Vlemnyem szerint 
	
		 mindannyian Szeretjk a FLDANYT
 mindannyian Szeretjk a FLDANYT 
	
		[akik a Befogadsban lnk], 
	
		(1) 
	
		egyrszt a FLDANYA fel irnyul ERS VONZDS nlkl
	
		nem lettnk volna kpesek ’Elindulni’ a FLDANYA Kzssge fel, 
	
		(2) 
	
		msrszt pedig amikor kszltnk az Anyagi-Testi Jelenltre, 
	
		a FLDANYA Kzvetlenl GONDOZOTT bennnket a Szeretetvel, 
	
		s ezt mi ’megtanultuk’ Tle
	
		[enlkl nem lettnk volna kpesek megszletni].
	
		 
	
		 Ha EZT (!) a Szeretet ’megtalljuk’ magunkban,
 Ha EZT (!) a Szeretet ’megtalljuk’ magunkban,
	
		attl kezdve ’Otthon Vagyunk’,
	
		s jra nMagunkk s Teljess vlhatunk.
	
		 
	
		Mint emltettem, ez a ’Szeretet bennnk a FLDANYA irnt’
	
		mindannyiunkban ms,
	
		mert 
	
		mindannyian nmagunk ptettk ezt fel
	
		s Tanultuk meg,
	
		s  a rnk jellemz egyedi mdon nyilvnulunk meg benne / ltala.
 a rnk jellemz egyedi mdon nyilvnulunk meg benne / ltala.
	
		 
	
		 
	
		 
	
		            ’Nagyon leegyszerstve’ 
	
		gy is megfogalmazhat a FLDANYA
	
		’n-Aki-Vagyok’ [Kzvetlen (!)] GONDOSKODSA,
	
		hogy amikor ’Ezzel a Lnyegi Minsgvel’ Hzdik Kzel
	
		egy Befogadsban l teremthz,
	
		valamilyen ’Kzvetlen’ [s ma mr Specilisnak tekinthet] formban 
	
		azt segti,
	
		hogy a teremt rzkelni s Felismerni / Megrteni legyen kpes azt, 
	
		hogy  maga [a teremt] ’Valjban-Ki’
	
		[minden akkor Szksges segtsget megad ahhoz, hogy  magunkra ismerjnk].
 magunkra ismerjnk].
	
		 
	
		            Egy olyan Bels-Kp rzkeltette ezt a GONDOSKODST, hogy a teremt-’BEN’ s a teremt ’KRL’ sokfle „zavar” [s akr „idegen”] megformltsg volt [ezek rszben sszevissza mozogtak (a testben s az aurban), rszben pedig „bestttettk” a ’szemlyes’ tert, illetve „elhalvnytottk” a teremt ’sajt-fnyt’].
	
		 
	
		Amikor a FLDANYA 
	
		 [a teremt szmra Befogadhat] 
	
		Ersebb Vdelmi-Trben rgztette be a teremtt, 
	
		s az ’n-Aki-Vagyok’ Minsgvel 
	
		megkezdte a teremt ’szemlyes’ terhez val KZELEDST, 
	
		minden KZELEDS alkalmval 
	
		egy kis rszen [egy akkor lehetsges]  ’Tiszttst’ is vgzett 
	
		a teremt ’szemlyes’ terben. 
	
		 
	
		A „zizeg” s „zavaran mozg” rszeket,
	
		az „idegen” / „elsttt / elhalvnyt” rszeket 
	
		megkezdte
	
		► HATSTALANTANI s LEVLASZTANI / VISSZABONTANI,
	
		s 
	
		a teremt szmra olyan Helyzeteket kezdett Megformlni, 
	
		amelyekben az ► rmt tapasztalhatta meg
	
		[s gy ersdhetett a Bels-Fnye].
	
