Ez a nagymrtkben „rugalmatlann” vlt Megtesteslsi forma kpes volt azt biztostani, hogy a FLD Kzssgben Anyagi-Testben Megtestesl teremtk lete (!) KISZAKTHATATLAN legyen a Kzssg LET-TERBL, de az ppen-lt Anyagi-Testi let sorn a Vltoztatst [a Szabadsgot] csak nagyon kis mrtkben [egy „bergztett” s „rugalmatlan” rendszer szerint / rugalmatlan keretek kztt] volt kpes biztostani.
’Megrtett’ ma mr, hogy ennek a „knyszernek” az elsdleges oka a FLDANYA Ered-Kiradsi-Szndkba bergztett SZABADSGTL-MEGFOSZTS OK-FORRSA volt, s az, hogy erre mg „rrakdott” minden Teremt-Szakaszban az EL-VLTOZS OK-FORRSBL ered folyamatos TR-csonkts / TR-EL-Vltozs.
[2023.02.28.: A (960-966.r.) 270. pont (2) alponttl kezdden (elrhet ITT) rtam az EL-VLTOZSNAK (ebben a TR-VESZTSNEK) a LTEZSNKBEN Megformldott ALAPJRL: a ’MI’ LTEZSNK ’nem sokkal az nllv vlst (megszletst) kveten’ „Akaratlanul” „egyedl maradt a LTEZSI TERBEN”, „Anyja s testvre nem tudtak bergzlni a MEGJULSUK szmra Elksztett (szemlyes) TRBE”, s a ’MEGJULS’ „szl / Trs nlkl, egyedl indtotta el” a mg csupn ’formld’ TUDAT LTEZST.]
Tbbszr emltettem, hogy mr itt az T-VEZETSI-TRBEN is vannak egyre gyakrabban olyan Kiprbl Teremtsek, amelyekben a Tr-Ptls / Tr-Kiigazts minden itt l teremt szmra elrhetv megformlsa a F Irny. Sok teremt sajnos ma mg nincsen olyan Tudatossgban [s nll Szndk-Hasznlati kpessgben], hogy az lehetv tenn szmra a Tapasztalatai Tudatos rtkelst, s arra alapulan a Fontolgatsokat s a Vltoztatshoz [a Szabadsg megtapasztalshoz] szksges sszecsendlsek megformlsban val tudatos rszvtelt. Emltettem, hogy az elttnk ll j Teremt-Szakasz(ok?) egyik F Megnyilvnulsi irnya a SZABADSGBAN val teljesen Tudatoss vls, s ehhez elvlaszthatatlanul kapcsoldan a Harmonia s a Felelssg Megrtse [(273.r.) 102. pont 3. alpont – elrhet ITT].
Rszleges az a megrtsem, hogy
a FLDANYA
itt az T-VEZETSI-TRBEN is
jra megnyilvnthatv formlja azokat a Kzvetlen GONDOSKODSAIT,
amelyek biztostjk az itt l teremtk szmra
a MEGBECSLSEN s TISZTELETEN alapul
SZABAD VLASZTS s VLTOZTATS lehetsgt
az ppen-lt Anyagi-Testi Megtapasztalsok sorn is.
Rszleges az a megrtsem, hogy
a Megszletst megelzen megformlt Vlasztsokon
’csak’ (!) FONTOS OKBL
[alapos megfontols utn,
a Vltoztatshoz szksges EGYEZTETSI folyamaton vgighaladva]
LEHETSGES (eredenden s) ezt kveten is Vltoztatni.
’rzkelhet’ az ehhez tartoz ’nagyon finom / kifinomult’ Kzvetlen GONDOSKODSI rendszernek
egyrszt a ’Rugalmassga’,
msrszt pedig a ’Hatrozottan Irnyban-Tart’ jellege.
A ’Rugalmassg’ [egy termszetes rugalmassg] azt jelenti,
hogy egy bizonyos mrtkben
a megszletst megelzen bergztett Vlasztsok is
’teret adnak’ olyan Vltoztatsoknak
(j sszecsendls megformlsa nlkl is),
amelyek egy ’TGASSGKNT’ rtelmezhetek…”
2023.02.27.
A legutbbi Teremt-Szakaszban is megtapasztaltuk azt, hogy
a megszlets s a hall kztti tartamban
szinte lehetetlen volt az,
hogy egy j Irny Megnyitsrl a FLDANYA EGYEZTETHESSEN
a mr Anyagi-Testben l egyedi teremtkkel.
ltalban csak a nagyobb Klnleges Tapasztalattal rendelkez teremtk voltak kpesek arra, hogy valamilyen ’kedvez helyeztben’ kzelebb-hzdhassanak a FLDANYHOZ, s sszecsendlst formljanak meg egy j Irny Megnyitsrl.
