Teht: a ’hzban’ lv [’korbbi’ (?)] ’sajt laksomhoz’ indultam.
	
		       Tudtam, hogy ha a rendes bejraton megyek, az ’hosszabb t’ most szmomra. 
	
		       Tudtam (!), hogy a ’hznl’ ’van egy rvidebb t’ [valamilyen Klnleges Illeszkeds / t lehet, amit korbban magam ptettem fel (?)]. Gyorsan meg is talltam, s nhny [knnyed] mozdulattal ’feljutottam a megfelel szintre’, ahonnan ’knnyebben’ (?) / ’hamarabb’ ’hazajuthattam’.
  Tudtam (!), hogy a ’hznl’ ’van egy rvidebb t’ [valamilyen Klnleges Illeszkeds / t lehet, amit korbban magam ptettem fel (?)]. Gyorsan meg is talltam, s nhny [knnyed] mozdulattal ’feljutottam a megfelel szintre’, ahonnan ’knnyebben’ (?) / ’hamarabb’ ’hazajuthattam’.
	
		          Utlagos megrtsem szerint 
	
		 ITT (!) ebben a Nagyon-Ersen VDETT TRBEN
 ITT (!) ebben a Nagyon-Ersen VDETT TRBEN 
	
		azt ELLENRIZTE a FLDANYA, 
	
		hogy egy korbban Felptett  KLNLEGES Bels-t
 KLNLEGES Bels-t 
	
		[vagy tnylegesen Megformlt Klnleges Alap]
	
		[vagy a mai fogalmakkal akr Specilisan elrhet (?)(!) t] 
	
		mennyiben ’mkdkpes’, 
	
		mennyiben lehet ’R’ ptkezni majd akkor, 
	
		amikor ezen ’gyermek’ 
	
		[= ezen SLYOSABBAN srlt Tapasztalat] 
	
		letbe-visszavezetse megkezddik / megkezddhet.
	
		 
	
		 
	
		        Hasonl volt ez az ELLENRZS a ’kamionon’ belli azon ELLENRZSHEZ, amikor ugyancsak 
	
		egy SPECILISAN VDETT Trben (!) 
	
		azt ELLENRIZTE a FLDANYA, 
	
		hogy egy korbban Felptett
	
		[s mostanban elrhetetlen]
	
		bels [ kommunikcis] t
 kommunikcis] t
	
		mennyiben mkdkpes, 
	
		s 
	
		kpes-e azt nmagban (!) a teremt Felismerni [megtallni],
	
		nmaga mkdsbe hozni.
	
		 
	
		 
	
		 Itt a ’nagyobb zrt pleten bell’
 Itt a ’nagyobb zrt pleten bell’ 
	
		ugyancsak Nagyon-Ers [= Specilis] VDELEMBEN
	
		’lehetsget / utat nyitott’ a FLDANYA a teremtben 
	
		a FLDANYA ltal mr ’FELTISZTTOTT’
	
		[egyes visszabomlott rszeiben akr jj-ptett (?)]
	
		korbban Felptett ► Klnleges ALAPHOZ
	
		s/vagy ► Klnleges thoz.
	
		 
	
		Ezen ELLENRZS sorn is azt ELLENRIZTE a FLDANYA,
	
		hogy az  ilyen ERS VDELEMBEN
 ilyen ERS VDELEMBEN
	
		(1)
	
		a teremt kpes-e NMAGA (!) nmagban ’Megtallni’
	
		a korbban Felptett Klnleges Bels Alapot s/vagy Utat
	
		[’EMLKEZIK-E’ r],
	
		(2)
	
		FELISMERI-E / MEGRTI-E 
	
		hogyan s milyen cllal hasznlhat, 
	
		(3)
	
		illetve [ha az Szksges] a FLDANYA milyen Gondoskodsval segtheti
	
		ennek a mostanban nem hasznlt KLNLEGES (!)
	
		[teht ’rvidebb / knnyebb’ haladst is lehetv tev] Bels tnak / Alapnak
	
		 az jra hasznlatba vtelt.
	
