2025.10.07.
Az JONNAN Megformlt VDETT TR-RSZEKBEN
[elsdlegesen a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN]
a FLDANYA
TRBEN is egymshoz KZELEBB Rgzti be
azon teremtk ’szemlyes’ tereit,
akik egymssal
(1)
az let-ptsk LTALNOS rszben
FOLYTATJK a Kzeli-sszekapcsoldsukat
[(1617.r.) 402. pont (2) – elrhet ITT],
(2)
vagy pedig AZT KRTK a FLDANYTL,
hogy az J VDETT TRBEN Bergzlst kveten
a lehet leghamarabb Formljon meg / Nyisson meg szmukra KZELEDSI Lehetsget,
(3)
illetve akik sszecsendlst formltak meg arrl,
hogy Egyttes-KLNLEGES-Megtapasztals formjban is KZELEBB maradnak egymshoz
[= Az-Elkvetkezben KZELEBB kerlnek egymshoz
az let-ptsk KLNLEGES / SPECILIS rszben is].
Ez utbbi Egyttes-KLNLEGES-Megtapasztals Megformlshoz
OKOT adhat az,
hogy a Nagyobb Klnleges [akr mr Specilis / Kml] Tapasztalattal rendelkez teremt
segtse a Klnleges tja FELPTSBEN a trst,
s gy a trs is minl hamarabb rszt tudjon venni
a Klnleges Gondoskodsok Megnyilvntsban.
Ugyancsak Okot adhat
[akr az let-pts LTALNOS rszben tnylegesen meglv Kzeli-sszekapcsolds meglte mellett]
az Egyttes-KLNLEGES-Megtapasztals Vlasztshoz az is,
ha a MAGSGOT korbban Felvllalt teremtk segtik egymst
a MAGSG ’Teljess’ MEGNYITSBAN s FELPTSBEN
[pldul a Szksges ALAPOZSBAN,
az jabban Megformlt SZABLYOZSOK s GONDOSKODSOK Megrtsben,
az jabban Megformlt Vdelmi-Terek Tudatos hasznlatnak megtanulsban stb].
Rszleges az a megrtsem, hogy az rs-rsz legelejn emltett kpnek [amikor egy ’ma gygyszerszknt dolgoz’ volt ltalnos-iskolai bartommal ’tevkenykedtem’ egy VDETT Trben ’egymshoz kzelebb’] lehet akr olyan ’Elremutat’ jellege / jelentse is, hogy a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN Bergzlst kveten (?) SZKSGES LEHET (!) az let-ptsnk KLNLEGES rszben az egymshoz-kapcsoldsunk.
Lehetsges, hogy a kp azt rzkeltette, hogy
az Egyttes-KLNLEGES-Megtapasztals LEHETSGT
a FLDANYA
[a Szksgessg (!) okn]
FELAJNLOTTA
mindkett teremt (?) szmra,
s a Flig-Tudatos let-rszben
ilyen irny Kiprblsi-Helyzetet Formlt meg szmukra a FLDANYA (?).
A kpben rzkelt trs fel irnyulan nem Jelzett bennem semmilyen „ellenrzs”, s felm irnyulan sem rzkeltem a trsam irnybl „ellenrzst”. ’Termszetes’ mdon ’tevkenykedtnk’ ’egymshoz kzel / egyms mellett’, a ’helyzet’ ’Emlkeztetett’ arra, hogy korbban mr voltunk hasonl kzelsgben / hasonl helyzetben [az let-ptsnk ltalnos rszben].
Rszleges megrtsem szerint a ’Kp / Helyzet’ EZEN RSZBEN a FLDANYA azt ELLENRIZTE, hogy VAN-E olyan ’Alap’ [’Kszen’] a teremtkben, amelyre figyelemmel FELAJNLHATJA az Egyttes-KLNLEGES-Megtapasztals Vlaszthatsgt.
Ha valban egy FELAJNLST
[egy VLASZTHAT Lehetsget]
rzkeltetett a bels-kp,
akkor annak az ELLENRZSE nyilvnulhatott meg,
hogy VAN-E [’megvan-e’] a teremtk kztt
az a korbban Felptett Bizalmi-Alap,
amely ELHAGYHATATLAN ALAPJA (!)
az Egyttes-KLNLEGES-Megtapasztalsnak.
Ha valban ez a FELAJNLS vlt rzkelhetv
a Flig-Tudatos let-rszben,
az jelen esetben
[minden a FELAJNLSSAL rintett teremt szmra]
azt is jelenti,
hogy a FLDANYA RTKELSE szerint
az a SZKSGESSG is megvan,
ami ugyancsak ELHAGYHATATLAN ALAPJA
az Egyttes-KLNLEGES-Megtapasztals Megformlsnak.
