413.
2024.12.06.
Illeszkedsek ► ’Bent’, s illeszkedsek a ► trsakhoz
Sokfle ’folyamatban’ haladunk ppen, ezek legtbbjt ’Vlasztottuk’.
A ’Vlaszts’ kifejezst azrt tettem ebben az esetben idzjelbe, mert
nagyon sokan ’ma mg’
nem azt ljk ’igazn’ amit Vlasztottunk:
az ’utunk’ folyamn valamikor bekvetkezett egy EL-Vltozs
[= EL-Tvolods a sajt Vlasztott let-ttl],
s j esetben mr megkezdtk ennek az EL-Vltozsnak a megszntetst / Rendezst…
s ’remnyeink’ szerint ez mr az a ’Szksges’ t-szakasz,
amely ► Visszavezet a Sajt Vlasztsnak pontosan megfelel let-ptshez.
„EL-Tvolodsrl” („bolyongsrl”) korbbi rsokban:
20200908 [1355-1356.r.] 361. pont (1) [korn „LE”-trtem a megtervezett (f) utamrl (bolyongs)] – elrhet ITT
20200908 [1409.r.] 373. pont [„bolyongs” („idegen” a TR, nem igazi otthon, akadlyozza a Vlasztsok Felptst)] – elrhet ITT
20200908 [1498.r.] 387. pont (1) [MSIK NZPONTBL (a bolyongs / slyosabb tr-vesztettsg): nem tudtam a megszlets utn beilleszkedni a sajt hzamba] – elrhet ITT
Sokan [~ a legtbben] ma mg ’ms tevkenysget’ vgznk [s (legalbb rszben) ’mst ptnk’], mint ami az ’eredeti’ Vlasztsunkban van bergztve.
Ha a Jelenltnket ’ tgabban’ [vagy a ’teljes valjban’] nzzk, akkor mindannyian ’azt ptjk amit vlasztottunk’… ugyanakkor pedig pontosan tudjuk azt, hogy ’ez a valsg’ mgsem az a valsg, amelyet eredenden ’meglmodtunk / megterveztnk / vlasztottunk’. Ennek a ’LTEZSBELI’ Okrl bvebben rtam a [960-966.r.] 270. pont (2) alponttl kezdden (elrhet ITT).
Az let-utunk sorn’ mindannyian
’sok olyan teljesen j helyzettel tallkoztunk’,
amelyek KZVETLEN mdon is ’hatottak rnk’
[sors-formlv vltak az letnkben annak ellenre,
hogy azt korbban nem Vlasztottuk].
Nagyon leegyszerstett kpben elkpzelhet gy ez a helyzet, hogy egy pontosan megtervezett t megtapasztalsa cljval elindult a teremt otthonrl, s az t sorn [„vratlanul”] „eltrte a lbt” s teljesen mozgskptelenn vlt. Ez a teremt csak akkor tudja folytatni a megkezdett utat, ha ► elbb egy ’Szksges’ ’egyb’ [korbban nem Vlasztott] megtapasztalst is ’vgigjr’: ’vgigjrja’ a ’gygyuls’ folyamatt.
A legtbb teremtnl az „ton val megakads” a leggyakrabban olyan „tovbbi” „kvetkezmnnyel” is jrt, hogy nem tudott az tjn [az elksztett ’tallkozsi pontokon’] ms teremtkkel sszekapcsoldni, s gy az „egyszer” „lbtrs” (1) mind a sajt sorsban, (2) mind ms teremtk sorsban is „tovbbterjed” „Tr-Vesztseket” „eredmnyezett”.
Ahhoz, hogy a teremt ► ’vissza tudjon trni’ az nmaga ltal Vlasztott megtapasztalsokhoz,
(1)
nem csak az Szksges, hogy a lba / teste ’meggygyuljon’
[a Tudata s ’szemlyes’ tere Rendezdjn],
(2)
hanem ’valahogyan ahhoz is utat kell Tallni s Formlni’,
hogy a „megszakadt” s/vagy „elmulasztott” Tallkozsok is jra megnylhassanak…
A legtbben [itt a FLDANYA Kzssgben]
(1)
’gygytgatjuk’ [a mr lehetsges utakon megkezdtk Rendezni]
a ’bennnk magunkban’ mg meglv „srlseinket”
[vagy ppen jj-ptjk a megsrlt rszeinket],
(2)
s
’prblunk a lehet legkzelebb maradni’ azokhoz a trsainkhoz,
akikkel valamilyen kzs megtapasztalst ’Alapoztunk meg’ korbban.
