2.
Utlagos megrtsem szerint ma hajnalrl ugyancsak ALAPOZSI GONDOSKODSI-Helyzeteket rzkeltem.
Itt mr nem egy ’kicsi ZRT szoba’ [= egy egszen kicsi, magnyosan ll Ersebben Vdett Tr] volt a ’helyszn’.
Egymstl mg kisebb tvolsgban lv [majdnem lakatlannak / resnek ltsz] utckat s az utckban egy kisebb hzat rzkeltem [minden utcban csak egy hz volt].

A kpben ’n’ [a ’gondoskodst megnyilvnt’] nhol ’gyalogosan’, nhol ’kerkprral’ [= valamilyen SPECILIS Tr-Hasznlatot lehetv tev Tr-Hasznlattal] a szmomra KIJELLT TVONALON ’szabadon haladhattam’.
MEGKZELTHETTEM az ide Bergztett leteket: Gondoskod-Trsknt ’Belphettem’ az utckba (= Megkzelthettem a teremtk ’szemlyes’ tert), s ha azt mr ’megengedte’ (Elfogadta) a teremt, akr a ’Hzhoz’ is KZELEBB mehettem (vagy Fontos Okbl a ’Hzba’ is ’belphettem’).
Rszleges megrtsem szerint
ebben a GONDOSKODSI-Helyzetben
mr azokat az ALAPOZST megtapasztal teremtket Rgzthette be a FLDANYA,
(1)
akiknek [nagyon vatosan]
megkezddhetett a FELKSZLSE
a Trsakhoz-KZELEDSRE,
(2)
illetve akik tnylegesen mr tanultk
a szmukra lehetsges Tr-Hasznlatot.
[A ’sajt kis utca’ mr mindketthz ’Teret-Adhatott’.]
Az ezen egymstl bizonyos tvolsgra lv utckban [azon bell hzakban] Bergzlt teremtk
(1)
kezdetben
mg nem lphettek ki a ’sajt hzukbl’,
(2)
ha pedig a Bizalmuk s Elfogadsuk egy kiss mr megersdtt,
akkor a ’hzbl’ kilpve
a ’hzukhoz tartoz utcban’ is
’mozoghattak / tevkenykedhettek’
[mg csak a ’sajt utcjukban’ lehettek jelen,
ms utckhoz nem kzeledhettek].
Rszleges az a megrtsem, hogy
ameddig csak sajt ’hzukon’ bell mozoghattak a teremtk,
kzvetlenl mg nem rzkelhettk a ’kzelben lv msik utckat’…
legfeljebb a ’hzukon’ ’kvli’ [hozzjuk tartoz] ’KZELI kls teret’ rzkelhettk
(s gy ismerhettk meg) ’egyre teljesebben’.
A ’hzon bell’
olyan ALAPOZSOK voltak folyamatban,
amelyek azt segtettk el,
hogy a teremtk Felismerjk s Megrtsk azt,
hogy a Jelenltkhz ’tartozik’ egy olyan ’kls’ Szemlyes-Tr,
amelyet ’hasznlatba vehetnek’
[’kijhetnek’ a ’hzbl’,
s az ’utcjukban’ lv ’teret’ is hasznlhatjk / formlhatjk],
s gy
’abban a szmukra Megformlt s Adott Trben’
’TEVKENNY’ vlhatnak
[’mozoghatnak’].
Emltettem, hogy
a YOSG Birodalmban
(1)
az let-pts kezdetn
(2)
s gy a SLYOSABB EL-Vltozsok Rendezsnek Megkezdsekor
nagyon fontos az,
hogy a teremtk ’mozoghassanak’
[ms megkzeltsbl ’Tevkenny vljanak’].
