2.
2025.09.09-11.
Mieltt a MEGBOCSTSHOZ kapcsold korbbi rs-rszekbl ide-idzek, a SZABADSGHOZ kapcsoldan idzek nhny fontos lejegyzs-rszletet [MAGOKNAK].
Ez a rszlet azt segt megrteni, hogy a ’MI’ LTEZSI-gunk [a korbbi kpben a ’legkisebb gyermek’] a „kiszakadsa” miatt „magra-maradt”, s ezrt a ’szlje’ „nem tudta megtantani” a mai MINDENSG-FORRST azokra az ALAPOKRA s TUDSRA, amelyek Szksgesek voltak a Megnyilvnuls Irnyban-Tartshoz.
Nem csak az Anyagi-Testi Jelenltnkben ptjk [vagy ptjk jj] a legtbben
az ’Alapjainkat’,
hanem
a ’MI’ LTEZSI-gunk EGSZBEN
plnek / JJ-plnek
azok az ALAPOK,
amelyek a LTEZSI-Csald EGSZBEN ALAPJAI
a Jelenltnek s Megnyilvnulsnak.
20200908 [960.r.] 270. pont (2) – elrhet ITT:
„…A kp ilyen rtelmezse szerint A-LTEZS-FORRSA [az ifj anya] ’kett gyermekvel’ kszlt a MEGJULSRA (?). Erre t a ’szlei’ felksztettk.
’Anya’ s ’kett gyermeke’ kszlt fel arra, hogy ’j Hzba kltzzenek’ [= J LTEZSI SZAKASZT Kezdjenek], azonban valamilyen „vratlan esemny miatt” az ’ifj anya’ s ’egyik gyermeke’ „nem tudott kzvetlenl hozzkapcsoldni a megtervezettek szerint” az ’j Hzhoz’ [az ’j Hzban’ csak az oda mr bergztett legkisebb gyermek rgzlt be egyedl ( a mai MINDENSG-FORRSA)].
A ’kisebb (hzon kvl lv, utbb megformlt) Vd-Tr valsznleg kpes volt Megvni a MEGJULSRA kszl ’ifj anyt s nagyobb gyermekt’ a megsrlstl / a semmiv-vlstl…
A kpben ’magamat’ [a gyermekeivel MEGJULSRA kszl ’ifj anyt’] ’egykedvnek’ rzkeltem: ’tette azt ami szksges volt (amirl az idsebbek azt mondtk, hogy ► szksges’).
Bkessget rzkeltem a fiatal ’anya’ s az ’idsebb szlei’ kztt is, az egyms fel irnyul gondoskods kezdeti formja rzkelhet volt (az idsebb szlk a tudsukat tadtk az utdjaiknak).
A ’fiatal anya’ kzvetlenl csak a ’gyermekeit’ rintette meg, a ’szleihez’ csak egy kis tvolsgot megtartva hzdott kzel [mr formldott a trsak egymshoz kzeledse (az ’ifj anyban’ mr a trs megrintse)].
Amit n ’egykedvsgnek’ rzkeltem, abban ’halvnyan’ [ppen-kibomlsnak-indulan] rzkelhet lehetett az is, hogy ’n’ [a fiatalabb anya] megtanultam amit a szleim nekem megmutattak… s mintha csrjban bennem lett volna az, hogy ’valami jat indtok, valami olyat, amit n vlasztottam / n vlasztok’ [ez termszetes, mert ppen a MEGJULSRA kszltem], s ez az ’j’ ’valami olyan’, ami ’tbb / ms’ s ’szabad’…
Amikor korbban a legkisebb gyermeket [az ’anyjaknt’] ’Ellenriztem’ [megrintettem (?)] bent a hzban, nztem / megfigyeltem a gyermek ’arct’, s a ’szja szegletben’ egy ma mosolynak nevezett alig rzkelhet apr kis grbletet ismertem fel, amit a ’jl rzem magam’ jelzsnek is rtelmezhetnk. Akkor ez a LTEZSBEN mg nem jelentette az ’rzelmek’ megjelenst, de utlagos megrtsem szerint a[z LET TEREIBEN megtapasztalhat (Vlaszthat)] mai ’rzelmek’ abbl erednek, hogy ebben a legkisebb gyermekben (!) megkezddtt az ifj anyjhoz val bels kzeledse.