Az LET-TR EL-VLTOZOTT jellegbl eredt az,
hogy a legtbbszr az j Irny Megnyitst Vlaszt egyedi teremt
(1)
habr az Anyagi-Testn bell kpes volt egy j bels-teret
[s ehhez tartoz j ramlsok Alapjt]
bergzteni
[ebben alapozta meg az j Irnyt],
(2)
azonban a FLDANYA nem volt kpes j [Anyagi-Testen kvli] Szemlyes Tr-Rszt bergzteni / Adni az j Megtapasztals szmra
[gy az Anyagi-Test nem volt kpes jabb Szemlyes-Tr-Rszt Befogadni s Bergzteni az j Megtapasztalshoz].
Ebbl eredt az,
hogy amikor egy teremt kpes volt [valamilyen klnleges mdon]
j [= a megszletsekor nem megalapozott] Irnyt Megnyitni az ppen-lt Anyagi-Testi Jelenltben,
’VLASZTANIA’ KELLETT,
hogy melyik mr folyamatban lv megtapasztalst zrja le
(ideiglenesen vagy akr vgleg)
azon clbl,
hogy a hozz tartoz Szemlyes Tr-Rszt az j Irny Tapasztalatval tlthesse be.
Az ilyen [’korltozott’] SZABADSG teht egyben KNYSZER is volt:
Fontos Okbl egy teremt kpes lehetett VLTOZTATNI a megszletsvel megalapozott let-ptsn,
azonban ► „csak azzal a Szemlyes-Trrel gazdlkodhatott,
amely a megszletsekor bergztsre kerlt az lethez”.
„Knytelen volt” a teremt „valamit odaadni / valamit lezrni / valamit felldozni” azrt,
hogy vltoztatni tudjon az lete Irnyn.
(…) 20200908 [532.r.] 179. pont (elrhet ITT):
„…Eszembe jutott a fehrlfia monda (elrhet ITT). Mr a monda elejn a fehrl csak addig lt, ameddig kellen ’erss’ nvekedett a fia, s akkor azonnal „megdgltt”. A fehrl fia ksbb a „msvilgon” (lent) az ’telt’ elvev kis rdg „nyomait kvetve” az rdgt megktzte, a hrom kirlylnyt elrabl hrom srknyt pedig meglte. Miutn a „szolglatba” szegdtt trsai a kirlylnyokat felhztk a msvilgrl, a fehrl fit pedig lent hagytk a mlysgben, a fehrl fia egy griff segtsgvel jutott vissza a vilgba (mert jt tett a griff fikival). A griffnek nem volt elg ereje ahhoz, hogy a fit felvigye, az ehhez szksges er (kenyr s szalonna) az t kzben elfogyott, s ezrt a fehrl fia a
sajt karjt s lbt vgta le s adta enni a griffnek. A griff csak gy tudta felvinni a fit. Felrve a griff ltta, hogy a fi nem tud menni, ezrt egy olyan bort adott a finak, amitl visszanttek a levgott tagjai, s mg sokkal ersebb lett. Ebben a mondban is ’le kellett mondania’ a finak valami fontosrl, „oda kellett adnia magbl valamit” [mert a trsai nem segtettk].
A Kmves Kelemenn balladban [20200806 (7-8.r.) 11. pont - elrhet ITT] A-TR ugyancsak nem volt elg „az j ptkezshez”, ebben a trtnetben a „k”-„mvesek” azonban
„ms lett ldoztk fel”, s ez [a kzvetlenl s SLYOSABBAN lettel-sszeegyeztethetetlensg] a Trben azonnal meg is mutatta magt a megrepedsben / megtrsben. Az is jl lthatv vlt, hogy ez a Tr-Veszts gyorsan tovbbterjedv vlt, hiszen nem csak az asszony halt meg, hanem a kisfia is nem sokkal ksbb „belhullott a meghasadt fldbe” [slyosan lettel-sszeegyeztethetetlen EL-Vltozsbl eredt a megtrs]…”
Ma mr a YOSG Birodalmn bell [s gy a YOSGBA visszaigazodott FLD Kzssgben] is SZABLYOZVA van az [= KSSZ-Megformlt GONDOSKODS van arra], hogyan lehet emelni a Klnleges megnyilvnuls arnyn, hogyan lehet Fontos Okbl Tbblet-Teret / Tbblet let-ert adni:
20200908 [828-829.r.] 236. pont (1) – elrhet ITT
20200908 [866.r.] 247. pont (2) – elrhet ITT
20200908 [992.r.] 277. pont – elrhet ITT
Amikor „Knytelen volt” a teremt „valamit odaadni / valamit lezrni-felldozni” azrt, hogy vltoztatni tudjon az lete Irnyn, az ilyen Szabadsg valjban „knyszer”… a Szabadsgtl-Megfosztott helyzetben a Szabadsg megtapasztalsnak egy nagyon korltozott lehetsge volt.
