2.
Egy msik rtelmezse a kpnek az, hogy a helyisgben ott-lv teremt valban „gnyosan / megveten” nyilvnult meg, s ezt az odarkez teremtben [akit a kpben magamknt rzkeltem] mr mkd [FokozottABB / klnleges (?)] rzkelse pontosan jelezte.
[Lehetsges, hogy ez a msik teremt mr vgighaladt azon az ELLENRZSEN, hogy kszen ll-e a Klnleges t megnyitsra. Ha ilyen „gnyos / lenz” mdon irnyult a hozz kzelebb kerlt msik teremthz, az egyrtelmen azt jelezte, hogy az let-ptse ’Alap’ szintjn olyan ALAPOZSRA van Szksge, amely sorn a TISZTELETET s az ELFOGADST teljess ptheti, s majd csak ezt kveten kezdheti Fontolgatni a Klnleges let-pts megnyitst.].
A msik teremt megnyilvnulsa ekkor tnylegesen lettel-sszeegyeztethetetlen volt [hiszen a TISZTELET megnyilvnulsval sszeegyeztethetetlen], s EZ (!) ERSEN (!) Jelzett az utbb odarkezben.
A Klnleges let-ptst mr megnyitott teremtnek tudnia kell azt, hogy lettel-sszeegyeztethetetlensg FELISMERSEKOR az els kihagyhatatlan lps valban az, hogy ’Azonnal TVOLABBRA’ Szksges hzdni attl a helyzettl, s azonnal Jelezni Szksges ezt a FLDANYNAK, valamint a szemlyes Vdelmet Tudatosan azonnal Szksges megersteni.
A kpet gy rtelmezve az llapthat meg, hogy a teremt megfelelen Felkszlt a Klnleges t megnyitsra:
(1) Tudja [= Tudatos abban (= Megrtette)], hogy a megnyilvnulsa nzetlen lesz [Megrtette ennek a FLDANYA Kzssgben lv rtelmt / Tartalmt],
(2) Tudja, hogy a Vlasztsainak megfelel [FLDANYA ltal Megformlt] Gondoskodsi-Helyzetekben segtheti majd a trsait,
(3) s a Klnleges t megnyitshoz-megnyilvntshoz Szksges ’Alapjai’ [Bels-tjai s rzkelsei] mkdnek abban az ’Alap-llapotban’, amelybl azok Tudatos tovbb-ptse lehetsges].
A kp tovbbi rszben [egy msik helyzetben] az plet folyosin haladtam.
AZ VOLT A SZNDKOM, hogy ’visszamenjek oda, ahonnan elindultam’. Mentem egyik folyosrl a msikra, de nem talltam vissza oda, ahonnan elindultam [nha inkbb azt reztem, mintha egyre tvolabb kerltem volna attl, ahov menni szerettem volna].
Utlag ezt a kp-rszletet nagyon hasonlnak rzem ahhoz, amelyrl nemrgen rtam (ksbb ide-idzem).
20200908 [1554-1565.r.] 394. pont (1)-(2) [ELENGEDSI NEHZSGEK; sok korbbi rs-rsszel; (2) pontban (1558. rsz + 1564-1565. rsz): megrtst segt kp: mr szksgtelenn vlt (= Elengedhet, Lezrsban lv) megtapasztalson (a fennskon) KNNYTSSEL is tl lehet jutni; megrtsi nehzsg / fjdalom / bizonytalansg / zavar „(jelents akadlyozknt) visszafordthat” a „mlt” fel, a fjdalmak fel, a „megrekedtsg” fel] – elrhet ITT
Utlag azt rtettem meg, hogy
az a HATROZOTT / ERS SZNDK,
hogy a teremt ’vissza akar jutni oda, ahonnan elindult’,
nem azt jelenti,
hogy ’ott a TRBEN / az pletben’ [KINT] keres valamilyen ’helyet’,
hanem
valjban azt jelenti,
hogy a srlsek / EL-Vltozsok megformldst megelz
’teljes(sg)’ llapota jj-ptsn dolgozik.
A Szndknak
[a benne Jelz Irny-Mutatsnak]
EZT a VALDI [mlyebb, teljes] rtelmt
azonban a Tudata ’felsznn’
[a Jelenlte Tudatos szintjn]
mg nem rtette meg
[s ezrt az ’plet’ ’folyosin’ haladva (a ’felsznt figyelve’)
vals lehet annak a veszlye,
hogy „mg tvolabbra kerlhet” ’nmagtl’].
