421.
2025.01.15.
Ma hajnalrl ismt egy olyan bels-kp-rszletre emlkszem, amelyben a ’SPECILISAN’ ’Altatott’ let-rsz / Tapasztalat hazavezetst ismertem fel.
A rvid kp-rszletben ’otthon voltam’ [a (nagyobb) ’hzamon’ bell] a ’laksomban’ [ebben a kpben is a ’laks’ az ppen meglt Anyagi-Testi Jelenltet jelenti], s ’Tudtam’ [vagy ’Emlkeztem arra’], hogy a ’gyermekeim’ [ebben a kpben gy rzkeltem, hogy kett gyermekem] korbban ’elmentek otthonrl’.
Az ’Emlkezs’ olyan formban jelezte a mr inkbb az ifji let-szakaszhoz kzelt [mr nagy nllsggal tevkenyked] ’gyermekeimet’, mintha valamilyen ’(rvidebb tartam) tborozsra’ mentek volna el.
Ebben a kpben az volt a fontos, hogy ’n’ [aki a megszletsemmel bergzltem az Anyagi-Testemhez] ’Tudtam’ [mert ’Emlkeztem’ arra], hogy egy [vagy inkbb kett] gyermekem IDEIGLENESEN TVOL VAN.
Valamilyen ’rzettl vezrelve’ ’kinyitottam a laksom bejrati ajtajt’, s azt lttam, hogy az ajtm eltt az ajthoz nagyon kzel letve volt egy htizsk, s nem messze tle [de mgis egy kiss tvolabb] volt nhny tska.
Felismertem azt, hogy ezek az eddig tvol lv gyermekeim csomagjai [a htizsk az egyik, a tbbi csomag egy msik gyermek].
Azt valsznstettem, hogy a hazatr gyermekeim ’visszamentek mg a jrmhz amellyel rkeztek’, s ppen hozzk a tbbi csomagot.
Ebben a kp-rszletben is Felismerhet az, hogy
a FLDANYA olyan ’rvidebb szakaszokat’ Forml meg a GONDOSKODSBAN
a ’hazafogad’ let-rsz
s az ’ppen a Jelenlt ramlsaiba visszailleszked’ let-rsz szmra,
amely ezt a ’hazatrst’
[srgets nlkli]
FOKOZATOSAN rzkelhetv vl,
FOKOZATOSAN megnyilvnul Kzeledsknt teszi megtapasztalhatv.
20200908 [1096.r.] 306. pont (1) [SZAKASZOKBAN rasztja ki a MINDENSG-FORRSA a Rend-Tteleket, SZAKASZOKBAN clszer megtervezni s megnyilvntani a Rendezseket (mivel szksges lehet Vltoztatni a Gondoskods Irnyn, gyorsasgn, esetleg msik Irnybl kell megkzelteni a Rendezst {pldul akkor, ha maga az EL-Vltozs „sszetett”})] – elrhet ITT
20200908 [1395.r.] 370. pont (3) [vannak olyan SLYOSABB EL-VLTOZSOK, amelyeknl a lehet legrvidebb szakaszokat formlja meg a FLDANYA, mert felttelezhet, hogy gyakrabban is szksges lehet VLTOZTATNI a Rendezs megtervezett folyamatn] – elrhet ITT
20200908 [380.r.] 138. pont III. alpont [a Klnleges teremtst (Gondoskodsokat is) rdemes SZAKASZOKBAN Megtervezni / Meghatrozni] – elrhet ITT
20200908 [423.r.] 148. pont [a Nagyobb Vltozsokat csak rszleteiben / szakaszokban kpes befogadni az Anyagi-Test] – elrhet ITT
Mint emltettem,
ha csupn valamilyen Illeszkedsi-Nehzsg volt az Oka
egy let-rsz / Tapasztalat „addigi elrhetetlensgnek”
[a RSZLEGES-Altatsba bergztsnek],
s a ’hazatrs’ Szndka
mindegyik rintett rszben ’ers / tiszta / hatrozott’,
ma mr akr nagyon gyors is lehet
az „elrhetetlen” Tapasztalatok ’visszailleszkedse’.
Folyamatosan ELLENRZI a FLDANYA
a SPECILIS-ALTATSBL kivezetett let-rszek kapcsn azt,
hogy akr a ’hazafogad’ rszben,
akr az ’ppen hazatr’ let-rszben
„megmozdul-e” (= Jelez-e)
brmilyen bizonytalansg / fjdalom vagy rzkenysg
[akr Fokozott-rzkenysg
(akr „visszacsengs”)].