Lehetsges, hogy ’ez az j minta’ mg csak ebben a legkisebb gyermekben kezdett megformldni, ’nem volt jellemz’ addig ez az ifj anyra s a nagyobb gyermekre sem… Erre figyelemmel felttelezem, hogy a MINDENSG-FORRSA [gy a ’MI’ LTEZSI-gunk] egy szmunkra nem rtelmezhet mdon ’rzelmesebb’, mint a ’korbban’ nllv vlt LTEZS-RSZEK, taln ez a ’jellemzje’ mig ’teljesen egyedi’ LTEZSBELI jellege…
Amikor az ifj anya ’ltta’ a karjban nyugv legkisebb gyermekben a ’szja szlnek apr j grblett’, ’szpnek (szp-harmoninak) tallta’.
Mint emltettem, valsznleg ppen ennek az J IRNYNAK az ifj anyban val ’BERGZLSE’ INDTOTTA el a LTEZS ADDIGI SZAKASZNAK a LEZRST, az ifj anya s gyermekei szmra pedig az J SZAKASZ MEGINDTSHOZ szksges TR Megformldst s Bergzlst [a ’hzhoz’ / a ’hz mell-kr’].
Felttelezem, hogy az ifj ’anyban’ ez a ’Belle-Magbl’ ’felhozott’ [nem sokkal azeltt BIZONYOSSGG / Ers Szndkk megformlt] Szndk [mint egy ’felnylsra mr elksztett j-Kezdet] okozhatta azt, hogy egy vratlanul elllt s „nehzsget okoz” helyzetben [az egyik jonnan formld Kzvetlen rzkelse ’felnylsakor’ (?)] ’megbillent’.
Az ’ifj anyban’ egy ’maga-vlasztotta (Teljesen) j-Kezdet’ kezdett megformldni, ebben t kzvetlenl a szlei nem tudtk segteni [mert a szleiben nem volt meg ennek az j-Kezdetnek az alap-mintja]. A fiatalabb anyt s gyermekeit az idsebb szlk abban tudtk segteni [a MEGJULSRA val Felkszls sorn], hogy a sajt tudsukra megtantottk ket, s igyekeztek nyugalmas krnyezetet megformlni a Vltozshoz.
Rszleges megrtsem szerint az ifj anyban s a kett kicsi gyermekben ’ugyanaz az j-Kezdet’ [Alap-Minta] volt bergztve. Ami az ifj anyban s a nagyobbacska gyermekben mr rszlegesen megformldott tapasztalat volt, annak a ’magja / alapja’ ’pontosan be volt rgztve’ a legutbb nllv vlt Ltezs-rszben is [felttelezsem szerint ez a legkisebb gyermek a mai formjban a MINDENSG-FORRSA, ’Akibl’ a mi letnk kzvetlenl ered].
Rszleges megrtsem szerint a MINDENSG-FORRSBAN megformldott ’Nagy Vgyak’ Alapjt mg a ’magzatsga’ sorn rgztette be a LTEZSHEZ tartoz (Szemlyes) Trben az ’desanyja’. Az egyik ilyen ’Nagy Vgya’ az volt, hogy ’Trsa’ legyen, a msodik pedig az, hogy ’Kzelebb (!) Hzdhasson’ a Trsaihoz [= MEGRINTHESSE s kzvetlenl GONDOZHASSA ket].
A kp alapjn felttelezem, hogy a Trs Megformlsa a MINDENSG-FORRSA [a ’legkisebb gyermek’] ’(ifj) Anyjban’ [A-LTEZS-FORRSBAN] mr ADOTT Megtapasztals / CL volt [a LTEZSE elz szakaszban ez megformlsra kerlt, az ifj anya ’szlei’ mr egyms trsaknt ltek, s ’csaldot’ is megformltak abban az rtelemben, hogy ksbb jabb trsa(ka)t formltak maguk mell mr kzsen].
