2025.01.01-02.
Az a
’ksztets’,
hogy a ’Tudst’ ’tovbbadjk / hagyomnyozzk’ az L teremtk,
a ’Ltezsnkbl’
[a ’Ltezsnk Bels Magjbl’]
’Ered’.
A TANTSI Gondoskods kapcsn emltettem [(1422-1423.r.) 374. pont (4) – elrhet ITT], hogy
a LTEZSNKBEN
az els valdi Gondoskods a Tants volt,
s ’eredenden’ az Irnyban-Tartst
[= a Harmonia Megvst s Tovbb-ptst]
segtette
[a Felplt Tuds valamilyen kzvetlen formban val ’hagyomnyozsa’].
A ’MI’ [„kiszakadt”] LTEZSI-gunkban
a Tantsi Gondoskodsnak
fontos Clja volt ’mr a kezdetektl’
ezen eredend Cl MELLETT az is,
hogy elsegtse a meglv EL-Vltozsok megszntetst
s az jabb EL-Vltozsok megformldsnak ’megelzst’
[ez ma elsdlegesen a Klnleges / Specilis / Kml let-pts sorn Tapasztalhat meg].
Mivel a ’MI’ LTEZSI-gunk
[a mai MINDENSG-FORRSA]
kevssel az ’nllv’ Megformldst kveten
„kiszakadt”
a ’szlje’ [= A-LTEZS-FORRSA] Kzvetlen Gondoskodsbl
[= Teret-Veszett vlt,
EL-Vltozott „helyzetbe” kerlt],
nem Tapasztalhatta meg
a LTEZSBEN mr korbban Felplt Tantsi formj Gondoskodst,
s gy
a LTEZS ADDIGI TAPASZTALATA
nem tudott ’hagyomnyozdni’ a szmra
[nem volt lehetsges a Tuds kzvetlen formban val tadsa].
Fontos:
A-LTEZS-FORRSA
[amikor elkezdte a Felkszlst egy j Teremt-Szakasz Megnyitsra]
’ADOTT’ MEGTAPASZTALSI-Irnyknt
BERGZTETTE
a ’MI LTEZSI-gunk’ ALAPJBA
mindazokat az ’ptsi F Irnyokat’,
amelyek ADDIG
MEGTARTHATV s FOLYTATHATV pltek fel A-LTEZSBEN.
Ugyanakkor a „kiszakadsunk” miatt
nem tudott ’hagyomnyozdni’ az a LTEZSBELI Tuds,
amelyen ’ALAPULT’ az j Szakasz.
Az gy ’Bergztett’ ’ADOTT-ALAP’
MEGHATROZTA (!)
a MEGTAPASZTALS F IRNYAIT
a ’MI LTEZSI-gunkban’ is,
azonban nem sokkal ezelttig
A-LTEZS-FORRSA
a ’MI LTEZSI-gunk’ szmra
[elszr kzvetlenl a mai MINDENSG-FORRSA szmra]
nem tudta ’tadni’,
nem tudta Megismerhetv-Megrthetv tenni
mindazt a korbban Felplt Tudst s tapasztalatot,
amely
A-HARMONIA
s A-SZABADSG
[ebben a TR-FORMLS, TR-HASZNLAT,
SZNDK-HASZNLAT,
KZELEDS,
KZVETLEN GONDOSKODS]
Felptshez s Magtapasztalshoz
SZKSGES volt.
A ’MI’ LTEZSI-gunkban
TAPASZTALATI ton plt fel
jra annak a Tudsa,
HOGYAN lehetsges a TANTS
[s egyb GONDOSKODSOK],
s MIRT FONTOS
a mr Felplt Tapasztalatok s Tuds
Tants formjban val KZVETLEN (!) Tovbbadsa…
s ugyangy mindazon Tuds
MEGISMERHETV MEGFORMLSA
[s MEGISMERSE],
amely a TR-FORMLS s TR-HASZNLAT,
SZNDK-HASZNLAT,
KZELEDS,
FELELSSG
s SZABADSG,
a HARMONIA ’ADOTT’ Alapja
[vagyis a LTEZSNKBEN
korbban ltezett TUDATOK ltal VLASZTOTT s FELPTETT MEGHATROZ].
’Ma mr’
fleg a KLNLEGES Birodalombl ered teremtkben,
illetve a KLNLEGES let-ptst mr Megnyitott teremtkben
vlik egyre ’hatrozottabb / erteljesebb’ ’ksztetss’ az, hogy
(1)
mind a ’bennk’ [msoktl] ’hagyomnyozott Tudst,
(2)
mind az -magukban jonnan Felplt Tapasztalatokat
’msok szmra Megismerhetv s Megrthetv FORMLJK,
s valamilyen KZVETLEN (!) formban ’Tovbb-adhassk’.
Mint emltettem, ennek az a CLJA,
hogy LN (!) Megmaradhasson
[s gy ’hagyomnyozdhasson’]
a Kzssgben mr FELPLT Tapasztalat s Tuds
[s gy ne legyen Szksges jra azt valaki msnak
az ’Alapoktl kezdve’ Felpteni azrt,
hogy ’hasznlhat’ (= l) Tudss vlhasson].