Nagyon sokflk vagyunk ma mg abbl ereden, hogy
(1) „mennyi s milyen (slyos)” srlseket „gyjtttnk be” az eddigi utunk sorn,
(2) s ezekbl kpess vltunk-e ’Elindulni vissza nmagunkhoz’, vagy a „srlsek” „annyira slyosak”, hogy n-erbl, illetve az letet-GONDOZK Gondoskodsa mellett s a kzelnkben lv trsaink segtsgvel sem sikerlt ’megkezdeni ezt az Elindulst vissza a sajt sorshoz’, s mg mindig „csak” „valamilyen tllsi md” „mkdik”.
Nehz ebben a „katyvaszos-zavaros” s „akadlyozkkal terhelt” LET-TRBEN Felismerni az letet-GONDOZK GONDOSKODST, s az ezeknek ksznhet TR-RENDEZSEKET a ’szemlyes’ trben… fleg gy, hogy az LET-TRBEN „tobzdik, zubog” [„terjedni akar”] a „borzalom” [az lettel-sszeegyeztethetetlen, amirl mindenki aki p-esz, azt mondja el jra-s-jra, hogy „nem ezt vlasztottam”].
Magam is vrom annak a Megrtst, hogy MIRT Tapasztaljuk meg a „borzalmakat” [a hbort, a bntst, a termszet (s termszetes / j) puszttst s pusztulst, a ’jzansg’ s ’j-rzs / j-szndk’ (finoman szlva) „botladozst” („akadozst”)… az „rlet” „tobzdst” / „hall-tnct”]… MIRT nem tudjuk (?) knnyebben s gyorsan ’letenni’ „amit nem Vlasztottunk”… vagy tnyleg „EZT” Vlasztottuk…?
Ha a szkebb ismeretsgi krnkben nznk szt, vannak olyan trsaink, akik most kezdenek bele (vagy akr mostanban fejeztek be) olyan ’szakaszt’ [javtst], amelyet mi magunk vekkel ezeltt tapasztaltunk meg… vagy ppen mi jrunk most egy olyan Rendezsi szakaszban, amin a trsaink mr vgigjutottak. Vannak olyan folyamatok, amikhez Szksges egy kicsit Lelassulnunk, ms folyamatok erteljesebben s gyorsabban nyilvnulnak meg.
Az egymsnak
Kzeli-Trsai is
klnbz folyamatokat tapasztalnak meg,
s ms-ms ’tempban’ haladnak
[st, akr ms-ms ’Irnyban’ (!) is haladhatnak egy Szksges tartamban].
Emltettem korbbi rs-rszben, hogy ma mr van ’annyi’ Tapasztalat itt a FLDANYA Kzssgben [a tnylegesen megnyilvnult, illetve folyamatban lv TR-RENDEZSEK s egyb Rend-Ttelek alapjn], amelyekre figyelemmel a FLDANYA ’jl felismeri’ azt, hogy a teremtk ppen meglv Anyagi-Testi Jelenlte mikor lehet kpes [egy megfelel Felkszlst kveten] a gyorsabb s erteljesebb Vltozsok ’befogadsra’, illetve mikor Szksges a Lassbb / Kmlbb Vltozs. Arra is van ma mr GONDOSKODSA a FLDANYNAK, hogyan lehet [ltalban fokozatosan, akr szakaszokban] egy gyorsabb / erteljeseb [vagy akr egy Lelassulst Szksgess tev] Vltozsra Felkszteni a Tudatot s a ’szemlyes’ teret, majd a Vltozs ’bergzlst’ kveten ’hogyan vezethet vissza a teremt a szmra megfelel ritmusba / tempba / harmoniba’.
