Nagyjbl ’emlkeztem’ az ’irnyra’ [a gyermek a karomban volt, valsznleg ez jelezte bennem az irnyt], s lassan haladtam egyik utcrl a msikra, mikzben figyeltem az utck jelztblira felrt megnevezseket…
Sajnos ismt feltnt az desanym hinya [valsznleg ez egy „visszacsengs” lehet, s emiatt nem tudtam KELLEN ERSEN CLON-TARTANI A FIGYELEMEMET], s ezrt ismt visszafordultam, s keresni kezdtem.
Felttelezem, hogy az elz tapasztalatokra alapulan a FLDANYA mr ► olyan VDETTEBB [kls s bels] Vdelmi-Trben rgztett be, amely mr megakadlyozta a LEZRT megtapasztalsba „visszalpst”. Valsznstem, hogy ► SPECILIS SZAKASZ-LEZRST rgztett be a Lezrt Megtapasztalshoz a FLDANYA.
Az egyik utcban [amelyikben ppen akkor voltam] bementem egy sarkon lv hzba. A hz bell valamilyen iroda rzett keltette. Krtem az ott dolgozk segtsgt [segtsenek rendrt hvni, aki megkereshetn az desanymat].
Az ’irodban’ ’dolgozk’ [segtk] ruhja ezutn olyann vltozott, mintha egyenruha lenne (mintha polgrrk lennnek), s ez egy kiss megnyugtatott [gy reztem, hogy megfelel segtsget tudnak majd adni nekem].
A kp folytatsban valsznleg segtsget kaptam ahhoz, hogy teljesen megnyugodjak s MEGRTSEM: Lezrtam az addigi let-utam egy rszt, s az desanym nem jhet velem.
Valsznnek tartom, hogy a „visszafel halads” sorn felhasznlt ’Sajt er’ PTLSRA kerlt, s ezt kveten jra kpes voltam megtallni a sajt j Hzamat, s oda Belpni s Bergzlni a karomban tartott ’j lettel’ [j Vlasztsokkal].
Rszleges megrtsem az, hogy
nhny [a korbban felvllalt MAGSGBAN mostanban Tudatoss vl] teremtben
kisebb zavart / elbizonytalanodst okozott az,
hogy egyes korbbi Vlasztsaik
[(1) a szksgtelensg okn
s/vagy (2) jonnan kinyilvntott Szndkuk alapjn]
mostanban KNNYTSSEL
Lezrsra kerltek.
Mivel vekkel ezeltt az ’bred (bredsre-felkszl) Tudatossguk’ miatt
ezek a MAGOK
mg nem voltak Tudatosak abban
(az Anyagi-Testi Jelenltkkel),
hogy Krssel / j Vlaszts [kellen hatrozott / ers j Szndk] kinyilvntsval
lehetsgk van egyes megtervezett, de mra szksgtelenn vlt „nehzsg” [let-t-szakasz] megtapasztalst ’kikerlni’
[teljesen vagy ideiglenesen Lezrni],
ezrt tbben inkbb
olyan Vlasztst hoztak
[nhny vvel ezeltt (?)],
hogy ’gyorsan vgighaladnak ezeken a nehezebb megtapasztalsokon’
[’gyorsan kiprgetik ezeket a nehezebb megtapasztalsokat’],
mert az akkori Tudsukkal csak gy voltak kpesek
minl hamarabb LEZRNI ezeket.
A REND-TTELEK Befogadsa s ELINDTSA ta
a FLDANYNAK arra is LEHETSGE van,
hogy a ’JELEN HELYZETHEZ’ mr nem illeszked
[akr beteljesthetetlen,
akr szksgtelen]
korbban Vlasztott Megtapasztalsok Lezrshoz
vagy ms jelleg Szksges Megvltoztatshoz
klnfle KNNYTSEKET is FELAJNLHASSON az ’bred’ MAGJAINAK
azrt,
hogy ne legyen Szksges olyan „nehzsgeket”
s/vagy „kerl-utakat”,
akr ’Alapozsokat’
megtapasztalniuk,
amelyek ma mr
(1) a Sajt Sorsukban
s (2) a Kzssg LETBEN
szksgtelenek,
azaz nem vezethetnek Megtarthat Megtapasztalshoz,
ebbl ereden „er-vesztshez” vezetnnek
[akr tr-vesztshez, teht SLYOSABB EL-Vltozshoz vezetnnek].