A ’Teljessghez Hazavezet Utat’
a teremt csak gy tallhatja meg / gy ismerheti fel,
ha Tudatosan ’visszahzza a figyelmt nmagra’,
s Tudatosan nnn-lete fel irnyulva
’bellrl-magbl hozza fel’
azt a Tudst s Ert
[ennek rszeknt Tudatosan FELPTI azt az ELFOGADST],
amely ehhez Szksges.
Egy msik [’karnyjtsnyi tvolsgra lv’] helyzet ezt gy mutatta, hogy a teremt szmra a ’teljessge’ gy rtelmezhet, hogy ’amikor a Jelenlte Teljes, szmra az Szp’.
A teremt ’sokat dolgozik azrt’, hogy a ’teste’ s a ’megjelense’ Szp legyen. Azt azonban mg nem rtette meg a Tudatos let-rszben, hogy nem a ’kls’ [nem a „felszni”] Szpsge az, amire valjban vgyik, s ezrt mg nem kezdte meg ’bell magban’ a „hinyai” megszntetst, s a „korbban bezrult rszei” Tudatos Rendezst.
A teremt ’helyzete’ olyan, hogy „nagyon sokat ldoz azrt”, hogy „divatos s szp legyen” ’kvlrl’, ’bell’ azonban „stt s fnytelen, zavaros” a Jelenlte.
Bizonyos helyzetekben [tudatosan (!), mr tbbszri figyelmeztetst kveten is] „tlpi” msok ’szemlyes’ ternek hatrait [azaz „tiszteletlenl”, lettel-sszeegyeztethetetlen mdon nyilvnul meg a hozz kzelebb lvk fel irnyulan (verblisan s tettlegesen is bntalmaz msokat)].
A [1730.r.] 431. pontban (elrhet ITT) egy MAG-Trsam rt arrl, hogy tallkozott olyan helyzetekkel, amikor magukat segtnek mond teremtk „megengedhetnek tartottk” msok szabadsgnak megsrtst. Az ilyen lettel-sszeegyeztethetetlen mdon megnyilvnul teremtkben az ’Alapok’ olyan mrtkben „hinyosak”, amely nem teszi lehetv a trsak fel irnyul Klnleges [st, az ltalnos] Gondoskods megnyilvntst. Elszr nmagukban Szksges Felptenik azokat az Alapokat [a TISZTELET Teljessgt s az ELFOGADST], amely majd megnyithatja szmukra a msokhoz KZELEDST (!).
Az emltett [kls szpsgvel sokat foglalkoz] teremt megnyilvnulsai [a segtk szmra] egyrtelmen Jelzik, hogy a teremt ’Alapjai’ „hinyosak”, s mivel a Tisztelet / a Szabadsg ’hatrait’ nha „tudatosan tlpi”, az Jelzi, hogy valjban az ’Alap’-Szint ELFOGADSA is „hinyos”.
Ez utbbi pedig azt jelenti, hogy nem ll kszen az let-ptse ALAP-Szintjn sem arra, hogy msokkal Kzeli-sszekapcsoldst formlhasson meg [„hiba” „szpti” a „testt / megjelenst”, a hozz KZELEBB kerlket „hamar bntani kezdi”, „nem becsli”, „nem tiszteli”].
Nem kpes tovbb [ugyancsak az ELFOGADSA hinyossgbl ereden] a Bels-Jelzsek / Bels tmutatsok Felismersre, s arra sem kpes, hogy a hozz kzelebb lv trsak irnybl AZOKAT a Gondoskodsokat Elfogadja, amelyek ’egyre kzelebb vezethetnk nmaghoz’, s gy Megrthetn, hogy szmra mi a VALBAN fontos, s hogy merrefel vezetik VALJBAN t a bels-jelzsei.
Vannak a teremthz ’kzel’ ’segtk’, mivel azonban „nem ismeri fel ket” [nem ismeri fel a FLDANYA ltal Megformlt Helyzetekben a szmra Fontos Jelzseket], a segtk ma mg legfeljebb annyit tehetnek, hogy HATROZOTTAN JELZIK szmra azt, amikor „tlpi a TISZTELET hatrait”.
A [910-911.r.] 256. pontban (elrhet ITT) rtam ehhez nagyon hasonl kprl: egy hatrhoz kzeli faluban lv teremt haza akar jutni, ugyanakkor folyamatosan rejtzkdik is. Az erteljes „rejtzkdse” [tlzv vlt vdekezse] megakadlyozza nem csak az n-Felismerst, hanem a szmra a hazatrshez Szksges Gondoskodsok Felismerst s Elfogadst is.