20200908 [298-299.r.] 111. pont [kp: az ’bredez’ / ntudatra bred teremt elkezdi hasznlni a szmra elrhet (kzelben lv) teret (a segti mg tvolabbrl figyelik / ksrik ebben az ALAPOZSI szakaszban); a mozgs / tevkenny vls sorn elkezdenek az ’Emlkei’ benne a felsznre emelkedni, megkezddik az ntudatra bredse s az n-felismers] – elrhet ITT
20200908 [1092-1094.r.] 305. pont (3) [kp: az ’desanymat’ vittem kisgyermek-formban a karomban – FLDANYA slyosan srlt (nll mozgsra kptelen, Teret-Vesztett) llapota, amit a rszleges jraTeremtshez kapcsoldan a MINDENSG-FORRSA ltal Megformlt NAGYON-FONTOS-FELJEGYZSBL ismerhetett meg] – elrhet ITT
20200908 [1093.r.] 305. pont (3) [mirt fontos az let-pts kezdetn (ugyangy a Rendezsek Elindtsakor, st akr a Nagyobb Vltozsok kezdetn is) a YOSGBL ered teremtkben a szoros kzelsg / Kzvetlen RINTS megformlsa, s a MOZGS / MOZGATS] – elrhet ITT
20200908 [917.r.] 259. pont [a TUDATOSSG felplst nagyban segti a TR tudatos / tevkeny hasznlata s az ramoltats] – elrhet ITT
20200509 [1.r.] 1. pont [a Tr vltozsa sszefgg a Tudat vltozsval] – elrhet ITT
20200908 [273.r.] 102. pont 3. alpont [a nem hasznlt tr „haszontalann” vlik: beszennyezdik s/vagy visszabomlik] – elrhet ITT
20200908 [1048.r.] 295. pont (1) [a Tudat Vltozsa hat a Trre, a Tr Vltozsa hat a Tudatra] – elrhet ITT
A
TR [Tudatos] Tevkeny Hasznlata
nagyon jelentsen ’felgyorstja’ a Tudatossg plst.
Ezrt amikor
[az ALAPOZS sorn
(= egy ERSEBBEN VDETT Tr-Rszben Bergzts kveten,
az letet-GONDOZ s a Gondoskod-Trsak SPECILIS s KML Gondoskodsa mellett)]
sikerlt
(1)
a Bizalmat ’Alapjaiban’ Felpteni [jj-pteni],
(2)
s a TPLLSSAL
a teremt [Tudathoz tartoz] ’szemlyes’ tert ’Megersteni’,
(3)
Fontos Gondoskods
(A) arra FELKSZTENI
s (B) arra MEGTANTANI a teremtket,
hogy a ’szemlyes’ terket
[az Anyagi-Testen KVL lv Szemlyes-Terket is]
Tudatosan ’Birtokba-vegyk’
s azt ’Hasznlni kezdjk’
[= TEVKENNY vljanak a Sajt ’szemlyes’ terkben].
Ez
azon Clbl is
Kiemelkeden Fontos,
hogy maga a
FLDANYA
[s a Gondoskod-Trs(ak)]
Felismerje s Megrtse,
(1)
’Mi a teremt szmra a Harmonia’
[s mi az akkor ppen Elfogadhat-s-Befogadhat tovbbi Gondoskods],
(2)
s gy milyen OLYAN Tovbbi Helyzeteket Formljon meg [’Adjon’]
a FLDANYA,
amelyek segthetik s knnyebb tehetik
a teremt nmaga szmra
a Tudatosodst
s ezen bell az n-Felismerst
[hogyan ksztse fel erre
magt a teremtt
s az t segt Gondoskod-Trsakat].
A ma hajnalban rzkelt kpben [mint Gondoskod-Trs] ’kerkprral’ [a FLDANYA ’Engedlyvel’ (Specilis formban)] az egyik utcba bementem [egy msik munkt befejezve rkeztem ide].
A ’kerkpromat’ egy ’kerts-rszhez’ ’rgztettem’ [mg tvolabb a hztl (s a hzban Bergzlt lettl)].
20200908 [1734.r.] 432.pont [egy ’hatrhoz kzeli vrosban’ a stt (= ERSEBBEN VDETT) trben mr nem ’kerkprral’ haladtam gyorsan, hanem valamilyen ’j formval / rendszerrel’] – elrhet ITT
Az ’ott lak’ [taln miutn kszntttem (vagy amint rzkelte a kzelsgemet)] ’valamit morogva mondott’. Valsznleg valamilyen fjdalom Jelezhetett benne (?) a KZELEDSEM rzkelsekor (?), s ezt egyrtelmen Jelezte szmomra.
Jelezte a HELYZET, hogy mg nem hzdhatok hozz (jelentsebben) kzelebb, akkor-s-ott NEM LEHETSGES mg kzttnk a KZVETLEN RINTS.
