2.
2025.05.13.
Ma hajnalrl „szvevny” jelleg helyzetekre ’emlkszem’.
20200908 [1130-1132.r.] 312. pont (8) [a „szvevny” jelleg EL-Vltozok NAGYON SLYOSAN lettel-sszeegyeztethetetlenek, a Rendezsk SRGET / FONTOSSG (megkezddtt)] – elrhet ITT
20200908 [1678.r.] 419. pont (2) [a „szvevny” felismerst fontos lesz megtantani a trsainknak] – elrhet ITT
Rszleges az a megrtsem, hogy
a „szvevnynek” „az a formja”,
amelyet „megismertnk” / megtapasztal(t)unk itt a FLDANYA Kzssgben,
mshol kevss ismert
[elsdlegesen abbl ereden,
hogy a FLDANYA Kzssgben
a legutols Nagyobb Teremt-Szakaszban
az LET-TR
(1)
„nem csupn” „idegen mintkkal” „fertzdtt meg”,
(2)
hanem nagyon sok „akadlyoz” s „csapda” „formldott meg”
(ezek kztt kifejezetten Nagyon-Slyosan lettel-sszeegyeztethetetlen,
tbbszrsen lettel-sszeegyeztethetetlen,
„rejtetten felpl s mkd ersebb csapda”,
s „mrgezs”)].
A „szvevnyt” [ltalban]
(1)
a „rejtetten” megformld jellege mellett
(2)
az teszi mg [az ilyen irnyban tapasztalatlan teremt ltal] nehezen Felismerhetv,
hogy amint a „szvevnyt” „elindt” „idegen / kls impulzus”
be tudott rgzlni
a Tudat s/vagy a ’szemlyes’ tr valamely rzkenyebb vagy nyitott rszhez,
a „szvs”
[„akaratlanul” (!) (= EL-Vltozsknt) (!)]
gy kezddik meg s gy nyilvnul meg,
hogy
maga a teremt (!) „ad” „magbl” „teret s ert” ehhez.
A „rejtetten” „elindul” „szvst”
teht az teheti akr nagyon nehezen Felismerhetv,
hogy a teremt a SAJT (!) erejt / mintit „adja hozz”
[az addigi tapasztalatait
(fjdalmait, srlseit,
az akkor ppen t foglalkoztat ’helyzeteket’ / ’szemlyeket’) is
„beleszvi”].
20200908 [1600.r.] 398. pont (1) [sokfle oka van a meg-nem-rtsnek; hagyomny nem tud megjulni > rtk-veszts] – elrhet ITT
20200908 [1667.r.] 415. pont [az Alapok hinya vdtelenn s kiszolgltatott tehet] – elrhet ITT
20200908 [1646.r.] 410. pont (2) [rtk-zavar (a helyes rtkels megzavarsa megtvesztssel)] – elrhet ITT
20200908 [1668.r.] 416. pont (1) [„meggyengl(het)nek az let-gykerek” sokaknl mr olyan jelents mrtkben, hogy a tevkenysgkben „puszttv” vlnak (1) mind a ’krnyezetkre kiterjeden’, (2) mind pedig a sajt let-vezetskben] – elrhet ITT
20200908 [1671-1675.r.] 417. pont [Hagyomny lnyege s clja; a CSALDokban TBBFLE Hagyomny is hagyomnyozdni kpes; TANTSHOZ kapcsold kiegsztsek; Tuds tovbbadsnak fontossgrl; hagyomny, hagyomnyozs] – elrhet ITT
20200908 [1673-1674.r.] 417. pont [egyre inkbb a FELELSSG rszv vlik a Felptett Tuds ’hagyomnyozsa’; KSZTETS (Szndk, Vlaszts) (a Tapasztalat tovbbadsra); ez a Ksztets a Ltezsnk Bels-Magjbl ered] – elrhet ITT
20200908 [1719.r.] 430. pont [a Hagyomny fontos rsze az EMLKEZTET GONDOSKODSNAK] – elrhet ITT
20200908 [1602.r.] 398. pont (3) [a FLDANYA segti Megrteni, hogy az rtkeknek / fogalmaknak MI A PONTOS TARTALMA ITT a Kzssgben] – elrhet ITT
Emltettem, hogy
mivel a „felgyorsult” [= egyre inkbb Teret-Vesztett vlt] „let”
egyre kevsb teszi lehetv
a kzssgek Tapasztalataibl Irny-Mutatv Megformlt HAGYOMNY tovbbadst
[gy Megjulst],
FONTOS korbbi Tudsok / rtkek „vesznek el”.
