Nagyjbl mr lertam ezt a mai lejegyzst akkorra, amikor ma dlutn egy MAG-Trsammal beszltem arrl, hogy ’mit lmodott’ [azon jszakn, amikor a kezd kpet rzkeltem], illetve milyen egyb olyan ’Helyzetet’ tapasztalt meg, amelyben az „rtelmezhetetlensg” s „zavar” miatt egy ’Szksges TvolsgTarts Bergztse’ volt Szksges.
	
		            Utlagos az a megrtsem, hogy a MAG-Trsam is azok kz tartozott, akik Krtk ennek a „zavarodottak” „kzelben” Megnyilvnthat Ersebb [s rszben j] Vdelmekhez tartoz ’Alap-Tudsnak’ a mielbbi Tudatba-Felemelst’.
	
		 
	
		Olyan megfogalmazsa is lehet 
	
		ezen ’Adott Tudshoz’ tartoz Clnak (?) 
	
		[ALAP-Harmonia-rsznek (?)], 
	
		hogy a „kzvetlenl” s „kzel” lv
	
		olyan teremtk fel irnyulan Lehetsges / Szksges 
	
		ezen Vdelmek Tudatos Megnyilvntsa, 
	
		akik „akadlyozan / bntan / tmadan / zavarodottan”
	
		[= lettel-sszeegyeztethetetlen mdon]
	
		nyilvnulnak meg.
	
		 
	
		            Majd a Tapasztalatok alapjn rthetjk meg egyre teljesebben, hogy milyen ’Adott Tuds’ Felemelkedse van folyamatban az rintett MAGOKBAN.
	
		 
	
		Az ’Adott-Tudsok’ Tudatba Felemelkedst
	
		gyakran gy rzkelik / gy Tapasztaljk meg a teremtk, 
	
		 mintha ’Emlkeznnek’ valamire,
 mintha ’Emlkeznnek’ valamire, 
	
		amit korbban mr megtanultak / megtapasztaltak
	
		[’magtl-rtetd Tuds’ bennk].
	
		 
	
		Annyiban pontos ez az rzkels, 
	
		hogy mg ha a Tudatos megtapasztals szintjn 
	
		nem is tallkoztak azzal az j Tudssal, 
	
		a Tudat-ALATTI 
	
		s 
	
		Flig-Tudatos let-rszkben azonban 
	
		 (1) 
	
		akr vekig / hnapokig is Tanultk
	
		az ALAP-Harmonit
	
		s (2)
	
		Tanultk s Gyakoroltk 
	
		az ’Adott-Tudsba’ a FLDANYA ltal Bergztett Felptett Tudst.
	
		 
	
		Amikor a Tudat-ALATTI Bels-Trbl 
	
		[= a ’zrt raktrbl’] 
	
		tnylegesen megkezddik
	
		az oda Bergztett Tuds / Tapasztalat ’Felemelse’
	
		a Tudatos Megnyilvnuls szintjre, 
	
		a FLDANYA 
	
		elszr a Flig-Tudatos szinten, 
	
		majd azt kveten a Tudatos Jelenlt szintjn 
	
		[~ a mindennapi megtapasztals szintjn]
	
		olyan [Tapasztal vagy Gondoskodsi]  HELYZETEKET forml meg
 HELYZETEKET forml meg 
	
		[jelen esetben az rintett MAGJAI szmra], 
	
		amelyekben tnylegesen FELISMERI s MEGRTI a teremt 
	
		a benne mr Megalapozott 
	
		[sokszor a Tudat-ALATTI Bels-Trben tnylegesen Felptett s Begyakorolt] 
	
		Tudst.
	
		 
	
		A Tapasztalatok szerint 
	
		az ilyen irnyban mr Tapasztalt teremtkben 
	
		 nagyon gyors is lehet
 nagyon gyors is lehet 
	
		az ’Adott-Tuds’ Tudatos Tudss Felptse / bergzlse.
	
		 
	
		            Lehetsges, hogy a FLDANYA ltal Megformlt Helyzetekben [pldul ELLENRZSEK sorn] olyan eredmny ismerhet fel, hogy MAGOK sem kpesek a Trsknt val Gondoskodst megnyilvntani [mert a srlt teremt ELFOGADSA „slyosabban hinyos”].
	
		        Sajnos gyakori ITT a RGI TR-RSZBEN az, hogy akiknek a ’szemlyes’ terben „elcsavarods” vagy „nagyobb mrtk / egyedi helyzet EL-Forduls” van, azon teremtk fel tnyleges [Jobbulst eredmnyez] Gondoskodst nem tudnak Megnyilvntani a Trsak.
	
