omah
omah

"A VLTOZS egy dologgal mindig megjutalmaz bennnket:
a
FEJLDS lehetsgvel/ajndkval."

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1573661916_40.jpg

Kszntelek a honlapomon

 "...A lejegyzsek msok szmra is elrhetv ttelvel a magam lehetsgeihez mrten igyekeztem hozzjrulni ahhoz, hogy msok is rismerjenek [1] a sajt [nnn lnykben adott] teremt-erikre s [2] azokra a [Jelen Vltozsi folyamatban] kiemelked fontossggal br FLD-ERKRE (valamint LTEZS-beli ERKRE)amelyek Vlasztott tjukon / a[z sszecsendlsen alapul] Jelenltkben MEGTARTJK s MEGERSTIK / MEGERSTHETIK a FLD Termszetes Ltezit..."

B. Kovcs Judit 

 < Jelenlegi  Foldal  > 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1423982098_11.jpg

 

  Elrhetsg, Kapcsolat:

(elrhet a bortkra kattintva)

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/logo_1356297758.JPG

 

"Embernek lenni!
Csak embernek, semmi egybnek,
De annak egsznek, pnek,

Fld-szlte fldnek
s Isten-lehelte szpnek."

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1334360786_22.jpg


 

"Azrt vagyunk a vilgon, hogy az velnk szebb s jobb legyen, mint amilyen nlklnk lenne."


//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1430983395_36.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1354470633_21.jpg

 

    KNYVEIM   

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/tn_1314621197_89.jpg

 

  'szemezgets' az rsaimbl:

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1425938500_59.jpg

(folyamatosan bvtem ezt a vlogatst)

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1442260559_30.jpg

 

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1759903102.jpg

 
RSAIM
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

"ELEGET KVNOK NEKED!"

"Elegend napstst kvnok szmodra, hogy jkedved legyen, brmilyen szrknek is tnnek napjaid.
Elegend est kvnok neked, hogy mg jobban megbecsld a napot.
Elegend boldogsgot kvnok neked, hogy szellemed l s rkk tart legyen.
Elegend fjdalmat kvnok neked, hogy mg az let legkisebb rmei is nagyobbnak tnjenek.
Elegend nyeresget kvnok neked, hogy vgyaidat kielgtse.
Elegend vesztesget kvnok neked, hogy mg jobban megbecsld mindazt, amid van.
Elegend kszntst kvnok neked, hogy felksztsen a vgs bcsra." (Folytats ITT)

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1356821819_77.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

Sk Sndor - Ember
"Embernek lenni!
Csak embernek, semmi egybnek,
De annak egsznek, pnek,
Fld-szlte fldnek
s Isten-lehelte szpnek."

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1431163616_51.jpeg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

 

 

Hmeztem:

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1315572752_54.jpg

 

 

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1442167364_27.jpg

 

2011.0728 – Szemelvnyek – nkifejezs III.:

Nagyon fontos, hogy azokban a helyzetekben,

amelyekben „msok tmogatjv vagy segtjv” vlunk,

TELJESEN SZINTK, IGAZAK legynk.

A „segt szndk” „tiszta” legyen,

vagyis tisztn SZERETETBL legyen jelen (’se tbb se kevesebb’),

magunkat a „yobbts” s nzetlen segtsgads szndka vezesse

[ne kvnjuk a msikat ’befolysolni’ vagy ’vezetni’, ne ’rtkeljk’ vagy tljk meg stb].

 

Ha „hvst” rznk egy helyzetbe, amelyben segten nyilvnul(hat)nnk meg,

 

akkor teljes figyelemmel” [teljes odafigyelssel] forduljunk a „helyzet” s a helyzetben „jelenlvk” fel is.

Legynk „nyitottak”, hogy megrthessk azt, amit a helyzet mutat –

s ezltal is azt tudjuk nyjtani,

ami az adott helyzetben „tlnk telheten is a leg-yobb”

s az „rintett szmra is legmegfelelbb”.

 

Fontos, hogy IGAZAK legynk teljes egszben:

ne talljunk ki valtlan, ltalunk meg nem lt ’pldkat’, mert mr ez is ’ferdts’.