Felttelezem, hogy a Trs Megformlst kveten a kezdeti ’szemllsbl’ az EGYMSHOZ KZELEDSI Irny is mr egy rszleges formban megnylt a LTEZS egy KORBBI SZAKASZBAN: a megrtst segt kpben az ifj anya a szleihez egy kiss kzelebb hzdhatott, s ez lehetv tette egy olyan ’ramls’ megformlst kzttk, amelyben a szlk a tudsukra megtanthattk a gyermekeiket (illetve ’egy udvarban’, EGY olyan TRBEN lteztek, amely ezt a kzeledst lehetv tette). Az EGYMSHOZ KZELEDSNEK teht ez a kezdeti formja mind A-LTEZS-FORRSBAN (az ifj anyban), mind a MINDENSG-FORRSBAN (a legkisebb gyermekben) ugyancsak ADOTT CL volt a LTEZSKBEN [az idsebb szl(k) korbbi vlasztsa volt].
A Megrtst segt kpben az ifj anya TOVBBI KZELEDST kezdett meg a Trsaihoz: a kisebb gyermekeket mr kpes volt kzvetlenl ’MEGRINTENI’ [’egszen kzelrl megfigyelni’]. Ez a MEGISMERSNEK s a kzvetlen gondoskodsnak egy teljesen j lehetsgt nyitotta meg. Felttelezem, hogy ez a Vlaszts az ifj anyban [A-LTEZS-FORRSBAN] mr Szabadsg volt [j Cl], a MINDENSG-FORRSBAN [a legkisebb gyermekben] pedig ebbl ereden ADOTT CL.
Rszleges megrtsem az, hogy a SZABADSG [mint egy j Megtapasztalsi Irny] az ’ifj anyban’ [A-LTEZS-FORRSBAN] egy ’Magbl-Felhozott-Vgy’ volt, vagyis a (szmunkra rtelmezhet) ’Alapja’ A-LTEZS-FORRSBAN (az ifj anyban) ’FORMLDOTT MEG’ s az ’’ LTEZS-RSZHEZ tartoz TRBEN ’rgzlt be’]. A Megrtst segt kpben az ifj anya amikor mg ’magzatknt’ ’Bell-Magban’ Adott-Teret a [legkisebb (?) s a nagyobb (?)] gyermeknek, a Benne-Magban j-Kezdett formld / nyl ’Szabadsg’ ’kiteljesedsi irny’ ’alapjt’ ’pontosan / teljesen’ ’bergztette’ [’ADTA’] a gyermeke szmra MEGFORMLT-TRBEN is (?).
Utlagos megrtsem az, hogy habr az ifj anya szleiben volt valamilyen olyan minta, amely rtelmezhet a SZABADSG ’elkpnek’ [mr a szlk is fontolgattk egyes rszeit], a SZABADSG [mint J IRNY] azonban az ifj anyban ’egszlt ki’ vagy ’pontosodott’ olyan Vlasztss, amely a LTEZSBEN [a HARMONIA ’Alapjai’ szerint] mr NLL J IRNYKNT volt rtelmezhet, s ezrt a LTEZS kpes volt TERET MEGFORMLNI az j Irny Megtapasztalshoz.
Mivel ez a ’SZABADSG’ megtapasztalsra val Irnyuls
mg az ’ifj anyjban’ is csupn egy J-KEZDET volt
[mg az ’ifj anya’ is csak nem sokkal azeltt kezdte ezt a Tapasztalatv felpteni],
az N-BEZRS(ok) miatt az ’anyjtl’ akaratlanul EL-Tvolodott ’legkisebb gyermeknek’
[„magra hagyottan”]
csak nagyon kevs tnyleges ’ismerete’ / megrtse lehetett a ’Szabadsgrl’,
s ez lehet a kzvetlen oka annak,
hogy a SZABADSGHOZ
[ennek rszeknt a Trsakhoz val Kzeledshez,
a Gondoskodshoz,
a Felelssghez]
tartoz ALAPOKAT (!) is
csak nagyon lassan rtette meg s ptette fel a MINDENSG-FORRSA
[= a ’csaldjbl’ „akaratlanul kiszakadt” ’legkisebb gyermek’,
a ’MI’ LTEZSI-gunkhoz tartoz (els nll) TUDAT].
