2025.10.17.
	
		        ’Ma hajnalban’ is ’jrtam abban a kis hzban’, amelyik a ’rgi kpekben’ azt az Otthonomat jellte, amelytl „EL-Tvolodva” ltem.
	
		       Most is rzkeltem az rmt / Boldogsgot (amiatt, hogy ott lehetek), habr az utlagos megrtsem szerint csupn egy FELJEGYZSBL nzhettem r nhny korbbi Tapasztalatomra.
	
		       A ’kis hz’ ’fldszinti’ [Alap] rszben vgigjrtam a szobkat / konyhkat / tisztlkod-helyisgeket, nmelyikben rzkeltem egy ’trsamat’ (ez vagy egy Kzeli-Trssal felptett kzs tapasztalatot jelzett, vagy egy korbbi Tapasztalatom egyik rszt). A ’trsak’ jelenltt ’termszetesnek’ rzkeltem (ennek taln lehet olyan Jelzse, hogy a nagyjbl egy vvel ezeltt RSZLEGES-ALTATSBL visszafogadott let-rszeim beilleszkedse is befejezdtt).
	
		 
	
		       ’Nhny  j-szer’ ’helyzetet’ is rzkeltem.
 j-szer’ ’helyzetet’ is rzkeltem.
	
		       Az egyik helyisgben tbb kisgyermeket rzkeltem, amint ltek egy kis asztalnl s jtszottak (vagy inkbb tkeztek?), s volt a szobnak egy olyan ’kitgult’ (’utbb hozzptett’) (?) rsze is, ahol kzsen jtszhattak. Volt kzel ehhez a helyisghez egy szp s modern kis tisztlkod-tr is. Bkessg, nyugalom volt ebben a tr-rszben.
	
		        Ahogyan most lertam a ’kitgult’ szt, az jutott eszembe, hogy eredetileg valsznleg kett gyermeket terveztem a csaldomba befogadni (megszlni). Mintha most a kpben hrom [ngy (?)] kisgyermek lt volna az asztalnl. A ’szoba’ ’kitgult / kitgtott’ (s jonnan megformlt) rsze taln azt mutatja, hogy egy j sszecsendls Megformlsval a FLDANYA ’Teret-Adott’ szmomra egy tovbbi ’vrandssghoz’, amelynek sorn vglis iker-gyermekeket fogadtunk a csaldunkba.
	
		       Utlagos megrtsem szerint azt is mutatta ez a kp-rsz, hogy magam milyen j Harmonik (s mr tnylegesen j Gondoskodsok) Felptsben vettem rszt (valsznleg a mostani Anyagi-Testi Jelenltemmel) ’mr azt megelzen’, hogy tnylegesen megnyithattam volna a Klnleges let-ptst.
	
		        Valsznleg a Szemlyes-Bels-Szentlyembl s nhny ms kisebb tr-rszbl ’Formlt meg’ olyan ’Vdhetbb’ ’szemlyes’ teret a FLDANYA (mg ’egszen kicsi gyermekkoromban’), amelyhez ’kedvez helyzetben’ (s/vagy ha az az let Megvshoz Szksges volt) Kzelebb Hzdhatott. 
	
		      Ez az az J GONDOSKODSA a FLDANYNAK, hogy Fontos Okbl HOGYAN ADHAT j ’szemlyes’ tr-rszt a Befogadsban lknek, milyen TBBLET-GONDOSKODSSAL segtheti a „megakadt” helyzetek „megakadsnak” megszntetst, vagy legalbb a „megakads” „slyosabban megterhel” jellegnek megszntetst, s a Szksges EGYEZTETSEK Megnyilvntst.
	
		       Amikor [j sszecsendlsre alapulan] ’Teret kaptam’ tovbbi gyermekek csaldba-befogadshoz, akkor ezzel a GONDOSKODSVAL a FLDANYA nem csak az n letben-maradsomat segtette [egy Slyosabb „megakads” ’thidalsval’ (?)], hanem a csaldtagjaim / gyermekeim / prom Tr-Vesztst is Elhrtotta (megelzte). Az jonnan ’Adott’ ’szemlyes’ tr-rszek mindannyiunk szmra lehetv tettk a megtervezett kzs-utunk (legalbb) FBB Irnyokban val Felptst [egy korbbi kpet hasznlva: azt, hogy ’visszatalljunk’ a „ki-tudja-hol-lv” ’csaldi authoz. (1409.r.) 373. pont – elrhet ITT.]
	