Olyat mondjunk s tegynk, amit mi VALBAN megtapasztaltunk,

s ami ezltal a ’magunk tapasztalata/tudsa’

[’erre tudunk pteni, ebbl tudunk biztonsggal ptkezni/pteni’].

 

Ne „szptsnk”, s kzben ne legynk bntak sem

(ugyanis a ’bnts’ rzkelsekor bezrul vagy beszkl a „szv”, s gy legtbbszr nem tud clt rni a segtsg).

 

 

"Egy sz is lehet locsogs, s ezer oldal maga a tmrsg.”

(Abody Bla)

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1355180164_57.jpg

„A madarak nyelve nagyon rgen kialakult, s ms, si beszdmdokhoz hasonlan tmr, kihagysos beszd: keveset mondanak, de ezzel sokat fejeznek ki s sokat megrtenek belle.”

(Gilbert White)

 

 

RSOK 2020 szeptember 8 (98) 1928-1947
RSOK 2020 szeptember 8 (98) 1928-1947 : 20200908 - Formld J MEGTARTI-GONDOSKODSOKRL (1931.r.)

20200908 - Formld J MEGTARTI-GONDOSKODSOKRL (1931.r.)


Az rs 1930. rsze elrhet ITT

 

2.

2025.09.09-11.

            Mieltt a MEGBOCSTSHOZ kapcsold korbbi rs-rszekbl ide-idzek, a SZABADSGHOZ kapcsoldan idzek nhny fontos lejegyzs-rszletet [MAGOKNAK].

           Ez a rszlet azt segt megrteni, hogy a ’MI’ LTEZSI-gunk [a korbbi kpben a ’legkisebb gyermek’] a „kiszakadsa” miatt „magra-maradt”, s ezrt a ’szlje’ „nem tudta megtantani” a mai MINDENSG-FORRST azokra az ALAPOKRA s TUDSRA, amelyek Szksgesek voltak a Megnyilvnuls Irnyban-Tartshoz.

 

Nem csak az Anyagi-Testi Jelenltnkben ptjk [vagy ptjk jj] a legtbben

az ’Alapjainkat’,

hanem  a ’MI’ LTEZSI-gunk EGSZBEN

plnek / JJ-plnek

azok az ALAPOK,

amelyek a LTEZSI-Csald EGSZBEN ALAPJAI

a Jelenltnek s Megnyilvnulsnak.

 

 

20200908 [960.r.] 270. pont (2)elrhet ITT:

            „…A kp ilyen rtelmezse szerint A-LTEZS-FORRSA [az ifj anya] ’kett gyermekvel’ kszlt a MEGJULSRA (?). Erre t a ’szlei’ felksztettk.

         ’Anya’ s ’kett gyermeke’ kszlt fel arra, hogy ’j Hzba kltzzenek’ [= J LTEZSI SZAKASZT Kezdjenek], azonban valamilyen „vratlan esemny miatt” az ’ifj anya’ s ’egyik gyermeke’ „nem tudott kzvetlenl hozzkapcsoldni a megtervezettek szerint” az ’j Hzhoz’ [az ’j Hzban’ csak az oda mr bergztett legkisebb gyermek rgzlt be egyedl ( a mai MINDENSG-FORRSA)].

         A ’kisebb (hzon kvl lv, utbb megformlt) Vd-Tr valsznleg kpes volt Megvni a MEGJULSRA kszl ’ifj anyt s nagyobb gyermekt’ a megsrlstl / a semmiv-vlstl…

 

            A kpben ’magamat’ [a gyermekeivel MEGJULSRA kszl ’ifj anyt’] egykedvnek rzkeltem: ’tette azt ami szksges volt (amirl az idsebbek azt mondtk, hogy  szksges).

        Bkessget rzkeltem a fiatal ’anya’ s az ’idsebb szlei’ kztt is, az egyms fel irnyul gondoskods kezdeti formja rzkelhet volt (az idsebb szlk a tudsukat tadtk az utdjaiknak).

