Folytatva a mai gondolatokat:
(1)
Ha a TPLLS
eredmnyes,
s
(2)
az letet-GONDOZ
[~ a FLDANYA]
MEGKEZDHETTE
a teremt ► megsrlt let-Alapjnak
[Anyagi-Testnek s Anyagi-Testen kvli Szemlyes-Ternek]
az jj-ptst / Rendezst,
akkor KEZDDIK
az ALAPOZS azon kvetkez Szakasza,
amikor az ALAPOZS
Megkezdi a FELKSZTST
az
NLL Jelenlt Felptsre.
A „srls” „mrtkhez / mlysghez” igazodan
MEGKEZDDIK
a Bizalom jj-ptse / Megerstse,
s
az egyb „fjdalmas” s/vagy „fokozott-rzkenysgben” Jelz let-rszek Rendezse.
Ebben az ALAPOZSI (!) Szakaszban
ezek olyan kiterjedsben nyilvnulnak meg
[szinte kizrlag KNNYTSKNT,
az letet-GONDOZ Kzvetlen (!) GONDOSKODSAKNT],
amelyek Szksgesek
az nll Jelenlt Alapjainak
Felptshez.
Ilyenkor az ’Alap-Jellegek’ Tudatostsa
[= Megismerse / Megrtse / Begyakoroltatsa]
nyilvnul meg
[Megbecsls, Tisztelet, Elfogads
(SZOLGLAT Birodalmbl ered teremtknl az Alzat)],
s ha lehetsges,
a trsakhoz KZELEDS ’Alapjainak’
Megismerse s Felptse is megkezddik.
’Alapjaiban’
MEGKEZDDIK
a Szndk-Hasznlat Felptse,
a Tr-Hasznlat Megismerse s gyakorlsa,
s ha lehetsges, a Felelssg szablyaival val ismerkeds.
Ha ezek az ’Alapok’ Biztoss (!) pltek,
akkor kezddhet meg az ALAPOZS azon Szakasza,
amikor mr tnylegesen MEGKEZDHETI a teremt
a trsakhoz Kzeledst,
s
a Szndk-Hasznlat / Tr-Hasznlat
egyre teljesebb Megismerst / Megrtst / Gyakorlst.
Folytatdik
[vagy ekkor kezddik meg]
a Felelssg ’Alapjainak’ Megrtse
[tnylegesen Megformlt Helyzetekben val Megrtse / megtanulsa].
ltalban az ELFOGADS ’milyensgtl’
[s a Bizalomban s/vagy ms Alap-Jellegben (pldul az Alzatban) val Biztossgtl]
fgg az,
mennyire gyorsan kpes a teremt
az n-Tudatossgt / n-Ismerett s a Tudatossgt Felpteni
[jj-pteni],
s a szmra ’Adott’ ’szemlyes’ teret
’Tevkenyen’ [s a Sajt-Harmoninak megfelelen] ’hasznlatba venni’.
Mint emltettem,
ha ezek az ’Alapok’ Biztoss pltek fel a teremtkben,
ltalban akkor llnak kszen arra,
hogy MEGKEZDHESSK
a Kzeledst msokhoz
[s gy Kzeli-sszekapcsoldst formlhassanak meg msokkal].
Ekkor llnak kszen a teremtk arra is,
hogy
ha egyb EL-Vltozsaik is vannak,
akkor azokat a Rendezs MSODIK Szakaszban Rendezni kezdhessk.
ltalban ezeknek az ’Alapoknak’ a Felptst kveten
vlnak arra kpess a teremtk,
hogy
a korbban mr
[Szabad Vlasztssal, sszecsendls Megformlsval]
Megalapozott let-ptsknek nekikezdhessenek,
illetve akr j Vlasztsokat is Megformljanak.
Ha a korbbi Vlasztsokon SZKSGES [vagy lehetsges] Vltoztatni,
ennek a Megrtsben
mg jellemzen MAGOK s/vagy Klnleges Gondoskodsra kpes teremtk segtik a teremtket.
Az eddigi rszleges megrtsem szerint
az ALAPOZSOKAT kveten nylik meg annak a lehetsge,
hogy a korbban „megakadt” megtapasztalsait
FOLYTATHASSA
s/vagy JJ-PHESSE
a teremt.
Rszleges megrtsem szerint
jelenleg is folyamatban van
a FLDANYA Kzssgben
tbb olyan ’t’ Felptse
[elsdlegesen taln nhny MAG ltal (?)],
amely az JAT-PTS s JJ-PTS
tbb (?) j Lehetsgt pti fel
[s teszi hamarosan Vlaszthatv a FLDANYA Befogadsban l teremtk szmra].
