Ha a szkebb ismeretsgi krnkben nznk szt, vannak olyan trsaink, akik most kezdenek bele (vagy akr mostanban fejeztek be) olyan ’szakaszt’ [javtst], amelyet mi magunk vekkel ezeltt tapasztaltunk meg… vagy ppen mi jrunk most egy olyan Rendezsi szakaszban, amin a trsaink mr vgigjutottak. Vannak olyan folyamatok, amikhez Szksges egy kicsit Lelassulnunk, ms folyamatok erteljesebben s gyorsabban nyilvnulnak meg.
Az egymsnak
Kzeli-Trsai is
klnbz folyamatokat tapasztalnak meg,
s ms-ms ’tempban’ haladnak
[st, akr ms-ms ’Irnyban’ (!) is haladhatnak egy Szksges tartamban].
Emltettem korbbi rs-rszben, hogy ma mr van ’annyi’ Tapasztalat itt a FLDANYA Kzssgben [a tnylegesen megnyilvnult, illetve folyamatban lv TR-RENDEZSEK s egyb Rend-Ttelek alapjn], amelyekre figyelemmel a FLDANYA ’jl felismeri’ azt, hogy a teremtk ppen meglv Anyagi-Testi Jelenlte mikor lehet kpes [egy megfelel Felkszlst kveten] a gyorsabb s erteljesebb Vltozsok ’befogadsra’, illetve mikor Szksges a Lassbb / Kmlbb Vltozs. Arra is van ma mr GONDOSKODSA a FLDANYNAK, hogyan lehet [ltalban fokozatosan, akr szakaszokban] egy gyorsabb / erteljeseb [vagy akr egy Lelassulst Szksgess tev] Vltozsra Felkszteni a Tudatot s a ’szemlyes’ teret, majd a Vltozs ’bergzlst’ kveten ’hogyan vezethet vissza a teremt a szmra megfelel ritmusba / tempba / harmoniba’.
20200908 [1502.r.] 387. pont (2) [RSZLEGESEN-Altatott let-rsz letbe-visszavezetse ma mr lehet GYORS is; a FLDANYA egy J KZVETLEN GONDOSKODSVAL kpes ELLENRIZNI s SZABLYOZNI, mikor lehet GYORS / ERTELJESEBB egy Tr-Vltoztats a ’szemlyes’-trben (s erre HOGYAN KELL ELKSZTENI az Anyagi-Testi Jelenltet), majd pedig a gyors / erteljesebb Vltoztatst kveten HOGYAN LASSULHAT VISSZA az Anyagi-Test (mikor Szksges LASSBB / KMLBB Vltoztats); ehhez kapcsold Tudst Adott-Tudss formlja a FLDANYA] – elrhet ITT
Akik [ppen most] egymsnak Kzeli-Trsai [kzsen vgeznek valamilyen munkt, esetleg bartok vagy csaldtagok, egymsnak prjai] nha olyan [Rendez irny (akr jj-pt)] folyamatokat tapasztalnak meg, amikor [’egymshoz kpest (is)] egyikk ’Lelassul’, a msik pedig ’erteljesebb’ [s akr igyekezetet is Szksgess tev] ’Tevkeny’ szakaszt l meg.
Mivel a YOSG Birodalmban
a Kzeli-sszekapcsoldsok megtapasztalsa is FONTOS let-ptsi irny,
a FLDANYNAK is
’FOKOZOTT’ Odafigyelssel Szksges GONDOZNIA
a Rendez-irny let-ptsek sorn is
mind a Kzeledsi-Helyzeteket,
mind pedig a Kzeli-sszekapcsoldsokat.
Egy olyan Megrtst-segt-kpet rzkeltem, amely
annak a FONTOSSGRA [kiemelked (!) FONTOSSGRA] irnytotta a figyelmet, hogy
amennyiben a Kzeli-Trsak
nekikezdenek az let-Rendezsknek,
ennek sorn
a FLDANYNAK
’rendszeresen’
olyan HELYZETEKET is Szksges Megformlnia [’Adnia’],
amely hozzsegti a Kzeli-Trsakat ahhoz,
hogy a szeretet-kapcsoldsuk ne gyengljn
[gy egymstl NE tvolodjanak azon let-szakaszukban sem,
amikor ’fokozottabban / nagyobb figyelemmel Szksges a SAJT let-ptskre fkuszlniuk].