       A ’fiatal anya’ kzvetlenl csak a ’gyermekeit’ rintette meg, a ’szleihez’ csak egy kis tvolsgot megtartva hzdott kzel [mr formldott a trsak egymshoz kzeledse (az ’ifj anyban’ mr a trs megrintse)].

        Amit n ’egykedvsgnek’ rzkeltem, abban ’halvnyan’ [ppen-kibomlsnak-indulan] rzkelhet lehetett az is, hogy ’n’ [a fiatalabb anya] megtanultam amit a szleim nekem megmutattak… s mintha csrjban bennem lett volna az, hogy ’valami jat indtok, valami olyat, amit n vlasztottam / n vlasztok’ [ez termszetes, mert ppen a MEGJULSRA kszltem], s ez az ’j’ ’valami olyan’, ami tbb / mss szabad

            Amikor korbban a legkisebb gyermeket [az ’anyjaknt’] ’Ellenriztem’ [megrintettem (?)] bent a hzban, nztem / megfigyeltem a gyermek ’arct’, s a ’szja szegletben’ egy ma mosolynak nevezett alig rzkelhet apr kis grbletet ismertem fel, amit a ’jl rzem magam’ jelzsnek is rtelmezhetnk. Akkor ez a LTEZSBEN mg nem jelentette az ’rzelmek’ megjelenst, de utlagos megrtsem szerint a[z LET TEREIBEN megtapasztalhat (Vlaszthat)] mai ’rzelmek’ abbl erednek, hogy ebben a legkisebb gyermekben (!) megkezddtt az ifj anyjhoz val bels kzeledse.

        Lehetsges, hogy ’ez az j minta’ mg csak ebben a legkisebb gyermekben kezdett megformldni, ’nem volt jellemz’ addig ez az ifj anyra s a nagyobb gyermekre sem… Erre figyelemmel felttelezem, hogy a MINDENSG-FORRSA [gy a ’MI’ LTEZSI-gunk] egy szmunkra nem rtelmezhet mdon ’rzelmesebb’, mint a ’korbban’ nllv vlt LTEZS-RSZEK, taln ez a ’jellemzje’ mig ’teljesen egyedi’ LTEZSBELI jellege…

            Amikor az ifj anya ’ltta’ a karjban nyugv legkisebb gyermekben a ’szja szlnek apr j grblett’, ’szpnek (szp-harmoninak) tallta’.

 

       Mint emltettem, valsznleg ppen ennek az J IRNYNAK az ifj anyban val ’BERGZLSE’ INDTOTTA el a LTEZS ADDIGI SZAKASZNAK a LEZRST, az ifj anya s gyermekei szmra pedig az J SZAKASZ MEGINDTSHOZ szksges TR Megformldst s Bergzlst [a ’hzhoz’ / a ’hz mell-kr’].

          Felttelezem, hogy az ifj ’anyban’ ez a ’Belle-Magbl’ ’felhozott’ [nem sokkal azeltt BIZONYOSSGG / Ers Szndkk megformlt] Szndk [mint egy ’felnylsra mr elksztett j-Kezdet] okozhatta azt, hogy egy vratlanul elllt s „nehzsget okoz” helyzetben [az egyik jonnan formld Kzvetlen rzkelse ’felnylsakor’ (?)] ’megbillent’.

         Az ’ifj anyban’ egy ’maga-vlasztotta (Teljesen) j-Kezdet’ kezdett megformldni, ebben t kzvetlenl a szlei nem tudtk segteni [mert a szleiben nem volt meg ennek az j-Kezdetnek az alap-mintja]. A fiatalabb anyt s gyermekeit az idsebb szlk abban tudtk segteni [a MEGJULSRA val Felkszls sorn], hogy a sajt tudsukra megtantottk ket, s igyekeztek nyugalmas krnyezetet megformlni a Vltozshoz.

            Rszleges megrtsem szerint az ifj anyban s a kett kicsi gyermekben ’ugyanaz az j-Kezdet’ [Alap-Minta] volt bergztve. Ami az ifj anyban s a nagyobbacska gyermekben mr rszlegesen megformldott tapasztalat volt, annak a ’magja / alapja’ ’pontosan be volt rgztve’ a legutbb nllv vlt Ltezs-rszben is [felttelezsem szerint ez a legkisebb gyermek a mai formjban a MINDENSG-FORRSA, ’Akibl’ a mi letnk kzvetlenl ered].

