2024.10.20.
A kvetkez korbbi rs-rszben ugyancsak szerepel az Anyagi-Testen [= a hzon] kvl lv, de a hzhoz (mg) kzvetlenl kapcsold eltr [a kpben ez egy ’terasz’ volt, a fldszinti rszn a hznak].
Utlagos megrtsem az, hogy egy csaldtagom felm irnyul ltalnos (!) alap Tpll Gondoskodsra utalt a kp, ezrt volt a fldszenten / az Alap-Szinten a ’terasz’].
A MAG-Trsam tegnapi lmban a trsa az erklyrl nvnyeket vitt be a hzba (mg mieltt lebontottk volna az erklyt)… ebben a korbbi kpben n a teraszon csak „elszradt” cserepes nvnyeket talltam [valsznleg (1) vagy nem-folytathat (2) vagy akr „nem hozzm-tartoz” irnyokat mutattak az elszradt nvnyek].
vekkel ezeltt sokszor volt olyan lmom, amikor egy leginkbb iskola-plethez hasonl helyen voltam, ahol tbb terem is volt. A termekben nem volt stt, s nem volt nagyon vilgos sem. Olyan rzete volt a helynek, mint egy iskolnak a nyri sznet alatt [nem voltak sem tanrok ott, sem dikok].
Ezekben a termekben (s taln nhol mg az udvaron is) nagyon sok cserepes nvny volt. Sok ezek kzl fent a falon olyan magasan volt elhelyezve / rgztve, hogy csak ltrval lehetett elrni ket. Voltak termszetesen ’lent a talajon’ vagy asztalokon / polcokon is cserepes nvnyek. Voltak egszen nagyra-nttek, s voltak egszen j hajtsok is…
A ’magasabban lv’ ’nvnyek’ valsznleg olyan KLNLEGES let-ptsi Irnyokat jelenthettek, amelyeket akkor ppen nem lehetett megnyilvntani / folytatni…
Utlag valsznnek tartom, hogy ez a ’zrtabb’ ’iskola-plet’ a FLDANYA ltal SPECILISAN [Rszlegesen (!)] ALTATOTT Tapasztalatokat GONDOZ SPECILIS TR-RSZ lehetett az LET-TERNKBEN (?)…
20200908 (1465.r.) 379. pont [SPECILIS-Altats FOGALMA {(1) Alv-Kdd Megformlsa a SLYOSABB EL-Vltozsoknak, (2) SPECILIS RSZLEGES-ALTATSBA Bergztse az Illeszkedsi-Nehzsget mutat megtapasztalsnak vagy az egyszerbben is Rendezhet Tapasztalatoknak] - elrhet ITT
Sokszor hoztam ’locsolkannkkal’ vizet az plet valamelyik rszben lv csapokbl / kutakbl, s igyekeztem amennyit csak lehet meglocsolni.
Nha egy-egy nvnynl rzkeltem, hogy elpusztult.
20200908 [1371.r.] 365. pont (5) [lenyomatok, maradvnyok kitiszttsa a FLDANYA ltal] – elrhet ITT:
„…[2024.03.10.] A ’ma hajnali’ ’helyzetek’ kztt volt egy olyan Megrtst-segt-kp, amelynek egyes rszeit a sajt sorsomban is tudom rtelmezni, s egy jabb rszlet vlt ltala Megrthetv a gyermekkorom ’szemlyes teret visszapt munkjhoz’ kapcsoldan.
A ’Megrtst segt kpet’ a FLDANYA Formlja meg a Sajt Tapasztalataibl. Egy-egy kpben akr tbb klnbz helyzet Tapasztalatt is ’sszegezheti / sszefoglalhatja’ a FLDANYA. Ebbl ered az, hogy ugyanazon kpbl klnbz alkalommal klnbz Megrtsek is felplhetnek, illetve ugyanazon kpbl tbb teremt ms-ms Megrtst pthet fel (olyan Megrtst pthetnek fel, amelyre akkor-ppen a tovbblpskhz szksgk van].
20200908 [909.r.] 256. pont [tVilgt kp s Megrtst segt kp fogalma / klnbsge] – elrhet ITT
20200908 [912.r.] 256. pont [ugyanazon kpbl tbb irnyban is felplhet Fontos Megrts] – elrhet ITT
Kp-rszlet: az desapm nvrnek a hzban voltam, s ’tudtam’, hogy azt ’megrkltem’ [az ’enym’].
