481.
2025.10.26.
MAGOKNAK, rintetteknek
1.
A legutbbi ’jszakkrl’ ismt csak nagyon kevs emlkem maradt. Nha emlkeztem arra, hogy ’sok klnbz helyzetet tapasztaltam’, de a rszleteket egyltaln nem tudtam felidzni a tudatos let-rszemben.
Mint emltettem,
ltalban akkor tapasztalunk ’ennyire Takartan’
[= ilyen ERSEBB Vdelemben Bergzls mellett],
(1)
ha KNNYTSES [SPECILIS / KML] GONDOSKODST nyilvnt meg
felnk irnyulan a FLDANYA
[mostanban gyakoriak pldul a „terhektl” megszabadtsok
(akkor, amikor erre az Anyagi-Test megfelelen Felkszlt)],
(2)
vagy ha ’ELREMUTAT’ a megtapasztals
[a Tudat-Alatti s/vagy a Flig-Tudatos let-rszben]:
pldul a teremt j Harmonik Alapjait pti s Tapasztalja meg,
esetleg egy ’Adott-Tudssal’ kezd ismerkedni
[(1952.r.) 476. pont – elrhet ITT].
Egy rvid kp-rszlet maradt meg csupn az emlkezetemben, s ehhez kapcsoldan az a (rszleges) megrts, hogy
az jonnan MEGFORMLT
VDETT TR-Rszekben val Bergzlst kveten lehetsges
Tr-Hasznlatot
’Tantja / Gyakoroltatja’ (?) a FLDANYA
a Klnleges / Specilis / Kml Gondoskodst a trsak fel mr Felvllalt teremtknek
[teht az ’j vrosrszben’ (mg a HD eltt)
vagy a HDON tvezetst kveten a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN Bergzlst kveten
az ott lehetsges azon Tr-Hasznlatot,
amely mr ’NEM enged utat’ (!)
a „jogosulatlan” Tr-Hasznlatnak,
a „jogosulatlan” Kzeledseknek s Megrintseknek].
A kp-rszletben ’abban a vrosban’ rzkeltem a jelenltemet, amelyben megszlettem, s ksbb amelyben a gimnziumi veimet tltttem.
Ennek a ’vrosnak’ n ’azt a rszt ismertem’, amely a falunk irnybl megkzeltve a vrost, a vros kzpontjn t a ’gimnzium pletig’ terjedt. A vros tbbi rszt alig ismerem.
A kpben a vros ltalam ismert rsze azt a [szmomra „bolyongsos” (teret-vesztett)] let-szakaszomat jelezte, ameddig ’felptettem’ az ’nll’ Anyagi-Testi Jelenltet.
A megrtst-segt-kpek [s a ’Nagy-Kp’: (1642-1646.r.) 410. pont (1)-(2) – elrhet ITT] kapcsn emltettem, hogy (1) az RINTETTSGNEK s (2) az RETTSGNEK megfelel Megrts felptsben segtenek.
Ez azt is jelenti, hogy a megrtst-segt-kpeket mindannyian a SAJT (!) meglv Tapasztalataink ’Alapjn’ (!) tudjuk rtelmezni [Megrtss Felpteni].
Ebben a kpben ’n’ EZT a[z orszg kzps rszben lv] vrost ’ismertem fel’, mert szmomra EBBL a Helyzetbl kiindulva volt Felpthet az a Megrts, amit a FLDANYA ’ppen megmutatott’. Nem egy ’hatrhoz kzeli vrost’ rzkeltetett most a kp, mert a ’hatrhoz kzeli’ rzet mostanban mr az elttnk ll KISEBB Szakasz-Vltshoz kapcsold Megrtsek Felptst segti [esetleg a megszletshez kzeli helyzeteket rzkeltet].
Rgebben volt [egy vagy kett (kevs)] olyan lmom, amikor a vros ’gimnziumon TLI’ rszbe is eljutottam valamilyen keskeny ton.
