2.
A mgttnk lv napokban a most emltsre kerl kett Figyelem-Felhvshoz kapcsoldan rzkeltem mg ’ersebb Jelzst’ (rintettek szmra).
1./
csukls
20200908 [1693.r.] 425. pont (1) – elrhet ITT:
„…[2025.01.30.] rdekessgknt megemltem, hogy taln egy fl vvel ezeltt ismertem fel egy olyan bels Jelzst, amely arra irnytotta a figyelmemet, hogy amennyiben ’csuklani’ kezdek, akkor
azonnal forduljak ’befel’,
helyezkedjek azonnal valamilyen Ersebb Vdelmi-Trbe,
s Krjek tmutatst a FLDANYTL.
Nem tl gyakori az, hogy ’csuklani’ kezdek. ’Mra’ ’megtanultam’ (mert Tudatosan gyakoroltam) azt, hogy ha ’csuklani’ kezdek, ksedelem nlkl a FLDANYA s a ’belsm’ fel fordulok…”
20200908 [1744.r.] 433. pont [csukls] – elrhet ITT
2./
’Ma reggel’ amikor flkeltem, ’csukls’ Jelzett. Ehhez a Jelzshez kapcsoldan most az a Bels Figyelem-Felhvs kapcsoldott, hogy a szvem s a FLDANYA SZVE / KZPPONTJA kztti KZVETLEN [s megszakthatatlan] Bels sszekapcsoldsra sszpontostsak… annak megfelelen, ahogyan errl egy korbbi lejegyzsben mr rtam. Ide-Idzem:
20200908 [1128.r.] 312. pont (6) [mr tantja a FLDANYA, hogyan lehetsges a Tudatos Jelenlt megtartsa a TR-VLTOZS sorn] – elrhet ITT:
„…[2023.07.18.] a FLDANYA
ugyancsak mr ’tantja’ azokat a teremtket
a KISEBB Szakasz-Vltsban a TR-VLTOZS Megnyilvnulsa sorn val Jelenltre,
akik AZT VLASZTOTTK,
hogy megprbljk (amennyire lehetsges) a Tudatossgukat megtartva meglni a Vltozst.
Rszleges megrtsem az, hogy akik megkezdtk ezt a Felkszlst, azok bizonyos ’helyzet-vltoztats sorn’ [biztonsgos (!) krlmnyek kztt] megtapasztalhatnak rvidebb tartam ’furcsa szdlst’.
Az Earth Song cm dal kpei is adnak a Megrtsben nmi segtsget [elrhet ITT].
20200908 [930.r.] 263. pont (1) [(Earth-Song) erteljes rzkds; az ALAP-JELLEGNEK / Meghatrozknak megfelel Megformltsg s Tapasztalat nem bomlik vissza a TR-VLTOZS sorn, teht megmarad, FOLYTATHAT lehet] – elrhet ITT
A KISEBB Szakasz-Vltshoz tartozan megnyilvnul TR-VLTOZS sorn
az LET-TR KZPPONTJA (!) mg Bergztve marad
[ez nagyon fontos!],
ezrt lehetsges az,
hogy a mg Anyagi-Testben l teremtk kzl
a Vltozsra megfelelen Felkszltek
akr a Tudatos Jelenltket is megtarthassk.
Az LET-TR
a KZPPONTJA krl
valamilyen ’Msik Tengely(ek)’ mentn kezdi meg a mozgst.
20200908 [1689.r.] 423. pont [J SZABLYOZSI rsz: MEGHATROZSRA kerlt, hogy az LET-TERNK F Tengelye MELYIK irnyban s MILYEN mrtkben vltozik meg (kisebb mrtk lesz a Tengely-Vltoztats); az LET-TR LEGBELS TR-RSZBEN BERGZTSRE kerlt ennek az ALAPJA / ALAP-HARMONIJA, valamint azok az j RAMLSOK / JRATOK, amelyekben megnyilvnul a Vltoztats] – elrhet ITT
20200908 [1703.r.] 427. pont [-„-; fokozdnak a fldmozgsok (fldrengsek, vulkn-kitrsek)] – elrhet ITT
Az egyik lehetsges t a Tudatos Jelenlt Megtartshoz az,
hogy a sajt szve kzppontjra irnytja a figyelmt a teremt,
s innen a FLDANYA SZVBEN bergzlt let-Alapjra
[ezeknek a bergztettsge vltozatlan marad
a KISEBB TR-VLTS sorn].
Ilyenkor fontos
TUDATOSAN (gondolatban / teljes tlssel) ’MEGKAPASZKODNI’
az ALAP-RAMLSBAN / az let-gykrben / let-Alapban
[akinek van ilyen, annak a Sajt ERSSGBEN].
Az Earth Song cm dalban ez gy jelenik meg, hogy az rzk a ’fldbl kill csonkokban kapaszkodnak kt-kzzel / minden erejkkel’ azon tartamban, amg remeg a fld s fj a viharos erej szl.
Egy korbbi rsban rtam ehhez hasonl kpet (ksbb ide-idzem)].
