A korbbi rs-rsz utn FOLYTATDIK az j lejegyzs.
A mai rs elejn emltett kphez kapcsoldan ide-idzek egy korbbi lejegyzst [az ALAPOZS Szksgessge ugyancsak felismerhet a kpekben („baj van a teremtk lbaival”) (nem kpesek valamilyen okbl az nll megnyilvnulsra)].
20200908 [1279.r.] 343. pont [hegytetn ’kilt’ (vr), fnykp-kszts (abbl a tvolsgbl nem lehetett mg pontos kpet kszteni)] – elrhet ITT:
„…[2023.12.20-21.] MAGOKNAK
[Megrtst segt kpek] Levl-rszletek:
„…A „nrcizmus” is a lnyege szerint [az ’ered-ok’ alapjn] a „dacossghoz” tartozik [az ezen nehzsggel rintettek is a magrahagyottsgot tapasztaltk meg (azt, hogy a szljk nem gondozta megfelelen ket)].
Ma jszakrl n is nhny furcsa kpre emlkszem.
Felttelezem, hogy YOSGBL ered teremtket jellhet egy (tvolabbi, barti) csald (a kpben). ’Apukm’ (aki az Alfldn szletett) s ezen (’dunntlon l’) csald csaldfje ’egytt voltak katonk’, innen az ismeretsg. Gyerekkoromban gyakran megltogattuk ezt a barti csaldot.
Tbbszr tallkoztam lmomban ’ezzel a csalddal’ [vagy az ezen csald kpe ltal mutatott helyzettel].
Csak kevs kp-rszre emlkszem a mai jszakrl.
n (s taln jtt mg velem egytt valaki) ehhez a csaldhoz mentem.
Felismertem a fiatalabb fi felesgt [’furcsn nagy volt’ a helyisgben lv tbbi jelenlvhz kpest, furcsn nagynak s erteljesnek ltszottak a lbai], s felismertem az idsebb fit, s egy gyon vagy asztalon volt az ’desanyjuk’. Az idsebb fi az ’asztal’ mellett valsznleg ’l’ helyzetben volt, ’nem lttam a lbait’, csak a fels-testt.
Az desanya derktl felfel viszonylag rendesen megvolt, a lbai viszont egszen kicsik s cskevnyesek voltak (nem tudott nllan mozogni).
Felemeltem az ’anyt’, a karomba vettem (ahogyan a kicsi gyermekeket szoks), a karomban tartottam, stltam vele, mozogtam vele. Attl eltekintve, hogy nem voltak hasznlhatak a lbai, rendben lvnek rzkeltem.
Mint emltettem, a fiatalabb fi ’felesgeknt’ beazonostott jelenlvt (csak msodszori rnzst kveten ismertem fel) gy rzkeltem, mintha egy kiss ’alul-nzetbl’ lttam volna: kisebb terpeszben llt, a lbai furcsn „nagynak” vagy „erteljesnek” tntek (els rnzsre). Utlag azt felttelezem, hogy is [a helyisgben lv tbbi teremthz hasonlan] „nehzsggel” kszkdtt az ’Alapjai’ terletn. Kiss mintha „megkvlt” (?) [„tl-erltetett” (?)] lett volna a kisebb ’terpeszben’ „bergzlt” „lb”, ami a ’mozgst’ [helyvltoztatst, szabadsg megtapasztalst] valsznleg nem csak akadlyozta vagy nehezebb tette, hanem tnylegesen lehetetlenn is tette.
Hasonl lehet a kp a nrcisztikusokhoz annyiban, hogy nekik sincsen olyan ’lbuk’ / olyan ’biztos alapjuk’, amely ’megtartan ket’.
A ’gygytsukat’ [a „dacos”, akr „nrcisztikus” (SLYOSABBAN Teret-Vesztett) teremtk esetn] azzal kell kezdeni, hogy az ’Alapjaik’ jj-ptsn (szoros felgyelet mellett, s a lehetsges szabadsgot is megadva, minden lehetsges zavar vagy elbizonytalant helyzettl ket tvol-tartva) vgig kell vezetni ket.
