469.
2025.09.02.
Emltettem nemrgen, hogy
a ’MI LTEZSI-gunkban’
’ADOTT’ ’Megtapasztalsi Irny’
a Kzvetlen rints [s Gondoskods]
[valamint a Szabadsg]
Felptse s Megtapasztalsa:
valjban ’A-Ltezsnk’ [= a mai MINDENSG-FORRSNAK] ’Anyja’
VLASZTOTTA s ALAPOZTA MEG ezeket.
Az
rints [s Gondoskods] Megtapasztalsnak
’Alapja’ s ’Felttele’ az,
hogy
a Tudatok [► Bergzlve a ’szemlyes’ terkben]
egymshoz KZELEBB kerljenek
[ehhez valamilyen ► ’egyez’ Szndk Szksges (!)],
s
ebben a KZELSGBEN
FELPTSENEK valamilyen Kzvetlen ramoltatst.
20200908 [1866-1868.r.] 460. pont [a MI LTEZSI-gunkban fontos Megtapasztals a trsakhoz Kzeleds (ez minden l teremtben ’Megalapozott’ a MINDENSG-FORRSA ltal); nem mindenki egyformn nyitott a trsakhoz Kzeledsre] – elrhet ITT:
„…Habr megllapthat az, hogy
a ’MI’ LTEZSI-gunkban
a MEGTAPASZTALS / a JELENLT
EGYIK (!) ’Adott’ F (!) (?) Irnya
a Trsakhoz-KZELEDS,
ma mg az (n)Lnyegi-Testben s/vagy Anyagi-Testi Jelenltben ’ltezk-lk’
nem mindegyike ’kpes’ egyformn
a Trsakhoz-Kzeledsre
[nem mindegyikk nylt meg tnylegesen
ebben az Irnyban].
Ahhoz hasonl a helyzet [a ’MI’ LTEZSI-gunkban (a klnbz Birodalmakban)], mint ami egy olyan kertben tapasztalhat meg, amelyben klnbz vszakokban virgz nvnyek lnek: vannak olyan letek, akik elbb jrnak a fejldsben / kinylsban / rsben, s vannak olyanok, akik mg csak az ’alapozsoknl’ tartanak, mg csupn ptik magukban azokat a Tapasztalatokat, hogy kpess vljanak ’kinylni’.
Mivel a FLDANYA Kzssgben a YOSG Birodalmban vagyunk jelen
[amely Birodalomban a Megtapasztals
F Irnya
(az Ered-nagy-TEREMT Vlasztsbl ereden)]
a Trsakhoz Kzeleds
s
a Kzeli-sszekapcsoldsok Felptse s Megtapasztalsa
[valamint a Megismers / Megrts],
olyan TR-Formkat s ramlsokat FORMLNAK MEG
a nagy-TEREMT s a MEGTARTI-Teremtk,
amelyek nagyon sok [szabad] formban
LEHETV teszik
a teremtk egymshoz Kzeledst.
Emltettem, hogy mostanra a YOSG Birodalmban is nagyon sok J SZABLYT Formltak meg az letet-GONDOZK [(1) rszben a MINDENSG-FORRSNAK AJNLSAIRA s az jabban Megformlt ELVEKRE alapulan, (2) rszben pedig a Birodalomban / Kzssgben eddig Megformldott Tapasztalatokra alapulan], amelyek rirnytjk a figyelmet azokra a ma mg ’rzkeny’ terletekre, amelyekre Fokozottan Figyelni Szksges a Kzeledsek s Kzeli-sszekapcsoldsok mkdtetse sorn.
20200908 [1671-1675.r.] 417. pont [a TANTSHOZ kapcsold kiegsztsek; Tuds tovbbadsnak fontossgrl; hagyomny, hagyomnyozs; a kzelebb-kerlshez kapcsold FLDANYAI SZABLYOZS IRNY-MUTAT jelleg, a legtbbszr AJNLS-jelleg, illetve Hagyomny-jelleg (az addigi legfontosabb Tapasztalatokat rgzti s rendszerezi, a Szablyok felhvjk a figyelmet a ’Fokozott Odafigyelst’ / ’Nagyobb Odafigyelst’ Szksgess tev ’helyzetekre’)] – elrhet ITT
Jelenleg is
FORMLJK
a nagy-TEREMT s a MEGTARTI-Teremtk
[kzsen a MINDENSG-FORRSVAL / LTEZS-FORRSVAL]
azokat a TR-FORMKAT s RAMLS-jellegeket,
amelyek ► BIZTONSGOSS teszik
a KZELEDSEKET
s a Kzeli-sszekapcsoldsok megtapasztalst.
A YOSG Birodalmban is vannak olyan teremtk, akik (1) mra nagyobb Sajt Tapasztalattal rendelkeznek a Trsakhoz Kzeleds s Kzeli-sszekapcsolds mkdtetse tern, (2) s vannak olyanok, akik ma mg csupn az ’Alapokat’ ptik ezek megtapasztalshoz.
A ► ’MI’ LTEZSI-gunkban
[mivel A-LTEZS-FORRSA
(azaz a MINDENSG-FORRSNAK ’Anyja’)
MEGALAPOZTA (’Adta’)
a SZABADSG Megtapasztalsa mellett
a KZELI / KZVETLEN sszekapcsolds Felptsnek s Megtapasztalsnak ’Irnyt’]
az RZELMEK ’Felptse’
Fontos ’Alapja’ (?) / rsze
az egymshoz
Kzeledst VLASZT teremtk let-ptsnek.
