MAG-Trsam ezt a tegnapi lmban gy rzkelte: „…A hd tloldaln voltunk, buszos csoportos kirndulson. Tiszta hzak, utck, rcsodlkozsok…”
20200908 [1558. rsz + 1564-1565. rsz] 394. pont (2) [megrtst segt kp: a mr szksgtelenn vlt megtapasztalson (a fennskon) KNNYTSSEL is tl lehet jutni; megrtsi nehzsg / bizonytalansg / zavar „visszafordthat”] – elrhet ITT:
„…Amikor a msodik fennskon is tljutottam [a msodik fennskot mr a sajt erbl megkerlve a piros vonallal jellt szk svnyen {mikzben a gyermeket (= a Vlasztott j let-ptsem alapjt) a karomban fogtam)}], a szk tjrn val thalads utn egy ’j pts vrosrszben talltam magam’ (karomban a gyermekkel).
’Tudtam’ (bell), hogy ez az otthonom. Ms volt, mint amire emlkeztem. Nem rgi pts kicsi hzak voltak itt (mint korbban), hanem mindenfel j s magasabb, szebb pletek voltak. Ms volt a tr, sokkal szebb volt. Gyorsan (knnyedn, magtl-rtetden) abban az utcban talltam magam, ahol a sajt hzamat felismertem… a rgi hz helyn mr j plet volt, de gy is knnyedn (!) Felismertem [a Harmonia jelzett bennem], hogy az utcban lv j hzak kzl melyik az n otthonom…”
(…) Mivel a KNNYTSNEK az eredetileg megformlt formjt
[valamilyen bennem jelz bizonytalansg-rzet {„visszacsengs” (?)} miatt]
nem tudtam Elfogadni,
(2)
ms olyan KNNYT helyzetet formlt meg a FLDANYA,
amelyben kpes lehetett / kpes lehettem a figyelmemet ’clon tartani’.
A bennem megformldott / Jelz bizonytalansg miatt
nem voltam kpes maradktalanul Befogadni
a FLDANYA ltal szmomra adott GONDOSKODST,
s a bizonytalansgom miatt
► olyan TEVKENYSGBE kezdtem,
amely sorn az addig felptett s megvott erimet
„elkezdtem felhasznlni / apasztani”
[> az J Megtapasztals ELINDTSA CLJVAL ’tartalkolt’ n-ermet
nem tudtam teljesen megvni,
egy rszt „felhasznltam” a „visszafordulsra”
(egy bennem megformldott bizonytalansg megszntetsre)].
Utlagos megrtsem szerint ez volt az oka annak,
hogy amikor gy ’msodszor’ igyekeztem a Megtapasztalsom szmra Megformlt ’j Utcba, j Hzhoz’,
nem tudtam kzvetlenl s gyorsan
[egyb segtsgek nlkl (!), n-erbl]
visszatallni
a ’sajt utcmba / a sajt hzamhoz’.
Nagyjbl ’emlkeztem’ az ’irnyra’ [a gyermek a karomban volt, valsznleg ez jelezte bennem az irnyt], s lassan haladtam egyik utcrl a msikra, mikzben figyeltem az utck jelztblira felrt megnevezseket…
Sajnos ismt feltnt az desanym hinya [valsznleg ez egy „visszacsengs” lehet, s emiatt nem tudtam KELLEN ERSEN CLON-TARTANI A FIGYELEMEMET], s ezrt ismt visszafordultam, s keresni kezdtem.
Felttelezem, hogy az elz tapasztalatokra alapulan a FLDANYA mr olyan VDETTEBB [kls s bels] Vdelmi-Trben rgztett be, amely mr megakadlyozta a LEZRT megtapasztalsba „visszalpst”. Valsznstem, hogy SPECILIS SZAKASZ-LEZRST rgztett be a Lezrt Megtapasztalshoz a FLDANYA.
[Az j vrosban] az egyik utcban [amelyikben ppen akkor voltam] bementem egy sarkon lv hzba. A hz bell valamilyen iroda rzett keltette. Krtem az ott dolgozk segtsgt [segtsenek rendrt hvni, aki megkereshetn az desanymat].
20200908 [1450-1451 / 1452.r.] 378. pont [folytatsa a HDRL-levezet kpnek (a VD-s-VDETT LET-TR-RSZ ’Bevezet’ Szakasza / Beilleszkedst-Bergzlst segt szakasza, amelyben a figyelmet clon tartja a FLDANYA; tisztn lehet ltni azt, ahov a figyelem odairnyuljon, a TR tbbi rsze homlyosan rzkelhet; milyen Gondoskodsok lehetsgesek itt; tisztlkod helyisgek, tplls; itt tanuljuk meg a TR-HASZNLAT j Alapjait s a legfontosabb MEGHATROZKAT;
Megrthetik a teremtk, HOL / HOGYAN / KITL krhetnek segtsget] – elrhet ITT
Az ’irodban’ ’dolgozk’ [segtk] ruhja ezutn olyann vltozott, mintha egyenruha lenne (mintha polgrrk lennnek), s ez egy kiss megnyugtatott [gy reztem, hogy megfelel segtsget tudnak majd adni nekem].