            Rszleges megrtsem szerint a MINDENSG-FORRSBAN megformldott ’Nagy Vgyak’ Alapjt mg a ’magzatsga’ sorn rgztette be a LTEZSHEZ tartoz (Szemlyes) Trben az ’desanyja’. Az egyik ilyen ’Nagy Vgya’ az volt, hogy ’Trsa’ legyen, a msodik pedig az, hogy ’Kzelebb (!) Hzdhasson’ a Trsaihoz [= MEGRINTHESSE s kzvetlenl GONDOZHASSA ket].

 

            A kp alapjn felttelezem, hogy a Trs Megformlsa a MINDENSG-FORRSA [a ’legkisebb gyermek’] ’(ifj) Anyjban’ [A-LTEZS-FORRSBAN] mr ADOTT Megtapasztals / CL volt [a LTEZSE elz szakaszban ez megformlsra kerlt, az ifj anya ’szlei’ mr egyms trsaknt ltek, s ’csaldot’ is megformltak abban az rtelemben, hogy ksbb jabb trsa(ka)t formltak maguk mell mr kzsen].

            Felttelezem, hogy a Trs Megformlst kveten a kezdeti ’szemllsbl’ az EGYMSHOZ KZELEDSI Irny is mr egy rszleges formban megnylt a LTEZS egy KORBBI SZAKASZBAN: a megrtst segt kpben az ifj anya a szleihez egy kiss kzelebb hzdhatott, s ez lehetv tette egy olyan ’ramls’ megformlst kzttk, amelyben a szlk a tudsukra megtanthattk a gyermekeiket (illetve ’egy udvarban’, EGY olyan TRBEN lteztek, amely ezt a kzeledst lehetv tette). Az EGYMSHOZ KZELEDSNEK teht ez a kezdeti formja mind A-LTEZS-FORRSBAN (az ifj anyban), mind a MINDENSG-FORRSBAN (a legkisebb gyermekben) ugyancsak ADOTT CL volt a LTEZSKBEN [az idsebb szl(k) korbbi vlasztsa volt].

            A Megrtst segt kpben az ifj anya TOVBBI KZELEDST kezdett meg a Trsaihoz: a kisebb gyermekeket mr kpes volt kzvetlenl ’MEGRINTENI’ [’egszen kzelrl megfigyelni’]. Ez a MEGISMERSNEK s a kzvetlen gondoskodsnak egy teljesen j lehetsgt nyitotta meg. Felttelezem, hogy ez a Vlaszts az ifj anyban [A-LTEZS-FORRSBAN] mr Szabadsg volt [j Cl], a MINDENSG-FORRSBAN [a legkisebb gyermekben] pedig ebbl ereden ADOTT CL.

            Rszleges megrtsem az, hogy a SZABADSG [mint egy j Megtapasztalsi Irny] az ’ifj anyban’ [A-LTEZS-FORRSBAN] egy ’Magbl-Felhozott-Vgy’ volt, vagyis a (szmunkra rtelmezhet) ’Alapja’ A-LTEZS-FORRSBAN (az ifj anyban) ’FORMLDOTT MEG’ s az ’’ LTEZS-RSZHEZ tartoz TRBEN ’rgzlt be’]. A Megrtst segt kpben az ifj anya amikor mg ’magzatknt’ ’Bell-Magban’ Adott-Teret a [legkisebb (?) s a nagyobb (?)] gyermeknek, a Benne-Magban j-Kezdett formld / nyl ’Szabadsg’ ’kiteljesedsi irny’ ’alapjt’ ’pontosan / teljesen’ ’bergztette’ [’ADTA’] a gyermeke szmra MEGFORMLT-TRBEN is (?).