		 
	
		           ’Talltam’ egy olyan ’szobt’ is (mikzben a hz fldszinti rszben stltam ’ma hajnalban’), amelyben nhny btor mg ’be volt zsfolva’. Tiszta s vilgos volt ez a szoba, de most mg inkbb egy ’raktr’ jellege volt. Nyitva volt ez a ’szoba’ is, oda brmikor be tudok lpni (teht az ehhez tartoz tapasztalat mr nem Alv-Kd, s a FLDANYA sem ’ALTATJA RSZLEGESEN’)… ugyanakkor olyan ’rzsem’ volt, hogy amikor majd lesz r lehetsg, ’rdemes’ lesz az ezen ’szobban’ ma mg ’kiss sszezsfolva’ bergztett Tapasztalatokat ’RSZLETESEBBEN’ is MEGISMERNI / RTKELNI.
	
		        Rszleges az a megrtsem, hogy 
	
		a kp / FELJEGYZS rzkeltette most azt,
	
		hogy a Slyosabban Teret-Vesztett llapotomban
	
		(’kisgyermekkoromtl kezdve’) 
	
		mikor EGYEZTETETT a FLDANYA az (n)Lnyegemmel
	
		(Specilis formban – akkor mg a Kiprblsok rszeknt).
	
		 
	
		         A mostani megrtsem szerint rszben a most ’j-szernek’ rzkelt tr-rsz s Tapasztalatok Felptse Alapult a mostani Jelenltemben  az (n)Lnyegemmel Megformlt sszecsendlsen, s rszben taln lehet mg a kiss zsfolt ’raktr-szer’ szobban is nhny olyan Tapasztalat, amelyet az (n)Lnyegem KRT [s/vagy a FLDANYA FELAJNLST az (n)Lnyegem fogadta el].
 az (n)Lnyegemmel Megformlt sszecsendlsen, s rszben taln lehet mg a kiss zsfolt ’raktr-szer’ szobban is nhny olyan Tapasztalat, amelyet az (n)Lnyegem KRT [s/vagy a FLDANYA FELAJNLST az (n)Lnyegem fogadta el].
	
		      A ’raktr-szer’ ’szobban’ lv holmik kzl leginkbb tbb kanap-formra emlkszem most, taln volt ott nhny nem tl nagy trol-forma is. 
	
		       A ’kanap’ az sszecsukott llapotban tbb korbbi kpben az olyan prkapcsoldst rzkeltette, amelyet habr a teremtk megalapoztak (’kzs gyuk van’), azonban valami miatt „megszakadt” (akr meg sem tudott kezddni, akr megkezddtt, de nem tudott a megtervezettek szerint beteljeslni) [(885-886.r.) 251. pont – elrhet ITT].
	
		       Lehetsgesnek tartom, hogy mivel ’az letem mlott azon’, hogy sajt csaldot alapthassak s gyermekeket fogadhassak a csaldomba, ezrt amikor a Megtervezett (s sszecsendlssel megalapozott) prkapcsoldsom [mg ifj-koromban] „megakadt”, egy jabb prkapcsolds lehetsgrl (s ksbb / legutbb a tovbbi gyermekek felvllalsrl) a FLDANYA az ► (n)Lnyegemmel (s termszetesen a leend prommal / gyermekeimmel) EGYEZTETETT. Az ebbl sszecsendlss Megformlt j Vlasztsra alapulan tudott ehhez az j Kzeledshez s sszekapcsoldshoz J ’szemlyes’ teret adni a FLDANYA.
	