Megrtst segt kppel ez a gygyts lehet olyan, hogy jra fel kell pteni az NLL Megnyilvnulshoz (mozgshoz) szksges Alapokat (pldul a ’mozgsra kpes s megfelelen ers lbakat’), majd jra meg kell tanulni ezek [sajt harmoninak megfelel (!)] hasznlatt (ennek rszeknt azt,
- hogyan s mikor lehet a trsakhoz KZELEBB hzdni,
- milyen Felttelekkel lehetsges a KZELEDSEK megkezdse,
- illetve milyen Szablyai / Felttelei vannak a Kzeli-sszekapcsoldsok megformlsnak s mkdtetsnek stb).
A SLYOSABB Tr-Vesztettsget megtapasztalt teremtkben ltalban sajnos a Bizalom is jelentsebben megsrlhetett. Fontos lps [a Rendezs ezen ELS szakaszban] a Bizalom felptsnek elsegtse (srgets s knyszer nlkl). Ez eddig a nehezebb s hosszabb gygytsi / Rendezsi feladatok kz tartozott.
Felttelezem, hogy
ha a SLYOSABB srlseikbl val gygyulsukat megkezd teremtkben
van
(korbbi tapasztalaton alapulan)
’valamilyen bizalom’ egyes trsaik fel irnyulan,
k valahogyan majd segthetik ket az ’Alapok jj-ptsben’...
de
az let-Alapjaikban is SLYOSABBAN srlt
(jelentsebb Tr-Vesztst is megtapasztalt)
teremtk
mr csak akkor kerlnek egymshoz jra kzelebb,
ha a TR biztonsgos lesz
(nem teszi lehetv a jogosulatlan megrintst vagy srls-okozst)
A kpben ’egy helyisgben’ [kisebb szobban] rzkeltem [egymstl mg kiss tvolabb bergzlve] ’egy csald’ tbb tagjt.
Lehet ennek olyan jelentse, hogy
a FLDANYA
az let-Alapjaik jj-ptsbe / Teljes-Rendezsbe belekezd
(akr ALAPOZ let-ptsen vgighalad) teremtk esetben is
figyelemmel van arra,
hogy
egymshoz KZEL maradhassanak azok,
akikben egyes trsak kzelsge Biztonsg-rzetet ad,
s kpes lehet ’Megersteni’ a Bizalmat…”
Legutbb a [1266.r.] 341. pont (1) alpontban (elrhet ITT) rtam egy olyan Megrtst segt kprl, amelyben ugyancsak szksges volt a Vltozssal rintett teremt Biztonsg-rzetnek megvshoz az, hogy a Kzeli-sszekapcsoldsait (legalbb rszben) mkdtetni legyen kpes.
Fleg a YOSGBL ered teremtk szmra FONTOS az, hogy KZEL lehessenek a trsaikhoz, mkd Szeretet-kapcsoldsaik lehessenek, pthessenek Szeretet-kapcsoldsokat.
20200908 [1093.r.] 305. pont (3) [mirt fontos az let-pts kezdetn (ugyangy a Rendezsek Elindtsakor, st akr a Nagyobb Vltozsok kezdetn is) a YOSGBL ered teremtkben a szoros kzelsg / Kzvetlen RINTS megformlsa, s a MOZGS / MOZGATS] – elrhet ITT
„…Tegnap mg volt egy fura lom. Hegytetn voltunk tbben is, s lenztnk a mlybe… nagyon mlyen alattunk vz volt.
Emlkszem ahogy lenztem s megrintett a mlysg. Aggdtam, nehogy megszdljek s leessek. A magassg olyan volt mintha repln lnl, a tj messzi s elmosdott.
Az egyik csaldtagomat rzkeltem s nhny embert, akik a meredly szln azt figyeltk, nehogy leessen valaki. Amikor le akartam fotzni a kiltst, a telefonon nem jelent meg ms, csak egy nagy kkes paca mint valami stt szn cen.
A hegytetn mgttnk egy ezstszn modern kilt volt, arra vettk az irnyt.
Olyan volt mint egy ovlis elcsavart mandulaforma. Kvlrl sima, egyntet, a lpcsk bell voltak s nem ltszott rajta kvlrl semmi…”
„…Egy rgi rs-rszt megtalltam, abban n is rtam ilyen ’hegytetrl’, s a tetejn lv ’ptmnyrl’... a fnykp-ksztsrl. [Errl a kprl a (210.r.) 80. pontban rtam – elrhet ITT].