		 
	
		Ahogyan az ’Adott-Tuds’ folyamatosan ’emelkedik fel’ a Tudatos Megtapasztals szintjre, 
	
		a Gondoskodsi-Helyzetekben felismerjk majd
	
		egyre koraibb szakaszban Veszly-Jelzseket, 
	
		s 
	
		az eddigi Tapasztalatainkra alapulan
	
		valamint az ’Adott-Tudst’ is Felismerve 
	
		MEGRTHETJK, 
	
		hogy az adott Gondoskodsi-Helyzetben mit tehetnk
	
		a magunk 
	
		s 
	
		a nehz helyzetben lv helyzetnek javtsa 
	
		[vagy legalbb a nehzsgek fokozdsnak megakadlyozsa] rdekben. 
	
		 
	
		         Emltettem, hogy 
	
		az ilyen Gondoskodsi-Helyzetekben 
	
		nagyon gyakran
	
		(1)
	
		nem csak a gondozott teremt fel kell irnytani a figyelmet,
	
		(2)
	
		hanem a ’Kzelebb lv ms teremtk’ szmra is Szksges lehet
	
		valamilyen tnyleges Gondoskods / Vdelem megnyilvntsa.
	
		 
	
		’Kzelebb lv ms szemly’ lehet 
	
		(1)
	
		a nehz helyzetben lv teremtvel tnylegesen Kzeli-sszekapcsoldsban lv msik teremt, 
	
		(2)
	
		de lehet olyan ms teremt is, 
	
		aki „akaratlanul / vletlenl” kerlt ’kzel’ a Gondoskodsi-Helyzethez.
	
		 
	
		 
	
		            Mint emltettem, 
	
		ITT a RGI TR-RSZBEN
	
		mg csak olyan ALAPOZSI GONDOSKODSOKBAN vehetnek rszt MAGOK,
	
		amelyekben olyan SLYOSABBAN srlt teremtkhz kerlhetnek 
	
		’egy kis mrtkben’ (!) KZELEBB,
	
		akiknek a srlse NEM „helyrehozhatatlan”, 
	
		s akikben VAN [vagy Lehet / Megnylhat] valamilyen ELFOGADS.
	
		 
	
		SLYOSABBAN [„teljesen”] „zavart” teremtkhz
	
		NEM engedi Kzel a MAGJAIT a FLDANYA
	
		ITT a RGI TR-RSZBEN, 
	
		ugyanis az ennyire Nagyon-Slyosan srlt teremtkben 
	
		HINYZIK az az Alap s Elfogads, 
	
		amely a MAG szmra lehetv tehetn a GONDOSKODSI-Helyzetben Bergzlst.
	
		 
	
		Az ennyire Nagyon-Slyosan srlt teremtk kzl tbben 
	
		valsznleg Bergzlhetnek majd a HDON tvezetst kveten 
	
		a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN. 
	
		 
	
		A FLDANYA 
	
		a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN
	
		ezeket a teremtket 
	
		az ALAPOZSHOZ Szksges 
	
		ERS / NAGYON-ERS olyan VDELMI-TR-RSZBEN Rgzti be, 
	
		amely mr nem teszi lehetv a „jogosulatlan megrintst”, 
	
		s ezrt 
	
		mind a srlt teremt szmra, 
	
		mind a hozz Gondoskodsi Cllal KZELEBB kerlt teremt szmra 
	
		BIZTONSGOS lesz a Gondoskodsi-Helyzet.
	
		 
	
		Fontos: 
	
		amely SLYOSABBAN srlt teremtk szmra 
	
		Megnyitja a HIDRA Bergzls Lehetsgt a FLDANYA, 
	
		azon teremtkkel a FLDANYA  SSZECSENDLST Formlt meg arrl,
 SSZECSENDLST Formlt meg arrl,
	
		hogy a SLYOSABB EL-Vltozsaikat
	
		a FLDANYA 
	
		a HDON
	
		KNNYTS formjban RENDEZI. 
	
		 
	
		Sok teremt KRT olyan SPECILIS GONDOSKODST,
	
		hogy a FLDANYA 
	
		a HDON 
	
		Rszleges jraTeremtssel ZRJA LE
	
		egyes pontosan meghatrozott megtapasztalsaikat, 
	
		s BONTSA VISSZA a ’szemlyes’ terkbl
	
		az ezekhez tartoz Tapasztalatokat bergzt tr-rszeket
	
		[s ha Szksges, PTSE-JJ az let-Alapot / Bels-Tereket].
	
		 
	
		Egyb KNNYTSEK Megnyilvntsval is tudja segteni a FLDANYA a HDON azokat, 
	
		 akik a FLDANYA ilyen irny FELAJNLSAIT Elfogadtk.
 akik a FLDANYA ilyen irny FELAJNLSAIT Elfogadtk. 
	
		 
	
		Ha a HDRA Bergztett teremtben 
	
		„elcsavarods”
	
		vagy bizonyos mrtknl Slyosabb EL-Forduls volt bergzlve,
	
		azokat a FLDANYA a HDON Teljesen-Rendezi 
	
		[maradktalanul visszabontja, 
	
		s a ’szemlyes’ teret a teremt meglv sszecsendlseinek megfelelen jj-pti].
	