20200908 [1502.r.] 387. pont (2) [RSZLEGESEN-Altatott let-rsz letbe-visszavezetse ma mr lehet GYORS is; a FLDANYA egy J KZVETLEN GONDOSKODSVAL kpes ELLENRIZNI s SZABLYOZNI, mikor lehet GYORS / ERTELJESEBB egy Tr-Vltoztats a ’szemlyes’-trben (s erre HOGYAN KELL ELKSZTENI az Anyagi-Testi Jelenltet), majd pedig a gyors / erteljesebb Vltoztatst kveten HOGYAN LASSULHAT VISSZA az Anyagi-Test (mikor Szksges LASSBB / KMLBB Vltoztats); ehhez kapcsold Tudst Adott-Tudss formlja a FLDANYA] – elrhet ITT
Akik [ppen most] egymsnak Kzeli-Trsai [kzsen vgeznek valamilyen munkt, esetleg bartok vagy csaldtagok, egymsnak prjai] nha olyan [Rendez irny (akr jj-pt)] folyamatokat tapasztalnak meg, amikor [’egymshoz kpest (is)] egyikk ’Lelassul’, a msik pedig ’erteljesebb’ [s akr igyekezetet is Szksgess tev] ’Tevkeny’ szakaszt l meg.
Mivel ► a YOSG Birodalmban
a Kzeli-sszekapcsoldsok megtapasztalsa is FONTOS let-ptsi irny,
a FLDANYNAK is
’FOKOZOTT’ Odafigyelssel Szksges GONDOZNIA
a Rendez-irny let-ptsek sorn is
mind a Kzeledsi-Helyzeteket,
mind pedig a Kzeli-sszekapcsoldsokat.
Egy olyan Megrtst-segt-kpet rzkeltem, amely
annak a FONTOSSGRA [kiemelked (!) FONTOSSGRA] irnytotta a figyelmet, hogy
amennyiben a Kzeli-Trsak nekikezdenek az let-Rendezsknek,
ennek sorn
a FLDANYNAK
’rendszeresen’
► olyan HELYZETEKET is Szksges Megformlnia [’Adnia’],
amely hozzsegti a Kzeli-Trsakat ahhoz,
hogy a szeretet-kapcsoldsuk ne gyengljn
[gy egymstl NE tvolodjanak azon let-szakaszukban sem,
amikor ’fokozottabban / nagyobb figyelemmel Szksges a SAJT let-ptskre fkuszlniuk’].
A
FLDANYA GONDOSKODSI FELELSSGE az, hogy
az egymssal [ltalnos alapon] Kzeli-sszekapcsoldsban lv teremtk szmra
[akr folyamatosan, elsdlegesen a Szksghez igazodan]
HELYZETEKET FORMLJON MEG [Teret ’Adjon’]
a szeretet-kapcsoldsok ’ptshez s gondozshoz’.
Az ilyen irnyban mr Tudatos [s az ilyen irny gondoskodsra kpes] teremtknek is
’Felelssge’ van ma mr
a Kzeli-sszekapcsoldsok ’ln-megtartsra / tudatos gondozsra’.
Rgebben rtam egy olyan kpet, amelyben egy menyasszony s a vlegny egy viszonylag szk alagton egy ’tandem’ kerkprral haladtak. Ennek a ’Helyzetnek’ az volt a clja, hogy legyen lehetsgk ’sszehangoldni’, s egy mindkettejk szmra megfelel ’ritmust / tempt’ [s kzs irnyt] Felismerni / Vlasztani.
Amikor most egy csald tagjai [vagy akr bartok stb]
a sajt let-tjukon Lezrnak egy-egy szakaszt,
elengednek fjdalmakat
vagy ppen visszafogadnak egy-egy addig Rszlegesen-Altatott Tapasztalatot,
egy-egy rvidebb [vagy akr hosszabb] tartamban
egymstl egy kiss tvolabbra hzdnak.