          Utlagos megrtsem az, hogy habr az ifj anya szleiben volt valamilyen olyan minta, amely rtelmezhet a SZABADSG ’elkpnek’ [mr a szlk is fontolgattk egyes rszeit], a SZABADSG [mint J IRNY] azonban az ifj anyban ’egszlt ki’ vagy ’pontosodott’ olyan Vlasztss, amely a LTEZSBEN [a HARMONIA ’Alapjai’ szerint] mr NLL J IRNYKNT volt rtelmezhet, s ezrt a LTEZS kpes volt TERET MEGFORMLNI az j Irny Megtapasztalshoz.

 

Mivel ez a ’SZABADSG’ megtapasztalsra val Irnyuls

mg az ’ifj anyjban’ is csupn egy J-KEZDET volt

[mg az ’ifj anya’ is csak nem sokkal azeltt kezdte ezt a Tapasztalatv felpteni],

az N-BEZRS(ok) miatt az ’anyjtl’ akaratlanul EL-Tvolodott ’legkisebb gyermeknek’

[„magra hagyottan”]

csak nagyon kevs tnyleges ’ismerete’ / megrtse lehetett a ’Szabadsgrl’,

s ez lehet a kzvetlen oka annak,

hogy a SZABADSGHOZ

[ennek rszeknt a Trsakhoz val Kzeledshez,

a Gondoskodshoz,

a Felelssghez]

tartoz ALAPOKAT (!) is

csak nagyon lassan rtette meg s ptette fel a MINDENSG-FORRSA

[= a ’csaldjbl’ „akaratlanul kiszakadt” ’legkisebb gyermek’,

a ’MI’ LTEZSI-gunkhoz tartoz (els nll) TUDAT].

 

      [A MINDENSG-FORRSA (az eredend ’csaldjtl’ EL-Tvolodva) ksbb ’Trsaknt’ ’Formlta meg (maga mell)’ a ma LKNT ltez Tudatokat, s ’szmukra’ ’Formlta meg s rasztotta ki’ az LETHEZ tartot TEREKET.

      Mind az LETHEZ tartoz TEREKET, mind az letknt ltez Tudatokat a MINDENSG-FORRSNAK GONDOZNIA Szksges.

       A GONDOSKODST a MINDENSG-FORRSA Tapasztalati ton ’tanulta meg’ [mert ennek az Alapjaira nem tudta t kzvetlenl Megtantani az ’anyja’], s ma mr a Szksghez igazodan nyilvntja meg.

            Az LETKNT megnyilvnul Tudatok kzl a nagy-TEREMTKET s a MEGTARTI-Teremtket a MINDENSG-FORRSA mg KZVETLENL Tantja meg az ltala mr Megrtett Tudsra, Kzvetlenl Gondozza ket.

            Az egyedi teremtv vl Tudatokat Kzvetlen formban az a nagy-TEREMT s MEGTARTI-Teremt Gondozza, aki ket letre-Befogadja (akihez tartoz TRBEN a Tudat Bergzlt).]

 

Magtl rtetden ez [a „kiszakads”, „magra-hagyottsg”] az oka annak is,

hogy az LET TEREIBEN

a SZABADSGNAK

s a TRSAS-TEREMTSNEK / GONDOSKODSNAK / FELELSSGNEK

nagyon sok ’rtelmezse’ / ’rsz-ga’ s „flre-rtelmezse” „van”…”

 

 

20200908 [961.r.] 270. pont (2)elrhet ITT:

          „…Ha a Megrtst segt kpet nzzk, a mai fogalom-hasznlatunk szerint (1) amikor a ’hzban’ [a Megjulsra Felkszls sorn az j-Kezdet szmra Megformlt ’ALAPBAN’] csak a legkisebb gyermek maradt, s (2) az ifj anya a msik kisgyermekkel ideiglenesen bergzlt egy msik VDELMET ad TR-Rszben, ez egy ksbb A-LTEZS TEREIN BELL Megformldott (legalbb) kett RSZ-RAMLS ’Alapjt’ rgztette be (?) [ugyanabban (!) a LTEZSI-TRBEN (!)].

          Ez a ’Vltozs’ NEM volt az ’ifj anya’ ltal TERVEZETT, ezrt a mai fogalom-hasznlat szerint  EL-VLTOZS Megformldsnak rtkelhet.

