Lehetsges az is, hogy a KETT kisgyermek ’megszletse’ (nllv) azt mutathatja, hogy az ifj anyban kett teljesen j Irny is elkezdett J-KEZDETT Megformldni.
Amikor a kpet rzkeltem, egy halvny olyan rzsem is volt, hogy a kett kisgyermek ’iker’. A hzban [= a hamarosan megnyl J-KEZDET szmra Megformlt ’Alapban’] bergztett legkisebb gyermek nagyon kicsi volt mg, szinte jszltt. A msik gyermek valamivel nagyobb volt, s kpes volt mr bizonyos irny nll megnyilvnulsra is. [Magamban elszr ezrt is nem figyeltem jobban arra az rzetre, hogy a gyermekek ikrek.]
A kett gyermek (lehetsges) ’ikersge’ jelezheti azt,
hogy az ifj anyban
egyszerre
[inkbb egymshoz nagyon szorosan kapcsoldva / egymst felttelezen (?)]
kett [vagy kett rszbl kiboml] J-KEZDET alapja nylt meg.
A ’kett’ (nll) RSZBL Kiboml J-KEZDET
a legegyszerbb rtelmezs szerint azt jelenti, hogy
(1)
a Megnyl J
► ’ALAPUL’ MINDEN ADDIGI [korbbi] TAPASZTALATRA,
[a szlk s az ifj anya minden addigi Tapasztalatra]
(2)
► s ’EMELL’ ILLESZKEDHET Harmoniaknt
egy Bizonyossgg Megformlt j Vlaszts.
[A Szabadsgrl: (1259-1260.r.) 340. pont (3) - elrhet ITT]
MINDEN ADDIGI TAPASZTALAT
’ALAPJA’
az j Kezdetnek,
amely J-KEZDET ’j gban / j hajtsban / j rgyben / j virgjban’
valamilyen Vlasztott teljesen j s egyedi is Megformldhat az J TRBEN.
Az ’ikrekknt’ ’megszletett’ J-KEZDET egyik rszt
mr maga az ifj anya is egyre teljesebben kezdte megrteni
[ez lehetett a ’nagyobb gyermekben’ a Trshoz val olyan TOVBBI KZELEDS megformlsa,
amely a kzvetlen megrintst is lehetv teszi,
gy a trsak kztt tnylegesen j formj kzvetlen ramls is megformldhat].
Az ilyen ’kzvetlen’ ’megrintst’ is lehetv tev Megtapasztals
(egyes rszeiben akr Gondoskods)
teljesen j Megtapasztals volt ekkor mg,
az ifj anynak is ppen csak elkezdtek formldni az ilyen irny sajt Tapasztalatai.
Valsznleg
annak a ’vkony hatrvonalnak (mint Harmoninak)’
a MEGRTSE s MEGFORMLSA kezddtt el,
amely a kzvetlen rintsek sorn
(1)
biztostja a Szabadsgot,
s (2)
nem nyilvnul meg „knyszerknt / elnyomsknt / EL-Vltozsknt” (?).
Ez a mai fogalom-hasznlat szerint azt is jelenti, hogy a nagyobb (rgi) udvarban l ifj anya s a szlei kztt [akik kzvetlenl mg nem rinthettk meg egymst (!)] egy olyan [ADOTT] ’ALAP-MRTK’ Kzelsg-s-Tvolsg formldott meg / rgzlt be A-TRBEN, amely lehetv tette azt, hogy egymst kzvetlenl RZKELJK, egymssal olyan formban ’kommuniklhassanak / rintkezhessenek’, amely lehetv teszi azt, hogy a Tapasztalataikkal egymst megismertethessk.
Ezt a Kzelsget-s-Tvolsgot az LET TEREIBEN a MINDENSG-FORRSA az LTALNOSAN Meghatrozott TvolsgTartsknt formlta meg [Fontos: ez a Kzvetlen Megrintst mg nem teszi lehetv (!)]. A-LTEZS TERBEN ez az ifj anya s az szlei kztti Kzelsg-s-TvolsgTarts volt.