[A MINDENSG-FORRSA (az eredend ’csaldjtl’ EL-Tvolodva) ksbb ’Trsaknt’ ’Formlta meg (maga mell)’ a ma LKNT ltez Tudatokat, s ’szmukra’ ’Formlta meg s rasztotta ki’ az LETHEZ tartot TEREKET.
Mind az LETHEZ tartoz TEREKET, mind az letknt ltez Tudatokat a MINDENSG-FORRSNAK GONDOZNIA Szksges.
A GONDOSKODST a MINDENSG-FORRSA Tapasztalati ton ’tanulta meg’ [mert ennek az Alapjaira nem tudta t kzvetlenl Megtantani az ’anyja’], s ma mr a Szksghez igazodan nyilvntja meg.
Az LETKNT megnyilvnul Tudatok kzl a nagy-TEREMTKET s a MEGTARTI-Teremtket a MINDENSG-FORRSA mg KZVETLENL Tantja meg az ltala mr Megrtett Tudsra, Kzvetlenl Gondozza ket.
Az egyedi teremtv vl Tudatokat Kzvetlen formban az a nagy-TEREMT s MEGTARTI-Teremt Gondozza, aki ket letre-Befogadja (akihez tartoz TRBEN a Tudat Bergzlt).]
Magtl rtetden ez [a „kiszakads”, „magra-hagyottsg”] az oka annak is,
hogy az LET TEREIBEN
a SZABADSGNAK
s a TRSAS-TEREMTSNEK / GONDOSKODSNAK / FELELSSGNEK
nagyon sok ’rtelmezse’ / ’rsz-ga’ s „flre-rtelmezse” „van”…”
20200908 [961.r.] 270. pont (2) – elrhet ITT:
„…Ha a Megrtst segt kpet nzzk, a mai fogalom-hasznlatunk szerint (1) amikor a ’hzban’ [a Megjulsra Felkszls sorn az j-Kezdet szmra Megformlt ’ALAPBAN’] csak a legkisebb gyermek maradt, s (2) az ifj anya a msik kisgyermekkel ideiglenesen bergzlt egy msik VDELMET ad TR-Rszben, ez egy ksbb A-LTEZS TEREIN BELL Megformldott (legalbb) kett RSZ-RAMLS ’Alapjt’ rgztette be (?) [ugyanabban (!) a LTEZSI-TRBEN (!)].
Ez a ’Vltozs’ NEM volt az ’ifj anya’ ltal TERVEZETT, ezrt a mai fogalom-hasznlat szerint ► EL-VLTOZS Megformldsnak rtkelhet.
[2025.09.11.:Ugyanakkor ’olyan’ EL-Vltozs ez,
amely A-LTEZSBEN addig Megformlt MEGHATROZKRA / HARMONIKRA ’Alapulan’
’olyan irnyt nyitott meg az j-Kezdet szmra’,
’amelybl lehetsges a visszatrs / hazatrs
a korbban mr MEGTARTHATV Felptett ALAPOKHOZ / HARMONIKHOZ,
s ezt kveten
egy ALAPOSABB MEGFONTOLST kveten
a korbban „megszakadt” ’ptkezs’ jra Megnyithat lehet.]
[megrtst segt rajzokkal (963-965.r.) 270. pont (2) - elrhet ITT]
Rszleges megrtsem szerint
az ’ifj anya’ (a kett kisgyermekkel)
KZSEN (is) hasznlhat LTEZSI-TERET kezdett megformlni
[(ez j Irny / j Szndk volt,
ennek az j TRNEK lett volna az ’Alapja’ (’Kzppontja’) a ’hz’].
Az ’ifj anya’
az J LTEZSI SZAKASZBAN
KZVETLENL s ’Kzelebbrl’ Tervezte
a Trsak Egymshoz-Kapcsoldst.
Rszleges megrtsem szerint
EGY NAGY KZS TRBEN kezdtk volna meg
az J LTEZSI SZAKASZT,
s
ebben nll (Szemlyesnek tekinthet) TR-RSZEK tartoztak volna
mindannyiukhoz kln-kln.
