20200908 [934.r.] 265. pont – elrhet ITT:
„…[a rgi kapaszkodk keresse
(az j Kzssgi / j 'szemlyes' TRBEN val bergzlst kveten)
akadlyozza
az j lehetsgek Felismerst s Megrtst
(szemt megformldsa / felhalmozdsa jelezheti
a Figyelem EL-Fordulst a Jelentl)]
20200908 [751.r.] 214. pont [ha szemttel teli az LET-TR, felerstheti a hiny-rzetet s a fokozott-rzkenysget, vesztesg-rzet formldhat meg, s nehezebb teszi a megkezdett Sors-Rendezst] – elrhet ITT
20200908 [929.r.] 263. pont (1) [ha a bels tr elrhetetlenn vagy haszontalann vlik, egyre nehezebb kzvetlenl rzkelni s Megrteni azt, hogy milyen cllal kerlt megformlsra / milyen tapasztalat szmra nyit utat] – elrhet ITT
20200908 [1002.r.] 278. pont (5) [ha nem a sajt harmonia szerinti tapasztalatokkal telik meg a Szemlyes-Tr, az elfedi / elrejti a sajt-valt, AKADLYOZZA, majd egy bizonyos mrtk felett LEHETETLENN TESZI az n-erej n-Felismerst] – elrhet ITT
20200908 [1048.r.] 295. pont (2) [szemt megjelense (elsivatagosods) JELEZHETI „rejtett” „idegensg” kzeledst vagy jelenltt] – elrhet ITT
20200908 [1558. rsz + 1564-1565. rsz] 394. pont (2) [megrtst segt kp: mr szksgtelenn vlt (= Elengedhet / Lezrsban lv) megtapasztalson (a fennskon) KNNYTSSEL is tl lehet jutni; megrtsi nehzsg / fjdalom / bizonytalansg / zavar „(jelents akadlyozknt) visszafordthat” a „mlt” fel, a fjdalmak fel / megrekedtsg fel] – elrhet ITT…”
A kvetkez rs-rsz kapcsn is jelzett nhny napja az, hogy olvassam jra t:
20200908 [1400.r.] 370. pont (6) – elrhet ITT:
„…[2024.04.12.] Folytatva az Irnyban-Tartst segt GONDOSKODSOKHOZ kapcsold gondolatokat
A [1381.r.] 368. pontban emltettem (elrhet ITT), hogy folyamatosan ELLENRZI a FLDANYA a teremtkben a ► ’Mg-rzkenyebb’ let-rszeket [tapasztalatokat / helyzeteket, Kzelsgi-Helyzeteket stb].
Fontos rsze ennek az ELLENRZSNEK minden esetben az is,
hogy
I.
a teremt, AKIBEN (!) Jelez valamilyen ’rzkenysg’,
► maga mennyiben kpes
mr Tudatosan (!)
[gondoskodan
{(1) n-gondoskodssal
s/vagy (2) megfelel irny segtsg-krssel
s az rkez segtsg Elfogadsval}]
’ODAFORDULNI’
a Mg-rzkenyebb let-rsze fel,
II.
mennyiben ’szorul r’ valban
[kzelben lv (ltalnos / Klnleges / Specilis / Kml)]
gondoskodsra kpes TRS segtsgre
[mennyiben SZKSGES a trs segtsge],
III.
emellett mennyiben kpes ELFOGADNI / Befogadni
(1)
az lett-GONDOZK fell fel Kirad GONDOSKODST,
(2)
s a segt-trs Gondoskodst,
IV.
tovbb
(1)
van-e benne olyan „jelleg”,
amellyel akr tudatosan, akr akaratlanul
„AKADLYOZZA”
az letet-Gondoz s/vagy a Trsai fell rkez Gondoskods Befogadst / Bergzlst / Beilleszkedst,
(2)
esetleg van-e olyan „jellemz”
[a teremtben nmagban
s/vagy valamely ’helyzetben’,
vagy a Kzeli-Trsai / kzelben lv ms teremtk helyzetben],
ami NAGYON MEGNEHEZTI
az n-Gondoskodst
s/vagy a msoktl fel irnyul Gondoskods Befogadst / Bergzlst / Beilleszkedst.
Csak rviden megemltem azt, hogy
van olyan Tapasztalat itt a FLDANYA Kzssgben,
hogy amikor egy teremt
nmaga is Tudatosan
[gondoskodsi cllal / jobbtsi cllal] ODAFORDUL
egy rzkenysgben Jelz let-rsze fel,
ltalban „akaratlanul”
„ezzel nehezebb teszi nmaga [s ezltal is a segti / GONDOZI] szmra”
a Szksges Vltozsok bergzlst az Anyagi-Testben.
