20200908 [1735, 1737.r.] 433. pont – elrhet ITT:
Levl-rszletek [2025.03.06-08.]
„…Nha korbbi letekben [vagy akr ebben a mostaniban] lehettek
’egyedi krseink’ a FLDANYA fel.
Valamit a ’csomagunkban’ / a sorsunkban / a tapasztalataink kztt [egy bellnk ered okbl] ’fontosabbnak’ vlasztottunk (hatroztunk meg) nmagunk szmra.
(…) Azt gondolom, hogy
szmodra valamirt fontos most [s fontos elremutatan is]
MEGTAPASZTALNI azt,
hogy akr egy meggondolatlansgnak / vatlansgnak,
akr egy nagyon mly fjdalombl ered tettnek
milyen NAGYON SLYOS kvetkezmnyei lehetnek.
Megtapasztaltad ezt termszetesen az eddigi s mostani let sorn is.
Olyan, mintha AZRT tapasztalnd meg most ennyire erteljesen ezt az Elengedst / Lezrst, hogy a ’tanulsg’ szmodra olyan formban RGZLJN BE [(1) mind a Tudatban, (2) mind a ’szemlyes’ trben], hogy azt majd msok szmra ’rzkeltetni / megmutatni tudd’ [MIRT FONTOS NEM (!) megtenni vagy akr NEM elmulasztani valamit].
Akr valamilyen ltalad vlasztott Tantsnak is rsze lehet (?) ez a mostani megtapasztals [hogy majd Te tudd tantani (elmondani, megmutatni) msoknak].
A Tudatosan s akaratlanul a szmomra azt jelenti, hogy ► vlasztottam valamit (akr szabadon), de utbb megvltoztak a kls krlmnyek (vagy bennem-magamban valami), s ezrt a megvalsuls ms irnyt vett, mint amit vlasztottam… vagy pldul ► a Vlasztsom meghozsakor tvedsben voltam (mert msok megtvesztettek s ezt nem ismertem fel), vagy pedig ► egy j megtapasztals elindtsakor mg nem ismertem minden rszletet, s ezrt nem ismertem fel minden kvetkezmnyt.
Teht
(1)
tudatosan s az akkor meglv tudsomra alapozva megfontoltan
hoztam meg a vlasztst,
(2)
de mivel nem ismertem fel minden kvetkezmnyt,
ezrt „akaratlan” „irnyban” nyilvnult meg a megtapasztals
[ebbl ereden ez valban „knyszer”, s EL-Vltozst eredmnyez
(gyakran valamilyen „teher” „megformldsa” is jelzi ezt)].
Az utols mondat gy jelzett bennem. Inkbb gy rtelmezhet szmomra ez az tmutats [megbns / megbocsts-krs], hogy a gykr-srlseket s az okhoz kapcsold mlyebb rtegeket rinti [nem a most meglt mindennapokat / a felsznt].
Mintha egy [szmodra (?)
egyedi okbl fontos (?)] olyan megnyilvnuls lenne ez, amivel ’lesprd az utols porszemeket’ s/vagy egy finom [’lehelet-vkony’, ugyanakkor ’nagyon ers] ’vdtakarst’ tennl a megtiszttott / meggygytott rszedre... mert vgighaladtl az ton, s annak meglted s megrtetted minden fontos vlasztott rszt. Mintha egy ’Emlkeztett’ [Feljegyzst (?)] is ’megformlnl’ ezzel (?):
ha msokrt is felelssget vllaltunk
[(1) ltalban is,
mert felvllaltuk a Klnleges (ksbb akr a MAGSGI) let-ptst
(pldul a Szolglat valamely formjt)
s (2) a Kzeli-Trsaink fel s/vagy a gondozottjaink fel],
a tetteinknek
[a Szndkainknak, a Vlasztsainknak]
(akr slyosabb) msokra is kihat
(msokra is tovbbterjed / msok szmra is akadlyoz)
hatsa / kvetkezmnye lehet.