		 
	
		20200908 [1817-1818.r.] 450. pont [„elcsavarods” Rendezse az Anyagi-Testben lehetsges lehet a HD-Szakaszban (?); „elcsavarodshoz” kapcsold korbbi lejegyzsek felsorolsa] – elrhet ITT
	
		 
	
		Amikor teht ezeket a SLYOSABBAN srlt teremtket 
	
		a FLDANYA 
	
		a HDON tvezetst kveten (!)
	
		Bergzti a VD-s-VDETT LET-TR-RSZ 
	
		ALAPOZSI GONDOSKODSOK szmra Megformlt TR-RSZBEN, 
	
		ezek a teremtk 
	
		mr ’Megszabadultak’ a „legslyosabb” EL-Vltozsaiktl s „terheiktl”, 
	
		s gy 
	
		(1)
	
		mind k maguk,
	
		(2)
	
		mind a hozzjuk Kzelebb kerl gondoskod-trsak
	
		az let-Alapok s az nll Jelenlt Alapjainak jj-ptsre / Felptsre ’sszpontosthatnak’
	
		egy olyan VDETT [Kzssgi s Szemlyes] Trben, 
	
		amelyben mr nem lesz lehetsges a trs 
	
		[illetve a Kzssgi s Szemlyes Tr] 
	
		jogosulatlan Megrintse 
	
		[s gy EL-Vltoztatsa].
	
		 
	
		 
	
		 
	
		20200908 [1097.r.] 306. pont (1) [kp: lpcshzban felfel halads sorn ers pnik; a teremtt a segtk visszavezetik egy Ersebben Vdett Trbe, ott megnyilvnul az Ellenrzse, s a Vlasztott Tovbbvezetsi Irnynak megfelel Megerst-Gondoskods] – elrhet ITT
	
		20200908 [396.r. s 398.r.] 140. pont [Tr-Formls egyedi teremtk szmra vlaszhat nhny j formjra rtekints; kpek: (1) kzpkor-frfi egy res zrt szobban, (2) kislnyok egymst beszennyeztk, (3) blcsds kor gyermek felkszlt a Kzssgbe hazatrsre] – elrhet ITT
	
		20200908 [652.r.] 198. pont (1) [’van valami j’, egy j Kzvetlen GONDOSKODSA a FLDANYNAK (Tr-Formls rsze kezd felismerhetv vlni); KZVETTSSEL (?) ’svnyre’ bergzts, ahonnan mr kzvetlen lehet a Szemlyes Meghatrozkhoz visszavezets (?); sketen s vakon bolyonganak a homlyban / sttben] – elrhet ITT
	
		20200908 [893.r.] 254. pont (3) [Lelassts az T-VEZETS sorn; kp: ’medvk a parkban’; az ELLENRZSEK sorn a teremtben mg megmozdulhatnak flelmek / bizonytalansgok, ebbl ereden vratlan s furcsa (akr lettel-sszeegyeztethetetlen) megnyilvnulsai is lehetnek; a Gondoskodst teljestknek felkszltnek kell lennie az ilyen „akaratlan megmozdulsokra” is] – elrhet ITT
	
		20200908 [910-911.r.] 256. pont [kp: hatrhoz kzeli faluban van a teremt, haza akar jutni, ugyanakkor folyamatosan rejtzkdik is; a rejtzkds sorn „tiszteletlenl hasznlja a teret (s akr a hozz kzelebb lvket is)] – elrhet ITT
	
		20200908 [912.r.] 256. pont [kp: szemetet kint a teremt a kzs trbe; utastja a trst, hogy takartsa el (irnytani akar, vdekezs, menekls)] – elrhet ITT
	
		20200908 [1903-1904.r.] 468. pont [jabb megrtsek az ALAPOZSHOZ kapcsoldan; kpek (amikor mg nem lehetsges a kzvetlen rints): (1) egy kis llatka egy kis ZRT szobban, illetve (2) egyms melletti utckban egy-egy kis hz; amikor kzeledett a hzban lv (kapcsoldsra mg nem kpes) teremthz a gondoskod, „morgssal / felhrdlssel” jelezte, hogy maradjon tle tvol] – elrhet ITT
	
		 
	
		20200908 [421.r.] 148. pont [kp: kanapn l a teremt, mellette segt takartja a szemlyes let-tert] – elrhet ITT
	
		20200908 [423.r.] 148. pont [msik rtelmezs] – elrhet ITT
	
		20200908 [427.r.] 148. pont [harmadik rtelmezse (nem vagyok robot)] – elrhet ITT
	
		 
	
		 
	
		Az rs folytatdik az 1955. rszben, elrhet ITT