Rszleges megrtsem szerint
ha [a kpet folytatva]
az rintett teremtk
ELFOGADJK a FLDANYA FELAJNLST,
(1)
akkor a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN
a ’szemlyes’ tereiket egymshoz (’megfelelen’) KZEL Rgzti be a FLDANYA,
(2)
msfell pedig ’mindkettjk’ Jelenltben
[mindkettjk ’szemlyes’ terben]
Bergzti a FLDANYA azokat a Szksges ’Alapokat’
[s jabb ’szemlyes’ tr-rszeket, j ramlsok Alapjait stb],
amelyek a FELAJNLSBAN Meghatrozott EGYTTES (KLNLEGES) Megtapasztalshoz Szksgesek.
Ha a bels-kp alapjn
(1)
a Szksges Megrtst Felpti a teremt
[ha pontosan Megrti a FELAJNLSBAN foglaltakat],
(2)
s Tudatosan (!) kinyilvntja,
hogy ELFOGADJA a FLDANYA FELAJNLST,
(3)
akkor ha a msik teremt is ugyangy tesz,
(4)
az EGYETRTST sszecsendlss Formlja a FLDANYA,
(5)
s azt mindkettjk ’szemlyes’ terben Bergzti.
(6)
A FLDANYA az sszecsendls Bergztst kveten
’Adja’ mindkettjk ’szemlyes’ terhez a Szksges j ’szemlyes’ tr-rszt
[illetve ha egyb Vltoztats is Szksges a ’szemlyes’ trben,
azt a FLDANYA (ugyancsak az sszecsendlsre alapulan) Bergzti / Megformlja].
(7)
Ilyenkor ha ebben a teremt Tudatos,
az jonnan ’Adott’ ’szemlyes’ tr-rszt
az ’Els Szabad Lpsvel’ is birtokba veheti
[= (egyszer Szndk kinyilvntsval)
kimondja hangosan, hogy az jonnan ’Adott’ ’szemlyes’ teret birtokba veszi],
azonban ilyen Tudatos kijelents nlkl is
AZONNAL hozzkapcsolhatja a FLDANYA a meglv ’szemlyes’ trhez az j tr-rszt
[az sszecsendlshez adott ELFOGADSRA (!) alapulan].
Rszleges az a megrtsem, hogy
a [ma mg leginkbb ’Elremutat’]
Egyttes-KLNLEGES-Megtapasztals Megformlsra irnyul
FLDANYAI FELAJNLST ELFOGAD teremtk
(A)
nha csak a Tudat-ALATTI let-rszben
s/vagy a Flig-Tudatos let-rszben
’Tapasztaljk meg’
a hamarosan Kzelibb vl Megtapasztals ALAPOZST,
(B)
ha azonban
(1)
azt a Trbeli Kzelsg lehetv teszi
s/vagy (2)
ha azt ms Kiemelkeden Fontos Ok indokolja,
akkor a Kzvetlen sszekapcsoldst
a Tudatos let-rszkkel is megtapasztalhatjk.
Ez utbbi esetben lehetsges,
(1)
hogy ’most’ csupn egyetlen alkalommal kapcsoldnak tnylegesen egymshoz
[gy Rgzl be bennk valamilyen Szksges ’Ersebb-Alap’ (?)],
(2)
de az is lehetsges,
hogy bizonyos tartamonknt ismtlden kapcsoldnak
[mr ITT a RGI TR-RSZBEN is].
Amikor az Emlkezetemben megmaradt rvid kpet prbltam megrteni, a kp olyan formban ► ’folytatdott’, amely valsznleg azt rzkeltette, hogy MILYEN IRNYBAN nylhat meg [elszr] az Egyttes-KLNLEGES-Megtapasztals.
Utlagos megrtsem szerint a kp akkor folytatdott, amikor az ELLENRZS alapjn a FLDANYA Meghatrozta azt, hogy az rintett teremtkben ’Megvannak / Kszen vannak azok az Alapok’, amelyek ’elhagyhatatlan alapjai’ a FELAJNLSNAK.
A kp ’folytatsaknt’ azt rzkeltem, hogy ’kzel’ ahhoz a trhez, amelyben a ’gyerekkori bartommal’ most egymshoz kzel tevkenykedtnk, ► volt egy ’msik hz’. Habr ’lthat’ volt a msik hz, de „volt egy olyan tvolsg a hzak kztt, ami a trsam szmra tjrhatatlan volt”.
A MAGJAI let-Alapjban a FLDANYA Bergzti a KZVETTS ’Alapjt’ is, s minden MAG maga hozza meg azt a Vlasztst, hogy tnylegesen Megnyitja-e ezt a Klnleges [valjban Specilis] let-pts irnyt.
