3.
2025.03.26.
’Ma hajnalban’ egy msik
J LEHETSGET is Jelzett a Megrtst-segt-kp.
Inkbb egy ’kis-buszban’ [akr egy nagyobb ’csaldi authoz’ hasonl jrmben] ’utaztam’ nhny olyan trsammal, akik egymsnak csaldtagjai voltak, s egyikk korbban ’iskola-trsam’ volt.
A ’kzs iskolban’ [ifjknt] eltlttt vek alatt valamifle ’Bizalmi-Alap’ felplt kzttnk, mgha ’kzelebb’ nem is kerltnk egymshoz.
A kpben ltalam felismert ’volt iskola-trsammal’ ’lazbban’ az elmlt vtizedek sorn nhnyszor rsban zenetet-vltottunk.
A ’kis-busszal’ egy egszen stt [= Ersebben Vdett, SPECILIS] trben haladtunk [taln a vastlloms kzelben szlltunk ki mindannyian belle].
vekkel ezeltt ezen ’volt iskola-trsamhoz’ kapcsoldan olyan ’felismersem’ [’Emlkem’ (?)] jelzett, hogy volt valamilyen MEGTERVEZETT kzs letnk [taln a gyermekem volt, vagy a gyermekem lett volna (?)], azonban az nem tudott beteljeslni.
Jelenlegi rszleges megrtsem szerint a korbban megtervezett [s meghisult] kzs-utat vagy egyiknk mr Lezrta vagy mindketten mr Lezrtuk… esetleg mostanban olyan Vlasztst hoztunk mindketten [vagy egyiknk], hogy azt a korbbi alaprl / korbbi cllal nem folytatjuk.
Ezek a Vlasztsok
[akr a Lezrs,
akr ms ’lnyegi’ Vltoztats]
azt jelenti, hogy
szmunkra NEM VLASZTHAT
a korbban megalapozott kzs megtapasztals JRA-INDTSA.
Az elz pontban emltettem
[(1746.r.) 433. pont - elrhet ITT],
hogy az JRA-INDTSNAK
olyan SPECILIS J formja is Lehetsges immr a FLDANYA Kzssgben
[Kiemelkeden Fontos Okbl,
s Ersebb s sszecsendl Szndkra alapozva],
amikor a hall miatt megszakadt Tapasztalatok is folytathatv vlnak.
Jelen esetben az a rszleges megrtsem, hogy mind a ’volt iskola-trsam’, mind n magam
’kerestk’ annak a Lehetsgt, hogy a korbban kzttnk megszakadt kzs tapasztalatot ’folytathassuk’.
Rszleges megrtsem szerint
mivel valamelyiknk vagy akr mindkettnk Vlasztsa miatt
vagy LEZRSRA kerlt a korbban kzttnk megformlt sszecsendls,
vagy valamilyen egyb Vlaszts [lnyegi vltoztats] miatt
a korbban Meghatrozott [= Vlasztott] CLLAL s ALAPRL
NEM FOLYTATHAT
a ’kzs t’,
ezrt szmunkra KZS MEGTAPASZTALS
csak teljesen j Vlasztsra alapulhat.
Rszleges megrtsem szerint a bels-kp azt mutatta szmomra, hogy
[amikor a stt trben a ’kis-buszban’ ’egytt utaztunk’ az lloms fel]
HATROZOTT [► Erteljes] Szndkkal mindketten
Krtk a FLDANYTL azt, hogy
[valsznleg a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN Bergzlst kveten]
FORMLJON MEG szmunkra ► J KZELEDSI Helyzetet.
Ez azt jelenti, hogy
a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN
a ’szemlyes’ tereinket
nem rgzti be ’annyira kzel’ egymshoz a FLDANYA,
mintha Kzeli-Trsai lennnk egymsnak,
viszont GY [egymshoz annyira kzel] Rgzti be a ’szemlyes’ tereinket,
hogy a ’lehet leghamarabb’ KZELEDSI-HELYZET nylhasson meg szmunkra.
Emltettem a [1617.r.] 402. pont (2) alpontban, hogy a Kzeledsi-Helyzeteket nem vihetjk magunkkal tovbb a KISEBB Szakasz-Vlts sorn [elrhet ITT]:
„…[2024.10.11.] Rszleges az a megrtsem, hogy
’Kzeledsi-Helyzeteket’
NEM lehetsges jelenleg Folytathatknt ’Tovbbvinni’
a KISEBB- SZAKASZ-Vlts sorn.