A mai megrtst-segt-kpben amikor a megtallt ’j Sajt Hzamtl’ „visszafordultam” azrt, hogy megkeressem az desanymat, azzal „kimozdultam” egy elksztett [Megjul] helyzetbl. Olyan tevkenysgbe kezdtem, amely jelents rszben szksgtelen volt, s ervesztst eredmnyezett.
Az ervesztsnek az volt a kvetkezmnye, hogy ksbb mr nem tudtam n-erbl eljutni az ’j Hzamhoz’, s csak ’segtsggel’ [TBBLET SPECILIS s KML GONDOSKODS mellett] voltam kpes visszatallni az j Vlasztott let-tra [TBBLET GONDOSKODS volt Szksges ahhoz, hogy ne formldjon meg jabb tr-veszts az letemben].
A’mostanban bredez’ MAGOK is
rsztvettek a REND-TTELEKET ELKSZT Kiprblsokban,
azonban a Tudatos n-jkkel
nem voltak mg kpesek minden rszletben Felismerni s Megrteni
az J LEHETSGEKET.
Korbban emltettem, hogy
a korbbi Anyagi-Testi Jelenltk sorn a MAGSGOT mr Felvllalt teremtk fel irnyulan
a FLDANYNAK
sok olyan Kzvetlen GONDOSKODSI LEHETSGE van
[a teremtben MR MEGALAPOZOTT,
a legtbbszr legalbb rszlegesen mr Felplt Bels Utakon],
amelyeket nem sokkal ezelttig
CSAK (!) a MAGJAI fel irnyulan nyilvnthatott meg a FLDANYA.
A FLDANYNAK ez a nem sokkal ezelttig CSAK a MAGJAI fel irnyulan Megnyilvnthat GONDOSKODSA
akkor nyilvnulhatott meg,
(1)
ha a MAG tnylegesen megkezdte az akkor meglv Anyagi-Testi Jelenltben
a MAGSGBAN val Tudatoss vlst
[az ’bredst’]
s/vagy (2)
ha a MAG nekikezdett valamely EL-Vltozsa Teljes-Rendezsnek
s/vagy (3)
ha a MAG ’Elindult’ valamilyen Vlasztott Clirnyos let-ptsben.
Akik ’mostanban’ kezdtk meg
a korbban mr Felvllalt MAGSGUKBAN val Tudatoss vlsukat,
azoknak a FLDANYA
a mr szksgtelenn vlt s/vagy beteljesthetetlen megtapasztalsukhoz kapcsoldan,
esetleg ms okbl Illeszkedsi-Nehzsget jelz
[vagy akr mr lettel-sszeegyeztethetetlen jelleget jelz]
megtapasztalsokhoz kapcsoldan
a VLTOZTATS LEHETSGT vagy SZKSGESSGT JELZTE s FELAJNLOTTA,
s ennek sorn a Vlaszthat / Felhasznlhat KNNYTSEKET is Megjellte.
Az ’bred’ MAGOK ’mell’
a MAGSGUKBAN mr Tudatos trsak kzl nhnyat
’egszen kzel vezet’ a FLDANYA akkor,
amikor az ’bred’ letnek / Jelenltnek MEGVSHOZ
s a Vlasztott Megtapasztals IRNYBAN-TARTSHOZ
MAG-Trs KML vagy SPECILIS Gondoskodsa is Szksges (lehet).
Amikor az Szksges,
az ’bred’ MAG s az t segt (tudatosabb) MAG kztti
Kzvetlen sszekapcsoldst is MEGFORMLJA a Szksges Tartamban a FLDANYA.
Az is lehetsges,
hogy az ’bred’ MAG s az t segt tudatosabb MAG kztt
a SZKSGES TARTAMBAN
s a Szksges Kzelsggel
Egyttes-Klnleges-Megtapasztalsban val kzvetlen sszekapcsolds Lehetsgt is
FELAJNLHATJA s MEGFORMLHATJA a FLDANYA.
A megrtst-segt-kpben valamilyen megformlt sszecsendlsre alapulan formlta meg a FLDANYA azt a KNNYTST, amely ’GYORSAN’ ’temelt (tvezetett) volna engem’ azokon a sajt utamon korbban bergztett fennskokon [~ felvllalt nehezebb megtapasztalsokon], amelyeknek a megtapasztalsa sem a magam szempontjbl, sem a Kzssg egsze szempontjbl nem volt Szksges [ami nem Szksges, az ltalban er-vesztshez (s akr tr-vesztshez) vezethet].