Azrt, hogy ez a Szksges ’Nagyobb Tvolsgtarts’
ne gyengtse meg a mkd szeretet-kapcsoldsokat
[s gy ne kezdjenek „haszontalann” EL-Vltozni
a Kzeli-sszekapcsoldsok megtapasztalsa cljval megformlt ’szemlyes’ terek (!)],
’bizonyos tartamonknt’
[
FONTOSSGKNT (!)]
olyan Helyzeteket is ’Ad’ [Megforml] a FLDANYA a teremtk ’tjn’,
amikor egymshoz kzelebb kerlnek
[azrt, hogy megersthessk a Kzeli-sszekapcsoldsukat].
Rszben a Tudatossgtl s az ’ernlttl’ is fgg az,
hogy a teremtknek ’mennyire’ s ’milyen formban’ Szksges
(1) ’Trben’ is,
(2) ’Kzvetlenl’ is egymshoz KZEL kerlnie azrt,
hogy a szeretet-kapcsoldsuk ne kezdjen meggyenglni.
Vannak, akik a szeretet-kapcsoldsaikat
’mindennap’ Tudatosan is ’poljk’ ’nmagukban’,
azonban ► Tapasztalat itt a FLDANYA Kzssgben, hogy
’bizonyos tartamonknt’
(1)
’Trben’ is
s (2)
’Kzvetlenl’ is KZEL kell kerlnik egymshoz a teremtknek ahhoz,
hogy a szeretet-kapcsoldsuk ’l maradhasson’.
ltalnossgban elmondhat, hogy
amely teremtk
’legalbb vente egyszer’
nem tudnak valamilyen mdon ’Trben is egymshoz kzvetlenl kzel kerlni’,
azoknl a szeretet-kapcsolds / a szeretet-ramls elkezd meggyenglni.
Ez elsdlegesen a csaldi kapcsoldsra s a prkapcsoldsra vonatkozik.
20200908 [885-886.r.] 251. pont [Megrtst-segt-kp: ’nemrgen kltztem j hzba’; a csaldi kapcsoldshoz s prkapcsoldshoz tartoz szobba „idegenek” telepedtek be; „knyszer-munka”; hbor ltal sztvlasztottakra is vonatkozhat a kp; bels-terek „kiresedse”, majd (a „haszontalann” vls miatt) idegen tartalmakkal teltdse] – elrhet ITT
Vannak ma olyan ’technikai lehetsgek’,
amelyek egy rvidebb tartamban ’ptolni’ kpesek a ’Trbeli’ Kzelsg hinyt,
de
ez csak egy viszonylag rvidebb tartamban lehetsges.
A tnyleges ’Megrintse’ a Kzeli-Trsnak [itt a FLDANYA Kzssgben]
Szksges ahhoz,
hogy a szeretet-ramoltats ’l’ maradhasson.
I.
Amikor teht ljk mindannyian ’azt a magunk Vlasztotta folyamatot’,
amely [a remnyeink szerint] hamarosan visszavezethet
a „knyszeren magtapasztalt EL-Tvolodsbl”
arra az tra,
amelyet valban Szabadon Vlasztottunk
[teht folyamatosan illeszkednk a magunk Vlasztotta thoz / Harmonihoz],
II.
az is Fontos,
hogy RENDSZERESEN (!)
[aki erre mr kpes, az Tudatosan (!)]
a Kzeli-Trsaival ’kzs’ ’Helyzetekben’ is gondozza a szeretet-kapcsoldsait
[a Kzeli-Trsaival is lje meg Tudatosan s rendszeresen / ismtlden az ’Illeszkedseket’].
Ennek a ’Kiemelked Fontossgra’ rirnytja a figyelmet az is, hogy most a KISEBB SZAKASZ-Vltshoz kapcsoldan a FLDANYA mr a HDRL Levezet TR-RSZBEN is Megformlt egy olyan ’Vrakoz / Gylekez’ tr-rszt, amelyben az egymsnak Kzeli-Trsai ’egymst bevrhatjk’, valamint a VD-s-VDETT LET-TR-RSZ ’Bevezet / Beilleszkedst’ segt szakaszn olyan ’Trsashzakat’ Formlt meg, amelyekben nll Szemlyes-Trben Bergztve, m egymshoz mgis KZEL lehetnek a Kzeli-sszekapcsoldsukat folytat trsak [ADDIG IS, ameddig a ’szemlyes’ terket mr Tarts jelleggel Bergzti a FLDANYA abban a TRBEN, amelyben az T-VEZETS htralev rszt tapasztaljk meg].