		 
	
		A KZELEDS egy bizonyos pontjtl kezdve 
	
		mr egyszerre is megnyilvnthatta azokat a GONDOSKODSAIT a FLDANYA,
	
		(1)
	
		hogy a „mozg zavar” rszeket ’megdermesztette’ s megkezdte a Visszabontsukat,
	
		(2)
	
		s kzben pedig a Bels-Fnyt is ’Megersthette’
	
		[ilyenkor rzkelte a teremt 
	
		(mr valamilyen Tudatosan (!) vgzett bels-munka sorn) 
	
		a ’J-rzst’ / rmt (Sajt-Harmonit)].
	
		 
	
		A FLDANYA 
	
		az ’n-Aki-Vagyok’ n-Erejvel 
	
		[mr tnyleges Tapasztalatokra alapulan 
	
		(KSSZ-MEGFORMLT GONDOSKODSAIVAL)]
	
		Clirnyosan is 
	
		segtheti a „hiny”-rzetet megszntetni,
	
		s ezltal is segteni jobban / jl [’yo’-l] rzkelni
	
		[gy Felismerni s Megrteni,
	
		ebbl ereden Meglni / Megnyilvntani] 
	
		a teremtnek 
	
		’Azt-Aki-a-teremt-nmaga’ 
	
		[= ’Azt’, ’Aki-Ami-Valban-n-Vagyok’].
	
		 
	
		            Ebbl ered az, hogy n az ’bresztsem’ kezdetn a FLDANYA ezen [„hiny”-rzet megszntetst is segt] Kzeledst gy rzkeltem, mintha egy ’meleg s puha brsonytakarval lelt volna t’. Az n legnagyobb „hinyom” ugyanis bennem gy jelzett, hogy „fztam”, egyedl (magra-hagyottan) voltam egy hideg s stt trben.
	
		 
	
		s ebbl ered az, hogy 
	
		mindannyian ms formban rzkeljk 
	
		[s ’egyedi’ formban ismerjk fel] 
	
		a FLDANYA KZELEDST
	
		[akr Fontos Okbl az ’n-Aki-Vagyok’ (legteljesebb) formjban KZELEDIK, 
	
		akr valamely ms formj GONDOSKODSVAL].
	
		 
	
		            A MAG-Trsam a ’Rzsaszn-Lepelnek’ azt a rszt ismerte fel ’erteljesnek’, hogy van benne egy ’Kedvessg’.
	
		         Ennek lehet egy olyan rtelme is, hogy 
	
		’kedvess prblja tenni a Jelenltet’, 
	
		vagyis azt segti, 
	
		hogy ’kedvvel, rmmel’ [Elfogadssal] legynk Jelen, 
	
		s gy minl hamarabb nmagunkra ismerjnk.
	
		 
	
		A MAG-Trsam a GONDOSKODST gy is rzkelte, 
	
		(1)
	
		mint amelyik ’krbe veheti’ a teremt ’szemlyes’ tert,
	
		(2)
	
		s rzkelte gy is, mint amelyik a teremtk ’kztti trben’ van.
	
		 
	
		Mindkett esetben a GONDOSKODS 
	
		[s ma mr Vdelmi-Tr is] 
	
		abban segt, 
	
		hogy pontosan rzkelhesse a teremt
	
		(1) 
	
		a sajt helyzett,
	
		s (2) 
	
		a hozz kzelebb lv msik teremtvel meglv helyzett
	
		[(a)
	
		lehetsges-e / van-e kzttk Kzeleds / sszekapcsolds, 
	
		(b)
	
		vagy pedig kzttk NEM lehetsges akkor a Kzelsg / rints].
	