Rszleges megrtsem szerint
tbb [’ppen bred’, a MAGSGBAN ppen most Tudatoss vl] teremt letben
az utbbi nhny vben
„sszetmrdtek, sszesrsdtek” a „nehz helyzetek”
azon korbbi Vlasztsukbl ereden,
hogy megprblnak ’GYORSAN’ vgighaladni
bizonyos megtervezett nehezebb megtapasztalsokon
[azon Cllal, hogy ezeket mielbb LEZRHASSK].
Mivel abban mg kevss tudatosak ezek a MAGSGOT korbban mr felvllalt teremtk,
hogyan fogadhatnak be tudatosan j Szemlyes tr-rszeket
[ha j Vlasztsokat hoznak meg],
illetve milyen KNNYTSEKET s egyb J GONDOSKODSOKAT krhetnek,
a mgttnk lv vekben
ezeknek a teremtknek nehezebb / ert-prbl volt az lete
[mg azoknak is, akik mr Tudatosan ptik magukat].
Mivel mg csak rszlegesen Tudatosak a MAGSGUKBAN,
s most pl bennk a Klnleges Bels-Terk SSZETETT azon jellege,
amely bennk kzvetlenebb [’speciliss’] nyitja a bels sszekapcsoldst a FLDANYVAL
[s ezltal a FLDANYA szmra sokkal tbb s kzvetlenebb Gondoskods megnyilvntshoz nyit utat],
s nem tudatosak abban sem,
hogy egyes korbbi Vlasztsaik KNNYTSSEL [akr az (n)Lnyeg Krsre] Lezrsra kerltek,
► VISSZAFORDULHATNAK Lezrt (nem folytathat) irnyokba
[= olyat keresnek, ami mr nincsen ott],
s ez egyes helyzetekben ► er-vesztst eredmnyezhet bennk [vagy akr a trsaikban].
Felersdhet bennk a „hiny”-rzet s elbizonytalanods,
slyosabb esetben zavartt is vlhatnak egy rvidebb tartamban,
ami nagyon nehzz teszi
(1)
nmaguk szmra
a valdi helyzetk Felismerst s Megrtst,
(2)
valamint a FLDANYA s a MAG-Trsak szmra
azon Gondoskods megnyilvntst,
amellyel az letk / Jelenltk MEGVHAT
s a megnyilvnulsuk a Vlasztott Irnyban Megtarthat.
.
Emltettem, hogy minden ilyen ’bred’ [= a MAGSGBAN (!) ppen Tudatoss vl] MAG mellett kzel [ha szksges, karnyjtsnyi tvolsgon bell] olyan tudatosabb MAG-Trs is van, aki a Szksges Irnyban-Tartsban akr AZONNAL kpes KZVETLENL is segteni.
Nha a tapasztaltabb MAG ’(specilis) kzelsge’
csupn egy ’biztonsgi hl’ ’marad’,
s az ’bred’ MAGOT ennl kzvetlenebb mdon nem Szksges segteni
[akr ’clirnyosan’ ’Tpllni’].
A KNNYTS hasznlata mellett megnyilvnul
[ltalban GYORSABB] Lezrsok
olyan formban is Felismerhetv vlhatnak,
hogy az rintett teremt ’veszt a testslybl’ [’lefogy’],
vagy valamilyen ’betegsg’ ’olyan formban s olyan mrtkben lelasstja’,
amely ahhoz Szksges,
hogy a Vltozs pontosan Bergzljn az Anyagi-Testben s a Szemlyes-Terben.
Vannak, akik letben a KNNYTETT Lezrs olyan formban ’Jelez’,
hogy valamilyen ’anyagi vesztesget’ tapasztalnak meg.
Sokan vannak,
akik valamilyen ’lzas llapot’ megtapasztalsa mellett kpesek
a ’szemlyes’ terkbl
az ELENGEDETT mintkat s tr-rszeket
a leggyorsabban s legknnyebben kitiszttani
[s a lzas llapot ltalban a Szksges mrtk lelassulst is segti].
Az rs folytatdik az 1830. rszben, elrhet ITT