Ez a nagymrtkben „rugalmatlann” vlt Megtesteslsi forma kpes volt azt biztostani, hogy a FLD Kzssgben Anyagi-Testben Megtestesl teremtk lete (!) KISZAKTHATATLAN legyen a Kzssg LET-TERBL, de az ppen-lt Anyagi-Testi let sorn a Vltoztatst [a Szabadsgot] csak nagyon kis mrtkben [egy „bergztett” s „rugalmatlan” rendszer szerint / rugalmatlan keretek kztt] volt kpes biztostani.
	
		            ’Megrtett’ ma mr, hogy ennek a „knyszernek” az elsdleges oka a FLDANYA Ered-Kiradsi-Szndkba bergztett SZABADSGTL-MEGFOSZTS OK-FORRSA volt, s az, hogy erre mg „rrakdott” minden Teremt-Szakaszban az EL-VLTOZS OK-FORRSBL ered folyamatos TR-csonkts / TR-EL-Vltozs. 
	
		       [2023.02.28.: A (960-966.r.) 270. pont (2) alponttl kezdden (elrhet ITT) rtam az EL-VLTOZSNAK (ebben a TR-VESZTSNEK) a LTEZSNKBEN Megformldott ALAPJRL: a ’MI’ LTEZSNK ’nem sokkal az nllv vlst (megszletst) kveten’ „Akaratlanul” „egyedl maradt a LTEZSI TERBEN”, „Anyja s testvre nem tudtak bergzlni a MEGJULSUK szmra Elksztett (szemlyes) TRBE”, s a ’MEGJULS’ „szl / Trs nlkl, egyedl indtotta el” a mg csupn ’formld’ TUDAT LTEZST.]
	
		 
	
		            Tbbszr emltettem, hogy mr itt az T-VEZETSI-TRBEN is vannak egyre gyakrabban olyan Kiprbl Teremtsek, amelyekben a Tr-Ptls / Tr-Kiigazts minden itt l teremt szmra elrhetv megformlsa a F Irny. Sok teremt sajnos ma mg nincsen olyan Tudatossgban [s nll Szndk-Hasznlati kpessgben], hogy az lehetv tenn szmra a Tapasztalatai Tudatos rtkelst, s arra alapulan a Fontolgatsokat s a Vltoztatshoz [a Szabadsg megtapasztalshoz] szksges sszecsendlsek megformlsban val tudatos rszvtelt. Emltettem, hogy az elttnk ll j Teremt-Szakasz(ok?) egyik F Megnyilvnulsi irnya a SZABADSGBAN val teljesen Tudatoss vls, s ehhez elvlaszthatatlanul kapcsoldan a Harmonia s a Felelssg Megrtse [(273.r.) 102. pont 3. alpont – elrhet ITT].
	
		          Rszleges az a megrtsem, hogy 
	
		a FLDANYA 
	
		itt az T-VEZETSI-TRBEN is 
	
		jra megnyilvnthatv formlja azokat a Kzvetlen GONDOSKODSAIT,
	
		amelyek biztostjk az itt l teremtk szmra 
	
		a MEGBECSLSEN s TISZTELETEN alapul 
	
		SZABAD VLASZTS s VLTOZTATS lehetsgt
	
		az ppen-lt Anyagi-Testi Megtapasztalsok sorn is.
	
		 
	
		           Rszleges az a megrtsem, hogy 
	
		a Megszletst megelzen megformlt Vlasztsokon 
	
		’csak’ (!) FONTOS OKBL
	
		[alapos megfontols utn, 
	
		a Vltoztatshoz szksges EGYEZTETSI folyamaton vgighaladva] 
	
		LEHETSGES (eredenden s) ezt kveten is Vltoztatni.
	
		 
	
		’rzkelhet’ az ehhez tartoz ’nagyon finom / kifinomult’ Kzvetlen GONDOSKODSI rendszernek 
	
		egyrszt a ’Rugalmassga’, 
	
		msrszt pedig a ’Hatrozottan Irnyban-Tart’ jellege.
	
		 
	
		A ’Rugalmassg’ [egy termszetes rugalmassg] azt jelenti, 
	
		hogy egy bizonyos mrtkben 
	
		a megszletst megelzen bergztett Vlasztsok is 
	
		’teret adnak’ olyan Vltoztatsoknak 
	
		(j sszecsendls megformlsa nlkl is), 
	
		amelyek egy ’TGASSGKNT’ rtelmezhetek…”
	
		 
	
		2023.02.27.
	
