3.
2025.09.23.
MAGOKNAK
Ma hajnalrl egy olyan rvid kpre emlkszem, amely akr az 1. pontban rt kp [HTHA-Helyzet teremtt rint ELLENRZS] azon [folytatd] rsze is lehet, amely a ’kamionban’ utazst kveten egy ’nagy zrt pleten bell’ nyilvnult meg.
Emltettem a [1945.r.] 474. pont (1) alpontjban (elrhet ITT), hogy amikor a ’kamionbl kiszllt’ az ELLENRZTT teremt, a jrm ’csomagtartjban’ tbb [legalbb kett vagy hrom] kzepes vagy nagyobb mret hozztartoz ’brndt’ [csomagot] rzkeltem, s ezeket akkor a teremt mell odatette a FLDANYA.
Emltettem, hogy
„…Valsznnek tartom, hogy azon teremtt rinten, akit a kpben magamknt rzkeltem, nhny Tapasztalatot SPECILIS-ALTATSBAN Rgztett be a FLDANYA. Ez a GONDOSODS mr a nagy pleten bell nyilvnult meg [az ott lv Teljes-Takars miatt erre utbb nem emlkeztem].
Valsznnek tartom, hogy a ’kamion’ ’csomagtartjbl’ kivett kett-hrom csomagban / brndben olyan SLYOSABBAN EL-Vltozott Tapasztalat lehetett, amelyeknek a Teljes-Rendezse leghamarabb ►a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN val Bergzlst kveten kezddhet meg [az ilyen Tapasztalatokat RSZLEGES-ALTATSBAN Rgzti most be a FLDANYA], vagy ► majd csak az J TEREMT-SZAKASZBAN kezddhet meg a Rendezs / jj-pts [ekkor Alv-Kdd Szksges Megformlnia a Tapasztalatot a FLDANYNAK]…”
Utlagos megrtsem szerint
(1)
a brndk kzl kettben
olyan ’Tapasztalat’ volt,
amelyeknek a SPECILIS-ALTATS valamilyen formjban val Bergztsrl
kellett dntenie a FLDANYNAK
[miutn a FLDANYA Meghatrozta azt,
hogy a teremt szmra LEHETSGES
a KISEBB SZAKASZ-Vlts sorn az Anyagi-Testi Jelenlt Megtartsa
(s ezt a Tovbbvezetst a teremt KRTE) (!)],
(2)
egy ’nagyobb csomagban’ pedig
olyan „teher” volt,
amelynek a teremt Jelenltrl val LEVLASZTST mr ELKSZTETTE a FLDANYA.
20200908 [1711-1712-1713.r.] 429. pont (1) [„terhek” KNNYTETT (SPECILIS) Rendezshez KNNYTSEKET Krt a FLDANYA; Rendezs mdja; „megblyegzs”; [1712] „Teher” fogalma (a FLDANYA ltal Meghatrozott j rtelme); a KVETKEZMNY nem „teher”; a „teher” kialakulsa s „formi”; a „terhek” megszntetse NAGYON FONTOS RENDEZSI IRNY, az LET-TR MINDEGYIK RSZ-RAMLSBAN nyit ehhez Lehetsget a FLDANYA] – elrhet ITT
20200908 [1650.r.] 412. pont (1) [rgebben a RSZLEGESEN-Altatott Tapasztalatot a FLDANYA a teremt Anyagi-Testn / ’szemlyes’ tern BELL ’Altatta’ (nem sokkal ezelttig teherknt volt jelen ez az ideiglenesen Lezrt s elrhetetlenn vlt Tapasztalat)] – elrhet ITT
20200908 [1668.r.] 416. pont (1) [„teher” a korbbi letben tett olyan Felvllals, amely nem volt illeszked a teremt akkor meglv Meghatrozihoz] – elrhet ITT
20200908 [1694.r.] 425. pont (2) [„terhek” lettele mindegyik RSZ-RAMSBAN Lehetsges] – elrhet ITT
20200908 [1694.r.] 425. pont (3) [kp: ’egy kijellt helyhez’ (~ ’egy megnyitott barlang’ bejrathoz’) emberek rkeztek egyms utn, s a htukon hozott „terhket” ’letettk’ a barlang-nylshoz (volt mindennek egy ’szertartsos’ jellege); Specilis Kiprbls: hogyan lehetne knnyebb tenni a terhek lettelt; a legtbb hagyomny emlkeztet olyan helyzetekre, amikor kegyelmi lehetsg nylhat terhek lettelre] – elrhet ITT
20200908 1698.r.] 426. pont [kp: a vllamon lv kis tskbl eltntek az rtkeim (= KNNYTSSEL Lezrs vagy teher-lettel); j vrosrszben (a RGI TR-RSZBEN?)] – elrhet ITT