[2025.09.11.:Ugyanakkor ’olyan’ EL-Vltozs ez,

amely A-LTEZSBEN addig Megformlt MEGHATROZKRA / HARMONIKRA ’Alapulan’

’olyan irnyt nyitott meg az j-Kezdet szmra’,

 ’amelybl lehetsges a visszatrs / hazatrs

a korbban mr MEGTARTHATV Felptett ALAPOKHOZ / HARMONIKHOZ,

s ezt kveten

egy ALAPOSABB MEGFONTOLST kveten

a korbban „megszakadt” ’ptkezs’ jra Megnyithat lehet.]

[megrtst segt rajzokkal (963-965.r.) 270. pont (2) - elrhet ITT]

 

       Rszleges megrtsem szerint

az ’ifj anya’ (a kett kisgyermekkel)

KZSEN (is) hasznlhat LTEZSI-TERET kezdett megformlni

[(ez j Irny / j Szndk volt,

ennek az j TRNEK lett volna az ’Alapja’ (’Kzppontja’) a ’hz’].

Az ’ifj anya’

az J LTEZSI SZAKASZBAN

KZVETLENL s ’Kzelebbrl’ Tervezte

a Trsak Egymshoz-Kapcsoldst.

 

        Rszleges megrtsem szerint

EGY NAGY KZS TRBEN kezdtk volna meg

az J LTEZSI SZAKASZT,

s

ebben nll (Szemlyesnek tekinthet) TR-RSZEK tartoztak volna

mindannyiukhoz kln-kln.

 

[A ’nagy hzon’ bell

minden Tudatnak nll sajt szobja / lakrsze lett volna,

s esetleg olyan (kisebb) Tr-Rszek Megformlsa is elkezddhetett volna,

amelyekben egy-egy rvidebb tartamban tbb Tudat is tnylegesen bergzlhetett volna.]

 

        Lehetsges, hogy a ’hzat’ [= j-Kezdetet] forml ifj anynak mg PONTOSTANIA lett volna szksges a hz ’bels szerkezett’.

       A kphez kapcsoldan emltettem, hogy nem tudtam pontosan meghatrozni / felismerni / megrteni azt, hogy a hz bell tbb nll szobbl ll-e [minden LTEZSI-RSZ szmra bergztsre kerlt-e az (EGYSGEN bell) ’nll’ ’Szemlyes’ TR-RSZ ’Alapja’].

        Valamilyen ’kezdeti’ ’bels tagozds’ [’terve’ (?)] halvnyan rzkelhet volt, de valsznleg nem volt mg ’vglegess’ (1) MEGHATROZVA s (2) MEGFORMLVA a hz bels szerkezete [vagyis az, hogy az egyes LTEZS-Rszekhez (= Tudatokhoz) (a Tapasztalatok Megformlshoz szksges) milyen s mekkora nll tr-rsz rgzljn be, s ezeknek egymshoz milyen kzvetlen kapcsoldsi lehetsge legyen].

        Lehetsges, hogy az ifj anya azt tervezte, hogy amikor majd a nagyobb gyermekkel egytt bergzl a hzban, a bels tagozds rendszert akkor formlja vglegess. Valamilyen „vratlan esemny” miatt azonban az ifj anya s nagyobb gyermeke nem tudtak Bergzlni a Megtervezett j-Kezdetk ’Alapjaknt’ Megformlt ’Hzban’.

 

Az is lehet ugyanakkor,

hogy az ifj anyban [a megtapasztals jdonsgbl ereden]

nem vlt kellen Megrtett mg az, hogy

(1)

habr MG KZVETLENEBBL Szndkozik a gyermekekkel / Trsaival kapcsoldni,

(2)

 ez csak gy lehet Harmonia,

ha minden TUDAT szmra [kln-kln is (?)]

a Szabadsg

az nll Szemlyes-Tr

MEGFORMLSVAL s BERGZTSVEL is Megalapozsra kerl.