Ha ilyet Felismer a FLDANYA,
azonnal megnyilvnul a Szksges tovbbi ELLENRZSSEL,
s ltalban [ma mg] ’lasst’ a GONDOSKODSN.
Ilyenkor kihagyhatatlanul azt is ELLENRZI a FLDANYA, hogy
Szksges-e
’msik irnybl’
[akr ’msik Alaprl’,
msik GONDOSKODSSAL]
’megkezdeni’ vagy ’folytatni’ a ’hazavezetst’.
20200908 [1097.r.] 306. pont (1) [lpcshzban felfel halads sorn (akr ’hazavezets’ sorn) ers (szinte „bnt”) pnik Jelez; a gondoskod-trsak visszavezetik az rintettet egy ’Vdett’ tr-rszbe, ott megkezddik azonnal az Ellenrzse / Gondozsa] – elrhet ITT
20200908 [238.r.] 92. pont [hrman elutazhatnak replvel amerikba (valamilyen KNNYTETT Gondoskods sorn, akr egy hazavezetsre felkszls sorn az egyik teremtben EL-Forduls / bezrds / dacossg kezdett megformldni)] – elrhet ITT
Ez ltalban azt jelenti,
hogy azt RTKELI a FLDANYA,
van-e olyan [msik] irnybl / irnyba ELFOGADSA a teremtnek
[esetleg olyan mr Felplt Tudsa
(akr jonnan Felplt Tudsa / Tapasztalata)],
amely knnyebb / gyorsabb tehetn
a mg tvol lv let-rszek egymshoz-illeszkedst.
20200908 [1502.r.] 387. pont (2) [RSZLEGESEN-Altatott let-rsz letbe-visszavezetse ma mr lehet GYORS is; a FLDANYA egy J KZVETLEN GONDOSKODSVAL kpes ELLENRIZNI s SZABLYOZNI, mikor lehet GYORS / ERTELJESEBB egy Tr-Vltoztats a ’szemlyes’-trben (s erre HOGYAN KELL ELKSZTENI az Anyagi-Testi Jelenltet), majd pedig a gyors / erteljesebb Vltoztatst kveten HOGYAN LASSULHAT VISSZA az Anyagi-Test (mikor Szksges LASSBB / KMLBB Vltoztats)] – elrhet ITT
A ma hajnali kpben a mr folyamatban lv ’hazavezetsi’ GONDOSKODSBAN val VLTOZTATS Szksgessgt jelezheti az, hogy amikor kinyitottam a laksom ajtajt, elszr mg csak nhny csomagot lttam az ajthoz kzel a folyosn.
Lehetsges, hogy ’bennem’ [a hazafogad let-rszben] volt valamilyen oka annak, hogy LASSTANI s/vagy ms mdon VLTOZTATNI volt Szksges a ’hazavezetsen’, de az is lehet, hogy az ppen ’hazatr’ ’rszeimben’ Jelzett valamilyen fjdalom vagy rzkenysg, ami miatt mg nem lehetett ’azonnali’ az ’sszekapcsolds’.
Az Alv-Kdd val Megformlst rzkeltet rs-rszben rtam arrl, hogy
amennyiben egy teremtben
TBB Tapasztalat is olyan mrtkben megsrlt,
amely miatt ez a SPECILIS-Altats Szksgess vlt,
mr az ALV-KDD MEGFORMLS Folyamatban is
ELLENRZI / RTKELI az letet-GONDOZ,
hogyan lesz LEHETSGES s/vagy CLSZER
ezek letbe-visszavezetse
[akkor, ha az lettel-sszeegyeztethetetlen jellegeitl Feltiszttott let-rsze / Tapasztalata visszafogadsra Felkszlt a teremt].
Ide-idzem ezt a majdnem ngy vvel ezeltti lejegyzs-rszt, amelyben
[► akkor mg csak az Alv-Kdra vonatkozan] arrl rtam,
milyen Szablyok vonatkoznak arra a helyzetre,
ha egy teremtnek
[(1) akr egy Anyagi-Testi Jelenlte sorn,
(2) akr klnbz megtesteslse sorn megformldott Tapasztalataibl]
TBB let-rsze is SPECILIS-Altatsban rgzlt be.
