Korbbi lejegyzsekben szerepl FIGYELEM-FELHVSOK:
	
		20200908 [560.r.] 184. pont (3) [ne rutinbl vgezzk a dolgainkat; hasznljuk tudatosan a mr meglv tudst / tapasztalatot] – elrhet ITT
	
		20200908 [563.r.] 185. pont (2) [a Knnytsek befogadsa ne tegyen knnyelmv] – elrhet ITT
	
		20200908 [581.r.] 189. pont (4) [Fokozott odafigyelssel meg lehet hatrozni, hogy az Anyagi-Testben melyik az az els jel, amely mutatja, hogy egy Fokozottan-rzkeny rsze egy kiss megmozdult] – elrhet ITT
	
		20200908 [581.r.] 189. pont (5) [EGYEZTETNI arrl lehet egymssal, ami VLASZTHAT (nem egyeztets trgya az, hogy a Tiszteletet be kell-e tartani); Tiszteletlen megnyilvnuls esetn azonnal s hatrozottan meg kell hatrozni s meg kell mutatni a hatrokat] – elrhet ITT
	
		20200908 [588.r.] 190. pont (5) [Megbecsls / Tisztelet nlkl nincs Elfogads / Szeretet] – elrhet ITT
	
		20200908 [734.r.] 211. pont (8) [nagyon alaposan szksges rtkelni a Gondoskods SZKSGESSGT; csak a bels bizonytalansg megszntetst kveten nyilvnuljanak meg] – elrhet ITT
	
		20200908 [916.r.] 259. pont [fel-lelkesls esetn vatossg szksges (a szksgszer hatrok betartsa rdekben)] – elrhet ITT
	
		20200908 [1014.r.] 282. pont (3) [lovak: a rgebben  megnyitott Szolglatokat rtkelni (s akr Lezrni) szksges] – elrhet ITT
	
		20200908 [1047.r.] 295. pont [Figyelem-Felhvsokkal igyekszik a FLDANYA fontos tmutatsokat adni; ha az ENYHBB JELZSEK nem elegek, VLTOZTAT a FLDANYA a Jelzsen; KIHAGYHATATLAN Jelz-Helyzet] – elrhet ITT
	
		20200908 [1048.r.] 295. pont (2) [ha mr a Szemlyes-Trben is Jelez a „hiny”, szksges LASSTANI s MEGLLNI, az Okot pontosan meghatrozni, s BELL megnyilvntani elszr a szksges Vltoztatsokat] – elrhet ITT
	
		20200908 [1117.r.] 310. pont (2) [a „lemaradottakrt”, az  tovbbhaladsukrt is dolgoznak a Vltozsokban mr elbb-jrk; a „lemaradottaknak” is van TOVBBLPSI Lehetsg, ha azt VLASZTJK] – elrhet ITT
	
		20200908 [1195.r.] 328. pont [mindenki csak nllan lphet tovbb] – elrhet ITT
	
		20200908 [1120.r.] 310. pont (5) [a tovbblps kulcsa bell van: (1) a komoly Vlaszts, (2) az ennek megfelel Tevkeny Megnyilvnuls megkezdse] – elrhet ITT
	
		20200908 [1142.r.] 316. pont (2) [„dej vu” – azonnal SPECILIS GONDOSKODST szksges krni] – elrhet ITT
	
		20200908 [1251.r.] 338. pont (5) [ami BERGZLT Tuds / Sajt Tapasztalat az letnkben, azt a jelentsebb TR-Vltozsok sorn is TOVBBVISSZK magunkkal; ezrt fontos vni az Anyagi-Testet s a Szeretet-kapcsoldsokat a Tr-Vltozsokhoz kzeledve is] – elrhet ITT
	
		20200908 [1537.r.] 392. pont (4) [fokozottan Szksges figyelni a karnyjtsnyi tvolsgon bell jelz helyzeteket, s tudatosan jl hasznlni a mr felplt tudst s ert] – elrhet ITT
	
		20200908 [1676.r.] 418. pont [fontos a ’teljes figyelmemmel oda irnyulni arra, amit ppen tesz’ (nem kalandozhat el a figyelem egyetlen pillanatra sem)] – elrhet ITT
	
		20200908 [1150.r.] 317. pont (4) [Fokozott Figyelem s vatossg szksgessgre figyelmeztet jelek] – elrhet ITT
	
		20200908 [1188-1192.r.] 327. pont [Figyelem-Felhvs (a hbor csapda); nagyon krltekinten szksges megnyilvnulni] – elrhet ITT
	