Az desapm nvrt nagyon szerettem, s is szeretett engem [nem volt sajt gyermeke]. Gyermekkoromban sokat voltam nla, nha tbb htig is ’nla laktam’, onnan jrtam iskolba.
A halla utn is tbbszr lmodtam azt, hogy a ’hzban’ vagyok. Nha ’vele is tallkoztam’, s nagyon rltem annak, hogy ’meggygyult’, s ’jra ott van’.
Ami a szemlyes sorsomban [a kp rtelmezse sorn] j Megrtsknt jelzett, az az, hogy kisgyermekkoromban tbbszr volt olyan, hogy amikor a ’szemlyes terem’ ’majdnem elfogyott’, egy rvidebb tartamban desapm nvrnl ’tartzkodtam’, s a szeretetnk egyms irnt egy olyan ERSEBB Vdelmet volt kpes ’adni’, amelyben ’biztonsgosan nekikezdhettem a hzam tovbbptsnek / egy-egy j Szemlyes-Tr-rsz Befogadsnak’.
Kicsit olyan jellege volt a gyermekkori ’helyzeteknek’, hogy ’kzel maga-mell vett’, s ’tpllt a szeretetvel’ [s a finom ltala ksztett telekkel] addig, ameddig Befogadtam-Bergztettem egy-egy j Szemlyes-Tr-rszt. ’Helyet-adott-nekem’ a Sajt Szemlyes-Tere ’legszln’, s ’ott megtartott amg Bergztettem az Anyagi-Testemhez az j tr-rszt.
A ’ma hajnali’ kpben ’ugyanabban’ a rgi hzban voltam, amely a rgebbi lmaimban is az despm nvrnek hza volt. Majdnem teljesen olyan volt ez a hz, mint a valsgban.
Most egyedl voltam ebben a hzban, s tudtam, hogy az az ’enym’.
A ’hzban’ az egyik falon felakasztva sok olyan ’(rgi, hasznlt) (fekete / stt-szn {?}) ruht’ [= lenyomatot, maradvnyt] lttam, amelyekrl tudtam, hogy azok a nagynnm voltak, s azokat onnan majd el kell tvoltani. A ’ruhk’ magasan voltak, azon gondolkodtam, hogyan lehet majd azokat onnan levenni.
A ’hz’ egy msik rszn [egy kiss egymsba-foly elszoba s terasz-rszen] sok rgi elszradt (cserepes) nvnyt lttam, s egyb ’kitakartani-valt’ is rzkeltem. Taln egy kiss neki is kezdtem itt a takartsnak (nem sok eredmnnyel)… kiss tancstalan voltam, ’jrkltam’ a ’sajt otthonom’ s ’ezen hz kztt’. Nhny felesleges holmit ’betettem a csaldi aut csomagtartjba’ [s nemsokra jtt is nhny segt, aki az autt elvitte].
Nmi fontolgats utn emlkeztem arra, hogy ma mr a bels-terekbl az ilyen „maradvnyokat s lenyomatokat” is a Sajt GONDOSKODSVAL tiszttja ki a FLDANYA. Miutn ezt Megrtettem az lmomban is, azt tapasztaltam, hogy a hz ’szpen kitakartott llapot mr’.
Ezt kveten volt egy olyan rsze a kpnek, hogy ezen hzbl [amely a valsgban az utca utols eltti hza volt] egy ’j-szer’ (?) tgas [’szrt-fny’ (?) {rszlegesen Takart (?), Vdett}] hosszabb utcra lphettem ki. Sokig mentem ezen az ’utcn’, amely mentn srn egyms mellett kisebb hzak voltak. Igyekeztem megfigyelni a ’szomszdokat’, illetve azt prbltam megrteni, hogy ’milyen Lehetsgek vannak itt’.