20200908 [1702.r.] 427. pont [kp: htizsk (HDRA, vagy akr Fontos Okbl a VD-s-VDETT LET-TR-RSZ Bevezet Szakaszra is tovbbvihet teher); lb mellett a fldn lv brnd / csomag: a villamoson vagy az j ’vrosrszben’ (= mg a HDRA bergzts eltt) letehet teher] – elrhet ITT
20200908 [1708.r.] 428. pont (1) [terhek kitiszttsa KNNYTSSEL / TR-RENDEZS] – elrhet ITT
20200908 [1735.r.] 433. pont [nagy ervel / fontossgknt nyilvnul meg a „terhek” kitiszttsa] – elrhet ITT
20200908 [1754.r.] 436.r. pont (1) [tbb hnapos elkszletet kveten NAGY-GONDOSKODSI-TRBEN (2025 hsvt eltt) lehetsg volt terhek KNNYTS melletti lettelre, illetve ugyancsak KNNYTSSEL (!) egyes (nem Slyosabb) Kvetkezmnyek Enyhtsre vagy befejezett nyilvntsra (ezek Clja rszben a GONDOSKODSI N-ER nvelse)] – elrhet ITT
20200908 [1763-1764.r.] 439. pont [FELKSZLTNEK kell lennie a teremtknek (a KNNYTETT Vltoztatsra, azaz a SPECILIS GONDOSKODS befogadsra); Felkszltnek kell lennie az letet-GONOZNAK s az rintett teremtnek, gyakran az rintettel Kzeli-sszekapcsoldsban lvknek, s a Gondoskods megnyilvntsban rsztvevknek] – elrhet ITT
20200908 [1755-1756.r.] 436. pont (2) [Nyitott-Jvttel eddigi s j kiegsztett Szablyozsa (enyhbb krokozs esetn is lehetsges); amikor az letet-GONDOZ a Nyitott-Jvttel Lehetsgt FELAJNLJA, az ltalban azt is JELZI, hogy valamilyen ALAPOZSI GONDOSKODSON vgigvezetse Szksges a teremtnek] – elrhet ITT
A ma hajnalban rzkelt kprl az az utlagos megrtsem, hogy a ’nagy zrt pletben’ azt ELLENRIZTE a FLDANYA, hogy a kett ’brndben’ lv Tapasztalat SPECILIS-ALTATSA milyen formban nyilvnuljon meg a TOVBBIAKBAN
- akr akkor, ha a Tapasztalatok mr eddig is a FLDANYA RSZLEGES-ALTATSBAN voltak,
- akr akkor, ha most Szksges a Tapasztalatokat SPECILIS-ALTATSBAN Bergzteni.
Megrtst-segt kp: ’sttedik / esteledik’… Egy ERSEBBEN VDETT TRBEN vagyok jelen [’n’, akit a kpben magamknt rzkelek]. Mindenhol frissen hullott h van, amely nagyjbl trdig rhet (?).
A ’frissen hullott h’ kpe ltalban a SZAKASZ-Vltskor az tvezetst jelenti. Leggyakrabban az a ’hatr-terlet’, amelyben az letet-GONDOZ a Vltozsban rsztvevk ’szemlyes’ terben mg ELLENRZSEKET nyilvnt meg, s Bergzti azokat a Szksges Vltoztatsokat, amelyek a Tovbbhaladshoz Szksgesek.
Az utbbi vek Megrtst-segt-kpeiben a friss h a HD-Szakaszt jelenti [az elttk lv Vltozst rinten].
20200908 [1193.r.] 328. pont [kp: friss hval bortott t a HD, az ’autk’ mellett egyhelyben bergztve llnak az letek; (Specilis Tr-Hasznlat lehetsges a MAGOK szmra Fontos Okbl)] – elrhet ITT
20200908 [1199.r.] 329. pont (2) [jabb kiegsztsek] – elrhet ITT
20200908 [1253.r.] 339. pont (2) [kp: a HDON mr feleszmlt teremt (ha erre kpes) hogyan krhet tovbbi Rendezst a HDON bell (friss hval bortott tgasabb terleten haladtunk ketten; HD vgnl egy asztalnl lv segtktl lehetett krni ’italt’, s itt tadta az egyik segt a HDON megtapasztalt vltozsokrl ksztett TELJES-FELJEGYZST)] – elrhet ITT
20200908 [1812.r.] 450. pont [H] – elrhet ITT
A friss hval bortott [Nagyon-Ersen] VDETT Trben egy (kisebb, knnyebb) ’autval’ haladtam [a h miatt lassan, vatosan]. rzkeltem az ’irnyt’, amerre haladjak [amerre az az ’t’ volt szmomra kijellve / MEGFORMLVA, amely ’HAZAVISZ’].
