Az ’bresztsemet’ megelzen nem mindig hasznltam ’jl’ a Szemlyes-Teremet, de a [valsznleg az Erssgemre alapozott] Vdelem meg tudott vni a nagyobb tr-vesztsektl.
20200908 [588.r.] 190. pont (6) – elrhet ITT:
„…Igen, ennek [a felejtsbl / megrekedtsgbl kivezetsnek] egy rsze az lknek / Az-letnek a visszahelyezse a szttredezett s mindenfle mintval vegylt-fertzdtt Trrl az lhet-LET-TRBE. Ebben mi kevss tudunk rsztvenni, inkbb csak igyeksznk kivrni s addig is valamilyen hasznos dolgot megtanulni, hogy azzal magunkat s msokat is segthessk.
Amint az lhet-TERET jra a talpaink (az letnk) al rgztik az letnket-GONDOZK, akkor mr tnyleg megkezddhet a ’gykerek’ (s a szemlyes terek / bels-terek, ramlsok) jj-ptse is, ebben mr tudatosan is rszt tudunk venni.
s valban az eddig elrhetetlen tapasztalatok is ekkor kezdenek jra Felismerhetv (s egyes rszeiben Folytathatv vagy Rendezhetv) vlni...
20200908 [516.r.] 177. pont (1) [a Tr-veszts az emlkezet / emlkek elvesztst is eredmnyezi] – elrhet ITT
jszaka tbb mindenrt is kifejeztem a Hlmat az letemet-GONDOZK s az (ismert s szmomra nem ismert) segtim fel.
Tulajdonkppen a gondoskodsuk nlkl lehetetlen lett volna letben maradnom amiatt, mert a szletsemkor az elksztett szemlyes let-teremnek tbb mint a felt levlasztottk rlam (a teljes klnleges let-ptsre sznt rszt, s egy kiss mg az ltalnos jelleg kapcsoldsaimba is belerondtottak) [(533.r.) 179. pont – elrhet ITT]. Szval egsz mostani letemben „tr-hinnyal” kszkdtem-kszkdk, br sok segtsggel az elvett tereim egy rszt vissza tudtam pteni.
Szmomra a mostani letem olyan, mintha gy terveztem volna meg, hogy egy ers s ds lomb szp fa legyen, sok szpsget is megtapasztalhassak.
A tr-veszts miatt mra ez olyan, hogy egy ers fa lett, a gykere, trzse s a f gai nhny kis oldal-ggal megmaradtak, lnek, plnek. Mindaz, ami ahhoz volt szksges, hogy ljek s msoknak is tudjak segteni a magammal hozott lehetsgekbl, az megmaradt s l, ers... de amit szpsgknt (’szabadids tevkenysgknt’) is szerettem volna megtapasztalni / felpteni [mert ezzel is sokat lehet msoknak is segteni, az rm / a szeretet megtapasztalsval], ahhoz nem tudtam mg minden teret visszapteni.
Hlt adtam azrt, hogy mindezek ellenre megtanultam s tudok szeretni, van csaldom s vannak bartaim, akikkel szmthatunk egymsra / bzhatunk egymsban, s hogy nagyon sok mindent jj tudok pteni az letemben, nmagam s msok szmra is hasznos letet lhetek, folyamatosan tudom pteni a megrtseimet…”
Szmomra [mint a legtbbnk szmra] a flelem / harag / neheztels [fleg akkor, ha „szvevny” is „trsult hozz”] akr nagyon gyors er-vesztshez [s a fradtsgbl / meggondolatlansgbl / vatlansgbl ereden akr tr-vesztshez / srlshez] vezethetett.