		20200908 [1337.r.] 356. pont [„ers csapdk” kzelben nagy Tudatossgot / nagy odafigyelst ignyel a Jelenlt Megtartsa; a tlzott kls kitekints ervesztst okoz / EL-Terel; a figyelem fkuszt a Sajt Sorson kell tartani] – elrhet ITT
	
		20200908 [1347.r.] 359. pont [fokozott odafigyelst tesz Szksgess az, ha nyitottabb a ’szemlyes’ tr] – elrhet ITT
	
		20200908 [1357.r.] 361. pont (2) [a nagyobb igyekezetet szksgess tev szakasz lezrul (az rintettekben); fontos tudatosan lasstani, laztani] – elrhet ITT
	
		20200908 [1275.r.] 342. pont (4) [ersebb (ellenrzst felnagyt) csapda kzelben Jelenlt mg a kiegyenslyozottabb teremtktl is nagy odafigyelst ignyel] – elrhet ITT
	
		20200908 [1409.r.] 373. pont [az „rletnek” sok formja ismerhet fel; nagyon meg kell kapaszkodni a meglv sajt erben ahhoz, hogy ne sodorjon el az „rlet”; jl mkd Szeretet-Kapcsoldsok kpesek lehetnek Megvni attl, hogy az „rlet” „beszippantson”; nagyon mrgez a „politikai sznjtk” s az ezekrl hrt ad msorok; NAGYON MEG KELL FONTOLNI, minek adunk teret a ’szemlyes’ ternkben] – elrhet ITT
	
		20200908 [1441.r.] 376. pont [„korai-hall” (korbbi Vlaszts) Lezrsnak krse] – elrhet ITT
	
		20200908 [1577.r.] 394. pont (5) [igyekszik a Szpsg megtapasztalsa tjn knnyebb tenni a FLDANYA az T-VEZETS mg elttnk lv rszt] – elrhet ITT
	
		20200908 [1624.r.] 404. pont (2) [ha lomban / helyzetben ismtldst / hasonlsgot ismernk fel, rdemes A-Vltozst figyelni, rtkelni] – elrhet ITT
	
		20200908 [1639.r.] 408. pont [kett ids nni stlt elttem (a ngy legfontosabb dolog most, az egyik a nv-vltoztats); sok irnybl kaptak mr eddig is Figyelem-Felhvsokat az „ellenllk” / „rejtzkdk” / „lskdk”] – elrhet ITT
	
		20200908 [1693-1694.r.] 425. pont (2) [’folyamatosan / gyakran emlkezteti’ az rintetteket a FLDANYA arra, hogy az T-VEZETSRE Felkszls sorn egy bizonyos szakasztl kezdden mr csak azt vihetik tovbb magukban-magukkal, ami ’harmoniaknt’ BERGZLT ’a megformlt-testkben’ (’szemlyes’ terkben) / letkben (ruhtlannak, meztelennek rzkeljk a jelenltet); tbb nagyobb brnddel is fel lehet szllni a villamosra, a Vdettebb Tr-rszben segtsget kap a teremt abban, hogy ezeket sztvlogassa, megismerje, rtkelje, s j Vlasztsokat hozhasson; CLJA: NE PAZAROLJUNK ert egy TELJESEN J HELYZETBEN] – elrhet ITT
	
		 
	
		 
	
		 
	
		Vgl ide-idzek egy hosszabb korbbi rs-rszt.
	
		20200908 [1628-1631.r.] 405. pont (1) [milyen Tr-Hasznlat lehetsges az let-pts klnbz szintjein] – elrhet ITT:
	
		            „…20200908 [1623.r.] 404. pont (1) – elrhet ITT:
	
		„…Furt lmodtam…
	
		Egy hzban voltunk, klnbz laksokban de egy szinten… Voltak ott ms ismerseim is… a hzat tptettk, pl lebontottk az erklyeket meg ilyesmik… 
	
		A laksomban is felforduls volt s rendraks zajlott… 
	
		Kzben kiderlt, hogy ki kellene kltzni a laksbl mert felszedik a parkettt. Nem rtettem…
	
		Kzben idnknt hol kvlrl hol bellrl lttam a hzat…”
	
		 
	
		A ’mostani’ TR-VESZTSEKKEL „terhelt” 
	
		Kzssgi TRBEN
	
		 s ’szemlyes’ terekben
	
		a legtbbnk szmra 
	
		kevss kzzel-foghatan-megtapasztalhat-valsg 
	
		[kevss RZKELHET kzvetlen formban]
	
		s ebbl ereden kevss MEGRTHET az, hogy 
	
		milyen (kls s) bels ’utakat’ 
	