A kp folytatsban valsznleg segtsget kaptam ahhoz, hogy teljesen megnyugodjak s MEGRTSEM: Lezrtam az addigi let-utam egy rszt, s az ’desanym’ [= a Lezrt Tapasztalat] nem jhet velem.
Valsznnek tartom, hogy a „visszafel halads” sorn felhasznlt ’Sajt er’ PTLSRA kerlt, s ezt kveten jra kpes voltam megtallni a sajt j Hzamat, s oda Belpni s Bergzlni a karomban tartott ’j lettel’ [j Vlasztsokkal].
Hasonl [LEZRSHOZ, ELENGEDSHEZ kapcsold] Elbizonytalanodsrl [s az emiatt Szksges Bizalmat, Biztonsg-rzetet megerst Gondoskodsrl] rtam a [1266.r.] 341. pont (1) alpontban (elrhet ITT)…”
20200908 [1375-1377.r.] 366. pont [busz, vonat, nagy specilis szllt-jrm; a nagy szlltjrm tvitt a rgi trbl (egy ksivatag mellett elhaladva) az J RSZ-RAMLSBA] – elrhet ITT:
„…[2024.03.19-20.] A mai Megrtst-segt-kpben: amikor a „megkvlt” „k-sivatag” rzetet kelt [ppen Teljes Visszabontsban lv] TR-Rszen tljutottunk, megllt a ’szllt jrm’, s a csaldunk kiszllt.
A jrmben velnk utaz munks jelezte, hogy vissza mr nem tud vinni bennnket [nem lesz hely a jrmben].
Valamilyen ’jabb’ (?) vros-rszbe (?) rkeztnk. Azt rzkeltem, hogy ’ide akartunk eljutni’, ’ez volt az ti-cl’ [’ismers volt’ (nem keltett „idegensg-rzetet”)].
Elszr mg gondolkodtam egy kicsit azon, hogy ha a jrm, amivel ide-rkeztnk, nem tud minket visszavinni, akkor hogyan juthatunk majd ’haza’ (a „rgibe”).
Utbb megrtettem, hogy a „rgi” [nagyon slyosan] EL-Vltozott LET-TRNEK azt a rszt TELJESEN Visszabontjk a ’munksok s munkagpek’, amiben eddig laktunk, ezrt ahov megrkeztnk, az az j [ideiglenes (?)] otthonunk… [az T-VEZETS mg elttnk lv tartamt ebben tapasztaljuk meg]…”
3.
2024.11.17.
Valsznleg
lesz klnbsg [akr jelents klnbsg]
(1)
a teremtk Tr-Hasznlatban,
(2)
s gy az ltaluk ► rzkelhet (s hasznlhat / megrinthet) Tr-rszek ’milyensgben
attl fggen, hogy
(A)
ALAPOZST Szksges-e megtapasztalniuk az J RSZ-RAMLSBAN,
(B)
vagy az ALAPOZSON mr tljutottak,
s az LET-TRNEK egyre tbb rszhez nylik meg a kzvetlen hozzfrsk.
Mint emltettem, a ’gazdag vrosban’ a szinte ’luxus’ rzett kelt [’minden Szksgessel jl felszerelt’] ’szllodban’ volt olyan GONDOSKODSI-Helyzet, amelyben tbb egszen kicsi gyermek volt egy szkebb szobban. A gyermekek nem voltak teljesen mozgs-kptelenek, de mg csak rszlegesen voltak kpesek az n-Gondoskodsra. k [a gyermekek] ennek a ’luxus’ rzetet kelt ’szllodnak’ csupn a szmukra ’berendezett’ ’szobjt’ ismer(het)tk meg. Habr ezek a gyermekek biztonsgban reztk magukat s jl reztk magukat abban a szobban [gy, egytt is], az J RSZ-RAMLSNAK csak ezt az ALAPOZSI GONDOSKODST Lehetv tev tr-rszt ismerhettk meg / rzkeltk kzvetlenl.
20200908 [1303-1304.r.] 350. pont [a „gdrben” lvnek hinyzik az nll Jelenlthez szksges Alapja (az Alapozs nem srgethet; nagy odafigyelst s nagy trelmet ignyel az ilyen gondoskods); Alap-Szint-ALATTI Jelenlt; az ALAPOZS sorn jelentsen ’szkebb / korltozottabb’ a Tr-Hasznlat lehetsge /a teremt ltal kzvetlenl megrinthet TR] – elrhet ITT
20200908 [1468-1476.r.] 381. pont [sszefoglal az ALAPOZSOKRL] – elrhet ITT
A trsaik Gondozsban tevkenyen rsztvev teremtk
mind az LET-TRNEK,
mind a TR-HASZNLATNAK
folyamatosan (!) egyre tbb rszvel ismerked(het)nek meg kzvetlenl (!).