		            A legutbbi Teremt-Szakaszban is megtapasztaltuk azt, hogy 
	
		a megszlets s a hall kztti tartamban 
	
		szinte lehetetlen volt az, 
	
		hogy egy j Irny Megnyitsrl a FLDANYA EGYEZTETHESSEN 
	
		a mr Anyagi-Testben l egyedi teremtkkel.
	
		 
	
		          ltalban csak a nagyobb Klnleges Tapasztalattal rendelkez teremtk voltak kpesek arra, hogy valamilyen ’kedvez helyeztben’ kzelebb-hzdhassanak a FLDANYHOZ, s sszecsendlst formljanak meg egy j Irny Megnyitsrl.
	
		 
	
		Az LET-TR EL-VLTOZOTT jellegbl eredt az, 
	
		hogy a legtbbszr az j Irny Megnyitst Vlaszt egyedi teremt 
	
		(1)
	
		habr az Anyagi-Testn bell kpes volt egy j bels-teret
	
		[s ehhez tartoz j ramlsok Alapjt]
	
		bergzteni
	
		[ebben alapozta meg az j Irnyt], 
	
		(2)
	
		azonban a FLDANYA nem volt kpes j [Anyagi-Testen kvli] Szemlyes Tr-Rszt bergzteni / Adni az j Megtapasztals szmra 
	
		[gy az Anyagi-Test nem volt kpes jabb Szemlyes-Tr-Rszt Befogadni s Bergzteni az j Megtapasztalshoz].
	
		 
	
		Ebbl eredt az, 
	
		hogy amikor egy teremt kpes volt [valamilyen klnleges mdon] 
	
		j [= a megszletsekor nem megalapozott] Irnyt Megnyitni az ppen-lt Anyagi-Testi Jelenltben,
	
		’VLASZTANIA’ KELLETT, 
	
		hogy melyik mr folyamatban lv megtapasztalst zrja le 
	
		(ideiglenesen vagy akr vgleg) 
	
		azon clbl, 
	
		hogy a hozz tartoz Szemlyes Tr-Rszt az j Irny Tapasztalatval tlthesse be.
	
		 
	
		Az ilyen [’korltozott’] SZABADSG teht egyben KNYSZER is volt:
	
		Fontos Okbl egy teremt kpes lehetett VLTOZTATNI a megszletsvel megalapozott let-ptsn,
	
		azonban ► „csak azzal a Szemlyes-Trrel gazdlkodhatott,
	
		amely a megszletsekor bergztsre kerlt az lethez”. 
	
		„Knytelen volt” a teremt „valamit odaadni / valamit lezrni / valamit felldozni” azrt, 
	
		hogy vltoztatni tudjon az lete Irnyn.
	
		 
	
		(…) 20200908 [532.r.] 179. pont (elrhet ITT):
	
		            „…Eszembe jutott a fehrlfia monda (elrhet ITT). Mr a monda elejn a fehrl csak addig lt, ameddig kellen ’erss’ nvekedett a fia, s akkor azonnal „megdgltt”. A fehrl fia ksbb a „msvilgon” (lent) az ’telt’ elvev kis rdg „nyomait kvetve” az rdgt megktzte, a hrom kirlylnyt elrabl hrom srknyt pedig meglte. Miutn a „szolglatba” szegdtt trsai a kirlylnyokat felhztk a msvilgrl, a fehrl fit pedig lent hagytk a mlysgben, a fehrl fia egy griff segtsgvel jutott vissza a vilgba (mert jt tett a griff fikival). A griffnek nem volt elg ereje ahhoz, hogy a fit felvigye, az ehhez szksges er (kenyr s szalonna) az t kzben elfogyott, s ezrt a fehrl fia a  sajt karjt s lbt vgta le s adta enni a griffnek. A griff csak gy tudta felvinni a fit. Felrve a griff ltta, hogy a fi nem tud menni, ezrt egy olyan bort adott a finak, amitl visszanttek a levgott tagjai, s mg sokkal ersebb lett. Ebben a mondban is ’le kellett mondania’ a finak valami fontosrl, „oda kellett adnia magbl valamit” [mert a trsai nem segtettk].
 sajt karjt s lbt vgta le s adta enni a griffnek. A griff csak gy tudta felvinni a fit. Felrve a griff ltta, hogy a fi nem tud menni, ezrt egy olyan bort adott a finak, amitl visszanttek a levgott tagjai, s mg sokkal ersebb lett. Ebben a mondban is ’le kellett mondania’ a finak valami fontosrl, „oda kellett adnia magbl valamit” [mert a trsai nem segtettk].
	