Msik hasonl kp [(1618-1621.r.) 403. pont (elrhet ITT)]: az udvar srn tele volt ltetve vkony trzs magas fkkal [olyan kiterjedtt vlt a Vdekezs, amely jelentsen akadlyozza a teremtt az egyb megtapasztalsaiban s az nfelismersben].
Visszatrve ahhoz a mai kphez, hogy az plet folyosin haladt a teremt [azzal a Szndkkal, hogy ’visszatrjen a kiindulsi helyzethez’].
Amikor ebbe a [’hatrhoz kzeli’
(ELLENRZSEKET,
s akr egyb Szksges GONDOSKODSOK Megnyilvntst is lehetv tev)]
’nagyobb pletbe’ belptem,
onnan folyamatosan haladtam / haladhattam ’elre’
[a TRBEN].
’Ebben az pletben’
[ami lehet akr egy hamarosan megkezdd
(vagy akr mr most folyamatban lv) (?)
nhny hetes ELLENRZSI / RTKELSI szakasz (?)]
a ’kiindulsi helyzethez visszatrs’
[TRBEN] NEM lehetsges
a srlt helyzetben megmaradsknt,
hanem
a teremt a ’szmra megnyitott folyoskon / plet-rszekben
[= TR-Rszekben,
’Adott’ Helyzetekben]
haladva’
azt ELLENRIZHETI ’-maga’
s azt ELLENRIZHETI a FLDANYA
[akr ’kzelebb-hzdva’ az
(n)Lnyege is (!) (?)],
hogy van-e benne olyan „nehzsg / akadly”
[akr csak Illeszkedsi-Nehzsg / Megrtsi-Nehzsg,
akr valamilyen Kisebb EL-Vltozs],
amely RENDEZHET lehet
[(1) akr sajt erbl,
(2) akr KNNYTSSEL / SPECILIS GONDOSKODSSAL],
MG ITT az T-VEZETS folyamn
a teremt szmra MEGNYL Tovbbvezetsi ton
[akr az ’j vrosrszben’,
akr a HDON,
akr a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN
(teht az J NAGY TEREMT-SZAKASZ Megnyitst MEGELZEN)].
Mint emltettem,
ebben a MOST (!) folyamatban lv
[NAGYOBB TEREMT-SZAKASZT LEZR] T-VEZETSI szakaszban
(1)
elsdlegesen az eddigi Megtapasztalsainkat
RTKELHETJK
s ZRJUK LE,
(2)
aki azonban kpes r,
az ELREMUTATAN J Vlasztsokat is meghozhat
[ha kpes az ehhez Szksges kellen hatrozott Szndkot Felpteni].
Ha valaki az T-VEZETS sorn
ELREMUTAT Szndkot forml meg
[s az
sszecsendlss tud vlni],
t az T-VEZETS mg elttnk lv rszben
GY GONDOZZA a FLDANYA,
hogy ha az lehetsges,
’Felkszljn’
a Vlasztott j Irny ksbbi [= az J TEREMT-SZAKASZBAN val] megnyitsra.
A FLDANYA
mr az ilyen [Elremutatan Megformlt]
J VLASZTST is figyelembe vve
Forml meg [’Ad’] Megtapasztalsi s Gondoskodsi Helyzeteket,
s
olyan Trsakhoz kerlhet KZEL a teremt
[(1) akr az let-ptse LTALNOS rszben,
(2) akr KLNLEGES vagy SPECILIS formban],
akik ebben a Vlasztott Irnyban kpesek t segteni / ksrni,
vagy akr ms mdon [mr erre a Vlasztsra is figyelemmel] gondozni
[pldul egyes let-ptsi Irnyok
Lezrsban
vagy ms Szksges irny Megvltoztatsban,
esetleg ALAPOZSOK sorn
a Szksges Tuds s Tapasztalatok / Megrtsek Felptsben,
„mlyben lv fjdalmak” megszntetsben stb].
Akiben Megrtsi-Nehzsg Jelez ahhoz kapcsoldan,
hogy mi a Valdi rtelme
a ’visszatrni a kiindulsi llapothoz’
[azaz az nnn-Teljessghez (a Sajt Otthonhoz)],
azt olyan ALAPOZSOKKAL segti a FLDANYA,
amelyek sorn Megrtheti a benne Jelz VLASZTSA
[s a Most meglv LEHETSGEK]
VALDI rtelmt.
