Korbbi lejegyzsekben szerepl FIGYELEM-FELHVSOK:
20200908 [560.r.] 184. pont (3) [ne rutinbl vgezzk a dolgainkat; hasznljuk tudatosan a mr meglv tudst / tapasztalatot] – elrhet ITT
20200908 [563.r.] 185. pont (2) [a Knnytsek befogadsa ne tegyen knnyelmv] – elrhet ITT
20200908 [581.r.] 189. pont (4) [Fokozott odafigyelssel meg lehet hatrozni, hogy az Anyagi-Testben melyik az az els jel, amely mutatja, hogy egy Fokozottan-rzkeny rsze egy kiss megmozdult] – elrhet ITT
20200908 [581.r.] 189. pont (5) [EGYEZTETNI arrl lehet egymssal, ami VLASZTHAT (nem egyeztets trgya az, hogy a Tiszteletet be kell-e tartani); Tiszteletlen megnyilvnuls esetn azonnal s hatrozottan meg kell hatrozni s meg kell mutatni a hatrokat] – elrhet ITT
20200908 [588.r.] 190. pont (5) [Megbecsls / Tisztelet nlkl nincs Elfogads / Szeretet] – elrhet ITT
20200908 [734.r.] 211. pont (8) [nagyon alaposan szksges rtkelni a Gondoskods SZKSGESSGT; csak a bels bizonytalansg megszntetst kveten nyilvnuljanak meg] – elrhet ITT
20200908 [916.r.] 259. pont [fel-lelkesls esetn vatossg szksges (a szksgszer hatrok betartsa rdekben)] – elrhet ITT
20200908 [1014.r.] 282. pont (3) [lovak: a rgebben megnyitott Szolglatokat rtkelni (s akr Lezrni) szksges] – elrhet ITT
20200908 [1047.r.] 295. pont [Figyelem-Felhvsokkal igyekszik a FLDANYA fontos tmutatsokat adni; ha az ENYHBB JELZSEK nem elegek, VLTOZTAT a FLDANYA a Jelzsen; KIHAGYHATATLAN Jelz-Helyzet] – elrhet ITT
20200908 [1048.r.] 295. pont (2) [ha mr a Szemlyes-Trben is Jelez a „hiny”, szksges LASSTANI s MEGLLNI, az Okot pontosan meghatrozni, s BELL megnyilvntani elszr a szksges Vltoztatsokat] – elrhet ITT
20200908 [1117.r.] 310. pont (2) [a „lemaradottakrt”, az tovbbhaladsukrt is dolgoznak a Vltozsokban mr elbb-jrk; a „lemaradottaknak” is van TOVBBLPSI Lehetsg, ha azt VLASZTJK] – elrhet ITT
20200908 [1195.r.] 328. pont [mindenki csak nllan lphet tovbb] – elrhet ITT
20200908 [1120.r.] 310. pont (5) [a tovbblps kulcsa bell van: (1) a komoly Vlaszts, (2) az ennek megfelel Tevkeny Megnyilvnuls megkezdse] – elrhet ITT
20200908 [1142.r.] 316. pont (2) [„dej vu” – azonnal SPECILIS GONDOSKODST szksges krni] – elrhet ITT
20200908 [1251.r.] 338. pont (5) [ami BERGZLT Tuds / Sajt Tapasztalat az letnkben, azt a jelentsebb TR-Vltozsok sorn is TOVBBVISSZK magunkkal; ezrt fontos vni az Anyagi-Testet s a Szeretet-kapcsoldsokat a Tr-Vltozsokhoz kzeledve is] – elrhet ITT
20200908 [1537.r.] 392. pont (4) [fokozottan Szksges figyelni a karnyjtsnyi tvolsgon bell jelz helyzeteket, s tudatosan jl hasznlni a mr felplt tudst s ert] – elrhet ITT
