489.
2025.11.28.
MAGOKNAK [a „jogosulatlan” tr-hasznlatot rzkeltet j s rgi megrtst-segt-kpek]
’Ma hajnalrl’ sok ’helyzetbl’ nhny olyan kpre emlkszem, amelyek a szksgszer hatrok be nem tartst rzkeltettk.
Nagyon klnbz okai lehetnek annak, ha valaki „akarattal” [ltalban tudatosan] vagy akr „akaratlanul” nem tartja tiszteletben msok ’hatrait’, „megsrti” a Tiszteletet.
A mai kpben a ’rgi hzban’ voltam, s a frdszobba mentem. Kint [az udvaron] stt volt.
Kinztem a frdszoba kis ablakn, s szrevettem, hogy kint [a kertsen bell, az udvaromban] egy gyerek-forma volt egszen kzel az ablakhoz s nzett be az ablakon.
Mutattam / kzzel-mozdulattal jeleztem, hogy menjen ki az udvarombl. Lassan lpegetett a kint lv alak s folyamatosan nzett be az ablakon. rzkeltem, hogy nem akar tvozni az udvarombl.
Kinyitottam az ablak bels vegt, s hangosan mondtam neki [s tovbbra is mutattam mozdulattal is], hogy menjen ki az udvarbl. Majd mivel mg mindig az udvaromban maradt a gyerek-forma s nzett befel, kinyitottam az ablak msik vegt is, s hangosan utastottam arra, hogy azonnal hagyja el az udvaromat.
A gyerek-forma „bekptt felm” a kinyitott ablakon t.
szrevettem, hogy tovbbi egy vagy kett gyerek-forma is van kint a stt udvaron. Utlagos megrtsem szerint nem felttlenl tbb „gyerekes” [viselkeds (ALAPOZSI GONDOSKODST ignyl)] forma volt az udvaron, inkbb a tbb forma itt azt jelezte, hogy tbbfle „rejtzkdsi” s ehhez trsul „vdekezsi” formt mkdtetett az udvaron lv alak.
Egy kiss tvolabb lv gyerek-forma kisebb kavicsokat kezdett doblni az ablak fel, s egy mg tvolabb lv forma ksbb nagyobb k-darabokat doblt ugyancsak az ablak fel.
A hzban odamentem a ’telefonhoz’, s felhvtam a ’tudakozt’, hogy pontosan mi a ’rendrsg’ telefonszma, kitl lehet segtsget krni ilyenkor.
Mikzben beszlni kezdtem a telefonon, „azt hallottam”, hogy az egyik gyermekemhez „nagyon hasonl hangon” mr beszlt valaki a vonalamon.
Elszr arra gondoltam, hogy nincs itthon nlam a gyermekem, gy teht nem beszlhet ezen a vonalon, ezt a telefon-vonalat hivatalosan csak n hasznlhatom. Valaki teht „jogosulatlanul” (!) „hasznlja” az n ’vonalamat / ramlsomat’ [„rtelepedett” egy „idegen” egy szmomra megformlt / ltalam hasznlhat” ramlsra (’szemlyes’ tr-rszre)]. Mondtam az „idegennek”, hogy azonnal fejezze be a vonalam hasznlatt, de a felhvsom ellenre is tovbb beszlt [s ezzel engem „akadlyozott”].
Mind a ’hz’ krli ’udvarban’ [az Anyagi-Testen kvli Szemlyes-Trben] a „sttben, rejtzkdve” „behatolk” s „kifrkszk” [vagy a Szemlyes-Teret „ms mdon hasznlk”], mind az egyik ’bels ramlsra’ „[ugyancsak rejtetten] rtelepedk” nagyon-slyosan „megsrtettk” a hzhoz tartoz teremt Tr-Hasznlatt.
A szksgszer hatrokat be-NEM-tartk,
a ms teremtk ’szemlyes’ tert jogosulatlanul hasznlk
mindegyikben
olyan EL-Vltozs van,
amelyek Teljes-Rendezse ALAPOZSSAL kezdhet meg.