Utlagos s rszleges megrtsem szerint
ezen nhny alkalommal
olyan [Specilis] ’Helyzetet’ Formlt meg [s nyitott meg] szmomra a FLDANYA,
amikor a „bolyongsom” [Tr-Vesztettsgem] miatt
a Megtervezett let-Utam „akkor-ppen-elrhetetlen”
’azon rszt mutatta meg’ a FLDANYA,
amelyrl VLASZTST kellett hoznom:
(1)
MEGMARADJON-E az a megtervezett t / szakasz az letemben
[Megprblja-e a FLDANYA egy ’msik irnybl’ ’Megkzelteni’
azt a Felpteni Vlasztott let-t-rszt
(vagy akr RSZLEGES-ALTATSBAN Rgztse be addig,
ameddig a Megnyilvntsa lehetsges lesz)],
(2)
vagy rszben vagy teljesen LEZROM-E.
Valsznleg ahhoz hasonl [SPECILIS] EGYEZTETSI Helyzet volt az a nhny ’lom-helyzetem’, amikor a szlvrosomban az ltalam ismert ’Tr-Rszen TL’ jrtam, mint amirl az elz pontban gy rtam, hogy egy ’szigeten’ vagy egy ’teljesen lakatlan terleten’ ’jrtam’.
Valsznnek tartom, hogy ekkor is az (n)Lnyegem Szndkt krte a FLDANYA a Szksges Vltoztatsokhoz [arra is alapulan, hogy ’abban a szmomra ismeretlen’ (elrhetetlenn vlt) ’vros-rszben’ (let-t-rszben) mit voltam kpes akkor RZKELNI s FELISMERNI, MEGRTENI].
Utlag valsznnek tartom, hogy ezen rvid lom-rszletre azrt emlkezhettem [nhny napja], mert a FLDANYA az (n)Lnyegemmel val korbbi EGYEZTETSRL s Specilis Szndk-Adsrl ksztett FELJEGYZST ismertette meg velem.
20200908 [1977.r.] 480. pont [ha az (n)Lnyeg kezdemnyezi a FLDANYNL TBBLET-GONDOSKODS megnyilvntst; j Szablyozs a TBBLET-GONDOSKODS Megnyilvntsrl] – elrhet ITT
20200908 [1978.r.] 480. pont [sajt tapasztalat; kp: a rgi hzban jrtam, nhny jszer helyzetet ismertem fel; a gyerekszobban volt egy ’kitgult’ j tr-rsz; az egyik szobban mg tbb btor / kanap volt bezsfolva; az jszer rszek most azt mutattk, mely Vltoztatsokhoz krt a FLDANYA Szndkot Specilis formban az (n)Lnyegemtl] – elrhet ITT
A mgttnk lv egyik jszakrl megmaradt rvid emlkben a szlvrosomnak ’azon a tr-rszn jrtam’, amelyet nem ismertem igazn, amelyik tr-rsz TL volt azon, amit korbban mr megismertem.
’rmet’ rzkeltem [azrt, hogy ott lehetek].
Utlagos megrtsem szerint [mr mint megrtst-segt-kpben] a tr-rsz j jellege / ismeretlensge „ersebb elbizonytalanodsban / zavarban” jelzett bennem.
’EKKOR’ egy ’szlesebb t’ [’kzponti tr-rsz’ (?)] fel vezettek a segtim, s ’felszlltam’ valamilyen ’jrmre’ [taln busz volt, taln villamos (?)].
Mr a ’jrmvn bell’ (!) [teht egy ERSEBB VDELEMBEN Bergztst kveten (!)] ’kzel jtt hozzm valaki ismers’ s tlelt [olyan rzsem volt, mintha a gimnziumbl ismertem volna]. Ez a Kzelsg s rints egy kiss ’megnyugtatott’ (?), ugyanakkor furcsa is volt: nem voltunk igazn kzeli ismeretsgben azzal, aki most kzel jtt hozzm, nem volt kzttnk igazn kzeli bizalmi kapcsolat. Utlagos megrtsem szerint ebbl eredhet az, hogy ez a Kzelsg s rints nem volt elg nmagban ahhoz, hogy a kiegyenslyozottsgom megformldjon.