(1)
Az jat-pts / jj-pts
egyes ’formi’
bizonyos irny Rendezseket is lehetv tesznek
[= a Rendez irny GONDOSKODSOK sorn is
Vlaszthatak / Hasznlhatak lehetnek],
(2)
ms ’formik’ gy rtelmezhetek,
hogy amennyiben a teremt [sszecsendlssel] Vlaszt / Megalapoz / Megnyit
egy j let-ptsi Irnyt [~ Megtapasztalst],
annak a Tapasztalatt Felptshez Vlaszthat ezen ’utak’ kzl is.
Rszleges megrtsem szerint
az ppen-most-formld
JAT-PTSI / JJ-PTSI Utaknak / Lehetsgeknek
(1)
lesz olyan ’formja’,
amely mr hasznlhat lesz az let-pts LTALNOS [Alap-Szint] rszben,
(2)
s lesznek (?) olyan ’formi’,
amelyek a KLNLEGES let-ptst mr megnyitott teremtk szmra lesznek elrhetek.
Mivel nhny (?) j Lehetsge / tja az JAT-PTSNEK / JJ-PTSNEK tnylegesen mg most pl fel [nhny MAG (?) Anyagi-Testi Jelenltben], ma mg csak ez a megnevezs ismerhet fel a szmomra, illetve a Megnyilvnuls Clja.
Valszn, hogy
amint az rintett teremtkben pl
ez az ltaluk Vlasztott
[’bellk’ / ’ltaluk’ ’Megnyl’ (?)]
’t’,
gy rtjk majd meg egyre teljesebben,
hogy a FLDANYA Kzssgben (!)
pontosan HOGYAN nyilvnulhat majd meg
a Jelenhez-Igaztott JAT-PTS / JJ-PTS.
Kapcsold korbbi rs [
nhny tovbbi j kiegsztssel]:
20200908 [1417-1421.r.] 374. pont (2) – elrhet ITT:
„…’klnbz Alapokrl’ s ’klnbz irnyokban’ elindtott
[(1) ’JAT PT’
s/vagy (2) ’JJ-pt’,
illetve (3) Gygyt / n-Gygyt]
Irnyoknak / Lehetsgeknek
(A)
vannak / lehetnek ma mr
egymshoz nagyban hasonl (!) ’Felhasznlsi Lehetsgei’ (!),
(B)
ms kiterjedsekben pedig jl rzkelheten klnbznek is ezek az irnyok egymstl.
A Rendezs kett ’F FORMJNL’ [amely nem azonos a Rendezs kett F SZAKASZVAL] emltettem [(1393-1394.r.) 370. pont (3) – elrhet ITT], hogy
elsdlegesen az „idegensg” „bergzlst” megtapasztalt Kzssgekben / teremtket rinten
CLSZER
a Rendezs
azon ’JJ-PTS’ [akr ’JAT-PTS’] formjt Vlasztani,
amely egy nagyon erteljes ’kzpponthoz visszaigazodst’ kveten
jra elkezdi ’pontosan azt Felpteni’ a ’szemlyes’ trben,
amely az sszecsendlsekkel Megalapozott ’Alap-Harmonia’ a teremt letben.
„…Az egyik (Rendezsi F) t az, hogy magunkban befel (ms nzpontbl ’visszafel’) haladva / tekintve megkeressk (az ton) azokat a pontokat, ahol valami baj / eltvolods trtnt, s valamilyen Oldssal - Igazodssal – Rendezssel a magunk erejvel is ’KIJAVTST eszkzlnk’. Ez alkalmas arra is, hogy egyes rintett teremtk kztt ’kisimtson’ (jra lv tegyen) korbban megtrt ramlsokat.
A msik f t az, hogy
egy nagyon alapos n-igazodssal
jra lv tesszk az ered-forrsunkkal a kapcsoldsunkat
[tudatosan sszekapcsoldunk a sajt (n)Lnyegnkkel
(s az letnk Kzvetlen GONDOZJVAL),
tudatosan beigazodunk a sajt ered ’n’-Jellegnkbe],
s kzvetlenl az itt-s-mostra figyelemmel
j ramlsokat (s ’j kiradsokat’) formlunk meg
a bels tmutatnk s az letnket-GONDOZK vezetsvel.
Ilyenkor a rgi megtrt ramlsok
(az jak megformldshoz igazodva)
lebomlanak.
Ma mr az LTR (MINDENSG-FORRSA) az ilyen Rendezsekhez is ’ADHAT’ j Teret! (Nyilvn az ilyen Rendezshez hasznos a MINDENSG-FORRSNAK kzvetlen vezetst / jelenltt is KRNI mind az Elksztsnl, mind a Megvalstsnl).