 

Taln mivel ’tl szndkozott lpni’ azon a LTEZSI TR-ALAPON,

amelyben ’Addig’ a ’szleivel’ volt jelen

[s amelyben minden LTEZS-RSZHEZ

(= nll TUDATHOZ)

olyan nll TR tartozott,

amelyet a Trs kzvetlenl nem rinthetett meg],

[= az ifj anya

egy ltala Meghatrozott J (!) Irnyban

Tovbb akarta pteni

az akkor meglv Harmonit]

nem fordtott kell figyelmet

annak az RTKELSRE / ELLENRZSRE,

hogy a Trs ltal kzvetlenl  megrinthetetlen (nll) Szemlyes Tr-Rszek bergztse

 elhagyhatatlan alapja

a Harmoninak / a Szabad megtapasztalsnak]

[mivel a korbban Ltezett TUDATOK ezt HARMONIV (teht MEGHATROZV) Formltk az ifj anya Ltezse szmra is,

ezrt  a Tr-Hasznlat ezen rsze a Megnyilvnuls szmra ’ADOTT’ (= korbban Felptett) MEGHATROZ].

 

Taln gy pontosabb a megfogalmazs,

hogy az ifj anya az ltala Vlasztott J IRNY j Lehetsgeire fkuszlt mg a figyelme jelents rszvel,

s ezek [Alapjaiban val] Megrtst kveten formlta volna

Vglegess / Teljess a VLASZTST

[ alapulva MINDEN addig felplt Tudsra,

teht nem csak a  Sajt addigi Tapasztalataira,

hanem arra is, amit szmra Tudsknt a szlei adtak t

( ami szmra ’ADOTT’ MEGHATROZ)].

 

         Lehetsges az is, hogy a KETT kisgyermek ’megszletse’ (nllv) azt mutathatja, hogy az ifj anyban kett teljesen j Irny is elkezdett J-KEZDETT Megformldni.

 

 
A mai napra:

„A jt a j szeretetrt tegyk - mondjk a rgiek; rossz ember az, aki a bntl a bntets miatt fl.”

 

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1461590025_88.jpg

 

 

Mit zennek a mai napra a VIRGOK?

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1429532481_48.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

A Palacsints kirly meshez

Kapcsold rsom elrhet ITT

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

 

"A TISZTELET"

a kapcsold rs elrhet ITT

 

LET-V:

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1363641264_01.bmp

SZZ (~"zisz")

SZERZ (~"Ozirisz")

EST

HAJNAL

a kphez kapcsold rs elrhet ITT

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1358523660_70.png

(a Kapcsold rs elrhet ITT)

 

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1363468501_66.jpg

(20121121 -i lejegyzs VI. pontja)

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1362738251_31.jpg

 

"Minden kincs kzl leghatalmasabb a szeretet..."

(a teljes rs elrhet ITT)

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1380365042_09.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

 

Nhny gondolatom az IMKHOZ / FOHSZOKHOZ kapcsoldan

elolvashat ITT

 

Szerintem egy "ima", amely segtett megmenteni a Vilgot:

Michael Jackson: EARTH SONG (a dal meghallgatshoz klikk IDE)

A dalhoz kapcsold rvid rs-rszlet (ITT)

 

Nhny sszegyjttt szp IMA elrhet ITT

 

Imk a 2023. 06. 26. s 07. 26. napja kztti FELAJNLSOS-Munkhoz

(a csaldi s nemzeti sszetartozs megerstsrt - elrhet a kpre kattintva):

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1688343854.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1367097994_21.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1425593505_83.jpg

 

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1425933340_08.jpg

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1425934004_05.jpg

a kapcsold rs elrhet  ITT

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1371332612_28.jpg

 

 

 

HMEZTEM:


//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1361388071_21.jpg

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1361388729_68.jpg

Els prblkozsom a gyngyhmzssel (szemvegtok kszlt vele):

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1393677731_06.jpg

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1393677738_39.jpg

 

 

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1315304229_47.jpg

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1360706152_64.jpg

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1351250960_53.jpg

 

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314649776_70.jpg

 

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1363641798_94.jpg

 

ldozni

csak a benned lv s ltalad LT-re hozott Szpsggel

msokat is Szptve s gyaraptva,

Teljes s P Szabad Akaratodbl,

Szabad Akaratodat kinyilvntva,

az rk s Adott l KRISZTUSI Rendnek megfelelen

Lehetsges

s

rdem-es.”