Az „elcsavarods” [s nhny EL-Forduls / EL-Hajls] kapcsn emltettem azt a Tapasztalatot,
hogy elfordulhat az,
hogy amely Gondoskods msokban ert-ad / megnyugtat / gygyt,
az nhny teremtben ppen felersti a fjdalmat,
jabb Fokozott-rzkenysget formlhat meg,
jabb EL-Vltozst okozhat.
Ez ltalban
(1)
a korbban NAGYON-SLYOS Tr-Vesztst megtapasztalt teremtkre lehet jellemz
a Tr-Veszts Teljes-Rendezshez ’mg kzel’
[a Tr-Rendezs eltt / alatt / kevssel azt kveten],
(2)
illetve azokban,
akikben egy Fokozott-rzkenysg HOSSZABB tartamban volt bergzlve az Anyagi-Testben.
Miutn van ilyen Tapasztalat,
a FLDANYNAK
az ilyen helyzetekre is Szksges volt GONDOSKODST megformlnia.
Megrtst segt kp: amikor a hatstalantott „mrgeket” [vagy egyb visszabontott tr-rszeket (akr mr szksgtelenn vlt bels megtmasztsokat) (kioldott s visszabontott „lenyomatokat / maradvnyokat”)] a FLDANYA a termszetes kivezet-utakat hasznlva a brn keresztk (pattanshoz / dudorhoz / brprhoz hasonl formban) kivezeti, a teremt ezeket vagy „levakarja” [s ezltal valamilyen slyosabb / kiterjedtebb fertzst okoz]… vagy pldul orvoshoz fordul, aki nem ismerve a valdi okot, olyan „vizsglatokba s kezelsbe kezd”, amely [pldul flelem kivltsval] akadlyozza a test kiegyenslyozdst [pldul azltal is, hogy a teremt ’kint’ ’keres’ ’orvoslst’ (ahelyett, hogy pihenni hagyn a testt azrt, hogy a teste a meglv erejt a gygyulsra hasznlhassa fel, arra pazarolja el az erejt, hogy „msokat keres fel azrt, hogy meggygytsk”].
Errl a helyzetrl rtam pldul a [1382-1383.r.] 368. pontban emltett megrtst segt kpben (elrhet ITT): ha [mr (!)] a ’kertben’ (kint) szrazsg van, ELSZR nem a ’kinti’ szrazsgot kell megszntetni, hanem BELL a hzban kell a szksges vltoztatsokat megtenni: ha bent a hzban az alapokat s ramlsokat rendbe tesszk, akkor ’kint’ a kert is magtl / minden egyb tevkenysg nlkl jra megtelik lettel.
[2025.03.03. – Levl-rszlet:] „…Tavaly nyron nekem a htamon a jobb lapockm alatt ’ntt ki’ viszonylag gyorsan valamilyen nagy dudor. Soha nem tallkoztam mg ilyennel. Nagyon fjt is, s 1-2- ht utn gennyes vladk jtt ki belle. Kb kett ht alatt ’rlt ki valami’ ott. Utna szpen begygyult, s a fjdalom is megsznt.
Olyan helyen volt a htamon, amit nem tudtam elrni, a csaldtagjaim segtettek tisztn tartani a ’sebet’. Amikor volt segtsgem, akkor tudtam ktst cserlni (a nyri hsgben).
Figyeltem ersen ’befel’, mivel tudnm segteni a kitisztulst [igyekeztem elkerlni azt, hogy orvoshoz kelljen menni]...”
Ehhez hasonl Tapasztalat az, hogy
amikor a FLDANYA KNNYTSSEL Rendezi
a teremt egyik korbban elrhetetlenn vlt Bels-Tert [vagy ramlst],
ezt a GONDOSKODST a FLDANYA
’Ersebb Takarsban’ vgzi
azrt,
mert a teremt a Gondoskods azon rszt
csak az Elfogadsval tudja segteni,
ms tevkeny formban nem.
Ha a teremt valamelyik (klnlegesebb) rzkelsi tjval
mgis rzkeli a Vltozst,
s ezrt maga is Tudatosan ’Odafordul’ a Jelz let-rsze fel,
s maga is valamiyen mdon [a meglv tudsval] ’dolgozni kezd azon rsze gygytsn’,
azzal „MEGTERHELI”
az ppen Vltozsban lv rszt,
s ez a „megterhels”
fjdalomban
vagy egyb ms (kezdetben) nehezen rtelmezhet Jelzsben
vagy jabb kisebb EL-Vltozsban Jelez.