Ez a Rendezsi t [az jat-pts / jj-pts]
akkor alkalmazhat leginkbb,
ha a Kzssget (teremtt) „idegensg fertzte meg”,
vagyis olyan megtapasztalsba „sodrdott t”,
amire nem volt megformlt sszecsendls
(olyat tapasztaltak meg, amit nem vlasztottak
(gy nem Szndkoztak abban az irnyban n-plni)
> s ezrt
ez NEM-Megtarthat megtapasztals
(„kegyetlensg” s „igazsgtalansg / mltnytalansg”
olyan dolgok jbli megrintsre knyszerteni a teremtket,
amiket mr korbban sem vlasztottak megtapasztalni)…”
Ha olyan EL-Vltozs
[= a Megtervezettl irnyban eltr Megtapasztals
(„idegensggel” „megfertzds” vagy SLYOSABB Tr-Veszts)]
formldott meg a teremt letben,
amelyet maga
NEM alapozott meg
[mint Megtapasztalsi irnyt]
sszecsendlssel,
akkor a teremtnek nincsen arra ’kzvetlen tja’,
hogy ’visszafel haladva’ az EL-Vltozott rszeket megrintse s Rendezze.
Nem csupn nincsen erre kzvetlen tja a teremtnek,
de „nagyon slyos (elviselhetetlen) fjdalmakat” is eredmnyezne az,
ha „arra knyszertenk” a teremtt,
hogy „jbl megrintse”
[= nmaga n-erejbl is Rendezze]
azokat az EL-Vltozott „Tapasztalatait”,
amelyeket mr eleve nem is Vlasztott Megtapasztalni.
Ilyenkor a Rendezsnek az a FORMJA clszer
[a Szksges KNNYTSEK felhasznlsval],
amikor a teremt
[az lett-GONDOZK ltal Megformlt Helyzetekben,
amennyire erre mr kpes, a Bels tmutatsokat is kvetve]
’jj-pti’
a Sajt Vlasztsaival Megalapozott Jelenltt
[> ’azt teszi / abban az Irnyban pl, amit maga Vlasztott,
s ami EBBL EREDEN Harmonia (rm, kiteljest) a szmra].
Az ehhez kapcsold [letet-GONDOZI] GONDOSKODS ALAP-Harmonija az, hogy
(1)
mikzben az letet-GONDOZ
Teret-Ad (!)
a Sajt letnek jj-ptsbe belekezd teremt szmra
[valjban az EL-Tvolodsbl / EL-Vltozottsgbl
a teremt elkezd visszailleszkedni a Sajt Harmonijba
(ez rtelmezhet let-Rendezsknt is) (!)],
(2)
az letet-GONDOZ
[itt a FLDANYA Kzssgben a FLDANYA]
FELELSSGE az,
hogy a teremt let-Alapjbl
[a teremt minden ’szemlyes’ terbl]
VISSZABONTSA az EL-Vltozott rszeket
[most a Rendezs minden „maradvny” s „lenyomat” visszabontsra is kiterjed],
s PTOLJA
[maga Felptse]
az let-Alap / ’szemlyes’ tr „visszabomlott / hinyz rszeit”.
Az ilyen irny let-Rendezsbe belekezd teremtk Tapasztalatai alapjn is
folyamatosan PONTOSODIK
a FLDANYA ’segt’ GONDOSKODSA.
Az ilyen irny [’JJ-pt’] Rendezsben rsztvev teremtk Krsei s Javaslatai alapjn
folyamatosan ’bvti’ is a Felhasznlhat GONDOSKODSAIT a FLDANYA.
Fontos CLJA a FLDANYA ilyen irny ’segt’ GONDOSKODSNAK az, hogy
(1)
a lehet legteljesebben fjdalom-mentess tehesse
az letk ’JJ-ptsbe’ belekezd teremtk szmra az let-Rendezst,
(2)
s a lehet leghamarabb kpess vljanak a teremtk
Felismerni a Sajt Vlasztsaikat / a Sajt-Harmonijukat,
s ebbl ereden
ne „knyszerknt” tapasztaljk meg a Rendezst
[= az letk jj-ptst],
hanem egyre inkbb RZKELHESSK az rmt / harmonit / kiteljesedst.
Ma mg sajnos az a Tapasztalat, hogy ezek az ’JJ-pt’ [’formj’] Rendez Megtapasztalsok is nagyon gyakran akr ersebb fjdalmak megtapasztalsval is jrnak [remlheten az J RSZ-RAMLSOKBAN val Bergzlst kveten ezek a jelentsebb fjdalmak mr nem lesznek ksri a Vltozsoknak].
Az ilyen ’formj’ let-Rendezsbe belekezd teremtk Tapasztalatai alapjn FORMLJA s PONTOSTJA a FLDANYA azokat a Kzvetlen GONDOSKODSAIT, amelyekkel a fjdalmakat a lehet legteljesebben kpess vlik [a szksgtelen rszkben, a folyamatot akadlyoz / megzavar rszkben] megszntetni / megelzni.
A FLDANYA
a GONDOSKODSI Tapasztalataival
folyamatosan MEGISMERTETI a MAGJAIT
[s azokat a nagyobb Gondoskodsi Tapasztalatokkal rendelkez Klnleges Utat megnyitott teremtket,
akik ’segtknt’ ’odallnak / odallhatnak’
az let-Rendezsk ’rzkenyebb’ szakaszban lv teremtk mell…]…”