425.
2025.01.30.
MAGOKNAK
1.
A mgttnk lv napokban is [napkzben] klnfle Ellenrz-Helyzeteket ismertem fel, ezek egy rszben a „Tisztelet-hiny” [= lettel-sszeegyeztethetetlensg] klnbz (1) FORMIT s (2) FOKOZATAIT ismertem fel…
…illetve azt, hogy „ebbl a hinybl ereden” milyen [tudatos s/vagy akaratlan] „vdekezst” [EL-Fordulst, „aljassgot”] „mkdtetnek” az rintettek…
…van-e / felismerhet-e bennk olyan Elfogads [Bizalmi-alap, Nyitottsg (?)], amely utat nyithat szmukra a ’gondozsukhoz’…
…valamint a ’megmutatott’ Elfogads (1) valdi-e, (2) vagy csupn „ltszat” [valamilyen „jtszmhoz hasznlt” „eszkz” („megtveszts”)]…
Felttelezem, hogy ’az ltalam megtapasztaltak’ (?) mg azt [is] Ellenriztk / rtkeltk, hogy a mostanban visszafogadott rszeim biztosan bergzltek-e… Megnyilvnulhat-e valamilyen „bizonytalansg” ’bennem’ az Ellenrzsi [vagy ms Gondoskodsi] Helyzetekben (?).
’jszaka’ [Vdett-Trben val (Tudatos) bergzlst kveten] olyan ’rzkenysg / elrzkenyls’ Jelzett, amely [taln (?)] abbl eredhet, hogy a visszafogadott rszeim nem tudtak csaldot alaptani. Erre a ’Fokozott-Odafigyelst’ Szksgess tev ’helyzet(k)re’ mr korbban is ’odairnytotta’ a figyelmemet a FLDANYA [(1679.r.) 419. pont (3) – elrhet ITT].
A [1671-1675.r.] 417. pontban rtam arrl (elrhet ITT), hogy a ’csald’
- nem csak azrt nagyon fontos ’alap-egysg’, mert a csaldba beszlet a kzeli-trsai segtsgvel ptheti fel [s gy tanulja meg mkdtetni] a szeretet-ramoltatst / Elfogadst,
- hanem amiatt is kiemelked (!) fontossg a csaldban lni, mert a csaldban TBBFLE (!) Hagyomny is kpes hagyomnyozdni.
’Szmomra’ pldul azrt is (volt s van) fontos a csald, mert gy tudok akr ’egszen kzel kerlni’ msik Birodalombl ered teremttrsaimhoz, s gy tudom kzvetlenl megtapasztalni s Megrteni, hogy miben vagyunk msok, milyen irnyokban lehetsges valamilyen kzs (ltalnos, Klnleges) ’szorosabb’ (akr tartsabb) ’egyttes-teremts’, milyen ’fontossgokra’ kell figyelemmel lennem akkor, amikor msik Birodalombl ered trsakkal ’terveznk’ valamilyen kzs utat... mit tanulhatunk meg egymstl… hogyan segthetjk egymst a Rendezsek sorn stb.
„…A ’Hagyomnyoknak’
ppen az volt [s jelenleg is az] a lnyege s legfontosabb clja,
hogy azokat a ’Tudsokat s Tapasztalatokat’ ’RGZTSE’
MEGRTHET
[Megismerhet s megtanthat / megtanulhat]
’formban’,
amelyek az ’egyni’ s a ’kzssgi’ let
[ebben a trsas kapcsoldsok]
minden fontos elemt rintik,
s ezrt amelyek a klnbz helyzetekben
TMUTATK / let-vezetk lehetnek.
A ’hagyomny’ kifejezst leggyakrabban abban az rtelmben hasznljuk,
amely egy ’kzepes’ vagy ’nagyobb’ kzssg ’Tudst / Tapasztalatait’ foglalja ssze.
’Hagyomnya’ azonban lehet
a csaldi [kis-csaldi (a ’legszkebb’ csaldi)] sszekapcsoldsoknak is,
s akr egyes ’hivatsoknak’
[bizonyos pontosan meghatrozott ’szolglati’ irnyokban megtapasztalknak] is.
A ’csald’
egy olyan ’alap-egysge’ a kzssgeknek,
amelyekben
’TBBFLE’ (!) ’hagyomny’ is ’hagyomnyozdni’ kpes.
A csaldban lk
a beszlet tagjaiknak
(1)
nem csak a ’npcsoportra’ / ’tjegysgre’ jellemz ’hagyomnyokat’ ’mutathatjk meg’
[s gy tanthatjk meg, adhatjk tovbb],
(2)
hanem a csald tagjait jellemz
’egyb’ Felptett Tudsokat / Tapasztalatokat is.