		[Bels-Tereket s ramlsokat] 
	
		hasznlunk
	
		 (1) 
	
		a Kzvetlen RZKELSEKHEZ
	
		s (2)
	
		a MEGRTSEK megformlshoz, 
	
		tovbb (3) 
	
		az is nehezebben rzkelhet, 
	
		hogy milyen HELYZETEKET [’Tereket’] FORML MEG s ’Ad’ 
	
		a Befogadott teremti szmra a FLDANYA, 
	
		(4) 
	
		illetve a klnbz ’szint’ Gondoskodsok 
	
		megnyilvntsa 
	
		milyen ’Terek’ s ’ramlsok’, ’Illeszkedsek’ hasznlatval lehetsges.
	
		 
	
		A legtbbnknek ma mg 
	
		[itt, ebben a SLYOSABBAN EL-Vltozott LET-TRBEN, 
	
		a „terhelt” s EL-Vltozott ’szemlyes’ trben] 
	
		NEM mkdik
	
		[vagy csak rszlegesen mkdik] 
	
		a legtbb Kzvetlen RZKELSI ’utunk’.
	
		 
	
		            Az, hogy nem vagyunk kpesek ma mg a FLDANYA Kzssgre eredenden jellemz Bels TPLLSI ton Befogadni a FLDANYTL a Jelenltnkhz Szksges ’erket / mintkat / tr-rszeket’ [s gy a „kls” „tplls” („egymsbl-tpllkozs”) klnfle formit hasznljuk], „nagyon megterhel” az itt lk szmra.
	
		 
	
		Nagyon jelentsen
	
		 „BEFOLYSOLJA” 
	
		s „akadlyozza”
	
		a „tpllkozs” ma megnyilvnul formja (is)
	
		a termszetes Kzvetlen RZKELSI Utakat 
	
		[s az ezekre ALAPUL Kzvetlen Megrtsek Felptst].
	
		 
	
		Ha az Anyagi-Test [~ a Jelenlthez tartoz ’szemlyes’ tr] 
	
		„terhelt” 
	
		a „tlzottan sok” s/vagy „kros” [„mrgekkel teli”] „telekkel / italokkal”, 
	
		akkor a testnek nagyon sok feladata van 
	
		ezek „feldolgozsval” s „hatstalantsval”, „testbl kivezetsvel”.
	
		 
	
		A test „ezen sok tennivalja” 
	
		[s a sok egyb „knyszer” tevkenysg]
	
		nagyon jelents erket von el a termszetes Szemlldstl, 
	
		amely az ALAPJA 
	
		a Sajt Tapasztalaton alapul Megrtsek Felptsnek, 
	
		s gy annak is, 
	
		hogy a teremt ’nmagra ismerhessen’, 
	
		a Sajt Harmonijt Felismerhesse 
	
		s annak megfelelen lhessen.
	
		 
	
		Nem csak az „elfogyasztott tel s ital” „terheli meg jelentsen” 
	
		magt az Anyagi-Testet / ’szemlyes’ teret, 
	
		hanem a „kls Trbl” is 
	
		nagyon sok „kros s zavar” [st, sajnos „pusztt”] hats is ri 
	
		folyamatosan / rendszeresen [szinte „kikerlhetetlenl”] az Anyagi-Testet / ’szemlyes’ teret. 
	
		 
	
		„Rezgsek”, „impulzusok”, „szennyezsek”,
	
		„bevettett hangok s kpek”, 
	
		a „zaj” nagyon sok formja 
	
		„akadlyozza” [st, sajnos „puszttja”] a Jelenltet / ’szemlyes’ tereket
	
		pldul azltal, 
	
		hogy „stresszet okoznak”,
	
		s egyb olyan „rtelmezhetetlensggel” / „tudatos flrevezetssel” 
	
		„tallkoznak / szembeslnek” a teremtk, 
	
		amelyek fel ha megrtsi cllal odafordulnak, 
	
		az „elveszi a mg megmaradt let-erejket is”.
	
		 
	
		A termszetesen mkd Kzssgekben 
	
		fontos feladata volt a csaldtagoknak s ’tantknak’ az, hogy 
	
		maguk is 
	
		(1) 
	
		Figyeljk a gyermekekben ’Felnyl’ Kzvetlen RZKELSI Utakat, 
	
		s (2) 
	
		segtsk a gyermekeket ezek Felismersben s Fejlesztsben.
	