Valsznleg ezek a kpek a ma mr SPECILISNAK nevezett KZELEDSEK MINDENSG-FORRSA ltali Megformlsnak ’kezdeti szakaszait’ mutatjk (a KLNLEGES Birodalmakban lv vlt teremtkkel egytt kezdte meg ezt a Kzeledst a MINDENSG-FORRSA a Birodalmak s Kzssgek LET-TEREIHEZ (az ott Jelenlvkhz), mr valamilyen Irgalmi alap TRBEN (> taln a vizes jelleg erre utalhat).
Ezek a ’hegytetk’ kezdetben ’ideiglenes bzisok’ lehettek, amelyekbl az oda bergzltek a mr meglv FINOMABB (kiterjedtebb) rzkelseikkel megprbltak Ellenrzseket vgezni [Felismerni s Megrteni a meglv helyzetet - pldul a FLDANYA Kzssgben... azonban abbl a tvolsgbl mg nem lehetett pontosan rzkelni („csak egy kk paca ltszott”... > a ’Ltezs-jelleg’ jl rzkelhet volt, azonban az LETHEZ tartozan megformldott ’egyedi jellegek’ ’abbl a tvolsgbl’ nem voltak Felismerhetek / Megrthetek)].
[2024.11.28.: ma mr a KLNLEGES Birodalmakban ’ELSZOBKAT’ forml meg a NAGY-Teremt. Az ’Elszobkban’ azoknak a msik (LTALNOS) Birodalmaknak a legfontosabb jellemzivel ismerkedhetnek meg a KLNLEGES Birodalomban mg csupn (n)Lnyegi-Testben lk, amelyekbe val Befogadsuk (= Anyagi-Testi Jelenlt felvllalsa) Lehetsges {(1290.r.) 346. pont (2) – elrhet ITT}.
Ezekhez az ’Elszobkhoz’ a FLDANYA s a MAGJAI is Kzel-Hzdhatnak Fontos Okbl, s ’Tjkoztatst’ adhatnak a meglv helyzetrl s az Elremutatan mr Megtervezett Lehetsgekrl.]
Ugyanakkor rdekes az az rzkels (a kpben), hogy „megrintett a mlysg”, s annak is jelentsge van, hogy „aggds”-Jelzs is rzkelhetv vlt (ez pontosan Jelezhetett Veszlyeket /
Fokozottabb Odafigyelst szksgess tev rszleteket).
Valsznleg ezek sorn a kezdeti Kzeledsek sorn plt fel az a
Tapasztalat, hogy [A-TRBEN] „tvolabbrl” (a perifrirl) sajnos nem lehet ► sem a meglv EL-Vltozsok Okait pontosan meghatrozni, ► sem pedig hathats / hasznlhat segtsget nyjtani a mr bajban lvknek.
s ebben persze tnylegesen „ott volt annak a veszlye”, hogy a „mlysg megrintheti” azt, aki ilyen „nagy” (= nehz) munkra vllalkozik, s lehet, hogy sokig lent kell hogy maradjon a „mlysgben” (lvkkel)...
Valsznnek tartom, hogy a ’toronynl’ ’sztvltak azok tjai’, (1) akik FELVLLALTK a nehezebb helyzetben lvkhz val tovbbi kzeledsben val rszvtelt, s (2) azok tjai, akik a ’toronybl’ visszatrtek az Ered-Birodalmukba…”
[2024.11.27.: Nagyon furcsa volt ez a helyzet, s ma is tapasztaljuk ezt a furcsasgot: a ’finomabb’ (’teljesebb’) rzkelssel rendelkezkre ’Szksg van’ ahhoz, hogy minl pontosabban feltrkpezhet legyen a tnylegesen meglv helyzet akr a ’mlyebb rtegeiben’ s az ’okokra kiterjeden’ is… ugyanakkor a „mlysg” „megrintheti” azt, aki mg nincsen felvrtezve megfelel ’vdelmekkel’ (s Tapasztalatokkal’).
