488.
2025.11.23-24.
MAGOKNAK
A „megfelelsi-knyszer” Rendezsrl
Mik a legfontosabbak itt a FLDANYA Kzssgben az let-Rendezs MEGINDTSAKOR?
20200908 [1093.r.] 305. pont (3) - (1) [(1) az letet-GONDOZ s a teremt kztti Bels-sszekapcsolds Kzvetlenn Megformlst kveten (2) a teremtk kztti Kzeli-sszekapcsoldsok (Szeretet-Kapcsoldsok / Szeretet-ramlsok), Kzvetlen-rintsek jbli Felptse s Mkdv formlsa, (3) valamint a Tr-Vesztettsg Megszntetse a ’szemlyes’ Terekben {azaz az egyedi teremtk Anyagi-Testi Jelenltnek a lehet leghamarabbi BERGZTSE olyan (tarts) ’szemlyes’ Trbe (vagy ha ez mg akadlyozott, akkor egy ideiglenes Gondoskodsi Tr-rszbe), amelyben a teremt TEVKENNY vlhat, mozoghat, mozgsba-kezdhet}] – elrhet ITT
20200908 [1471.r.] 381. pont [NEHEZEBB (nagyobb odafigyelst / nagyobb trelmet Szksgess tev) Gondoskods az ALAPOZSBAN val rszvtel; az ALAPOZS olyan Gondoskods, amelyet a teremtk (rendes krlmnyek kztt) jelents rszben mg a megszletsket megelzen tapasztaljk meg, kisebb rszben pedig kevssel a megszletst kveten] – elrhet ITT
20200908 [1472.r.] 381. pont [van olyan rsze az ALAPOZSOKNAK, amely KIHAGYHATATLAN, s van olyan, amely VLASZTHAT (pldk felsorolsa); Bizalom lnyege (alapja az NLL Jelenltnek)] – elrhet ITT
20200908 [1992.r.] 483. pont [a FLDANYA ltal ’Adott Tuds’ Tudatba Felemelkedse hogyan nyilvnul meg; az ALAPOZSBAN rsztvevknek mostanban SOK Adott-Tudst tadott a FLDANYA; a GONDOSKODSI N-ER nvelsre is irnyul a FLDANYA az Adott-Tuds tadsval; fontos Adott-Tuds az, amely az „akaratlan vdekezsek / megmozdulsok” Felismersre kszt fel, illetve az ekkor Szksges Vdelmekre tant meg; (1) „tmad”, beszennyez, krt-okoz (2) befel-fordul, (3) EL-Forduls] – elrhet ITT
Kp: egy ’jabb pts’ [s szp, vilgos] hzban vagyok. A jelenltemet (inkbb) ’felnttnek’ rzkeltem, ami a rszleges megrtsem szerint ebben az esetben azt jelentette, hogy gondoskodst megnyilvntknt voltam itt.
20200908 [1647.r.] 411. pont (2) [’luxus’ rzett kelten, ’Ignyesen’ formlja meg az ideiglenesen hasznlhat TR-Rszeket (’szllodt’)(az ’j vrosrszt’ s a VD-s-VDETT LET-TR-RSZT) is a FLDANYA; kp: a szllodban tbb kisgyermek volt egy szobban] – elrhet ITT
20200908 [973.r.] 271. pont (6) [kp: egy nagyobb szobban sok kisgyermekre kellett folyamatosan figyelni; a szomszdos kett nagyobb szobban felnttek ltek le tertett asztalokhoz] – elrhet ITT
20200908 [980.r.] 275. pont [+ kiegsztsek] – elrhet ITT
20200908 [1094.r.] 305. pont (3) – elrhet ITT
A ’hzat’ [~ helyzetet / Gondoskodsi-Helyzetet (?)] a ’sajtomnak’ rzkeltem. Ez azt jelenthette, hogy megfelelen Felkszltem az itt Szksges Gondoskodsok megnyilvntsra.
’Igyekezettel’ [= srgets nlkl, ugyanakkor a lehetsges mrtkben igyekezve (akr ’Clirnyosan’, Fokozott-Odafigyelssel s egyben Trelemmel)] segtettem az itt lv ’kisgyermekeket’ a ’tovbbhaladsban’.
Azt rzkeltem, hogy tbb [legalbb kett] ’kisgyermeket’ mr sikeresen ’eljuttattam’ az ’vodba’ vagy (ltalnos) iskolba.
Utlagos s rszleges megrtsem szerint ez itt azt jelentette, hogy ezek a ’kisgyermekek’ [teremtk] valamilyen Szksges ALAPOZSON vgighaladtak, s mr Felkszltek arra, hogy ms teremtkhz KZELEDSEKET kezdhessenek meg.