rzkeltem, hogy az ’egyik gyermekemet’ valahol korbban mr kitettem [biztonsgban van valamilyen r vigyz ’intzmnyben’]. rzkeltem azt, hogy majd ’ksbb’ a ’gyermekrt’ ’visszamegyek’.
Felttelezem, hogy ’ezen gyermek’ egy olyan Tapasztalat lehet, amelynek az Alv-Kdd Megformlsrl rendelkezett a FLDANYA.
Az ’autban’ mg velem volt a ’msik gyermekem’. Utlagos megrtsem szerint azt ELLENRIZTK [valamilyen ’modellezshez’ hasonl Specilis formban], hogy ’ennek a gyermeknek’ [ennek a valsznleg SLYOSABBAN megsrlt korbbi Tapasztalatnak] lehetsges lehet-e az letbe-visszavezetse a HD-Szakaszt kveten, amikor mr Bergzlt a Megtarthat Jelenlt a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN. Ha ez lehetsges, akkor ezt a Tapasztalatot ’Most’ a FLDANYNAK a RSZLEGES-ALTATSBAN Szksges bergztenie.

20200908 [1787.r.] 444. pont [azokat a SLYOSABBAN EL-Vltozott Tapasztalatokat, amelyek Teljes-Rendezse nem kezddhet meg a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN, folyamatosan ALV-KDD Formlja a FLDANYA] – elrhet ITT
20200908 [1775.r.] 443. pont (1) [IDEIGLENES SZABLYOZS a FLDANYA s az IRGALOM Birodalma kztt az jabban megformldott SLYOSABB EL-Vltozsokhoz kapcsoldan: ezek kzl azokat, amelyek Rendezhetek / Folytathatv-Megformlhatak lehetnek a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN Bergzlst kveten, a FLDANYA elszr a sajt RSZLEGES-Altatsban rgzti be, majd azonnal az IRGALOM Birodalmnak GONDOZSBA kerlnek, ’MINTHA’ Alv-Kdok lennnek; akkor fogadja ezeket vissza a SAJT SPECILIS GONDOSKODSBA a FLDANYA, amikor a KISEBB Szakasz-Vlts Nagy-Odafigyelst ignyl szakasza Lezrult, s a FLDANYA jra biztonsgban tudja ezeket megtartani / gondozni] – elrhet ITT
20200908 [1795-1796.r.] 447. pont [GONDOSKODSOKAT Formlt meg a FLDANYA (a ’modellezs’ alapjn); (1) az JABBAN megformldott SLYOSABB EL-Vltozsokat hogyan / milyen SPECILIS-ALTATSBAN Rgztse be; (2) hogyan kezdhet meg a VDETT TR-RSZEKBEN Bergzlst kveten a SLYOSABB EL-Vltozsok Rendezse (pldul az „eltiprsos” EL-Vltozsok, illetve az let-pts F irnyaiban megformldott EL-Vltozsok)] – elrhet ITT
Az ’autn bell’, a ’jrmvn’ bell [=
ebben a Szemlyess (!) Megformlt ERSEBB / Specilis Vdelmi-Trben] rzkeltem, hogy ’ott van velem’ a ’gyermek’ [ekkor mr nem a ’brndt’ rzkeltem, hanem a Tapasztalatot (= a ’gyermekemet’)]. ’Figyeltem r, vigyztam r’ [amennyire ez akkor lehetsges volt (hiszen ez a Tapasztalatom valjban mr nem volt kzvetlenl elrhet a szmomra ’mostanban’].
A havas ton ’elttem haladt’ egy msik ’aut’ lassan, s gy rzkeltem, hogy ez ’lelasst’ engem [pedig azt reztem, hogy nekem igyekeznem kell].
A ’lelassts’ fontos rsze volt itt a GONDOSKODSNAK.
Amennyire lehetsges volt, kzel mentem az elttem halad jrmhz, prbltam jelezni, hogy haladjon gyorsabban. Csak egy egszen rvid szakaszt kellett megtenni mr ahhoz, hogy ’hazarkezzek’.