Ilyenkor
maga a test (!)
is prblja Jelezni a „megterheldst” / a „szksgtelensget”…
mint emltettem,
azonban ezek a testi Jelzsek
[elsdlegesen az ’jdonsgbl’ ereden]
nehezen rtelmezhetek, s akr flrevezetek is lehetnek.
A MAGOK s a Klnleges Gondoskodsra kpes teremtk is Jeleztk ezt a nehzsget a FLDANYNAK, s a FLDANYA is Szksgesnek tlte valamilyen ERTELJESEBBEN IRNYBAN-TART GONDOSKODS Megformlst.
Rszleges megrtsem szerint
amikor SZKSGTELEN az
[ebbl ereden „MEGTERHEL” LEHET az],
hogy egy ppen KNNYTETT Rendezssel rintett let-rsze fel
maga a teremt Tudatosan is odaforduljon,
a FLDANYA
a teremt mkd bels rzkelsi tjain is
Erteljesebben / ’cl-irnyosabban’ [’egyszerre tbb irnybl’ (?)]
s knnyebben Megrthet formban [’szemlyhez igaztottan’]
Jelzi Az-Elkvetkezben
a szksgtelensget.
’Cl-irnyosan’ (!) alkalmazhatja a FLDANYA
[s a FLDANYA bels tmutatst pontosan kvetve egy segt-trs]
a FIGYELEM szksges mrtk s irny ’VEZETST’ is
[(1393-1394.r.) 370. pont (3) – elrhet ITT]:
(1)
vagy olyan formban, hogy ms olyan irnyba vezeti a FLDANYA a teremt figyelmt,
ahol megnyilvnulva nem akadlyozza tovbb a Vltozst,
(2)
vagy clzottan olyan irnyba vezeti a teremt tevkeny megnyilvnulst,
ahol a teremt kpes mr elksztett (Vlasztott) folyamatokba / let-ptsbe bekapcsoldni.
Olyan irny KIPRBL teremtsekben is rsztvesznek a MAGOK,
amelyekben a ’finomabb’ (fokozottABB / klnleges / specilis) rzkelsi utak
’azon rszt’
a Szksges mrtk [ha lehetsges, akkor csak RSZLEGES (!)] TAKARSBA rgzti be a FLDANYA,
amelyekben megnyilvnul Jelzs / rzkels
„SZKSGTELEN”
s/vagy
„flrevezet”,
elbizonytalant, zavart okoz,
erveszts fel elmozdt.
Az ilyen ’(bels) korltozsa’ a bels vagy kls rzkelsi utaknak
csak a legszksgesebb mrtk lehet,
s lehetsg szerint igyekszik Megrtetni a teremtvel magval is a FLDANYA
az ilyen ideiglenes rzkels-korltozs okt / cljt / rtelmt.
Ehhez is kapcsoldhat az, amirl a [1392.r.] 370. pont (2) alpontban rtam (elrhet ITT): ’KLS’ (m az ► Anyagi-Testen bell felpl) SPECILIS MEGTMASZTSOKAT forml / prbl ki / hangol a FLDANYA mr a rgi Anyagi-Testben is.
Ezeknek a clja elsdlegesen az, hogy az ► ’rzkenysget’ Jelz bels-tereket rvidebb tartamban [csak a legszksgesebb tartamban, csak a szksges legkisebb Vd-Takarssal] abban segtse, hogy ne irnyuljanak oda szksgtelenl a figyelmnkkel, ahol az odairnyulssal „szksgtelenl apasztannk az let-ert / szemlyes-teret” [„bajt / krt / vesztesget okoznnk”].
Lehetnek olyanok, akiknl a Vltozssal rintett bels-tr vagy ramls ’kr’ olyan ’erteljesebben’ Vd tr-rsz bergztse is megszntetheti a szksgtelen rzkelst, amely [a teremt egyedi ’rzkenysgre’ figyelemmel] kpes lehet ’kiszrni’ a zavar hatsokat…
Ez ugyancsak olyan [
egyes rszeiben mr hasznlhat, egyes rszeiben mg formld] GONDOSKODSA a FLDANYNAK, amelyet majd a Tapasztalatok alapjn rthetnk meg egyre teljesebben …”