Fontos TUDNI / BZNI:
az Anyagi-Test FELKSZLT erre a Vltozsra,
az letet-GONDOZK SPECILIS Vdelme / Kzvetlen GONDOSKODSA is
segti a Vltozst.
Ha a teremt mgis „tlzottan erteljesnek” rzkeli a Vltozst,
KRHETI a FLDANYTL
a Vltozs tovbbi folyamatban (a kiegyenslyozdsig) az ’altatst’.
Hasznos lehet TUDATOSAN (LASSAN, KIEGYENSLYOZOTTAN) LLEGEZNI
[> ’Bellegezni / Bergzteni az J-HARMONIT az Anyagi-Testbe(n)].
A Tengely-Vltozs megnyilvnulst kveten
a FLDANYA ELLENRZI minden teremtben
az lete ’Kzppontjnak’ s ’let-tengelyeinek’ a Bergztettsgt.
Rszleges megrtsem szerint
a Tengely-Vltozs Megnyilvnulst kveten
’akkor lesz kpes MEGMOZDULNI’ a teremt,
amikor a FLDANYA RTKELSE szerint
az Anyagi-Teste kpess vlt az J TRBEN val Jelenltre / Tevkeny-Megnyilvnulsra.
KEZDETBEN
AJNLOTT
LASSAN s FOKOZOTT ODAFIGYELSSEL MOZOGNI
[amg a test / az agy ’megtanulja’ az J (!) Tr-Hasznlatot].
[2025.10.26.: Az utbbi napokban rzkelt azon kphez kapcsoldan, amikor a szlvrosomban az addig megismert tr-rszen TL rzkeltem mr a jelenltemet, emltettem, hogy rmmel indultam el a(z ismersnek rzkelt) trben. Ugyanakkor valjban nem tudtam azt, hogy pontosan hol vagyok / mirt vagyok ott…
Utlagos megrtsem szerint valamilyen „egyedi rzkenysgbl” ereden „tl gyors” volt a meginduls az j Tr-Rszben, s ez olyan „veszlyt” rzkeltetett, amely akr jabb tr-vesztshez is vezethetett volna.
A helyzet (s a Tr) jdonsga miatt nem tudtam mg megfelelen tjkozdni a trben, s ezrt a segtk ’odavezettek’ valamilyen ’jrmhz’ (buszhoz vagy villamoshoz – ezek egy RSZ-RAMLSON bell hasznlhat olyan VDETT Terek, amelyekben lehetsges a SPECILIS s KML GONDOSKODS Megnyilvntsa is) (ilyen SPECILIS GONDOSKODS pldul a TELJES-ELLENRZS s REJTETTSGI ELLENRZS is). A ’jrmben’ val Bergzlsemet kveten a FLDANYA TOVBBI ELLENRZSEKET nyilvnthatott meg, s ezek eredmnynek megfelelen TOVBBI ALAPOZST vagy ms Szksges Irnyban-Tartst segt GONDOSKODST is megnyilvnthatott (ilyenekhez Teret-Adhatott).
Az ELLENRZS ott a ’jrmben’ (= a SPECILIS GONDOSKODS sorn) arra is irnyulhatott, hogy
(1) valamely Kzeli-Trs kzelsge kpes lehet-e knnyebb tenni a MG SZKSGES GONDOSKODSOK Elfogadst / Befogadst,
(2) illetve MILYEN IRNYBL van ’Megfelel Elfogadsa’ a teremtnek a Szksges Gondoskodsokhoz.
Taln azt is ’kereste’ az ELLENRZS, hogy a ’Hrom-T’ kzl melyek azok, amelyek kpesek megersteni a Bizalmat / Biztonsg-rzetet / Elfogadst [trsak kzelsge segtheti-e ezt, vagy valamilyen tevkenysg vgzse / megkezdse, esetleg valamilyen trben bergzts (vagy akr Vdelemben bergzts)].
Rszleges megrtsem szerint a megrtst-segt-kp a teremt olyan nehzsgt is rzkeltette, amelyre a FLDANYA gyakran felhvja a figyelmet.
A teremtk kztt vannak olyanok, akik kpesek egyszerre tbb rtket is pteni, s vannak olyanok, akik egyszerre csak egy rtket ptenek [(896.r.) 254. pont (9) – elrhet ITT].
Aki egyszerre csak egy rtket pt, azon teremt fel irnyul Gondoskodsok sorn ’kiemelt’ figyelemmel Szksges lenni arra, hogy a ’szkebb’ Befogadsi s Elfogadsi kpessgre figyelemmel olyan irnybl nyilvnuljon meg a Gondozsa, amely nagyon pontosan illeszkedik a Megnyitott let-ptshez. Fontos, hogy a Gondoskods NE „szktse” az amgy is szkebb Elfogadst, s ha lehetsges, Erstse az Elfogadst s Bizalmat.
Amikor [a kpben] a buszon kzel jtt hozzm egy ’ismers’ s ’tlelt’, tlzottan gyorsnak rzkeltem a kzeledst, s nem rzkeltem ’magamhoz illeszkednek’ azt, hogy megrintett / tlelt. Amikor ezt kveten egyszerre tbb ms ’ismers’ is megkzeltett, zavart az, hogy „sokan voltak”.