Felttelezem, hogy a Megrtst-segt-kp ezen rsze azt mutathatta, hogy
az ’Alapjaiban’ mr Feltiszttott,
Tr-Vesztettsget mr nem tartalmaz
’szemlyes’ trbl
klnfle (!) olyan GONDOSKODSOK is KZVETLENL (!) elrhetv vlhatnak,
amelyeket
FELAJNL a FLDANYA,
s olyan GONDOSKODSOKAT Ajnl fel a FLDANYA,
amelyek segthetik azokat a Rendez vagy let-ptsi folyamatokat,
amelyeknek a Megnyitsra vagy Folytatsra a teremt mr kszen ll (?).
20200908 [1352.r.] 360. pont – elrhet ITT:
„…n a kpben lv „mintkat” „idegennek” rzkeltem. Utlag azt felttelezem, hogy az „idegen” „mintk” kztt voltak olyanok, amelyeknek a „clja” a „kifrkszs” [„engedly nlkl megfigyels”] volt… voltak olyanok, amelyek „csak” „helyet foglaltak” [= teret vettek el] [mg az egyb cljaikat nem tudtk mkdsbe hozni]… s voltak olyan „mintk” is, amelyek „zavart igyekeztek okozni”, „tlharsogni igyekeztek a bels / igaz hangokat” stb.
Ahogyan a „kiresed” bels-terekhez kapcsold megrtst segt kpben is ’tapasztaltam’ [(885-886.r.) 251. pont - elrhet ITT], ezek az „idegen mintk” „jl reztk itt magukat”, s akkor sem akartak tvozni, amikor mr nem tudtak rejtzkdni. Nem tudtam, hogyan lehetne ’megszabadulni’ „tlk”.
A kpben ’hirtelen stt lett’
[valamilyen ERSEBB Vdelmi-Tr vette krbe / hatotta t ezt az ppen ELLENRZTT ’Tudat Alatti’ tr-rszt],
s egy ’nagyon sr, ers est’ rzkeltem.
Amikor az ’es’ ’elcsendesedett’
[a tr mg mindig ’stt’ volt, ERS TAKARSBAN volt],
az „idegeneket” mr nem rzkeltem
[valamilyen KNNYTETT TR-RENDEZS az „idegen mintkat” Levlasztotta s Kivezette].
Amikor ezutn krbenztem [visszahelyezkedtem a Tudatos Jelenltbe]
nhny „ott-hagyott” „ruhadarabot” mg talltam,
s azokat egy helyre gyjtttem ssze
[kln kupacba tettem pldul a „kabtokat” s a „kendket / zsebkendket” s egyb „maradvnyokat”].
A kp azt mutatta, hogy az „idegensgek” Levlasztst kveten
kisebb-nagyobb „lenyomatok” vagy „maradvnyok” mg „maradtak”
a bels-trben
[’szemlyes’ trben].
A SPECILIS ELLENRZS s TELJES-RENDEZS ezekre is kiterjedt,
s a TR-RENDEZS sorn
ezek a „maradvnyok” s „lenyomatok”
[„let nlkli”, „hatstalan” mintk („hulladk / szemt”)] is
maradktalanul kitiszttsra kerltek a bels-terekbl
[a ► ’csendes es’ maradktalanul ’feloldotta’ a „maradvnyokat / lenyomatokat” is]…”
Utlagos megrtsem az, hogy a mai kpben az volt a fontos, hogy Felismerjem azt, ami „nem hozzm tartoz maradvny / lenyomat” ebben a bels-trben… s ezek beazonostsa utn [ltalam is val rtkelse utn] a Feltiszttst mr maga a FLDANYA vgezte el.
Ma jellemzen nem csupn egy FELJEGYZST kszt az ilyen Vltozsokrl a FLDANYA, hanem llapot-kpet is [742-745.r.] 212. pont (5) s (7) alpont – elrhet ITT] [s gyakran a MINDENSG-FORRSA is kszt a TELJES-ELLENRZS sorn Teljes-Kpet].
Utlagos megrtsem az, hogy ez a kp-rszlet nem a szemlyes sorsomhoz kapcsold tnyleges Ellenrzst s Tr-Rendezst mutatott, hanem egy a FLDANYA ltal Megformlt Megrtst segt kp volt, amely [az eddigi jabb Megrtseimre is alapulva] segtette egy jabb Megrts Felptst a gyermekkoromra vonatkozan, s az desapm nvrhez fzd kapcsoldsomrl.