		       Utlagos megrtsem az, hogy a ’raktrszer’ szobban lv tbb kanap-forma azokat a korbbi Kzeledsi (vagy akr mr Kzeli-sszekapcsoldsi) Helyzeteket mutattk, amelyek nem eredmnyeztek olyan prkapcsoldst, amelybl tnyleges csald-alapts jhetett volna ltre. A ’kisgyermekek (eredeti) szobjbl’ megnyitott ’kitgultabb bels-tr-rsz’ pedig azt jelzi, hogy a csald-alaptst kveten megformlt j sszecsendlssel tovbbi gyermekeket vllal(hat)tam. A ’most megismert’ Feljegyzs alapjn ezekhez az ’J’ Lehetsgekhez a FLDANYA az (n)Lnyegem Szndkt krte [a mai fogalom-hasznlat s Szablyozs szerint ’SPECILIS Formban’].
	
		20200908 [1220.r.] 334. pont (1) [csak Fontos Okbl lehetsges a SPECILIS EGYEZTETS] – elrhet ITT
	
		 
	
		       Azt felttelezem, hogy majd ksbb rdemes lesz RSZLETESEBBEN is RTKELNEM azt, hogy milyen okokbl „szakadtak meg” a megtervezett prkapcsoldsaim [s vagy egyb Kzeli-sszekapcsoldsaim], s ha valamilyen ’bennem lv’ „gyengesg” [akr tapasztalatlansg, tveds] volt az ok, akkor Vlaszthatom azon ’mg gyengbb / kevsb tapasztalt’ let-rszem ’Tovbb-ptst’.
	
		        Az is lehetsges ugyanakkor, hogy a korbbi megtapasztalsok sorn ’gyengesget mutat’ tapasztalatomat / let-rszemet [akr ezeknek egyes rszeit] ’egy msik irnybl mr megerstettem / tovbbptettem’ (pldul a Klnleges let-ptsre val Felkszls sorn s/vagy amikor a MAGSGOT jra Megnyitottam a mostani Jelenltemben). Taln ezrt nem srget az azon ’raktr-szer’ ’szobban’ bergztett tapasztalatok rszletesebb rtkelse MOST.
	
		 
	
		20200908 [1080.r.] 302. pont (2) – elrhet ITT:
	
		Rszlet a kk knyvbl (elrhet ITT):
	
		        „…[2005.] Elmondhatatlan az a mlysg, melyet bejrtl ebben az letedben. Sokan sszetrtek volna mr a slyok alatt, de te mindig megtalltad a kiutat. Kerested a Fnyt, amit soha nem talltl meg tiszta formjban. Kerestl valamit, amirl azt sem tudtad, hogy micsoda valjban. A Fny s Szeretet benned van, azt mshol, kvl nem tallhatod meg. Hv szavunk vgre elrt hozzd… ► Kszltek az j tervek – s kszlnek ma is – hogy Erd minl hamarabb megjelenhessen tiszta formjban s clja szerint.
	
		         Ezt gy kpzeld el, hogy a FELADAT [a megtervezett let-t] egy finom szlon t rgztve van hozzd, s ezen a szlon egyms utn vannak beptve az llomsaid, s a kvetkez lloms elrshez szksges eszkzeid. Ahogy haladsz elre elrve az egyes kapukat, megkapod az j eszkzeidet, hogy tovbb haladhass. A baj nlad az volt, hogy a kezdetektl nem tudtl a terveid szerint haladni, s ezrt a rendelkezsedre ll, megadott eszkzeidhez sem tudtl hozzfrni. Telt az id, s az eszkzk idejt mltt s elavultt vltak, mert nem rted el ket. Folyamatos gondolkods volt, hogy hogyan tudnnk terelgetni a clod fel. Nem ismerted a clt. Valban, mert nem tudtl elindulni a fonalad mentn. Ott volt a fonl, de oly messze tvolodtl a megvalsulstl, hogy valban tancstalanok voltunk. Fontos lett volna korbban elkezdened a feladat megvalstst, hogy utad ne billenjen ki az egyenslybl. Ezrt sem szereted a vratlan helyzeteket, mert trkeny egyenslyodat veszlyeztettk bizonytalansgod miatt. Amikor kislnyaid lejttek, mr lthat volt, hogy meg fogod tallni a Szeretet tjt...”
	