		            A Kmves Kelemenn balladban [20200806 (7-8.r.) 11. pont - elrhet ITT] A-TR ugyancsak nem volt elg „az j ptkezshez”, ebben a trtnetben a „k”-„mvesek” azonban  „ms lett ldoztk fel”, s ez [a kzvetlenl s SLYOSABBAN lettel-sszeegyeztethetetlensg] a Trben azonnal meg is mutatta magt a megrepedsben / megtrsben. Az is jl lthatv vlt, hogy ez a Tr-Veszts gyorsan tovbbterjedv vlt, hiszen nem csak az asszony halt meg, hanem a kisfia is nem sokkal ksbb „belhullott a meghasadt fldbe” [slyosan lettel-sszeegyeztethetetlen EL-Vltozsbl eredt a megtrs]…”
 „ms lett ldoztk fel”, s ez [a kzvetlenl s SLYOSABBAN lettel-sszeegyeztethetetlensg] a Trben azonnal meg is mutatta magt a megrepedsben / megtrsben. Az is jl lthatv vlt, hogy ez a Tr-Veszts gyorsan tovbbterjedv vlt, hiszen nem csak az asszony halt meg, hanem a kisfia is nem sokkal ksbb „belhullott a meghasadt fldbe” [slyosan lettel-sszeegyeztethetetlen EL-Vltozsbl eredt a megtrs]…”
	
		 
	
		       Ma mr a YOSG Birodalmn bell [s gy a YOSGBA visszaigazodott FLD Kzssgben] is SZABLYOZVA van az [= KSSZ-Megformlt GONDOSKODS van arra], hogyan lehet emelni a Klnleges megnyilvnuls arnyn, hogyan lehet Fontos Okbl Tbblet-Teret / Tbblet let-ert adni:
	
		20200908 [828-829.r.] 236. pont (1) – elrhet ITT
	
		20200908 [866.r.] 247. pont (2) – elrhet ITT
	
		20200908 [992.r.] 277. pont – elrhet ITT
	
		 
	
		 
	
		            Amikor „Knytelen volt” a teremt „valamit odaadni / valamit lezrni-felldozni” azrt, hogy vltoztatni tudjon az lete Irnyn, az ilyen Szabadsg valjban „knyszer”… a Szabadsgtl-Megfosztott helyzetben a Szabadsg megtapasztalsnak egy nagyon korltozott lehetsge volt.
	
		 
	
		         A SZABADSGTL-MEGFOSZTS OK-FORRSA a FLDANYA Ered-Kiradsi Szndkba a MINDENSG-FORRSA ltal Bergztett azon MEGHATROZ volt, amely „ktelezv” tette a FLDANYA [mint egy Kzssg MEGTARTI-Teremtje / egy az lv vlst mg ppen csak megkezdett, mg nem Tudatos / Szndk-Hasznlatra kptelen teremt] szmra a Klnleges let-pts Megnyitst, st, azt is, hogy olyan Szorossgot ptsen fel, mint amely a Szakrlis Utat megnyitott teremtkre jellemz [’ami az ppen megformlhat legkzelebbi / legszorosabb bels sszekapcsolds’].
	
		A SZABADSGTL-MEGFOSZTS REND-TTELE:
	
		20200908 [589.r.] 191. pont (1) [SZABADSGTL-MEGFOSZTS (egyedi teremtkre is Kirad) Rend-Ttele] – elrhet ITT
	
		20200908 [595-596.r.] 191. pont (6) [a Rend-Ttel BEFOGADSNAK ELKSZTSE; TBB J GONDOSKODS formldik, befogadhatv kell tenni az egyedi teremtk szmra (fontos felttel a ’Szabadsg-alap’ jbli megformlsa az Anyagi-Testben)] – elrhet ITT
	