		 
	
		          Mint emltettem, 
	
		’amikor a hzhoz egszen kzel rtem’
	
		[= a rgi (mostanban elrhetetlen) Tapasztalatomhoz 
	
		 SPECILISAN KZEL vezetett a FLDANYA],
 SPECILISAN KZEL vezetett a FLDANYA], 
	
		AZONNAL (!) Jelzett bennem,
	
		hogy ’HOL’ ’Van’ ’Bennem’
	
		egy korbban mr Felptett
	
		[vagy legalbb Megalapozott]
	
		’knnyebb, gyorsabb haladst lehetv tev’
	
		 [= Klnleges] Bels-t.
	
		 
	
		Ezt kveten 
	
		Azonnal (!) [a rgebben nem hasznlt ’mozdulatokkal’] 
	
		’feljutottam’ ’oda’ ahov eljutni Szndkoztam. 
	
		 
	
		Ennek az ’keskeny tnak’ a ’legfels’ szakaszn egy kis ’bizonytalansg’ Jelzett bennem,
	
		de sikerlt vgl ezen a szakaszon is tjutnom 
	
		[rzkeltem ekkor magam mellett valakit egszen kzel, 
	
		valsznleg  segtett tovbb a bizonytalansgon].
	
		 
	
		         Rszleges megrtsem szerint 
	
		az ezen NAGYON-ERSEN VDETT (!) Trben
	
		egy kis mrtkben Jelz bizonytalansg
	
		 Jelezheti
 Jelezheti 
	
		(1)
	
		„visszacsengs” lehetsgt
	
		[ez sajnos a SLYOSABB Tr-Veszts megszntetst kveten 
	
		gyakran Jelezhet a FLDANYA Befogadsban l teremtkben], 
	
		(2)
	
		vagy pedig egy ERSEBB Fjdalmat
	
		[esetleg inkbb valamilyen ’egyedi formj’ Fjdalmat],
	
		amelyre a Tapasztalat letbe-visszavezetse sorn 
	
		[MR a visszavezetsre val  FELKSZLS szakasztl kezdden (!)]
 FELKSZLS szakasztl kezdden (!)] 
	
		a FLDANYNAK 
	
		s a teremtnek-magnak is 
	
		 FOKOZOTT FIGYELEMMEL Szksges lennie.
 FOKOZOTT FIGYELEMMEL Szksges lennie.
	
		 
	
		20200908 [1267-1268.r.] 341. pont (2) [sszefoglal a visszacsengsrl] – elrhet ITT
	
		20200908 [1309.r.] 352. pont [visszacsengsnl teljesen egyedi, mennyire ersek a fjdalmak s mennyire gyakran ismtldnek; a Tapasztalatokkal (lehetsges fjdalom-enyhtsi mdokkal) folyamatosan megismerteti a MAGJAIT a FLDANYA] – elrhet ITT
	
		20200908 [1691-1692.r.] 425. pont (1) [sajt tapasztalat; a visszafogadott rszek nem tudtak sajt csaldot alaptani; a szeretet-kapcsoldsok korbbi hirtelen megszakadsnak fjdalma visszacsengsknt jelezhet mg (elrzkenyls, fjdalom bizonyos formi); visszacsengsnl (a Bels tmutat mellett) OLYAN HELYZETEKET FORML MEG a FLDANYA, amelyben a bizonytalansgban jelz vagy hinyz Tapasztalatokat / Megrtseket Felptheti a teremt;  ’Modellezs’ (?): a Tudatosan vgzett Bels-Munka segtheti-e a visszacsengs megszntetst (hogyan, kikben)] – elrhet ITT
	
		20200908 [1693.r.] 425. pont (1) [ha FELTTELEZHET visszacsengs, a FLDANYA csak akkor ’indtja el’ a tnyleges Visszafogadst, ha a teremt mellett KZEL (!)  {= (ha lehetsges) tnylegesen mr mkd szeretet-ramlsban} OLYAN TRSAK vannak, akik a „visszacsengs” tartamban a Szksges (!) Gondoskods megnyilvntsra kpesek; a visszacsengs megnyilvnulsakor Szksges n-Gondoskods tartalma; Fontos, hogy olyankor krjnk Gondoskodst / olyankor nyilvntsuk meg a Szksges n-Gondoskodst, amikor nem hatalmasodott el a bizonytalansg / fjdalom a testben] – elrhet ITT
	