		 
	
		 
	
		 
	
		20200908 [639.r.] 197. pont (4) – elrhet ITT:
	
		         „…Emltettem korbbi rs-rszben, hogy amikor a kk knyv rsakor az akkor visszaigazod Alv-Kdomra rnzhettem, az az let-rszem „nagyon fzott”, s ezrt amikor az letemben a Klnleges n-pls megkezddtt [s a ’hzamban’ a ’msodik szint’ elkezdett felplni], az egyik szobban ’egy j meleget ad klyha’ kerlt bergztsre. Emlkszem r, hogy sokszor megltogattam lmomban azt a szobt, s ott mind n magam felmelegedtem, mind pedig ’jl beftttem’ gy, hogy a hz tbbi rszben is melegebb legyen…
	
		 
	
		            A [533.r.] 179. pontban (elrhet ITT) rtam arrl a megrtst segt kprl, amely rzkeltette, hogy nem sokkal a megszletsemet megelzen egy [valsznleg „gygyszerhez” „kapcsolt”] „csapda-jelleg” hogyan „vlasztotta le” az letemrl [a megszletsre kszl Anyagi-Testemrl] a Szemlyes let-Terem egy jelents rszt [„valamivel tbb mint a felt”: a Klnleges let-ptsre sznt teljes tr-rszt, s emellett az ltalnos let-ptsemre sznt rszt ha nem is sikerlt teljesen levlasztani, de abba is „belezavartak / belekavartak / belepiszktottak”].
	
		            ’Megmaradt’ a megszletsem pillanatban annyi Szemlyes let-Tr-rszem, hogy kpes voltam letben maradni, de mr az vods s kisiskols koromban nyilvnvalv vlt, hogy „nem tudom meglni a bartsgaimat”. Ezrt mr kisgyermekknt [akkor mg Kiprbl jelleggel] a mai fogalmak szerint Gondoskodsi-alap tr-rszeket ’Adott’ a FLDANYA [a VILG] [tbb rszletben]. Amennyire az akkori tudatossgom lehetv tette, tudatosan is rsztvettem a Gondoskodsi-alap (szemlyes) tr-rszeknek az letemhez val hozzrgztsben.
	
		            Mg ltalnos iskols koromban egy vekig tart lom-munkt vgeztem. A ’hzamat’ [az letemhez adott Szemlyes let-Teret] prbltam ’feljtani’, de hamar kiderlt, hogy „nem j a hz alapja”, ezrt a ’hzat’ teljesen vissza kellett bontani, teljesen j alapokat volt szksges letenni, s arra kezdtem jra felpteni a ’hzat’. Egy-egy lom-munka-rsz kztt akr hnapok is elteltek [a befogadott j tr-rsz a felttelezsem szerint akkorra rgzlt hozz az Anyagi-Testemhez / letemhez].  Az lmokra a legtbbszr EMLKEZTEM, ez tette lehetv azt, hogy ber llapotban is rtelmezzem / megrtsem a Vltozsokat [> ’Szndkomban volt folytatni az ptkezst’]. A kvetkez alkalommal mindig onnan folytattam a hz-ptst, ahol a legutols lom-munkban befejeztem. Nagyon szerettem ezeket az lmokat, mindig kipihenten bredtem fel bellk [a mai fogalmak szerint (a felttelezsem szerint) Specilis jelleg VDELEMBEN voltam az ilyen Rendez jelleg let-pts sorn]. Az ’egyszint’ hz vgl felplt, szpen berendeztem a ’szobit’ [az ltalnos alap Kzeli-sszekapcsoldsokhoz tartoz bels-tereket], s valamivel nagyobb is lett (?), mint amikor elkezdtem a hz jjptst. Felttelezem azt, hogy ha nem is sikerlt mindent visszapteni a Hz ’alap-szintjn’, de elg volt ez a tr ahhoz, hogy tanuljak, munkt vgezhessek, csaldot alapthassak s gyermekeket fogadhassak be.
	
