A „mly” FJDALMAK ’Rendezse’ kapcsn is emltettem a [1866-1868.r.] 460. pontban (elrhet ITT), hogy azok ’Rendezshez’ sem lehetsges a ’szoksos’ ’Szablyokat’ Megformlni. A ’HTHA’-Helyzet FLDANYA Kzssgn belli ’Szablyozsa’ is ’egyedi’.
	
		 
	
		 „…(1)
	
		nem lehetsges
	
		’egysges’ GONDOSKODS s SZABLYOZS Megformlsa 
	
		a FJDALMAK Megszntetshez
	
		[az egyb EL-Vltozsok Teljes-Rendezse rdekben 
	
		a MINDENSG-FORRSA 
	
		REND-TTELEKET FORMLT MEG s RASZT KI], 
	
		(2)
	
		s hogy a hasonl fjdalmat magukban „bergzt” 
	
		[pldul ugyanolyan EL-Vltozst megtapasztal] 
	
		teremtkben sem lehetsges 
	
		„ugyanolyan mdon” a fjdalom ’Rendezse’.
	
		 
	
		A FJDALMAK ’Rendezse’
	
		 [~ Lehetsges megszntetse] 
	
		azonban SZKSGES.
	
		 
	
		EZ a LTEZSNK TAPASZTALATA.
	
		 
	
		 
	
		Mindannyian megtapasztaljuk, 
	
		hogy a fjdalom Jelzse / Megnyilvnulsa esetn
	
		VLTOZS (!) ll be
	
		az rzkelsben
	
		s a Megnyilvnulsokban is.
	
		 
	
		A fjdalmak hatsra 
	
		legalbb kis mrtkben „Megvltozik”
	
		[= beszkl / romlik]
	
		a Kzvetlen rzkels,
	
		s mr ebbl ereden is „srlhetnek”
	
		[vagy legalbb „akadlyozott” vlnak]
	
		a Megnyilvnuls tjai / folyamatai.
	
		 
	
		 
	
		Tapasztalat, 
	
		hogy mr a legkisebb (!) fjdalom Jelzse [megmozdulsa] esetn is
	
		BIZONYTALANN vlik
	
		a Jelenlt,
	
		s gy
	
		a Megnyilvnuls Irnyban-Tartsa.
	
		 
	
		Nagyobb [~ „meghatrozbb”] fjdalmak esetn pedig 
	
		sok esetben „szinte lehetetlen” a Megnyilvnuls Irnyban-Tartsa.
	
		 
	
		I.
	
		A fjdalmak
	
		’Rendezsi’ Lehetsgt rinten
	
		’Lnyegi’ ma mg a klnbzsg abban a tekintetben is,
	
		hogy egy fjdalom
	
		az lett vlt [nllv vlt] Tudat
	
		(1)
	
		(n)Lnyegi-Testi Jelenltben formldott-e meg
	
		[s gy az (n)Lnyegi-Testben „rgzlt be”],
	
		(2)
	
		vagy pedig az Anyagi-Testben
	
		[esetleg a KLNLEGES Birodalombl ered teremtk Kzps-Testben].
	
		 
	
		II.
	
		A fjdalom
	
		’Rendezsnek’
	
		msok a Lehetsgei akkor,
	
		(1)
	
		ha a fjdalom ’elsdlegesen’ [~ valsgosan]
	
		az let valamelyik ’szemlyes’ terben
	
		[valamelyik Megformlt-Testben]
	
		’Van’
	
		[„rgzlt be”],
	
		(2)
	
		vagy pedig magban a Tudatban.
	
		 
	
		Ma mg ez utbbi klnbzsg
	
		kevss rtelmezhet szmunkra
	
		[Anyagi-Testben Jelenlv teremtk szmra],
	
		ugyanakkor hamarosan ’MEGTANT’ bennnket is a FLDANYA
	
		annak a nagyon pontos RZKELSRE
	
		[s gy Megrtsre / Megklnbztetsre],
	
		hogy a fjdalmak
	
		a ’szemlyes’ trben vannak-e „bergzlve”,
	
		vagy pedig a Tudatban.
	
		 
	
		’Most’
	
		[gy ALAPOZSKNT]
	
		elg annyit ’Tudni’
	
		[azt megjegyezni],
	
		hogy msok
	
		a fjdalom megszntetshez Szksges GONDOSKODSOK
	
		 [s gy ms let-ptst tesz Szksgess a fjdalmat megtapasztal teremt szmra]
	
		ahhoz igazodan,
	
		hogy a fjdalom
	
		(1)
	
		’csak’ a ’szemlyes’ terben „rgzlt-e be”,
	
		(2)
	
		vagy pedig „mg mlyebben”, a Tudatban.
	
		 
	
		Amikor ’MR’ nem ’csupn’ a ’szemlyes’ trben „bergzlt” fjdalmak
	
		megszntetsn kezdnk el ’munklkodni / dolgozni’
	
		[mint emltettem,
	
		ez csak Tudatos Vlaszts kinyilvntst kveten lehetsges],
	
		valjban
	
		a ’Ltezsnkben’ „bergzlt”
	
		azon NAGYON MLY FJDALMAK megszntetsn kezdnk el ’dolgozni’,
	
		amelyek a  ’Ltezsnk’ ’Gykerben’
 ’Ltezsnk’ ’Gykerben’
	
		a „kiszakadssal”
	
		s a csald / kzeli-trs „elvesztsvel”,
	
		a „megszletskori megsrlssel”
	
		s a „magra-hagyottsg” megtapasztalsval
	
		 ’MINDANNYIUNK kzs megtapasztalsa’.
 ’MINDANNYIUNK kzs megtapasztalsa’.
	