		 
	
		 
	
		         Az az utlagos megrtsem, hogy a ’kett brndben’ lv egyik Tapasztalat a ’nagy zrt pletben’ Alv-Kdd kerlt Megformlsra. Ebben olyan SLYOSABB EL-Vltozs rgzlt be, amelynek a Teljes-Rendezsbe a teremt majd mr csak az J [NAGY] TEREMT-Szakaszban kezdhet neki.
	
		 
	
		Az ’autban’ maradt ’msik gyermek’
	
		[= a msik ’brndben’ Bergztett SLYOSABBAN EL-Vltozott Tapasztalat] 
	
		azonban olyan, 
	
		amelynek a visszafogadsa lehetsges lehet
	
		[a HDRL Tovbbvezetst kveten, 
	
		a HDON a FLDANYA ltal Megnyilvntott SPECILIS GONDOSKDSOKAT, SPECILIS Megerstseket kveten (!)] 
	
		a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN Bergzlst kveten.
	
		 
	
		OTT ugyanis 
	
		a FLDANYA
	
		 mr olyan VDETT [(1) Kzssgi s (2) ’szemlyes’] Trben Rgzti be
 mr olyan VDETT [(1) Kzssgi s (2) ’szemlyes’] Trben Rgzti be
	
		az Anyagi-Testben Jelenlvket, 
	
		amely a rgebben nem hasznlt 
	
		Klnleges Bels-Utakat s Bels Alapokat
	
		akr nagyon gyorsan is jra hasznlhatv teheti. 
	
		 
	
		Ugyanakkor valamilyen  RVID ALAPOZS Szksges
 RVID ALAPOZS Szksges
	
		ezen teremt letben 
	
		[a ’gyermek’, egy addig elrhetetlen let-rsze ’visszafogadshoz’], 
	
		s EBBEN az ALAPOZSI / FELKSZLSI Szakaszban
	
		a teremtt 
	
		 MAGOKNAK is Szksges lesz KZELEBBRL Gondoznia [segtenie].
 MAGOKNAK is Szksges lesz KZELEBBRL Gondoznia [segtenie].
	
		 
	
		        Rszleges az a megrtsem, hogy 
	
		a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN Bergzlst kveten
	
		azok a MAGOK fogjk ezt a teremtt segteni 
	
		[valsznleg egy „eltiport” Tapasztalat jj-ptsben
	
		s/vagy 
	
		az let-ptse egy FONTOSABB Irnyban 
	
		korbban „megakadt” Tapasztalata Folytathatv-ptsben], 
	
		akik az ELLENRZSEKBEN is rsztvettek:
	
		(1) 
	
		a teremt ’autja’ eltt halad msik jrm vezetje 
	
		(aki a kpben a ’szomszdban’ lakott), 
	
		(2) 
	
		illetve az a msik teremt, 
	
		aki a Klnleges t egy [’felsbb’] rszben 
	
		valsznleg a KZVETTS valamely formjban egy kis segtsget nyjtott.
	
		 
	
		         Utlagos megrtsem az, hogy 
	
		a FLDANYA 
	
		MR a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN val Bergzts sorn 
	
		 TRBEN egymshoz tnylegesen KZELEBB Rgzti be azokat,
 TRBEN egymshoz tnylegesen KZELEBB Rgzti be azokat, 
	
		akiknek majd az let-pts / let-Rendezs sorn 
	
		Gondoskodsi-Helyzetben val egymshoz-kapcsoldsa Szksges lehet 
	
		[megrtst segt kppel: egyms ’szomszdjai’ lesznek, 
	
		’egymshoz kzeli hzakban / utckban laknak’
	
		a gondoskodst Megnyilvnt teremtk
	
		s azok, akik fel a MAGOKNAK a Gondoskodsokat megnyilvntaniuk Szksges].
	
		           
	
		 
	
		Az rs folytatdik az 1950. rszben, elrhet ITT