Mint mr emltettem,
az EGYSZER-ALAPOZS
az olyan ’pen’ [vagy ’jelents rszben pen’] megmaradt
[mostanban a FLDANYA ltal RSZLEGESEN-ALTATOTT,
teht a teremt szmra kzvetlenl „elrhetetlenn” vlt,
ltalban a Tudat ’Alatti’ Bels-Tr egyik ’zrt raktrban’ Bergztett / VOTT]
Tapasztalat
letbe-visszavezetshez
[az Anyagi-Testi Jelenlt ramlsaiba visszavezetshez]
hasznlhat,
amelyben az EGYSZER-ALAPOZS sorn
mg egy ILLESZKEDSI-NEHZSG vagy ms MEGRTSI-NEHZSG van
[esetleg kisebb, knnyen Rendezhet EL-Vltozs van].
’nmagban’ az Illeszkedsi-Nehzsg mg nem tnyleges EL-Vltozs,
azonban ha egy let-rszben / Tapasztalatban Beazonosthat,
az ma mr
(1) a teremt nmaga rszrl
s (2) az letet-GONDOZK rszrl is
FOKOZOTT-ODAFIGYELST ignyel.
ppen a Tapasztalatban / let-rszben meglv ILLESZKEDSI-NEHZSG az,
amely PONTOSAN JELZI,
hogy valamilyen AKADLYA VAN mg
az letbe-visszavezetsnek
[= Szksges mg valamilyen ► Tuds / ► Tapasztalat / ► Megrts Felptse,
vagy akr ms Szksges Felttel FELPTSE (helyre-kerlse)
a Megtapasztals Megkezdshez vagy Folytatshoz].
Sokat lehet olvasni olyan rgi „beavatsokrl” [pldul Elisabeth Haich Beavats cm knyvben: (1035.r.) 289. pont – elrhet ITT],
amikor egy j Irny Megnyitst
„mestersgesen siettettk”,
s ezzel olyan „knyszer-plyra” kerlt a teremt
[s vele egytt akr a Kzeli-Trsai vagy a ’munkatrsai’ is],
amelyet akr mg a mai napig sem sikerlt Rendezni.
Az ilyen „srgetsek”, „knyszertsek”, „erltetsek”, „hatr-tlpsek” miatt
sajnos sok teremtben
„helyrehozhatatlanul” is megsrltek Bels-Terek s ramlsok / ramls-Alapok
[akr SLYOSABBAN srlhetett maga az ALAP-RAMLS egyik rsze is],
s gy a teremt ’letbl / Anyagi-Testi Jelenltbl’
tnylegesen „Visszabomlottak” [= elvesztek]
olyan Tudsok s Felptett let-Alapok,
amelyek miatt egy korbban elindtott megtapasztals
beteljesthetetlenn s folytathatatlann vlt.
Ilyen esetben a teremt legfeljebb azt Vlaszthatja (ma is),
hogy jra Megalapozza az letben azt a „megakadt” Irnyt,
s megkezdi a Felptst.
A teremt [ltalban a MINDENSG-FORRSA / letet-GONDOZ ltal ksztett]
’fontosabb’ FELJEGYZSBL utbb Megismerheti s Megrtheti,
hogy a srls eltt milyen Tapasztalatokat ptett fel,
de a „megsemmislt” tapasztalatot ’abban a korbbi formjban’ nem tudja felpteni
[mert „megsemmislt” AZ az Alap, amelyre azt korbban felptette].
A FLDANYA a Befogadsban lknl azt is
figyelemmel ksrte,
ha a teremtben [vagy a ’kls krlmnyekben’]
olyan VLTOZS [ltalban EL-Vltozs] formldott meg,
amelynek kvetkeztben egyes let-ptsi Irnyok
bizonyosan beteljesthetetlenn vltak.
Ha ez lehetsges volt,
a FLDANYA
ezeknek az ’Alapjait’
[s amennyire ez lehetsges volt, a Felplt Tapasztalatokat is
(a ’szobt’ a ’benne lv trgyakkal’ s ’ott-lkkel’)
a teremtben mg azeltt (ideiglenesen) Lezrta s ’biztonsgba helyezte’,
hogy azok a „haszontalansg” okn vagy ms „knyszerbl” ereden
elkezdtek volna megsrlni / visszabomlani
[(1019-1020.r.) 282. pont (4) – elrhet ITT].
Ilyen sajt Tapasztalatrl rtam a „bolyongsomhoz” kapcsoldan a [1498.r.] 387. pont (1) alpontban (elrhet ITT): egy biztonsgosabbnak rzkelt ’mg belsbb szobba’ vittk le a fontosabb trgyakat a ’trsaimmal’.
Mivel a FLDANYA csak nemrgen [nhny szz ve (?)] kezdhette el
a RSZLEGES-ALTATSBA Bergztssel VNI a Tapasztalatokat
[mg a VILG Birodalmban, elszr csak Kiprbl jelleggel
azokkal egytt, akik krtk a Kiprbls Lehetsgt],
a ma a Tudat ’Alatti’ Bels-Trben
[ERSEBB Vd-Trben Bergztve]
RSZLEGESEN-ALTATOTT Tapasztalatai a teremtknek
’viszonylag kzeliek’ a most lt Jelenltkhz.
(1)
Rszben ezen ’kzelisg’ miatt is lehet sokak szmra KNNYEBB
[egy ’Egyszerbb’ (habr valjban SPECILIS) FLDANYAI GONDOSKODS mellett]
FELISMERNI a korbbi sajt Tapasztalatot ’Sajtknt’,
(2)
illetve ltalban azon okbl is KNNYEBB lehet
(a)
a korbban elrhetetlenn vlt Tapasztalatra rismers
s (b)
a folytatshoz Szksges Tapasztalat / Megrts Felptse,
mert nincsen SLYOSABB fjdalom a Tapasztalatban bergzlve.