		            Nhny vtizeddel ksbb jabb lom-munka-sorozat kezddtt, ekkor az ’egyszintes hzra’ egy ’msodik szint’ is felplt. Hatrozottan felismerhet volt a ’msodik szint’ [nhny klnbz lpcsn fel tudtam mr menni a magasabban plt szintre], de egy kiss mgis ’sszefolyt’ ez a kett szint. Ekkor teht mr az let-ptsem Klnleges rszhez Adott tbblet-teret a FLDANYA. Az egyik ’emeleti szobban’ ’volt egy klyha, ahol j meleget lehetett csinlni’. Felttelezsem szerint ha mg nem is tudtam teljesen kzvetlenn megnyitni a bels sszekapcsoldst az (n)Lnyegemmel s a FLDANYVAL, ’itt’ valamennyire ’ptolni’ tudtam az ’ermet’ [ha a „magra-hagyottsg” elkezdett jelezni bennem (?), itt ’megmelegedhettem’]. [Emlkszem, hogy ’prbltam telefonlni haza’ abbl a szobbl, amely mra a Szemlyes Bels-Szentlyemm vlt, de akkor mg ez nem sikerlt.]
	
		            Ennek a ’msodik szintnek’ a felptst kveten kezdtem tudatosan ’nmagam fel fordulni’, s nhny v mlva elkezddtt a ’gyors bresztsem’. Felttelezem azt, hogy mivel korbbi letemben megalapoztam / felptettem a FLDANYVAL a MAGSGI Szorossgot, ez tette lehetv a FLDANYA s az (n)Lnyegem szmra a GONDOSKODS ’erteljesebb / kzvetlenebb’ tjait. Ekkor mr tudatosan mindennap krtem tmutatsokat, a tudatossgom s lehetsgeim szerint igyekeztem tevkenyen is rsztvenni az let-ptsben s a msok fel is irnyul klnleges jelleg Gondoskodsokban. Amit Megrtettem, azt igyekezettel ’bergztettem’ a mindennapi letembe(n).
	
		 
	
		         (…) Az letem folyamn ’szakaszokban’ befogadott Gondoskodsi-alap Tr-rszek mindig ’elgsgesek’ voltak ahhoz, hogy nekikezdhessek az let-pts kvetkez szakasznak, de ’csak szken volt elg’: biztostotta az letben-maradsomat, s a MAGSG jjptshez legszksgesebb let-ptst.
	
		 
	
		            Az elmlt nhny htben bennem is FELERSDTEK a Hiny-Jelzsek. Kisgyermekkorombl jl emlkszem ezekre a Hiny-Jelzsekre. Sokszor jelzett ez gy bennem, hogy ’j lenne enni valami nagyon-nagyon finomat, de nem tudom mi az’.
	
		            gy rtelmezem ezt ma mr, hogy a bennem megformldott Tr-Veszts volt a kzvetlen oka a Hiny-rzetnek… s ebbl ereden azt felttelezem, hogy a Hiny-rzet majd akkor sznik meg teljesen, amikor az letemhez tartoz Tr-Vesztettsg maradktalanul megsznik.
	
		            Emltettem az elz pontban azt, hogy a FLDANYA a  TMASZTKOK hrom f formjt hatrozta meg:
 TMASZTKOK hrom f formjt hatrozta meg: 
	
		- vannak olyanok, akiket valamilyen Tr-Vesztettsg miatt a TR ’ptlsa’ vagy megerstse lehet kpes ’stabilizlni’, 
	
		- msokban a ’legnagyobb hinyknt’ a TRSAK hinya jelez, 
	
		- s vannak, akikben a (bizonyos irnyokban val) TEVKENNY vls tud segteni a kiegyenslyozdsban.
	
		 
	
		            Jellemzen minden teremtben valamilyen tnyleges TR-VESZTS az ► oka a Hiny-rzet megformldsnak, azonban klnbz, hogy kiben mi okozza a legersebb / [’legmeghatrozbb’] Hiny-rzetet.
	
		         Van, akiben a TR-PTLS [akr egy Vdelmi-Trben Bergzts] is kpes mr ’nyugalmat adni’, msokban a TRSAK KZELSGE vagy a TEVKENYSG megkezdse (is) Szksges ehhez. Vannak, akikben mindhrom Szksges ahhoz, hogy a ’kzppontjukhoz visszailleszkedjenek’, msokban pedig a hrombl valamelyik kett egymshoz-trstsa.
	