20200908 [1676.r.] 418. pont [fontos a ’teljes figyelmemmel oda irnyulni arra, amit ppen tesz’ (nem kalandozhat el a figyelem egyetlen pillanatra sem)] – elrhet ITT
20200908 [1150.r.] 317. pont (4) [Fokozott Figyelem s vatossg szksgessgre figyelmeztet jelek] – elrhet ITT
20200908 [1188-1192.r.] 327. pont [Figyelem-Felhvs (a hbor csapda); nagyon krltekinten szksges megnyilvnulni] – elrhet ITT
20200908 [1337.r.] 356. pont [„ers csapdk” kzelben nagy Tudatossgot / nagy odafigyelst ignyel a Jelenlt Megtartsa; a tlzott kls kitekints ervesztst okoz / EL-Terel; a figyelem fkuszt a Sajt Sorson kell tartani] – elrhet ITT
20200908 [1347.r.] 359. pont [fokozott odafigyelst tesz Szksgess az, ha nyitottabb a ’szemlyes’ tr] – elrhet ITT
20200908 [1357.r.] 361. pont (2) [a nagyobb igyekezetet szksgess tev szakasz lezrul (az rintettekben); fontos tudatosan lasstani, laztani] – elrhet ITT
20200908 [1275.r.] 342. pont (4) [ersebb (ellenrzst felnagyt) csapda kzelben Jelenlt mg a kiegyenslyozottabb teremtktl is nagy odafigyelst ignyel] – elrhet ITT
20200908 [1409.r.] 373. pont [az „rletnek” sok formja ismerhet fel; nagyon meg kell kapaszkodni a meglv sajt erben ahhoz, hogy ne sodorjon el az „rlet”; jl mkd Szeretet-Kapcsoldsok kpesek lehetnek Megvni attl, hogy az „rlet” „beszippantson”; nagyon mrgez a „politikai sznjtk” s az ezekrl hrt ad msorok; NAGYON MEG KELL FONTOLNI, minek adunk teret a ’szemlyes’ ternkben] – elrhet ITT
20200908 [1441.r.] 376. pont [„korai-hall” (korbbi Vlaszts) Lezrsnak krse] – elrhet ITT
20200908 [1577.r.] 394. pont (5) [igyekszik a Szpsg megtapasztalsa tjn knnyebb tenni a FLDANYA az T-VEZETS mg elttnk lv rszt] – elrhet ITT
20200908 [1624.r.] 404. pont (2) [ha lomban / helyzetben ismtldst / hasonlsgot ismernk fel, rdemes A-Vltozst figyelni, rtkelni] – elrhet ITT
20200908 [1639.r.] 408. pont [kett ids nni stlt elttem (a ngy legfontosabb dolog most, az egyik a nv-vltoztats); sok irnybl kaptak mr eddig is Figyelem-Felhvsokat az „ellenllk” / „rejtzkdk” / „lskdk”] – elrhet ITT
20200908 [1693-1694.r.] 425. pont (2) [’folyamatosan / gyakran emlkezteti’ az rintetteket a FLDANYA arra, hogy az T-VEZETSRE Felkszls sorn egy bizonyos szakasztl kezdden mr csak azt vihetik tovbb magukban-magukkal, ami ’harmoniaknt’ BERGZLT ’a megformlt-testkben’ (’szemlyes’ terkben) / letkben (ruhtlannak, meztelennek rzkeljk a jelenltet); tbb nagyobb brnddel is fel lehet szllni a villamosra, a Vdettebb Tr-rszben segtsget kap a teremt abban, hogy ezeket sztvlogassa, megismerje, rtkelje, s j Vlasztsokat hozhasson; CLJA: NE PAZAROLJUNK ert egy TELJESEN J HELYZETBEN] – elrhet ITT
Vgl ide-idzek egy hosszabb korbbi rs-rszt.