Tbbszr emltettem, hogy Tapasztalatokra alapulan ma mr a FLDANYA is csak megfelelen FELKSZLT teremtket ’enged egy pontosan meghatrozott mrtkben kzelebb’ az lettel-sszeegyeztethetetlen jellegekhez, s vannak „olyan sly” lettel-sszeegyeztethetetlensgek, amelyekhez a MAGJAIT sem engedi kzel {(1244.r.) 337. pont (1) – elrhet ITT].
► Ez utbbiak jellemzit ma mr ltalban Megrtst-segt-kpben Formlja meg / teszi Megrthetv a FLDANYA azrt, hogy a teremtk Megrtsk, mirt Szksges a NAGYOBB Tvolsg-Tarts (illetve az ilyen veszly rzkelsekor mi az azonnali teend).
Taln a KLNLEGES utak ptsnek kezdetn sok (KLNLEGES Birodalombl ered) teremtben volt egy olyan ’lelkeseds’ (akr „illzi”), hogy minden nehzsg megszntethet.
Magam is gy gondolom, hogy a meglv EL-Vltozsok mind Rendezhetek, de vannak olyanok, amelyek „helyrehozhatatlan srlsek” (~ „lehetetlen” helyzetek), s ezek csak a Teljes Lezrsukkal Rendezhetek {minden hozzjuk tartoz Tr Teljes Visszabontsval, a Tapasztalatoknak FELJEGYZSBEN val Bergztsvel, valamint a FELJEGYZSEK (rintettek szmra) Megismerhetv ttelvel}.
Nehz megtapasztals volt akkor-rgen (s ma is) azt ltni / Felismerni, hogy valami-valaki ami-aki egykor teljes-s-szp volt, „megllthatatlanul” sodrdik a semmi fel. Tapasztalatbl tudjuk, hogy azzal nem tudunk segteni a trsainknak, ha „velk egytt magunk is elpusztulunk”… ezzel ugyanis senkinek sem segtnk, a sajt tovbblpsnket viszont akr hosszabb tartamban is „megakadlyozzuk”…
Tapasztalatokra alapulan ma mr a YOSG Birodalmban is
SZABLYOZS rgzti azt, hogy a „megakadsok” klnbz fokozatainak milyen Rendezsi Lehetsgei vannak: (1078-1082.r.) 302. pont (1) s (2) – elrhet ITT.
Nyilvnvalan a SZABLYOZSOK Megformlsa is fontos, nmagban azonban ez nem elg. Az letet-GONDOZNAK meg kell tantania (!) a Befogadsban lknek azt, hogy Felismerjk, mikor hzdhatnak kzel egy nehzsget felmutat helyzethez, s mikor kell attl tudatosan tvolabb maradniuk (azrt, hogy a „mlysg” „ne hzza le, ne rintse meg” ket).
20200908 [1249.r.] 337. pont (2) [MEGTANTJA a FLDANYA FELISMERNI azt, mikor szksges a SPECILIS Tuds egy Gondoskodsi-Helyzetben Jelenlthez / Megnyilvnulshoz] – elrhet ITT
Az jutott eszembe, hogy a MAG-Trsam ltal most rzkelt kp s az ltalam 2008-ban ltott kp kicsit olyan, mintha ugyanannak a munknak (!) ltnnk egy-egy olyan rszt, amelyben (tevkenyen) (tbben is) rsztvettnk.
Az jutott eszembe, hogy taln ahogyan A-KEZDETEKNL (mindenki vgezve a sajt feladatt) ’egy munkban’ (egytt) dolgoztunk, tbbeket taln AZ ’hozott ssze’ most a munka LEZRSAKOR (?)...
Amikor a (Klnleges) munka sok-sok lettel ezeltt elkezddtt, a legtbb rsztvev nem ismerte (kzelebbrl) egymst, s valsznleg itt a FLDANYA Kzssgben is viszonylag ritkn kapcsoldtak szorosabban / tartsabban [ltalban ms-ms terleten (s TRBEN is egymstl tvolabb) dolgoztak].
A ’klnleges alapon’ korbban tbbek rszvtelvel elindtott munka sorn azonban nhnyan egymshoz KZELEBB is kerltek (’csaldtagknt’ vagy bartknt ismerjk fel ket az rzkelt bels-kpekben), s lehetnek tbben olyanok is, akikkel nem kerltnk ’kzelebbi ismeretsgbe’.