A kp utalhat egybknt arra is, hogy
mivel a FLDANYA Kzssgben lkben
[a FLDANYA YOSGBL val eredse miatt]
Tapasztalatt vlt az,
hogy
a „nehzsgek, fjdalmak, vesztesgek, EL-Vltozsok”
nagyon gyakran „tovbb-addtak”
az egymssal Kzeli-sszekapcsoldsban lvk megformlt ramlsain keresztl
[a Szeretet ramlsain keresztl],
lehetnek a ’szemlyes’ trben
[leginkbb a Tudat ’ALATTI’ bels tr-rszekben
(de akr a ’szemlyes’ tr ms rszeiben is)]
olyan „terhek” / „mintk” / „bergzltsgek”
[nem csak mint „lenyomatok / maradvnyok”],
amelyek akr a mostani, akr rgebbi letben
a Kzeli-sszekapcsolds ramlsain
egy Kzeli-trsunkbl „addtak tovbb” s rgzltek be
a ’szemlyes’ ternkben.
n a kpben mr csak „lenyomatokat, maradvnyokat” ismertem fel a bels-trben [amik itt-s-most annak a Megrtsben segtettek, hogy milyen segtsget adott a gyermekkoromban szmomra az desapm nvre].
Miutn ezt Megrtettem, tovbb mr nem volt Szksges ezeknek a „maradvnyoknak / lenyomatoknak” a jelenlte az letemhez tartoz „szemlyes’ trben.
20200908 [819.r.] 235. pont (1) [a YOSG Birodalmn bell J SZABLYOZS: a ’Mg TOVBBI Ellenrzst Szksgess tev Megformltsgok’ GONDOZSA s ideiglenes Bergztse az OLTALOM-TRBEN (’mg-tovbbi-ellenrzs’ Szksgess vlhat akkor, ha a ’szemlyes’ trben lv egyik ’mintrl / tapasztalatrl / bergzltsgrl’ nem hatrozhat meg azonnal, hogy ’kihez tartozik’); ilyenkor ideiglenesen azon teremt n-Azonossghoz rendelik hozz a tovbbi ellenrzst Szksgess tev mintt, akinl azt megtalltk, s a MINDENSG-FORRSA TELJES-Kpet is kszt, a minta ezzel a Teljes-Kppel egytt kerl Bergztsre az OLTALOM-TRBEN, ahol a tovbbi Ellenrzse megnyilvnul] – elrhet ITT
A legtbb teremt jelenleg nem kpes arra,
hogy a Tudat ’ALATTI’ bels-tereinek kitiszttst Tudatosan rzkelje.
k majd ksbb, a megfelel pillanatban / helyzetben
a FLDANYA ltal ksztett FELJEGYZSBL ismerhetik meg azt,
hogy mit tallt a bels-trben bergzlve a FLDANYA,
ezek milyen korbbi megtapasztalsbl eredtek,
milyen jelentsgk volt,
esetleg mit jeleztek / minek a Megrtst prbltk meg lehetv tenni…”
20200908 [1574.r.] 394. pont (5) [a ’hzban’ / ’szemlyes’ trben „engedly nlkli talaktsok”; tr-felhasts maradvnynak megszntetse] – elrhet ITT:
„…[2024.09.11.] Nagyon furcsa lmom volt ’ma hajnalban’ [’sok helyen’ sok kis rvid helyzettel, amik vltozsokat mutattak s/vagy vltozsra kszthettek fel (?)].
Az egyik helyzetben azt tapasztaltam, hogy egy olyan ’hzban s kertben’ voltam, amelyet rgebbrl ismertem, amelyben korbban tbbszr jrtam [ez is az desapm nvrnek hza volt]. Ismertem a ’hz’ [eredeti, rendes] bels rendszert is. Amikor most vgigjrtam a hz helyisgeit, azt tapasztaltam, hogy tbb rszben [(valsznleg) „engedly nlkli” (?)] „talaktsok” ’trtntek”.
Mivel nem rtettem meg azonnal a „tr-vltoztats” cljt-rtelmt, azt felttelezem, hogy „engedly nlkli” lehetett az „talakts”. [Felttelezem, hogy ha sszecsendlsen alapult volna a vltoztats, annak a Harmonija knnyen Felismerhetv vlt volna a szmomra.]
