476.
	
		2025.09.30.
	
		MAGOKNAK
	
		 
	
		            A mgttnk lv ’jszakk’ ’lom-munkibl’ [= elsdlegesen a Flig-Tudatos let-rszben / bels-terekben megnyilvnul ’megtapasztalsokbl’] nagyon kevs emlkem maradt meg.
	
		            Emltettem korbban, hogy milyen okokbl tapasztalhatunk meg ilyen ’ERSEBB Takarst / ERSEBB Vdelmet’ [(1877.r.) 462. pont – elrhet ITT]:
	
		        „…[2025.07.28] ’Vannak emlkeim’ arrl, hogy a mgttnk lv jszakkon sokfle ’megtapasztalsom’ volt, ezekbl azonban legfeljebb nhny halvny foszlnyra emlkszem. gy sszegeznm a mgttnk lv napokat, hogy ’nagyon sok munka [tanuls (?)] folyt a Flig-Tudatos s Tudat-Alatti let-rszekben’.
	
		         Ez ltalban akkor jellemz, ha 
	
		(1) valamilyen KNNYTSES Rendezst tapasztalunk meg [ide tartozhat pldul egy SPECILISAN-Altatott Tapasztalat Felksztse az letbe-visszavezetsre, vagy egy bels-tr ’kitiszttsa’ / jj-ptse]
	
		(2) s/vagy akkor, ha ’Elremutatan’ Fontolgatunk vagy ’Elremutatan’ hozunk meg Vlasztst, illetve ha egy ’Elremutatan’ meghozott Vlasztshoz kapcsold ’Alapozsokat’ tapasztalunk meg. 
	
		 
	
		Ez utbbi esetben 
	
		olyan ’j Harmonik’ ►’ALAPJAIT’
	
		ptjk s Tapasztaljuk meg
	
		a Flig-Tudatos s Tudat-Alatti let-rszben, 
	
		amelyek 
	
		ebben a pillanatban mg nem illeszkednek
	
		a jelenlegi megtapasztalsainkhoz.
	
		 
	
		            Ha a FLDANYA az let-Alapban s/vagy a Tudat-Alatti Bels-Trben ’Adott-Tudst’ Rgzt be [’Ad’], ltalban annak a Megismerst s Megrtst is a Tudat-Alatti s/vagy a Flig-Tudatos let-rsznkben kezdjk meg…”
	
		 
	
		20200908 [1435.r.] 374. pont (9) [TBB GONDOSKODSI IRNYNL ’ADOTT Tudsokat’ rgzt be a FLDANYA az let-Alapban / Anyagi-Testben (taln a Tudat-ALATTI bels-trben)] – elrhet ITT
	
		 
	
		 
	
		            Mindssze egy ’kp-rszlet’ ’maradt meg’, ez azonban ’nagyon erteljesen / nagyon hatrozottan’ ’megmaradt / emlkeztetett’. Egy nagyobb ’zrt’ tr-rszbl megkezddtt valamilyen Tudsnak / Tapasztalatnak a ’kivezetse’ vagy ’tovbbvezetse’. A kpben ezt gy rzkeltem, hogy egy nagyobb zrt trbl [a tr ezen rsze nem volt stt] a kinyitott nagyobb ajtn t kifel indultam. A ’kezemben’ [a ’karjaimban’ (?)] mintha ’knyvek’ vagy ms feljegyzsek lettek volna… vagy taln inkbb valamilyen ’doboz’ (?), amiben a Szksges / Megformlt ’eszkzk’ voltak (?)…
	
		            Utlagos megrtsem szerint 
	
		a Tudat-ALATTI Bels-Tr ’Zrt’ Tr-rszbl 
	
		valamilyen ’korbban mr Felptett’ [~ akr ’addigra Felplt]
	
		Tuds / Megrts ’kivezetse’ megkezddtt, 
	
		s folyamatban van 
	
		a Flig-Tudatos Bels-Terekbl a ’felemelkedse’ a Tudatos let-rszbe.
	