A SZABADSGTL-MEGFOSZTS OK-FORRSA a FLDANYA Ered-Kiradsi Szndkba a MINDENSG-FORRSA ltal Bergztett azon MEGHATROZ volt, amely „ktelezv” tette a FLDANYA [mint egy Kzssg MEGTARTI-Teremtje / egy az lv vlst mg ppen csak megkezdett, mg nem Tudatos / Szndk-Hasznlatra kptelen teremt] szmra a Klnleges let-pts Megnyitst, st, azt is, hogy olyan Szorossgot ptsen fel, mint amely a Szakrlis Utat megnyitott teremtkre jellemz [’ami az ppen megformlhat legkzelebbi / legszorosabb bels sszekapcsolds’].
A SZABADSGTL-MEGFOSZTS REND-TTELE:
20200908 [589.r.] 191. pont (1) [SZABADSGTL-MEGFOSZTS (egyedi teremtkre is Kirad) Rend-Ttele] – elrhet ITT
20200908 [595-596.r.] 191. pont (6) [a Rend-Ttel BEFOGADSNAK ELKSZTSE; TBB J GONDOSKODS formldik, befogadhatv kell tenni az egyedi teremtk szmra (fontos felttel a ’Szabadsg-alap’ jbli megformlsa az Anyagi-Testben)] – elrhet ITT
20200908 [601.r.] 191. pont (9) [a REND-TTELT BEFOGADTA a FLDANYA; KNNYTSSEL s SPECILIS formban azonnal J VLASZTSI LEHETSGEKET AJNLOTT FEL a FLDANYA azoknak a nagyon nehz helyzetben lv teremtknek, akik eddig akadlyozottak voltak valamilyen korbbi Tapasztalat Lezrsban, s ebbl ereden nem voltak kpesek j Irnyt Megnyitni az letkben] – elrhet ITT
20200908 [603.r.] 192. pont (1) – elrhet ITT
20200908 [726-728.r.] 211. pont (5) – elrhet ITT
Ez a Szabadsgtl-Megfosztott „llapot”
[az ppen-lt let folyamn a VLTOZTATSOKAT szinte teljesen lehetetlenn tev „llapot”]
az oka annak is,
hogy a FLDANYA Kzssgben lk Anyagi-Teste egyre „rugalmatlanabb” vlt:
maga az Anyagi-Test is egyre kevsb volt kpes
jabb bels-tr megformlsra,
jabb ramlsok s ramls-alapok Befogadsra s Mkdtetsre,
jabb Szemlyes-Tr Befogadsra s Bergztsre.
Tbbszr emltettem azt a szemlyes Tapasztalatomat, hogy a megszletsemkor az Anyagi-Testi Jelenltemrl „levlasztott” Szemlyes Tr-rszeimet [mg a VILGI Befogadottsg tartamban, az akkor folyamatban lv KIPRBL teremtsekhez hozzkapcsoldva] hogyan kezdhettem meg ’jj-pteni’.
Akkor mg a FLDANYA is csupn FORMLTA azt a Kzvetlen GONDOSKODST,
hogy az „elvett” vagy „elvesztett” [EL-Vltozott, Bezrdott, semmiv-vlt / rszben vagy teljesen visszabomlott] ’szemlyes’ Tr-Rszek
[ebbe most belertend az Anyagi-Test bels-terei s a Jelenlthez tartoz ramlsok is]
hogyan Rendezhetek [hogyan pthetek vissza]:
’milyen ton’ ’Adhat’ a FLDANYA az Anyagi-Testben mr Jelenlv let szmra JABB Szemlyes-Tereket
[(1)
milyen ELKSZLETEK s EGYEZTETSEK szksgesek ehhez,
(2)
hogyan lehet azt biztostani, hogy az egyre „rugalmatlanabb” vlt Anyagi-Test kpes legyen Befogadni s Bergzteni,
majd pedig a Clja szerint felhasznlni az j Szemlyes Tr-rszt].