A FLDANYA GONDOSKODSI FELELSSGE az, hogy
az egymssal [ltalnos alapon] Kzeli-sszekapcsoldsban lv teremtk szmra
[akr folyamatosan, elsdlegesen a Szksghez igazodan]
HELYZETEKET FORMLJON MEG [Teret ’Adjon’]
a szeretet-kapcsoldsok ’ptshez s gondozshoz’.
Az ilyen irnyban mr Tudatos [s az ilyen irny gondoskodsra kpes] teremtknek is
’Felelssge’ van ma mr
a Kzeli-sszekapcsoldsok ’ln-megtartsra / tudatos gondozsra’.
Rgebben rtam egy olyan kpet, amelyben egy menyasszony s a vlegny egy viszonylag szk alagton egy ’tandem’ kerkprral haladtak. Ennek a ’Helyzetnek’ [szakasznak] az volt a clja, hogy legyen lehetsgk ’sszehangoldni’, s egy mindkettejk szmra megfelel ’ritmust / tempt’ [s kzs irnyt] Felismerni / Vlasztani.
Amikor most egy csald tagjai [vagy akr bartok stb]
a sajt let-tjukon Lezrnak egy-egy szakaszt,
elengednek fjdalmakat
vagy ppen visszafogadnak egy-egy addig Rszlegesen-Altatott Tapasztalatot,
egy-egy rvidebb [vagy akr hosszabb] tartamban
egymstl egy kiss tvolabbra hzdnak.
Azrt, hogy ez a
Szksges ’Nagyobb Tvolsgtarts’
ne gyengtse meg a mkd szeretet-kapcsoldsokat
[s gy ne kezdjenek „haszontalann” EL-Vltozni
a Kzeli-sszekapcsoldsok megtapasztalsa cljval megformlt ’szemlyes’ terek (!)],
’bizonyos tartamonknt’
[
FONTOSSGKNT (!)]
olyan Helyzeteket is ’Ad’ [Megforml] a FLDANYA a teremtk ’tjn’,
amikor egymshoz kzelebb kerlnek
[azrt, hogy megersthessk a Kzeli-sszekapcsoldsukat].
Rszben a Tudatossgtl s az ’ernlttl’ is fgg az,
hogy a teremtknek ’mennyire’ s ’milyen formban’ Szksges
(1) ’Trben’ is,
(2) ’Kzvetlenl’ is egymshoz KZEL kerlnie azrt,
hogy a szeretet-kapcsoldsuk ne kezdjen meggyenglni.
Vannak, akik a szeretet-kapcsoldsaikat
’mindennap’ Tudatosan is ’poljk’ ’nmagukban’,
azonban Tapasztalat itt a FLDANYA Kzssgben, hogy
’bizonyos tartamonknt’
(1)
’Trben’ is
s (2)
’Kzvetlenl’ is KZEL kell kerlnik egymshoz a teremtknek ahhoz,
hogy a szeretet-kapcsoldsuk ’l maradhasson’.
ltalnossgban elmondhat, hogy
amely teremtk
’legalbb vente egyszer’
nem tudnak valamilyen mdon ’Trben is egymshoz kzvetlenl kzel kerlni’,
azoknl a szeretet-kapcsolds / a szeretet-ramls elkezd meggyenglni.
Ez elsdlegesen a csaldi kapcsoldsra s a prkapcsoldsra vonatkozik.