20200908 [471.r.] 165. pont [harag / neheztels: NAGYON SLYOS lettel-sszeegyeztethetetlen megjells EL-Vltozs (valjban „csapda”)] – elrhet ITT
20200908 [1130-1132.r.] 312. pont (8) [„szvevny” jelleg EL-Vltozok NAGYON SLYOSAN lettel-sszeegyeztethetetlenek, a Rendezsk SRGET / FONTOSSG (megkezddtt)] – elrhet ITT
20200908 [1678.r.] 419. pont (2) [„szvevny” felismerst fontos lesz megtantani a trsainknak] – elrhet ITT
20200908 [1791.r.] 446. pont (2) [a „szvevnynek” a FLDANYA Kzssgben meglv „formja” mshol kevss ismert; a FLDANYA ’Tantja’ (a Gondoskodsokat megnyilvnt teremtknek) a „szvevny” fbb jellemzit (hogyan ismerhet fel, mirt Szksges a minl hamarabbi felismerse, hogyan Szksges Gondozni a „szvsbe belekezdett” teremtt); olyan Megrtseket is ’Ad’ a FLDANYA, hogy milyen GONDOSKODSOKKAL irnyul a „szvevny” megszntetsre (visszabont / lezr / Rendezsbe von olyan Kzssgi s/vagy ’szemlyes’ tereket, amelyek lehetv teszik a „szvevny” mkdst, illetve Megersti a ’gyengesgben’ jelz Tr-rszeket); sok teremtben mg PL az rtkels / nrtkels Tudsa / kpessge; ebbl ereden mg egy-egy helyzetben megmozdulhat olyan bizonytalansg, amely „utat engedhet” a „szvevny”-mkdsnek] – elrhet ITT
20200908 [1879-1881.r.] 463. pont [a GONDOSKODSI N-ER cskkenst is jelenti az, ha olyan teremtk vlasztjk a hallt, akik kpesek msok gondozsra; vannak, akik megfontoltan olyan Vlasztst hoztak, hogy Teljesen Lezrjk a Jelenltket a FLDANYA Kzssgben; Jelzett olyan veszly, hogy ’rtkes’ leteket „terelnnek” „megtvesztssel” hall-kapuk fel (akr „szvevny” mkdtetsvel); a Kilp-Kapuk el Bergzt most a FLDANYA egy ELLENRZSI-EGYEZTETSI Teret, ahol Ellenrzi a Kilpsi Szndk tisztasgt] – elrhet ITT
Miutn Felismertem s Megrtettem a ’szmomra leginkbb veszlyeztet helyzeteket’, fontos volt megtanulnom, hogy FELISMERJEM azt, amikor ezek a bennem tovbbi tr-vesztst / er-vesztst okoz „mintk” „ersdni kezdtek”, s meg kellett tanulnom, hogy ’nem adhatok ezeknek teret magamban’, ha letben akarok maradni, s el akarok jutni ’ahhoz a kvetkez kapuhoz’, ahol a FLDANYA Teret tud ’Adni’ a kvetkez let-szakaszomhoz.
Nhny vvel ezeltt sikerlt vgre Bergzlnm a sajt Szemlyes-Terembe’, s ezzel a tr-vesztettsg megsznt.
Azta nhny RSZLEGESEN-ALTATOTT Tapasztalatomat visszafogadtam, s a beilleszkedsk kapcsn a hozzjuk tartoz nagyon mly fjdalmak [s taln flelmek, indulat, neheztels, harag, bizonytalansg, zavar] Jeleztek bennem.
Amirl tudtam hogy „csapda-mkds”, azt jeleztem a FLDANYNAK s krtem a kioldst… egyb rszekben nem fojtottam el a meglst, megfigyeltem az rzelmi billegseket, s prbltam megrteni, hogy mivel tudnm segteni / knnyteni a visszafogadst. Ezt mr kpes voltam megtenni, mert tudtam, hogy nehzsg megtapasztalsakor kitl s milyen segtsget / gondoskodst krjek, nekem magamnak mikor s milyen n-Gondoskodst Szksges megnyilvntanom, veszly esetn mi a teend… ’Meg tudtam tenni’, hogy engedjem a felsznre jnni ’azt ami kzeledett’, mert mr megvolt az ehhez Szksges (rszben Specilis) Tudsom… s Bizalmam…
Amikor nem volt meg AZ a Szksges Tudsom / Tapasztalatom, hogyan kzeltsem meg s hogyan Rendezhetem a
Fokozottan-rzkeny (!) [teht
Specilis Gondoskodst ignyl] rszeimet, szmomra is az volt az egyetlen lehetsges t [s vdelem], hogy maradjak ezektl tvol [ha lehet, Tudatosan]. Szerencsre bennem a legtbb Bergztett Vdelem nem vlt „tlzott”, s a Tudatossgom plse sorn a mr szksgtelenn vlt Vdelmeket folyamatosan vissza lehetett bontani.