’Ezek a vgs simtsok’ [~ a Lezrt megtapasztalsra val utols ’egszen kzeli rtekints’, az Elengedett „teherre” mg egy utols pillants vetse…] olyanok, mint amikor valaki djat / elismerst kap az ’oszkr-gln’: mr befejezte a feladatot, meglte a munkt [a nehzsgeket / mlysgeket s az abbl kivezet / hazavezet utat], Lezrhatja a Megtapasztalst > a Tapasztalat azonban ’benne megmarad’, s a meglt fjdalmai s nehzsgei [a ’kapott djban’ is] mindig emlkeztetnek majd erre az tra... mert a Tapasztalat megmarad benne... A ’munkjt’ ’jl vgezte’, s ezzel a
’tapasztalatval’ [’kpestsvel’ / felptett Tudsval] valsznleg sok ms teremt szmra is knnyebb teheti az ’Irnyban-Tarts’ fontossgnak Megrtst…
(…) Emlkszem, hogy az n [Anyagi-Testi] letemben is nagyon fontos lps volt az, amikor Felismertem azt, hogy melyik az Ered-Birodalmam. Addig „ers” „otthontalansg”-rzet jelzett nha bennem.
Amikor Felismertem azt,
hogy a ’szellemi’ [= (n)Lnyegi] Jelenltem hol van otthon,
azt is gyorsan megrtettem,
HOGYAN s MIRT [milyen Vlasztsokkal] rkeztem a FLDANYA Kzssgbe,
s gy Megrtettem azt is,
hogy ’ITT n OTTHON VAGYOK’.
Segtett ez a Felismers abban is,
hogy Megrtsem ’miben klnbzm’ [az Eredm okn] msoktl,
s gy ELFOGADJAM a ’klnbzsget’
[= mr ne „hinyknt” tekintsek erre,
hanem Felismerjem ebben az rtket s a Clt / Lehetsget / ’Feladatot’].
Nagyon fontos lesz majd mindenki szmra
Felismerni s Megrteni azt,
hogy melyik az Ered-Birodalma,
s gy MEGRTENI azt,
hogy MI az Ered-n-Jellege.
Ha ennek a Felismersben ma mg valaki „akadlyozott”,
akkor valamilyen ALAPOZSI Gondoskodssal
[SPECILIS formban] is segti majd ezt a FLDANYA.
Az Ered-n-Jelleg Felismerse azt is segti,
hogy a teremt MEGRTSE azt,
MIRT / MILYEN CLLAL Vlasztotta
a FLDANYA Kzssgben val Jelenltet,
s gy azt is, hogy
’ITT OTTHON VAN’.
Minden teremt segtsget kap ahhoz
[(1) a FLDANYTL
s (2) a (gondoskodsra kpes) Trsaitl],
hogy Felismerje / Megrtse:
az eddigi let-tnak vannak-e olyan rszei [Tapasztalatai],
amelyeket SZKSGES vagy LEHETSGES [rszben vagy teljesen] Lezrni,
valamint hogy figyelemmel az eddigi let-tra (!)
[figyelemmel a teremt jelenleg meglv MEGHATROZIRA,
(jelenleg meglv Vlasztsaira)]
MILYEN J VLASZTSOKAT HOZHAT,
milyen KNNYTSEKET Krhet,
melyik Tapasztalatai Rendezsbe kezdhet bele
(pldul FELKSZLS / ALAPOZS Vlasztsval) stb].
(…) Mivel
ms az Ered-Birodalmunk, tanulom a kapcsoldsunk sorn azt, miben vagyunk msok, miben tudunk kzs utat nyitni.
Neknk is
ms az Ered-Birodalmunk,
s ebbl ereden vannak klnbsgek
(1)
nem csak abban,
hogy milyen Vonzdssal / milyen Vlasztott F let-ptsi irnyokkal
vagyunk jelen itt a FLDANYA Kzssgben,
(2)
hanem abban is,
hogy
a Megrtseinket hogyan ptjk fel,
milyen magunkkal hozott
[= az (n)Lnyegi-Testben korbban Felptett]
Tudssal s eszkzkkel dolgozunk.