Nem tudtam azt sem meghatrozni, hogy a teremt nmaga vgzett-e [„egyoldalan”] valamilyen vltoztatst a bels-tereiben, vagy esetleg a teremt azrt nem tudja maga sem megmondani a vltoztats okt s cljt, mert valamilyen „kls behats / rnyomott-knyszer” „eredmnyezte” az „talaktst”.
Prbltam megrteni azt, hogy ki / mikor / milyen okbl / milyen cllal vgezte el ezeket az „talaktsokat”… fleg azt az „talaktst”, amely az egyik addig ZRT [’ vdettebb’] tr-rszt [az ’lskamrt’] egy „furcsn s nagymrtkben nyitott [lezrhatatlann] tette” [s „megcsonktotta”], st mg egy „furcsa feljrt is hozzptett”.
Ez a „furcsn nyitott tev talakts” [„felhasts” (?), a bejrati ajt s a hozz-tartoz hzfal „kitpse”] „megszntetett” egy kis ’elteret / vdett teraszt’ azon a rszen, ahol „mra” egy „ormtlan furcsa megkvlt rzetet kelt feljr” volt [a „megcsonktott”, res tr-rszhez].
Az ’eredeti terasz / eltr’ „megszntetse / EL-bontsa” megszntetett a ’szemlyes’ trben egy fontos ’vdelmi vonalat’ [valsznleg ez tette lehetv azutn a ’szemlyes’ tr „felhastst / megcsonktst”, s ez lehet az oka egyb ms bels-terek „engedly nlkli talaktsnak” is (?)].
[2024.10.20.: Amikor kisgyermekknt az desapm nvrnek hzban voltam, gyakran voltam ezen a teraszon, s a terasz melletti kis ’fogad-szobban’ (a kpben „ezek voltak leszaktva” majdnem teljesen a hzrl). A teraszra nz ablakban volt nhny viaszvirg, amelyeknek a virgait s a knnyezst akr rkon t is nzegettem…

Emlkszem arra, hogy amikor pldul esett az es, ezen a kis [hzon kvli] teraszon sokig ’nekeltem’ olyan dalokat, amelyek az eshz kapcsoldtak, majd pedig ’ami a szvembl jtt’ [’krseket’]. Felttelezem, hogy a nagynnmnl ez a ’kis terasz’ [s a nagynnm Szemlyes-Ternek egy rsze] nem csak a Tpllsi Gondoskods megnyilvntsnak Cljval plt fel, hanem bizonyos ’kedvez’ helyzetekben ’ersebb Vdelmet’ is kpes volt ’adni’ a szmomra.
Korbbi rsokban emltettem, hogy [a VILGBAN] szmomra a ’vz’ jelleg nha ’Az-Irgalom’ jelentssel rendelkezett. Utlagos megrtsem az, hogy amikor a nagynnmnl ’Biztonsgban voltam’ s ’Biztonsgban reztem magam’, amikor az ’esben’ ’nfeledten nekelve’ ’kpes voltam megnylni’, ’akkor’ ’rgzthettem be’ a Szemlyes-Teremnek azt a rszt, amely az elttem lv megtapasztalsaimhoz (s az letben-maradsomhoz, nvekedsemhez) Szksges volt…]
Az „ormtlannak” ltsz „feljr-fle” taln a „felhastst” megszntet [a Tr-Veszts tovbbterjedst Megllt] ’megkvlses vdelmi-teret rzkeltette: (1181.r.) 323. pont (1) – elrhet ITT.
Azt felttelezem, hogy ebben a kpben [helyzetben]
azt RTKELTE (?) a FLDANYA, hogy
MI AKADLYOZHATTA KORBBAN / eddig ezt a teremtt abban,
hogy nekikezdhessen Tudatosan az lete rtkelsnek,
s gy Megfontolja s Meghozza azokat a Vlasztsait,
hogy mely Tapasztalatait ZRJE LE,
s mely Tapasztalatait van Szndkban FOLYTATNI [Tovbbvinni]…
esetleg van-e olyan j ’vonzds’ / Szndk benne,
amely LEHETNE ALAPJA
valamilyen j Megtapasztalsi Irny Megnyitsnak.