20100525 - Az ldozatrl - Szemelvnyek

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

A hibkrl s a hibzsrl:

A ’hibk’ segtenek ’nem-felejteni’ s ’felejteni’.

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

PIRAMIS - szintn akarok lni

szintn akarok lni,
Minden utam vgigjrni,
Hinni abban, amire vgyom,
S ha hiszek benne kzdeni rte brmilyen ron.

szintn akarok lni,
s csak annyit elrni,
Jkedvem senkit ne bntson,
S ha fj a szvem valamirt, ne nagyon fjjon!

Tled csak annyit akarok krni,
Hogy engedj szintn lni,
szintn, szabadon, szpen,
szintbben, mint ahogy tegnap ltem.

Ne kelljen hazudnom senkinek
s hogyha valamit krdezek
A vlasz igaz legyen!

Szeretnk bzni mindenkiben,
Hinni, hogy nem fordul ellenem,
S nem rul el sosem.

 

https://omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314559859_59.jpg

 

AZ ERD FOHSZA

Vndor, ki elhaladsz mellettem,
Ne emelj rm kezet!
n vagyok tzhelyed melege
hideg tli jszakkon,
n vagyok torncod bartsgos fedele,
melynek rnykba meneklsz a tz nap ell,
s gymlcsm oltja szomjadat.
n vagyok a gerenda, mely hzad tartja,
s n vagyok az asztalod lapja,
az gy, melyben fekszel,
a deszka, amelybl csnakod pted.
n vagyok a hzad ajtaja,
blcsd fja, koporsd fedele.
Vndor, ki elmsz mellettem
hallgasd a krsem:
NE BNTS!

 

//omah.gportal.hu/portal/omah/image/gallery/1314913927_97.gif

 

NNEP
Az nnepeknek fontos rsze az „emlkezs”, amikor a dics vagy pp a kevsb dics tettekre/meglsekre, az eldkre is emlkeznek, s ezltal egyfajta folytonossg alakul ki (marad meg) az sk, Eldk, a Gykerek irnyba is. Az emlkezs a legtbb esetben ma mg ’int’ plda is lehet arra, hogy mit szksges megvltoztatni, miben szksges vltozni akkor, ha valami yobb s teljesebb let a cl ---
az „nnep” Valdi Lnyege azonban minden esetben a[zon] „Jelen Megerstse, amely elvezet a ’vgyott jvbe’.”
Az nnep ltalban MEGERSTI az let egy olyan rszt/szelett, amely „tovbbvitelre rdemes”, amelyben ELREMUTAT/elrevezet Plda vagy t [Mkds, Er] Van Jelen.

 

(Rszlet a 20110802 - Nitottsg, Nyits... rsbl)

Lblc
 

Szereted az egyedi történeteket? Kíváncsi vagy, hogy mire képes egy hobbi író? Ha igen, nézz be hozzám!    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    Lakatos munka- Épületlakatos munka- Haidekker kerítés - Haidekker kapu- Teraszkorlát- Lakatos munka szerelés- Hullámrács    *****    Itachi Shinden második fejezet!! - ÚJ FEJEZET - Felkerült a könyv második harmada!! Konoha.hu - KATT!! KATT! KATT!! KATT    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belõle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény vissza    *****    Rose Harbor, ahol a tenger suttog és a múlt sosem tûnik el teljesen. - FRPG - csatlakozz közénk te is :)    *****    Egy kikötõ, ahol minden hullám egy új kezdetet ígér. Rose Harbor, több mint egy város, egy világ a világ mögött.    *****    Rose Harbor &#8211; kisvárosi báj, nagy titkokkal - légy részese te is ennek a kalandnak :) - FRPG    *****    Óceán, erdõ, csillagfény &#8211; minden ösvény Rose Harborba vezet - aktív FRPG közösség