Mg Szksges az, hogy olyan Gondoskodsra kpes trsak legyenek a ’kisgyermekekhez’ [akr SPECILIS formban (!) is] kzel (ilyen teremtk Ksrjk ket), akik akr Fokozottabb / Nagyobb Odafigyelssel is segthetik ket a szmukra most megkezddtt let-ptsi (akr Rendez) szakaszban [az ’vodban’ vagy a ’kisiskolban’].
20200908 [2003-2006.r.] 485. pont [a KSRST NLL GONDOSKODSS Formlta a FLDANYA (j megrtsek a 2005-2006. rszben); F Irnyban a MAGOK ltal Vlaszthat, s Formldik egy KLNLEGES rsze is, amely a Vltozsra Felkszls sorn nyilvnulhat meg, valamint a Vltozst kvet ’utgondozs’ sorn] – elrhet ITT:
„…A KSRS gy jellemezhet a leginkbb,
hogy akkor Szksges,
ha valamilyen
’bizonytalansg’
ismerhet fel,
s/vagy
ha egy teremtben / helyzetben meglv
„akadly / hiny”
FOKOZOTT-ODAFIGYELST,
FOKOZOTT FIGYELEMMEL-KSRST
tesz Szksgess.
Megnyilvnulhat a KSRS
(1)
ms Gondoskodsokkal egytt
s/vagy (2)
ms Gondoskodsok megnyilvntst kveten,
(3)
s egyre gyakrabban lehetsges lesz az nll Megnyilvntsa is…”
Az ’vodba’ vagy ’kisiskolba’ tovbbvezetse
a ’gyermekinek rtkelt’ teremtknek
teht azt jelenti,
hogy ezeknek a teremtknek
(1)
legalbb a KSRSE
[s FOKOZOTT figyelemmel-ksrse]
mg FOLYAMATOSAN Szksges,
(2)
s ltalban EGYB GONDOSKODSOKRA is Szksgk lehet
ahhoz igazodan,
hogy miben van mg „hinyuk”,
miben bizonytalanok,
mit ’ptenek’ / mit ’tanulnak’ ppen stb.
A kpben a ’hzban’ mr csak egy kisgyermek jelenltt rzkeltem. t is abban az irnyban volt Szksges segteni, hogy az iskolba [vagy az vodba (?)] mehessen.
A kisgyermek mr fel volt ltzve: ’tiszta s szp ruha volt rajta’.
Ez azt jelezte, hogy ha volt korbban Tr-Vesztettsge s/vagy Slyosabb EL-Vltozsa, az mr megszntetsre kerlt [az let-Alapjait Rendezte a FLDANYA].
Az jelzett bennem, hogy mg induls eltt meg kellene t etetni [valamilyen irnyban Tpllsra (vagy Megerstsre) van Szksge].
A Tplls itt is abban a formban volt Szksges [a Gondoskod trs irnybl (!)], hogy szeretettel / kedvessggel / melegsggel / btortan / trelemmel kellett kzel lenni a kisgyermekhez, az Elfogadssal Szksges ersteni a kisgyermekben a Bizalmat, a trs fel megnylst, az Elfogadst, segteni kell a gyermeket a tr s a helyzete megismersben, a tr-hasznlat megtanulsban...
szrevettem, hogy a kisgyermek ’bekakilt’, s a ruhzata, teste is beszennyezdtt. A kisgyermek ’ekkor’ ’szinte megdermedt / szinte teljesen mozdulatlann vlt’: rzkehetv vlt, hogy „kezdett befel fordulni”, s ez ltalban az Elfogadst akr gyorsan is „bezrhatja”.
Jelezhette ez a vltozs valamilyen flelem s/vagy ms „akaratlansg”, fokozott-rzkenysg „megmozdulst”… valamilyen tudatos s/vagy akaratlan vdekezst… esetleg valamilyen „rejtettsg” (= akr mint „teher” vagy EL-Vltozs) „kiemelst” [~ a FLDANYA ltali megszntetst].
Utlagos s rszleges megrtsem szerint a kpben valamilyen „teher” vagy ms jelleg korbbi EL-Vltozs KNNYTS melletti [teht SPECILIS / KML GONDOSKODS sorn megnyilvnult] testrl levlasztst s testbl kivezetst rzkeltette a kp. A kpben a Gondoskodst megnyilvnt teremt vgig ’egszen kzel’ (!) volt a kisgyermekhez.
A kisgyermekrl levettem a beszennyezdtt ruht. Egy ’kdba’ tettem be a gyermeket, s folyvzzel megkezdtem a testt lemosni.