A ’hagyomnyok’ [„knyszertl” mentes] ’TADSA’
[pldul egy szkebb vagy tgabb csaldban]
nagyon gyakran azt eredmnyezte,
hogy a csaldtagok kztt gyakran akadtak olyanok,
akik ’FOLYTATTK’ a ’hagyomnyokat’
[tovbbvittk a csaldi tudst,
s azt valamilyen ’j irnyban’ MEGJTOTTK].
Mostanban nagyon „megneheztette” a csaldi [s kzssgi] Tuds / Tapasztalatok ’hagyomnyozdst’ az, hogy a gyermekek „korn kiszakadtak” / „korn kiemelsre kerltek” a csaldbl. A csald tagjai egyre kevesebb ’rtkes’ tartamot tltttek el egytt, s ekkor is inkbb „valahov msfel figyeltek” [nem pedig kzvetlenl egymsra / egyms fel]…”
2025.01.30.
Azt is jra vgig-gondoltam az jjel
[Tudatosan azon cllal is,
hogy taln a bennem jelz ’elrzkenyls’ megszntetst segtheti],
(1)
hogy ’eredenden’ milyen Vlasztssal [’Vonzdssal’] indultam el
a FLDANYA Kzssge fel
[(776.r.) 222. pont – elrhet ITT],
(2)
s JELENLEG milyen Vlasztsokkal
[= mr Megnyitott, folyamatban lv let-ptssel]
vagyok jelen.
’sszegeztem’ azt,
hogy habr a visszafogadott rszeim Tapasztalatbl
a sajt csald alaptsa „elmaradt”,
azonban minden Anyagi-Testi Jelenltemben
a szeretet / Elfogads felplt bennem s gy megtapasztalhattam
[gyakran csak egy rvidebb tartamban].
’Szmomra’ elsdlegesen a ’csald’ [volt, van] az a ’kzssg’,
amelyben valban ’Kzel’ kerlhettem a trsaimhoz
[s ’kiemelten’ a ms Birodalmakbl ered s a FLDANYA Befogadsban l trsaimhoz].
Minden letemben valamilyen formban megtapasztaltam a ’magnyt’ is, amely (1) nha EL-Vltozs [gy fjdalmas] volt, (2) mskor pedig [az ’egyedl-ltnek’] valamilyen Vlaszts volt az alapja.
20200908 [1493-1494.r.] 385. pont (3) [az T-VEZETS fontos jellemzje az, hogy a teremtk FOKOZATOSAN ELENGEDIK az addig vgzett tevkenysgeiket, s elkezdenek nmaguk fel visszafordulni (Lelassulni); ma mg sokan „tlzottan aktvak”, „tlzottan kifel irnyulnak”, s sajnos lettel-sszeegyeztethetetlen mdon; TANULJUK / gyakoroljuk, mivel segthetjk majd a trsainkat; fontos segteni annak a Megrtst, hogy a szemllds nem unatkozs / nem semmittevs; ► EGYEDL-LTET is lehetett Vlasztani (pihensnek)] – elrhet ITT
Mivel a mostanban visszafogadott (!) rszeimben
a szeretet-kapcsoldsok (legtbbjnek) „beszklse”,
majd pedig „megszakadsa” (akr hirtelen)
NEM ’vlasztott (egyedl-lt)’ volt,
hanem EL-Vltozs
[= Tr-Vesztsek eredmnye / kvetkezmnye],
nha [mg] ► „visszacsenghet” bennem ennek a fjdalma
[azrt is, mert az eredend (!) Vonzdsomban is FONTOSNAK jelltem meg
a szeretet-kapcsolds s a gondoskod-szeretet megtapasztalst].
Amikor a „visszacsengshez” kapcsold [FLDANYAI] Tantsokat vekkel ezeltt elkezdtem lerni [(1267-1268.r.) 341. pont (2) – elrhet ITT], ez egy ’elmleti tuds’ tanulst [egy ’Alapozst’] jelentett csupn a szmomra.
A Tants alapjn nhny [Alv-Kdot ppen visszafogad] trsamban Felismertem [vagy feltteleztem] a „visszacsengs” Jelzst, magamban azonban nem tapasztaltam meg. Azt felttelezem, hogy ennek az lehetett az oka, hogy az Alv-Kdjaim visszafogadsa ’lassbb’ s ’kisebb / rvidebb szakaszokban’ megnyilvnul volt, illetve inkbb ersebb testi fjdalmak ksrtk nlam ezt a folyamatot.
Azt felttelezem, hogy a mostanban viszonylag gyorsabban visszafogadott [RSZLEGESEN-Altatott] Tapasztalataim kapcsn az ’elrzkenyls’ [s/vagy a fjdalom ’bizonyos formi’] „visszacsengs” lehet nlam (?).
Ahogyan a jelzett korbbi rsban is rtam, a SPECILISAN-Altatott [(1) akr Alv-Kdknt Gondozott, (2) akr RSZLEGESEN-Altatott] Tapasztalatok VISSZAFOGADSA [a F Szably szerint] csak ► Tudatosan lehetsges [a ► megfelel Felksztst / Felkszlst kveten].