Ez az egyik „alapja” annak,
hogy ► „rzk-zavar” formldik meg nagyon sok teremtben:
(1)
sem nmaguk rtkeit nem tudjk Felismerni s a helyn kezelni
[Harmoniaknt meglni / megtapasztalni / hasznlni],
(2)
sem a kzssgben meglv rtkeket nem ismerik fel,
s ebbl ereden
„akr rtktelen kacatokrt is kpesek lehetek odaadni az letket”
[vagy akr ► „kiltstalannak / lehetetlennek” rtkelnek nmaguk szmra egy olyan helyzetet,
amelyet ’megfelel rltssal’
akr nagyon egyszeren n-erbl is kpesek lehetnnek folytatni / Rendezni].
Nagyon sokan dolgoznak azzal
[= sokan ’Tanuljk’
elsdlegesen mg a Sajt letkn / Sajt Jelenltkn bell],
hogy
(1) nmaguk (!) rtkeit
s (2) nmaguk ’rtkessgt’ Felismerjk,
s ezt a Tudst mr Tudatosan (!) ’Hasznlva’
jj-ptsk a Sajt [Vlasztott] letket.
Mivel az rtkels s nrtkels ’Tudsa / kpessge’
mg sok teremtben ’Felplben’ van,
egy-egy [Megtapasztalsi (vagy akr Gondoskodsi)] Helyzetben
sokszor ’megmozdulhat’ mg bizonytalansg a teremtkben.
Sok [„szvevny” „elindtsra sznt”] „impulzus” „keresi”
a teremtkben ’mg megmozdul’ bizonytalansgokat
[azrt, hogy fjdalmat okozzanak,
„megakadlyozzk” az nrtkels Felplst,
„tvol tartsanak” (!) a szeretet-kapcsoldsoktl / a termszettl / a termszetestl,
„megzavarjk a bels bkt s biztonsg-rzetet”,
„felidzzenek rgi srlseket / fjdalmakat”,
„visszafordtsanak a mlt fel”,
„elfordtsk a figyelmet a jelentl / itt-s-most-tl / a valdi rtkektl s erssgektl”
(pldul a kzeli vagy tvoli jvben grgetve valamit, ami fontos a teremtknek) stb].
Rszleges az a megrtsem, hogy a ’ma hajnalban’ ’ltalam (is) rzkelt / megtapasztalt’ „szvevny” jellegben is azt mutatta meg a FLDANYA [a trsaik fel irnyulan Gondoskodsok Megnyilvntsra felkszl teremtknek],
- mirt nehz Felismerni [akr az rintett teremtnek, akr a Gondoskodst megnyilvnt trsnak] kezdetben a „szvevny”-mkds elindulst,
- mirl lehet Felismerni ezt az egyre „sttebb irnyba terel” s egyre „nyomasztbb” vl [„er-veszts” fel terel, „hibavalsg-rzetet” s/vagy „magra-hagyottsg” rzetet „felerst”] „szvst”,
- mirt fontos a lehet leghamarabb beazonostani ezt a „rejtetten” (teht Nagyon-Slyosan lettel-sszeegyeztethetetlen mdon) elindul „szvst” [azrt, mert a Fokozottan-rzkeny rszek „megrintsvel” akr nagyon gyors (!) er-vesztshez vezethet, slyos (!) srlst okozhat a Bizalomban],
- milyen Gondoskodssal Szksges segteni azt a teremtt, aki mr „belekezdett” a „szvsbe” [milyen Megnyugtat s Bizalmat / Biztonsg-rzetet megerst Gondoskodsok megnyilvntsa Szksges haladktalanul],
- s hogyan Lehetsges / hogyan Szksges ’Megtantani’ a teremtket arra, hogy a „szvst” „elindt” [„idegen” (!)] jelleget [akr annak a „kzeledst” (!)] a lehet leghamarabb maguk is kpess vljanak rzkelni s Felismerni, s ’Megtantani’ arra is, hogy az „elbizonytalanods” helyzeteiben AZONNAL (!) milyen nGondoskodssal (!) forduljanak nmaguk fel, s mikor / kitl / hogyan krhetnek segtsget.
Rszleges az a megrtsem, hogy
a MAGJAIT (?)
[s akr bizonyos irnyokban mr nagyobb Klnleges Gondoskodsi Tapasztalattal rendelkez teremtket]
a ’Flig-Tudatos’ szinten (?)
olyan [Adott (?)] Tudssal is Megismerteti a FLDANYA (?),
hogy ► maga a FLDANYA
[s/vagy a Kzssgben Jelenlv ► KLNLEGES Gondoskodk (?)]
milyen Kzvetlen GONDOSKODSOKKAL nyilvnul meg
a „szvevnyek” megszntetse rdekben,
illetve
az LET-TRBEN s az egyedi teremtk ’szemlyes’ terben
azoknak a tr-rszeknek a MEGERSTSN,
amelyek ’gyengesge’ miatt
[ppen pl / jj-pl llapota,
ppen Rendezsben vagy Vltozsban lv helyzete stb miatt]
mg „elrhetek” lehetnek egy „kzelben lv impulzus ltal”.