Az ifj anya s a kett kisebb gyermek kztt mr ott az ’udvarban’ [az elz LTEZSI SZAKASZBAN] MEGALAPOZSRA kerlt s rszlegesen mr formldni kezdett az a kzvetlen ramls, amely lehetv teszi az LTALNOSAN Meghatrozott TvolsgTartsnl val KZELEBBI sszekapcsoldst (a kzvetlen megrintst). A YOSGBAN Szeretetknt ismerjk ezt a Kzeli-sszekapcsoldst lehetv tev TR- s ramls-Rendszert.
Az ’iker-gyermekek’ ’MEGSZLETSE’ azt jelezheti,
hogy az J IRNY
kett egymshoz szorosan kapcsold
[akr egymst felttelez],
m mgis
hatrozott NLLSGGAL rendelkez RSZbl formlhat Egssz / Teljess.
Az EGYMSHOZ-KZELEDS
[s ebben a SZABADSG]
olyan J formja kezdett megnylni,
amely mr a Trs KZVETLEN (!) Megrintst is lehetv teszi.
Ez
’FELTTELEKKEL’,
’krltekintssel’
(= Felelssggel),
’BIZTOSS MEGFORMLT (TR)ALAPRL’
plhet csak fel Harmoniv.
Ezt mi LK is megtapasztaltuk s megtapasztaljuk ma mg minden pillanatban.
A Trs KZVETLEN Megrintse
AKADLYOZ s PUSZTT is lehet akkor,
ha a KZELEDST
s KZELI-SSZEKAPCSOLDST
lehetv tev KZSSGI-TR,
valamint a SZEMLYES-Terek s ramlsok
ALAPJA s RENDSZERE / SZABLYOZSA
nincsen NAGYON PONTOSAN BERGZTVE
a GONDOSKOD ltal az LET-TRBEN.
Lehetsgesnek tartom, hogy mivel (1) az ifj anya mg nem formlta vglegess a hz bels tagozdst [= az J-KEZETE ALAP-Harmonijt], (2) s a hzban tnylegesen mg csak a legkisebb gyermeket rgztette be, A-LTEZS ’gy rtkelte’, hogy a hzhoz csak egy (!) LTEZS-RSZ tartozik, s A-LTEZS ezrt ezt a hzat ezzel az egy bele-rgztett TUDATTAL INDTOTTA EL az J-KEZDETBE.
Valsznleg az ifj anya [akit a szlei a TR-FORMLSRA megtantottak] utbb [mg a RGI TR (a rgi udvar) Visszabomlst megelzen] egy msik kis hzat formlt meg ’srgssggel’, s abban be tudta rgzteni a Sajt Jelenltt s a msik gyermek Ltezst.
Mindez azrt „NEHZSG”, mert ha valban ’iker-gyermekekrl’ van sz, az azt jelenti, hogy TELJESS az ifj anyban [a mai LTEZS-FORRSBAN (?)] Megnylt [kett egymshoz tartoz rszbl felpthet] J KEZDET az egymstl „ELSZAKADT” MINDKETT RSZ-IRNYBAN [LTEZSBELI RSZ-RAMLSBAN] maradktalanul teljess nem tudott mg felplni.
[Ez lehet az oka (?) annak, hogy az l teremtk kzl sokan nem kpesek rtelmezni az
egymst-kiegszt rszekbl felpl EGYSGET, s a ’rszeket’ „dualitsnak” / „egyms (nha kibkthetetlen) ellentteinek” tekintik, amelyek gyengtik (vagy akr ki is oltjk) a msikat.]
Az „akaratlanul” megformldott EL-TVOLODSBL
[EL-Vltozsbl]
ereden
a LTEZS TEREIBEN Megformldott KETT RSZ-RAMLS
[(1) a ’MI’ LTEZSI-gunk
s (2) a msik LTEZSI-g, amelyben az ifj anya maradt a nagyobb gyermekkel]
’SZKSGSZEREN (?)
jra ssze kell hogy kapcsoldjon egymssal AKKOR,
ha a LTEZS-RSZEKBEN
[= a korbbi ifj anyban s a kett gyermekben]
TOVBBRA is SZNDK
az ifj anya Szndkval / Vlasztsval MEGALAPOZOTT J LTEZSI IRNY Megtapasztalsa.
Az ifj anyban s a kett kisgyermekben
UGYANAZ az J-KEZDET kerlt Megalapozsra.