Rszleges megrtsem az, hogy
amikor itt a FLD Kzssgben [mg a VILGBELI Befogadottsg tartamban] megkezddtek azok a KIPRBLSOK,
amelyekben a FLDANYA [elsdlegesen a MAGJAIVAL] elkezdte Megformlni azt a GONDOSKODST,
amellyel kpess vlt elsegteni azt,
hogy az Anyagi-Test kpes legyen Befogadni
egy jonnan Adott / Megformlt Szemlyes Tr-Rszt,
„nagy ervel megnyilvnult” egy olyan [akr „tmadsknt” is rtelmezhet] „irnyuls”,
amely ezeket az jonnan Megformlt Szemlyes-Tereket „kereste” (clzottan)
s igyekezett a lehet leghamarabb „levlasztani” az Anyagi-Testekrl.
Amikor a FLDANYA [bizonyos ’kedvez helyzetekben / kedvez krlmnyek kztt’]
Kzelebb-Hzdott a KIPRBLSOKBAN rsztvev [Klnleges Tudatosodst mr megnyitott] teremtkhz,
az EGYEZTETSEK sorn kezdetben
mg nem egy ’j Irny’, hanem csupn egy ’j Feladat’ Megnyitsrl lehetett megformlni sszecsendlst.
Az sszecsendls megformlst kveten
a FLDANYA
a Feladat teljestshez szksges j Szemlyes Tr-Rszt
’azonnal’ s ’teljes egszben’ bergztette a teremt Anyagi-Testhez.
Tapasztalat,
hogy ezek a kisebb [csupn egy-egy feladat teljestshez szksges] jonnan Megformlt s Adott Szemlyes-Terek is
„azonnal felkeltettk a Szemlyes-Terek EL-VTELRE specializldottak figyelmt”.
„Ezek az lskdk” igyekeztek „a lehet legkzelebb kerlni” az j tr-rszt befogadott teremtkhz
[igyekeztek maguk (kzvetlenl) „rtelepedni” az j tr-rszre
(pldul gy, hogy azonnal „trsnak” jelentkeztek a feladat-teljestshez,
s amint {megtvesztssel} „hozzkapcsoldtak” a feladat-teljestshez,
„magukhoz vontk a teret”
{ltalban „levlasztottk” a feladat-teljestshez adott teret arrl, akihez a FLDANYA azt bergztette})].
A Szemlyes-Teret jonnan befogadott teremtrl
(1)
nha csak a teret vlasztottk le,
(2)
nha pedig a teret-a-feladattal-egytt [ha abban „j zletet” „ismertek fel”].
Nekem is vannak olyan szemlyes tapasztalataim, amikor „csak azrt kapcsoldtak hozzm msok, hogy elvegyk a feladathoz tartoz szemlyes-teret”… s ezt kveten „ott maradtam egyedl a feladattal a megvalstshoz szksges tr nlkl”.
Ez nem csak azrt volt nagy nehzsg a szmomra, mert ilyenkor
(1) VLASZTANOM KELLETT, hogy ha a feladatot vghez akarom vinni, akkor melyik meglv Szemlyes Tr-Rszemhez tartoz tapasztalatomat zrom le [= „ldozom fel”] azrt, hogy az ahhoz tartoz Szemlyes Tr-Rszt felhasznlhassam az j feladathoz,
(2) hanem amiatt is nagy nehzsget jelentett, mert a „befurakodk / betolakodk” [akik csak a tr EL-VTELE miatt kapcsoldtak hozzm] annak a lehetsgtl is „megfosztottak”, hogy HOZZKAPCSOLDHASSAK azokhoz, akik tnylegesen trsaim lehettek volna a feladat-teljests sorn [akikkel klcsnsen segthettk volna egymst a feladat beteljeslse (vagy ms irny Kzeli-sszekapcsolds megformlsa) rdekben].
Emltettem azt is, hogy miutn az ilyen „EL-VTELI” cl kzeleds / rdeklds „nagyon felersdtt” az j Szemlyes-Terek Befogadsra kpes teremtk irnyba, Vltoztatott a FLDANYA a KIPRBLS Irnyn.
Mivel FONTOS volt a Kiprbls
(1)
nem csak amiatt,
hogy a teremtk kpess vljanak az ppen-lt Anyagi-Testi Jelenltk sorn is jabb Irnyokat Megnyitni az letkben
[s gy a VLTOZTATS / ’Mozgs’ Szabadsga jj-plhessen a FLDANYA Kzssgben],
(2)
hanem amiatt is,
hogy a „magra-hagyottsgban” egyre „rugalmatlanabb vl” Anyagi-Test
’Rugalmasabb vlst’
el tudja segteni a FLDANYA,
► a KIPRBLS annyiban vltozott,
hogy ’ELSZR’ egy j Feladatra ’csak’ ’jelentkezni’ lehetett,
s a Feladatot felvllal szmra
a FLDANYA nem rgztette be azonnal
a feladat teljestshez Adhat ’Teljes’ Szemlyes-Teret.
