A mai kpben az j pts hzban [s mr vilgos trben (!)] kisgyermek-formt rzkeltem. Ez azt mutatta, hogy
olyan teremtrl van sz,
aki fel irnyulan
(1)
mind a FLDANYNAK,
(2)
mind a Gondoskod-Trsaknak
FOKOZOTTABB ODAFIGYELSSEL Szksges megnyilvnulniuk
a GONDOSKODS sorn,
mivel mg ALAPOZSOK is megnyilvnulnak.
A kpben az Jelzett, hogy a kisgyermek ’figyelmes / rtelmes’ [a figyelme felkelthet s vezethet, megfigyelhet az, hogy mi fel fordul szvesen / kedvvel / rmmel], s szmra Szksges mg Tpllsi Gondoskods is.
Mint emltettem, a Tpllsnak ebben a kpben is elsdlegesen az az rtelme, hogy Szksges a gyermekhez kzel maradni, szeretettel fordulni fel… ’melegsgre, kedvessgre, biztatsra’ van Szksge ahhoz, hogy a Bizalma megersdjn s az n-ismerete / n-tudatossga tovbbplhessen.
Emltettem a [1882-1886.r.] 464. pontban (elrhet ITT), hogy
az ALAPOZS KEZDETI szakaszaiban
az els fontos lps
azoknak a helyzeteknek s kzelsgi formknak / tr-formknak
a megkeresse / megtallsa s Megformlsa,
amelyek lehetv teszik a ’szemlyes’ tr mr megkezddtt visszabomlsnak a meglltst.
Amikor ez sikerlt
(vagy ha lehetsges, akr mr ezt megelzen is)
egy nagyon erteljes TPLLSI szakasz kezddik meg annak rdekben,
hogy a visszabomlott let-alapok jj-ptst megkezdhesse az letet-GONDOZ.
Az let-alapok [letet-GONDOZ ltali] jj-ptst kveten (!)
kezddhet meg
a teremt Felksztse az nll let-vezetsre,
s arra, hogy jra kpess vljon a trsaihoz Kzeledni,
majd a trsakkal Kzeli-sszekapcsoldst Megformlni.
A YOSG Birodalmban ez az let-pts [ltalnos rszben] a Megtapasztals F Irnya.
A kpben a gyermek Tpllsa mellett
mg folyamatban volt
azoknak a Helyzeteknek s Tr-Formknak a Keresse s Megformlsa,
amelyek Megersthetik a gyermekben a Bizalmat s Biztonsg-rzetet, Elfogadst.
A Gondoskod-Trsak [s a FLDANYA is] azt Figyeltk / azt KERESTK,
hogy a kisgyermek
[mr nem csupn a „megfelelsi-knyszervel”,
hanem
valjban, a bels lnyegvel (!)]
mi fel fordul oda rdekldssel,
miben ismerheti fel a gyermek az rmt
[s gy a Sajt-Harmonit].
KERESTE mg a FLDANYA ezekben a Gondoskodsi-Helyzetekben azt is,
hogy milyen ► EMLKEKET kpes a gyermek FELIDZNI s FELISMERNI,
s az Emlkek kztt melyek azok, amelyek rmteljesek.
Ezek azrt nagyon fontosak,
mert ezekre alapulan FORMLJA MEG a FLDANYA a teremt szmra
(1)
a ’szemlyes’ tert
s (2)
a MEGTAPASZTALSI-Helyzeteket
[ebben azt is, hogy KIKHEZ s milyen formban / milyen mrtkben KERLHET KZEL].
Ha az mr lehetsges,
a FLDANYA [s a Gondoskodsban rsztvev trs]
a FIGYELEM-VEZETSES Gondoskodst is Megnyilvntja
annak rdekben,
hogy az ALAPOZSI szakasz
[amikor a teremt Tr-Hasznlata mg jelentsebben korltozott (!)]
minl kevesebb fjdalommal s nehzsggel jrjon,
minl inkbb rmteljess s Elfogadhatv vljon a teremt szmra.
20200908 [1426.r.] 374. pont (8) [FIGYELEM VEZETSES GONDOSKODS] – elrhet ITT
20200908 [1800.r.] 448. pont [kizkkents, figyelem-vezets] – elrhet ITT
20200908 [1690.r.] 424. pont [Tapasztalatok sszegzse; ha „rabsgban”, „bebrtnzve” lt a visszafogadott rsz, a ’visszavezetse’ sorn az ’rzkenysg’ klnbz formiban (!) is jelezheti (akr egyszerre tbb rzkenysgi formban) a ’kiszabadulstl’ val „flelmet”, ugyanakkor az is lehet, hogy „gyorsan nagyot akar lpni”; hetekig alig mozdultam ki a laksbl; ELLENRZSEK: megfelelen Bergzlt-e a visszafogadott rsz, illetve van-e Fokozott-Odafigyelst Szksgess tev rsz / helyzet] – elrhet ITT:
„…Emltettem, hogy a legutbb ’visszavezetett’ let-rszem nagyon fjdalmas let-vget s hallt tapasztalt meg, s az lete utols rszben „bezrva” [„rabsgban”, az otthontl trben is egyre tvolabb kerlve] „lt”.