Mr rgebb ta igyekszem tudatosan megrteni a[z Eredbl s Vlasztsokbl add] klnbzsgeket, s prblom ’[tapasztalati alapon] megrteni s megtanulni’ azt a ’nyelvet / jel-rendszert / kommunikcis form(ka)t s kapcsoldsi formkat, amivel a klnbzsgek (a megrts szintjn) megszntethetek…”
Amikor azt is egyre teljesebben megrtjk,
hogy
a trsunknak milyen ’nagy fjdalma’ [s Slyosabb srlse] van
[s ez mibl ered(het)],
azt is egyre teljesebben megrthetjk,
hogy „mit / mirt nem lt (nem rzkel)”,
s ’HOL / MIBEN’ lehet olyan Elfogadsa,
’ahonnan’ kpes lehet nekikezdeni valamilyen „hinya” Rendezsnek…
20200908 [1600-1604.r.] 398. pont (1)-(2) [sokfle formja van a meg-nem-rtsnek; (1) ms az anyanyelv; (2) ms tartalmat adnak a fogalmaknak / rtkeknek; (3) klnbz Birodalombl ered teremtk lnek a FLDANYA Kzssgben, klnbz vonzdsokkal (f megtapasztals irnnyal vannak itt); a klnbz let-ptsi szinteken is klnbz tartalma lehet egy-egy rtknek] – elrhet ITT
20200908 [1602.r.] 398. pont (3) [a FLDANYA segti Megrteni, hogy az rtkeknek / fogalmaknak MI A PONTOS TARTALMA ITT a Kzssgben] – elrhet ITT
20200908 [1141.r.] 316. pont (1) [TANTS j LEHETSGE a YOSG Birodalmban; egy Klnleges let-ptsi irnyt mr Tarts jelleggel megnyit teremt Vlaszthatja azt, hogy azt olyan formban Tantsa meg szmra a FLDANYA, hogy azt msoknak Tanthassa] – elrhet ITT
20200908 [1171.r.] 320. pont (1) [
MEGRTSI Nehzsgek megszntetsben val rszvtel FONTOS (KLNLEGES / SPECILIS) IRNY a YOSG Birodalmban] – elrhet ITT
20200908 [26.r.] 18. pont [a Megrtsi-Nehzsg korai felismerse s megszntetse fontos j Klnleges Teremtsi Irny] – elrhet ITT
20200908 [140.r.] 61. pont [Megrtsi-Nehzsg megszntetse rdekben is Kezdemnyezhet TELJES-ELLENRZS (azaz SPECILIS Gondoskods)] – elrhet ITT
(…) Az ’Emlkeztet’ [az elbb lert formjban] az n rtelmezsem szerint nem a Felelssg „ttolst” jelenti, hanem
a Klnleges Gondoskodst a trsai fel felvllal teremt szmra
nagyon fontos Figyelem-Felhvs
[itt a YOSG Birodalmban,
a FLDANYA Kzssgben,
a ► TAPASZTALATOKRA alapulan].
A Felelssg felvllalsa
’msok irnyba’
(1)
nem azt jelenti,
hogy „helyettk” brmit is megtehetnnk,
(2)
hanem azt jelenti,
hogy amikor FOKOZOTT [Klnleges] a Felelssg
vagy akr mr MEGEMELT [Specilis, Kml] a Felelssg
[azaz Klnlegesen vagy akr mr Specilisan is
KZELEBB (!) hzdhatunk
a Gondoskodsok (!) sorn a trsainkhoz],
akkor a ’Megnyilvnulsaink’ ’hatsa’
[akr ’kvetkezmnye’]
JELENTSEN MS [~ ’kzvetlenebb’] lehet
(1) akr nmagunkra
(2) akr a trsunkra.
Azt a
Felelssget TANULJUK [s ► ptjk nmagunkban],
hogy amikor [Gondoskodsi cllal]
[vagy akr egyb okbl, akr „akaratlanul”]
KZELEBB vagyunk msokhoz,
ezen ms KZELEBB lvkre is
► FIGYELEMMEL KELL LENNNK
a Megnyilvnulsaink sorn.