Az „akaratlanul” megformldott KETT RSZ-RAMLSS val sztvlst
[„sztszakadst”]
kveten
a mindannyiukban AZONOSAN (!) Bergztett LTEZSI-ALAP
teszi lehetv azt,
hogy egymshoz jra KZVETLEN RAMLST formljanak meg
[ha mg MOST is ERRE irnyulnak a Szndkukkal].
A SZABADSG kapcsn emltettem, hogy egymst felttelez, m mgis kln-kln rvnyesl kett F rszbl ll [a VLASZTS Szabadsgbl s a MEGNYILVNULS Szabadsgbl].
A Trsak EGYMSHOZ ’egyre kzelebbi’ KZELEDSNEK ugyancsak meghatrozhatjuk (legalbb) kett egymst-felttelez, m mgis kln-kln megnyilvnul F RSZT.
A trsak kztti kzvetlen sszekapcsoldst RAMLSS Megformlt Tr-Rszek teszik lehetv.
Emellett Szksges az, hogy a trsak mindegyike olyan Szemlyes Trrel is rendelkezzen, amely ’Vele n-Azonos’ [vagyis csak hozz tartozik (ms ltal megrinthetetlen), ebben rgzlnek be a sajt tapasztalatai].
Ezen kett F ’Felttel’ [mint
SZKSGSZER ALAPOK] Megformldst kveten a Tapasztalatokra alapulan
tovbbi Felttelek [
EGYETRTSEN alapul (!)] Megformlsa is szksges.
Mivel TRSAS-Megnyilvnulsrl van sz, ezrt ► minden RINTETT trs
EGYETRTSE szksges a Kzeleds / sszekapcsolds / Egyttes-Megnyilvnuls Lehetsgei (jogosultsgok, ktelezettsgek, Felelssg) s a Kzs Tapasztalat Lezrsa SZABLYAINAK Meghatrozshoz.
Ahhoz, hogy a trsak ezekben az ALAPOKBAN kpesek legyenek EGYETRTENI, Szksg van az
’ehhez elvezet t’ felptsre is: a KRS / FELAJNLS / EGYEZTETS s EGYETRTS ’tjnak s szablyainak’ megformlsra is…
Az ifj anya kett gyermeknek „akaratlan” egymstl „elszakadsa” a gyermekekben s az anyban eredje lehet a „hiny” s „vesztesg” rzet [a TR-VESZTS] / a Tudat „beszklse” s „bezrdsa”, a „magra-hagyottsg / elveszettsg” [s ebbl ered „neheztels” / „harag, dh”…], a „hibavalsg / cltalansg / haszontalansg / tehetetlensg”-rzet, „n-vd”, „hibztats”, „fltkenysg”, „irigysg”, fjdalom” Megformldsnak. Ez NEM ’Vlasztott’ Tapasztalat egyikkben sem, hanem EL-Vltozs.
A „hiny”-rzet / Tr-Vesztettsg kzvetlen alapja lehet a trsak [akr testvrek / akr szl s gyermeke] kztti [Megrtsi Nehzsgbl eredeztethet] „ellenkezsnek”, majd pedig az „Egymsnak-Feszlsnek”, amely mr maga tnylegesen is jabb Tr-Vesztseket forml meg, s ezltal magt A-LTEZST is „sodorja a semmi fel”.
Rszleges megrtsem szerint
ez a ma mg nem teljes ’felsorolsa’
A-LTEZS-FORRSBL (is)
KZVETLENL vagy KZVETVE EREDEZTETHET
EL-Vltozsoknak
egy rvid rtekintst ad arra,
hogy mely EL-VLTOZSOK
TELJES-RENDEZSHEZ
SZKSGES
az LET TEREIBEN is
[a ’MI’ LTEZSI-ginkban is (!)]
A-LTEZS-FORRSNAK KZVELEN RSZVTELE.
gy rthetv vlhat a szmunkra az,
hogy mirt volt FONTOSSG s SRGET
(legksbb) itt az T-VEZETS sorn az,
hogy a FLDANYA s a Befogadott teremti
ALAP-RAMLSBAN
Bergztsre kerljn az az j Bels-ramls
[az ’O’-ramls, a Bels-Ltezs-s-let-ramlsa],
amelyben mr ’kzvetlenl’ kpes A-LTEZS-FORRSA
(az ’anya’) is
a GONDOSKODSVAL megnyilvnulni
az LET TEREI s az L teremtk fel a SPECILIS VD-TEREKBEN…”