		 
	
		 
	
		            Egy gondolat erejig mg kapcsoldok a ’vizes’ jelleg Feltiszttshoz.
	
		            Nemrgiben a Tudat-ALATTI Bels-Trben [> a ’szemlyes’ trben (!)] megnyilvnul Feltiszttst is ’vizes tisztts’ formjban rzkeltem.
	
		          Az „idegensget” egy ’Nagyon-Ers’ ramlssal tiszttotta ki a FLDANYA [ebben az OLTALOM-TR Kiterjesztett (legersebb) Vdelme is Bergzlt], majd a ’maradvnyokat / lenyomatokat’ mr egy ’csendes es’ tiszttotta ki.
	
		            Rszleges megrtsem szerint 
	
		[mr itt a YOSG Birodalmban is] 
	
		a ’vizes’ jelleg Feltisztts
	
		ltalban valamilyen IRGALMI
	
		[s ma mr nagyon gyakran LTR] jelleg
	
		Kzvetlen SPECILIS / KML GONDOSKODST rzkeltet.
	
		 
	
		 20200908 [1351-1352.r.] 360. pont [a Tudatos / Flig-Tudatos / Tudat-Alatti bels-terek Rendezse] – elrhet ITT:
	
		            „…[2024.02.22.] Megrtst segt kp MAGOKNAK
	
		            Az Anyagi-Testi Jelenltre (is) rtelmezhet az, hogy 
	
		az Anyagi-Testben ’Bergzlt’ lethez [nll Tudathoz] tartoz ’szemlyes’ trnek
	
		vannak olyan rszei [bels-tr rtelemmel is], 
	
		amelyeket TUDATOSAN hasznl,
	
		s vannak a TUDAT ’alatt’ is ’szemlyes’ tr-rszek.
	
		 
	
		            A kvetkez kpen klnbz sznekkel jelltem ezeket a[z egy adott Tudathoz tartoz] klnbz ’tudatossgi’ ’szinteket’. ’Klnbz nzpontokbl’ is megrajzoltam ’ugyanazt a rendszert’:
	
		
	
		       A baloldali kpen a ’legkls’ tr-rszknt jelltem a Tudatos rszt (kk sznnel), s ’legbell’ a ’Tudat-Alattit’ (stt-szrke sznnel). 
	
		       A kzps kpen a ’Tudatos’ rsz a ’kzponti’, s ezt veszik krbe a kevsb tudatosan megtapasztalt tr-rszek. 
	
		       A jobboldali kpen van az a rendszer, amelyet a mai Megrtst-segt-kp mutatott. Ebben ’legfell’ van a Tudatosan megtapasztalt ’szemlyes’ tr-rsz, alatta a (’Tudatos’ s ’Tudat-Alatti’ tr-rszek egyfajta hatr-terleteknt is rtelmezhet) ’Flig-Tudatos’ tr-rsz.
	
		 
	
		            A kvetkez kpen jelltem azt is, hogy a klnbz tr-rszek kztt valamilyen ’tjrhatsg’ / ’ramls’ is van [ha ezt nem zrta be egy EL-Vltozs]:
	
		
	
		 
	
		     [2025.10.17.: A mai rsban emltettem, hogy amikor gyerekkoromban az lmomban (a falubl, ahol a csaldommal laktam) elindultam a tanya-hzhoz, elszr ’t kellett haladni a fton’, majd pedig ’KETT (vagy ngy) KAPU’ is volt mg az ton (Bels-ton). 
	
		      Amikor ezen a ’Bels-ton jrtam’, a Kapuk nyitva voltak, vagy pedig ’volt nlam kulcs’, amivel ki tudtam nyitni. 
	
		       A ’nyitott kapu’ (’szabad t’) s/vagy a ’nlam lv kulcs’ mindig olyan ’Helyzeteket’ Jeleztek, amikor megfelelen Felkszltem egy akkor lehetsges (letet-v, Irnyban-Tart) Gondoskods Befogadsra (egy ’egyszer hasznlhat Irgalmi-Jrsnak’ neveznm ezeket a ’megnyitott bels utakat’ ma mr).]
	