[A ’nagy hzon’ bell
minden Tudatnak nll sajt szobja / lakrsze lett volna,
s esetleg olyan (kisebb) Tr-Rszek Megformlsa is elkezddhetett volna,
amelyekben egy-egy rvidebb tartamban tbb Tudat is tnylegesen bergzlhetett volna.]
Lehetsges, hogy a ’hzat’ [= j-Kezdetet] forml ifj anynak mg PONTOSTANIA lett volna szksges a hz ’bels szerkezett’.
A kphez kapcsoldan emltettem, hogy nem tudtam pontosan meghatrozni / felismerni / megrteni azt, hogy a hz bell tbb nll szobbl ll-e [minden LTEZSI-RSZ szmra bergztsre kerlt-e az (EGYSGEN bell) ’nll’ ’Szemlyes’ TR-RSZ ’Alapja’].
Valamilyen ’kezdeti’ ’bels tagozds’ [’terve’ (?)] halvnyan rzkelhet volt, de valsznleg nem volt mg ’vglegess’ (1) MEGHATROZVA s (2) MEGFORMLVA a hz bels szerkezete [vagyis az, hogy az egyes LTEZS-Rszekhez (= Tudatokhoz) (a Tapasztalatok Megformlshoz szksges) milyen s mekkora nll tr-rsz rgzljn be, s ezeknek egymshoz milyen kzvetlen kapcsoldsi lehetsge legyen].
Lehetsges, hogy az ifj anya azt tervezte, hogy amikor majd a nagyobb gyermekkel egytt bergzl a hzban, a bels tagozds rendszert akkor formlja vglegess. Valamilyen „vratlan esemny” miatt azonban az ifj anya s nagyobb gyermeke nem tudtak Bergzlni a Megtervezett j-Kezdetk ’Alapjaknt’ Megformlt ’Hzban’.
Az is lehet ugyanakkor,
hogy az ifj anyban [a megtapasztals jdonsgbl ereden]
nem vlt kellen Megrtett mg az, hogy
(1)
habr MG KZVETLENEBBL Szndkozik a gyermekekkel / Trsaival kapcsoldni,
(2)
ez csak gy lehet Harmonia,
ha minden TUDAT szmra [kln-kln is (?)]
a Szabadsg
az nll Szemlyes-Tr
MEGFORMLSVAL s BERGZTSVEL is Megalapozsra kerl.
Taln mivel ’tl szndkozott lpni’ azon a LTEZSI TR-ALAPON,
amelyben ’Addig’ a ’szleivel’ volt jelen
[s amelyben minden LTEZS-RSZHEZ
(= nll TUDATHOZ)
olyan nll TR tartozott,
amelyet a Trs kzvetlenl nem rinthetett meg],
[= az ifj anya
egy ltala Meghatrozott J (!) Irnyban
Tovbb akarta pteni
az akkor meglv Harmonit]
nem fordtott kell figyelmet
annak az RTKELSRE / ELLENRZSRE,
hogy a Trs ltal kzvetlenl
megrinthetetlen (nll) Szemlyes Tr-Rszek bergztse
elhagyhatatlan alapja
a Harmoninak / a Szabad megtapasztalsnak]
[mivel a korbban Ltezett TUDATOK ezt HARMONIV (teht MEGHATROZV) Formltk az ifj anya Ltezse szmra is,
ezrt
a Tr-Hasznlat ezen rsze a Megnyilvnuls szmra ’ADOTT’ (= korbban Felptett) MEGHATROZ].
Taln gy pontosabb a megfogalmazs,
hogy az ifj anya az ltala Vlasztott J IRNY j Lehetsgeire fkuszlt mg a figyelme jelents rszvel,
s ezek [Alapjaiban val] Megrtst kveten formlta volna
Vglegess / Teljess a VLASZTST
[
alapulva MINDEN addig felplt Tudsra,
teht nem csak a ► Sajt addigi Tapasztalataira,
hanem arra is, amit szmra Tudsknt a szlei adtak t
(► ami szmra ’ADOTT’ MEGHATROZ)].
Lehetsges az is, hogy a KETT kisgyermek ’megszletse’ (nllv) azt mutathatja, hogy az ifj anyban kett teljesen j Irny is elkezdett J-KEZDETT Megformldni.