Van olyan Tapasztalat a FLDANYA Kzssgben, hogy a korbban Tudatosan Felptett Vdelmek / n-Vdelmek „csapdv” vltak [vagy legalbbis „akadlyoznak”], s nagyon megneheztik mind az nFelismerst, mind a Tudatosodst, mind pedig a Trsakhoz-Kzeledst / Trsakhoz-Kapcsoldst.
20200908 [1618-1621.r.] 403. pont [FOLYTATSA a kpnek: az udvar srn tele volt ltetve vkony trzs magas fkkal (olyan kiterjedtt vlt a Vdekezs, amely jelentsen akadlyozza a teremtt az egyb megtapasztalsaiban s az nfelismersben)] – elrhet ITT
20200908 [910-911.r.] 256. pont [kp: hatrhoz kzeli falu, a teremtben ers a Szndk arra, hogy hazajusson (a hatr tls oldalra), ugyanakkor folyamatosan rejtzkdik is (ez a kett Szndk „kioltja” egymst) (megrekedtsg)] – elrhet ITT
A MAG-Trsammal folytatott korbbi beszlgetsek alapjn az a rszleges megrtsem, hogy a MAG-Trsam ugyanakkor az ’indulatot / felindulst’ [s amit nevez ’haragnak’] eddig ’valahogyan jl tudta hasznlni’… taln a bels erit tudta / tudja bizonyos irnyokban ’mozgstani’, valsznleg valamilyen korbban Felptett Tudsra / Erssgre is alapozva…
Azrt rtam errl rviden, hogy rzkeltessem:
mennyire fontos
a Bels-tmutatk Felismerse s Tudatos kvetse,
s emellett
annak is a MEGRTSE
[s gy az ELFOGADSA],
hogy egy szmunkra jl hasznlhat t / ptkezs
a trsaink szmra
lehetsges, hogy akkor ppen kevss rtelmezhet,
st, akr ’tkzst’ is jelezhet bennk.
Az, ha ezeket a klnbzsgeket is Felismerve
ELFOGADSSAL tudjuk ’figyelni’ egyms tjt is,
mindegyiknk plst is segtheti.
Megismerhetjk s Megrthetjk
a Trsunk ltal Felptett s Hasznlt Erket s Utakat,
’jobban’ / teljesebben Megismerhetjk EGYMST
s
a Kzssget-is-amelyben-lnk.
20200908 [1789.r.] 445. pont – elrhet ITT:
„…Sokan vannak, akiket a KLNLEGES Birodalmakban az kezd Vonzani a YOSG Birodalma / FLDANYA Kzssge fel, hogy itt lehetsges a klnbz teremti-formban lk kztt is a Kzeleds s Kzeli-sszekapcsolds.
’Vonz’ a FLDANYA Kzssgben az is, hogy itt a klnbz let-Formkban lk Gondozsa is lehetsges.
Sokakat vonz magnak az ’rintsnek’ [az ’rints’ nagyon sok Szabad Lehetsgnek] a Megtapasztalsa. A test test ltali megrintse mellett az rintsnek nagyon sok Szabad formja is megtapasztalhat a FLDANYA Kzssgben [lehet ’rinteni’ hanggal s szavakkal, a ’tekintettel’, a ’nzssel’, a ’mozdulatokkal’, a gondolatokkal s rzelmekkel, a teljesen egyedi nkifejezsi formkkal (’mimikval’) stb].
’Vonz’ lehet a FLDANYA Kzssgben az is, hogy az LET-TRBEN ’Vltozatos’ [sokfle] TR-Forma van, s ebbl is ereden a Tr-Hasznlat Lehetsgei is vltozatosak [s ezek is nagy Szabadsggal bvthetek].
Vannak, akiket az vonz, hogy egy olyan MEGTARTI-Teremt [a FLDANYA] Befogadsba kerlhetnek, aki maga is megtapasztalta a „totlis tr-vesztst”, majd az abbl val hazatrst. Ez azt eredmnyezi, hogy a ’HAZAVEZET GONDOSKODSOK’ nagyon sok formja plt fel [s gy ’Tanulhat meg’] a FLDANYA Kzssgben.