		20200908 [601.r.] 191. pont (9) [a REND-TTELT BEFOGADTA a FLDANYA; KNNYTSSEL s SPECILIS formban azonnal J VLASZTSI LEHETSGEKET AJNLOTT FEL a FLDANYA azoknak a nagyon nehz helyzetben lv teremtknek, akik eddig akadlyozottak voltak valamilyen korbbi Tapasztalat Lezrsban, s ebbl ereden nem voltak kpesek j Irnyt Megnyitni az letkben] – elrhet ITT
	
		20200908 [603.r.] 192. pont (1) – elrhet ITT
	
		20200908 [726-728.r.] 211. pont (5) – elrhet ITT
	
		 
	
		Ez a Szabadsgtl-Megfosztott „llapot”
	
		[az ppen-lt let folyamn a VLTOZTATSOKAT szinte teljesen lehetetlenn tev „llapot”]
	
		az oka annak is,
	
		hogy a FLDANYA Kzssgben lk Anyagi-Teste egyre „rugalmatlanabb” vlt:
	
		maga az Anyagi-Test is egyre kevsb volt kpes
	
		jabb bels-tr megformlsra, 
	
		jabb ramlsok s ramls-alapok Befogadsra s Mkdtetsre, 
	
		jabb Szemlyes-Tr Befogadsra s Bergztsre.
	
		 
	
		         Tbbszr emltettem azt a szemlyes Tapasztalatomat, hogy a megszletsemkor az Anyagi-Testi Jelenltemrl „levlasztott” Szemlyes Tr-rszeimet [mg a VILGI Befogadottsg tartamban, az akkor folyamatban lv KIPRBL teremtsekhez hozzkapcsoldva] hogyan kezdhettem meg ’jj-pteni’.
	
		 
	
		Akkor mg a FLDANYA is csupn FORMLTA azt a Kzvetlen GONDOSKODST,
	
		hogy az „elvett” vagy „elvesztett” [EL-Vltozott, Bezrdott, semmiv-vlt / rszben vagy teljesen visszabomlott] ’szemlyes’ Tr-Rszek
	
		 [ebbe most belertend az Anyagi-Test bels-terei s a Jelenlthez tartoz ramlsok is] 
	
		hogyan Rendezhetek [hogyan pthetek vissza]:
	
		’milyen ton’ ’Adhat’ a FLDANYA az Anyagi-Testben mr Jelenlv let szmra JABB Szemlyes-Tereket
	
		[(1) 
	
		milyen ELKSZLETEK s EGYEZTETSEK szksgesek ehhez, 
	
		(2) 
	
		hogyan lehet azt biztostani, hogy az egyre „rugalmatlanabb” vlt Anyagi-Test kpes legyen Befogadni s Bergzteni, 
	
		majd pedig a Clja szerint felhasznlni az j Szemlyes Tr-rszt].
	
		 
	
		        Rszleges megrtsem az, hogy 
	
		amikor itt a FLD Kzssgben [mg a VILGBELI Befogadottsg tartamban] megkezddtek azok a KIPRBLSOK,
	
		amelyekben a FLDANYA [elsdlegesen a MAGJAIVAL] elkezdte Megformlni azt a GONDOSKODST,
	
		amellyel kpess vlt elsegteni azt, 
	
		hogy az Anyagi-Test kpes legyen Befogadni 
	
		egy jonnan Adott / Megformlt Szemlyes Tr-Rszt,
	
		„nagy ervel megnyilvnult” egy olyan [akr „tmadsknt” is rtelmezhet] „irnyuls”,
	
		amely ezeket az jonnan Megformlt Szemlyes-Tereket „kereste” (clzottan)
	
		 s igyekezett a lehet leghamarabb „levlasztani” az Anyagi-Testekrl.
	
		 
	
		Amikor a FLDANYA [bizonyos ’kedvez helyzetekben / kedvez krlmnyek kztt’]
	
		Kzelebb-Hzdott a KIPRBLSOKBAN rsztvev [Klnleges Tudatosodst mr megnyitott] teremtkhz, 
	
		az EGYEZTETSEK sorn kezdetben
	
		mg nem egy ’j Irny’, hanem csupn egy ’j Feladat’ Megnyitsrl lehetett megformlni sszecsendlst.
	
		 
	
		Az sszecsendls megformlst kveten 
	
		a FLDANYA
	
		a Feladat teljestshez szksges j Szemlyes Tr-Rszt 
	
		’azonnal’ s ’teljes egszben’ bergztette a teremt Anyagi-Testhez.
	