A MAG-Trsam tegnapi lom-kpe a ’busz’ [vagy Fontos Okbl akr a ’specilis szllt-jrm’] ’hasznlatnak’ egy jabb Lehetsgt tette Megrthetv. A [kzton halads mellett] ’vzen’ s/vagy a ’vzben’ is kpes a ’szemlyes’ tr Megvsra, s ez lehetv teszi pldul azt, hogy az LET-TREN bell [mr az J RSZ-RAMLSON bell] egy ’tvolabbi’ TR-Rszhez is odavigye azokat a Gondoskods megnyilvntsra kpes teremtket, akik vagy valamilyen Ellenrzst vgeznek, vagy valamilyen Elksztett GONDOSKODSI-Helyzetben egy Szksges Gondoskodst nyilvnthatnak meg.
MAGOKNAK:
Mivel a ’specilis szllt-jrm’
Fontos Okbl
az LET-TR Brmelyik (!) RSZ-RAMLSHOZ
kpes ’Hozzkapcsoldni / Illeszkedni’,
’Kivtelesen Fontos Okbl’
akr azt is lehetv teheti ez a SPECILIS Vdelmi-Tr,
hogy a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN
MR BERGZLT (!) MAG
[vagy SPECILIS formban Jelenlv ms segt]
(1)
akr a HDON Bergztve lvk,
(2)
akr a RGI TR-RSZBEN a ’Ksbb’ Elindulk fel
valamilyen SPECILIS / KML Gondoskodst megnyilvnthasson.
20200908 [1121.r.] 310. pont (6) [MAGOKKAL ELLENRIZTE a FLDANYA azt, hogy a „lemaradottak” valban nem fogadjk el a trsak fell rkez gondoskodsokat / Figyelem-Felhvsokat; Formlja azt az J SPECILIS GONDOSKODST a FLDANYA (egyelre Biztonsgi-Tartalkknt), hogy a MAGJAI a msik RSZ-RAMLSBAN is kpesek legyenek Jelen-lenni a szksges tartamban] – elrhet ITT
A legutbbi rs-rszekben mr rtam rla, de a fontossga miatt megismtlem:
a RGI LET-TR-RSZBEN
az ’ott-maradkat’
OLYAN VDETTEBB TR-Rszben Rgzti be a FLDANYA,
amely a ’felptettsgben’ s ’rendszerben’
NAGYON HASONL lesz
az J RSZ-RAMLSOK ’Beilleszkedst segt’ TR-RSZHEZ.
Teht a RGI TRBEN [a ’rgi iskolban’]
’hamarosan megnyitsra kerl’ [ma mg lezrt] ’tantermekben’
mr „akadlyozk” nlkl ismerkedhetnek az ’iskolban-maradk’
’OLYAN Alapokkal’,
amelyek az J RSZ-RAMLSOKBAN mindenki szmra Meghatrozak.
Ezt a ’HASONLSGOT’
(1) a RGI TR-RSZ ’kivezet szakaszn’
s (2) az J RSZ-RAMLSOK ’Bevezet szakaszn’
AZRT FORMLJA MEG a FLDANYA,
hogy a ma mg ’lemaradsban lvk’ szmra is
(a) LEHETSGES legyen
s (b) KNNYEBB lehessen
az J RSZ-RAMLSOKBAN val Beilleszkeds s Bergzls.
20200908 [1640.r.] 409. pont (1) [az iskolban-maradk GONDOZSA; a ’sr’ jelleg Vdelmi-Tr Megformlsra kerlhet a RGI RSZ-RAMLSBAN s az J RSZ-RAMLSOKBAN is; olyan VDETTEBB TR-Rszeket FORML MEG a FLDANYA az ’iskolban maradk’ szmra, amelyek NAGYON HASONLAK az J RSZ-RAMLSOKBAN Megformlt VDETTEBB Terekhez (ezzel is azt segti a FLDANYA, hogy a lemaradsban lvk knnyebben Beilleszkedhessenek majd az J RSZ-RAMLSOKBAN)] – elrhet ITT
20200908 [1429.r.] 374. pont (9) [milyen Gondoskodsok lesznek az J RSZ-RAMLSOKBAN (korbbi rs-rsz)] – elrhet ITT
20200908 [1628-1631.r.] 405. pont (1) [kvlrl is, bellrl is; az J VDETT RSZ-RAMLSOKBAN nagyon jelentsen megvltozik a TR-HASZNLAT; a Tr-Hasznlat ms lesz ahhoz igazodan, hogy az let-ptse melyik szintjn tart a teremt; a trsak fel Gondoskods megnyilvntsra kpes teremtk olyan rszeit is hasznlhatjk a TRNEK, amelyeket msok mg nem] – elrhet ITT
20200908 [1401.r.] 370. pont (7) [VLASZTSOK + LEHETSGEK + az RTKELSEK alapjn ELZETES TERVEKET llt ssze a FLDANYA az J RSZ-RAMLSOKBAN lehetsges GONDOSKODSOKRL (trsak segtsgvel megnyilvnul gondoskodsokrl); RUGALAMAS ALAPON / RUGALMAS TR-FORMBAN rgzti be ezeket a Terveket / Helyzeteket a FLDANYA, figyelemmel van arra, hogy elre-nem-tervezhet helyzetek is elllhatnak; ezrt VLTOZTATNI lehet szksges a Gondoskodsokon] – elrhet ITT