20200908 [885-886.r.] 251. pont [Megrtst-segt-kp: ’nemrgen kltztem j hzba’; a csaldi kapcsoldshoz s prkapcsoldshoz tartoz szobba „idegenek” telepedtek be; „knyszer-munka”; hbor ltal sztvlasztottakra is vonatkozhat a kp; bels-terek „kiresedse”, majd (a „haszontalann” vls miatt) idegen tartalmakkal teltdse] – elrhet ITT
Vannak ma olyan ’technikai lehetsgek’,
amelyek egy rvidebb tartamban ’ptolni’ kpesek a ’Trbeli’ Kzelsg hinyt,
de
ez csak egy viszonylag rvidebb tartamban lehetsges.
A tnyleges ’Megrintse’ a Kzeli-Trsnak [itt a FLDANYA Kzssgben]
Szksges ahhoz,
hogy a szeretet-ramoltats ’l’ maradhasson.
I.
Amikor teht ljk mindannyian ’azt a magunk Vlasztotta folyamatot’,
amely [a remnyeink szerint] hamarosan visszavezethet
a „knyszeren magtapasztalt EL-Tvolodsbl”
arra az tra,
amelyet valban Szabadon Vlasztottunk
[teht folyamatosan illeszkednk a magunk Vlasztotta thoz / Harmonihoz],
II.
az is Fontos,
hogy RENDSZERESEN (!)
[aki erre mr kpes, az Tudatosan (!)]
a Kzeli-Trsaival ’kzs’ ’Helyzetekben’ is gondozza a szeretet-kapcsoldsait
[a Kzeli-Trsaival is lje meg Tudatosan s rendszeresen / ismtlden az ’Illeszkedseket’].
Ennek a ’Kiemelked Fontossgra’
rirnytja a figyelmet az is, hogy
most a KISEBB SZAKASZ-Vltshoz kapcsoldan
a FLDANYA
(1)
mr a HDRL Levezet TR-RSZBEN is
Megformlt egy olyan ’Vrakoz / Gylekez’ tr-rszt,
amelyben az egymsnak Kzeli-Trsai ’egymst bevrhatjk’,
(2)
valamint a VD-s-VDETT LET-TR-RSZ ’Bevezet / Beilleszkedst’ segt szakaszn
olyan ’Trsashzakat’ Formlt meg,
amelyben nll Szemlyes-Trben Bergztve,
m egymshoz mgis KZEL lehetnek
a Kzeli-sszekapcsoldsukat folytat trsak
[ADDIG IS,
ameddig a ’szemlyes’ terket mr Tarts jelleggel Bergzti a FLDANYA abban a TRBEN,
amelyben az T-VEZETS htralev rszt tapasztaljk meg].
20200908 [1227.r.] 334. pont (4) [jabb Szablyozsi rsz rgzlt be a helyre: a HD-Szakaszban gondoskodsban rsztvev MAGOKNAK be kell rgzlnik a Jelenltkkel a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN; kett RSZ-RAMLSNAK tekinthet a FLDANYA Kzssgn bell a HD s a VD-s-VDETT LET-TR-RSZ; a HD KIVEZET vgn egy ’gylekez-helyet / vrakoz-teret’ is MEGFORMLT a FLDANYA, Fontos Okbl FELAJNLHATJA a teremtknek azt, hogy pontosan meghatrozott Kzeli-Trsak itt egymst bevrhassk s egytt haladhassanak tovbb] – elrhet ITT
20200908 [1598.r.] 397. pont (3) [sok-emeletes trsashzban Rgzti be a FLDANYA a VD-s-VDETT LET-TR-RSZ Bergzlst segt szakaszban a (HDON mr tvezetett) teremtket; egy-egy trsashzban olyanok rgzlnek be, (1) akik egymsnak Kzeli-Trsai s/vagy (2) legalbb rszben nagyban hasonl Tovbbhaladsi-Irnyt Vlasztottak {hasonl ’mveltsgek’}; a Tudatoss / Gondoskodsra kpess vl teremtk szmra a FLDANYA FELAJNLHATJA azt, hogy az J RSZ-RAMLSOK ’OTTHONOSABB-OTTHONN’ Megformlsban tevkenyen rsztvehetnek] – elrhet ITT…”
Az rs folytatdik az 1685. rszben, elrhet ITT