Vgl mindkett aut ’megllt’. Utlagos megrtsem az, hogy a ’msik autban’ egy ’segt’ volt, aki ’vezetett, mutatta az utat’, s segtette a Szksges (!) lelassulst.
Amikor mindketten kiszlltunk az autbl, azt rzkeltem, hogy az egyik ’szomszdom’ volt a msik autban, aki a szemben lv hzba ment be. Bocsnatot krtem tle azrt, hogy trelmetlen voltam.
Utlagos megrtsem az, hogy
’ezen a rvid ton / ebben a szakaszban’
azt ELLENRIZTE a FLDANYA,
hogy az
’ALAP’-jellegek a teremtben
[Megbecsls, Tisztelet, Bizalom, Elfogads]
’rendben vannak-e’
[olyanok-e ezek az ’Alapok’,
amelyekre ’biztosan lehetne ptkezni’
AKKOR,
ha a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN
’ezt a RSZLEGES-ALTATSBAN’ bergzl tapasztalatt
megkezden ’visszafogadni’ a teremt].
A kpben rzkeltem magamban [rzkeltem a teremtben] a ’gyermek’ irnti [magtl rtetd] ’Szeretetet’.
20200908 [168.r.] 68. pont [a SZERETET fontossga az Alv-Kd letbe-visszavezetse sorn (gyermek kivtele a gyermekotthonbl)] – elrhet ITT
20200908 [1144.r.] 317.pont (2) [kp: nem vagyok mg felkszlve az Alv-Kd visszafogadsra] – elrhet ITT
20200908 [206.r.] 79. pont [alv-kdot letbe-visszavezet trssal megformlt Kzeli sszekapcsolds valsznleg ’Vdettebb’ kapcsolds lesz] – elrhet ITT
20200908 [233.r.] 90. pont [YOSGBL ered, Eredenden a FLDANYA Kzssghez tartoz teremtkben Specilis Alv-Kdd vlhat a FLDANYTL val ELSZAKADSUK tapasztalata (?)] – elrhet ITT
Utlagos megrtsem szerint
ennek az ’l’ / valsgosan meglv Szeretetnek a Felismerse fontos rsz volt az ELLENRZSBEN [enlkl ’most’ nem lehetne RSZLEGES-ALTATSBAN Bergzteni a Tapasztalatot, vagyis a Tapasztalat (a ’gyermek’) SPECILIS-ALTATSA csak az Alv-Kdd Megformls formjban lenne lehetsges].
Az, hogy az ELLENRZS sorn hatrozottan rzkelhet volt a Szeretet a ’gyermek’ irnt, Jelzi, hogy a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN Bergztst kveten valsznleg RVIDEBB ALAPOZS is elg lehet a RSZLEGES-ALTATSBAN Bergztett Tapasztalat ’Hazavezetshez’.
Az Alv-Kd letbe-visszavezetse hosszadalmas Elksztst ignyel, ezrt nagy valsznsggel mr nem kezddhetne meg az letbe-visszavezetse a mostani T-VEZETS sorn [azaz a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN Bergzlst kveten].
Amikor az ’autval’ ’odarkeztem’ a ’szmomra meghatrozott clhoz’ [gy rzkeltem, hogy azon ’hzhoz kzel’ lltam meg a ’jrmvel’, ’amelyben korbban laktam’], az ’autbl’ ’kiszlltam’ a gyermekkel egytt, s a ’gyermeket’ [egy nla lv ’rollerrel’] ’biztonsgban odalltottam egy kerts mell’, ’mondtam neki, hogy maradjon ott, mindjrt visszajvk’. Ellenriztem, hogy ott biztonsgban van-e.
A ’hzban’ lv [’korbbi’ (?)] ’sajt laksomhoz’ indultam.
20200908 [1006.r.] 280. pont [Kssz-Formlta a FLDANYA azt a GONDOSKODST, hogyan rhetik el a teremtk a SPECILIS SZAKASZ-LEZRSSAL vott Tapasztalataikat; kp: l vezetett t a Specilis-Takarson, s a Tapasztalat szmomra akkor Megismerhet rszhez vezetett oda pontosan egy kijellt svnyen] – elrhet ITT
20200908 [1060.r.] 297. pont (4) [a SPECILIS SZAKASZ-LEZRSSAL vott Bels-Trben nha mr csak egy FELJEGYZS van, mskor egy Rendezsben lv rzkenyebb let-rsz is] – elrhet ITT
20200908 [1169.r.] 319. pont [SPECILIS SZAKASZ-LEZRS kerl bergztsre a KISEBB SZAKASZ-Vltssal rintettek lethez (korbbi rszek)] – elrhet ITT