Egy kis mrtkben sajnos a Bizalomban is srlt ez az let-rszem, s ebbl ereden volt bizonytalan az, hogy pontosan mikor ll majd kszen a ’hazatrsre’.
Az utbbi hetekben ’szinte alig mozdultam ki az otthonombl’, s az egyik ’bokmban’ is ’Jelez’ folyamatosan egy nem tl ers fjdalom.
Olyan rszleges megrtsem van, hogy
amikor a fizikai valjban is „bebrtnzst” tapasztalt meg egy let-rsz
[amely utbb valamilyen formban SPECILIS-ALTATSBAN is bergztsre kerlt],
a ’visszavezetse’ sorn
az ’rzkenysg’ klnbz formiban (!) is jelezheti
[akr egyszerre tbb rzkenysgi formban]
a ’kiszabadulstl’ val „flelmet”.
Ugyanakkor az is lehet,
hogy „gyorsan nagyot akar lpni”,
s ekkor
valamilyen GONDOSKODSVAL a FLDANYNAK ’vissza kell fognia’
a TLZOTTAN GYORS [ezrt utbb „megborulshoz” vezethet] Kzeledst.
Ezt n is megtapasztaltam a legutbb visszavezetett let-rszem kapcsn. Elszr az jelzett, hogy nagy rmmel [szinte sietve] tr haza, s amikor ’ezzel a nagyobb lendlettel haladt’, „elbizonytalant” helyzeteket tapasztalt meg [amelyek ’figyelmeztettk’ (a FLDANYT is) arra, hogy FOKOZATOSAN, LASSABBAN haladjon a ’szemlyes’ tr Megismersben / birtokba-vtelben].
A ’sajt otthonban’ [a ’biztonsgos trben’] maradsnak olyan szerepe is van, hogy
amikor ’bizonyos irnyokban mg nyitottabb a szemlyes tr’
[s ebbl is ereden ’rzkenyebb’ a Jelenlt],
ltalban FONTOS s/vagy CLSZER
’addig’
valamilyen biztonsg-rzetet ad Trben tartzkodni,
ameddig a VLTOZS ’NAGYOBB ODAFIGYELST Szksgess tev rsze’ Lezrul.
Felttelezem azt, hogy amikor a MAGOKNAK nagyobb Tapasztalata lesz a ’hazavezet’ Gondoskodsok megnyilvntsban, tbb j mdon is tudjk majd segteni a trsaikat egy-egy addig „elrhetetlen” let-rszk visszavezetsre val FELKSZLSBEN, majd pedig a tnyleges ’hazavezets’ sorn…”
2025.11.23-24.
Levl-rszletek:
„…Szia, nlad is vannak elengedsek? Ma hajnalban felbredtem, s nem tudtam visszaaludni… pnikos nehz rzsek jttek fel. Amikor rkrdeztem, az jtt, hogy a rgi csaldi rzelmi poggysz (transzgenercis) tvozsa is egyfajta rt hagy maga utn, ami tmenetileg jelezhet gy.
Krtem, hogy az utbbi vek nehz rzelmeit is rakhassam le. Mintha kveket cipelnk…
Egy idsebb csaldtagom hallval sok minden t fog rendezdni, ami eddig energetikailag nem mozdulhatott. Be volt kvlve.
Magamtl fogytam egy kilt… tbb kilval is tllptem a versenyslyomat az utbbi vben, a sok stresszhormon miatt ami raktrozsra knyszertette a szerveket.
Csakhogy ettl a „lehorgonyzstl” minden jval nehezebb lett.
Vrom mr, hogy rendezdjenek a dolgok…
Egy ’kapcsolatom’ „hagyatka” a htamon egy pigmentfolt, fehrebb a br egy nagy tenyrnyi felleten… mintha valaki [mostanban (?) vagy rgebben (?)] „ott tpte volna ki a szvem”…”
„…Tegnap ta a MEGFELELSI-KNYSZERRL rok.
Ha jl rtelmezem, ez egy ’gyjt-fogalom’, sokfle megnyilvnuls tartozhat ide.
Tartozhat ide tudatosan megnyilvntott n-vdelem, de lehet akr „teher” vagy EL-Vltozs is.
gy tnik, ezek megszntetse is megkezddtt.
