iskolában elkezdte odavezetni az ÚJ RÉSZ-ÁRAMLÁSOKBA KORÁBBAN Berögzítő ’kapukhoz’.
Ez a mai kép mintha azt érzékeltetné, hogy
a „jogosulatlan tér-használatról” (!) LEVÁLASZTÁST (!) követően
az ’iskolában maradók’
[általában a ’Lemaradottak’]
Gondozása
hogyan nyilvánul majd meg:
az ’iskolában maradók’
az Élet-Alapjuk [FÖLDANYA általi Feltisztítását] Teljes-Rendezését követően
milyen Gondoskodásokban részesülhetnek
elsődlegesen azon irányokban, hogy
újra ’ráismerjenek’ a Saját Életükre [a meglévő Választásaikra],
újra Tudatossá váljanak az Életük Legfontosabb Meghatározóiban
[ezek között célzottan az Eredő-Ön-Jellegükben: (1485.r.) 385. pont (1) – elérhető ITT],
és képessé váljanak
a Szabad Közeledésekre,
majd pedig kölcsönös vonzódás esetén Új Közeli-Összekapcsolódás Megformálására és Működtetésére…
illetve a meglévő „meggyengült” Közeli-Összekapcsolódások Rendezésére / Megerősítésére…
és Megtanulják a Tér-Használat néhány ’Előremutató’ Új ’szabályát’…
és egyéb maguk-választotta ALAPOZÁST is megtapasztalhatnak…
MAGOKNAK ajánlom újra átolvasni a [869-871.r.] 247. pont (4) alpontban leírtakat a jeltől kezdődően (elérhető ITT). Olyan különböző ’Gondoskodási-Helyzeteket’ mutatnak azok a képek, amelyekhez nagyban hasonlókat valószínűleg az ’iskolában maradók’ számára Megformál majd a FÖLDANYA [az ’iskola’ különböző ’termeiben’].
20200908 [1466.-1467.r.] 380. pont [HONNAN KELLETT KEZDENI a GONDOSKODÁSOK Felépítését (a „kiszakadást” követően, már a VILÁG ’legszélén’ Berögzített GONDOSKODÁSI-TÉRBEN, amikor a FÖLDANYA újra képessé vált a Befogadott teremtői Gondozására); ALAPOZÁSOK; Milyen ALAPOZÁSOK lesznek Szükségesek a VÉDŐ-és-VÉDETT ÉLET-TÉR-RÉSZBEN] – elérhető ITT
20200908 [1519-1520.r.] 390. pont [Élet-TISZTASÁGI-Élet-BIZTOSSÁGI TELJES-ELLENŐRZÉS; annak az Ellenőrzése, hogy a teremtőben melyik Élet-Része és melyik Tapasztalata épült el ’olyan biztosságúvá’, amelyre lehet Alapozni újabb megtapasztalásokat] – elérhető ITT
20200908 [1584.r.] 395. pont [a meglévő nehézségek 98 %-a megszűnik az ÚJ VÉDETT RÉSZ-ÁRAMLÁSOKBAN Berögzítéskor] – elérhető ITT
20200908 [1598.r.] 397. pont (3) [a VÉDŐ-és-VÉDETT ÉLET-TÉR-RÉSZBEN Berögzülést követően a már Tudatossá vált és a társak felé irányuló Gondoskodás megnyilvánítására képes teremtőknek FELAJÁNL(HAT)JA a FÖLDANYA azt, hogy Tevékeny formában résztvehetnek az ÚJ RÉSZ-ÁRAMLÁS ’Otthonosabb-Otthonná’ MEGFORMÁLÁSÁBAN (az a Célja ennek a GONDOSKODÁSNAK, hogy ELFOGADHATÓBB, Könnyebben Megismerhető-Megérthető / Könnyebben Használható és Otthonosabb, Biztonság-Érzetet Megerősítő legyen az ÉLET-TÉR)] – elérhető ITT
20200908 [1602.r.] 398. pont (2) [külön belső-térben rögzülnek be a Tapasztalatok (már most is) annak megfelelően, ha különböző Meghatározókra alapulóan épültek fel; a VÉDŐ-és-VÉDETT ÉLET-TÉRBEN való Berögzüléstől kezdődő Tapasztalataink új belső-terekben rögzülnek be (azért, hogy ne okozhasson zavart az, hogy egyes Értékeknek különböző tartalma van a KISEBB Szakasz-Váltás előtt és után)] – elérhető ITT
20200908 [1604.r.] 398. pont (6) [Kilépő-kapuk / Ellenőrző-kapuk melletti továbbhaladáshoz még a társak és a FÖLDANYA is adhattak segítséget, de a teremtőknek a tőlük telhetőt ön-erőből Szükséges volt megtennie] – elérhető ITT
20200908 [1616.r.] 402. pont (2) [Mit vihetünk magunkkal tovább?] – elérhető ITT
20200908 [1617.r.] 402. pont (2) [a(z élő, működő) Közeli-Összekapcsolódások FOLYTATHATÓKÉNT Továbbvihetőek a KISEBB Szakasz-Váltás során (ezeket az Áramlásokat a Változás folyamatában SPECIÁLIS Védelemben rögzíti be a FÖLDANYA, majd pedig az ÚJ RÉSZ-ÁRAMLÁSBAN a teremtők ’személyes’ terét egymáshoz olyan közel rögzíti be, hogy Fontos Okból egymást megérinthessék / gondozhassák); a most-meglévő Közeledési-Helyzetek nem vihetőek tovább Folytathatóként, de ha a teremtők kérik, a FÖLDANYA Figyelembe veszi a kérésüket a VÉDŐ-és-VÉDETT ÉLET-TÉR-RÉSZBEN való Berögzítéskor, és a ’személyes’ tereket olyan formában rögzíti be a TÉRBEN, hogy minél hamarabb Megnyitható legyen egy ÚJ Közeledési-Helyzet] – elérhető ITT
Az írás folytatódik az 1622. részben, elérhető ITT