A ’jrmvn bell’ mg tovbbi kett-hrom (?) ’ismersnek rzkelt’ trs is egszen kzel hzdott hozzm, mondtak s/vagy mutattak valamit, amit nem rtettem pontosan [illetve taln valamilyen tovbbi zavart okozhatott bennem a kzelsgk (?)… vagy taln az, hogy egyszerre tbben is kzelebb jttek hozzm (?)]…
Utlagos s rszleges megrtsem szerint az, hogy [a megrtst-segt-kpben] a ’szlvrosom’ azon rszt rzkeltem a kpben, amely ’TL’ volt azon, amit a mostani letemben ’jobban megismerhettem’, a kpben azt jelentette, hogy vagy az ’j vrosrszben’, vagy a HDON tvezetst kveten a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN Bergzlst kveten ’FOLYTATHATTAM’ [Folytathatom] a Megkezdett [= az let-t-Tervemben Bergztett] Megtapasztalsomat.
A kp azt rzkeltette, hogy a teremt
[rszben a szemlyes Tr-Vesztettsge miatt,
rszben az LET-TRBEN bekvetkezett Tr-Veszts miatt]
a ’szemlyes’ let-tjban
megformldott „megakads” megszntetst kveten
’HALADHAT TOVBB’
az let-ptssel,
mivel
(1)
mind a ’szemlyes’ terben,
(2)
mind az LET-TRBEN
[az JONNAN VDETT MEGFORMLT TR-RSZEKBEN (!)]
VAN TR (!) a Megtapasztalshoz.
Emltettem, hogy
a FLDANYA
(1)
itt a RGI LET-TR-RSZBEN
[azaz a NAGYON-SLYOSAN Megsrlt
(egyes rszeiben „helyrehozhatatlanul” megsrlt) LET-TRBEN]
nagyobb Vltoztatsokat mr nem nyilvnt meg
[csak azokat a Vltoztatsokat Rgzti be / FORMLJA MEG
az LET-TR RGI TR-RSZBEN a FLDANYA,
amelyek a KISEBB Szakasz-Vlts Megnyilvntshoz Szksgesek],
(2)
a ’szemlyes’ terek Rendezshez ugyanakkor
kpes
(1) Teret Adni
s (2) Gondoskodsokat Adni
[(1409-1410.r.) 373. pont – elrhet ITT].
Vannak a ’szemlyes’ teret rinten olyan let-Alap-Rendezsek,
(1)
amelyeket a FLDANYA a teremt Krse nlkl is Megnyilvnt / Megnyilvnthat,
(2)
s vannak olyan Rendezsek
[Fontos: a ’szemlyes’ trben,
teht az Anyagi-Testben s az Anyagi-Testhez rgztett kls Szemlyes-Trben],
amelyeket csak akkor kszthet el s nyilvnthat meg a FLDANYA,
ha azt a teremt maga is krte.
Itt a RGI LET-TR-RSZBEN
mg sokan megtapasztaljk azt,
hogy habr a Tr-Vesztettsget a FLDANYA megszntette
[= Teljesen-Rendezte]
a ’szemlyes’ terkben,
azonban nmagban ez
mg nem eredmnyezi azt,
hogy a ’kinti valsgban’ is
jelentsebben ’kitgulnnak’ a teremtsi lehetsgeik.
A ’kinti valsgban’ azok a teremtk lehetnek ’aktvabbak’ ma
[habr szmukra is Szksges (Szksges lenne)
a ’Lelassuls’
s a ’bels fel val forduls / visszahzds
amiatt, mert egy jelentsebb VLTOZSI folyamatban vagyunk:
(1493-1494.r.) 385. pont (3) – elrhet ITT],
(1)
akiknek a mostani Anyagi-Testi Jelenltk sorn
nem „csonkult meg” nagyobb mrtkben a ’szemlyes’ tere
s/vagy (2)
akik [akr „akaratlanul”, akr tudatosan]
„olyan ramlsokra csatlakoztak r”,
amely rszlegesen lehetv teszi
a msoktl EL-VETT ’szemlyes’ tr-rszek „hasznlatt”
[azaz lehetv teszi a „jogosulatlan tr-hasznlatot”
(„rejtetten” s/vagy valamilyen „hatalmi-alapon”)].
Habr vannak ma mg sokan olyanok,
akik a „jogosulatlan tr-hasznlatnak” „ksznheten” „aktvak”
[ltalban olyan irnyban, amely NINCSEN sszecsendlssel megalapozva a Jelenltkben
(teht a sajt Jelenltkben ez lettel-sszeegyeztethetetlen)],
az ilyen tr-hasznlat azonban egyikknl sem eredmnyezhet Megtarthat let-ptst.