		 
	
		            Nlam is egyrtelmen a tnyleges Tr-Veszts volt az oka a megformld Hiny-Jelzseimnek. Az [538.r.] 180. pontban (elrhet ITT) emltettem, hogy ’mi hinyzott a legjobban a bezrt rszemnek’:
	
		         „…20190720 [9.r.] – elrhet ITT:
	
		        „…Amikor rgebben egy-kt pillanatra rltsom lehetett az n Bezrdott let-rszemre, n gy rzkeltem, mintha egy „rben” (vgtelen magnyossgban s sttben / fny-nlklisgben) [TR-nlklisgben (!)] lett volna, s fzott, nagyon fzott. Ennek kapcsn azt tanultam meg, hogy
	
		 ha
 ha 
	
		ilyen RLTS nylhat
	
		a Bezrdsbl-a-Teljessgbe-Visszaigazodst-Megkezdett let-rsznkre, 
	
		[= a SPECILIS-ALATATSBL a Hazavezetst megkezdett let-rszre]
	
		az  MEGMUTATJA,
 MEGMUTATJA, 
	
		hogy mi hinyzott a ’legjobban’ 
	
		(mi fjt a legjobban) 
	
		a Bezrult n-rsznek, 
	
		mire 
	
		(milyen gondoskodsra, figyelemre) 
	
		van a legnagyobb szksge 
	
		► KEZDETBEN ahhoz, 
	
		hogy ’visszatrhessen’ [’jra lettel-teljen’].
	
		 
	
		        Nlam taln az lels [a trsak kzelsge] hinyzott nagyon, s az segtett kezdetben a legtbbet, hogy elfogadtam s szeretettel magamhoz leltem a sajt hazatr n-rszemet [illetve taln pontosabb gy, hogy maghoz lelt az addig eltvolodva-lt Lnyegem… Most is emlkszem mg, hogy olyan volt ez, mint a puha brsony, meleg s szeretettel-teli, hldatos, soha-el-nem-ml-rk… vigasztal s ert-ad… felmelegt, tmelegt, lettel-feltlt… btort, elfogad (s rdek nlkli, nem akart irnytani, egyszeren csak ott volt (Van)]…”
	
		 
	
		            Emltettem az elbb, hogy amikor nhny vtizede a ’hzam’ ’msodik szintjt’ megalapozhattam s egy kis mrtkben mr jj-pthettem, az egyik ’emeleti szobban’ volt egy ’j meleg klyha’, ahol ’felmelegedhettem’. Ez a ’felmelegedsi lehetsg’ fontos rsze volt annak, hogy ne rzkeljem a „magra hagyottsgot”. Mint emltettem, amikor ’rltsom nylt’ a „bezrdott” rszemre, „egsz testemben / egsz lnyemben fztam / vacogtam”. Amikor a ’felmelegeds’ lehetsge megnylt az egyik Klnleges bels-teremben, akkor mr az ’els szinten’ lv [az ltalnos alap Kzeli-sszekapcsoldsok megformlst lehetv tev] ’szobkat’ is ’olyann rendeztem be’, hogy ’vendgeket is fogadhassak’ [majd kapcsoldhassak a trsaimmal]. ’Fggnyket’ tettem fel minden szobban, gyakran ellenriztem az ablakok zrhatsgt [vagyis hogy n magam szablyozhassam, hogyan hasznlom ezeket a bels tereimet, ne knyszerthessen senki-s-semmi…].
	
		            Nlam is egyrtelmen a tnyleges TR-Ptls volt szksges ahhoz, hogy az letemet egy szken meghatrozott [a tllst biztost] Irnyban tarthassam. A ’melegsgre vgys’ a Trsak kzelsgnek hinyt jelezte, gy a Trsakhoz val Kzeledst lehetv tev bels ptkezs is nagyon fontos volt a szmomra. Mivel akkor mg „mkdtt” bennem egy slyos tok, a tllsem fggtt attl, hogy kpes legyek prkapcsolatot megformlni s gyermekeket befogadni a csaldomba…”
	
		 
	
		Az rs folytatdik az 1975. rszben, elrhet ITT