Ez azt jelenti,
hogy a FLDANYA s a MAGOK
[vagy Specilis formban a FLDANYA Befogadsban lv gondoskodk]
SPECILIS / KML (!) [teht MEGEMELT FELELSSG] GONDOSKODSA
egy ’ZRTABB’
[= ms teremtktl mg TVOLABB lv]
Gondoskodsi-Trben / Gondoskodsi-Helyzetben Bergztssel kezddik meg.
A megrtst-segt-kpekben ilyen Gondoskodsi-Helyzetet rzkeltet egy kisebb zrt szoba, egy ms hzaktl mg tvolabb lv kis hz, vagy egy olyan utca, amely mg tvolabb van ms utcktl / ms hzaktl.
Az ALAPOZSI Gondoskodsi-Helyzetek kztt lehetnek olyanok, amikor a teremt tnylegesen mg egyedl van egy szmra megfelelen ERSEN VDETT Megformlt trben, s lehetnek olyan helyzetek is, amikor egy nagyobb trben egymstl mg tvolabb Bergztve tbb teremt is lehet.
ltalban az ALAPOZSI szakaszt megl teremtket mg
FOLYAMATOSAN (!) figyelemmel ksrni / Gondozni Szksges.
jj kell pteni / Fel kell pteni az ALAPOZS sorn azt a Tudst / Tudatossgot s n-Ismeretet / n-Tudatossgot [Szndk-Hasznlatot, Tr-Hasznlatot, Felelssget], amelyben a Bizalom mellett a Sajt ’Alap-jellegben’ s a FLDANYA Kzssghez tartoz ’ALAP’-jellegekben [ezek kztt kiemelten a TISZTELETBEN] is teljesen Tudatoss vlik a teremt.
Attl fggen, hogy
(1)
a teremtben mennyire slyos EL-Vltozsok formldtak meg,
(2)
illetve a teremt
[ha erre mr kpes, a Sajt Vlasztsra alapulan]
melyik formjt Vlasztja a Rendezsnek,
az ALAPOZSI szakaszban is
jelents klnbsgek lehetnek abban,
(A)
MINEK a Felptsben s jj-ptsben Szksges segteni / vezetni a teremtt,
(B)
s pontosan HOGYAN nyilvnuljanak meg a Gondoskodsok.
Ezt a klnbsget rzkeltettem a [1407-1408.r.] 372. pontban (elrhet ITT):
„…(1)
vagy a ’gygyts’ formjban / tjn segtik
az EL-Vltozott / megsrlt / elrhetetlenn vlt ’szemlyes’ terek Rendezst,
(2)
vagy pedig egy eredetileg ’ptkezsnt’ megalapozott irnyban ptettek fel olyan Tudst,
amely ugyancsak alkalmas lehet megsrlt / visszabomlott / elrhetetlenn vlt ’szemlyes’ terek Rendezsre IS.
Majd a Tapasztalatok alapjn rthetjk meg egyre teljesebben ezeknek az
(1)
’JAT PT’
s/vagy (2)
’JJ-pt’,
illetve (3)
Gygyt / n-Gygyt Irnyoknak / Lehetsgeknek
a ’hasznlhatsgt’
[a Meghatrozit].
20200908 [1891-1902.r.] 467. pont (1)-(2) [korbbi s JABB MEGRTSEK az JAT-ptshez s JJ-ptshez kapcsoldan; j Megrtsek a 1989. rsztl] – elrhet ITT
20200908 [929-930.r.] 263. pont (1) [kp: a „torz” visszapti / jj-pti nnn-teljessgt] – elrhet ITT
(…) Mint emltettem,
’klnbz Alapokrl’
s
’klnbz irnyokban’ elindtott
[(1) ’JAT PT’
s/vagy (2) ’JJ-pt’,
illetve (3) Gygyt / n-Gygyt]
Irnyoknak / Lehetsgeknek
(A)
vannak / lehetnek ma mr egymshoz nagyban hasonl ’Felhasznlsi Lehetsgei’,
(B)
ms kiterjedsekben pedig jl rzkelheten klnbznek is ezek az irnyok egymstl.