Teht van olyan Tapasztalat,
hogy akiknl a ’szemlyes’ trben a FLDANYA megszntette a Tr-Vesztettsget,
azok kzl sokan
mg nem tudnak ITT a RGI TR-RSZBEN
a ’kinti valsgban’ is
aktvabb vlni
abbl ereden,
hogy magban az LET-TR RGI TR-RSZBEN
Nagyon Slyos [s rszben „helyrehozhatatlan”] Tr-Vesztsek formldtak meg,
s ezrt ’KINT’ NINCSEN TR a Vlasztott Megtapasztalshoz.


Ebbl ered, hogy ITT a RGI TR-RSZBEN
a FLDANYA
mg nem tud a Befogadsban lvk Jelenlthez Adni / Bergzteni
olyan Kzvetlen Hozzkapcsoldst az LET-TRHEZ,
amely lehetv tenn a Vlasztott let-ptst
[a ’Kinti Valsgban’ val ’aktvabb’ vlst].
Megismtlem, mert Fontos:
a FLDANYA Befogadsban Jelenlvknek
MINDANNYIUKNAK
► most egy LELASSULSSAL
a figyelmket / a figyelmk fkuszt
s a Tevkeny Megnyilvnulsaikat
Szksges lenne ’nmaguk fel’ visszafordtani s visszahzni,
mert egy KISEBB Szakasz-Vltshoz kzelednk,
s valjban mr megkezddtt egy NAGYOBB Teremt-Szakasz Lezrsa.
20200908 [1493-1494.r.] 385. pont (3) [az T-VEZETS fontos jellemzje az, hogy a teremtk FOKOZATOSAN ELENGEDIK az addig vgzett tevkenysgeiket, s elkezdenek nmaguk fel visszafordulni (Lelassulni); ma mg sokan „tlzottan aktvak”, „tlzottan kifel irnyulnak”, s sajnos lettel-sszeegyeztethetetlen mdon; TANULJUK / gyakoroljuk, mivel segthetjk majd a trsainkat; fontos segteni annak a Megrtst, hogy a szemllds nem unatkozs / nem semmittevs; EGYEDL-LTET is lehetett Vlasztani (pihensnek)] – elrhet ITT
ITT a RGI TR-RSZBEN
a FLDANYA
(1)
leginkbb a Kzeli-sszekapcsoldsok megtapasztalshoz / Rendezshez ’Adhat-Teret’,
(2)
s az egyb olyan ’szemlyes’ let-ptsekhez tud ’Teret-Adni’,
amelyek let-Rendezsnek s/vagy ALAPOZSNAK rtkelhetek.
Fontos:
ezekben a ’szemlyes’ ptkezsekben
(1)
nem csupn a BELS ptkezshez ’Adhat Teret’ a FLDANYA,
(2)
hanem KLS Helyzetek Megformlsa ltal
az Anyagi-Testi Jelenlt ptshez is.
Ezek ma leginkbb olyan ’Elkszleteknek’ tekinthetek,
amelyek KNNYEBB teszik majd a Vlasztott let-ptst
az J RSZ-RAMLSBA val Bergzlst kveten
[hasonlan ahhoz,
ahogyan a magzat az anyamhen bell pti azt a ’formjt’,
amellyel kpes lesz majd a megszletsekor Bergzlni ahhoz a ’kls trhez’,
amelyben majd a Tapasztalatait Felptheti].
Fontos:
az J RSZ-RAMLSBAN
(1)
mr nem csak a ’szemlyes’ tr Rendezst tudja kzvetlenl segteni a FLDANYA,
(2)
hanem az sszecsendlssel Meghatrozott let-ptshez
az LET-TRBEN [~ a ’Kinti Valsgban’] is Teret-Ad.
Fontos az Megrteni,
hogy az J RSZ-RAMLSBAN Bergzlstl kezdve
azok az let-ptsek lesznek lehetsgesek,
amelyek Szksgesek a mostani Nagy SZAKASZ Lezrshoz
[az let-rtkelsekhez,
ezek kztt egyes Fontosabb Tapasztalatok Rendezshez],
valamint [e mostani NAGY SZAKASZ Lezrst kveten]
az J SZAKASZBAN Megnyl j Lehetsgek Megrtshez.