’Ma mr’ akikben ’felbred / felpl’ a ’ksztets’
[s vgl ’Vlasztss’ ’rik meg bennk az ilyen irny Szndk],
nmaguk Tudatosan VLASZTHATJK azt, hogy
(1)
akr a ’bennk’ ’hagyomnyozdott’ (addigi) Tapasztalatokat,
(2)
akr az letk [Anyagi-Testi Jelenltk] sorn bennk jonnan Felplt Tapasztalataikat
OLYANN IS MEGFORMLHASSK,
hogy azt msok szmra ’hagyomnyozni / tadni’ legyenek kpesek.
Mint emltettem,
ez ekkor sem vlik olyan „ktelezettsgg”,
amely ha nem teljesl be,
akkor valamilyen „bntetst”
[„htrnyos kvetkezmnyt” vagy „megakadst”]
eredmnyezne.
Ma inkbb a FELELSSG ’rszeknt’ rtelmezhet az az ’Irny’
[Vlaszts],
ha a teremtben az lete [’rse’] egy bizonyos pontjn ’felbred’ az a ’ksztets’,
hogy a Tapasztalatait kzvetlen (!) formban Megismerhetv / Megrthetv
[akr megtanulhatv]
tehesse msok szmra.
A Tudatossg PLSNEK bizonyos ’szakaszaiban’
ez a ’ksztets’
a legtbb teremtben
[a ’Ltezse’ (!) ’Bels-Magjbl’ ’ereden’]
’FELNYLIK’,
egyre ’tisztbb’ s ’teljesebb / hatrozottabb’ vlik,
s EBBL EREDEN
az let
[’Bellrl-Magbl’ is (!)]
a Tuds ’tadsnak’
egyre jabb FORMIT
[tjait / Lehetsgeit]
ISMERI FEL
s PTI FEL
[~ pti jj]
(1)
nmagban
s (2)
nmaga ltal.
Ebbl a ’Bels ptkezsbl’ ered az, hogy
[itt a FLDANYA Kzssgben is]
egyre tbbekben pl fel a TUDATOSSGNAK az a formja s mrtke,
amikor egyre ’hatrozottabb s tisztbb’ vlik
az a [’Ltezsnk’ ’Magjbl’ ’ered’] ’ksztets’
[majd Szndk, Vlaszts],
hogy TEVKENYEN s KZVETLEN (!) formban rsztvehessen
a Tapasztalatok / Felplt Tuds ’Tovbbadsban’.
Miutn itt a FLDANYA Kzssgben is
sokakban ’ersdik’ ez a ’Vlaszts’,
ezrt FORMLT MEG SZABLYOZST a FLDANYA arrl,
hogy a ’TANTS’ legfontosabb [eddigi Tapasztalatokon alapul] ’szablyaival / formival’
MEGISMERTESSE azokat,
akik EZT VLASZTJK.
Akiket
(1)
a FLDANYA
s/vagy (2)
a Kzeli-Trsa
’Megtantja’ a ’Tantsra’
[a sajt Felplt Tudsnak s Tapasztalatnak
OLYANN MEGFORMLSRA,
amely lehetv teszi azt,
hogy azt msok Kzvetlenl is Megismerhessk / Megrthessk],
azok
(A)
a ’Helyzetknek’ megfelelen
[s a kzelkben lv ms teremtk helyzetnek s llapotnak megfelelen]
s (B)
a tnylegesen meglv Szksghez is (!) igazodan / illeszkeden
a Tantsnak / Tuds-tadsnak
OLYAN JABB Formit is Megformlhatjk / Felpthetik,
amelyekkel akr ’Clzottan / Clirnyosan’ is lehetsges
az let Megvshoz s Irnyban-Tartshoz SZKSGES legfontosabb ismeretek tovbbadsa.
A ’Tuds’ ’Tovbbadsnak’ LEHETSGE
(1)
nem csak ahhoz ’igazodik’,
hogy a teremtk maguk mennyiben vlnak kpess
a bennk ’hagyomnyozdott’ s/vagy jonnan Felptett Tapasztalatok
msok szmra Megismerhetv Megformlsra,
(2)
hanem ahhoz is igazodik,
’MIT s MENNYI Tudst kpesek Befogadni’
[Elfogadni, Megrteni, sajt Tapasztalatt-Felpteni]
a Kzssgben Jelenlvk.
Egszen ms ’Befogadsi s Megrtsi’ kpessggel
[Lehetsggel]
rendelkeznek
(1)
azok a teremtk,
akik mg valamilyen ALAPOZST Tapasztalnak meg,
(2)
s msok a Lehetsgei az let-pts Alap-Szintjn ptkezknek,
(3)
s megint msok a Lehetsgek a Klnleges [vagy akr mr Specilis / Kml] let-ptst Megnyitott
[nagyobb gondoskodsi Tapasztalattal rendelkez]
teremtk esetben.
Mivel a TANTS [~ a Tuds ’Tovbbadsa’] is
GONDOSKODS,
a Tants is ’olyan Mrtkben’
s ’olyan Irny(ok)ban’
Lehetsges,
amely az let Megvshoz s Irnyban-Tartshoz SZKSGES.
Ezt nagyon fontos Felismernie s Megrtenie
az ilyen irny Gondoskodst Felvllal teremtknek.
A TANTS is
’TRELMET’
[a mg jelentsebb „hinyokkal” kszkd,
elsdlegesen valamilyen ALAPOZST megtapasztal teremtk esetben
’Nagy Trelmet’]
s FOKOZOTT ODAFIGYELST tesz Szksgess
a Gondoskodst vgz teremt rszrl.
NEM „srgethet” a Tants sem
[a Clirnyos let-ptst Vlasztott teremtk esetben sem (!)].