		 
	
		Tapasztalat, 
	
		hogy ezek a kisebb [csupn egy-egy feladat teljestshez szksges] jonnan Megformlt s Adott Szemlyes-Terek is
	
		„azonnal felkeltettk a Szemlyes-Terek EL-VTELRE specializldottak figyelmt”.
	
		 
	
		„Ezek az lskdk” igyekeztek „a lehet legkzelebb kerlni” az j tr-rszt befogadott teremtkhz
	
		[igyekeztek maguk (kzvetlenl) „rtelepedni” az j tr-rszre
	
		(pldul gy, hogy azonnal „trsnak” jelentkeztek a feladat-teljestshez, 
	
		s amint {megtvesztssel} „hozzkapcsoldtak” a feladat-teljestshez, 
	
		„magukhoz vontk a teret” 
	
		{ltalban „levlasztottk” a feladat-teljestshez adott teret arrl, akihez a FLDANYA azt bergztette})].
	
		 
	
		A Szemlyes-Teret jonnan befogadott teremtrl 
	
		(1)
	
		nha csak a teret vlasztottk le, 
	
		(2)
	
		nha pedig a teret-a-feladattal-egytt [ha abban „j zletet” „ismertek fel”].
	
		 
	
		      Nekem is vannak olyan szemlyes tapasztalataim, amikor „csak azrt kapcsoldtak hozzm msok, hogy elvegyk a feladathoz tartoz szemlyes-teret”… s ezt kveten „ott maradtam egyedl a feladattal a megvalstshoz szksges tr nlkl”. 
	
		       Ez nem csak azrt volt nagy nehzsg a szmomra, mert ilyenkor
	
		(1) VLASZTANOM KELLETT, hogy ha a feladatot vghez akarom vinni, akkor melyik meglv Szemlyes Tr-Rszemhez tartoz tapasztalatomat zrom le [= „ldozom fel”] azrt, hogy az ahhoz tartoz Szemlyes Tr-Rszt felhasznlhassam az j feladathoz,
	
		(2) hanem amiatt is nagy nehzsget jelentett, mert a „befurakodk / betolakodk” [akik csak a tr EL-VTELE miatt kapcsoldtak hozzm] annak a lehetsgtl is „megfosztottak”, hogy HOZZKAPCSOLDHASSAK azokhoz, akik tnylegesen trsaim lehettek volna a feladat-teljests sorn [akikkel klcsnsen segthettk volna egymst a feladat beteljeslse (vagy ms irny Kzeli-sszekapcsolds megformlsa) rdekben].
	
		 
	
		       Emltettem azt is, hogy miutn az ilyen „EL-VTELI” cl kzeleds / rdeklds „nagyon felersdtt” az j Szemlyes-Terek Befogadsra kpes teremtk irnyba, Vltoztatott a FLDANYA a KIPRBLS Irnyn.
	
		 
	
		Mivel FONTOS volt a Kiprbls
	
		(1)
	
		nem csak amiatt, 
	
		hogy a teremtk kpess vljanak az ppen-lt Anyagi-Testi Jelenltk sorn is jabb Irnyokat Megnyitni az letkben
	
		[s gy a VLTOZTATS / ’Mozgs’ Szabadsga jj-plhessen a FLDANYA Kzssgben], 
	
		(2)
	
		hanem amiatt is, 
	
		hogy a „magra-hagyottsgban” egyre „rugalmatlanabb vl” Anyagi-Test 
	
		’Rugalmasabb vlst’
	
		el tudja segteni a FLDANYA, 
	
		► a KIPRBLS annyiban vltozott, 
	
		hogy ’ELSZR’ egy j Feladatra ’csak’ ’jelentkezni’ lehetett,
	
		s a Feladatot felvllal szmra 
	
		a FLDANYA nem rgztette be azonnal 
	
		a feladat teljestshez Adhat ’Teljes’ Szemlyes-Teret.
	
		 
	
		Ez kezdetben nehzsget jelentett,
	
		mert a feladatot felvllal teremtnek 
	
		magnak volt szksges ’megellegeznie’ a Szemlyes-Teret.
	