Annyi
kiegsztst teszek a korbban lejegyzettekhez, hogy
amennyiben ’csupn’ a FLDANYA RSZLEGES-Altatsban rgzl be a Tapasztalat
[mert csak valamilyen Illeszkedsi-Nehzsg „akadlyozza” a megvalstst,
vagy ’egyszerbben’ s gyorsabban Rendezhet EL-Vltozs rgzlt be a Tapasztalatban],
amennyiben egy teremthz kapcsoldan
TBB Tapasztalatot is
RSZLEGES-Altatsban rgztett be a FLDANYA
[(1)
akr egy Anyagi-Testi Jelenlthez tartozan,
(2)
akr egymst kvet / klnbz Anyagi-Testi Jelenltekbl],
bizonyos Tartamonknt
[Meghatrozott rendszeressggel,
vagy ha annak a Szksgessge Jelez]
azt is ELLENRIZNIE
s RTKELNIE
Szksges a FLDANYNAK,
(1)
hogy valamelyik Tapasztalat letbe-visszavezetsnek
meg kell-e elznie a tbbi visszavezetst,
esetleg Szksges-e egyes RSZLEGESEN-Altatott Tapasztalatok ’egytt’ megnyilvnul ’hazavezetse’
s/vagy ’egymshoz kapcsold, egymsra-rptett’
(folyamatos, szakaszokban megnyilvnul)
’hazavezetse’,
(2)
vagy pedig ilyen ’slyozs’ vagy ’elsbbsg’ Meghatrozsa nlkl
megkezddhet
a Tapasztalat ’hazavezetse’ akkor,
amikor arra a Teremt Felkszlt.
20200908 [161.r.] 67. pont – elrhet ITT:
„…[2021.02.09.] Ha a hrom KLNLEGES Birodalom [IRGALOM, SZOLGLAT, LTR] ALAP-JELLEGT nzzk, az ELLENRZSEK-EREJE [= a FLDANYA ELLENRZ (Kzvetlen) GONDOSKODSA] a FLD Kzssgben ’inkbb’ IRGALOM ’Alap’ vagy ’F Jelleg’ / ’F Irny’.
Korbbi rsban emltettem, hogy a FLD Kzssgn bell [az J TR-ALAP LETBEN] elsdlegesen a KEGYELEM-EREJE Az, ’Akiben’ a FLDANYA az IRGALMI GONDOSKODSOKAT Megnyilvntja [20200503 (5.r.) 6. pont – elrhet ITT]. Az egyik F Irnyulsban a KEGYELEM-EREJE ’Felgyeli / Ellenrzi’ [elkszti] a teremtk egymshoz val Kzeledseit, s fontos Feladata az J-KEZDETEK Gondozsa is.
Az eddigi megrtseim szerint a teremtk egymshoz Kzeledsnek megformlsa rdekben [(1) az egyedi teremtk egymshoz val Kzeledst, (2) s az egyedi teremtknek a FLDANYHOZ val Kzeledst is ide rtve] tbb FLD-ER is Egymshoz-Kapcsoldva nyilvnul meg. Az egyedi teremtk kztt [a Szndkukra, illetve a megformlt sszecsendlsre alapulan] tovbbra is a KPZELET-EREJE az, Aki az sszekapcsolds ’Alap-rtkt’ Megformlja [20130326 – elrhet ITT]. A Kzeledsek s sszekapcsoldsok Elksztse sorn szksges ELLENRZSEKBEN a FLDANYA immr az ELLENRZSEK-EREJBEN nyilvnul meg. Az EGYEZTETSEK ma mg jellemzen a KEGYELEM EREJBEN nyilvnulhatnak meg a FLD Kzssgn bell. Az sszecsendlsekre alapulan jabb Terek [Kzss-Tehet-Terek, Bels-Terek, ramlsok] Megformlsa a hamarosan NLLV vl ’TR-Forml’ jelleg FLD-ER Hatalma s Felelssge lesz.