		 
	
		Minden kis-kzssgnek ’elemi rdeke’ az, 
	
		hogy minl teljesebb, minl pebb legyen 
	
		Az-Elkvetkez generci Kzvetlen RZKELSI s [erre alapul] Megrtsi mkdse, 
	
		mert a kzssg gyarapodsa s megmaradsa ETTL FGG.
	
		 
	
		Ahol „tudatosan” „gyengtik”
	
		[„mrgezik” „kmiai szerekkel” 
	
		s pldul egyb ms „fggsek” „kialaktsval”, 
	
		„knyszerekkel” („tiltsokkal” s „parancsokkal”),
	
		a test „csonktsval”] 
	
		s „puszttjk”
	
		a Kzvetlen RZKELS hasznlatt
	
		[s gy az ERRE ALAPOZOTT Kzvetlen MEGRTSI Utak Felptst s Hasznlatt],
	
		ott a jelenlt / let nagyon hamar „sszeomlik / megtarthatatlann vlik”.
	
		 
	
		A „nagyon megterheltt vlt” Kzssgi s ’szemlyes’ tr
	
		az elsdleges oka annak, 
	
		hogy ’keveset ltunk / nagyon keveset rzkelnk KZVETLENL’ 
	
		(1) 
	
		a Sajt Sorsunkbl / Sajt Jelenltnkbl, 
	
		(2) 
	
		s a bennnket krbevev Valsgbl
	
		[TR rtelemmel is].
	
		 
	
		 Akik Tudatosan nekikezdenek a[z Anyagi-Testi Jelenltk] jj-ptsnek,
 Akik Tudatosan nekikezdenek a[z Anyagi-Testi Jelenltk] jj-ptsnek,
	
		mindannyian 
	
		[valamilyen szmukra lehetsges formban] 
	
		elkezdenek ’kzelebb hzdni’ a ’termszetes lethez’:
	
		fokozatosan elhagyjk azokat a tevkenysgeket, 
	
		amelyek a leg-megterhelbbek a szmukra, 
	
		s gy az Anyagi-Test / a ’szemlyes’ tr 
	
		egyre tbb (1) let-ert s (2) teret tud az jj-plsre felhasznlni.
	
		 
	
		Tudatos odafigyels
	
		[(1) Befel s (2) Kifel figyels, 
	
		Tudatos Szemlls] 
	
		Szksges ahhoz, 
	
		hogy az addig kevss hasznlt 
	
		BELS s KLS Kzvetlen RZKELSI tjait
	
		FELISMERJE a teremt, 
	
		s nekikezdjen ezek jra hasznlatba vtelnek.
	
		 
	
		Tudatos odafigyels Szksges ahhoz is,
	
		 hogy a teremt
	
		’Megtallja’ ’Bell-magban’ 
	
		(1)
	
		’azokat az utakat’
	
		[Tereket s ramlsokat], 
	
		amelyek Tudatos hasznlatval 
	
		kzvetlenl elrhetv s Megrthetv vlnak 
	
		a sajt korbbi Tapasztalatai
	
		[ez nagyon fontos, 
	
		mert ez a Szabadsg Felptsnek s Megtapasztalsnak elhagyhatatlan ALAPJA], 
	
		(2)
	
		tovbb ’megtallja’ azokat a Bels tjait,
	
		amelyek hasznlatval 
	
		jra Felptheti 
	
		s hasznlatba veheti 
	
		az t az lett-GONDOZKHOZ kapcsol bels ramlsokat 
	
		[s erre alapulva jra Felplhet 
	
		egy kzvetlen bels kommunikcis t kztte s az lett-GONDOZK kztt].
	
		 
	
		Ugyancsak a Kzvetlen RZKELS tjainak 
	
		srlt s csonka jellegbl ered az, 
	
		hogy a teremtk 
	
		a krlttk lv TRNEK is 
	
		csak egy „szk tartomnyt” rzkelik kzvetlenl.
	
		 
	
		Ebbl ered az, 
	
		hogy ma mr a teremtk legtbbje 
	
		„nem ltja” az LET-TRBEN tnylegesen mkd RAMLSOKAT 
	
		[s gy nem kpes megklnbztetni 
	
		a klnbz ’jelleg / felhasznls’ TR-rszeket].
	
		 
	
		Ebbl ered az is, 
	
		hogy az egymssal Kzeledsi-Helyzetben lv trsak
	
		vagy mr Kzeli-sszekapcsoldsban lv trsak is 
	
		„pontatlan” 
	
		[sokszor „flrevezet / megtveszt”] 
	
		Megrtsekhez jutnak 
	
		rszben nmagukrl, 
	
		rszben a trsukrl.