20200908 [1227.r.] 334. pont (4) [jabb Szablyozsi rsz rgzlt be a helyre: a HD-Szakaszban gondoskodsban rsztvev MAGOKNAK be kell rgzlnik a Jelenltkkel a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN; kett RSZ-RAMLSNAK tekinthet a FLDANYA Kzssgn bell a HD s a VD-s-VDETT LET-TR-RSZ; a HD KIVEZET vgn egy ’gylekez-helyet / vrakoz-teret’ is MEGFORMLT a FLDANYA, Fontos Okbl FELAJNLHATJA a teremtknek azt, hogy pontosan meghatrozott Kzeli-Trsak itt egymst bevrhassk s egytt haladhassanak tovbb] – elrhet ITT
20200908 [1598.r.] 397. pont (3) [sok-emeletes trsashzban Rgzti be a FLDANYA a VD-s-VDETT LET-TR-RSZ Bergzlst segt szakaszban a (HDON mr tvezetett) teremtket; egy-egy trsashzban olyanok rgzlnek be, (1) akik egymsnak Kzeli-Trsai s/vagy (2) legalbb rszben nagyban hasonl Tovbbhaladsi-Irnyt Vlasztottak {hasonl ’mveltsgek’}; a Tudatoss / Gondoskodsra kpess vl teremtk szmra a FLDANYA FELAJNLHATJA azt, hogy az J RSZ-RAMLSOK ’OTTHONOSABB-OTTHONN’ Megformlsban tevkenyen rsztvehetnek] – elrhet ITT
20200908 [1616-1617.r.] 402. pont (2) [Mit vihetnk magunkkal tovbb (a Kisebb / Nagyobb Vltozsok sorn)?] – elrhet ITT:
"...a jelenleg meglv
[mkd] Kzeli-sszekapcsoldsokat
[Szeretet-Kapcsoldsokat]
most a KISEBB SZAKASZ-Vlts sorn
LEHETSGES
FOLYTATHATKNT (!) Tovbbvinni.
Ez azt jelenti, hogy
amely teremtkkel a FLDANYA [’mostanig’] sszecsendlst formlt meg arrl,
hogy a mkd
[= mr Felptett s
jelenleg is mkd (!)] Kzeli-sszekapcsoldsaikat
[= LTALNOS Alap Szeretet-Kapcsoldsaikat]
Szndkukban van FOLYTATNI
a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN val Bergzlst kveten is,
(1)
azoknak a teremtknek
a KISEBB SZAKASZ-Vlts Tartamban [a HD-Szakaszban]
a FLDANYA
SPECILIS VDELEMBEN Rgzti be
a ’szeretet-kapcsoldsaikat’,
(2)
majd a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN
ezen Krsknek / Vlasztsuknak megfelelen
’EGYMSHOZ KZELEBB’ Rgzti be a Szemlyes-Terket.
EZ
[hogy a FLDANYA
az ilyen teremtk Szemlyes-Tert (!)
A-TRBEN ’Egymshoz Kzelebb’ RGZTI BE (!)]
teszi lehetv azt,
hogy a Kzeli-Trsak
(1)
egymst FONTOS OKBL MEGRINTHESSK,
s (2)
ugyancsak FONTOS OKBL egyms fel akr Gondoskodan is Megnyilvnulhassanak
[fontos:
az let-ptsk LTALNOS rszben (!),
a kzttk mr FELPTETT s MKD Szeretet-Kapcsolds ramlsait hasznlva (!)]..."
20200908 [1093.r.] 305. pont (3) [
mirt fontos az let-pts kezdetn (ugyangy a Rendezsek Elindtsakor, st akr a Nagyobb Vltozsok kezdetn is) a YOSGBL ered teremtkben a szoros kzelsg / Kzvetlen RINTS megformlsa, s a MOZGS / MOZGATS] – elrhet ITT
Az rs folytatdik az 1666. rszben, elrhet ITT