Ha van is fjdalom a Tapasztalatban
[mert a „megakads / magrahagyottsg” stb fjdalma biztosan ott van benne],
az azonban ltalban ’az els tallkozskor’
’legfeljebb egy olyan KISEBB EL-Fordulst vlt ki’,
amely [a Gondoskods mellett] viszonylag egyszerbben megszntethet
[a Megrtst-segt-kpekben: a ’szomszdja hzaknt’ ismeri fel a bels-teret,
vagy a ’bartnjnek’ tekinti a sajt let-rszt
(viszonylag kzeli viszonytsok ezek)].
A FLDANYA
azrt Krte [AJNLOTTA FEL]
tbb MAGJNAK
s nhny ms rintett teremtnek
az EGYSZER-ALAPOZS MEGFORMLSBAN val (tevkeny) rszvtelt,
hogy
a ’Lemaradsban lvk’ szmra is
FELAJNLHASSA
s MEGNYILVNTHASSA
ezt az J GONDOSKODST
[vagyis mg azeltt Kssz Formlja (legalbb egy ’Alap-llapotban’)
a GONDOSKODST s SZABLYOZST,
mieltt ’kilpnek’ a RGI TR-RSZBL azok,
akik segthettk a GONDOSKODS MEGFORMLST
a Kiprblsban val rszvtelkkel].
A Tudat ’Alatti’ Bels-Tr ’zrt raktraiban’ bergztett
[’pen’ vagy ’viszonylag pen’ megmaradt]
Tapasztalatokat
a lehetsges mrtkben figyelemmel ksrte a FLDANYA.
Ha a teremt ’olyan kedvez helyzetben volt’,
amikor kpes lehetett egy-egy RSZLEGESEN-ALTATOTT Tapasztalatt
gy ’visszafogadni’,
hogy ez a ’visszafogads’
(1)
ne okozhasson zavart / jabb EL-Vltozst / szksgtelen nehzsget, terhet a teremtnek,
(2)
illetve ha alapos okkal felttelezhet volt,
hogy a ’visszavezetett’ let-rsz kpes lesz plni [nem srl meg],
akkor olyan MEGTAPASZTALSI-Helyzeteket
[akr GONDOSKODSI-Helyzeteket]
FORMLT MEG a FLDANYA,
amelyek
(A)
fokozatosan / szakaszokban / lassabban
vagy (B)
akr nagyon gyorsan
a Tudat ’Alatt’ ’rztt’ Tapasztalatot
’fel tudtk emelni’ a Tudatos Jelenltbe.
Sokan vannak olyan teremtk,
akik ’mostanban’ mr az gy a Tudat ’Alattibl’ a Tudatos Jelenltbe
[a FLDANYA SPECILIS GONDOSKODSA segtsgvel]
’Felemelt’ Tudsukat s korbban Felptett Tapasztalataikat ’hasznljk’ s ptik tovbb.
► Sok teremt azonban mg ma sincs olyan Tudatossgi llapotban
[vagy akr a kora vagy egszsgi llapota, esetleg ms kls krlmnybl ereden olyan helyzetben],
hogy EBBEN a SLYOSABBAN EL-VLTOZOTT LET-TR-RSZBEN
biztonsgosan nekikezdhetne
a Tudat ’Alatt’ ’rztt / vott’ Tapasztalatai Megrtsnek.
Mint emltettem,
a KISEBB SZAKASZ-Vltshoz kapcsoldan
a FLDANYA
(1)
nem csak az J RSZ-RAMLSOKAT FORMLTA MEG VDETT
[a REND-TTELEK Befogadsa kapcsn jonnan Befogadott TR-RSZEKBL],
(2)
hanem FOLYAMATBAN VAN
a ’Lemaradsban’ lvk Gondozsa cljbl
itt a RGI TR-RSZBEN [a „rgi iskolban”] is
ERSEBBEN VDETT TR-RSZEK
[’j vdett tantermek / szobk / kertek…]
MEGFORMLSA.
Amikor a ’Lemaradsban lvket’ a FLDANYA
BERGZTI
ezekben az jonnan VDETT FORMLT TR-RSZEKBEN
[ITT a RGI LET-TR-RSZBEN (!)],
akkor
mr „akadlyozk” nlkl nekikezdhetnek ezek a teremtk is
egyes meglv EL-Vltozsaik Rendezsnek,
vagy valamilyen Szksges-Lehetsges ALAPOZSNAK,
ennek rszeknt immr az EGYSZER-ALAPOZSNAK is
[ezek F-Szablyknt ► abban a mrtkben s irnyban lehetsgesek,
amelyek a HDRA Bergzlshez Szksgesek].
Ez azt jelenti, hogy
a RGI TR-RSZBEN maradk szmra is megnylik annak a lehetsge,
hogy
VDETT, BIZTONSGOS krnyezetben,
srgets nlkl
s segtsg mellett
’Felsznre hozzk magukban’
az addig a Tudat ’Alatti’ Bels-Terkben VOTT Tapasztalataikat,
s gy egyszerbben (nagyobb fjdalmak nlkl) ’LETEHESSK’ [Elengedhessk]
a „tvedseiket”,
az „larcokat / lruhkat”
s „idegen / hamis szerepeket”.
Egy olyan bels-kp mutatta ezt a vltozst, hogy
a teremtk fokozatosan letehetik az eddigi „mankikat”,
s ODAFIGYEL SEGTSG MELLETT
jra ’megtanulhatnak nllan jrni’.