Azt tapasztaltam, hogy a kisgyermek (?) kzben (?) egy ’frdnadrgot’ vett fel a mg meg nem tiszttott rszre. Levettem rla a frdnadrgot, s megtiszttottam a gyermeket mindenhol, ahol a szennyezds lthat volt.
Utlagos s rszleges az a megrtsem, hogy a ’frdnadrg’ [tudatos / akaratlan (?)] felhelyezse a szennyezett rszre [mg a megtiszttst megelzen] valamilyen „rejtzkdst / rejtegetst / rejtett-mkdst” ’mutatott / Jelzett’, s/vagy Jelezhetett valamilyen [ersebb (?)] EL-Fordulsi ’mkdst’, esetleg „akaratlan vdekezst”.
Ha „rejtzs-jelleg” [akr flelem] ismerhet fel, az Jelzi, hogy a teremtt [azonnal] a lehetsges LEGERSEBB Vdelmi-Trben Szksges Bergzteni, a tovbbi ELLENRZS s egyb Szksges GONDOSKODS Megnyilvntsa csak az OLTALOM-TR kiterjesztett Vdelmben nyilvnulhat meg.
20200908 [1404-1405.r.] 371. pont (1) [a FLDANYA Kzssgben NAGYON-SLYOS EL-Vltozs a „rejtett” megnyilvnuls] – elrhet ITT
20200908 [1522.r.] 391. pont [a „rejtettsget” „tartalmaz” tr-rsz TELJES-Rendezsnek tartamban az OLTALOM-TR lehetsges legerteljesebb Vdelme is kiterjed az rintett trre] – elrhet ITT
20200908 [1404-1405.r.] 371. pont (1) [REJTETTSGI-ELLENRZS: j, ma mr ELVEN alapul Megnyilvntsa – SZKSGES GONDOSKODS a MI LTEZSI-gunkban; Szksges lehet minden MEGHATROZ-Megvltoztatshoz kapcsoldan, mshol pedig csak a SZAKASZ-VLTSOK eltt s utn Szksges] – elrhet ITT
20200908 [1809.r.] 450. pont [a REJTETTSGI-ELLENRZSEK a teremtk teljes megformlt-valjra (minden meglv testre) kiterjednek; segtheti felismerni azt is, ha egy EL-Vltozs eredje / oka „TVOLABBI” (= nem a FLDANYA Kzssgben van, hanem pldul az Ered-Birodalomban, az (n)Lnyegi-Testben)] – elrhet ITT
Utlagos s rszleges megrtsem szerint a ’kisgyermekben’ [EL-Vltozsknt, vagy akr tudatos n-vdelemknt (?)] korbban Felplhetett s bergzlhetett egy olyan megnyilvnuls / mkds, amit ► „MEGFELELSI-knyszernek” is nevezhetnk.
Utlagos megrtsem szerint a ’kdban trtn megtisztts / tisztlkods’ sorn [mint a Szksges Erssg Vdett-Trben Bergztst kveten] a FLDANYA a kisgyermekben a „megfelelsi-knyszerknt” beazonostott let-rszeket / ’szemlyes’ tr-rszeket vonta TELJES-ELLENRZSBE, s ahol ez lehetsges volt, megkezdte a Teljes-Rendezst [vagy ennek az Elksztst].
A ’frdszoba’ s a ’kd’ [mint Tr-Forma, Vdelmi-Tr] olyan Gondoskodsi-Helyzet a kpben, amelyet a kisgyermek ismert, amelyben biztonsgban rezte magt, amelyet Elfogadott (s amelyben egy kis mrtkben ’szabadon mozoghatott’).
Emltettem, hogy amikor a kisgyermek ’bekakilt’, szinte megdermedt, szinte teljesen mozdulatlann vlt. Fontos volt olyan Nagyon-Ersen Vdett Trben t Bergzteni, amelyben a „bezrdsa” Megllthat volt, s ezrt volt fontos, hogy szmra ’ismers helyzet’ legyen a GONDOSKODS s Tr-Forma, s a Tr olyan legyen, amelyben ismt ’Megmozdulhat’, aktvv vlhat, kinylhat / megnylhat.
Utlagos megrtsem az, hogy
a kpben a ’kisgyermeket’ mg azrt nem lehetett tovbbvezetni az ’vodba’ vagy ’kisiskolba’,
mert a „megfelelsi-knyszere”
„akadlyozta” abban,
hogy a Sajt-Harmonijt Felismerje,
s gy a ’termszetes’ [= ltala Vlasztott] ’rtk-rendet’ Felismerje s Mkdtesse.
A ’kisgyermeknek’
valamilyen ltala ELFOGADHAT ERSEBBEN VDETT Trben val Bergztst kveten
mg tovbbi ALAPOZSOKRA van Szksge ahhoz,
hogy kpes legyen Bizalommal Megnylni s Megnyilvnulni
a szmra Megformlt Helyzetekben,
s ezek kztt kiemelten majd a KZELEDSI-Helyzetekben.