Vannak, akiket az vonz, hogy nem csupn ’munka’ van, hanem egyb kiteljesedsi / Megismersi lehetsgek is szabadon Vlaszthatak [~ az let-pts ltalnos rszben olyan Irnyok is Vlaszthatak, amelyek habr magtl rtetden jl felhasznlhatak lehetnek a Gondoskodsok Megnyilvntsa sorn is, azonban ’emellett’ az EGYNI NKIFEJEZS teljesen egyedi s szabad tjait is lehetv tehetik (ide tartoznak a klnbz mvszeti s tudomnyos ’irnyok’ is)].
’Nagyon vonz’ a FLDANYA Kzssgben sokak szmra az, hogy a Kzvetlen (!) RZKELSNEK nagyon sok formja / szintje pthet fel [s ezek folyamatosan bvlhetnek].
Sokakat vonz a FLDANYA Kzssgben az, hogy a klnbz Birodalmakbl ered teremtk EGYMSSAL (!) KZVETLENL (!) is ismerkedhetnek, st, klcsns vonzds esetn egymssal KZELI (!) sszekapcsoldst is megformlhatnak [lehetsges, hogy egy csaldban klnbz Birodalombl ered teremtk is ljenek, s gy ’egszen kzelrl’ ’ismerkedhessenek’ a trsaik egyedi jellemzivel].
Sokakat vonz annak a megtapasztalsa, hogy a ’prossg’ s ’egymst-kiegsztsg’ nagyon sokfle Lehetsge Vlaszthat / Megtapasztalhat a FLDANYA Kzssgben. A frfi s ni forma Vlasztsa mellett sokak szmra ’vonz’ az, hogy ’gyermekknt’ is lhetnek egy csaldban, majd ksbb k maguk is gyermeket fogadhatnak be a csaldjukba. Sokakat vonz a gyermekvllals s gyermeknevels megtapasztalsnak Lehetsge.
Ma hajnalrl sok rvid kp-rszletre emlkszem. Ezek ltalban olyan „nehzsget” mutattak, amelynek az OKA csak (1) FOKOZOTT ODAFIGYELSSEL s (2) hosszabb Gondoskods sorn ismerhet fel minden rszletben.
Ez azt rzkeltette, hogy a FLDANYA Kzssgben [most] Jelenlvkben gyakori az, hogy „sszetett” [SLYOSABB] EL-Vltozsok formldtak meg, s sokan olyan jelleg [Nagyon-Slyos (!)] EL-Vltozst tapasztaltak meg, amely „rejtetten” formldott meg. Sokakban van ma mg kisebb-nagyobb Bizalom-srls. Ezek mind olyan SLYOSABB EL-Vltozsok, amelyeknl ltalban az OK Meghatrozsa is lehet hosszabb folyamat, s a Teljes-Rendezs folyamata is lehet hosszadalmasabb [ltalban akkor, ha a teremt a Rendezs sorn NEM zrja le a Tapasztalatot, hanem valamilyen formban Folytathatv pti].
A tervek szerint Az-Elkvetkezben a teremtk a sajt sorsukban nem tapasztalnak meg SLYOSABB [akr „helyrehozhatatlan”] EL-Vltozst, ebbl ereden pedig NAGYOBB fjdalmakat.
’Fjdalmas’ megtapasztalshoz csak kiemelkeden Fontos Okbl nyithat utat a FLDANYA.
Ugyanakkor a Kzssgben Jelenlvk Bels-Utakon [Klnleges vagy Specilis formban] Megismerhetik s Megrthetik a SLYOSABB (!) EL-Vltozsok legfontosabb olyan jellemzit, amelyekre a Rendezsek [a trsak fel irnyul Gondoskodsok (vagy az nGondoskodsok)] sorn figyelemmel [akr Fokozott / Nagy Odafigyelssel] Szksges lenni.
A KLNLEGES Birodalmakbl majd jonnan a FLDANYA Befogadsba kerl teremtk [az ehhez Szksges Alapozsokat kveten] Tevkenyen rsztvehetnek a trsaik olyan Sors-Rendezsben, amelyekben a SLYOSABB [~ addig Alv-Kdknt Gondozott] Tapasztalataikat Rendezik > gy ’testkzelbl’ kzvetlen (!) Tapasztalatokat pthetnek fel abban az irnyban, milyen tnyleges „nehzsgeket” okoz a SLYOSABB EL-Vltozs…”
A Megbocstshoz kapcsold J lejegyzs folytatdik a 1934. rszben, elrhet ITT
Az rs folytatdik az 1931. rszben, elrhet ITT