Lehet ELENGEDNI is ezeket, vagy Rendezssel [akr KNNYTSSEL, SPECILIS / KML GONDOSKODSSAL] megszntetni…”
Egy MAG-Trsammal beszlgettnk ma arrl, hogy
a „MEGFELELSI-knyszer”
(a nevbl is kvetkeztetheten)
valamifle TVOLSGOT jelent
a Sajt-Valtl / Sajt-Harmonitl
akkor is,
ha az egy Tudatosan Felptett s Tudatosan mkdtetett n-vdelem.
Ebbl ereden az ilyen VDELMI CL ’Tvolsgtarts’
[mint n-Gondoskods]
csak addig mkdhet, ameddig SZKSGES.
Ha az n-vdelem a SZKSGHEZ igazodan nyilvnul meg,
akkor az HARMONIA,
vagyis abban segti a teremtt [abban az irnyban Ersti meg],
hogy tvol tudja magt tartani azoktl a helyzetektl / megtapasztalsoktl,
amelyek „FOKOZNK” benne a „tvolodst”.
Olyan ez, mintha egy ’pajzsot’ tartannk magunk el akkor, amikor valaki tnylegesen „rnk tmad”. A ’pajzs’ csak akkor Szksges, amikor ezt a „veszlyeztet / bnt kzelsget / helyzetet” felismerjk. Ha nincs ilyen „veszly”, akkor letesszk a pajzsot, s tesszk azt, ami a sajt dolgunk.
Amikor teht szksgtelenn
[s gy mr AKADLYOZV (akr „teherr”, EL-Vltozss)]
vlik / vlna ez az n-vdekezs,
amint ezt Felismeri a teremt s/vagy a FLDANYA,
Tudatosan le kell zrni s vissza kell bontani
a szksgtelenn vlt rszben ezt az n-vdelmet.
Ma mr a leggyakrabban a FLDANYA is Felhvja az rintett teremt figyelmt
erre a Szksges Vltoztatsra
[Bels tmutatssal,
Megrtst segt Helyzetek Megformlsval,
Figyelem-Felhvssal,
Megrtst-segt-kppel stb],
s FELAJNLJA a teremt szmra a Vltoztatst.
Ha a teremt Felismeri a Vltoztats Szksgessgt,
s maga is ► KRI a Szksges Rendezst
[ezzel egyenrtk, ha Elfogadja a FLDANYA FELAJNLST],
a FLDANYA
a Szksges Elkszleteket kveten
SPECILIS formban is KZEL HZDHAT a teremt ’szemlyes’ terhez,
s a Szksges Vltoztatsokat nagyon gyorsan Bergztheti a ’szemlyes’ trben.
Nagyon fontos,
hogy ilyenkor a FLDANYA
’Teret Ad’ a Vltoztatshoz
[s a Szksges GONDOSKODS megnyilvntshoz].
Ez Szksges ahhoz,
hogy a Krt (Szksges) Vltoztats
be tudjon rgzlni a teremt ’szemlyes’ terben.
Ha a Szksges (!) Vltoztats miatt
Vltoztatni Szksges pldul egy Kzeli-Trssal meglv Megtapasztalst rinten is,
a Szksges EGYEZTETSEKET kveten
a Vltoztats minden (!) Szksges (!) kiterjedsben Megnyilvnul.
Mint a MAG-Trsam is emltette, a KRSRE s KRDSRE azt a Bels tmutatst kapta, hogy
amikor a rgi csaldi rzelmi poggysz (transzgenercis) tvozik,
egyfajta rt hagyhat maga utn,
ami tmenetileg jelezhet gy,
hogy „pnikos nehz rzsek jhetnek fel”
[„billegbb” vlhat az rzelem (akr a Bizalom)].
Emltettem, hogy
nagyon fontos:
ha brmilyen FURCSASGOT, nehz-rzst tapasztalunk meg
[akr azt, hogy valamilyen ’rzkenyebb’ rsznk egy kiss megmozdul],
azt JELEZZK AZONNAL a FLDANYNAK
[s az (n)Lnyegnknek is],
s krjnk tle ELLENRZST,
s ha az Szksges, akkor ms Megerstst / Gondoskodst is
[pldul ersebb Bels vagy Kls ’Megtmasztst’,
valamilyen Vdelmi-Tr Bergztst,
ha Elfrads jelez, akkor annak a megszntetst stb].
Fontos ilyenkor,
hogy
ami ’bennnk bell jelez’
[a sajt addigi Tapasztalatainkra s meglv Tudsunkra alapulan],
azt is ► ’mondjuk el’, Jelezzk a FLDANYNAK
[krjk a FLDANYTL].