Emltettem, hogy ma mr az ’Alap’-Szinten a FLDANYA az Anyagi-Testen bell egy nll Bels-Teret Rgztett be a Kzeleds szmra [(1388-1389.r.) 369. pont (1)-(2)-(3) – elrhet ITT]:

Rszleges megrtsem szerint
a mgttnk lv hnapokban / hetekben
olyan KIPRBLSOKBAN vettek rszt
a MAGOK
s ’velk ppen Kzeledsi-Helyzetben lv trsaik’,
amelyekben azt a GONDOSKODST Prblta / Formlta a FLDANYA,
hogy LEHETSGES-E
a
Kzeledsi-Helyzetek ’tvezetse’ is
a KISEBB SZAKASZ-Vltozs sorn.
A jelenlegi rszleges megrtsem szerint
a Kiprblsok Tapasztalata az volt, hogy
magt a ’mr tnylegesen meglv Kzeledsi-Helyzetet’
NEM lehetsges FOLYTATHATKNT Tovbbvinni
[a SPECILIS Vltozs sorn Megvni].
„Nincsen” a Kzeledsi-Helyzetben ’olyan hatrozott / erteljes Szndk’,
amelyre a SPECILIS GONDOSKODS kiterjedhetne.
Emltettem, hogy a Kzeledsi-Helyzetnek ’egyedi’ jellemzje
a FLDANYA Kzssgben az,
hogy brmelyik rintett egyoldalan is kilphet ebbl,
brmelyik rintett egyoldalan is Lezrhatja a Kzeledsi-Helyzetet.
Jelenleg olyan
(ideiglenes) Szablyozst Formlt meg a FLDANYA, hogy
amennyiben a Kzeledsi-Helyzetben lv teremtk
ezt KRIK (!) a FLDANYTL,
akkor a FLDANYA
FIGYELEMBE VESZI
a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN val Bergzts sorn
az Egymshoz-Kzeledsi-Szndkukat,
s
A-TRBEN gy Rgzti be a FLDANYA a Szemlyes-Terket,
hogy az lehetv tegye
egy
j Kzeledsi-Helyzet
’mihamarabbi’ Megformlst / Megnyitst
[ez azt jelenti, hogy
AKKOR lehetsges az j Kzeledsi-Helyzet Megformlsa a FLDANYA ltal,
ha a Kzeleds Szndkt
minden rintett kln-kln is kinyilvntja
a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN val Bergzlst kveten].
20200908 [1585.r.] 396. pont (1) [a Kzeledshez mindkett trsnak kln-kln / nllan ki kell nyilvntania a Kezdemnyezst; csak ezt kveten lehetsges az rints] – elrhet ITT…”
Az JRA-INDTS J SPECILIS formjhoz kapcsoldan emltettem,
hogy a halla utn jra megszletett
[s gy jelenleg Anyagi-Testben l]
volt csaldtagommal
ENGEDLYEZTE a FLDANYA
a megszakadt kzs megtapasztals FOLYTATST a KISEBB Szakasz-Vltst kveten.
Mivel egyiknk sem zrta le a korbban Vlasztott kzs-utat,
s egyiknk sem vltoztatott ’lnyegileg’ a Kzs-Megtapasztalsunk Alapjn s Cljn,
ezrt az J SSZECSENDLSSEL
[megfelelen ERS Szndkkal]
VLASZTOTT Kzs-t FOLYTATST / JRA-INDTST
’MR MOST’ MEGALAPOZTA a FLDANYA
mindkettnk ’szemlyes’ terben:
mindkettnk Anyagi-Testn bell
a csaldi kapcsoldshoz tartoz bels-trben
MEGFORMLTA s BERGZTETTE a FLDANYA
annak az ramlsnak az ALAPJT,
amelybl jra Felpthetjk a Kzeli-sszekapcsoldst.
(1)
Ezt az ramls-Alapot
a FLDANYA MEGVJA
a KISEBB Szakasz-Vlts sorn [a HDON],
(2)
s a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN
a ’szemlyes’ tereinket egymshoz olyan KZEL rgzti be,
’MINTHA’ Kzeli-sszekapcsoldsban lennnk egymssal.
Mivel a ’volt iskola-trsammal’
a korbban megszakadt kzs-t ’Alapja’ ma mr nincsen meg
[vagy egyiknkben vagy akr mindkettnkben],
ezrt az JRA-INDTSOS Folytatsrl NEM formlhattunk meg sszecsendlst.
Rszleges az a megrtsem is, hogy
(1)
mg a meghalt csaldtagommal
olyan kzs-utat Alapoztunk meg korbban [s most jra],
amely itt a FLDANYA Kzssgben ► FONTOS Megtapasztals,
(2)
a ’volt iskola-trsammal’ olyan kzs-utat terveztnk,
amelyet valamilyen ► ’egyszerbb vonzds’ ’Alapozott’ meg
[valsznleg mindkettnkben volt olyan ’jelleg’ / Tuds / Tapasztalat,
amelyet a msik szeretett volna teljesebben megismerni,
akr megtanulni].
