405.
’Kvlrl is, bellrl is’
2024.10.27-28.
MAGOKNAK
1.
20200908 [1623.r.] 404. pont (1) – elrhet ITT:
„…Furt lmodtam…
Egy hzban voltunk, klnbz laksokban de egy szinten… Voltak ott ms ismerseim is… a hzat tptettk, pl lebontottk az erklyeket meg ilyesmik…
A laksomban is felforduls volt s rendraks zajlott…
Kzben kiderlt, hogy ki kellene kltzni a laksbl mert felszedik a parkettt. Nem rtettem…
Kzben idnknt hol kvlrl hol bellrl lttam a hzat…”
A ’mostani’ TR-VESZTSEKKEL „terhelt” Kzssgi s ’szemlyes’ terekben
a legtbbnk szmra
kevss kzzel-foghatan-megtapasztalhat-valsg
[kevss RZKELHET kzvetlen formban]
s ebbl ereden kevss MEGRTHET az, hogy
milyen (kls s) bels ’utakat’
[Bels-Tereket s ramlsokat]
hasznlunk
(1)
a Kzvetlen RZKELSEKHEZ
s (2)
a Megrtsek megformlshoz,
tovbb (3)
az is nehezebben rzkelhet,
hogy milyen HELYZETEKET [’Tereket’] FORML MEG s ’Ad’
a Befogadott teremti szmra a FLDANYA,
(4)
illetve a klnbz ’szint’ Gondoskodsok
megnyilvntsa
milyen ’Terek’ s ’ramlsok’, ’Illeszkedsek’ hasznlatval lehetsges.
A legtbbnknek ma mg
[itt, ebben a SLYOSABBAN EL-Vltozott LET-TRBEN,
a „terhelt” s EL-Vltozott ’szemlyes’ trben]
NEM mkdik
[vagy csak rszlegesen mkdik]
a legtbb Kzvetlen RZKELSI ’utunk’.
Az, hogy nem vagyunk kpesek ma mg a FLDANYA Kzssgre eredenden jellemz Bels Tpllsi ton Befogadni a FLDANYTL a Jelenltnkhz Szksges ’erket / mintkat / tr-rszeket’ [s gy a „kls” „tplls” („egymsbl-tpllkozs”) klnfle formit hasznljuk], „nagyon megterhel” az itt lk szmra.
Nagyon jelentsen
„BEFOLYSOLJA”
s „akadlyozza”
a „tpllkozs” ma megnyilvnul formja (is)
a termszetes Kzvetlen RZKELSI Utakat
[s az ezekre ALAPUL Kzvetlen Megrtsek Felptst].
Ha az Anyagi-Test [~ a Jelenlthez tartoz ’szemlyes’ tr]
„terhelt”
a „tlzottan sok” s/vagy „kros” [„mrgekkel teli”] „telekkel / italokkal”,
akkor a testnek nagyon sok feladata van
ezek „feldolgozsval” s „hatstalantsval”, „testbl kivezetsvel”.
A test „ezen sok tennivalja”
[s a sok egyb „knyszer” tevkenysg]
nagyon jelents erket von el a termszetes Szemlldstl,
amely az ALAPJA
a Sajt Tapasztalaton alapul Megrtsek Felptsnek,
s gy annak is,
hogy a teremt ’nmagra ismerhessen’,
a Sajt Harmonijt Felismerhesse
s annak megfelelen lhessen.
Nem csak az „elfogyasztott tel s ital” „terheli meg jelentsen”
magt az Anyagi-Testet / ’szemlyes’ teret,
hanem a „kls Trbl” is
nagyon sok „kros s zavar” [st, sajnos „pusztt”] hats is ri
folyamatosan / rendszeresen [szinte „kikerlhetetlenl”] az Anyagi-Testet / ’szemlyes’ teret.
„Rezgsek”, „impulzusok”, „szennyezsek”,
„bevettett hangok s kpek”,
a „zaj” nagyon sok formja
„akadlyozza” [st, sajnos „puszttja”] a Jelenltet / ’szemlyes’ tereket
pldul azltal,
hogy „stresszet okoznak”,
s egyb olyan „rtelmezhetetlensggel” / „tudatos flrevezetssel”
„tallkoznak / szembeslnek” a teremtk,
amelyek fel ha megrtsi cllal odafordulnak,
az „elveszi a mg megmaradt let-erejket is”.
A termszetesen mkd Kzssgekben
fontos feladata volt a csaldtagoknak s ’tantknak’ az, hogy
maguk is
(1)
Figyeljk a gyermekekben ’Felnyl’ Kzvetlen RZKELSI Utakat,
s (2)
segtsk a gyermekeket ezek Felismersben s Fejlesztsben.
Minden kis-kzssgnek ’elemi rdeke’ az,
hogy minl teljesebb, minl pebb legyen
Az-Elkvetkez generci Kzvetlen RZKELSI s [erre alapul] Megrtsi mkdse,
mert a kzssg gyarapodsa s megmaradsa ETTL FGG.