A Rendezs kett ’F FORMJNL’ [amely nem azonos a Rendezs kett F SZAKASZVAL] emltettem [(1393-1394.r.) 370. pont (3) – elrhet ITT], hogy
elsdlegesen az „idegensg” „bergzlst” megtapasztalt Kzssgekben / teremtket rinten
CLSZER
a Rendezs
azon ’JJ-PTS’ [akr ’JAT-PTS’] formjt Vlasztani,
amely egy nagyon erteljes ’kzpponthoz visszaigazodst’ kveten
jra megkezdi ’pontosan azt Felpteni’ a ’szemlyes’ trben,
amely az sszecsendlsekkel Megalapozott ’Alap-Harmonia’ a teremt letben.
„…Az egyik (Rendezsi F t) az, hogy magunkban befel (ms nzpontbl ’visszafel’) haladva / tekintve megkeressk (az ton) azokat a pontokat, ahol valami baj / eltvolods trtnt, s valamilyen Oldssal - Igazodssal – Rendezssel a magunk erejvel is ’kijavtst eszkzlnk’. Ez alkalmas arra is, hogy egyes rintett teremtk kztt ’kisimtson’ (jra lv tegyen) korbban megtrt ramlsokat.
A msik f t az, hogy
egy nagyon alapos n-igazodssal
jra lv tesszk az ered-forrsunkkal a kapcsoldsunkat
[tudatosan sszekapcsoldunk a sajt (n)Lnyegnkkel
(s az letnk Kzvetlen GONDOZJVAL),
tudatosan beigazodunk a sajt ered ’n’-Jellegnkbe],
s kzvetlenl az itt-s-mostra figyelemmel
j ramlsokat (s ’j kiradsokat’) formlunk meg
a bels tmutatnk s az letnket-GONDOZK vezetsvel.
Ilyenkor a rgi megtrt ramlsok (az jak megformldshoz igazodva) lebomlanak.
Ma mr az LTR (MINDENSG-FORRSA) az ilyen Rendezsekhez is ’ADHAT’ j Teret! (Nyilvn az ilyen Rendezshez hasznos a MINDENSG-FORRSNAK kzvetlen vezetst / jelenltt is KRNI mind az Elksztsnl, mind a Megvalstsnl).
Ez a Rendezsi t akkor alkalmazhat leginkbb,
ha a Kzssget (teremtt)
„idegensg fertzte meg”,
vagyis olyan megtapasztalsba sodrdott t,
amire nem volt megformlt sszecsendls
(olyat tapasztaltak meg, amit nem vlasztottak
(gy nem Szndkoztak abban az irnyban n-plni)
> s ezrt ez NEM-Megtarthat megtapasztals
(„kegyetlensg” s „igazsgtalansg / mltnytalansg”
olyan dolgok jbli megrintsre knyszerteni a teremtket,
amiket mr korbban sem vlasztottak megtapasztalni)…”
Ha olyan EL-Vltozs [= a Megtervezettl irnyban eltr Megtapasztals
(„idegensggel” „megfertzds” vagy SLYOSABB Tr-Veszts)]
formldott meg a teremt letben,
amelyet maga nem alapozott meg [mint Megtapasztalsi irnyt] sszecsendlssel,
akkor a teremtnek nincsen arra ’kzvetlen tja’,
hogy ’visszafel haladva’ az EL-Vltozott rszeket megrintse s Rendezze.
Nem csupn nincsen erre kzvetlen tja a teremtnek,
de „nagyon slyos (elviselhetetlen TOVBBI) fjdalmakat” is eredmnyezne az,
ha „arra knyszertenk” a teremtt,
hogy „jbl megrintse” [= nmaga n-erejbl is Rendezze] azokat az EL-Vltozott „Tapasztalatait”,
amelyeket mr eleve nem is Vlasztott Megtapasztalni.