A KZVETTS ’Megalapozsra’ a FLDANYA itt a Kzssgben egy Kzvetts-Jellegnek nevezett irnyt Megnyithatv tesz a Klnleges let-ptst mr Megnyitott teremtk szmra [20191213 (1.r.) 4. pont – elrhet ITT].
A kpben ’n’ ’t tudtam hidalni’ ezt a „tvolsgot / megszakadst”, ’meg tudtam rinteni’ a ’msik hzban lakt’.
A kp ezen rsze alapjn az a rszleges megrtsem, hogy (1) a ’trsamnak’ valsznleg a KZVETTSHEZ kapcsold let-ptsben van Szksge segtsgre [ebben az esetben maga is MAG], (2) s/vagy olyan Gondoskodsok Megnyilvntsban van nagyobb Tapasztalata, amely Gondoskodsok jellemzen Szksgesek lesznek a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN Bergzlst kveten a KZVETTS Megnyilvntshoz kapcsoldan.
2025.10.08.: A kp folytatdsnak lehetsges egy msik rtelmezse is [jelen esetben ezt rzkelem ’elsdlegesnek’]. A ’hz / tr’ amelyben a trsammal egymshoz kzelebb tevkenykedtnk, ’szomszdos’ volt azzal a ’msik hzzal’, amit ugyan lttunk, de amelytl egy [a trsam szmra] „thidalhatatlan” „szakadk” vlasztott el.
Korbbi kpben is tallkoztam mr azzal a helyzettel, hogy a teremt az „elrhetetlenn vlt” [SPECILIS-ALTATSBAN lv] tapasztalatt a ’szomszdos hznak’ rzkelte.
A kp ezen rtelmezse szerint a ’gyermekkori bartom’ szmra valsznleg a FLDANYA ltal (most) RSZLEGESEN-ALTATOTT Tapasztalata(i) letbe-visszavezetsben SZKSGES segtsget adni… taln rszben azon ’Elremutat’ Cllal is, hogy majd ezen ’kiteljesedst’ kveten akr egytt is segthessnk msokat az ilyen irny let-Rendezsben [pldul a „letiport” let-rszek jj-ptsben s/vagy az let-pts F (!) Irnyban megformldott „megakadsok” megszntetsben].
Megemltem, hogy ’ma hajnalrl’ nhny furcsa kp-rszletre emlkszem. Utlag egy „bezrdott” [akr „eltiport”] let-rsz TELJES-ELLENRZSNEK rtkelem a helyzete(ke)t.
Az egyik kpben egy [’Mg-Altatott’] tr-rszben a ’mozdulatlansgot’ rzkeltem [egy majdnem teljesen mozdulatlan alak lt (bredezett?) egy fotelban (leginkbb a foltelt rzkeltem, a benne l-alv-bredez alakbl csak az egyik karjt lttam]. Egy ’porszvval’ kezdtem lassan / vatosan megtiszttani a teret. A ’porszvval’ a vastag porrteget szpen el lehetett tvoltani, s a por alatt szpen lthatv vlt a ’sznes’ s nagyobb rszben valsznleg megmaradt ’berendezs’. Valsznleg ez azt rzkeltette, hogy annak a „megszakadt” let-ptsnek az ALAPJA (!) pen megmaradt, gy a teremt Vlaszthatja azon t [Jelenhez-Igaztott] jj-ptst / Folytathatv-Megformlst is.
Egy msik kpben ’egy ton haladtam visszafel’. Olyan volt a tr, mint egy hbor puszttsa utni keskeny tr / t, „amibl szinte semmi nem maradt meg”. Az t egy rsznl egy ’fa’ [let-Alap (?)] szks / elgett / megsemmislt nhny maradvnyt talltam meg, innen nem lehetett mr ’visszafel’ tovbbhaladni. „Sok nagy fekete poloska s egyb cssz-msz / furcsa maradvny” (?) volt itt, ez valsznleg a tr „haszontalann vlst” [visszabomlott s beszennyezdtt jellegt] rzkeltette.
Az ’ton’ a ’felsznen’ ’folytathat’ rszt nem ismertem fel. Azt a FLDANYA tudja ELLENRIZNI, hogy a „megsemmislt tapasztalat” ’Alapja’ [vagy akr annak csak egy rsze] mennyiben maradt meg [= lehetsges-e a „megsemmislt” Tapasztalat Rendezse, vagy az EL-Vltozs „helyrehozhatatlan”, s gy nincs ms lehetsg, mint a TELJES-LEZRSA, a Tapasztalathoz tartoz megmaradt nagyon-slyosan megsrlt ’szemlyes’ tr maradktalan visszabontsa, s a Megtapasztalsrl kszlt FELJEGYZS Megformlsa s Bergztse a ’szemlyes’ trben. A Lezrt Megtapasztalshoz SPECILIS-SZAKASZ-LEZRS bergztse is Szksges].