		 
	
		A NAGYON MLY FJDALMAK ’megszntetsn’ ’munklkodk’
	
		az ’RETTSGKNEK’ megfelelen
	
		folyamatosan MEGISMERIK
	
		a MINDENSG-FORRSNAK azokat az  N-RTKELSEIT,
 N-RTKELSEIT,
	
		amelyeket a LTEZS-FORRSHOZ val (ismtelt) KZELEDSTL kezdden
	
		A-LTEZS-FORRSVAL valjban EGYTT FORMLTAK MEG.
	
		[(1856-1857.r.) 405. pont – elrhet ITT]
	
		 
	
		            Mint emltettem,
	
		az (n)Lnyegi-Testben lk szmra
	
		ezeket a FONTOS N-RTKELSEKET
	
		az Ered-nagy-TEREMT FORMLJA Megismerhetv / Megrthetv,
	
		az Anyagi-Testben Jelenlvk szmra
	
		itt a FLDANYA Kzssgben pedig a FLDANYA.
	
		 
	
		 
	
		Tapasztalat
	
		a ’MI’ LTEZSI-gunkban,
	
		hogy a NAGYON-MLY FJDALMAK
	
		csak akkor sznnek meg
	
		[= akkor tekinthetek ’Teljesen’ ’Rendezettnek’],
	
		ha
	
		a TUDAT
	
		[Bergzlve a ’szemlyes’ terben (!)]
	
		 a Fjdalom ’MINDEN RTEGT / MINDEN SZINTJT’
 a Fjdalom ’MINDEN RTEGT / MINDEN SZINTJT’
	
		’Teljesen’ Megismerte s Megrtette.
	
		[ Ekkor sznik meg a Fjdalom ’Jelz’ / Figyelem-Felhv / Emlkeztet / Tant szerepe.]
 Ekkor sznik meg a Fjdalom ’Jelz’ / Figyelem-Felhv / Emlkeztet / Tant szerepe.]
	
		 
	
		Valszn,
	
		hogy a Mly Fjdalmak
	
		ilyen ’Teljes’ ’Megismerse s Megrtse’
	
		kpes lehet / kpes lesz
	
		a Fjdalmak maradktalan megszntetsre
	
		[s gy az IRNYBAN-TARTSHOZ Szksges minden Fontos Tuds / Ismeret Felpl],
	
		az azonban  MA MG bizonytalan,
 MA MG bizonytalan,
	
		hogy az let formjban Megnyilvnul Ltezs-rszekben
	
		’kln-kln’ is kpes-e megsznni maradktalanul a fjdalom,
	
		vagy
	
		az esetlegesen „megmarad” rzkenysgek
	
		majd csak akkor sznnek meg maradktalanul,
	
		ha minden let formjban is ltez Tudatban
	
		Felpl majd a ’Teljes Megrts’.
	
		 
	
		Ezt majd a Tapasztalatok alapjn rthetjk meg.
	
		 
	
		 
	
		A Fjdalmak ’Rendezsn’  ’dolgozs / munklkods’ kifejezs is pontosan rzkelteti,
 ’dolgozs / munklkods’ kifejezs is pontosan rzkelteti,
	
		hogy a Fjdalmak ’Rendezse’
	
		nem lehetsges azon a mdon,
	
		ahogyan a REND-TTELEKKEL az EL-Vltozsok Rendezse megnyilvnul.
	
		 
	
		’Munklkodunk / dolgozunk’ a mly fjdalmak
	
		(1) Megrtsn
	
		s (2) Megszntetsn,
	
		s ez a Fjdalom-’Rendezsi’ folyamat
	
		[ma mg (?)]
	
		nem rhat le olyan Szablyokkal,
	
		mint a tbbi Rendezs, a tbbi GONDOSKODS.
	
		 
	
		Vannak olyan teremtk,
	
		(1)
	
		akik [Tudatosan] a mly fjdalmaik ’Rendezsvel’ is
	
		viszonylag gyorsan s folyamatosan kpesek haladni,
	
		(2)
	
		mg ms teremtk csak egy-egy egszen rvid tartamban kpesek ma mg
	
		a mlyebb fjdalmaikhoz ’kzelebb’ ’megmaradni’.
	
		 
	
		A Tudatosabb s megfelel n-Ismerettel is rendelkez teremtk
	
		ltalban
	
		kpesek lehetnek a mly fjdalmaik ’folyamatos’ ’Rendezsre’,
	
		de nmagban sem a Tudatossg,
	
		sem a kell n-Ismeret
	
		nem ’garancia’ arra,
	
		hogy egy teremt szmra melyik let-szakasza vlhat alkalmass
	
		a mly fjdalmai ’Rendezsnek’ Megkezdsre s Megnyilvntsra.
	
		 
	
		 Nem lehet ’Egysgesen’
 Nem lehet ’Egysgesen’
	
		[akr AJNLSSAL vagy Szably Megformlsval]
	
		’Meghatrozni’ azt,
	
		hogy egy teremt mikor ’kezdjen neki’
	
		a mly fjdalmai ’Rendezsnek’.
	
		 
	
		Nha egszen sok ’apr’ rszlet hosszabb tartamban megnyilvnul egymshoz-illeszkedst kveten
	
		szinte egyik pillanatrl a msikra ’kssz vlik’ a teremt
	
		a mly fjdalmai ’Rendezsre’.
	
		 
	
		Ez gy rtend, hogy
	
		nem lehet pontosan Meghatrozni azt,
	
		hogy melyik let-Rszek
	
		Megerstse
	
		vagy akr clirnyos ptse lehet kpes
	
		a teremtben annak a hatrozott (!) Szndknak a Felptst segteni,
	
		hogy KRJE [= VLASSZA]
	
		ezen nehzsgei megszntetshez vezet let-ptsi Irny Megkezdst…”