Ilyenkor a
Rendezsnek az FORMJA clszer
[a Szksges KNNYTSEK felhasznlsval],
amikor a teremt
[az lett-GONDOZK ltal Megformlt (Gondoskodsi) Helyzetekben,
amennyire erre mr kpes, a Bels tmutatsokat is kvetve]
’jj-pti’
a Sajt Vlasztsaival Megalapozott Jelenltt
[> ’azt teszi / abban az Irnyba pl, amit maga Vlasztott,
s ami EBBL EREDEN Harmonia (rm, kiteljest) a szmra].
Az ehhez
kapcsold [letet-GONDOZI] GONDOSKODS ALAP-Harmonija az, hogy
(1)
mikzben az letet-GONDOZ
Teret-Ad (!)
a Sajt letnek jj-ptsbe belekezd teremt szmra
[valjban az EL-Tvolodsbl / EL-Vltozottsgbl
a teremt megkezd visszailleszkedni a Sajt Harmonijba
(ez rtelmezhet let-Rendezsknt is) (!)],
(2)
az letet-GONDOZ [itt a FLDANYA Kzssgben a FLDANYA] FELELSSGE az,
hogy a teremt let-Alapjbl
[a teremt minden ’szemlyes’ terbl]
VISSZABONTSA az EL-Vltozott rszeket
[most a Rendezs minden „maradvny” s „lenyomat” visszabontsra is kiterjed],
s PTOLJA
[az letet-GONDOZ Felptse]
az let-Alap / ’szemlyes’ tr „visszabomlott / hinyz rszeit”.
Az ilyen irny let-Rendezsbe belekezd teremtk Tapasztalatai alapjn is
folyamatosan PONTOSODIK a FLDANYA ’segt’ GONDOSKODSA.
Az ilyen irny [’JJ-pt’] Rendezsben rsztvev teremtk Krsei s Javaslatai alapjn
folyamatosan ’bvti’ is a Felhasznlhat GONDOSKODSAIT a FLDANYA.
Fontos CLJA a FLDANYA ilyen irny ’segt’ GONDOSKODSNAK az, hogy
(1)
a lehet legteljesebben fjdalom-mentess tehesse
az letk ’JJ-ptsbe’ belekezd teremtk szmra az let-Rendezst,
(2)
s a lehet leghamarabb kpess vljanak a teremtk Felismerni
a Sajt Vlasztsaikat / a Sajt-Harmonijukat,
s ebbl ereden
ne „knyszerknt” tapasztaljk meg a Rendezst [az letk jj-ptst],
hanem egyre inkbb RZKELHESSK az rmt / harmonit / kiteljesedst.
Ma mg sajnos az a Tapasztalat, hogy ezek az ’JJ-pt’ [’formj’] Rendez Megtapasztalsok is nagyon gyakran akr ersebb fjdalmak megtapasztalsval is jrnak [remlheten az J RSZ-RAMLSOKBAN (a kpekben: az ’j hzakban’) val Bergzlst kveten ezek a jelentsebb fjdalmak mr nem lesznek ksri a Vltozsoknak].
Az ilyen ’formj’ let-Rendezsbe belekezd teremtk Tapasztalatai alapjn FORMLJA s PONTOSTJA a FLDANYA azokat a Kzvetlen GONDOSKODSAIT, amelyekkel a fjdalmakat a lehet legteljesebben kpess vlik [a szksgtelen rszkben, a folyamatot akadlyoz / megzavar rszkben] megszntetni / megelzni.
A FLDANYA
a GONDOSKODSI Tapasztalatainak azon rszvel folyamatosan Megismerteti a MAGJAIT
[s a nagyobb Gondoskodsi Tapasztalatokkal rendelkez Klnleges Utat megnyitott teremtket],
akik ’segtknt’ ’odallnak / odallhatnak’
az let-Rendezsk ’rzkenyebb’ szakaszban lv teremtk mell.