20200908 [1628-1631.r.] 405. pont (1) [milyen Tr-Hasznlat lehetsges az let-pts klnbz szintjein] – elrhet ITT:
„…20200908 [1623.r.] 404. pont (1) – elrhet ITT:
„…Furt lmodtam…
Egy hzban voltunk, klnbz laksokban de egy szinten… Voltak ott ms ismerseim is… a hzat tptettk, pl lebontottk az erklyeket meg ilyesmik…
A laksomban is felforduls volt s rendraks zajlott…
Kzben kiderlt, hogy ki kellene kltzni a laksbl mert felszedik a parkettt. Nem rtettem…
Kzben idnknt hol kvlrl hol bellrl lttam a hzat…”
A ’mostani’ TR-VESZTSEKKEL „terhelt”
Kzssgi TRBEN
s ’szemlyes’ terekben
a legtbbnk szmra
kevss kzzel-foghatan-megtapasztalhat-valsg
[kevss RZKELHET kzvetlen formban]
s ebbl ereden kevss MEGRTHET az, hogy
milyen (kls s) bels ’utakat’
[Bels-Tereket s ramlsokat]
hasznlunk
(1)
a Kzvetlen RZKELSEKHEZ
s (2)
a MEGRTSEK megformlshoz,
tovbb (3)
az is nehezebben rzkelhet,
hogy milyen HELYZETEKET [’Tereket’] FORML MEG s ’Ad’
a Befogadott teremti szmra a FLDANYA,
(4)
illetve a klnbz ’szint’ Gondoskodsok
megnyilvntsa
milyen ’Terek’ s ’ramlsok’, ’Illeszkedsek’ hasznlatval lehetsges.
A legtbbnknek ma mg
[itt, ebben a SLYOSABBAN EL-Vltozott LET-TRBEN,
a „terhelt” s EL-Vltozott ’szemlyes’ trben]
NEM mkdik
[vagy csak rszlegesen mkdik]
a legtbb Kzvetlen RZKELSI ’utunk’.
Az, hogy nem vagyunk kpesek ma mg a FLDANYA Kzssgre eredenden jellemz Bels TPLLSI ton Befogadni a FLDANYTL a Jelenltnkhz Szksges ’erket / mintkat / tr-rszeket’ [s gy a „kls” „tplls” („egymsbl-tpllkozs”) klnfle formit hasznljuk], „nagyon megterhel” az itt lk szmra.
Nagyon jelentsen
„BEFOLYSOLJA”
s „akadlyozza”
a „tpllkozs” ma megnyilvnul formja (is)
a termszetes Kzvetlen RZKELSI Utakat
[s az ezekre ALAPUL Kzvetlen Megrtsek Felptst].
Ha az Anyagi-Test [~ a Jelenlthez tartoz ’szemlyes’ tr]
„terhelt”
a „tlzottan sok” s/vagy „kros” [„mrgekkel teli”] „telekkel / italokkal”,
akkor a testnek nagyon sok feladata van
ezek „feldolgozsval” s „hatstalantsval”, „testbl kivezetsvel”.
A test „ezen sok tennivalja”
[s a sok egyb „knyszer” tevkenysg]
nagyon jelents erket von el a termszetes Szemlldstl,
amely az ALAPJA
a Sajt Tapasztalaton alapul Megrtsek Felptsnek,
s gy annak is,
hogy a teremt ’nmagra ismerhessen’,
a Sajt Harmonijt Felismerhesse
s annak megfelelen lhessen.
Nem csak az „elfogyasztott tel s ital” „terheli meg jelentsen”
magt az Anyagi-Testet / ’szemlyes’ teret,
hanem a „kls Trbl” is
nagyon sok „kros s zavar” [st, sajnos „pusztt”] hats is ri
folyamatosan / rendszeresen [szinte „kikerlhetetlenl”] az Anyagi-Testet / ’szemlyes’ teret.
„Rezgsek”, „impulzusok”, „szennyezsek”,
„bevettett hangok s kpek”,
a „zaj” nagyon sok formja
„akadlyozza” [st, sajnos „puszttja”] a Jelenltet / ’szemlyes’ tereket
pldul azltal,
hogy „stresszet okoznak”,
s egyb olyan „rtelmezhetetlensggel” / „tudatos flrevezetssel”
„tallkoznak / szembeslnek” a teremtk,
amelyek fel ha megrtsi cllal odafordulnak,
az „elveszi a mg megmaradt let-erejket is”.