		 
	
		            Jelltem mindegyik [rtelmezsi] rendszerben azt, hogy mindegyik ilyen ’bels’ tr-rsznek van egy a teremt ltal nyithat s zrhat ’ajtaja, kapuja’. Ha jl mkdik [egy Anyagi-Testben] a Jelenlt, 
	
		a teremt maga ’szablyozza’, hatrozza meg azt, 
	
		hogy MILYEN HELYZETBEN, 
	
		MIKOR 
	
		s KINEK / MINEK, 
	
		MENNYIRE (tgan) 
	
		s MENNYI TARTAMBAN ’nylik meg’ 
	
		[nyitja ki a kaput].
	
		 
	
		
	
		 
	
		            A kvetkez kp azt rzkelteti, hogy mindhrom tr-rszben ’bels-hz’ [vagy bels-hzak] van(nak). Leginkbb gy rtelmezhet ez, hogy ezekben a [bels] ’hzakban’ ’rgzl be’ az ’oda-tartoz’ felptett ’tuds’ s ’er’.
	
		
	
		 
	
		            A [kzpen lv] ’Flig-Tudatos’ tr-rszt egyfajta ’hatr-terletknt’ vagy ’tmenetknt’ is rtelmezhetjk a legtbb esetben a ’Tudatos’ s ’Tudat-Alatti’ terletek kztt. Valjban ’kett irny ramoltatsra’ kpes ez a tr-rsz:
	
		(1) nha a ’Tudatos’ tr-rszbl kerl a ’Tudat-Alattiba’ egy-egy tapasztalat. Pldul egy teremt felptett magban egy Tudst, s amikor azt mr nem hasznlta (hosszabb tartamban) a tevkeny megnyilvnulsai sorn [vagy Tudatosan Lezrta azt a megtapasztalst, amelyhez azt a tudst hasznlta], ez a ’tuds’ vagy ’er’ ’visszahzdott a Tudat-Alattiba’ [ott rgzlt be a ’bels-hzban’]. Sokszor elfordult az is, hogy ha egy teremt „olyan nagy traumt tapasztalt meg”, amelyet „nem volt kpes elviselni”, a „traumatizlt tapasztalat” (a tlls rdekben) a ’Tudat-Alattiba’ ’hzdott vissza’ (s „ott vrt a Rendezsre” pldul addig, ameddig a FLDANYA az ilyen Slyosabban srlt Tapasztalatot nem volt kpes RSZLEGES-ALTATSBAN bergzteni vagy ALV-KDD Megformlni).
	
		(2) A ’msik irny ramoltats’ az, amikor a ’Tudat-Alatti’ tr-rszben bergztett [(a) mr rgebben nem hasznlt, vagy (b) akr egy jonnan ’Elindul’, jonnan ’Megalapozott’] ’tuds’ / ’er’ kezdi meg a ’Tudatba’ ’Felemelkedst’.
	
		 
	
		A ’Tudat-Alatti’ s ’Tudatos’ tr-rszek kztti ’mozgst’
	
		sokan 
	
		az ’lmok’
	
		vagy ’bels-kpek’ / ’bels-hangok’,
	
		’hangulatok’ / ’rzs’ / ’megrzs’
	
		formjban tapasztaljk meg. 
	
		 
	
		Ezek mellett nagyon sok egyb [akr teljesen egyedi] ’mozgs’ is lehet
	
		a klnbz bels tr-rszek kztt. 
	
		 
	
		A ’megvilgosods’ ’pillanatai / helyzetei’ is ide tartoznak,
	
		s sokan az ’emlkezs’ / ’megemlkezs’ nagyon sokfle formjt ptettk fel
	
		ezen clbl is az Anyagi-Testi Jelenltkben.
	
		 
	
		 Mita Elindultak itt a FLDANYA Kzssgben is a REND-Ttelek,
 Mita Elindultak itt a FLDANYA Kzssgben is a REND-Ttelek,
	
		viszonylag ’sok mozgs indult el’ 
	
		a ’Tudatos’ s ’Tudat-Alatti’ bels tr-rszek kztt mindkett irnyban.
	