20200908 [1678.r.] 419. pont (1) – elrhet ITT:
„…Ebben a mai kpben is ’az emelkedett ki’, mint a korbbi hasonl kpekben:
a RSZLEGESEN-Altatott Tapasztalat VISSZAFOGADSA
jrhat „elbizonytalanods” rzet megformldsval…
akr a visszafogad let-rszben,
akr a visszailleszked let-rszben
Jelezhet „bizonytalansg” / „bizalmatlansg”…
[gyakori formja lehet ennek valamilyen ersebb rzelmi- / hangulati ingadozs,
esetleg valamilyen „megakads”
(mint amikor a lemezjtsz tje megakad s ugyanazon rvid szakaszt ismtli)
gyakoribb fradtsg-rzet stb].
Valsznleg a Gondoskodst vgz segttrsnak
[’kezdetben’ (?)]
az lehet a legfontosabb feladata,
hogy segtse ’megnyugodni’ a teremtt,
s a lehetsges mdokon segtse
az ELFOGADS s BIZALOM / BIZTONSG-rzet Megersdst.
Emltettem, hogy
ltalban
azok kezdhetik meg a SPECILISAN-ALTATOTT
[akr Alv-Kdknt Gondozott,
akr csak RSZLEGESEN-Altatott]
Tapasztalataik
VISSZAFOGADST,
(1)
akik mr Megnyitottk a KLNLEGES let-ptst
[s ebbl ereden kpesek maguk is Tudatosan kzelebb-hzdni a FLDANYHOZ]
s/vagy (2)
akik kpesek BEFOGADNI / ELFOGADNI
a FLDANYA SPECILIS / KML GONDOSKODSAIT.
Emltettem, hogy
azt is ’vizsglja’ [ELLENRZI s RTKELI (jelenleg is)] a FLDANYA, hogy
Lehetsges-e
[ha az legalbb Fontos Okbl Szksges]
olyan teremtknl is MEGKEZDENI
egyes FONTOSABB [RSZLEGESEN-Altatott] Tapasztalataik
letbe-visszavezetsnek ELKSZTST,
akik mg nem nyitottk meg [az ppen meglv Jelenltkben] a Klnleges Tudatosodst.
(1)
Az elz Szably alapjn
erre ltalban akkor van lehetsg,
ha a teremt kpes Befogadni
a FLDANYA fell rkez SPECILIS / KML GONDOSKODST.
Ilyenkor ugyanis a FLDANYA Fontos Okbl KZELEBB-Hzdhat a teremthz
a teremtben Jelz „bizonytalansg” megszntetse rdekben…
s/vagy Megformlhat egy olyan GONDOSKODSI-Helyzetet a teremt szmra,
amelyben kzelebb vezethet MAGOT a teremthz azrt,
hogy a MAG segthesse a teremtben
az ELFOGADS / BIZALOM / BIZTONSG-RZET Megerstst…
Rszleges megrtsem szerint
(2)
[legalbb Fontos Okbl,
s egy Szksges Felkszlst (ltalban valamilyen ALAPOZST) kveten]
olyan [Klnleges let-ptst mg meg NEM nyitott] teremt
FELKSZTSE is MEGKEZDDHET
[teht csak a Felksztse (!) (?)]
egy RSZLEGESEN-Altatott Tapasztalata visszafogadsra,
akinek van olyan Kzeli-Trsa [ltalban MAG],
akivel ’jl mkd’ [
’ersebb’] Szeretet-Kapcsoldsban van.
Ilyenkor a MAG
’kzelrl, kzvetlenebbl’ kpes ’figyelemmel ksrni’
[valjban KSRNI]
a visszafogadsra FELKSZLS folyamatt,
s ezen Felkszls sorn
MEGHATROZHATJA azt a FLDANYA,
hogy a MAG segtsge mellett kpes lehet-e az ’Altatott’ let-rsze visszafogadsra a teremt.
KSRS (formld Gondoskods):
20200908 [1421.r.] 374. pont (2) – elrhet ITT
20200908 [1568.r.] 394. pont (4) – elrhet ITT
Korbban emltettem, hogy
lehetnek olyan SPECILISAN-ALTATOTT Tapasztalatok,
amelyek letbe-visszavezetse csak akkor kezddhet meg
[a jelenlegi Szablyozsok szerint],
amikor az rintett teremt
mr megnyitotta a Specilis let-ptst,
s gy maga is kpes Tudatosan ’specilisan’ Kzelebb-Hzdni az lett-GONDOZKHOZ,
illetve amikor mr kpes TUDATOSAN (!) bergzlni
a lehet legersebb Vdelmet / Oltalmat ad
[szemlyess Megformlt]
Vdelmi-Terekbe s VDETT-TEREKBE…”