Ez kezdetben nehzsget jelentett,
mert a feladatot felvllal teremtnek
magnak volt szksges ’megellegeznie’ a Szemlyes-Teret.
Azrt, hogy ez ne jelentsen „vllalhatatlan” nehzsget,
a feladat teljestst a FLDANYA ► ’Kisebb Szakaszkra’ osztotta fel
[lehetett akr egy nap (huszonngy ra) egy szakasz],
s ’szakaszonknt’ ’utlag’ rgztette be [Adta] a (felhasznlt) Szemlyes-Teret a FLDANYA.
Ez a Vltoztats [a KIPRBLS Irnyn] kpes volt biztostani azt, hogy
(1)
„megsznt a fokozott rdeklds” a tr EL-VTELRE irnyulk fell a feladat-teljestst felvllalt teremtk fel
[mivel nem tudtak magukhoz vonni j Szemlyes Tr-Rszeket],
(2)
s a feladat-teljestshez felhasznlt ’sajt ert / sajt Szemlyes-Teret’ pedig
’egyre hamarabb’ kpes volt ’ptolni’ [Adni] a FLDANYA.
Az gy Tapasztalatot szerz teremtk hamar kpess vltak arra,
hogy mr a feladat-teljests sorn (!) Befogadjk a ’tbblet’ Teret
[a FLDANYA kpess vlt a teremt (fokozatosan ’Rugalmasabb’ vl) Anyagi-Testhez ’Rugalmasabban’ hozzrendelni / hozzkapcsolni
a feladat-teljestshez szksges Szemlyes Tr-Rszt s (tbblet) let-ert].
Mint emltettem, a KIPRBLSOK ezen j irnyban rsztvevk szmra kezdetben ’nagyobb erfesztst ignyelt’ az, ha egy-egy (kisebb) feladat-teljestst felvllaltak. Kezdetben valban szksges volt az [az letk Megvsa rdekben (a tr EL-VTELRE irnyulk tvol-tartsa rdekben)], hogy a MEGLV Szemlyes-Terkbl ’ldozzanak’ egy ’j feladatra’.
Fontos azt megrteni,
hogy akik ebben a KIPRBLSBAN rsztvettek,
azok szmra a Kiprbls F Irnya nem az volt,
hogy egy-egy j kisebb feladat teljestsben rsztvehessenek,
hanem az,
hogy a FLDANYA
a FORMLD j KZVETLEN GONDOSKODSVAL
az egyedi teremtk „rugalmatlann vlt” [~ „szabadsgtl megfosztott”] Anyagi-Testt [bels-tereit]
a feladat-teljestshez ’jonnan’ adott [s az Anyagi-Testhez hozzrgztett] Szemlyes-Terek Bergztsvel
fokozatosan jra ’Rugalmasabb’ formlja.
A FLDANYNAK meg kellett rtenie azt,
hogyan formlhat fokozatosan [s mennyire gyorsan formlhat] Rugalmasabb az Anyagi-Test
[az akkor meglv llapot Anyagi-Test],
s az Anyagi-Test milyen formban s milyen fokozatokban kpes egy-egy j ’minta’ vagy Szemlyes Tr-Rsz Befogadsra s Beillesztsre / Bergztsre.
Ezek a Kiprblsok kzvetlen MEGALAPOZSAI voltak mr
a REND-TTELEK Befogadsnak is.
Az Anyagi-Testben s a Szemlyes-Terekben Megformldott EL-Vltozsok Teljes-Rendezse
csak akkor kezddhet meg,
ha az Anyagi-Test
kpes a Rendezshez [mint j Megtapasztalshoz] szksges Szemlyes-Terek Befogadsra s Bergztsre.
[Nem csak a ’TUDATOT’, hanem a ’Teret’, azaz] az Anyagi-Testet is szksges arra ELKSZTENI,
hogy [akr a Rendezs rdekben, akr egy j Irny Megnyitsa rdekben]
jabb Bels Tereket s ramlsokat, jabb Szemlyes Tr-Rszeket kpes legyen Befogadni s Bergzteni,
s erre alapulan kpes legyen majd ’VISSZAFOGADNI’
teljesen vagy rszben ELRHETETLENN vlt Szemlyes-Tereket.