Ez azt jelenti, hogy
amikor egy nllv vlt Tudatban
’Jelez / Megformldik’ a Szndk a Trsakhoz Kzeledshez
[20181115 – elrhet ITT],
a Tudathoz hozzrgztett ’szemlyes’ trben
[= (n)Lnyegi-Testben, Anyagi-Testben]
olyan
(1)
Bels ptkezs
s (2)
Kls ptkezs kezddik,
amely sorn az
RZELMEK ’Felplse’ is megkezddik.
Emltettem, hogy az rzelmek plse mellett
a teremtk ’szemlyes’ terben (!)
olyan PTKEZS is megnyilvnul,
amely majd az
RINTSEKET teszi lehetv.
20200908 [1931.r.] 473. pont (2) [rzelem eredje a MINDENSG-FORRSBAN (valjban a LTEZSNKBEN); (mosoly)] – elrhet ITT
20200908 [1032.r.] 288. pont [rzelem lnyegt-cljt prblja rzkeltetni / megrthetv-tenni a MINDENSG-FORRSA a LTEZSI csald ms gaiban ltezk szmra is] – elrhet ITT
20200908 [1594.r.] 396. pont (3) [minden teremt nmaga Vlasztja meg / formlja meg azt, hogyan tudja a szmra legmegfelelbb mdon jl hasznlni az rzelmi s egyb bels jelz rendszereit; a Bels Jelzrendszernknl egy ’Biztonsgi-rendszert’ is felptnk] – elrhet ITT
20200908 [274.r.] 102. pont 4. alpont [nem zrhatak el teljesen az rzelmek (a FLDANYA Kzssgben) a Klnleges s Specilis megnyilvnulsok sorn sem] – elrhet ITT
20200908 [1158-1168.r.] 318. pont (3) [RINTS (s GONDOSKODS) fogalma s klnbzsge (rints s Gondoskods – mint Kzeleds s Felelssgvllals); a LTEZSI ’Nagy’-Csaldban ezek akkor kezdtek felplni, amikor mg nem formldtak meg EL-Vltozsok; a ’MI’ LTEZSI-gunkban ezek a trs fel val Kzeledsi ’szintek’ / ’formk’ akkor kezdtek el felplni, amikor mr EL-Vltozsok formldtak meg a TRBEN (s ’szemlyes’ terekben); ebbl ereden az rintseknek s Gondoskodsoknak ma a ’MI’ LTEZSI-gunkban az egyik fontos Clja az EL-Vltozsok megszntetse / megelzse] – elrhet ITT
20200908 [1630-1631.r.] 405. pont (1) [rints megtapasztalshoz Szksges ’ptkezs’; Gondoskods] – elrhet ITT
20200908 [1632-1635.r.] 405. pont (2) [YOSG Birodalmn belli OK-Forrs: TL KORAI rints; (egy trsamat tlktem a korlton)] – elrhet ITT
20200908 [1160.r.] 318. pont (3) [kp: egy sttebb helyen voltam, figyeltem a teret magamban s magam krl (ptem magamban a trshoz kzeleds lehetsgt / alapjt); tiszteletlensget rzkeltem, mintha msok valami folykonyat ntttek volna rm; gyorsan tvolabb hzdtam a sajt teremben] – elrhet ITT
A
Trsakhoz
KZELEDS
olyan FONTOS (!) megtapasztals
a ’MI’ LTEZSI-gunkban,
amely minden nllv vlt Tudatban
[= a MINDENSG-FORRSBL nllv vlt / Kiradt minden letben]
a MINDENSG-FORRSA ltal MEGALAPOZOTT
[’Adott’ (= VLASZTHAT, FELPTHET)]
Megtapasztalsi [~ let-ptsi] Irny.
Minden letben
[valjban a Ltezsnkben]
(1)
teht nem csupn a SZABADSG Megtapasztalsa [mint egy j Irny]
van ’Alapjaiban Bergztve’,
(2)
hanem a Trsakhoz KZELEDS Megtapasztalsnak LEHETSGE
(VLASZTHATSGA) is.
Birodalmanknt / Kzssgenknt is Klnbz,
(1)
hogy a nagy-TEREMT / MEGTARTI-Teremt
’mennyire rtkelte / rtkeli’ ’fontosnak’
a Trsakhoz KZELEDS Megtapasztalst,
(2)
s hogy pontosan milyen mrtk / milyen formj
KZELEDS s Kzeli-sszekapcsolds Megtapasztalshoz nyit utat
[milyen TR-Formkat Forml meg ezen Cllal,
milyen Szablyozsokat Forml meg stb].
A kert pldjnl maradva: vannak a kertben olyan letek, amelyek gyorsan kpess vlnak kinylni [egy vben akr tbbszr is virgoznak], ms letek hosszabban alapozzk a kinylst [akr tbb v is Szksges ahhoz, hogy virgba boruljanak].
Ez azt is jelenti, hogy vannak, akik elbb jrnak pldul az rzelmek [s rintsek] ptsben / megtapasztalsban / mkdtetsben, mg msok mg csak ismerkednek az rzelmi mkdsek s rintsek lehetsgeivel…”