Mind a meghalt csaldtagommal,
mind a ’volt iskola-trsammal’
(1)
az let-ptsnk LTALNOS rszben
CSALDI sszekapcsoldst ’terveztnk’,
(2)
s emellett
a KLNLEGES let-ptsi rszben is
VLASZTOTTUNK valamilyen Kzs-Utat.
(1)
Mg a meghalt csaldtagommal
a kzsen megtervezett KLNLEGES megtapasztals olyan,
amely a FLDANYA Kzssgben rgebben s most is FONTOSSG
[ezrt VTA meg annak ALAPJT gy a FLDANYA,
hogy az FOLYTATHAT legyen (most az JRA-INDTSSAL)],
(2)
addig a ’volt iskola-trsammal’ Vlasztott KZS [LTALNOS s KLNLEGES] Megtapasztals ’
Egyszerbb Vlasztson’ / ’egyszerbb vonzdson’ Alapult.
A ’volt iskola-trsammal’ teht olyan VLASZTST hoztunk meg [sszecsendlssel] ’mostanban’,
hogy a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN Bergzlst kveten
OLYAN Kzeledsi-Helyzetet Formljon meg szmunkra a FLDANYA,
(1)
amely
az let-ptsnk LTALNOS rszben is lehetv teszi azt,
hogy Kzeli-Trsai lehessnk egymsnak,
(2)
s emellett
az let-ptsnk KLNLEGES rszben is
Felpthessk azt a Kzs Tapasztalatot
[egy J ALAPRL, s valsznleg Jelenhez-Igaztott CLLAL],
amely az letnkbl „kimaradt”.
Rszleges megrtsem szerint
(1)
akr az JRA-INDTSOS GONDOSKODSSAL
(2)
akr a most emltett
ERSEBB Szndkkal VLASZTOTT J KZELEDSI-HELYZET ’KRSVEL’
’most’
jellemzen
olyan korbban „megszakadt” Kzs-Utak
SPECILIS Folytatshoz ’Ad Teret’ a FLDANYA,
amikor a teremtk kztt
(1)
nem csupn az let-ptsk LTALNOS rszben megtervezett Kzeli-sszekapcsolds nem tudott beteljeslni,
(2)
hanem amikor a teremtk
az let-ptsk KLNLEGES
[akr MAGSGI,
vagy MAGSGOT ’Megalapoz’]
’szintjn’ is
KZS megtapasztalst Alapoztak meg korbban.
Valsznleg [fleg MAGOK] tbben lehetnek olyanok, akik hozzm hasonlan ’mostanban’ [gyakran valamilyen J SPECILIS formban] olyan J VLASZTSOKAT is hozhattak, hogy az J RSZ-RAMLSBAN [= a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN Bergzlst kveten] ’MG’ kikkel formlhatnak meg [vagy Folytathatnak Specilis formban] az let-ptsk
LTALNOS rszben Kzeli-sszekapcsoldst.
Az let-ptse LTALNOS rszben minden teremt ANNYI s OLYAN [szorossg / tartssg] Kzeli-sszekapcsoldst formlhat meg / mkdtethet, amennyit kpes nerbl ’megfelelen gondozni’.
Ma mr a FLDANYA Kzssgben gyakran elfordul az, hogy az egymssal valamilyen KZS KLNLEGES Utat tervez teremtk az let-ptsk LTALNOS rszben is Megalapoznak / Megformlnak Kzeli-sszekapcsoldst [ltalban bartsgot vagy csaldi kapcsoldst] [(1276-1280.r.) 343. pont – elrhet ITT].
’EZT’ [hogy az let-pts LTALNOS S KLNLEGES rszben is szorosabban s tartsabban is kapcsoldnak a teremtk] ’Figyelembe veszi’ a FLDANYA.
Az ilyen
’tbb szinten’ is tartsabban / szorosabban egymshoz kapcsold teremtk
(1)
az LTALNOS Alap kzs tevkenysgeiket
az ’Alap’-szint Bels-Tereikbl
[s ezekhez tartoz Anyagi-Testen kvli Szemlyes-Terk hasznlatval]
’mkdtetik’,
(2)
a KLNLEGES ’Alap’ kzs tevkenysgeikhez pedig
a Klnleges Bels-Terkbl ’kapjk az let-ert’ s szksges teret,
s az Anyagi-Testen kvli Szemlyes-Terknek
a KLNLEGES Megtapasztalshoz ’Adott’ Tr-rszt hasznlhatjk fel.
Az rs folytatdik az 1751. rszben, elrhet ITT