Nem „vesszk t magunkra” msok Felelssgt,
de a ’magunk ltal Vlasztott / Felvllalt’ Felelssgnek
megfelelen
Szksges JELEN-LENNI a trsainkhoz KZELEBBI Helyzetekben:
a Klnleges Gondoskodsra kpes teremtknek FOKOZOTT Felelssggel,
a MAGOKNAK MEGEMELT Felelssggel.
Az n rtelmezsemben az ’Emlkeztet’ [= a sajt Tapasztalatok sszegzse] ezt jelenti.
20200908 [899.r.] 254. pont (12) [a MEGEMELT Felelssg tartalma] – elrhet ITT
s biztos voltam benne, hogy megprblsz meggyzni arrl hogy ez a helyes, a harmnira alapozva.
Nem irnyult ’arra’ Szndkom, hogy ’meggyzzelek’.
Fleg nem arrl, hogy mi ’helyes’ s mi nem az.
Nagyon jl tudom, hogy
mindannyiunknak ms a ’Sajt Harmonija’,
legalbb rszben msok a ’Fontossgok’ a Jelenltnkben…
s ami harmonia az egyik teremtnek,
az akr lettel-sszeegyeztethetetlen
[„tkz”, „elfogadhatatlan”]
lehet egy msik teremt szmra.
Utlag azt felttelezem, hogy valamilyen Illeszkedsi-Nehzsg Jelez [bennem s Benned is (Te ezt tkzsknt rzkeled)].
Van mr annyi tapasztalatom [s kzs tapasztalatom Veled is], hogy tudom, a Megrts vgl a helyre kerl, s mindkettnk szmra ez fontos Megrts lesz.
Amikor pldul a Rend-Ttelek Befogadsa kapcsn [az ldozathoz tartoz Rend-Ttel befogadsa sorn is] tbb rn keresztl beszltnk telefonon, elszr nem rtettem, hogy merrefel vezet a beszlgets [s az sszekapcsolds]. Ahogyan Benned jttek fel a kpek s Megrtsek [s ezeket alaposan t tudtuk beszlni], akkor Pontosodtak a Megrtsek, s akkor rtettem meg azt is, hogy ’mindez’ MILYEN J IRNYBA MUTAT / MILYEN J MEGRTS [s J LEHETSG] FEL VEZET.
Tbb szempontbl is bejelzett nlam [az tkzs].
Egyrszt mert a testemtl s az rintettektl mr bocsnatot krtem, nem most s nagyon sokszor. „Lerttam” amit kellett.
A ’bocsnat-krs’ s ’megbocsts’ [nmagunknak s msoknak] nem valamilyen tartozs „lervsa”, ugyangy, ahogyan a hla meglse sem.
Mindegyik egy ’bels folyamat’, ’bellrl jv indttats’, egy fontos vlaszts kifejezse-kinyilvntsa elsdlegesen nmagunk szmra.
A Megbocsts [mint Gondoskods] j rtelme: (474-475.r.) 166. pont – elrhet ITT. A ’megbocstshoz’ kapcsoldan olyan szemlyess megformlt Vdelmi-Teret ’Adhat’ a FLDANYA, amely lehetv teszi a SPECILIS GONDOSODS megnyilvntst is. Kiterjedhet ez a Vdelem s Gondoskods nem csak a ’szemlyes’ trre, hanem ’helyzetekre’ s ramlsokra is, fontos okbl akr a ’kzelben lvkre’ is.
20200908 [1668.r.] 416. pont (1) [korbbi letben tett olyan Felvllals, amely nem volt illeszked a teremt akkor meglv Meghatrozihoz] – elrhet ITT
20200908 [1711-1712-1713.r.] 429. pont (1) [„terhek” KNNYTETT (SPECILIS) Rendezshez KNNYTSEKET Krt a FLDANYA; Rendezs mdja; „megblyegzs”; (1712) „Teher” fogalma (a FLDANYA ltal Meghatrozott j rtelme); a KVETKEZMNY nem „teher”; a „teher” kialakulsa s „formi”; a „terhek” megszntetse
NAGYON FONTOS RENDEZSI IRNY, az LET-TR MINDEGYIK RSZ-RAMLSBAN nyit ehhez Lehetsget a FLDANYA] – elrhet ITT