Ennek sorn Megrti a teremt,
hogy az ’pletben’ / az ’ton’ haladva
[= ’ameddig’ ’EZ az plet-rsz mg van / elrhet’]
[= a FLDANYA Kzssgnek LET-TERBEN Bergzlve,
Anyagi-Testi Jelenltben]
nem „visszafel” kell irnyulnia / haladnia,
hanem a Bels tmutatsokat kvetve Tudatosan elre,
Tudatosan ’vissza nmaghoz’.
Rszleges megrtsem szerint
ezt a kp ltal mutatott ’Nagyobb pletet’
[mg itt a RGI TR-RSZBEN (?)]
a FLDANYA ’mostanban’ Formlta meg,
s a Klnleges let-ptst mr Megnyitott
[vagy ezt Ersebb Szndkkal Fontolgat
s a Szksges Felkszlst Tudatosan megnyilvnt]
teremtk szmra ’Nyitja meg’
egy rvidebb tartamban
[legfeljebb nhny nap / nhny ht (?) tartamban].
Szmukra
FELAJNLHAT a FLDANYA
olyan VLASZTSI LEHETSGEKET,
OLYAN GONDOSKODSOKAT
[jellemzen valamilyen jabban Megformlt SPECILIS GONDOSKODST
(akr KNNYTSEKET)],
amelyekkel TUDATOSAN (!) [Tudatos let-ptssel] megszntethetek lehetnek
olyan nehzsgeik,
amelyeket a FLDANYA ismert fel olyan „akadlyozknt”,
amelyek valamilyen EGYSZERBB Rendezs sorn
[akr EGYSZERBB-ALAPOZSSAL]
megszntethetek lehetnek mg itt az T-VEZETS sorn.
2025.06.04.
Lehetsgesnek tartom, hogy
mostanra minden olyan teremtt ’vgig-vezetett’ (?) a FLDANYA
ezen a csak szmukra Megformlt ’nagyobb pleten’
[= ELLENRZSI CL Gondoskodsi TR-Rszen],
(1)
akik ► tnylegesen [tevkenyen is (!)] felkszlnek
a msok fel irnyul
[► Fokozott-Felelssg / Klnleges]
Gondoskodsok megnyilvntsra,
(2)
ugyanakkor Felismert bennk olyan „akadlyozt” a FLDANYA,
amely ’ma mg’ „Tvol tartja” ket ettl a Vlasztott Irnytl.
Rszleges megrtsem szerint
a ’nagyobb pletben’
(1)
az ELLENRZSI [s let-RTKELSI] szakasz Lezrult
[vagy nagyon hamar Lezrul],
(2)
s azok az
EGYEZTETSEK lehetnek mg folyamatban,
hogy a teremt ELFOGADJA-E / KRI-E
a FLDANYA ltal szmra FELAJNLOTT azon LEHETSGET / GONDOSKODST,
amellyel
(A)
akr Clirnyos let-pts sorn,
(B)
akr ms [pldul SPECILIS] GONDOSKODS mellett
hamarabb [knnyebben (?)] megszntethetv vlhat
a teremt Jelenltben Felismert „akadly”.
Mivel a Klnleges (!) let-pts
csak Tudatosan Nyithat meg
s Tudatosan nyilvnthat meg,
a FLDANYA nem hasznlhatja azt a KNNYTST,
hogy errl a Lehetsgrl a teremt (n)Lnyegvel EGYEZTESSEN.
Az rintett teremtnek
az
Anyagi-Testi Jelenltben
TUDATOSAN Szksges meghoznia azt a Vlasztst,
hogy
KRI-e a FLDANYA Kzvetlen GONDOSKODST
azon „akadlyozi” megszntetsben,
amelyek ma mg „Tvol tartjk” t
a Vlasztott Irny [nzetlen, Klnleges, Fokozott-Felelssg] Megnyilvnulstl.
Bels tmutatsokkal
s
a FELAJNLOTT Lehetsg Felismerst segt HELYZETEK Megformlsval
segti a FLDANYA az rintett teremtket
(1)
a FELAJNLOTT Lehetsg Megrtsben,
s (2)
az ezen Megrtsen alapul hatrozott [megfelelen erteljes] Vlaszts kinyilvntsban.
Az rintetteknek
rdemes most ’Fokozottabban’ Figyelni s rtkelni / rtelmezni
a ’karnyjtsnyi tvolsgon bell’ rzkelt Helyzeteket
[ezek kztt akr az rott formj Figyelem-Felhvsokat is].
Akit rint rti, rtse
Ami az n Lehetsgem / az n Felelssgem volt, azt megtettem