Ahol „tudatosan” „gyengtik”
[„mrgezik” „kmiai szerekkel”
s pldul egyb ms „fggsek” „kialaktsval”,
„knyszerekkel” („tiltsokkal” s „parancsokkal”),
a test „csonktsval”]
s „puszttjk”
a Kzvetlen RZKELS hasznlatt
[s gy az ERRE ALAPOZOTT Kzvetlen MEGRTSI Utak Felptst s Hasznlatt],
ott a jelenlt / let nagyon hamar „sszeomlik / megtarthatatlann vlik”.
A „nagyon megterheltt vlt” Kzssgi s ’szemlyes’ tr
az elsdleges oka annak,
hogy ’keveset ltunk / nagyon keveset rzkelnk KZVETLENL’
(1)
a Sajt Sorsunkbl / Sajt Jelenltnkbl,
(2)
s a bennnket krbevev Valsgbl
[TR rtelemmel is].
Akik Tudatosan nekikezdenek a[z Anyagi-Testi Jelenltk] jj-ptsnek,
mindannyian
[valamilyen szmukra lehetsges formban]
elkezdenek ’kzelebb hzdni’ a ’termszetes lethez’:
fokozatosan elhagyjk azokat a tevkenysgeket,
amelyek a leg-megterhelbbek a szmukra,
s gy az Anyagi-Test / a ’szemlyes’ tr
egyre tbb (1) let-ert s (2) teret tud az jj-plsre felhasznlni.
Tudatos odafigyels
[(1) Befel s (2) Kifel figyels,
Tudatos Szemlls]
Szksges ahhoz,
hogy az addig kevss hasznlt
BELS s KLS Kzvetlen RZKELSI tjait
FELISMERJE a teremt,
s nekikezdjen ezek jra hasznlatba vtelnek.
Tudatos odafigyels Szksges ahhoz is,
hogy a teremt
’Megtallja’ ’Bell-magban’
(1)
’azokat az utakat’
[Tereket s ramlsokat],
amelyek Tudatos hasznlatval
kzvetlenl elrhetv s megrthetv vlnak
a sajt korbbi Tapasztalatai
[ez nagyon fontos,
mert ez a Szabadsg Felptsnek s Megtapasztalsnak elhagyhatatlan ALAPJA],
(2)
tovbb ’megtallja’ azokat a Bels tjait,
amelyek hasznlatval
jra Felptheti
s hasznlatba veheti
az t az lett-GONDOZKHOZ kapcsol bels ramlsokat
[s erre alapulva jra Felplhet
egy kzvetlen bels kommunikcis t kztte s az lett-GONDOZK kztt].
Ugyancsak a Kzvetlen RZKELS tjainak
srlt s csonka jellegbl ered az,
hogy a teremtk
a krlttk lv TRNEK is csak egy „szk tartomnyt” rzkelik kzvetlenl.
Ebbl ered az,
hogy ma mr a teremtk legtbbje
„nem ltja” az LET-TRBEN tnylegesen mkd RAMLSOKAT
[s gy nem kpes megklnbztetni
a klnbz ’jelleg / felhasznls’ TR-rszeket].
Ebbl ered az is,
hogy az egymssal Kzeledsi-Helyzetben lv trsak
vagy mr Kzeli-sszekapcsoldsban lv trsak is
„pontatlan”
[sokszor „flrevezet / megtveszt”]
megrtsekhez jutnak
rszben nmagukrl,
rszben a trsukrl.
Tbbszr emltettem, hogy
az J VDETT RSZ-RAMLSOKBAN
[ezek kzl szmunkra a VD-s-VDETT LET-TR-RSZ lesz rtelmezhet]
nagyon jelentsen megvltozik
a TR-HASZNLAT lehetsge,
elsdlegesen a trsak fel irnyulan Gondoskodst vgz teremtk szmra.
Az nagyon jelents [megknnyebbedst eredmnyez] vltozs lesz,
hogy a jogosulatlan tr-hasznlat megsznik:
(1)
sem a trsakhoz tartoz ’szemlyes’ tr nem lesz kzvetlenl / jogosulatlanul megrinthet,
(2)
sem az LET-TR [a kzsen hasznlhat Tr] nem lesz jogosulatlanul megrinthet.
Ez utbbinak az az rtelme,
hogy az LET-TRNEK
azok a TR-Rszei lesznek a teremtk ltal kzvetlenl elrhetek s megrinthetek / hasznlhatak / formlhatak
amelyekhez a meglv sszecsendlseik (!) kzvetlen hozzfrst ’Nyitnak’.
Korbbi rsokban a most meglv megrtseim alapjn rajzoltam olyan kpeket, amelyek a GONDOSKODS [s gy a Jelenlt Megtapasztalhat] ’Szintjeit’ is jelltk [
(447.r.) 157. pont – elrhet ITT].