		 
	
		A Teljes-Rendezsek sorn tovbb 
	
		’Kitrldnek’ [= Kitiszttsra kerlnek]
	
		a tvedsek 
	
		s egyb ’haszontalansgok’, 
	
		’szksgtelensgek’, 
	
		„idegensgek” 
	
		s egyb „lettel-sszeegyeztethetetlen jellegek”
	
		a ’Tudatos’ tr-rszbl 
	
		s az ’ALATTA’ lv tr-rszekbl is.
	
		Az ezen (Tr-)Rendezsekhez tartoz FELJEGYZSEK
	
		 [gyakran] a ’Tudat-Alatti’ tr-rszbe is Bergztsre kerlnek.
	
		 
	
		Amikor a Bels-Terek
	
		[a FLDANYA ltali TR-RENDEZSEK sorn] 
	
		’FELTISZTULNAK’
	
		s 
	
		jra elrhetv vlhatnak a teremt ltal, 
	
		sokszor megfigyelhet az, 
	
		hogy az addig a ’Tudat-Alatt’ ’bergzlt / rztt’ Tapasztalat 
	
		’fokozatosan, szakaszokban’ [KMLETESEN (!)] 
	
		elkezd ’FELEMELKEDNI’ a ’Tudatba’.
	
		 
	
		Ha kpes a teremt ’jl hasznlni’ [’rt figyelemmel is figyelni’] 
	
		az ’lmait’ vagy egyb ’bels kpeket’/ Jelzseket,
	
		ezekben ’mutat meg’ [tesz felismerhetv, megrthetv] olyan ’rszleteket’ a FLDANYA
	
		[rszben a teremt nmaga], 
	
		amelyek ’FELKSZTIK’ a ’Tudatot’
	
		(1)    egy J vagy (2) rgebben nem hasznlt ’Tuds’ s ’Er’ 
	
		Felismersre / Befogadsra / jra hasznlatba vtelre stb.
	
		 
	
		         Emltettem, hogy 
	
		nem csak ilyen Bels-Kpekkel
	
		s 
	
		BELS tmutatsokkal / Bels Jelzsekkel segti a FLDANYA
	
		a teremtk ’FELKSZLST’
	
		egy [j vagy rgi, de mostanban nem hasznlt] Tuds ’befogadsra’ s ’mkdv-megformlsra’,
	
		hanem ’kls’ Megtapasztalsi-Helyzeteket is Megforml [’Ad’]
	
		annak rdekben, 
	
		hogy olyan ’Alapoz Tudsokat’ PTSEN FEL a teremt, 
	
		amelyek KNNYEBB TESZIK majd 
	
		a ’rgebben nem hasznlt sajt tuds’ 
	
		(vagy pedig egy ’j irny’) 
	
		FELISMERST,
	
		ELFOGADST s Befogadst.
	
		 
	
		Gyakran olyan Megtapasztalsi-Helyzeteket is megforml a FLDANYA, 
	
		amikor [a szksges tartamban, a szksges kzelsgben] 
	
		olyan trsakhoz kerl Kzel a teremt, 
	
		akiknek olyan Sajt Tapasztalata / Tudsa van, 
	
		amilyen [vagy amelyhez nagyban hasonl]
	
		hamarosan megkezdi a ’FELEMELKEDST’ a ’Tudatos Jelenltbe’.
	
		 
	
		Nha ms mdon ’EMLKEZTET’ a FLDANYA [s a sajt-let]
	
		a Tudatba ’Beemels’ folyamata sorn vagy azt megelzen. 
	
		 
	
		Ha egy teremtben a Bels Utak hasznlata [rszben vagy teljesen] akadlyozott, 
	
		s a kls Helyzeteket sem kpes ’rt figyelemmel rtelmezni’,
	
		a KZVETTS sok formjt alkalmazhatja a FLDANYA
	
		[akr olyan formban is, 
	
		hogy Klnleges Gondoskodsi-Helyzetet forml meg, 
	
		s ebben egy Megfelel Tudssal rendelkez trs segti a teremtt 
	
		a Szksges / legfontosabb Megrtsek Felptsben].