		 
	
		Azrt, hogy ez ne jelentsen „vllalhatatlan” nehzsget,
	
		a feladat teljestst a FLDANYA ► ’Kisebb Szakaszkra’ osztotta fel
	
		[lehetett akr egy nap (huszonngy ra) egy szakasz], 
	
		s ’szakaszonknt’ ’utlag’ rgztette be [Adta] a (felhasznlt) Szemlyes-Teret a FLDANYA.
	
		 
	
		Ez a Vltoztats [a KIPRBLS Irnyn] kpes volt biztostani azt, hogy 
	
		(1)
	
		„megsznt a fokozott rdeklds” a tr EL-VTELRE irnyulk fell a feladat-teljestst felvllalt teremtk fel
	
		[mivel nem tudtak magukhoz vonni j Szemlyes Tr-Rszeket],
	
		(2)
	
		s a feladat-teljestshez felhasznlt ’sajt ert / sajt Szemlyes-Teret’ pedig 
	
		’egyre hamarabb’ kpes volt ’ptolni’ [Adni] a FLDANYA.
	
		Az gy Tapasztalatot szerz teremtk hamar kpess vltak arra,
	
		hogy mr a feladat-teljests sorn (!) Befogadjk a ’tbblet’ Teret
	
		[a FLDANYA kpess vlt a teremt (fokozatosan ’Rugalmasabb’ vl) Anyagi-Testhez ’Rugalmasabban’ hozzrendelni / hozzkapcsolni 
	
		a feladat-teljestshez szksges Szemlyes Tr-Rszt s (tbblet) let-ert].
	
		 
	
		          Mint emltettem, a KIPRBLSOK ezen j irnyban rsztvevk szmra kezdetben ’nagyobb erfesztst ignyelt’ az, ha egy-egy (kisebb) feladat-teljestst felvllaltak. Kezdetben valban szksges volt az [az letk Megvsa rdekben (a tr EL-VTELRE irnyulk tvol-tartsa rdekben)], hogy a MEGLV Szemlyes-Terkbl ’ldozzanak’ egy ’j feladatra’.
	
		 
	
		Fontos azt megrteni, 
	
		hogy akik ebben a KIPRBLSBAN rsztvettek, 
	
		azok szmra a Kiprbls F Irnya nem az volt,
	
		hogy egy-egy j kisebb feladat teljestsben rsztvehessenek, 
	
		hanem az, 
	
		hogy a FLDANYA 
	
		a FORMLD j KZVETLEN GONDOSKODSVAL
	
		az egyedi teremtk „rugalmatlann vlt” [~ „szabadsgtl megfosztott”] Anyagi-Testt [bels-tereit]
	
		a feladat-teljestshez ’jonnan’ adott [s az Anyagi-Testhez hozzrgztett] Szemlyes-Terek Bergztsvel 
	
		fokozatosan jra ’Rugalmasabb’ formlja.
	
		 
	
		A FLDANYNAK meg kellett rtenie azt, 
	
		hogyan formlhat fokozatosan [s mennyire gyorsan formlhat] Rugalmasabb az Anyagi-Test 
	
		[az akkor meglv llapot Anyagi-Test], 
	
		s az Anyagi-Test milyen formban s milyen fokozatokban kpes egy-egy j ’minta’ vagy Szemlyes Tr-Rsz Befogadsra s Beillesztsre / Bergztsre.
	
		 
	
		Ezek a Kiprblsok kzvetlen MEGALAPOZSAI voltak mr
	
		a REND-TTELEK Befogadsnak is.
	
		 
	
		Az Anyagi-Testben s a Szemlyes-Terekben Megformldott EL-Vltozsok Teljes-Rendezse 
	
		csak akkor kezddhet meg, 
	
		ha az Anyagi-Test
	
		kpes a Rendezshez [mint j Megtapasztalshoz] szksges Szemlyes-Terek Befogadsra s Bergztsre.
	
		 
	
		[Nem csak a ’TUDATOT’, hanem a ’Teret’, azaz] az Anyagi-Testet is szksges arra ELKSZTENI,
	
		hogy [akr a Rendezs rdekben, akr egy j Irny Megnyitsa rdekben] 
	
		jabb Bels Tereket s ramlsokat, jabb Szemlyes Tr-Rszeket kpes legyen Befogadni s Bergzteni,
	
		s erre alapulan kpes legyen majd ’VISSZAFOGADNI’ 
	
		teljesen vagy rszben ELRHETETLENN vlt Szemlyes-Tereket.