Tovbbi ELLENRZST tesz Szksgess annak a Meghatrozsa,
hogy a ’kisgyermek’
(1)
inkbb a trsaktl TVOLABB kpes
a Bizalma s Elfogadsa Szksges irny s mrtk Megerstsre,
(2)
vagy pedig a trsak KZELSGNEK rzkelse
[mg egy szmra Biztonsgot nyjt Tvolsgbl]
Szksges ehhez.
20200908 [972.r.] 271. pont (3) [kpek: mikor szksges tvolsg-tartbb szemlyes vd-tr (magnyosan ll hz); FGGSG (tvt nz); retlen eper leszaktsa; vcn lk, hrman bejnnek a szobba (szksgszer hatrokat nem tartjk be); a beteg elszr elfogadja a gondoskodst, utna elutastja (elcsavarods / dacossg, visszacsengs?)] – elrhet ITT
20200908 [907-908.r.] 256. pont [az j-rendszer VDELMI-TEREK mr lehetv teszik a SPECILIS GONDOSKODSOKAT (SPECILIS BELS-MEGTMASZTSOKAT) is, s A-LTEZS-FORRSNAK Kzvetlen GONDOSKODST is; a MR-SZKSGTELEN VDELMI-Terek Visszabontst megkezdte a FLDANYA] – elrhet ITT
20200908 [905.r.] 256. pont [a gondoskodst ’illeszteni’ szksges a befogad teremt ELFOGADSHOZ / befogadsi-kpessghez; erre MEGTANTJA a FLDANYA a Klnleges Utat megnyitott teremtket (kpekkel)] – elrhet ITT
A korbban SLYOSABB [ltalban Nagyon-Slyos] srlst
elszenvedett teremtkre jellemz az,
hogy olyan jelleg n-vdelmet ptettek fel,
amellyel kpesek lehettek a ’valdi n-jket’ elrejteni
akkor,
ha valamilyen veszlyt rzkeltek / ismertek fel.
sszefoglal megnevezssel jellhetjk
az ilyen ’nvalt elrejt’ megnyilvnulsokat
► „megfelelsi-knyszernek” is.
Az nval „elrejtse” megnyilvnulhatott gy,
(1)
hogy kifel [msok fel]
rtktelennek / jelentktelennek ’mutattk’ magukat
[vagy „prbltak gy tenni / lni / ltezni, mintha ott sem lennnek”].
Nha ennek rdekben tudatosan beszennyeztk magukat,
srltnek vagy betegnek ’mutattk’ magukat.
Hasonl lehet ez ahhoz, mint amikor a rejtzkd ni formk igyekeztek a szemt alatt elbjni, „lthatatlann vlni”.
20200908 [1729.r.] 431. pont [ni formban lk htrnyos megklnbztetse; ni formban lk „rejtzkdse” (sokan nem tudnak egyedl kijnni a rejtzkdsbl, ez komoly akadlya az n-felismersnek s a szabadsg megtapasztalsnak); Tapasztalat, hogy csak SPECILIS GONDOSKODSSAL szntethet meg ez az EL-Vltozs] – elrhet ITT
(2)
A „megfelelsi knyszer” egyik leggyakoribb megnyilvnulsi formja az,
amikor tudatosan ’kvlrl / ltszatra’
’olyann igyekezett vlni a teremt,
mint a tbbsg’
[mint ami a tbbsg (vagy az „ersebbek”) ltal elfogadott / megkvnt].
A „megfelelsi knyszernl”
a teremt
[ltalban tudatosan megnyilvntott ► n-vdelemknt]
egy „kettssget” „formlt meg tudatosan” nnn-lnyben.
(1)
„Ltrehozott”, „felptett”
egy „kls mzat / ltszatot / kls-takarst”,
amely a „kzelben lvk ltal”
vagy
„elfogadhat”,
vagy pedig olyan,
ami fel nem fordulnak oda rdekldssel
[ami msok szmra „kzmbs” vagy akr „megvetett / lenzett”,
amivel a leginkbb „lthatatlann tudnak vlni”].
Az ilyen teremt
a lnye ezen „kls / ltszat” rszvel kapcsoldott a kzelben lvkkel
[csakis a legszksgesebb irnyokban s mrtkben],
ez a kls rsz volt megismerhet (s megrinthet) msok szmra].
(2)
A „kls rsz ltal takartan”
volt a teremt lnynek egy olyan ’bels rsze’,
amelyet ERSEBBEN vdett,
s
amelyhez nem engedett kzel senki mst
[valban (!) SENKI mst].