Rvid rltsom lehetett [egy Megrtst-segt-kp s hozz kapcsold magyarzat formjban] egy jelenleg ugyancsak sokakat rint [Anyagi-Testen belli] Tr-Rendezsre.
Korbban is rintettem mr, hogy az Anyagi-Testen bell a megsrlt [akr teljesen visszabomlott] ’idegplyk’ [s egyb bels ramlsok] jj-ptse is folyamatban van. Ez Szksges ahhoz, hogy egy addig elrhetetlen bels-tr ’visszailleszkedhessen’ az Anyagi-Test ramlsaiba.
Rszleges az a megrtsem, hogy nha a test egyes rszeiben ’zsibbads’ [s kisebb (vagy sajnos akr nagyobb) fjdalom] formjban megnyilvnul Jelzs is jelezheti idegplyk ’plst’.
Mg nem rtem, hogy egy-egy idegplya [vagy ms bels ramls] felptse / jjptse ’pontosan meddig tart’ az Anyagi-Testben [a MR-megszletett, nllv vlt Anyagi-Testben]. Arrl van Tapasztalat / Tuds, hogy a megszlets eltt az anyamhen belli fejlds sorn, majd a kisgyermek-korig hogyan ’pl’ az Anyagi-Testben pldul az ’ideg-rendszer’, arrl viszont csak mostanban kezddtt meg a Tapasztalatok sszegyjtse, hogy a TR-RENDEZSEKKEL a mr nllv vlt (megszletett) Anyagi-Testben az ’idegplyk’ ’felptse / jj-ptse’ ’hogyan lehetsges’ s ’meddig tart’ [s mivel tehet esetleg gyorsabb / knnyebb s megrthetbb ez a folyamat].
Mg az sem teljesen megrtett a szmomra, hogy az Anyagi-Testen [a ’szemlyes’ tren] BELLI Tr-Rendezsek sorn (1) mennyiben Szksges kzvetlenl magnak a FLDANYNAK Megnyilvnulnia a GONDOSKODSVAL, illetve (2) mennyiben vehetnek rszt [a ’szemlyes’ tren belli] Tr-Rendezsekben [Tr-Visszabontsokban, bels-terek s ramlsok ptsben / jj-ptsben, bels-terek ’kitakartsban’ vagy ’berendezsben’ (esetleg ezek kzl csak nhnyban) (?)] SPECILIS formban Jelenlv [KLNLEGES Birodalmakbl ered] ’segtk’ [(1051.r.) 296. pont – elrhet ITT].
rtam olyan Megrtst-segt-kpet, amelyben egy-egy ’sttebb’ [ersebben Takart / Ersebben Vdett] Tr-rszben / Bels-Trben rzkeltem ’segtk’ jelenltt, akik pldul egy tr-rszben ’ppen takartottak’ [(1270.r.) 342. pont (2) – elrhet ITT]… vagy j ramlsokat rgztettek be…
Nmelyik kpben azt rzkeltem, hogy ’szimbolikus’ volt a teremtk munkja [valjban a kp a FLDANYA Kzvetlen GONDOSKODST rzkeltette], mg ms kpben inkbb az volt az rzsem-rzkelsem, hogy KLNLEGES Birodalombl ered teremtk vgeztek ppen valamilyen Tr-Rendezst.
Rszleges megrtsem szerint annak is folyamatosan PONTOSODIK a SZABLYOZSA, hogy a KLNLEGES Birodalombl ered, a FLDANYA Befogadsban SPECILIS Formban Jelenlv teremtk milyen tnyleges Rendezsi folyamatokhoz kapcsoldhatnak hozz [milyen Gondoskodsokra ’tantotta meg’ ket a FLDANYA, milyen GONDOSKODSI-Helyzetekben val jelenlt Lehetsgt nyitja meg szmukra a FLDANYA (elszr mg csak Kiprbl jelleggel, ksbb mr tartsabban / ’rjuk bzva’ vgezhetnek el bizonyos feladatokat) (nha nllan, nha MAGOKKAL-egytt) (?)].