		 
	
		            Mg / Mr az ’lom’ sorn segtette a FLDANYA annak a Felismerst s Megrtst, hogy pontosan ’mi az a tuds / tapasztalat’, aminek megkezddtt a ’megindtsa’ a Tudatos let-rsz fel. Ezt a Felismerst s Megrtst mr ’ott’, a Tudat-ALATTI s Flig-Tudatos szintek ’hatrn’ ’tbbszr megismteltette velem’ a FLDANYA… ’annyiszor ismteltem meg lmomban a Megrtett Lnyeget-s-Clt’, hogy arra ’emlkeztem’ a felbredsemet kveten is.
	
		 
	
		20200908 [1590.r.] 396. pont (2) [kp: a Tudat ’ALATTI’ bels-trben jrtam a FLDANYVAL, vilgos s rendezett volt a tr, nhny j bels ramlst / jonnan formld tr-rszt ismertem fel; milyen Tuds s Tapasztalat rgzl be a Tudat ALATTI bels-tr zrt rszeiben; a Biztonsgi-Retesz kifrkszhetetlenn teszi az ide bergztetteket; feltrhetetlen immr ez a tr-rsz; a Tudat ALATTI bels-tr „feltrse” korbban gyakran elfordult a Vltozs Szakaszainak kzelben] – elrhet ITT:
	
		       „…A Tudat ’ALATTI’ bels-trben azok a Tapasztalatok / Tudsok vannak Bergztve, amelyek ’akkor-ppen’ nem nyilvnulnak meg a Tudatos Megtapasztals szintjn [az ppen meglv (tevkeny) Jelenltben].
	
		        Emltettem a korbbi jelzett rs-rszben, hogy 
	
		itt a Tudat ’ALATTI’ bels-trben [a zrt raktrakban’] 
	
		(1) 
	
		rszben olyan Tapasztalatok vannak, 
	
		amelyek LEZRSRA kerltek
	
		[akkor ppen nem folytatdnak],
	
		s (2) 
	
		lehetnek itt olyan ’ELKSZTETT’ ’utak’, 
	
		amelyek hamarosan Megnylnak
	
		[s gy hamarosan megkezdik a ’felemelkedst’ (’ bergzlst’) a Tudatos let-rszbe].
	
		 
	
		(3)
	
		Emltettem, hogy ma mr a Tudat ’ALATTI’ Bels-Trben 
	
		a FLDANYA BERGZT (!) olyan ’Adott Tudsokat’, 
	
		amelyekre ksbb Szksgnk lesz. 
	
		Nagyon sok ilyen ’Adott Tudssal’ 
	
		[fleg a msok fel irnyulan Gondoskodst felvllalt teremtk] 
	
		az ’lmokban / bels-kpekben’ ’ISMERKEDNEK’, 
	
		ezekben ’GYAKOROLJK az ilyen Tuds hasznlatt’…”
	
		 
	
		20200908 [1351-1352.r.] 360. pont [a Tudatos / flig-Tudatos / Tudat-Alatti bels-terek Rendezse] – elrhet ITT
	
		 
	
		20200908 [1400.r.] 370. pont (7) [TANTJA a FLDANYA az J RSZ-RAMLSOKBAN lehetsges j Tr-Hasznlatot; most mg a Tudat ALATTI bels-tr-rszben rgzl be ez a Tuds] – elrhet ITT
	
		20200908 [1360.r.] 363. pont [a Tudat ’alatti’ tr-rszek kitakartsa vltozst hozhat az alvs s fllom jelleg helyzetekben, megnveli a felhasznlhat let-ert / n-ert, megn a mozgs lehetsge] – elrhet ITT
	
		20200908 [1371.r.] 365. pont (5) [akik most nem tudjk tudatosan is kvetni a Tudat ’ALATTI’ tr-rszeik kitiszttst, ksbb a FELJEGYZSEKBL ismerhetik meg, hogy mit tallt / mit tiszttott ki a bels-trben a FLDANYA] – elrhet ITT
	