A kpben akit magamknt rzkeltem, olyan teremtt mutathatott, aki korbban valsznleg „hosszabban” s/vagy „erteljesebben” megtapasztalta a „magra-hagyottsgot”. Az ilyen srlst megtapasztalt teremtkben ltalban legalbb rszben „visszabomlottak” azok a Tapasztalatok [s akr let-Alap-rszek is], amelyek lehetv teszik a trsakhoz val harmonikus Kzeledst, a Megrintst s az sszekapcsoldst [(1472.r.) 381. pont – elrhet ITT].
Utlag visszatekintve a kpben nem rzkeltem rzelmi megnyilvnulst a teremtben, ami ugyancsak azt jelzi, hogy mg olyan ALAPOZSI szakaszban van, amikor a Kzeledshez s az sszekapcsolds megformlshoz Szksges Megrtseit s Tapasztalatait pti fel.
Rszlegesen ez is rtelmezhet az ALAPOZS olyan ’KEZDETI’ szakasznak, amelyrl a [1952-1954.r.] 476. pontban rtam (elrhet ITT).
Emltettem, hogy az ALAPOZS ’KEZDETI’ szakaszban a Gondoskodst megnyilvnt teremtnek felkszltnek kell lennie arra, hogy a nehz helyzetben lv teremt „akaratlan vdekezsbe kezdhet”, s akr „tmad” megnyilvnulsa is lehet.
A most emltett kpben azt rzkeltem, hogy amikor a buszon egy ’ismers’ tlelt, majd amikor tbb ’ismers’ egszen kzel jtt, inkbb „megdermedtem” (a helyzet nem-rtse miatt), s [„akaratlanul” s/vagy tudatosan] megkezddtt bennem egy „tvolabbra-hzds” / EL-Forduls [~ az Elfogads „bezrsa”].
Emltettem, hogy amikor a kpben elszr rzkeltem a jelenltemet a szlvrosom addig ismert rszn ’TL’, rmt ismertem fel magamban.
Bent a ’buszban’ [mr az elbizonytalanodsom utn, a segtk hozzm kzeledse utn] inkbb egyfajta „ressg-rzetet” rzkeltem [valsznleg „visszahztam a jelenltemet abba a kataton / bnult llapotba, amelyben korbban tllni prbltam”].
Ez is az n-vdelem egy formja. Nem olyan „ltvnyos”, mint a „tmad vdekezs”, ugyanakkor legalbb annyira lettel-sszeegyeztethetetlen megnyilvnuls azon teremt szmra, aki ezt „mkdteti”.
Fontos
a nehz helyzetben lv teremt
ilyen „befel-fordul / magba-befordul” „vdekezst” is
azonnal Felismerni,
s a Szksges irny Gondoskodssal
[ebben a kpben a segtknek a Szksges tvolsgba visszahzdssal]
’Meglltani’ a „bezrdst”.
Utlagos megrtsem szerint a kp azt rzkeltette [arra Emlkeztetett], hogy
a kapcsoldsi kpessgeiben mg „hinyokkal” kszkd,
az ALAPOZSOKNAK mg a ’KEZDETI’ szakaszaiban lv teremtkhz
mirt Szksges
csak NAGYON VATOSAN s LASSAN, FOKOZATOSAN Kzelebb hzdni,
s FOLYAMATOSAN FIGYELNI
a legaprbb rezdlseiket is.
[(1952-1954.r.) 476. pont – elrhet ITT]
20200908 [1585-1586.r.] 396. pont (1) [a kzeledsben / kzel-lt megtapasztalsban eddig akadlyozott teremtk GONDOZSA; tapintatos kzeleds, a gondoskodnak trelemmel meg kell vrnia azt, hogy kpes legyen a nehz helyzetben lv trs a Szndka alapjn megtenni az els kzeledsi lpst; Nagyobb-Nyugalomra (pihensre / alvsra) is Szksge lehet a magra-hagyottsgbl gygyul teremtnek, ilyenkor ms Gondoskods zavar lehet] – elrhet ITT
A kpben az, hogy elszr rmt rzkeltem a teremtben, Jelzi azt, hogy az ALAPOZSSAL megkezdhet az lete Rendezse.
A teremt mr FELISMERTE magban a Sajt-Harmonija egy olyan fontos rszt, amely benne Jelzi a ’jt’.
A kp alapjn azt felttelezem, hogy a teremt szmra kezdetben kevss fontos a trsak kzelsge, s valsznleg valamilyen irnyban tevkenny vls tudja majd gyorsabb tenni az nmagra-ismerst. Valsznleg Vdelmi-Terekkel is jl lehet majd segteni kezdetben azt, hogy az ppen-Rendezsben lv [s ezrt mg-rzkenyebb] let-rszei „akaratlanul” ne jelezzenek…
20200908 [1472.r.] 381. pont [van olyan rsze az ALAPOZSOKNAK, amely KIHAGYHATATLAN, s van olyan, amely VLASZTHAT (a kihagyhatatlan ALAPOZS milyen fbb srlsi formknl Szksges)] – elrhet ITT