Ha a ma hajnali kpekben azt ’mutatta meg’ a FLDANYA, hogy a ’gyermekkori bartom’ kett (?) RSZLEGESEN-ALTATOTT Tapasztalata ’tnylegesen milyen llapot’, akkor az els kp-rszben mutatott Tapasztalat valsznleg ► Visszafogadhat s Folytathatv-Megformlhat (ha ilyen Vlasztst hoz a trsam), a msik Tapasztalat ► olyan Nagyon-Slyosan srlt, hogy most, az tVezets sorn valsznleg nem Rendezhet [ha esetleg ksbb Rendezhet, akkor most Alv-Kdd Szksges Megformlni].
A ’tegnap’ hajnali kpben amikor sikerlt ’thidalnom’ a ’hzak kztti szakadkot’, a ’msik hzban’ ’az ott-lak l rszt’ ’megrintettem’. Utlagos megrtsem szerint a ’tegnap hajnali’ kpben ez jelezte, hogy az „elrhetetlenn” vlt [RSZLEGESEN-ALTATOTT] Tapasztalatnak van ’l / folytathat’ rsze. A ’tegnapi kpben’ is ’csak ezt az egy’ ’l’ rszt ismertem fel.
20200908 [1846.r.] 454. pont – elrhet ITT:
„…a KZVETTS
ezen KIEGSZTSES JELENHEZ-IGAZTSA azt is jelenti,
hogy az LETET GONDOZK
[MINDENSG-FORRSA, nagy-TEREMTK, MEGTARTI-Teremtk]
a KZVETTST
nem egy ’VISSZABOML’ Kzvetlen GONDOSKODSNAK tekintik,
hanem gy rtkeltk,
hogy SZKSG van r
ebben a MEGJTOTT s JELENHEZ-IGAZTOTT formjban.
Rszleges megrtsem szerint
(1)
vannak olyan rszei a KZVETTSNEK,
amelyben csak az IRGALOM Birodalmbl ered teremtk kpesek kzvetlenl Megnyilvnulni,
(2)
m van [s valsznleg lesz egyre tbb] olyan rsze,
amelyben ms Birodalombl ered teremtk is kpesek lehetnek majd Megnylni / Megnyilvnulni.
Rszleges megrtsem szerint
van egy olyan J AJNLSA a MINDENSG-FORRSNAK
[s ezt mostanra minden Birodalom nagy-TEREMTJE Elfogadta],
hogy a SPECILIS GONDOSKODSNAK
minden Birodalomban / minden Kzssgben
legyen VLASZTHAT / MEGNYITHAT rsze
a MEGJTOTT KZVETTS.
(…) 2021.10.11.
Egy MAG-Trsam is hasonl ’jszakai tapasztalatokrl’ szmolt be, mint amilyeneket n rzkeltem. is egy ’autban utazott’, s a jrmvet egy (ismershz hasonlt) ’buszvezet’ vezette [ez valamilyen KNNYTS / SPECILIS GONDOSKODS megnyilvntst Jelezte].
A MAG-Trsam a vezet melletti lsben lt [az utas a hts lsen volt, nem vlaszolt a neki feltett krdsekre]. A stt (erds) ton a jrm ’lmpi’ csak egy egszen kis tvolsgra vilgtottak, s ’nem talltk meg hol lehet a fnyt felersteni’.
A Tapasztalat utalhat arra, hogy az tvilgt helyzetben (?) olyan teremt Ellenrzse volt folyamatban, akiben „kevs a sajt bels fny” [ertlen?, kedvetlen?, bizalmban srlt?, dacos? stb], s ezrt nem kpes tjkozdni, nem kpes emiatt sem a bels, sem a kls tmutatsokat felismerni s kvetni.
rzkelhet volt, hogy valamilyen zavartsg egszen az ’Anyag’ (Test) legsrbb formjig viszonylag gyorsan megformldott. Ez a Tapasztalat arra is rirnythatja a figyelmet, hogy
a KZVETTS sorn
(1)
nyilvnvalan a legfontosabb s elsdleges Feladat
az EL-Tvolodsbl val (lehetsg szerint kzvetlen) gyors visszavezets az elhagyott kzvetlen ramlshoz,
(2)
emellett azonban Szksges ’felkszlni’ arra a helyzetre is,
ha egyb kzvetlen Megerstsre / Gondoskodsra van Szksge az rintetteknek.
Teht a ’buszvezet’ vagy ’szlltssal’ foglalkoz
[= a tnyleges Tr-Formlst / Tr-Kiigaztst vgz] teremt mellett
[ha Szksges]
legyen olyan Gondoskodsban Tapasztalt teremt is,
aki Vdelmi Takarssal
vagy ms Szksges Gondoskodssal
kpes a fokozd feszltsget / zavartsgot / bezrdst stb megszntetni.