Utlag valsznnek tartom, hogy ebben a Gondoskodsi-Helyzetben is
(1) Megnyilvnult valamilyen TPLLS [a Gondoskodst megnyilvnt trs (Specilis) Kzelebb-Hzdsakor],
(2) s megnyilvnult annak a Kzvetlen (!) ELLENRZSE is, hogy
(A) MELYIK IRNY KZELEDST lehet kpes a teremt ELFOGADNI, s
(B) MILYEN IRNY s MRTK Kzeledsek „mozdthatnak meg / mozdtanak meg benne” FJDALMAT s/vagy Fokozott-rzkenysget [vagy vlthatnak ki akr „visszacsengst” (?)],
(C) s gy magnak a FLDANYNAK MILYEN OLYAN TOVBBI GONDOSKODSI-HELYZETEKET Szksges ELKSZTENIE / MEGFORMLNIA, amelyek a mg Jelz „nehzsgeket” Megszntethetik, tovbb
(D) ezekre HOGYAN SZKSGES FELKSZTENI (a) a gondozott teremtt, (b) s a Gondoskodst megnyilvnt teremtt
(E) illetve a Szksges Tovbbi Gondoskodsok Megnyilvntshoz milyen Tudssal rendelkez teremtk kapcsoldjanak / kapcsoldhatnak hozz.
Mind az els kp
[amelyben egy egszen kicsi ZRT szobban
egy egszen kicsi llat-forma volt jelen
(aki mg a kzvetlen rintst nem kpes Elfogadni)],
mind a msodik kp
[amikor mr a ’sajt utcjba’ is ’kilphetne’ a teremt a ’hzbl’,
s gy egyre inkbb Tevkenny vlhatna
(illetve amikor mr Kzvetlenl rzkelhet ’msokat’ / ’ms kzelben lv utckat s hzakat’)]
mg olyan ALAPOZSI HELYZETEKET (szakaszt) mutatnak,
amikor a teremt mg nem kpes a Kzvetlen MEGRINTS Elfogadsra.
Rgebbi kpekben ezt a ’magnyosan ll kis hz’ kpe mutatta.
20200908 [972.r.] 271. pont (3) [mikor szksges
tvolsg-tartbb szemlyes vd-tr (tanya / magnyosan ll kis hz kis kerttel); FGGSG (tvt nz); retlen eper leszaktsa; vcn lk, hrman bejnnek a szobba (szksgszer hatrokat nem tartjk be); beteg elszr elfogadja a gondoskodst, utna elutastja (elcsavarods / dacossg, visszacsengs?)] – elrhet ITT
20200908 [1243-1244.r.] 337. pont (1) [Biztonsg-rzetet megerst Vdelmi-Tr / kapcsoldsi-forma; magnyosan ll tanyahz mint Szemlyes Vd-Tr] – elrhet ITT
20200908 [1749.r.] 434. pont (2) [amikor az ALAPOZST a FLDANYA nyilvntja meg ELSDLEGESEN s KZVETLENL (MAGOKAT csak ritkn, Ellenrzsi cllal vezet kzelebb)] – elrhet ITT
20200908 [1728.r.] 431. pont [’j vrosrszben’ a tanya krl sr – a teremt mg nem hagyhatja el azt a Vdett-Teret, amelybe t Bergztette a FLDANYA] – elrhet ITT
Nemrgiben rtam egy olyan [SPECILIS / ALAPOZSI] Helyzetrl, amelyben a Gondoskodst megnyilvnt Trs [s a FLDANYA] mr Felismerte az ALAPOZST ppen megtapasztal teremtben azt, hogy annak (1) a Tudatban s (2) mr a ’szemlyes’ terben (= az Anyagi-Testn bell) tnylegesen ’FELPLT’ a Trsakhoz-Kzeledshez Szksges ’Vonzds’:
20200908 [1749.r.] 434. pont (2) [kp: a ’vonzds’ ’megmozdult bennem’; amikor az ALAPOZST a FLDANYA nyilvntja meg ELSDLEGESEN s KZVETLENL (MAGOKAT csak ritkn, ELLENRZSI cllal vezet kzelebb); Kzeleds sorn FONTOS a pontos VISSZAJELZS s Tapintat] – elrhet ITT
20200908 [1758.r.] 437. pont (1) [KZELEDSI-HELYZETEKHEZ tartoz J SZABLYOZS: olyan (nll TR-Rsz(eke)t forml meg (1) LLAND s (2) ideiglenes jelleggel a FLDANYA, amelyekbe azok ’lphetnek be’ (azok Rgzlhetnek be), akik kszen llnak j Kzeli-sszekapcsolds megformlsra; azok szmra nyit Kzeledsi Lehetsget a FLDANYA, akiknek a TUDATBAN egy bizonyos hatrozottsggal megformldott a trskeress Szndka (k lphetnek be a kertbe); ha a kertben az Anyagi-Testben is megmozdul a Vonzds, akkor Ad ’szemlyes’ Teret a FLDANYA a tovbb-kzeledshez (vagy a kertben, vagy akr a kerten kvl is)] – elrhet ITT
Az rs folytatdik az 1905. rszben, elrhet ITT