Az ELLENRZSEK-EREJNEK Feladat-Vltozshoz kapcsold megrtst-segt kp:
Egy ’Hzban’ [egy egyedi teremt Anyagi-Testn / sajt letn ’bell’] ’beteg, mozgskptelen gyermekek’ vannak. [Lehet, hogy korbban ezek a Testen bell rendelkeztek valamilyen ’mozgsi’ lehetsggel, de mostanra mr ’elmozdthatatlanul’ be vannak rgztve egy meghatrozott tr-rszhez. Mintha erteljesen egy puha ’plyba’ lennnek becsavarva. Ettl ezek a ’gyermekek’ nem szenvednek (azt jelezheti ez, hogy mr valamilyen Vdett-Trbe rgzltek be az Anyagi-Testen bell).] [Az Alv-Kdok korbbi Ellenrzsrl: (11.r.) 6. pont – elrhet ITT]
Ezek [a ’mozgskptelen gyermekek’] olyan let-rszek / Tapasztalatok, amelyeket ’mostanig’ [legksbb itt az T-VEZETSI-TRBEN / az T-VEZETS sorn] a teremtnek nem sikerlt olyann megformlnia, hogy ’ln’ (= Tovbbfolytathatan) KZVETLENL Tovbb-vezethesse a MEGJULSI-TRBEN bergzlt [Megjul] letbe. Lehetsges, hogy olyan jelleg EL-VLTOZS van ezekben a Tapasztalatokban / let-rszekben, amelyeknek mostanig mg nem formldott meg a Rendezshez szksges ALAP-HARMONIA [(1) vagy a FLD-Kzssgn bell, (2) vagy akr a YOSG Birodalmn bell, (3) vagy akr mg a KIRADT-VALSG-EGSZBEN].
Ezek a ’beteg gyermekek’ ugyanakkor ’lnek’ s a betegsgk ellenre is szpek (s lni akarnak)(’vidmnak’ rzkeltem ket, ’elfogadnak’). Ebben a pldban most hrom ilyen beteg gyermek van: a teremtben hrom klnbz Megtapasztalshoz kapcsold let-rszben vannak olyan EL-VLTOZSOK, amelyek miatt ezek az let-rszei itt-s-most nem illeszthetek be [Tovbbfolytathat] Harmoniaknt a MEGJUL letbe.
Egy ’mentaut’ [’Vd-Burok’ / Irgalmi-Brka] rkezik a hzhoz. Az egyik gyermekhez tartoz ’csomagok’ a Szksges mrtkben ’sszecsomagolsra kerlnek’, a hzban nagyon alaposan Ellenrznk mindent, hogy ami a gyermekhez tartozik [amire a gyermeknek szksge lehet (ami majd a Tapasztalat ksbbi Tovbbfolytatshoz / minden SZKSGES MEGRTS Felptshez Szksges)], az minden sszecsomagolsra kerljn. Ezt a beteg gyermeket a hozz tartoz csomaggal egytt leviszik a mentauthoz, s biztonsgosan bergztik a ’szllt jrmben’.
A mentaut tovbb vrakozik. Utbb gy rtettem meg, hogy azrt vrakozott a mentaut, mert
ha a tovbbi ’beteg gyermekek’ Ellenrzsekor az kerlt volna megllaptsra,
hogy a ’gyermekek’ [a Rendezst ignyl Tapasztalatok / Harmonik]
NAGYON-SZOROSAN kapcsoldnak egymshoz,
akkor ’Clszer lehet’ egy ’mentautba’
[egy ’Nagyobb Rendezsi csomagba’]
BERGZTENI ket.
Ebben az esetben a tovbbi Ellenrzsek azt llaptottk meg,
hogy a hrom ’beteg gyermek’ [a hrom Rendezst ignyl Tapasztalat / let-rsz]
nem kapcsoldik nagyon szorosan egymshoz,
azaz
majd a Rendezsk olyan Vlasztott sorrendben kezddhet meg,
ahogyan a teremt letben megformldnak a Rendezsk Felttelei
[nem szksgszer, hogy az egyik Rendezse megelzze a msikat, brmelyiket Vlaszthatja majd elsnek a teremt].
Az ELLENRZS eredmnynek megfelelen hamarosan meg is rkezik a msik kett ’mentaut’ [kln Vdelmi-Burok (= Specilis Vd-Tr)], s a kett msik gyermeket a hozzjuk tartoz ’csomaggal’ kln-kln bergztik ezekbe.
Amikor mindhrom ’beteg gyermek’ biztonsgosan bergztsre kerlt a ’szllt Vdettsgbe’, gyorsan egy lapra ’Felrtam’ a ’Nevket’ [azt, ahogyan n neveztem el ezeket a Tapasztalataimat], s ezt biztos helyen bergztettem ’magamban’. Ez valjban egy
FELJEGYZS ebben az esetben arrl, hogy mely let-rszeimrl rendelkeztem n magam gy, hogy azokat majd ksbb ’visszafogadom az letembe’ egy Rendezs Megnyilvntsa rdekben, vagyis azrt, hogy l / folytathat Tapasztalatt vljanak majd bennem.