Nyilvn [Fontos] Oka [Clja] van annak,
hogy EBBEN a mostani letben
kik s mirt ismertk meg egymst KZELEBBRL is...
mirt segtik egymst akr mr ’tartsabban’ is…
mirt ptik ’kzsen is’ a ’Bizalmi-Alapot’…
a Megrtseket segt ’kzs nyelvet / kzs jel-rendszert’…
Egyelre csak annyi CLT-RTELMET rzkelek, hogy
a ’rgi NAGY’ munka LEZRULST kveten
[vagyis amikor az letet-GONDOZK mr kpesek a SPECILIS KZELEBB-HZDSOKRA az egyedi teremtkhz is],
van LEHETSG
a ’kzsen meglt’ tapasztalatokra alapulan arra,
hogy
’MAJD A KSBBIEKBEN IS’
[ha az Fontos Okbl Szksgess vlna]
[akr egy gyors Vltozsi-Helyzetben,
akr egy NAGYOBB ODAFIGYELST Szksgess tev helyzetben…]
(1)
vgezhessenek egytt Klnleges / Specilis / Kml munkkat
[ezt a Tapasztalatokra alapulan FELPLT (!)
Bizalom
(s ’kzs nyelv’)
teheti lehetv],
(2)
vagy akr az letk LTALNOS rszben is nha-nha Kzelebb kerlhessenek egymshoz.
Nekem valsznleg az IRGALMI Utakban [s a Rendezsek ELS szakaszaiban s az ALAPOZSOKBAN] lesz tbb feladatom… valsznleg fontos rsz lesz az letemben az IRGALOM Birodalmbl rkez, a legels Anyagi-Testi letket elindt teremtk segtse. Persze ennek fontos rsze lesz majd egy-egy szakaszban az is, hogy az IRGALOM Birodalmbl rkezk ’Megtanuljanak’ egytt (s egymshoz kzel) lni SZOLGLAT Birodalmbl ered s YOSGBL ered teremtkkel is.
20200908 [531.r.] 179. pont [EGYEZTETSEK az J Teremt-Szakaszhoz kapcsoldan (IRGALOM Birodalmbl ered teremtk Anyagi-Testi letnek Elindt Kzssge lehet a FLD)] – elrhet ITT
20200908 [817.r.] 234. pont [az j Anyagi-Testben (1) a Kzvetlen RZKELSKNEK s (2) a Tapasztalatok Anyagi-Testbe Bergzlsnek specilis alapja / tja lesz az IRGALOM Birodalmbl Befogadott teremtkben (ennek az az oka, hogy nekik a FLDANYT a KITERJEDT-HARMONIK Megformlsban is kzvetlenl segtenik kell)] – elrhet ITT
20200908 [892.r.] 254. pont (2) [az Anyagi-Testben 5-10-15 %-ban Szolglati Tapasztalat megformlst is Vlaszthatjk az IRGALOM Birodalmbl Befogadott teremtk] – elrhet ITT
Valsznleg lesznek feladataim az ’Alapjaikat’ jj-ptkkel (akik mg a „gdrben” vannak) (sok mostanban rzkelt Bels-kp s Megrtst segt kp ebbe az irnyba mutat), s majd nha kapcsoldhatok olyan Szolglatot vgzkkel, akik ’tveszik a Gondoskods folytatst’ az Alapjaikat mr felptett [vagy az egyb ALAPOZSON mr vgighaladott] teremtk fel irnyulan.
rtam, hogy a minap ltott kpben [amikor a (tvolabbi, barti) csaldhoz mentem] volt olyan rzsem, hogy ’mgttem’ jtt mg valaki. Utlag azt felttelezem, hogy nhny IRGALOM Birodalmbl ered, s a FLDI letre Felkszl teremt ’jhetett velem’ ’megnzni kzelebbrl a ma mg tnylegesen meglv srlseket’...
„…n rlnk annak, ha majd nha az letnk LTALNOS rszben is kzelebbrl kapcsoldhatnnk egymshoz, s a KLNLEGES vagy SPECILIS / KML munkk sorn is lenne erre nha lehetsg [ez utbbi a Szksghez igazodhat]…”