		20200908 [1392-1393.r.] 370. pont (2) [minden rgi maradvnyt / lenyomatot kitisztt most a FLDANYA a ’szemlyes’ terekbl (s gy a Tudat-ALATTI Bels-Trbl is); FELJEGYZSBL ismerhetik meg a teremtk ksbb ezt a Rendezst] – elrhet ITT
	
		20200908 [1792-1793.r.] 447. pont [megrtst-segt-kp: a Tudat-ALATTIBAN megkezddtt egy RSZLEGESEN-Altatott let-rsz FELKSZTSE a Hazavezetsre (lehetsges, hogy EGYSZER-ALAPOZSSAL); a ’leghts udvarban’ a kerts meg volt bontva („le volt tiporva”); egy gyermek volt bent a kertben, az utcn kint tbb segt is volt (az t tloldaln lv szomszdos hzban voltak elszllsolva)] – elrhet ITT
	
		20200908 [1847.r.] 455. pont (2) [megvltozott az ramoltatsi-t a Tudatos – Flig-Tudatos-s Tudat-ALATTI tr-rszek kztt; a MAGOKAT a FLDANYA Megtanthatja majd arra, hogy bizonyos ramlsaikat Fontos Okbl Lezrjk, majd jra-indtsk] – elrhet ITT
	
		 
	
		            Utlagos s rszleges az a megrtsem, hogy 
	
		a FLDANYA 
	
		elsdlegesen azon MAGJAI (?) szmra Rgztett be
	
		[nhny hnappal (?) ezeltt] 
	
		tbb ’Adott Tudst’
	
		[az let-Alapban s mr ltalban a Tudat-ALATTI Bels-Trben is],
	
		akik Vlasztottk azt, 
	
		hogy az ALAPOZSOK ’Legels’ [illetve ’KEZDETI’] Szakaszban is rsztvesznek
	
		[Kiemelkeden Fontos Okbl] 
	
		a trsak fel irnyul Kzvetlen (!) Gondoskodsok megnyilvntsban.
	
		 
	
		           Nemrgen rtam arrl, hogy ma mr a Rendezs ELS Szakaszaknt is rtelmezhet (nll) ALAPOZSOKNAK tbb szakaszt is megklnbztetjk. 
	
		         Ebben az rsban rtam arrl, hogy 
	
		milyen GONDOSKODSOK nyilvnulnak meg az ALAPOZS ’Legels’ szakaszban, 
	
		azaz akkor,
	
		amikor az letet-GONDOZ
	
		[s az ilyen Tudssal mr rendelkez segt / trs] 
	
		mg csupn 
	
		’Keresi’ 
	
		s 
	
		’FORMLJA’ 
	
		azokat a HELYZETEKET / TR-FORMKAT / GONDOSKODSOKAT, 
	
		(1)
	
		amelyekkel Megllthat lehet 
	
		a Tudathoz tartoz ’szemlyes’ tr visszabomlsa, 
	
		(2)
	
		s amely lehetv teheti a Gondoskodk KZELEBB-Hzdst
	
		a nehz helyzetben lv teremthz.
	
		 
	
		20200908 [1882-1886.r.] 464. pont [JABB Megrtsek az ALAPOZSI GONDOSKODSOKHOZ kapcsoldan (1882. rszben korbbi rsok felsorolsa); a Rendezs ELS szakaszhoz tartoz ALAPOZSNAK tbb nll szakasza van; ezen ALAPOZSI szakaszok kztt LEHETNEK ’TFEDSEK’] – elrhet ITT
	
		 
	
		Az ALAPOZS ezen ’Legels’ Szakaszt kveten 
	
		[ha sikerlt Meglltani a nehz helyzetben lv teremt ’szemlyes’ ternek a visszabomlst] 
	
		egy nagyon fontos s Nagyon Erteljes TPLLSI Gondoskods kezddik. 
	