A termszetesen mkd Kzssgekben
fontos feladata volt a csaldtagoknak s ’tantknak’ az, hogy
maguk is
(1)
Figyeljk a gyermekekben ’Felnyl’ Kzvetlen RZKELSI Utakat,
s (2)
segtsk a gyermekeket ezek Felismersben s Fejlesztsben.
Minden kis-kzssgnek ’elemi rdeke’ az,
hogy minl teljesebb, minl pebb legyen
Az-Elkvetkez generci Kzvetlen RZKELSI s [erre alapul] Megrtsi mkdse,
mert a kzssg gyarapodsa s megmaradsa ETTL FGG.
Ahol „tudatosan” „gyengtik”
[„mrgezik” „kmiai szerekkel”
s pldul egyb ms „fggsek” „kialaktsval”,
„knyszerekkel” („tiltsokkal” s „parancsokkal”),
a test „csonktsval”]
s „puszttjk”
a Kzvetlen RZKELS hasznlatt
[s gy az ERRE ALAPOZOTT Kzvetlen MEGRTSI Utak Felptst s Hasznlatt],
ott a jelenlt / let nagyon hamar „sszeomlik / megtarthatatlann vlik”.
A „nagyon megterheltt vlt” Kzssgi s ’szemlyes’ tr
az elsdleges oka annak,
hogy ’keveset ltunk / nagyon keveset rzkelnk KZVETLENL’
(1)
a Sajt Sorsunkbl / Sajt Jelenltnkbl,
(2)
s a bennnket krbevev Valsgbl
[TR rtelemmel is].
Akik Tudatosan nekikezdenek a[z Anyagi-Testi Jelenltk] jj-ptsnek,
mindannyian
[valamilyen szmukra lehetsges formban]
elkezdenek ’kzelebb hzdni’ a ’termszetes lethez’:
fokozatosan elhagyjk azokat a tevkenysgeket,
amelyek a leg-megterhelbbek a szmukra,
s gy az Anyagi-Test / a ’szemlyes’ tr
egyre tbb (1) let-ert s (2) teret tud az jj-plsre felhasznlni.
Tudatos odafigyels
[(1) Befel s (2) Kifel figyels,
Tudatos Szemlls]
Szksges ahhoz,
hogy az addig kevss hasznlt
BELS s KLS Kzvetlen RZKELSI tjait
FELISMERJE a teremt,
s nekikezdjen ezek jra hasznlatba vtelnek.
Tudatos odafigyels Szksges ahhoz is,
hogy a teremt
’Megtallja’ ’Bell-magban’
(1)
’azokat az utakat’
[Tereket s ramlsokat],
amelyek Tudatos hasznlatval
kzvetlenl elrhetv s Megrthetv vlnak
a sajt korbbi Tapasztalatai
[ez nagyon fontos,
mert ez a Szabadsg Felptsnek s Megtapasztalsnak elhagyhatatlan ALAPJA],
(2)
tovbb ’megtallja’ azokat a Bels tjait,
amelyek hasznlatval
jra Felptheti
s hasznlatba veheti
az t az lett-GONDOZKHOZ kapcsol bels ramlsokat
[s erre alapulva jra Felplhet
egy kzvetlen bels kommunikcis t kztte s az lett-GONDOZK kztt].
Ugyancsak a Kzvetlen RZKELS tjainak
srlt s csonka jellegbl ered az,
hogy a teremtk
a krlttk lv TRNEK is
csak egy „szk tartomnyt” rzkelik kzvetlenl.
Ebbl ered az,
hogy ma mr a teremtk legtbbje
„nem ltja” az LET-TRBEN tnylegesen mkd RAMLSOKAT
[s gy nem kpes megklnbztetni
a klnbz ’jelleg / felhasznls’ TR-rszeket].
Ebbl ered az is,
hogy az egymssal Kzeledsi-Helyzetben lv trsak
vagy mr Kzeli-sszekapcsoldsban lv trsak is
„pontatlan”
[sokszor „flrevezet / megtveszt”]
Megrtsekhez jutnak
rszben nmagukrl,
rszben a trsukrl.