		 
	
		Megkezddik a teremt FELKSZTSE arra, 
	
		hogy kpes legyen
	
		(1) 
	
		mind a Tudata, 
	
		(2) 
	
		mind a ’szemlyes’ tere 
	
		BEFOGADNI s ELFOGADNI 
	
		az egyb Szksges Gondoskodsokat is.
	
		 
	
		Ilyenkor nagyon fontos Gondoskods 
	
		a megsrlt Bizalom Felptse / jj-ptse
	
		[ez ltalban Szksges ahhoz, 
	
		hogy az letet-GONDOZ a megsrlt let-Alapokat jj-pthesse].
	
		 
	
		Az ALAPOZS ezen ’KEZDETI’ szakaszaiban
	
		ltalban  mg NEM lehetsges a Kzvetlen Megrints a Gondoskodsok sorn,
 mg NEM lehetsges a Kzvetlen Megrints a Gondoskodsok sorn,
	
		 mg csupn a Gondoskodst [a Gondoskods Elfogadst] lehetv tev 
	
		KZELEDS kezddtt meg. 
	
		 
	
		        Ezen ALAPOZSI-Szakaszt jellemz kett megrtst-segt-kprl rtam a 468. pontban.
	
		 
	
		ALAPOZS, amikor a nehz helyzetben lv teremt mg nem kpes a KZELEDS / RINTS Elfogadsra:
	
		20200908 [1903-1904.r.] 468. pont [jabb megrtsek az ALAPOZSHOZ kapcsoldan; kpek (amikor mg nem lehetsges a kzvetlen rints): (1) egy kis llatka egy kis ZRT szobban, illetve (2) egyms melletti utckban egy-egy kis hz; Bizalom-pts; azoknak a HELYZETEKNEK (KZELEDSI-formknak, tr-formknak) a keresse, amelyek lehetv tehetik a KZELEDST s az RINTST (Tpllst, s az egyb Gondoskodsok Elfogadst); a Tudat-Alatti s Flig-Tudatos let-rszben TANTJA a FLDANYA az ALAPOZSOKBAN rsztvevket azokra a KZELEDSI formkra s RINTSI formkra, amelyek az ALAPOZSOK sorn jl hasznlhatak lehetnek] – elrhet ITT
	
		 
	
		 ’Mindannyiunknak van olyan Tapasztalata’
 ’Mindannyiunknak van olyan Tapasztalata’
	
		itt a FLDANYA Kzssgben, 
	
		hogy amikor Gondoskodsi Cllal KZELEBB kerltnk [Trben] 
	
		egy ZAVARODOTT teremthz
	
		[akr egy Kzeli-Trshoz, akr egy ismeretlenhez], 
	
		a ZAVARODOTT
	
		[SLYOSABBAN megsrlt (akr „teljesen bdult”, „megmrgezett” stb)] 
	
		teremt 
	
		„TMADSBA kezdett”,
	
		s ha a „zavarodott” teremthz KZELEBB lv 
	
		nem volt elg figyelmes / vatos / tapasztalt, 
	
		maga is [akr Slyosabban] megsrlhetett
	
		[vagy egyb „olyan nehz helyzetbe kerlt, 
	
		amelybl csak Tudatos megtiszttst vgezve (n-Igazodssal, Rendezssel) tudott kijnni”].
	
		 
	
		            Rszleges az a megrtsem, hogy 
	
		a FLDANYA 
	
		 ERSEBB VDELMEK
 ERSEBB VDELMEK
	
		[VdelMEK (tbbes szmban) (!)] 
	
		ALAPJAIVAL
	
		s 
	
		jabban Felptett ’Vdelmi Eszkzkkel’
	
		kezdte MEGISMERTETNI 
	
		mr nem csupn a Tudat-ALATTI Bels-Trben azokat a teremtket, 
	
		akik az ALAPOZSOK ’KEZDETI’ szakaszaiban is teljesthetnek 
	
		Kzvetlen GONDOSKODSI Feladatokat.
	
		 
	
		            Korbbi rsban emltettem, hogy a VDELMI Gondoskodsokra is jellemz az, ami a Tpllsi Gondoskodsra: az ilyen irny Gondoskods Megnyilvntsban val rszvtelt Felvllal teremtnek nem elg az Anyagi-Testn bell ’ptkeznie’, hanem az Anyagi-Testen KVLI Szemlyes-Terben is Tudatosan (!) Fel kell ptenie egy olyan tr-rszt, amellyel Kzvetlenl Hozzkapcsoldhat a Gondoskodsi-Helyzethez.
	
		         Ez az Anyagi-Testen KVL Felptsre kerl Szemlyes-Tr-Rsz vja-Vdi (1) nem csupn a Gondoskodsi-Helyzetet, (2) hanem a Gondoskodst megnyilvnt teremtt is abban a formban, hogy mivel NEM LEHETSGES a gondozott s az t segt ’szemlyes’ tereinek KZVETLEN (!) sszekapcsoldsa, gy NEM LEHETSGES az, hogy a Gondoskodst megnyilvnt teremtre „knyszerrel rakaszkodjon” ms teremt (NEM LEHETSGES ilyen formban a „knyszer-kapcsolds ltrejtte”).
	
		 
	
		20200908 [1423-1324.r.] 374. pont (5) [OLTALOM, VDELEM; ma mr nll GONDOSKODSNAK tekinthet] – elrhet ITT
	
		20200908 [1428-1435.r.] 374. pont (9) [TPLLSI GONDOSKODSRL; a Tpllsnl s egyes Vdelmi Gondoskodsoknl az Anyagi-Testen kvli Szemlyes-Trben is Szksges egy tr-rsz Megformlsa] – elrhet ITT
	
		20200908 [1622-1627.r.] 404. pont (2) [TPLLSI Gondoskodsban a rgi rendszer erkly s terasz (ezek visszabontsa folyamatban van); korbbi Gondoskodsi Tapasztalatok Ellenrzse, rtkelse, rendszerezse az rintettekben folyamatban van; a Gondoskod nem adhat t magbl kzvetlenl sajt mintt / tr-rszt a nehz helyzetben lvnek; a nehz helyzetben lv s a Gondoskod Szemlyes-Terei ma mr nem kapcsoldhatnak kzvetlenl egymshoz, a Gondoskods megnyilvntsa gy lehetsges, ha az rintettek a Szemlyes-Terkkel HOZZKAPCSOLDNAK egy GONDOSKODSI-HELYZETHEZ] – elrhet ITT
	
		20200908 [1623.r.] 404. pont (2) [eddig volt klnbsg a TPLLSI Gondoskodshoz tartoz Szemlyes-Tr Felptsben attl fggen, mi az Ered-Birodalma a teremtnek; nem lehetsges a gondozott s gondoskod Szemlyes-Tereinek kzvetlen egymshoz-kapcsoldsa a YOSG Birodalmban; az letet-GONDOZ ltal Megformlt GONDOSKODSI-Helyzethez hozzkapcsoldst kveten lehetsges az rints / Gondoskods; ALAP-Szint Gondoskodsnl a Kzeli-Trsak Szemlyes-Terei kapcsoldnak egymshoz, ez teszi lehetv a Gondoskodst; ha a Kzeli-Trsnak KLNLEGES / SPECILIS / KML Gondoskodsra van Szksge, az mr csak egy GONDOSKODSI-Helyzethez Hozzkapcsoldssal nyilvnulhat meg] – elrhet ITT
	
		20200908 [1628-1631.r.] 405. pont (1) [kvlrl is, bellrl is; az J VDETT RSZ-RAMLSOKBAN nagyon jelentsen megvltozik a TR-HASZNLAT; a Tr-Hasznlat ms ahhoz igazodan, hogy az let-ptse melyik szintjn tart a teremt; a trsak fel Gondoskods megnyilvntsra kpes teremtk olyan rszeit is hasznlhatjk a TRNEK, amelyeket msok mg nem] – elrhet ITT